Verwijderd
wow... echt langOp woensdag 20 maart 2002 14:51 schreef lama het volgende:
...dan duurt het per schip 4-6 weken, en per aeroplane een week(maar dat is eeeeerg duur) volgens hun
Kan niemand ff z'n card beschikbaar stellen?
Verwijderd
karremania@cistron.nl
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Op woensdag 20 maart 2002 14:51 schreef lama het volgende:
....ik geef dus vannacht of morgenochtend aan hun (als ze beetje opschieten, zodra geld ter sprake komen zijn ze wel snel dus) de definitieve betaalwijze......
En ? Maken we gebruik van het het aanbod van deze meneer ? Hebben we al besteld ?Op donderdag 21 maart 2002 02:09 schreef Karreman het volgende:
Ik heb creditcard.. laat ff weten hoe en wat op....
IETS ?
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Verwijderd
Verwijderd
Better luck next time!
mag (kan) ik (niet meer) over oordelen, en aangezien mister evan vanmiddag gezellig tot 5 uur d8 ik op school zit, moet je nog ff op antwoordt wachten (mail 'm anders ff)Op vrijdag 22 maart 2002 11:20 schreef xoploosx het volgende:
Hoi mense, Zou ik nog in kunnen springen? Ik wil er ook wel heen graag 1 hebben en kan deze heel rap per telebank betalen. Ik weet dat de deadline allang verstreken is, maar jullie hebben nog nix besteld, duzz..
... Als er iets sucked, is het lang op school zitten, en vooral op de vrijdag!!mag (kan) ik (niet meer) over oordelen, en aangezien mister evan vanmiddag gezellig tot 5 uur d8 ik op school zit, moet je nog ff op antwoordt wachten (mail 'm anders ff)
Verwijderd
Oke, ik meel 'm wel effe!Op vrijdag 22 maart 2002 13:51 schreef bouke_h het volgende:
[..]
mag (kan) ik (niet meer) over oordelen, en aangezien mister evan vanmiddag gezellig tot 5 uur d8 ik op school zit, moet je nog ff op antwoordt wachten (mail 'm anders ff)
Edit: Uhh wie is Mister Evan en wat is zijn meeladres?
Verwijderd
Ja, ik heb er ook geen hekel aan om iedere dag tussen 1 en half 3 uur thuis te komen!!!!Op vrijdag 22 maart 2002 14:08 schreef De_Bastaard het volgende:
[..]
... Als er iets sucked, is het lang op school zitten, en vooral op de vrijdag!!
en over school, ik heb 18 uur gespijbeld, en die moet ik op vrijdagen terugkomen(ik zit tegen de schorsing aan)
Jeeeh...Op zaterdag 23 maart 2002 21:34 schreef lama het volgende:
ik pleeg morgen telefonisch overleg met karreman, die stelt aarschijnlijk creditcard beschikbaar(ff wave met zijn allen om karreman alvast dank toe te sturen), ik houd ullie wel weer zoveelmogelijk up to date
Maareh.. niet 'k wil niet alleen karreman bedanken, maar ook de 2 topicstarters/bestellers.. Nemen toch wel even de moeite om ons mee te laten liften op hun bestel actie..
THANX
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Volgens mij niet meer, maar dit is misschien wel een goede tip..Op zondag 24 maart 2002 21:59 schreef Quinie het volgende:
is het nog mogelijk te bestellen en over te maken ?
http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=elektronica&u=onderdelen&gz=alle&uz=alle&ID=2168&tr=lcd~&tk=alle&pr=alle&bo=e&wp=
240x128
LED Backlite
240 x 128 pixels
Toshiba T6963 controller
€ 20,-
Verwijderd
Ja, ik wil mijn geld vanmijn 20 x 4 lcd ook wel terug!Op maandag 25 maart 2002 15:54 schreef Tomaat het volgende:
euh...Bouke, ik heb nog steeds mijn geld niet terug... Ik ben je e-mail adres kwijtgeraakt, dus ik kan je niet mailen, dan maar hierlangs.
En weet iemand al iets over de levertijden! Hoe lang gaat het duren. Het wordt per boot verstuurd heb ik gehoord!
Lezen!!Op zaterdag 23 maart 2002 00:18 schreef lama het volgende:
evan aka lama email = lama@supercows.nl , maarre, ik ben gebeld, nu net (pff, mijn engels is niet best) over mij nmail, ik kan dus betalen per creditcard of per moeny order(cheque) cc is simpelst dus ik neem graag aanbod aan neem ff icq contact of mail cotnact op(zie mijn profiel), dan neem ik aan dat uiterlijk volgende week timeline de bestelling op de boot zet. en dan maar wachten hoe de posterijen het doen(4-6 weken
), ik hou jullie zo goed moegelijk op hoogte en als je iets wilt weten, icq me op 73452037(en als je geen icq hebt, dan moet je maar wachten tot ik hier post, ik ben trouwens altijd invisible, dus als ik offline lijk, gewoon tegen me lullen)
en over school, ik heb 18 uur gespijbeld, en die moet ik op vrijdagen terugkomen(ik zit tegen de schorsing aan)
Verwijderd
wow... waarom reageer ik hier eigenlijk op?Op dinsdag 26 maart 2002 13:36 schreef Mister_X het volgende:
ehm ben ik te laat voor de bestelling?
En waar zit ik over 4 weken ?.... juist.. 2 weken in Engeland.. zonder PC.. zuch...Op zaterdag 23 maart 2002 00:18 schreef lama het volgende:
posterijen het doen(4-6 weken)
Naja.. ga in iedergeval vrijdag m'n andere lcd'tje ophalen.
Zijn er trouwens nog interesante shops in Engeland ?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Die mag je anders wel ff hier plaastsen!
Maar ik zou het ook wel opprijs stellen als er een update over de bestelling wordt gepost.
Verwijderd
Jij bent de 1e die daar iets van zegt, ik zou er nu dus over gaan denken als ik weer iets typ.
Verwijderd
Je neemt me de woorden uit de mondOp zondag 31 maart 2002 17:25 schreef LopeZ het volgende:
Maar ik zou het ook wel opprijs stellen als er een update over de bestelling wordt gepost.
Dus, hoe staat het ermee?
Verwijderd
Ben bang dat we gewoon geduld moeten hebben. De bestelling is nog maar een week onderweg.Op zondag 24 maart 2002 23:55 schreef lama het volgende:
bestelling met creditcard info is de deur uit, overschrijving naar oze creditcard verstrekker(karreman) gaat zsm, dus nu is het echt passief zitten wachten
wat raden jullie mijn aan...
het liefst gewoon 1 die in "1" 5.25' past
ik wil er gewoon mijn cpu load + mem en of hd ruimte op willen zien... en als het mogenlijk is ook die winamp dingen.Maar daar heb je zeker een grafische voor nodig?
welke raden jullie me aan ??
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
specificatie's van de meeste grafische schermen zijn te vinden op: click - click - click
openen in PSP!!!!
karremans: is het geld van je CC al afgehaald?
Verwijderd
Aaaah, dat is goed nieuws!Op donderdag 04 april 2002 10:44 schreef bouke_h het volgende:
de bestelling is allang verzonden aan TimeLine, en TimeLine heeft gemeld dat zij de LCD'tjes verzonden hebben.
maar dat weel ik nie, krijg pas einde van de maand de afschrift, was wel groot bedrag afgeschreven, maar kan nie zien of et van de LCD's was.
nee? dan moet dat zsm nog ff gebeuren... (kan op dit moment niet bij m'n bankgegevens, ik zal dit weekend voor je kijken, ok?Op vrijdag 05 april 2002 17:16 schreef Tomaat het volgende:
euh...Bouke, ik heb het geld nog steeds niet ontvangen. Ik begin je nu toch wel een klein beetje niet zo liev meer te vinden
kunnen we dit ook ff via mail afhandelen?
Verwijderd
Verwijderd
de url werkt niet meer en ik zou je server eens patchenOp donderdag 04 april 2002 10:44 schreef bouke_h het volgende:
de bestelling is allang verzonden aan TimeLine, en TimeLine heeft gemeld dat zij de LCD'tjes verzonden hebben.
specificatie's van de meeste grafische schermen zijn te vinden op: click - click - click
openen in PSP!!!!
karremans: is het geld van je CC al afgehaald?
ja, sorry, maar dat staat op evan z'n servertje, en die vandaag issie geloof ik een 24/7 servertje aan 't installe dus doet niks 'tOp dinsdag 09 april 2002 20:49 schreef Matty_ het volgende:
[..]
de url werkt niet meer en ik zou je server eens patchen
Verwijderd
Zijn er tracking nummers bekend ? Bel Timeline eens op en vraag er naar.Op dinsdag 16 april 2002 12:51 schreef freezy17 het volgende:
Mischien een lame vraag maar is er al informatie over de levering van de LCD's. Zijn ze bijvoorbeeld al in Nederland bij de Doanne of niet.
Feessie...
Verwijderd
Gefeliciteerd jonge, maar mijn feestje begint niet eerder dan wanneer de LCD's bij mij op de deurmat liggen.Op woensdag 17 april 2002 09:44 schreef Dr.DNA het volgende:
~~~~*~~~~*~~~~*~~~*~~~*~ (slingers)
topic is 2 maanden oud
Feessie...
Verwijderd
De LCD'tjes zijn dus morgen pas twee weken onderweg. We hebben nog even geduld nodigOp donderdag 04 april 2002 10:44 schreef bouke_h het volgende:
... TimeLine heeft gemeld dat zij de LCD'tjes verzonden hebben.
Verwijderd
Ik vind 2 weken al lang. Maargoed, daar kan alleen de post en de douane wat aan doen...Op woensdag 17 april 2002 12:02 schreef Spoetnix het volgende:
[..]
De LCD'tjes zijn dus morgen pas twee weken onderweg. We hebben nog even geduld nodig
Het zal idd nog wel even duren, maar ik vind het zo'n smerige rotstreek dat het pakketje nu dus ergens halverwege in een container of magazijn oid ligt weg te rotten
Maarja, geen ander keus
Verwijderd
haha, lekker positief. De boot is inderdaad niet zo snel, zeg maar zeer traag.Op woensdag 17 april 2002 12:19 schreef Zotty het volgende:
[..]
Ik vind 2 weken al lang. Maargoed, daar kan alleen de post en de douane wat aan doen...
Het zal idd nog wel even duren, maar ik vind het zo'n smerige rotstreek dat het pakketje nu dus ergens halverwege in een container of magazijn oid ligt weg te rotten![]()
Maarja, geen ander keus
Verwijderd
Nou ja, om het nou positief te noemenOp donderdag 18 april 2002 10:25 schreef freezy17 het volgende:
haha, lekker positief. De boot is inderdaad niet zo snel, zeg maar zeer traag.
Het is gewoon realitisch
Anders wordt mijn LCD meteen ge-mo(l)d omdat er een Wehkamp gids achteraan komt oid.
Ik bekijk dit draadje wel weer als ik terug ben.
(ojaa Dr.DNA was martkrui )
Verwijderd
Wie besteld er dan ook een Wehkamp gidsOp maandag 22 april 2002 09:49 schreef Dr.DNA het volgende:
Euhm.. ik ga deze week op vakantie, dus als de LCD binnenkomt, dan nog niet opsturen AUB.
Anders wordt mijn LCD meteen ge-mo(l)d omdat er een Wehkamp gids achteraan komt oid.
Ik bekijk dit draadje wel weer als ik terug ben.
(ojaa Dr.DNA was martkrui )
Veel plezier deze week!
Thanx..Op maandag 22 april 2002 10:27 schreef Zotty het volgende:
[..]
Wie besteld er dan ook een Wehkamp gids
Veel plezier deze week!
Ik niet, maar je krijgt soms een bagger door de bus...
Dus met wat kansberekening en Murphy's Law krijg ik:
1
2
3
4
| If( LCD.delivered() )
{
Deliver.book.SetWeightKg( 3 );
} |
Verwijderd
Gaaf, dus over 2 weken al. WREED.Op woensdag 24 april 2002 12:56 schreef lama het volgende:
lcd's zijn in nederland, heb de brief voor douane verhandeling naar npd gestuurd, nof tjes dan zijn ze hier...(reken dat ze over max 2 weken bij jew thuis zijn, waarschijnlijk over week al)
Ok, hou ons vanaf nu goed op de hoogte!
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Duidelijk een offtopicOp woensdag 24 april 2002 13:08 schreef PASware het volgende:
damn ik lees nu pas over deze inkoopactie, die 20*4 leek mij nog wel wat (prijs vooral). Nou ja helaas, snik
Waarom reageer je hier nog op na een oude inkoopactie
Verwijderd
Verwijderd
Jaaaaaaaaaaaaaaa, yes yes yes !!Op woensdag 24 april 2002 12:56 schreef lama het volgende:
lcd's zijn in nederland, heb de brief voor douane verhandeling naar npd gestuurd, nof tjes dan zijn ze hier...(reken dat ze over max 2 weken bij jew thuis zijn, waarschijnlijk over week al)
Klein verzoekje, als het allemaal kan qua tijd, dan zou ik het ontzettend op prijs stellen om het donderdag al op de deurmat te vinden. Volgende week donderdag en vrijdag zijn namelijk de enige dagen dat ik weer eens een beetje vakantie heb, en dus om te knutselen
Verwijderd
Verwijderd
Dat is echt VET.Op maandag 06 mei 2002 16:54 schreef lama het volgende:
LCDs zijn binnen, en in doosjes(heefgt me een uur gekost om zoveel doosjes in de juiste maat te vinden), dus jullie kunnen ze deze week verwachten
COOL, vandaag heb ik alleen maar goed nieuws gehad!!!! WooT
Ok, ik wil pics zien als je een digicam hebt
ff wat vrolijker nieuws:
-> LCD's zijn binnen
-> LCD's worden zsm verstuurd
Poll: Will je je LCD deze week nog hebben?
• Ja
• Weet ik niet
• Nee
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Rare jongens die rom.. GoT'ers
Verwijderd
Op dinsdag 07 mei 2002 15:17 schreef bouke_h het volgende:
Poll: Will je je LCD deze week nog hebben?
...
ik heb em ook net gekregen
ik heb ff gekeken maar hij past volgens mij net niet achter 1 zo'n 5 1/2 (of 1/4
BTW leuk KNEX doosje
ja, ik had niet voldoende schuimkrullen om alle schermpjes in een halfkuubsdoos te stoppen, dus ben een ur aan het zoeken geweest naar kleine doosjes, en mijn broertje heet een imposante verzameling knex, en had nog een paar doosjesOp woensdag 08 mei 2002 10:02 schreef De_Bastaard het volgende:
Nope !!
ik heb em ook net gekregenalleen onze postbode (hebben we een beetje "ruzie" mee, die vond het nodig om hem zomaar door de brievenbus heen te porren
.. maar goed hij is niet beschadigd
....
ik heb ff gekeken maar hij past volgens mij net niet achter 1 zo'n 5 1/2 (of 1/4) plaat
de print is errug groot, mja ff improviseren he
BTW leuk KNEX doosje
Verwijderd
Wat de PTT betreft:
vooral een brief schrijven, maar verwacht er niets van.
Verwijderd
Maar ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen
Vind ik wel een beetje jammer maar goed, in het geval bedankt dat je het pakketje snel hebt verstuurd. Morgen worden er zeker geen pakketjes verstuurd ivm hemelvaartdag.
ja jouw probeer ik te bereiken, bouke had jouw adrees ergens in zijn maoilbox staan(op een mysterieuze wijze stond die niet in de sheet met bestellingen), maar bouke's hd is fftje terug gecrashd, dus mail me ff je adres.Op woensdag 08 mei 2002 19:41 schreef Freezy het volgende:
Ik ben nu net thuisgekomen van een 2 daags schoolreisje waar onbeperkt bier, sterke drank en eten mog worden genuttigd.
Maar ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen
Vind ik wel een beetje jammer maar goed, in het geval bedankt dat je het pakketje snel hebt verstuurd. Morgen worden er zeker geen pakketjes verstuurd ivm hemelvaartdag.
Verwijderd
Ja, ik was dus niet thuis.Op woensdag 08 mei 2002 20:02 schreef lama het volgende:
[..]
ja jouw probeer ik te bereiken, bouke had jouw adrees ergens in zijn maoilbox staan(op een mysterieuze wijze stond die niet in de sheet met bestellingen), maar bouke's hd is fftje terug gecrashd, dus mail me ff je adres.
Ik heb trouwens ook geen mail gehad van jou, mijn emailadres staat toch wel bekend.
Maar hier mijn adres:
Roelof Falkena
Steenwijkerweg 247
8335 LH Witte Paarden
Nederland
Telefoon: 0619 838 676
Email: rfalkena@tref.nl
Raar dat mijn adres is verdwenen. Maar tegen een HD crash is ook niks te doen.
Ik hoop dat ik hem zaterdag mag ontvangen.
Verwijderd
Thx voor het LCD heh!!!!!! Ik heb hem binnen, ik ben trouwens net thuis dus ik zie hem nu pas.Op woensdag 08 mei 2002 20:02 schreef lama het volgende:
[..]
ja jouw probeer ik te bereiken, bouke had jouw adrees ergens in zijn maoilbox staan(op een mysterieuze wijze stond die niet in de sheet met bestellingen), maar bouke's hd is fftje terug gecrashd, dus mail me ff je adres.
Hij ziet er goed uit!!!!!
Alvast hartstikke bedankt
Thx.
Verwijderd
Mijn pakketje is netjes persoonlijk afgeleverd!!!!!Op donderdag 09 mei 2002 20:00 schreef Dr.DNA het volgende:
Net terug van vakantie en ik had een briefje van de ptt dat er een zending is gekomen die niet door de briefenbus kan. 'k denk dat dat het display is... /me is blij dat onze postbode geen "met een hamer past alles" mentaliteit heeft
Top inkoopaktie heren
Verwijderd
Ja, en lekker snel ook!Op vrijdag 10 mei 2002 13:01 schreef Dr.DNA het volgende:
Yez... m'n lcd'tje is binnen... lag netjes voor me klaar bij het postkantoor.
Top inkoopaktie heren
Klasse.
Ik heb mijn waterblokken die ik bij Dangerden heb besteld nog steeds niet binnen, die heb al voor deze inkoopactie besteld. Het ligt hem aan de Douane.
Verwijderd
Hierbij heb ik wat foto's van mijn eigen LCD.
Achterkant:
Voorkant
Het is mij al eerder verteld dat ik het schema kan gebruiken wat op deze http://gfxlcd.schijf.org/ pagina staat. Ook de handleiding die erbij is gemaakt ziet er erg goed en handig uit.
Kan ik hem nu echt volgens dit schema gaan solderen, er staat namelijk:
Voor alle duidelijkheid het gaat hier om een "DataVision Grafisch LCD met t6963c controller". Deze guide werkt NIET voor Nan Ya LCD's van Conrad!
Verwijderd
Gebruik dit schema. Het is het aansluitschema voor de Nan Ya LCD's en je hoeft maar 1 ding aan te passen. Wissel pin 9 en 10 om. Dan moet het werken met bovenstaand schemaOp zaterdag 11 mei 2002 16:55 schreef Freezy het volgende:
Mijn 240 x 64 LCD ziet er goed uit, hij is van het merk OPTREX, ik weet niet of dit een bekend merk is maar hij zal wel goed wezen.
Hierbij heb ik wat foto's van mijn eigen LCD.
Achterkant:
[afbeelding]
Voorkant
[afbeelding]
Het is mij al eerder verteld dat ik het schema kan gebruiken wat op deze http://gfxlcd.schijf.org/ pagina staat. Ook de handleiding die erbij is gemaakt ziet er erg goed en handig uit.
Kan ik hem nu echt volgens dit schema gaan solderen, er staat namelijk:
Voor alle duidelijkheid het gaat hier om een "DataVision Grafisch LCD met t6963c controller". Deze guide werkt NIET voor Nan Ya LCD's van Conrad!
Suc6 !
Verwijderd
Verwijderd
256x128 zul je bedoelenOp maandag 13 mei 2002 15:18 schreef bouke_h het volgende:
èn foto's, ik wil dat 640x480 schermpie wel 's in actie zien
Verwijderd
Dan moet dit schema dus ook werken, met auto reset!Op maandag 13 mei 2002 10:04 schreef Zotty het volgende:
[..]
Gebruik dit schema. Het is het aansluitschema voor de Nan Ya LCD's en je hoeft maar 1 ding aan te passen. Wissel pin 9 en 10 om. Dan moet het werken met bovenstaand schema
Suc6 !
Waarom moet ik pin 9 en 10 omwisselen, dat heeft vast een reden.
Verwijderd
Yepz, zou moeten werkenOp donderdag 16 mei 2002 20:28 schreef Freezy het volgende:
Dan moet dit schema dus ook werken, met auto reset!
Waarom moet ik pin 9 en 10 omwisselen, dat heeft vast een reden.
[afbeelding]
Pin 9 en tien moet je omwisselen omdat op jouw display pin 9 een 'no connetion' is en pin 10 de reset. Voor de rest is de pinout hetzelfde
Verwijderd
Oh ja, nog wat minder leuks, Vee moet -25V zijn ipv -12V. Mijn timeline display heeft ook -25V nodig, dus de oplossing is al voor je uitgedachtOp vrijdag 17 mei 2002 10:56 schreef Freezy het volgende:
Dat is dan duidelijk! Tnx.
schema -25V voeding
foto 125V voeding
Verwijderd
Jammer, dan zou ik zo'n voeding moeten maken. Ik zal nog even zeggen dat ik geen verstand heb van solderen en dergelijk, het is allemaal nieuw voor mij.
Ik hoop dat ik de onderdelen bij een lokale electronicazaak kan kopen. Is er ook nog ergens een lijstje te vinden welke electronica ik moet aanschaffen.
Verwijderd
Je had natuurlijk van te voren kunnen kijken in de datasheet onder 'Electrical specifications'Op vrijdag 17 mei 2002 12:23 schreef Freezy het volgende:
Jij maakt het mij wel lastig, ik ben al bezig geweest om -12 volt te krijgen. Dat kan ik gewoon uit de voeding halen, dat leek mij lekker makkelijk!!!
Jammer, dan zou ik zo'n voeding moeten maken. Ik zal nog even zeggen dat ik geen verstand heb van solderen en dergelijk, het is allemaal nieuw voor mij.
Ik hoop dat ik de onderdelen bij een lokale electronicazaak kan kopen. Is er ook nog ergens een lijstje te vinden welke electronica ik moet aanschaffen.
Het is een vrij simpel schema, dus het solderen valt wel mee. Zolang je het maar met beleid doet, kan er weinig fout gaan, behalve componenten omdraaien
Verwijderd
Die voeding maakt het al ingewikkeld voor mij, dat vind ik al ingewikkeld.
Ik wil zegmaar een priterkabel gebruiken, die afknippen en doormeten, en de uiteinden van de draadjes wil ik met een drupje soldeer vastmaken aan het LCD. En op een experimenteer printplaatje zet ik de potmeters en dergelijk.
Verwijderd