Ik wil wel svp het origineel van de onderste. Ja-kom-op-zeg, je hebt de eerste post toch gelezen?Op maandag 04 maart 2002 00:10 schreef Solid Seal het volgende:
[..]
neewacht ik doe het wel ff
![]()
[..]
>:)>:)>:)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 43390
Ik wil wel svp het origineel van de onderste. Ja-kom-op-zeg, je hebt de eerste post toch gelezen?Op maandag 04 maart 2002 00:10 schreef Solid Seal het volgende:
[..]
neewacht ik doe het wel ff
![]()
[..]
Anoniem: 40554
Anoniem: 14491
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
Anoniem: 31025
Anoniem: 29567
Anoniem: 28713
ruim jij wel eens op?Op zaterdag 23 februari 2002 16:25 schreef DataBeest het volgende:
[afbeelding]
orginele
Zo is ie goed hè DR.
Op zaterdag 23 februari 2002 18:44 schreef JamesTiberius het volgende:
Ow, wacht ... ik zal het orgineel ook posten:
[afbeelding]
Ik zeg nietsOp maandag 04 maart 2002 21:10 schreef Metro het volgende:
ok de mijne, en dat mooie meisje op de achtergrond...
is mijn vriendin
[afbeelding]
je wilt gewoon het orgineelOp maandag 04 maart 2002 22:01 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Ik zeg niets
WantOp maandag 04 maart 2002 22:02 schreef Metro het volgende:
[..]
je wilt gewoon het orgineel
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Kazaa spywareOp maandag 04 maart 2002 20:59 schreef DaRealMac het volgende:
By the way, bij elke XP versie die ik tot nu toe heb gezien, zit er zo`n rare witte vlek linksboven in het scherm zoals bij de post hierboven. Iemand een idee wat dat is?
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Anoniem: 31025
Gewoon gradient. Om het blauw wat minder blauw te maken. Die afbeelding is zo gemaakt door MS, daarom ziet ie er ook op elke computer zo uit. Je zou ook kunnen zeggen: "bij elke XP versie die ik tot nu toe heb gezien, staat er uitschakelen linksonder in het scherm zoals bij de post hierboven."edit:
By the way, bij elke XP versie die ik tot nu toe heb gezien, zit er zo`n rare witte vlek linksboven in het scherm zoals bij de post hierboven. Iemand een idee wat dat is?
Anoniem: 43030
Ik ook niet meerOp maandag 04 maart 2002 22:01 schreef Neejoh het volgende:
Ik zeg niets
* Neejoh houdt zijn bek al
Is dat niet Cordelia uit Buffy?Op maandag 04 maart 2002 20:59 schreef DaRealMac het volgende:
Origineel:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1015271820
op 1280x960
edit:
Anoniem: 45522
deze is kewlOp dinsdag 05 maart 2002 02:30 schreef ImaStar het volgende:
Ik zal ook maar eens (voor het eerst) mijn desktop posten:
origineel
Anoniem: 29567
Da`s idd Cordelia, aka Charisma Carpenter.Op dinsdag 05 maart 2002 01:14 schreef Neejoh het volgende:
Is dat niet Cordelia uit Buffy?iniedergeval wel
AudiOp dinsdag 05 maart 2002 03:21 schreef Ra5a het volgende:
[afbeelding]
ORI
en natuurlijk de Wallpaper
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Waarom staat mijn naam daar tussen dat onderste rijtjeOp dinsdag 05 maart 2002 19:52 schreef Manuzhai het volgende:
[afbeelding]
Arrived anxious, left bored
Omdat een nickgenoot van jou een weblog heeft dat ik nog wel eens lees.Op dinsdag 05 maart 2002 21:05 schreef PuCK het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam daar tussen dat onderste rijtje
Rustacean
Anoniem: 47213
Op dinsdag 05 maart 2002 21:40 schreef Black het volgende:
Hoi,
Waanzinnige desktop's mgoed
ik zie dat er een paar een active nog wat hebben draaien
waar ze de nieuwse headlines van de frontpage hebben staan
Hoe werkt dat
is dat een programma of iets van tweakers.net...?
ok thnx mzzls..
Hmmm, zolang ze haarOp dinsdag 05 maart 2002 08:35 schreef DaRealMac het volgende:
[..]
Da`s idd Cordelia, aka Charisma Carpenter.
*oops...* Sorry danOp dinsdag 05 maart 2002 21:54 schreef Smokehead het volgende:
Zeg zogenaamde tweakers, dit is het "En hoe ziet jou desktop eruit?" topic, en niet het "Wie stelt de domste vragen" topic dus bij deze gelieve alleen desktopjes ...BVD
Een goed geplaatste opmerking is altijd welkom en een desktop al helemaal,Op dinsdag 05 maart 2002 23:12 schreef Neejoh het volgende:
*oops...* Sorry danof mog die opmerking hierboven wel
![]()
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Anoniem: 49104
/OTOp zondag 03 maart 2002 09:22 schreef DR het volgende:
[..]
kweenie of jij tussen die gedelete replies zat
maar ik wordt wat moe van die mensen die rechtstreeks op postreply rammen
Wanbeleid is ook beleid.
Voor de volledige 100% mee eens...Op dinsdag 05 maart 2002 23:35 schreef Smokehead het volgende:
[..]
Een goed geplaatste opmerking is altijd welkom en een desktop al helemaal,
maar dit hele topic wordt om zeep geholpen door al die onnozele dombo's
die de boel bewust lopen te verzieken door gewoon lukraak opmerkingen te verspreiden
die hier helemaal niet thuis horen en waar niemand om heeft gevraagd ,
dus bij deze ga lekker chatten met je MSN Messenger ofzo inplaats van kleuter gedrag
te vertonen...BVD ,
Respect gaat uit naar Neejoh, en iedereen die gewoon z'n desktop plaats .
Anoniem: 21156
[topic=418646]Op woensdag 06 maart 2002 21:21 schreef Neejoh het volgende:
[..]
..
Trouwens, weet iemand hoe ik eenb Active Desktop moet maken? SOWWY! Kon het niet laten
Is wel mooi als je ook het origineel er bij doetOp woensdag 06 maart 2002 21:42 schreef Makaveli187 het volgende:
De mijne stelt niet veel voor maar jah...
[afbeelding]
Anoniem: 41225
Ik bedoel origineel als in plaatje zonder icoontjesOp woensdag 06 maart 2002 21:51 schreef Makaveli187 het volgende:
Dit is het origineel, maar is op de een of andere manier fucked up geworden.
Heb twee keer geprobeerd om het goed te krijgen maar wil niet??
Aap!
Tjek ff die van mij op deze linkOp woensdag 06 maart 2002 21:57 schreef Makaveli187 het volgende:
hoe doe ik dat dan??? want ik snap het nog steeds niet wat je exact bedoelt
..euuuhh... i know, just fucking with SmokeheadOp woensdag 06 maart 2002 21:33 schreef DiEana het volgende:
[..]
[topic=418646]
Anoniem: 21156
Op woensdag 06 maart 2002 22:19 schreef Neejoh het volgende:
[..]
..euuuhh... i know, just fucking with Smokehead
Vandaar ook: "Sowwy! Kon het niet laten".........
Kzie het probleem niet.. Je weet toch wat hij/zij bedoelt? Ik kan best over de vaudten heenlezen... Zoals meerdere als sig hebben:Op woensdag 06 maart 2002 02:28 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
/OT
Ach ja, u give some, u take some.
Zo word ik bijvoorbeeld moe van die mensen die nog steeds deze fout maken.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
1
2
3
| [url="Jouw URL van je desktop"][img=550,413]Jouw URL van je desktop[/img][/url] [url="Hier de URL van alleen het plaatje"][b]Origineel[/b][/url] |
Valt zeker niet meeOp woensdag 06 maart 2002 22:46 schreef Solid Seal het volgende:
Ok omdat ik in een goede bui ben
Neem dit gewoon ff over met copy en paste het ff in je eigen post..
code:
1 2 3 [url="Jouw URL van je desktop"][img=550,413]Jouw URL van je desktop[/img][/url] [url="Hier de URL van alleen het plaatje"][b]Origineel[/b][/url]
Dus je moet 2 plaatjes uploaden
valt niet mee iemand iets uitleggen
tjek me vorige reply voor uitlegOp woensdag 06 maart 2002 23:04 schreef Fireman het volgende:
[..]
Ik wordt GEK !!! hoe kan dat nou , wat had ik verkeert?
hahaha LOLOp woensdag 06 maart 2002 23:05 schreef Go0s het volgende:
[..]
Plak jij altijd kauwgom op je processor![]()
![]()
Op woensdag 06 maart 2002 23:04 schreef Fireman het volgende:
[..]
Ik wordt GEK !!! hoe kan dat nou , wat had ik verkeert?
1
2
| http://members.rott.chello.nl/rzondervan/digifoto's 20347.jpg http://members.rott.chello.nl/rzondervan/tb800.jpg |
Dus de namen moet he zelfde zijn... i got it.Op woensdag 06 maart 2002 23:05 schreef Go0s het volgende:
[..]
Plak jij altijd kauwgom op je processor![]()
![]()
Jij zegt het ook al: "denk ik" maar je weet het niet zeker.Op woensdag 06 maart 2002 23:09 schreef Solid Seal het volgende:
[..]
code:
1 2 http://members.rott.chello.nl/rzondervan/digifoto's 20347.jpg http://members.rott.chello.nl/rzondervan/tb800.jpg
zijn 2 dezelfde plaatjes maar andere URL's en dat gaat fout als je één thumbnail wilt maken met deze 2 links...denk ik
G![]()
p .... ik ga slapen mzzl en suc7
Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications
The devil is in the details.
beter lezenOp donderdag 07 maart 2002 18:26 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Eeh waar slaat dat op
Ik post net me desktop (met origineel er bij) en ineens is ie weg! De hele 20e pagina is weg
Het gaat er toch om hoe jou desktop eruit ziet, niet wat voor wallpapers ik of men bezit !!Op donderdag 07 maart 2002 18:29 schreef DR het volgende:
[..]
beter lezen
Full size != Origineel
Andere tweakers vinden jouw wallpaper misschien wel zo kewl dat ze het zelf ook willen hebben, maar tegelijkertijd gaat het ook om andere shit, zoals Active Desktop en andere "mods".Op donderdag 07 maart 2002 18:34 schreef Fireman het volgende:
[..]
Het gaat er toch om hoe jou desktop eruit ziet, niet wat voor wallpapers ik of men bezit !!
Waarom moet persé dat origineel erbij.
De topic vraag luidt: "En hoe ziet jou desktop eruit" nou zo dus met icoontjes en stuf.
Anders moeten we een groot topic openen met: "wie heeft mooie wallpapers"
Ja sorrie als ik het iets te letterlijk neem maar wees zelf dan ook duidelijk.
Rustacean
Als die andere 'm ook willen dan kunnen ze d'r toch om vragen. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen elke "wallpaper" wil hebben.Op donderdag 07 maart 2002 18:35 schreef Manuzhai het volgende:
[..]
Andere tweakers vinden jouw wallpaper misschien wel zo kewl dat ze het zelf ook willen hebben, maar tegelijkertijd gaat het ook om andere shit, zoals Active Desktop en andere "mods".
Maar dat wordt men zo'n grote hoeveelheid desktops een beetje ingewikkeld, vandaar dat iedereen verplicht zijn wallpaper erbij moet zetten (tenzij je zo'n l33te (0, 52, 178) bg hebt als ik).Op donderdag 07 maart 2002 18:39 schreef Fireman het volgende:
Maar de vraag in de topic naam zegt het toch al of begrijp je dat dan niet.
Men laat gewoon zien hoe zijn desktop eruit ziet niet meer en niets minder en als andere ook dat plaatje willen hebben ; ask for it.
Rustacean
Ik begrijp de doelstelling ook wel maar past de topic titel dan aan.Op donderdag 07 maart 2002 18:41 schreef Manuzhai het volgende:
[..]
Maar dat wordt men zo'n grote hoeveelheid desktops een beetje ingewikkeld, vandaar dat iedereen verplicht zijn wallpaper erbij moet zetten (tenzij je zo'n l33te (0, 52, 178) bg hebt als ik).
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Your wish is my command!Op donderdag 07 maart 2002 18:50 schreef Fireman het volgende:
en nu weer terug on-topic laat die desktops maar zien met origineel
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
he? nee hoor, ik had de wallpaper gepost hoor, niet de full sizeOp donderdag 07 maart 2002 18:29 schreef DR het volgende:
[..]
beter lezen
Full size != Origineel
The devil is in the details.
copy+paste van screenshotOp donderdag 07 maart 2002 20:35 schreef Fireman het volgende:
Origineel "D'R" bij zetten Rulezzzz
Anoniem: 15976
Het punt is vaak dat bijna niemand leest in dit topic. Met andere woorden: ze kijken plaatjes, en zien er een die ze leuk vinden, vragen ze gelijk naar het origineel... Zo kwam het voor dat er gewoon 4dezelfde posts achtereen stondenOp donderdag 07 maart 2002 18:39 schreef Fireman het volgende:
[..]
Als die andere 'm ook willen dan kunnen ze d'r toch om vragen. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen elke "wallpaper" wil hebben.
Maar de vraag in de topic naam zegt het toch al of begrijp je dat dan niet.
Men laat gewoon zien hoe zijn desktop eruit ziet niet meer en niets minder en als andere ook dat plaatje willen hebben ; ask for it.
Let's call it SICKOp donderdag 07 maart 2002 22:15 schreef Solid Seal het volgende:
Kijken of tie het doet
Origineel
Amazing Mike Rulezzzz
Beweegd dus ook op me desktop...wordt je wel gek van op ten duur
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Wat was er dan ?Op vrijdag 08 maart 2002 02:18 schreef Eliza het volgende:
[edit] Laat maar, was weer eens te ongeduldigSchijnt een vrouweneigenschap te zijn
Anoniem: 46739
Sorry, ik was nog ff bezig met het uploadenOp vrijdag 08 maart 2002 02:25 schreef Eliza het volgende:
Ik zag alleen maar een kruisje, maar na ff een paar seconde wachten kwam je desktop wel.
Okay dan, Ik moet trouwens wel bekenen dat het niet vaak voor komt dat een vrouwenlijke tweaker deze topic bezoek en al helemaal niet om deze tijd van de dag of beter gezegd nacht, verder welkom hiero en waar precies kan ik jou desktopje bekijken ?Op vrijdag 08 maart 2002 02:33 schreef Eliza het volgende:
U bent vergeven
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq