dacht ik het nietOp zaterdag 23 februari 2002 21:24 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Met dank aan NFS : PU
industrial, de vervelendste route (imo)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 48751
dacht ik het nietOp zaterdag 23 februari 2002 21:24 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Met dank aan NFS : PU
Vind ik juist niet , daar zitten een paar bochten in die als je op volle snelheid aankomt, net kunt nemen zonder van het gas te gaan. Ook de shortcuts vind ik wel makkelijk. Maar qua vormgeving is het niet geweldig nee.Op zaterdag 23 februari 2002 21:26 schreef Devils Child het volgende:
[..]
dacht ik het niet
industrial, de vervelendste route (imo)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Anoniem: 45896
Ik vind het een van de kewlste banen lekkur snelOp zaterdag 23 februari 2002 21:28 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Vind ik juist niet , daar zitten een paar bochten in die als je op volle snelheid aankomt, net kunt nemen zonder van het gas te gaan. Ook de shotcuts vind ik wel makkelijk. Maar qua vormgeving is het niet geweldig nee.
Ik had het niet over de vormgeving van jou background hoorOp zaterdag 23 februari 2002 21:31 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Ik vind het een van de kewlste banen lekkur snel
En eeeh toch is het een zelfgemaakte screendump
Ik vind lekkere diepte in me wallpaper toch wel belangrijkOp zaterdag 23 februari 2002 21:33 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Ik had het niet over de vormgeving van jou background hoor. Het leveldesign spreekt mij niet zo aan, dat bedoelde ik.
Dan moet je eens op de nasa site kijken. Daar hebben ze een paar backgrounds die vanuit een sataliet zijn genomen. Da's pas diepte !Op zaterdag 23 februari 2002 21:34 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Ik vind lekkere diepte in me wallpaper toch wel belangrijk
Ja maar die vind ik teklein minimaal 1600x1200Op zaterdag 23 februari 2002 21:37 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Dan moet je eens op de nasa site kijken. Daar hebben ze een paar backgrounds die vanuit een sataliet zijn genomen. Da's pas diepte !
Dan photoshop je er toch twee aan mekaarOp zaterdag 23 februari 2002 21:39 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik teklein minimaal 1600x1200![]()
21inc snapst
Vinnik altijd een beetje freaky deskies, zal wel aan mij liggenOp zaterdag 23 februari 2002 22:46 schreef Winnetou het volgende:
Origineel: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014500636
[afbeelding]
Zeg, mag ik vragen hoe jij die icoontjes van MSN daar zo netjes onder elkaar krijgtOp zondag 24 februari 2002 12:19 schreef YoNiE het volgende:
tis niet veel, maar het is wat
DR: Nee tis weg
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
beetje kloten met de .html bestand, met het volgende zipje:Op zondag 24 februari 2002 12:26 schreef Br@m het volgende:
[..]
Zeg, mag ik vragen hoe jij die icoontjes van MSN daar zo netjes onder elkaar krijgt![]()
Sorry, voor deze overbodige vraag. Ik zit weer even niet goed op te letten...Op zondag 24 februari 2002 12:26 schreef Br@m het volgende:
[..]
Zeg, mag ik vragen hoe jij die icoontjes van MSN daar zo netjes onder elkaar krijgt![]()
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Anoniem: 15976
Ja DR heeft gwoon gelijk, orgi moet erbij!Op zondag 24 februari 2002 12:53 schreef YoNiE het volgende:
DR : niet zo kinderachtig doen plz, doe mn best hoorlaatste poging : (en delete die post hierboven dan maar want ik mag em niet meer wijzigen
) laatste keer dak het probeer anders hebben jullie gewoon pech
DR: pech dan maar als jij geen origineel plaatst
Yep, agreeOp zondag 24 februari 2002 14:14 schreef Toet het volgende:
[..]
Ja DR heeft gwoon gelijk, orgi moet erbij!
Hmmm, 2strijd... weet niet of ik haar mooi vind, ze heeft wel wat, maar aan de andere kant klopt er ook iets nietOp zondag 24 februari 2002 14:24 schreef HardKiller het volgende:toon volledige bericht
Weer eens een update
1024x768
Hier klikken voor origineel
Anoniem: 43030
Dat was bij deel 18 ook al het geval, en 5 delen later snappen ze het nog niet,Op zondag 24 februari 2002 14:14 schreef Toet het volgende:
Ja DR heeft gwoon gelijk, orgi moet erbij!
Op zondag 24 februari 2002 14:54 schreef Smokehead het volgende:
[..]
Dat was bij deel 18 ook al het geval, en 5 delen later snappen ze het nog niet,
lezen is voor sommige mensen wel erg moeilijk heb ik hieruit begrepen
Anoniem: 45433
Smaken verschillenOp zondag 24 februari 2002 14:32 schreef Neejoh het volgende:
Hmmm, 2strijd... weet niet of ik haar mooi vind, ze heeft wel wat, maar aan de andere kant klopt er ook iets niet
Idd maar waarom zet iedereeen zijn vensters altijd netjes neerOp zondag 24 februari 2002 15:13 schreef HardKiller het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Anoniem: 44690
Nou, kzou zeggen begin er maar vast aanOp zondag 24 februari 2002 16:26 schreef Lem-x het volgende:
Hey, kan er geen mooiste desktop wedstrijd gehouden worden?
maar met gescheiden type backgrounds natuurlijk!
Anoniem: 46542
ze staat er niet zo mooi op maar meestal is ze dus echtOp zondag 24 februari 2002 15:13 schreef HardKiller het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Anoniem: 24175
uhm kijk ze nou scheel of ben ik scheelOp zondag 24 februari 2002 14:24 schreef HardKiller het volgende:toon volledige bericht
Weer eens een update
1024x768
Gilmore Girls heet die serieOp zondag 24 februari 2002 20:42 schreef LiNiaaL het volgende:
[..]
ze staat er niet zo mooi op maar meestal is ze dus echt
tenminste het is toch die van die soap-8-ige serie(gemaakt voor vrouwen)???
He hardkiller wat voor theme is dat???Op zondag 24 februari 2002 14:24 schreef HardKiller het volgende:toon volledige bericht
Weer eens een update
1024x768
XP Cobalt voor WindowsblindsOp zondag 24 februari 2002 21:02 schreef Toet het volgende:
[..]
He hardkiller wat voor theme is dat???
http://www.allstarz.org/~alexisbledel/Op zondag 24 februari 2002 21:19 schreef internetinfo het volgende:
Die Alexis Bledel van Hardkiller, daar zijn verder geen plaatjes van
ik heb al met Refosearch gezocht maar kan nix vinden
nix, hoezoOp zondag 24 februari 2002 21:21 schreef HardKiller het volgende:
[..]
http://www.allstarz.org/~alexisbledel/
1225 pics , wat zei je?
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Anoniem: 48737
Nee maar weet welke je bedoeltOp zondag 24 februari 2002 23:16 schreef RaceAap_NL het volgende:
Heeft iemand hier nog die wallpaper met die stof zuiger met "bugfree" ofso erop
Ik kan hem echt niet meer vinden
Thnx m8Op zondag 24 februari 2002 21:10 schreef HardKiller het volgende:
[..]
XP Cobalt voor Windowsblinds
d8 dat refosearch offline was???Op zondag 24 februari 2002 21:19 schreef internetinfo het volgende:
Die Alexis Bledel van Hardkiller, daar zijn verder geen plaatjes van
ik heb al met Refosearch gezocht maar kan nix vinden
ik weet et wel zekerOp zondag 24 februari 2002 23:27 schreef Toet het volgende:
[..]
Nee maar weet welke je bedoeltDIe van KDE, DR heeft die gloof ik.
Dan moet je nu niet vies gaan praten hèOp maandag 25 februari 2002 00:06 schreef RaceAap_NL het volgende:
Je bent een schat
Anoniem: 22350
Als je winXP hebt, is dat geloof ik standaard, maar anders kan je eens gaan zoeken naar WindowFX. Dat gebruik ik ook nogsteeds en daar zit die optie ook in. Staat vast wel in de eerste post, en anders wel in de search.Op maandag 25 februari 2002 00:32 schreef MaStEr-D het volgende:
erhm, misschien een stomme vraag hoor, maarre... hoe krijg je eigenlijk exact die icoontjes transparant op je desktop? ik heb namelijk nu zo'n lelijke kleur om die icoontjes heen waar de tekst dus staat
Je kan ook Watchcat gebruiken, dat is kleiner en enorm handig. Hide windowtjes, je desktop, enz.Op maandag 25 februari 2002 01:04 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Als je winXP hebt, is dat geloof ik standaard, maar anders kan je eens gaan zoeken naar WindowFX. Dat gebruik ik ook nogsteeds en daar zit die optie ook in. Staat vast wel in de eerste post, en anders wel in de search.
PS. Shareware
Saved by the buoyancy of citrus
Post um maar lekker wel, want het is best een mooie wallpaperOp maandag 25 februari 2002 11:55 schreef 5chaap2k het volgende:toon volledige bericht
klikken voor 100%(1024x768)
dit is dus me werk-pc met default-XP achtergrond maar wel een fleXXe Active Desktop
tis een P4 1,7Ghz met 1024mb geheugen dus die active desktop kan wel aan blijven zonder veel speed + recourses te verliezen...
en ik neem aan dat ik die wallpaper niet hoef te posten![]()
![]()
The devil is in the details.
Anoniem: 19761
http://home.wanadoo.nl/just.screens/new/Wallpaper1.bmpOp maandag 25 februari 2002 12:10 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Post um maar lekker wel, want het is best een mooie wallpaper
• Speelman - mijn hostname (op netwerk v/d zaak)Op maandag 25 februari 2002 12:59 schreef Behind_You het volgende:
magazijn
speelman
wijkcentrum
surf-board
Zit ie in Windows XP? Ik heb um namelijk nog nooit gezien in XPOp maandag 25 februari 2002 12:52 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
http://home.wanadoo.nl/just.screens/new/Wallpaper1.bmp
aub
kweet niet of dit wel mag want volgens mij hoort dees bij WinXP
edit:
hij's op 20% met uploaden
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Haha, dit is niet het computertotaal! forum.Op maandag 25 februari 2002 13:52 schreef Fox-Web het volgende:toon volledige bericht
Hier is ut plaatje dat ik op de achtergrond heb staan. Heb ik in de voorjaarsvakantie gemaakt in Benidorm. Vind hem zelf aardig gelukt met m'n Kodak DC3800.
Right Click --> Save As To Save This Image
🌞🍃
Volgens mij lukt het niet echt heOp maandag 25 februari 2002 15:26 schreef EnsconcE het volgende:toon volledige bericht
Kwam deze pic tegen en vond em wel cool, m'n desktop hou ik lekker simpel
Hier is het origineel
Anoniem: 43390
Anoniem: 49462
Arrived anxious, left bored
Hier nog een persoon. Post plz hoe je dat hebt gedaan. Vind dat er net iets beter uitzien dan cornerampOp maandag 25 februari 2002 18:05 schreef PuCK het volgende:
WAUW!!! Hoe heb je die winamp zo in je Active Desktop gekregen? Kun je die niet even uploaden voor mede Tweakers?
Ziet er zeer wreed uit
Ook al is het een eigen creatie, we willen nog wel graag het origineelOp maandag 25 februari 2002 17:47 schreef ForayNL het volgende:
een update, nu een deels eigen creatie:
[afbeelding]
Het is zoals zorg schrijft winampphp, en je moet idd een webserver (+php) draaien.Op maandag 25 februari 2002 18:05 schreef PuCK het volgende:
WAUW!!! Hoe heb je die winamp zo in je Active Desktop gekregen? Kun je die niet even uploaden voor mede Tweakers?
Ziet er zeer wreed uit
Je spreekt uit ervaring ?Op maandag 25 februari 2002 18:56 schreef PsYcHo- het volgende:
[..]
Het is ook wel handig de dir te beveiligen anders kan iedereen van buitenaf met winamp kutten...
Mwah ik vroeg ff iemand om een paar knoppies te drukken en dat werd aan m'n winamp hier doorgevoerd dus dat zei genoegOp maandag 25 februari 2002 18:58 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring ?
Dat is een winamp 3 skin. Corneramp heet die geloof ik. Kan je downen op http://www.deviantart.comOp maandag 25 februari 2002 14:31 schreef Arne_F het volgende:
Hoe krijg jij die winamp zo mooi in dat hoekje dat wil ik ook....
snel! het origineel anders is ie weg!!Op maandag 25 februari 2002 19:27 schreef Fireman het volgende:
Ik heb het nog staads lekker rustig gehouden. Al dat drukke gedoe hou ik niet van.
Hier is 'ie dan
[afbeelding]
Zonder icoontjes of taakbalk bedoelt hij. Kijk maar eens bij andere posts.Op maandag 25 februari 2002 19:47 schreef Fireman het volgende:
[..]
![]()
wat bedoel je hiermee? Ik vat 'm (nog)niet.
Anoniem: 32991
Als je niet snel het origineel erbij zet, dan haalt DR je post wegOp maandag 25 februari 2002 19:47 schreef Fireman het volgende:
[..]
![]()
wat bedoel je hiermee? Ik vat 'm (nog)niet.
Nou ik kijk bij andere en daar staan allerlei icoontjes erbij en die onderste balk. Dus van mij valt nog wel mee.Op maandag 25 februari 2002 19:48 schreef Piet_S het volgende:
[..]
Zonder icoontjes of taakbalk bedoelt hij. Kijk maar eens bij andere posts.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Staat dan meestal link naar orgineel of als je er op klikt krijg je het orginee. Het orgineel moet erbij anders komt de boze DR langsOp maandag 25 februari 2002 19:58 schreef Fireman het volgende:
[..]
Nou ik kijk bij andere en daar staan allerlei icoontjes erbij en die onderste balk. Dus van mij valt nog wel mee.
Of je moet het nog maar eens beter uitleggen want ik vat het dan niet.
Ik heb 'm alleen maar ietsje verkleint om dat het ander zo breed wordt.
Boos zal wel mee vallen.Op maandag 25 februari 2002 20:01 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Staat dan meestal link naar orgineel of als je er op klikt krijg je het orginee. Het orgineel moet erbij anders komt de boze DR langs![]()
Op maandag 25 februari 2002 20:08 schreef We Are Borg het volgende:
Kijk maar naar de eisen...Maar goed, kijk zelf maar
en iedereen heeft een orgineel![]()
Nou ik heb dan toch maar een origineelOp maandag 25 februari 2002 20:10 schreef Piet_S het volgende:
Correctie : Bijna iedereen !
Check hieronderOp maandag 25 februari 2002 20:49 schreef Fireman het volgende:
Ik heb bij mijn "desktop" een aantal berichten hier boven die regels toegepast om door te linken naar het "origineel". Maar bij mij werk dat niet, terwijl ik toch doe wat er staat. Hoe kan dat?
Zo moeilijk is dat toch nietOp maandag 25 februari 2002 19:27 schreef Fireman het volgende:
Ik heb het nog staads lekker rustig gehouden. Al dat drukke gedoe hou ik niet van.
Hier is 'ie dan
edit:
Er staat geen origineel bij, dus ik ga ook niet helpen
En ga me niet vertellen dat je geen origineel hebt, want je hebt hem op je bureaublad, dus heb je het origineel ookAls je te lui bent om die te uploaden, zal je weinig support van mij krijgen
Het origineel is die url code die boven dat plaatje staat. Jij had 'm net wel. Dus je kan me helpen.Op maandag 25 februari 2002 21:39 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Check hieronder
[..]
Zo moeilijk is dat toch nietWeet niet wat je misdeed, mij hij dut ut nu
Dat is een plaatje van weet-ik-veel-hoeveel MB, en daar staat je startbalk en alles nog bijop...Op maandag 25 februari 2002 22:05 schreef Fireman het volgende:
[..]
Het origineel is die url code die boven dat plaatje staat. Jij had 'm net wel. Dus je kan me helpen.
Niet waar.Op maandag 25 februari 2002 22:54 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Dat is een plaatje van weet-ik-veel-hoeveel MB, en daar staat je startbalk en alles nog bijop...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq