mijn laatste pleidooi
Op dinsdag 19 februari 2002 14:24 schreef Kertje het volgende:
thx axis

[..]
ik belemmer iemand omdat hun een verkeerde inschatting hebben gemaakt, ik heb 24/7 internet gekocht en mag onbeperkt internetten per dag.
[..]
dan belemmer je wel iemand, denk je dat ze voor elke aangemelde gebruiker een inbelmodem hebben staan? tuurlijk niet

dat kan er toch nooit uit voor dat geld. Dus zijn er mensen (misschien wel mede tweakers) die niet kunnen inbellen, omdat jij persee gelijk wil hebben.
De rest van de mensen hier (95 %) snappen allemaal dat @work het zo bedoelt zoals ik je vertel, behalve jij (en die andere 5% )
sure

als je nix zinnigs te melden hebt ga dan ff buiten spelen ofzo
deze reactie zit onder mijn peil, en ik reageer hier dan ook niet op
helaas heb ik een omzet van meer dan een ton per jaar, dus kap maar met die flames
[..]
ik ben eindverantwoordelijk voor de automatisering van een bedrijf die een omzet draait van ca. 30 miljoen € per jaar, en zelfs dan kunnen ze nog tegenwerken, en dat terwijl je zo'n financiele body hebt, dus een ton per jaar da's niet echt veel, dat is nauwelijks een salaris.[quote]
Op dinsdag 19 februari 2002 15:42 schreef grep het volgende:
[..]
Hulde! Da's nog eens een duidelijke uitleg van Fair Use.
Deze uitleg in de faq graag...

juist, jij snapt het!
Op dinsdag 19 februari 2002 15:50 schreef Kertje het volgende:
ik heb net mijn advocaat aan de lijn gehad en alles al doorgezonden, volgens haar sta ik juist ijzersterk en mogen ze me nooit niet afsluiten op die gronden.
ze mogen me sowieso niet zomaar afsluiten ze moeten eerst schriftelijk de kans geven om nog te reageren enzo...

komt wel goei dus
en dan nog, dan doen ze het schriftelijk? dan ben je er nog vanaf, en kun je opzeggen, en zit je weer op je gewone ISDN lijn
Op dinsdag 19 februari 2002 16:13 schreef Kertje het volgende:
[..]
jah maar je vergeet dat er NERGENS wat te vinden is in hun voorwaarden over fair use policy, ik hoorde vandaag pas voor het eerst over deze policy telefonisch
weet je wat fair-use policie betekent, ik neem aan van wel, want het is hierboven uitgelegt, het betekent, zolang als een ander er geen last van heeft, is alles goed!
wat staat er in hun contract wel!
je mag 24/7 internetten, MITS je een ander niet belemmert!
dus als je een ander belemmert, mag je niet meer 24/7 internetten
dit is een nederlandse uitleg van fair use policy, en het staat dus WEL in de algemene voorwaarden.
Op dinsdag 19 februari 2002 16:51 schreef Kertje het volgende:
[..]
aanpassingen aan de algemene voorwaarden mag je NOOIT zomaar doen zonder de klanten van te voren lichten

KPN heeft het toch ook gedaan, ze lichten je niet van te voren in, nee, ze vertellen het je achteraf, als je het er niet mee eens bent, dan moet je binnen 4 weken opzeggen ofzo.
Op dinsdag 19 februari 2002 17:35 schreef Kertje het volgende:
[..]
jammer dat dat punt niet in de algemene voorwaarden staat die ik ontvangen heb, dus die kees van je blaas je zo omver
ik verwijs je naar een stukje naar boven, waar ik al uitgelegt heb wat er in hun algemene voorwaarden staat.
Op dinsdag 19 februari 2002 17:51 schreef Kertje het volgende:
[..]
ik vergelijk alleen de kosten, de kosten van een adsl lijn zijn minstens zo duur, en dus is het best wel realistisch de prijzen van @work
het is toch een heel ander systeem!!!!
voor ISDN moet je inbel capaciteit hebben. Ik weet uit m'n hoofd geen prijzen, maar dat kost zowiezo per inbellijn zeg voor het gemak 1000 €, en volgens mij zit ik er dan niet zo ver naast. bij adsl hoeft dast niet!
om een lang verhaal kort te maken.
stel, je spant een proces aan.
je advocaat bereid alles voor, daar gaan een paar dagen inzitten, een beetje advocaat kost MINIMAAL € 250 p/u (en dan heb je eigenlijk een beunhaas advocaat)
volgens mij ga je dit nooit winnen, maar stel dat je in je recht staat, dan stelt @work de rechtzaak 2 a 3 x uit, je contrakt is verlopen, ze willen je niet meer hebben
jij vele duizenden €'s lichter, geen @work meer.
@work gooit de prijs omhoog door zulke grapjurken als jij.
Tweakers die dachten dat ze een goedkope flatfee oplossing hadden zijn duur uit.
EN DAN IS NIEMAND TEVREDEN!!!!
einde pleidooi