zonder inhoudelijk op de zaken in te gaanOp dinsdag 19 februari 2002 13:26 schreef Los het volgende:
hoe bedoel je dat?
Jij bent hier nu een dagje geregged, maar de meeste mensen hier al wat langer. En of dat voor die anderen ook geldt weet ik niet, maar ik spreek in ieder geval voor mezelf dat ik deze discussie in het afgelopen jaar toch wel 4 of 5 keer heb langs zien komen. Het feit dat die discussie steeds weer terugkomt, is voor mij een bewijs dat men het hier de komende tijd waarschijnlijk nog niet met elkaar over eens zal zijn.
Daarnaast heb ik al m'n standpunten en argumenten meerdere malen neergelegd, en dan vind ik het wel mooi geweest verder.
We zijn er toch gewoon over aan het discusseren? of kan dat niet volgens jou? iedereen draagt toch zijn mening aan?
Ja, maar als mijn standpunt duidelijk is, hoef ik dat niet nog een keer uit te leggen en ga ik zeker niet discussieren om het discussieren.
snap niet dat jij zoiets moet zeggen, ik zie geen moderator achter je naam staan ofzo

Klopt, maar ik zeg ook niet dat iedereen met deze discussie moet kappen, ik zeg alleen dat ik dat doe. En dat jij je dat dan toch aantrekt kan ik helaas niks aan doen.