Toon posts:

@work gaat me eraf flikkeren door 24/7 !

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 592 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 17:50 schreef eXistenz het volgende:
Ik heb toen ik me aanmelde ff mailtje gestuurd met de vraag of ik 24/7 online mag zijn..(verder geen info waarde maarja wordt eigenlijk wel gezegdt dat je niet 24/7 online kan zijn, tot zover mijn bijdrage aan deze discussie) :)

Beste heer eXistenz :),

Het is geen 24/7 abonnement. Als u enige tijd online bent en de lijn niet gebruikt dan wordt de verbinding verbroken.
U kunt dan opnieuw verbinding maken. Wat de kosten betreft is het wel 24/7.
Met groet,

Marc Stender

Marc Stender
@Work Sales Support Executive
@Home Benelux BV
tja, dat hebben ze later lope nverkondigen, maar niet aan mij, eveneens hebben ze nog nooit bij mij de verbinding verbroken. in dat mailtje staat ook niet dat je mag proberen 24/7 online te zijn, alleen dat ze je verbeken als je het niet gebruikt

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08

Kettrick

Rantmeister!

Op dinsdag 19 februari 2002 17:51 schreef achappey het volgende:
Volgens mij verwarren jullie ISDN met IDSL. IDSL is ook gebaseerd op de xDSL techniek maar heeft een veel groter bereik. De bandbreedte is wel een stuk lager dan ADSL maar de structuur is hetzelfde waardoor iedereen kan genieten van een "always on" verbinding.
We hebben het hier over ISDN 128Kbit 2B+1D standaard lijn.

* Kettrick heeft dit ook @work ;)

Verwijderd

Kertje, ongeacht of je juridisch gelijk hebt of niet. Als je zou weten dat ze de dienst niet vol kunnen houden als jij (en anderen) de hele tijd ingebelt staat zou je dan wel je "inbelgedrag" aanpassen?

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 13:13
Op dinsdag 19 februari 2002 17:52 schreef Kertje het volgende:

[..]

tja, dat hebben ze later lope nverkondigen, maar niet aan mij,
We zijn zelfde dag aangemeld dus dat zoveel later zal wel meevallen , dat mailtje was gelijk bij mijn aanmelding, 10 dagen voordat ik op @work kon :)
(waarmee ik nie wil zeggen da je ongelijk heb, maar zeg ik ook nie van @work :))

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 17:55 schreef RoeLz het volgende:

[..]

We hebben het hier over ISDN 128Kbit 2B+1D standaard lijn.

/me heeft dit ook @work ;)
Precies I know. In Nederland is het op dit moment onmogelijk om via ISDN een always on verbinding te hebben.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Kertje ik heb zelden zo'n dom persoon hier zien posten als jij. Het lijkt wel of je de realiteit compleet uit oog bent verloren......je komt hier om advies/opmerkingen, die geven we je. Zitten zelfs rechten studenten bij enz, maw mensen die er ook wel verstand van hebben. En jij trekt een grote bek open, ga je gang. je hebt alleen jezelf met deze onzin......

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:21
Dit wist je idd al, er zijn niet voor niks altijd al meerdere abbo's geweest. Ik vind je reactie een beetje zielig, als je 24/7 online wilt zijn dan zal je een duurder abbo moeten nemen. Ik snap wel wat je bedoelt maar je kan wel een beetje realistisch zijn, je doet net alsof het vreemd is dat je nu klachten van @work krijgt.

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 20:25

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Op dinsdag 19 februari 2002 13:22 schreef wfvn het volgende:

[..]

Onder de rots naast die van martinweb.nl :+
[..]
Humor... (beetje laat maar toch.) ;)

• AMDFreak
  • Laatst online: 21:09

AMDFreak

Intel is zo..

Gewoon respect hebben..

als je niet achter je pc zit.. dan doe je je pc uit.. en disconnect je.. klaar!
Wanneer je achter de pc zit.. doe je je pc aan en bel je in.. klaar! zo simpel is het.. scheelt een hoop gezeik!!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

mijn laatste pleidooi
Op dinsdag 19 februari 2002 14:24 schreef Kertje het volgende:
thx axis 8-)
[..]

ik belemmer iemand omdat hun een verkeerde inschatting hebben gemaakt, ik heb 24/7 internet gekocht en mag onbeperkt internetten per dag.
[..]
dan belemmer je wel iemand, denk je dat ze voor elke aangemelde gebruiker een inbelmodem hebben staan? tuurlijk niet |:( dat kan er toch nooit uit voor dat geld. Dus zijn er mensen (misschien wel mede tweakers) die niet kunnen inbellen, omdat jij persee gelijk wil hebben.
De rest van de mensen hier (95 %) snappen allemaal dat @work het zo bedoelt zoals ik je vertel, behalve jij (en die andere 5% )
sure :Z als je nix zinnigs te melden hebt ga dan ff buiten spelen ofzo
deze reactie zit onder mijn peil, en ik reageer hier dan ook niet op
helaas heb ik een omzet van meer dan een ton per jaar, dus kap maar met die flames
[..]
ik ben eindverantwoordelijk voor de automatisering van een bedrijf die een omzet draait van ca. 30 miljoen € per jaar, en zelfs dan kunnen ze nog tegenwerken, en dat terwijl je zo'n financiele body hebt, dus een ton per jaar da's niet echt veel, dat is nauwelijks een salaris.[quote]
Op dinsdag 19 februari 2002 15:42 schreef grep het volgende:

[..]

Hulde! Da's nog eens een duidelijke uitleg van Fair Use.
Deze uitleg in de faq graag... :)
juist, jij snapt het!
Op dinsdag 19 februari 2002 15:50 schreef Kertje het volgende:
ik heb net mijn advocaat aan de lijn gehad en alles al doorgezonden, volgens haar sta ik juist ijzersterk en mogen ze me nooit niet afsluiten op die gronden.

ze mogen me sowieso niet zomaar afsluiten ze moeten eerst schriftelijk de kans geven om nog te reageren enzo... 8-) komt wel goei dus
en dan nog, dan doen ze het schriftelijk? dan ben je er nog vanaf, en kun je opzeggen, en zit je weer op je gewone ISDN lijn
Op dinsdag 19 februari 2002 16:13 schreef Kertje het volgende:

[..]

jah maar je vergeet dat er NERGENS wat te vinden is in hun voorwaarden over fair use policy, ik hoorde vandaag pas voor het eerst over deze policy telefonisch
weet je wat fair-use policie betekent, ik neem aan van wel, want het is hierboven uitgelegt, het betekent, zolang als een ander er geen last van heeft, is alles goed!
wat staat er in hun contract wel!
je mag 24/7 internetten, MITS je een ander niet belemmert!
dus als je een ander belemmert, mag je niet meer 24/7 internetten
dit is een nederlandse uitleg van fair use policy, en het staat dus WEL in de algemene voorwaarden.
Op dinsdag 19 februari 2002 16:51 schreef Kertje het volgende:

[..]

aanpassingen aan de algemene voorwaarden mag je NOOIT zomaar doen zonder de klanten van te voren lichten |:(
KPN heeft het toch ook gedaan, ze lichten je niet van te voren in, nee, ze vertellen het je achteraf, als je het er niet mee eens bent, dan moet je binnen 4 weken opzeggen ofzo.
Op dinsdag 19 februari 2002 17:35 schreef Kertje het volgende:

[..]

jammer dat dat punt niet in de algemene voorwaarden staat die ik ontvangen heb, dus die kees van je blaas je zo omver
ik verwijs je naar een stukje naar boven, waar ik al uitgelegt heb wat er in hun algemene voorwaarden staat.
Op dinsdag 19 februari 2002 17:51 schreef Kertje het volgende:

[..]

ik vergelijk alleen de kosten, de kosten van een adsl lijn zijn minstens zo duur, en dus is het best wel realistisch de prijzen van @work
het is toch een heel ander systeem!!!!
voor ISDN moet je inbel capaciteit hebben. Ik weet uit m'n hoofd geen prijzen, maar dat kost zowiezo per inbellijn zeg voor het gemak 1000 €, en volgens mij zit ik er dan niet zo ver naast. bij adsl hoeft dast niet!

om een lang verhaal kort te maken.

stel, je spant een proces aan.

je advocaat bereid alles voor, daar gaan een paar dagen inzitten, een beetje advocaat kost MINIMAAL € 250 p/u (en dan heb je eigenlijk een beunhaas advocaat)

volgens mij ga je dit nooit winnen, maar stel dat je in je recht staat, dan stelt @work de rechtzaak 2 a 3 x uit, je contrakt is verlopen, ze willen je niet meer hebben

jij vele duizenden €'s lichter, geen @work meer.
@work gooit de prijs omhoog door zulke grapjurken als jij.
Tweakers die dachten dat ze een goedkope flatfee oplossing hadden zijn duur uit.

EN DAN IS NIEMAND TEVREDEN!!!!

einde pleidooi

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Ik heb het ff doorgelezen. Ik kan het begrijpen. Bij Chello wordt ook gesproken van onbeperkt Internetten. Iedereen die nadenkt weet dat dit niet echt onbeperkt is. Er is een limit. Zo ook met dit. Ik neem aan dat je niet altijd aan het downloaden bent (of zelf aan het hosten of zoiets), want dan heb je toch echt een verkeerde keus gemaakt. Dus stel je server / computer in wanneer er ingebeld kan worden. Kun je zelfs voor zorgen dat dit automatisch gaat. Dan merk jij er niks van en @work is ook tevreden...

Waarom zo moeilijk doen over een probleem wat er niet is? En om nou per sé je (theoretische) gelijk te halen... Dat doen alleen hele kleine kinderen (tenminste dat zou zo moeten). Ik begrijp het, ik begrijp het. Maar toch... :Z

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:29

johnwoo

3S-GTE

Ik denk dat ik wel weet waarom Kertje zo fanatiek hier tegenin gaat... Hij is denk ik - net als ik - een beetje gefrustreerd dat ondanks het stijgende aantal ISP's, broadbandtechnieken, en concurrentie, er nog steeds geen broadband geleverd kan worden bij hem. :)

Ik moet zeggen dat ik daar bij tijd en wijle ook flink pissig om kan worden (vooral als er weer eens een telrekening van 800-900 piek binnenkomt :( ).

Nu leek er dan eindelijk iets te zijn waarmee je always-online kon zijn zonder tikken, en dan blijkt na een poosje dat er TOCH weer gesold wordt met de mensen die buiten enige broadband-dekking wonen/werken.

Ik vind het dan ook een kutstreek van @work dat ze je lekker maken met 24/7 online (en dat stond dus echt in de voorwaarden), en vervolgens, als iemand dat dan ook echt gaat doen (duh, tuurlijk gaan mensen dat doen!) zeggen ze "nee je mag niet 24/7 online zijn" :(
Aan de andere kant ben ik het met de mensen eens die zeggen dat je maar beter ja kunt zeggen en nee kunt doen; als je te hard tegen ze gaat schoppen zal deze dienst misschien afgestoten of ingekrompen worden, en dan zijn we verder van huis.

De oplossing is en blijft simpel: broadband moet een veel betere dekking krijgen, en persoonlijk vind ik dat de overheid daar op moet toezien. Dus eerst in de breedte uitbreiden (meer capaciteit -> meer dekking) en dan pas in de hoogte (hogere snelheden).

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij zijn de meesten hier een beetje de punt waar het om draait kwijt. ik heb ook tegen @work duidelijk gemaakt dat ik best wil bijschroeven wat betreft het online zijn, maar ik ben niet van plan een paar uurtjes per dag op een 24/7 connectie te zitten wat mij behalve letterlijk vertelf is ook in de algemene voorwaarden staat.

jullie vergeten daarbij dat @work isdn flatfee aanbood aan de mensen als alternatief voor kabel of adsl (ja dit is ook letterlijk zo), waarbij je er ook weer vanuit mag gaan dat je 24/7 online kunt zijn, en @work heeft zelfs gezeg dat de prijs eveneens die lage prijs had om mensen aan hun diensten te binden, zodat als ze adsl/kabel in deze plaats gaan ondersteunen, ze je al als klant hebben.

maw, het is gewoon belachelijk, en dat staat los van wat voor effect het zal hebben of ik het hoog ga spelen of niet of dat ik werkelijk mensen voor het hoofd stoot door 24/7 online te zijn. want dat is niet het punt waar dit topic over gaat.

en nog ff beetje offtopic maar over die omzet van ruim een ton sinds ik begonnen ben (afgelopen zomer) wilde ik helemaal niet mee zeggen dat ik zo'n vet bedrijf ben enzo, ik ging alleen in om maverick die verkondigde dat ik niet meer dan alleen een kvk nr was.

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

man man man waar ben je mee bezig in godsnaam....

ESSENT WEBCONNECT!!

180 piek = ehmm .. euro per maand
en dan mag je WEL 24 pd online zijn..

ik draai hier een eigen web server en die hangt er 24 uur pd aan..

F 180, p/m
5 unieke ip-adressen
66 kilobyte downstream
32 kilobyte upstream.

en die snelheden haal je ook echt, ik in grunnen tenminste wel!

voor meer info: [url="http:// <a href="http://www.totalconnect.nl"]www.totalconnect.nl[/url] " target="_blank"> www.totalconnect.nl </a>
nou suc-6-

edit:
dirk vind 24/7 wel heel veel..

http://www.NUiPhone.nl/

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 20:50 schreef Diaboluzzz het volgende:
man man man waar ben je mee bezig in godsnaam....

ESSENT WEBCONNECT!!

180 piek = ehmm .. euro per maand
en dan mag je WEL 24 pd online zijn..

ik draai hier een eigen web server en die hangt er 24 uur pd aan..

F 180, p/m
5 unieke ip-adressen
66 kilobyte downstream
32 kilobyte upstream.

en die snelheden haal je ook echt, ik in grunnen tenminste wel!

voor meer info: [url="http:// <a href="http://www.totalconnect.nl"]http://www.totalconnect.nl " target="_blank"> <a href="http://www.totalconnect.nl" target="_blank">www.totalconnect.nl[/url]</a> </a>

nou suc-6-

edit:
dirk vind 24/7 wel heel veel..
:Z we hebben het hier over ISDN

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

nou en...

hoezo wil je per sé op isdn..???

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:21
Omdat er misschien geen kabel of ADSL is :Z

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 20:53 schreef Diaboluzzz het volgende:
nou en...

hoezo wil je per sé op isdn..???
omdat hier geen kabel of adsl of zelfs een dedictated lijn te krijgen valt misschien :? |:(

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

>:) goed argument... |:( en in dat zelfde gehucht zit wel een bedrijf :? ;( ;)

nee ok dan valt mijn opmerking in het niets,

doe in ieder geval ff de postcode check.
dan heb je misschien iets achter de hand als het er binnenkort wel es.

ff persoonlijk vraagje: wat doe je 24 op het internet als ik vragen mag..??
of is het een kwestie van principe?

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Ik heb sinds nu ook een account ik kan er alleen niet op komen dankje kert !! :)

toch sta ik wel aan jou kant kert!!

ik heb gebeld bij het aanvragen en duidelijk uitgelegd dat ik als webdesign bedrijf een 24/7 verbinding nodig had om een lichte webserver achter te draaien en om mee te surfen.

de persoon meldde mij dat het beste de fl 100,- kon kiezen omdat mijn eisen niet erg hoog waren.

Ik heb ze in het speciaal nog gevraagd of ik idd 24/7 online mocht zijn en dat was geen enkel probleem.

maar ik denk dat ik maar eens moet kijken of ik een reboot kan inbouwen in smoothwall om 3 uur snachts...
dan heb ik gedurende 30 secondes geen verbinding! zijn ze dan tevreden ?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
20:56:02 ipppd[646] Found 1 device: /dev/ippp0
20:56:02 ipppd[647] ipppd i2.2.10 (isdn4linux version of pppd by MH) started
20:56:02 ipppd[647] init_unit: 0 
20:56:02 ipppd[647]: Connect[0] /dev/ippp0, fd: 7
20:56:03 kernel: ippp0 dialing 1 0676060606... 
20:56:04 kernel: isdn: HiSax,ch0 cause E0011 
20:56:11 kernel: ippp0 dialing 2 0676060606... 
20:56:13 kernel: isdn: HiSax,ch0 cause E0011 
20:56:19 kernel: ippp0 dialing 3 0676060606... 
20:56:20 kernel: isdn: HiSax,ch0 cause E0011 
20:56:27 kernel: ippp0 dialing 4 0676060606... 
20:56:28 kernel: isdn: HiSax,ch0 cause E0011 
20:56:35 kernel: ippp0 dialing 5 0676060606... 
20:56:36 kernel: isdn: HiSax,ch0 cause E0011 
20:56:43 kernel: ippp0 dialing 6 0676060606... 
20:56:44 kernel: isdn: HiSax,ch0 cause E0011

een stukkie uit mijn logfile....
KERTJE => dit betekend toch bezettoon ?? of doe ik iets fout ?

bye the way.. als zij ervoor zorgen dat IEDEREEN als kertje ophoud zodat IEDEREEN ALTIJD BINNEN 5 min kan inbellen dan vind ik het wel ok...

En ik weet zeker !!!! dat kertje dan ook accoord gaat !! Als we dan ook maar echt direct in kunnen bellen ! dan is een 24/7 alleen interessant om een server te draaien en dat wil je toch niet op een isdn lijn!

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

in het flauwe geval zorgen ze voor een storing van 1 sec. iedere nacht rond 02:00 >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 21:08 schreef xychix het volgende:
Ik heb sinds nu ook een account ik kan er alleen niet op komen dankje kert !! :)

ik heb gebeld bij het aanvragen en duidelijk uitgelegd dat ik als webdesign bedrijf een 24/7 verbinding nodig had om een lichte webserver achter te draaien en om mee te surfen.

de persoon meldde mij dat het beste de fl 100,- kon kiezen omdat mijn eisen niet erg hoog waren.

Ik heb ze in het speciaal nog gevraagd of ik idd 24/7 online mocht zijn en dat was geen enkel probleem.
dat is dus ook wat ze mij hebben verteld, nu ineens ander verhaal, maar DAT heb ik gekocht.
maar ik denk dat ik maar eens moet kijken of ik een reboot kan inbouwen in smoothwall om 3 uur snachts...
dan heb ik gedurende 30 secondes geen verbinding! zijn ze dan tevreden ?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
20:56:02 ipppd[646] Found 1 device: /dev/ippp0
20:56:02 ipppd[647] ipppd i2.2.10 (isdn4linux version of pppd by MH) started
20:56:02 ipppd[647] init_unit: 0 
20:56:02 ipppd[647]: Connect[0] /dev/ippp0, fd: 7
20:56:03 kernel: ippp0 dialing 1 0676060606... 
20:56:04 kernel: isdn: HiSax,ch0 cause E0011 
20:56:11 kernel: ippp0 dialing 2 0676060606... 
[...]
20:56:43 kernel: ippp0 dialing 6 0676060606... 
20:56:44 kernel: isdn: HiSax,ch0 cause E0011

een stukkie uit mijn logfile....
KERTJE => dit betekend toch bezettoon ?? of doe ik iets fout ?

bye the way.. als zij ervoor zorgen dat IEDEREEN als kertje ophoud zodat IEDEREEN ALTIJD BINNEN 5 min kan inbellen dan vind ik het wel ok...

En ik weet zeker !!!! dat kertje dan ook accoord gaat !! Als we dan ook maar echt direct in kunnen bellen ! dan is een 24/7 alleen interessant om een server te draaien en dat wil je toch niet op een isdn lijn!
ik vind het nogmaals geen probleem om af en toe offline te zijn, maar de manier waarop en de voorwaarden die ze nu stellen heb ik nooit afgesproken

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

kertje kun jij uit mijn log aflezen of het idd ingesprek is ??

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 21:07 schreef Diaboluzzz het volgende:
>:) goed argument... |:( en in dat zelfde gehucht zit wel een bedrijf :? ;( ;)
tja, toen ik begon was kantoor ruimte een stuk goedkoper in dit gehucht dan in de stad natuurlijk, achteraf was het denk ik goedkoper geweest gewoon de stad te zitten
doe in ieder geval ff de postcode check.
dan heb je misschien iets achter de hand als het er binnenkort wel es.
tot zover ze kunnen zien maart 2003 ofzo, zeker geen aansluiting
ff persoonlijk vraagje: wat doe je 24 op het internet als ik vragen mag..??
of is het een kwestie van principe?
ik draai op dit moment een mailservertje, maar dit kan ik wel via een andere server doen, het is iig meer principe dan dingen die echt nodig zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 21:12 schreef xychix het volgende:
kertje kun jij uit mijn log aflezen of het idd ingesprek is ??
ik heb geen idee :) sorry

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

nah. ik zal het is met mijn windows bak proberen..
kijken of die online komt met @work

"de computer die u heeft gebeld reageerd niet"

??? iemand een hint, hoe komt dit? ik had een ingesprekstoon verwacht! ?
kert maak ff een lijntje vrij ! ;)

Ik heb hem maar op 99x inbellen gezet. met 10 sec tussenpauze.. nu maar zien hoelang het duurt...

p.s.

het was toch voornamelijk voor bedrijven ??
dan zou het nu toch rustig moeten zijn ?? het is buiten kantoor uren :+

• Wokschotel
  • Laatst online: 18:50

Wokschotel

Op 6 wielen

Wat een geblaat. Het is volstrekt logisch dat een dedicated ISDN-verbinding voor € 45,- per maand onzin is. Dat ze jou dat wel verteld hebben is niet slim, maar in de voorwaarden staat duidelijk dat er een soort van FUP is. Daar kunnen ze je aan houden. Als je het daar niet mee eens bent, tot ziens dan maar zal @Work denken.

Verwijderd

Nou ja je kan altijd nog friaco nemen !! :)

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

ik heb sinds vandaag een aansluiting en ben al vanaf half 9 aan het inbellen maar ik kan er echt niet tussen komen !

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 22:12 schreef xychix het volgende:
ik heb sinds vandaag een aansluiting en ben al vanaf half 9 aan het inbellen maar ik kan er echt niet tussen komen !
sorry :+

ik ga rond uur of 12 offline, en bel morgen gewoon als ik weer ga werken rond uur of 8 in

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Op dinsdag 19 februari 2002 22:15 schreef Kertje het volgende:

[..]

sorry :+

ik ga rond uur of 12 offline, en bel morgen gewoon als ik weer ga werken rond uur of 8 in
nah. kert houd maar lekker verbinding ik ben bezig met een cronjob die 2 uur snachts vebreekt en om 6 uur weer inbelt...

dan heb ik toch geen 24/7 ?? !! :P

Verwijderd

Kertje ik heb zelden zo'n dom persoon hier zien posten als jij...
Regelrechte flame en _nogal_ grof.

Kertje probeert z'n gelijk te halen no matter wat voor een regelementen en zo idioot klinkt dat echt niet.
Er klopt her en der idd wat niet maar met "24/7" reclame maken suggereert toch echt op online zijn wanneer je wilt en hoe je wilt.

Wanadoo wordt momenteel teruggeroepen met hun reclame ("zo snel kan je echt geen 2,8MB downloaden!") en misleidt daardoor z'n klanten, die dus _zeker_ niet de voorwaarden door gaan pluizen. Misschien niet slim, maar wel "normaal"

Ik denk dat hier geen winnaars of verliezers zijn. Klant trekt uiteindelijk toch aan het kortste eind juist vanwege die ielepiele voorwaarden, al dan wel of niet te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 februari 2002 23:18 schreef ALepH het volgende:

[..]

Regelrechte flame en _nogal_ grof.

Kertje probeert z'n gelijk te halen no matter wat voor een regelementen en zo idioot klinkt dat echt niet.
Er klopt her en der idd wat niet maar met "24/7" reclame maken suggereert toch echt op online zijn wanneer je wilt en hoe je wilt.
ach, dat figuur zit dit hele topic al te flamen, ik probeer het maar te negeren....

• xxxMaverick
Op dinsdag 19 februari 2002 23:19 schreef Kertje het volgende:

[..]

ach, dat figuur zit dit hele topic al te flamen, ik probeer het maar te negeren....
LOL!

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 23:27
xychix: belt hij ondertussen wel goed in ? / redelijke verbinding ?

• eXistenz
Op dinsdag 19 februari 2002 22:24 schreef xychix het volgende:

[..]

nah. kert houd maar lekker verbinding ik ben bezig met een cronjob die 2 uur snachts vebreekt en om 6 uur weer inbelt...

dan heb ik toch geen 24/7 ?? !! :P
niet als flame bedoeld maar niet gek huh dat je ingesprektoon krijgt tegenwoordig en dat @work de inbelserver er van tijd tot tijd uitgooit...

in begin nergens problemen mee ,sinds er meer ppl worden aangesloten die de lijn 24/7 open houden is dit ineens..tis toch niet gek dat @work daar iets tegen doet en dat merken we nu.

* eXistenz zou ook liever 24/7 willen ,maar dat is alleen mogelijk met kabel of adsl.

wees blij dat je de mogelijkheid krijg om een alternatief in de vorm van @work krijg en zit dan niet onnodig lijnen open te houden dan hebben meer ppl er plezier van ipv een handje vol mensen.

punt :)

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Ze kunnen hun algemeene voorwaarden altijd weizigen dus daar heb je ook niet veel aan.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Op woensdag 20 februari 2002 07:41 schreef superjoost het volgende:
xychix: belt hij ondertussen wel goed in ? / redelijke verbinding ?
ik kom er nog steeds niet op..

maar ik krijg GEEN ingespreks toon!

de computer die u belt reageerd niet !!

ik zal eens met @work gaan bellen
ik denk dat ze het CLI nummer niet goed in hun server verwerkt hebben !

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 20:24
Op woensdag 20 februari 2002 09:34 schreef xychix het volgende:

ik denk dat ze het CLI nummer niet goed in hun server verwerkt hebben !
Als deze niet goed is dan krijg je een ingesprek toon dus deze is wel goed hoor.

Verwijderd

Topicstarter
ik snap echt niet het pr obleem met inbellen, ben nu al 3x disconnected sinds kwart over 8 ongeveer en elke keer kwam ik er gelijk weer op

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

grum kert >:) ik heb eindelijk verbinding !

wel werd ik erop attent gemaakt dat ik een idle time in zou stellen zodat de verbinding verbroken werd als ik niet surfte.

maargoed dat wil ik wel doen als ik dan maar niet weer 231 x moet inbellen voordat ik een verbindin heb.

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Het always on pakket kost Fl 200,- per maand excl btw!

misschien het overwegen waard..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 11:06 schreef xychix het volgende:
Het always on pakket kost Fl 200,- per maand excl btw!

misschien het overwegen waard..
always on is het zelfde verhaal, ook stiekem toch niet always on, anders had ik die wel genomen.

als je echt 24/7 wilt moet je bij hun een dedictated isdn lijn vnan 550 excl per maand nemen (maar 5.5x zoduur :r)

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

tsja das ook niks.

nogmaals ik wil best regelmatig verbreken als ik er maar zonder 100+ in te bellen weer in kan komen.

Dwz. als ik dial on demand aanzet dat ik dan ook binnen 30 secondes de pagina voor mijn neus heb!

dus ik geeft de verbinding pas vrij als ze mensen als Kert (en mijzelf) keihard aanpakken !

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op dinsdag 19 februari 2002 12:18 schreef Kertje het volgende:

[..]
omdat ik gewoon 24/7 online ben heb ik nooit last van ingesprek :) maar dat willen ze dus niet en met dit pakket vinden ze INEENS wat nooit afgesproken is dat ik maar een paar uurtjes per dag mag inbellen
En jij denkt dat @Home niet het recht heeft om de voorwaarden aan te passen? Lees nog eens HEEL GOED door waarvoor je getekend hebt bij aanvraag....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
Op dinsdag 19 februari 2002 15:14 schreef Kertje het volgende:

[..]

damn wwat ben jij een loser, kun je niet lezen ofzo? ik KAN geen dedictated lijn krijgen hier, en als ik het zou kunnen krijgne kost dit minstens een paar duizend gulden per maand, wat heb ik hier in godsnaam aan als ik intenret vrijwel alleen voor mail en www gebruik |:(
[..]
Ooit wel eens van hosten gehoord? Een zakelijke mail/web server (linux, unix, NT, wat jij wilt) kun je bij heel veel bedrijven al hosten vanaf ong. EUR 150 per maand.... weet je zeker dat dat ding 24/7 online staat, je kunt het hele ding beheren, en hij staat meestal ook nog eens op een veel snellere lijn dan wat je ooit zou kunnen betalen.

Veel kleine bedrijfjes doen dit op deze manier. Mail komt 24/7 op die server binnen, dus je bent altijd te bereiken. Met een simpele POP client en een willekeurige internet verbinding kun je het ophalen. @Work bijvoorbeeld, maar voor ong. EUR 200 kun je ook bij een aantal andere bedrijven een 64 kbit/s ISDN flatfee aansluiting krijgen.
helaas heb ik een omzet van meer dan een ton per jaar, dus kap maar met die flames
[..]
Dan is het hosten van een server voor EUR 150, plus EUR 200 voor het internetten toch geen enkel probleem? Voor EUR 350 heb je een prachtige zakelijke oplossing. Je mail en webserver staan op een SNELLE lijn en 24/7 online, en voor het binnenhalen van je mail en websurfen gebruik je een flatfee ISDN lijn.

Verder kun je op zo'n dedicated server vaak 50, 100 of zelfs meer mailaccounts aanmaken. Wat jij wilt :) De hoeveelheid data die je maandelijks mag verstoken is meestal vele malen meer dan dat je ooit met 64 kbit/s binnen kan halen in een maand.

Dit is geen flame, maar een poging je te laten zien dat er andere goede zakelijke oplossingen zijn waarvoor je geen duizenden euro's per maand hoeft neer te tellen voor een huurlijn. Als EUR 350 ook al teveel voor je is, kun je ook nog andere oplossingen bedenken, zoals @home gewoon s'avonds en s'nachts helemaal niet te gebruiken (je mailserver draait wel door voor die EUR 150 server hosting) en alleen overdag (en evt. s'avonds) de lijn open te zetten. Wanneer je werkt dus. Het heet ook @WORK :D

Proud to be an American.
Hier woon ik

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Op dinsdag 19 februari 2002 19:36 schreef johnwoo het volgende:
Ik denk dat ik wel weet waarom Kertje zo fanatiek hier tegenin gaat... Hij is denk ik - net als ik - een beetje gefrustreerd dat ondanks het stijgende aantal ISP's, broadbandtechnieken, en concurrentie, er nog steeds geen broadband geleverd kan worden bij hem. :)

Ik moet zeggen dat ik daar bij tijd en wijle ook flink pissig om kan worden (vooral als er weer eens een telrekening van 800-900 piek binnenkomt :( ).

Nu leek er dan eindelijk iets te zijn waarmee je always-online kon zijn zonder tikken, en dan blijkt na een poosje dat er TOCH weer gesold wordt met de mensen die buiten enige broadband-dekking wonen/werken.

Ik vind het dan ook een kutstreek van @work dat ze je lekker maken met 24/7 online (en dat stond dus echt in de voorwaarden), en vervolgens, als iemand dat dan ook echt gaat doen (duh, tuurlijk gaan mensen dat doen!) zeggen ze "nee je mag niet 24/7 online zijn" :(
Aan de andere kant ben ik het met de mensen eens die zeggen dat je maar beter ja kunt zeggen en nee kunt doen; als je te hard tegen ze gaat schoppen zal deze dienst misschien afgestoten of ingekrompen worden, en dan zijn we verder van huis.

De oplossing is en blijft simpel: broadband moet een veel betere dekking krijgen, en persoonlijk vind ik dat de overheid daar op moet toezien. Dus eerst in de breedte uitbreiden (meer capaciteit -> meer dekking) en dan pas in de hoogte (hogere snelheden).
Ja, ik snap het wel. Ik ziet hier ook buiten een gebied waar ze kabel of wat ook hebben. Gewoon ISDN... Telefoonrekeningen lopen soms tegen de € 400,-.

Maar goed. Als je belt of je 24 uur Internet hebt. Ja natuurlijk zeggen ze dat. Ze willen verkopen. Ze denken dat het toch wel los zal lopen.

Denk nuchter na. Het hoeft echt niet zo te zijn dat je 'maar' een paar uutjes online kan / mag zijn. Omgekeerd wel, een paar uurtjes offline vragen ze wel. Nou 's nachts kan toch prima? Tenzij je zoveel download dat je dat ook nodig hebt, of aan het hosten bent. Maar volgens mij mag dit in ieder geval niet. Dus blijf ik er bij dat je een probleem maakt wat er eigenlijk niet is. En om nou kosten wat het kost je gelijk te halen...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 14:29 schreef maartena het volgende:

[..]

Ooit wel eens van hosten gehoord? Een zakelijke mail/web server (linux, unix, NT, wat jij wilt) kun je bij heel veel bedrijven al hosten vanaf ong. EUR 150 per maand.... weet je zeker dat dat ding 24/7 online staat, je kunt het hele ding beheren, en hij staat meestal ook nog eens op een veel snellere lijn dan wat je ooit zou kunnen betalen.

Veel kleine bedrijfjes doen dit op deze manier. Mail komt 24/7 op die server binnen, dus je bent altijd te bereiken. Met een simpele POP client en een willekeurige internet verbinding kun je het ophalen. @Work bijvoorbeeld, maar voor ong. EUR 200 kun je ook bij een aantal andere bedrijven een 64 kbit/s ISDN flatfee aansluiting krijgen.
[..]

Dan is het hosten van een server voor EUR 150, plus EUR 200 voor het internetten toch geen enkel probleem? Voor EUR 350 heb je een prachtige zakelijke oplossing. Je mail en webserver staan op een SNELLE lijn en 24/7 online, en voor het binnenhalen van je mail en websurfen gebruik je een flatfee ISDN lijn.

Verder kun je op zo'n dedicated server vaak 50, 100 of zelfs meer mailaccounts aanmaken. Wat jij wilt :) De hoeveelheid data die je maandelijks mag verstoken is meestal vele malen meer dan dat je ooit met 64 kbit/s binnen kan halen in een maand.
ik ben daar al maaaaanden mee bezig, ik heb die mailserver hier helemaal niet voor die reden om kosten te besparen maar omdat ik straks ZELF de boel wil kunnen beheren.

Ik heb al ruim een jaar het grootste virtual account krijgbaar bij die webhost.
Dit is geen flame, maar een poging je te laten zien dat er andere goede zakelijke oplossingen zijn waarvoor je geen duizenden euro's per maand hoeft neer te tellen voor een huurlijn. Als EUR 350 ook al teveel voor je is, kun je ook nog andere oplossingen bedenken, zoals @home gewoon s'avonds en s'nachts helemaal niet te gebruiken (je mailserver draait wel door voor die EUR 150 server hosting) en alleen overdag (en evt. s'avonds) de lijn open te zetten. Wanneer je werkt dus. Het heet ook @WORK :D
zeg nou zelf, als het @work is, waarom zou die lijn dan juist savonds en snachts open moeten? als het echt @work is, zouden ze alle mensen overdag moeten kunnen laten inbellen tijdens kantoor uren, want dan is het echt @work. Bovendien werk ik vaak savonds of snachts, tja, sick maybe, maar daar heb ik soms zin in tot grote frustratie van me vriending :+

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

ik heb vandaag ook ge @worked.

de lijn is zeker 5 keer verbroken gedurende de dag. soms duurde het tot 30 minuten voor ik er weer op kon, de snelheid was al helemaal verschrikkelijk..
0.8 KB !!!! :r

maargoed we wachten nog wel even af.. het is in iedergeval gunstig voor de telefoonrekening!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

ook kan ik maar 1x vanaf het internet naar mijn bak pingen daarna geeft hij een timeout !

ligt dat aan @work of aan mijn smoothwall router ?

• xxxMaverick
Op woensdag 20 februari 2002 22:48 schreef xychix het volgende:

de lijn is zeker 5 keer verbroken gedurende de dag. soms duurde het tot 30 minuten voor ik er weer op kon, de snelheid was al helemaal verschrikkelijk..

maargoed we wachten nog wel even af.. het is in iedergeval gunstig voor de telefoonrekening!
tuurlijk, nu pakken ze je terug :)

• maartena
Op woensdag 20 februari 2002 16:34 schreef Kertje het volgende:

[..]

ik ben daar al maaaaanden mee bezig, ik heb die mailserver hier helemaal niet voor die reden om kosten te besparen maar omdat ik straks ZELF de boel wil kunnen beheren.

Ik heb al ruim een jaar het grootste virtual account krijgbaar bij die webhost.
[..]
Er zijn ook hosters waar je een eigen server kan plaatsen die je helemaal zelf kan beheren tot in de fijnste puntjes. Linux laat zich helemaal op afstand beheren middels secure shell o.i.d.... Ook voor Windows 2000 Servers zijn er beheerd mogelijkheden, bijv. via Terminal Services.

Zet dus ergens een server neer, ben je van dat mail gedoe af. Als ie down gaat in het midden van de nacht wordt ie in ieder geval weer opgestart door de provider en hoef jij je bed niet uit....

Verder: Is friaco mischien iets?

Maarten

Proud to be an American.
Hier woon ik

• dirkie
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

zeg nou zelf, als het @work is, waarom zou die lijn dan juist savonds en snachts open moeten? als het echt @work is, zouden ze alle mensen overdag moeten kunnen laten inbellen tijdens kantoor uren, want dan is het echt @work.
Ik neem aan de je je heb abbo van €44 of €67 (128k) hebt. De naam van de abbonement is @homework, en ik denk dat er achter deze naam wel wat schuil gaat. Dit abbonement is waarschijnlijk meer bedoelt voor werkgevers die hun werknemers de gelegenheid willen geven thuis te internetten. (wat meestal s'avonds is, aangezien werknemers overdag meestal op de zaak zijn.. ;))
Wil je echt een een 24/7 verbinding, dan zul je denk ik iig het Always on abbonement moeten nemen, of misschien zelfs het profesional of max speed abonnement.

Deze verschillende pakket keuze's zijn er vast niks voor niks, en je kan nu eenmaal niet voor een dubbeltje op de 1e rang zitten...
Ik geef toe dat ze dit wel wat duidelijk in hun algemene voorwaarden of in een FUP mogen zetten...

Eat my shorts !

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 14:45 schreef dieFX het volgende:

[..]

Ik neem aan de je je heb abbo van €44 of €67 (128k) hebt. De naam van de abbonement is @homework, en ik denk dat er achter deze naam wel wat schuil gaat. Dit abbonement is waarschijnlijk meer bedoelt voor werkgevers die hun werknemers de gelegenheid willen geven thuis te internetten. (wat meestal s'avonds is, aangezien werknemers overdag meestal op de zaak zijn.. ;))
Wil je echt een een 24/7 verbinding, dan zul je denk ik iig het Always on abbonement moeten nemen, of misschien zelfs het profesional of max speed abonnement.

Deze verschillende pakket keuze's zijn er vast niks voor niks, en je kan nu eenmaal niet voor een dubbeltje op de 1e rang zitten...
Ik geef toe dat ze dit wel wat duidelijk in hun algemene voorwaarden of in een FUP mogen zetten...
nope, als dat de oplossing was had ik dat ook gedaan, always on zelfde verhaal, always on mag je ook niet altijd online zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 14:36 schreef maartena het volgende:

[..]

Er zijn ook hosters waar je een eigen server kan plaatsen die je helemaal zelf kan beheren tot in de fijnste puntjes. Linux laat zich helemaal op afstand beheren middels secure shell o.i.d.... Ook voor Windows 2000 Servers zijn er beheerd mogelijkheden, bijv. via Terminal Services.

Zet dus ergens een server neer, ben je van dat mail gedoe af. Als ie down gaat in het midden van de nacht wordt ie in ieder geval weer opgestart door de provider en hoef jij je bed niet uit....

Verder: Is friaco mischien iets?

Maarten
dat ben ik ook van plan, maar ik wil eerst het beheer goed zelf onder de knie hebben alvorens ik een server plaats voor 2 of 300 gulden per maand

Verwijderd

Nog heel even snel over algemene voorwaarden.

Bedrijven (@home, KPN, Ben, etc.) mogen hun algemene voorwaarden aanpassen. Zij zijn dan verplicht de klant daarvan op de hoogte te stellen. Indien het bedrijf een aanzienlijke hoeveelheid klanten heeft hoeft dit niet persoonlijk te gebeuren maar mag dat ook via de media (lees: zet een advertentie in de landeljke dagbladen).

Gevolg: @work voegt een FUP toe aan de voorwaarden, en klaar ben je. Geen poot meer om op te staan.

• xxxMaverick
Op donderdag 21 februari 2002 16:40 schreef DaJaN het volgende:

Bedrijven (@home, KPN, Ben, etc.) mogen hun algemene voorwaarden aanpassen. Zij zijn dan verplicht de klant daarvan op de hoogte te stellen. Indien het bedrijf een aanzienlijke hoeveelheid klanten heeft hoeft dit niet persoonlijk te gebeuren maar mag dat ook via de media (lees: zet een advertentie in de landeljke dagbladen).

Gevolg: @work voegt een FUP toe aan de voorwaarden, en klaar ben je. Geen poot meer om op te staan.
agghhhhhhh niet weer :) zeg er maar niks over want meneer de topic starter wil hier toch niet aan....

• superjoost
  • Laatst online: 11-08 23:27
Op woensdag 20 februari 2002 22:48 schreef xychix het volgende:

Vraagje: Hoe ging het de 2e dag ?

• eXistenz
Tis jammer dat dankzij een paar ppl waarschijnlijk weer iets om zeep wordt geholpen wat voor meeste mensen een uitkomst is..
Denk dat ik 1 van de 1e die aangesloten was op @work, nooit problemen gehad met inbellen enzo, ook gewoon alleen ingebelt wanneer het moest verder niet.
Nu ben ik al uur bezig met inbellen..,waarschijnlijk omdat er nu paar ppl zijn die lijnen ophouden en er niet eens zijn...
Gevolg nu zit ik kpn weer te spekken , dus moet ik eigenlijk een server neer gaan zetten zodat lijn openblijft voor geval me comp crashed wat uur geleden het geval was...

Maarja wordt dus morgen weer klagen bij @work wat waarschijnlijk ook weer gevolgen zal hebben..

Degene die het betreft en zich aangesproken voelt..vooral doorgaan hiermee, maar dan niet zeuren als @work maatregelen treft, tis alleen spijtig dat iedereen de dupe ervan wordt..

zow moest dat ff kwijt >:)

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

op http://www.home.nl
@Work legt ook de benodigde infrastructuur aan en beheert die 24 uur per dag en 7 dagen per week. Zodat 'always on' bij ons echt 'always on' is.
:r

http://flickr.com/photos/itommy/

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Op donderdag 21 februari 2002 16:32 schreef Kertje het volgende:

[..]

dat ben ik ook van plan, maar ik wil eerst het beheer goed zelf onder de knie hebben alvorens ik een server plaats voor 2 of 300 gulden per maand
kertje misschien kan ik je helpen.. ik ben onderhand aanrdig thuis in BSD (freeBSD).

probeer het gewoon eens.

je hebt gee/weinig config proggies die het werk voor je doen, dus je moet zelf de configfiles in duiken.. lijkt lastig maar....

de config files zijn overhet algemeen (please geen flame posts hierop) beter gedocumenteerd/gestructureerd dan linux.

[don't flame me]
please nu geen flamewar, ik ben een bsd fan, linux is ook ok ik draai tenslotte ook smoothwall. iedereen zijn eigen smaak!
[/don't flame me]

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 februari 2002 16:40 schreef DaJaN het volgende:

yup, maar dat hebben ze nog niet gedaan, ALS ze dat doen is het een ander verhaal, ze hebben dat nog niet gedaan en nieuwe algemene voorwaarden mogen niet van de een op de andere dag ingaan, hier moet een redelijke termijn aan vast zitten. Dus op het moment dat ze het zouden doen tot het moment dat ze het gaan uitvoeren hou ik me gewoon aan de voorwaarden die ik heb lopen ondertekenen

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Mijn idle time (smoothwall verbreekt verbinding na 15 min) werkt niet goed, de verbinding blijft gewoon open staan. ik ben er nog niet uit waar het aal licht dus hoor ik graag van kert hoe het verhaal bij hem afloopt. met een sisser of ?!@#@!@

iemand enig idee waarom idletime in smoothwall niet werkt ??

alle pc's in netwerk staan uit (behalve smoothwall-router natuurlijk :P )

mogelijke oorzaken:
veel scanning vanaf het internet, dit houd mijn machine bezig en dus verbreekt hij geen verbinding.

smoothwall praat zelf lekker naar buiten toe..

isdn kaart E-tech van norrod 35,- is brak.. en kan niet goed aangeven of er wel/geen verkeer over hem heen gaat !

IEMAND ?

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 20:24
Op donderdag 21 februari 2002 23:29 schreef Kertje het volgende:
Nog even een vraag want ik heb die geloof ik nog niet langs zien komen!!

Hoe lang ben je aaneensluitend online geweest??
Gaat dit om dagen of weken??

• eXistenz
Na weer eens uur niet hebben kunnen inbellen, ben ik maar weer eens gaan klagen.

En wat zijn we wijzer geworden..
Kertje is niet de enige die foontje gehad heeft er zullen er wel iets meer worden, @work gaat iedereen die lijnen ophouden eerst telefonisch benaderen en daarna andere maatregelen nemen. (van mij mogen ze ze meteen afsluiten maargoed)

het fl 99,- abonnement is bedoeld voor ppl die zo'n 4 uur per dag inbellen,(dus snachts ff disconnecten gaat nie op), wil je langer dan zal je ander abonnement moeten nemen.

en als gevolg van dit gedonder zal @work binnenkort met andere abonnementen komen, dus dat wordt meer betalen.

Wie zijn de pineut.. de ppl die normaal gebruik maken hiervan. :(

en dan vinden ze het hier gek dat elke flatfee aanbieder ten onder gaat....

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op maandag 25 februari 2002 09:34 schreef eXistenz het volgende:
Na weer eens uur niet hebben kunnen inbellen, ben ik maar weer eens gaan klagen.

En wat zijn we wijzer geworden..
Kertje is niet de enige die foontje gehad heeft er zullen er wel iets meer worden, @work gaat iedereen die lijnen ophouden eerst telefonisch benaderen en daarna andere maatregelen nemen. (van mij mogen ze ze meteen afsluiten maargoed)

het fl 99,- abonnement is bedoeld voor ppl die zo'n 4 uur per dag inbellen,(dus snachts ff disconnecten gaat nie op), wil je langer dan zal je ander abonnement moeten nemen.

en als gevolg van dit gedonder zal @work binnenkort met andere abonnementen komen, dus dat wordt meer betalen.

Wie zijn de pineut.. de ppl die normaal gebruik maken hiervan. :(

en dan vinden ze het hier gek dat elke flatfee aanbieder ten onder gaat....
Je gaat nu de gebruikers de schuld geven, terwijl je @Home de schuld moet geven, ZIJ hebben hun zaakjes niet voor elkaar..

Als je een soortgelijke dienst gaat aanbieden, hou je er zeker wel rekening mee dat er mensen zijn die de verbinding openhouden, ze zijn niet lomp daar.. Ze rekenen echter op een bepaald percentage en rekenen uit wat hun kosten zijn, daarbij tellen ze op wat ze willen verdienen, delen dat door het aantal geschatte abonnees en voila, een prijs per maand..

Dat @Home nu mis heeft gerekend en heel boos gaat doen naar mensen als Kertje is logisch, maar onterecht! Ze hebben hun produkt zo neergezet dat het lijkt alsof je 24/7 online mag zijn en rekenen erop dat niet al teveel mensen dit ook daadwerkelijk gaan doen, want ze weten dat ze dan niks verdienen..

Wat jij zegt over die 4 uur is natuurlijk de grootste onzin die er bestaat, dan moeten ze zo marketing doen:

Met @Work 24/7 online! Echt waar!
maar ja, als u meer dan 4 uur per dag online bent moet u eigenlijk een ander abonnement nemen

Ziet dat er belachelijk uit? Ja? Mooi, dan zijn we het eens..

Je bent dus niet de pineut omdat mensen als Kertje letterlijk het aanbod van @Work voor 24/7 verbinding accepteren en er gebruik van maken, je bent de pineut omdat @Home/@Work je vals heeft voorgelicht..

Oh en nog even over flatfee, het is de eigen domme schuld van flatfee aanbieders dat ze kapot gaan.. Waarom? Omdat ze niet rekening houden met het feit dat mensen al veel te lang zitten te wachten op een echte 24/7 aansluiting en er dan ook gretig gebruik van zullen maken als ze die ook echt hebben.. Dus in plaats van denken dat 'toch niet iedereen 24/7 online gaat zitten' en daar je prijs op baseren, zouden ze hun prijzen moeten baseren op de korting die ze van KPN krijgen op de telefoontikken bij zo'n grote afname.. Pas dan kan flatfee rendabel gemaakt worden, helaas niet tegen de prijzen die we nu zien..

• eXistenz
Uhm mij is toch echt duidelijk gemaakt dat ik 24/7 kan inbellen ,NIET dat ik 24/7 de connectie open kan houden
met een abo van 99,-

En niet denken dat ik tegen 24/7 ben ofzo maar zoals al duidelijk is geworden dat gaat niet.. en dan kan je wel heel erg koppig gaan doen van ik hou wel me lijn open, maar dan kan je verwachten tot de provider (@work in dit geval) iets gaat doen(waar ik het ook nie mee eens ben), maar je doet er zo weinig aan.

en ja tis belachelijk van die 4 uur, maar staat nergens dat ik dat niet vindt dacht ik zo..vertel alleen maar wat @work een "normale" inlogsessie vindt.

--Met @Work 24/7 online! Echt waar!
vraag me toch af waar nou eigenlijk staat dat je 24/7 online mag zijn hoor..met een abo van fl 99,00

* eXistenz neemt het nu trouwens niet op voor @work, maar zou het jammer vinden als @work door zoiets zou stoppen ofzo..

• TripleM
Op maandag 25 februari 2002 11:00 schreef eXistenz het volgende:
Uhm mij is toch echt duidelijk gemaakt dat ik 24/7 kan inbellen ,NIET dat ik 24/7 de connectie open kan houden
met een abo van 99,-

--Met @Work 24/7 online! Echt waar!
vraag me toch af waar nou eigenlijk staat dat je 24/7 online mag zijn hoor..met een abo van fl 99,00
In jouw geval zal dat inderdaad al wel aangepast zijn, maar ik las van 2 mensen dat ze er expliciet naar vroegen en dat er expliciet is gezegd dat dit geen probleem is. Dat zal zijn geweest voordat duidelijk werd dat er zo weinig verdiend kon worden.

Ik begrijp dat je het niet opneemt voor @Work, snap je standpunt ook heel goed, maar met namen als Always On en 24/7 zijn ze bij @Home misleidend bezig. In deze gevallen bedoelt @Home namelijk de beschikbaarheid van hun verbinding, terwijl je er juist bij iedereen van uit mag gaan dat je van de dienst gebruik kunt maken wanneer je wilt en dat het 24/7 dus slaat op de hoeveelheid gebruik, niet het tijdstip van gebruik..

• eXistenz
Op maandag 25 februari 2002 11:30 schreef TripleM het volgende:

[..]

In jouw geval zal dat inderdaad al wel aangepast zijn, maar ik las van 2 mensen dat ze er expliciet naar vroegen en dat er expliciet is gezegd dat dit geen probleem is. Dat zal zijn geweest voordat duidelijk werd dat er zo weinig verdiend kon worden.

Ik begrijp dat je het niet opneemt voor @Work, snap je standpunt ook heel goed, maar met namen als Always On en 24/7 zijn ze bij @Home misleidend bezig. In deze gevallen bedoelt @Home namelijk de beschikbaarheid van hun verbinding, terwijl je er juist bij iedereen van uit mag gaan dat je van de dienst gebruik kunt maken wanneer je wilt en dat het 24/7 dus slaat op de hoeveelheid gebruik, niet het tijdstip van gebruik..
ik was 1 van de 1e die aangesloten werd, ik heb het expres gevraagdt of dat mogelijk was, dat was niet het geval..
dus das nie echt later aangepast..

verder staat er ook "de mogelijkheid om onbeperkt verbonden te zijn" staat nergens dat het abo van fl 99,00(@homework) die mogelijkheid geeft..
voor 199,- mag je het wel (always on) dus zo misleidend is het niet als je maar ff goed leest en niet leest wat je wilt lezen..

• TripleM
Op maandag 25 februari 2002 11:42 schreef eXistenz het volgende:
ik was 1 van de 1e die aangesloten werd, ik heb het expres gevraagdt of dat mogelijk was, dat was niet het geval..

verder staat er ook "de mogelijkheid om onbeperkt verbonden te zijn" staat nergens dat het abo van fl 99,00(@homework) die mogelijkheid geeft..
voor 199,- mag je het wel (always on) dus zo misleidend is het niet als je maar ff goed leest en niet leest wat je wilt lezen..
Nee ik bedoelde jou niet.. Ik heb het even nagezocht:
Op dinsdag 19 februari 2002 21:08 schreef xychix het volgende:

Op dinsdag 19 februari 2002 12:39 schreef Kertje het volgende:
mjah en daarbij, ik heb heel duidelijk (helaas mondeling) nog voordat ik een abbo gekocht gevraag hoe het zat met gewoon 24/7 online en maakte absoluut niet uit hoe lang je online was en niet
Ik ben zeker geen expert op @Home/@Work gebied, maar ik las ergens in deze post ook dat die Always On vorm ook niet onbeperkt online mogelijkheden bood, dat zou iemand dan even moeten nazoeken, in dat geval zou Kertje moeten overschakelen naar Always On..

• xxxMaverick
Op maandag 25 februari 2002 11:42 schreef eXistenz het volgende:

[..]

Ik ben het dan wel niet eens met topic starter (24/7 is gewoon ziek, en heel triest om daar zo irritant over te gaan doen)

Maar ook ik heb @home aan de telefoon gehad. Via het bedrijf waar ik werk zelfs een marketing director ofzo ( hoog in ieder geval) en ze hebben toen ZEKER aangegeven dat er GEEN limiet aanwezig was. Wat ik toen al vreemd vond, maar goed

• eXistenz
mja maar niet op dat abo van fl 99,- waarschijnlijk..
en op inbellen is geen limiet :)

maar gaat me er nie om of je nu wel of nie 24/7 mag
het is nu wel duidelijk geworden dat het nie echt kan met een abo van fl.99,- maar toch volhouden en doorgaan
daar stoor ik me aan.

• TripleM
Op maandag 25 februari 2002 11:57 schreef eXistenz het volgende:
mja maar niet op dat abo van fl 99,- waarschijnlijk..
en op inbellen is geen limiet :)
Tsja, maar zoals je in het reply van xychix kunt lezen werd hem juist het abonnement van 100 gulden aangeraden vanwege zijn minieme eisenpakket. Daarbij was het 24/7 online zijn blijkbaar ook geen probleem.

Zoals ik al zei, @Home heeft het hele zaakje gewoon zwaar onderschat. Het aantal mensen dat de verbinding gebruikt om ook echt 24 uur per dag online te zijn is hoger dan ze hadden verwacht, waarschijnlijk veel hoger anders gaan ze nu niet zo paniekerig lopen doen.

@Home kan om iemand af te sluiten trouwens niet gebruik maken van het argument dat je het andere mensen onmogelijk maakt om verbonden te worden met het internet, omdat @Home eenvoudigweg de capaciteit niet heeft om iedereen tegelijk met het internet verbonden te laten zijn. Dat wil zeggen dat die problemen dus ook kunnen ontstaan als jij niet 24/7 verbonden bent met het internet. Een probleem van, jawel, @Home, niet van de consument.

Kortom, ik denk dat advocaten hier enorm veel lol mee kunnen hebben. Kertje zal uiteindelijk niet voor hetzelfde geld 24 uur per dag verbonden kunnen zijn met internet, dat lijkt me duidelijk, maar een duurder abonnement moeten nemen of zelfs een andere oplossing moeten zoeken. @Home zal namelijk nieuwe abonnementen/voorwaarden maken en deze voorleggen, op grond hiervan mag jij het contract dan ontbinden en vervolgens moet je een andere oplossing zoeken.

De consument wordt dan wel beschermd, maar helaas kunnen bedrijven nog altijd terugkomen op hun aanbod, als je het strict bekijkt..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 februari 2002 11:50 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik ben zeker geen expert op @Home/@Work gebied, maar ik las ergens in deze post ook dat die Always On vorm ook niet onbeperkt online mogelijkheden bood, dat zou iemand dan even moeten nazoeken, in dat geval zou Kertje moeten overschakelen naar Always On..
nope, als je 24/7 online wil zijn moet je ineens een dedictated isdn lijn nemen met hun voor 550 gulden per maand, always on is dus ook niet always on, anders had ik dat wel gedaan. Ik vind het gewoon *belachelijk* dat ik heeel duidelijk een 24/7 dienst gekocht heb en omdat hun een verkeerde inschatting gemaakt hebben ik ineens een dienst van 5 en een half keer zo duur moet kopen.

• eXistenz
mja maar kunnen er lang over praten maar er staat nergens op papier dat je met @homework abo 24/7 online mag zijn.

staat alleen dat hun de mogelijkheid bieden tot onbeperkt online zijn.

uiteindelijk trek je toch aan korste end.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 februari 2002 13:15 schreef eXistenz het volgende:
mja maar kunnen er lang over praten maar er staat nergens op papier dat je met @homework abo 24/7 online mag zijn.

staat alleen dat hun de mogelijkheid bieden tot onbeperkt online zijn.

uiteindelijk trek je toch aan korste end.
hoor je jezelf tegen spreken? niet 24/7 wel onbeperkt? onbeperkt is wanneer en zolang je maar wilt, nders is het beperkt

• eXistenz
Op maandag 25 februari 2002 13:35 schreef Kertje het volgende:

[..]

hoor je jezelf tegen spreken? niet 24/7 wel onbeperkt? onbeperkt is wanneer en zolang je maar wilt, nders is het beperkt
lees nou eerst eens ff...

ze bieden de MOGELIJKHEID tot onbeperkt, er staat nergens dat dat met @homework kan..

• TripleM
Op maandag 25 februari 2002 13:45 schreef eXistenz het volgende:
ze bieden de MOGELIJKHEID tot onbeperkt, er staat nergens dat dat met @homework kan..
Ik bied jou de MOGELIJKHEID om bij mij 1000 euro te komen halen.. Alleen mag je er geen gebruik van maken.. Flauw? Jij zou zeggen van niet.. :P

Nou goed, ik denk dat we er toch niet uitkomen.. Mondeling is echter wel toegezegd dat onbeperkt online zowel mogelijk als toegestaan is.. Probleem is nu weer bewijslast enzovoort enzovoort.. Laat de advocaten het maar lekker uitknokken, mijn gok is dat @Home te horen krijgt dat ze misleidend danwel dom bezig zijn geweest en dat ze dan maar iets anders moeten aanbieden.. Dat doen ze dan en mag je meer betalen, of minder krijgen voor hetzelfde geld..

edit:
typo

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

wat is die @work verbinding TRAAAG zeg !!

ik ben nu al tijden bezig mijn email binnen halen....

echt een ramp..

ik ga morgen maar eens bellen.. ik kan overdag niet inbellen en als ik dan eindelijk verbinding heeft kan ik door de snelheid nog mijn bankzaken niet regelen

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Heeft iemand al de nieuwe voorwaarden op schrift gezien? Voor Wannadoo Hometime is er blijkens het topic daarover, het abbonnement al aangepast. Wij hebben hier vorige week nog contact gehad met @Home, volgens hen zouden we (eindelijk) deze week aangesloten worden. Ze hebben echter met geen woord gerept over nieuwe voorwaarden, of wijzigingen in de abbonnementsvorm. :?

edit:
Duh, onderstaande is ook al door Kertje zelf gepost hier, zie ik net. |:(

Er is trouwens geen twijfel mogelijk over hoelang je online mag/mocht zijn, dat staat letterlijk in de produktomschrijving.
Hier is een quote uit die produktomschrijving:
Onbeperkt internet tegen vaste kosten
Met uw huidige ISDN-aansluiting, kan de telefoonrekening aan het eind van de maand een onaangename verrassing zijn. ISDN flatrate biedt u de mogelijkheid om onbeperkt verbonden te zijn met het internet tegen een vast tarief per maand.

[...]

Prijzen
We bieden ISDN flatrate aan in vier varianten. Beiden kennen alleen vaste maandelijkse kosten. Er worden geen installatiekosten in rekening gebracht.
code:
1
2
3
4
5
6
            Aantal gebruikers   64  Kb/s            128 Kb/s

@Homework    tot 5          E  44,- / fl   99.-  E  67,- / fl  149.- 
Always On    tot 10          E  90,- / fl  199.-     E 135,- / fl  299.- 
Professional    tot 25           E 181,- / fl  399.-     E 271,- / fl  599.-
Max Speed    vanaf 25          E 271,- / fl  599.-   E 453,- / fl  999.-
De leveringsvoorwaarden en de aanvullende voorwaarden hebben het alleen over het niet toegestaan zijn van excessief gebruik van bandbreedte, warez en spam.

@Home dan dus iemand gewoon onmogelijk persoonlijk aanspreken, puur op feit dat deze 24/7 online is! @Home kan alleen besluiten met deze dienst te stoppen en de abbonnees de keuze te geven, eventueel een andere dienst af te nemen.

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Op dinsdag 19 februari 2002 14:04 schreef Kertje het volgende:

[..]

dat ik 24/7 online ben wil niet zeggen dat ik ook 24/7 achter de pc zit, ik draai een mailserver (dit is opvergens ook helemaal legaal heb ik gecheckt bij @work).
Mailservers proberen ook onderling de mail nog 3 dagen te verzenden voordat ze 'moeilijk gaan doen', je hoeft dus ook voor een mailserver niet 24/7 online te zijn..

Ik snap dat je je te kort gedaan voelt, maar in dit geval zou het best wel eens verstandiger kunnen zijn om gewoon eieren voor je geld te kiezen.

Uiteindelijk is het toch erg twijfelachtig of je het wel gaat halen als particulier tegen een groot bedijf. Verder blijkt het niet dat je die 24/7 verbinding echt nodig hebt. Vind je dat dan niet enigsinds a-sociaal tegenover andere gebruikers?

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Nu begin ik toch een beetje te twijfelen:

Kertje, heb jij ooit schriftelijk (dus per post, niet via email!) hetzelfde medegedeeld gekregen?

Heeft iemand anders dan Kertje, iets van deze strekking van @Home te horen gekregen?

Ik zit me nl toch af te vragen hoe reëel de dreiging nu werkelijk is.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 februari 2002 23:24 schreef wHiTeRaZoR het volgende:

[..]
Uiteindelijk is het toch erg twijfelachtig of je het wel gaat halen als particulier tegen een groot bedijf. Verder blijkt het niet dat je die 24/7 verbinding echt nodig hebt. Vind je dat dan niet enigsinds a-sociaal tegenover andere gebruikers?
ik ben ook een bedrijf en als je iets verder dan je neus lang was had gelezen :+ dan had je gezien dat ik tegenwoordig 1 of 2x per dag ff disconnect
Op vrijdag 01 maart 2002 00:27 schreef cjs het volgende:
Nu begin ik toch een beetje te twijfelen:

Kertje, heb jij ooit schriftelijk (dus per post, niet via email!) hetzelfde medegedeeld gekregen?

Heeft iemand anders dan Kertje, iets van deze strekking van @Home te horen gekregen?

Ik zit me nl toch af te vragen hoe reëel de dreiging nu werkelijk is.
uhm nee, ik zit overgens nog steeds ook online (ben dus nog niet afgesloten), en heb ook (nog) geen officiele brief gehad. Ik heb het donkerbruine vermoeden dat ze gewoon *proberen* je een duurder abbo aan te smeren dmv dreigen, en als je gewoon niet toegeeft ze zelf ook wel inzien dat ze geen poot hebben om op te staan

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Mja, ik had het idee dat je misschien het slachtoffer bent geworden van een 'practical joke'.
Heb je uit jezelf later nog contact opgenomen met @Home over dit gebeuren? Anders lijkt het mij erg waarschijnlijk dat je door iemand beet genomen bent...

Verwijderd

Sinds het inbellen moeilijker gaat bij @work, bel ik 's morgens op 7:30 uur in en disconnect pas als ik ga slapen.

Ik deed dit in het begin niet, maar nu kun je overdag veel moeilijker inbellen.
Dus lijkt het me dat ze beter de capaciteit kunnen vergroten. Want ik hoef echt niet 24/7 online te zijn. Dan bel ik telkens wel weer opnieuw in. Moet dat natuurlijk wel de eerste keer lukken!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 02:37 schreef cjs het volgende:
Mja, ik had het idee dat je misschien het slachtoffer bent geworden van een 'practical joke'.
Heb je uit jezelf later nog contact opgenomen met @Home over dit gebeuren? Anders lijkt het mij erg waarschijnlijk dat je door iemand beet genomen bent...
nee, de persoon die ik aan de lijn had herkende ik ook aan zijn stem, die heb ik al veel vaker aan de lijn gehad. Eveneens klopte de nr melder ook met @home/work

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Ik heb zojuist contact gehad met @Home. Als je echt onbeperkt verbonden wilt kunnen zijn, zul je het Maxspeed abbo moeten nemen. Deze is dus wel echt 24/7 onbeperkt!

Op grond van de produktomschrijving kun je ze niet pakken.
'ISDN flatrate biedt U de mogelijkheid om onbeperkt online te zijn'
Strict gezien klopt deze zin gewoon, ze zeggen nl niet dat alle flatrate abbo's onbeperkt internet bieden.

Dat er eerst mondeling wel verteld werd dat je met @Homework ook 24/7 onbeperkt online mocht zijn, mja, het is helaas jouw woord tegen het hunne.

Ik ga zo nog maar eens wat prijzen vergelijken...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 14:39 schreef cjs het volgende:
Ik heb zojuist contact gehad met @Home. Als je echt onbeperkt verbonden wilt kunnen zijn, zul je het Maxspeed abbo moeten nemen. Deze is dus wel echt 24/7 onbeperkt!
dat zeggen ze nu ja, maar toen ik het produkt kocht was het max speed alleen als je (dit heb ik echt heel duidelijk allemaal na lopen vragen), als je met meer dan 25 man achter die isdn lijn zat

• eXistenz
Op vrijdag 01 maart 2002 14:39 schreef cjs het volgende:

Op grond van de produktomschrijving kun je ze niet pakken.
[..]

Strict gezien klopt deze zin gewoon, ze zeggen nl niet dat alle flatrate abbo's onbeperkt internet bieden.

Dat er eerst mondeling wel verteld werd dat je met @Homework ook 24/7 onbeperkt online mocht zijn, mja, het is helaas jouw woord tegen het hunne.

Ik ga zo nog maar eens wat prijzen vergelijken...
Zo eindelijk iemand die het ook snapt, kheb dat pas 3x gezegdt ofzo dat het nergens staat dat je met @homework 24/7 online mag zijn.

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Op vrijdag 01 maart 2002 14:54 schreef Kertje het volgende:

[..]

dat zeggen ze nu ja, maar toen ik het produkt kocht was het max speed alleen als je (dit heb ik echt heel duidelijk allemaal na lopen vragen), als je met meer dan 25 man achter die isdn lijn zat
Helaas is dat allemaal mondeling gegaan, het blijft jouw woord tegen het hunne. Omdat hier niets uitkomt, wordt gewoon teruggevallen op het contract en de aanvullende voorwaarden. Op basis daarvan krijgt @Home simpelweg altijd gelijk.

Volgens @Home hadden 'slechts' 4 of 5 mensen een buitenproportionele connectieduur, en deze hebben een waarschuwing gekregen. Ik had eigenlijk verwacht dat het 'misbruik' veel hoger zou liggen. :o

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 15:18 schreef cjs het volgende:

[..]

Helaas is dat allemaal mondeling gegaan, het blijft jouw woord tegen het hunne. Omdat hier niets uitkomt, wordt gewoon teruggevallen op het contract en de aanvullende voorwaarden. Op basis daarvan krijgt @Home simpelweg altijd gelijk.
ik lees anders "als je de mogelijkheid hebt mag je 24/7 online zijn, lukt het je niet dan heb je pech... mij lukt het wel :D

• cjs
  • Niet online

cjs

Macromedian

Op vrijdag 01 maart 2002 15:36 schreef Kertje het volgende:

[..]

ik lees anders "als je de mogelijkheid hebt mag je 24/7 online zijn, lukt het je niet dan heb je pech... mij lukt het wel :D
Ik heb alleen het sterke vermoeden dat @Home je binnenkort gaat kicken... Ik zou toch maar naar een alternatief uitzien...

Ik zie net bij Ladot onbeperkt inettoegang met ISDN (ISDN All day) staan vanaf €119,- per maand. Toch even informeren of dat wat is. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 16:00 schreef cjs het volgende:

[..]

Ik heb alleen het sterke vermoeden dat @Home je binnenkort gaat kicken... Ik zou toch maar naar een alternatief uitzien...

Ik zie net bij Ladot onbeperkt inettoegang met ISDN (ISDN All day) staan vanaf €119,- per maand. Toch even informeren of dat wat is. :)
ze mogen me sowieso niet zomaar kicken zonder een termijn en een brief. thx voor de tip; hoewel ik het niet zo op ladot heb... ik ga rtoch ff kijken :)

• Jersey
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-01-2024
Op vrijdag 01 maart 2002 16:43 schreef Kertje het volgende:

[..]

ze mogen me sowieso niet zomaar kicken zonder een termijn en een brief. thx voor de tip; hoewel ik het niet zo op ladot heb... ik ga rtoch ff kijken :)
Nou dan stap je over naar epunt http://www.epunt.nl/

Zij bieden hetzelfde aan als @Work

Een supersnelle internetverbinding tegen een betaalbaar, vast tarief per maand.
Bovendien kunt u het pakket kiezen dat past bij de aard en omvang van uw bedrijf: dat is e-rate ISDN in een notendop. Zo kunt u efficiënt gebruik maken van de mogelijkheden die internet biedt. Dat betekent onder meer dat u constant uw e-mail kunt checken en eenvoudig grote bestanden kunt binnenhalen. U bent altijd online zonder telefoontikken. Telkens inbellen en opnieuw inloggen is er niet meer bij. En dat allemaal via uw bestaande ISDN centrale.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 09:54 schreef Jersey het volgende:

[..]

Bovendien kunt u het pakket kiezen dat past bij de aard en omvang van uw bedrijf: dat is e-rate ISDN in een notendop. Zo kunt u efficiënt gebruik maken van de mogelijkheden die internet biedt. Dat betekent onder meer dat u constant uw e-mail kunt checken en eenvoudig grote bestanden kunt binnenhalen. U bent altijd online zonder telefoontikken. Telkens inbellen en opnieuw inloggen is er niet meer bij. En dat allemaal via uw bestaande ISDN centrale.
mjah, maar dat is dus via @work, en zullen ze beslist ook dezelfde problemen houden

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 13:19 schreef Kertje het volgende:

[..]

nee, de persoon die ik aan de lijn had herkende ik ook aan zijn stem, die heb ik al veel vaker aan de lijn gehad. Eveneens klopte de nr melder ook met @home/work
Bullshit, @ home geeft haar nummer niet mee |:(

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
Op zaterdag 09 maart 2002 13:57 schreef the-matrix het volgende:

[..]

Bullshit, @ home geeft haar nummer niet mee |:(
oh nee? zekers wel.. 020 nummer.. (tenzij ik dus fake ben gebeld, maja, daar ga ik nie van uit :P)

• xxxMaverick
Op zaterdag 02 maart 2002 09:54 schreef Jersey het volgende:

[..]

in die voorwaarden staat wel een limiet

• Jersey
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-01-2024
Op zaterdag 09 maart 2002 16:05 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

in die voorwaarden staat wel een limiet
Inderdaad, een datalimiet voor ADSL.

• xxxMaverick
Op zaterdag 09 maart 2002 17:20 schreef Jersey het volgende: