Toon posts:

[LCD] Inkoop Actie @ VS Letsbuyittogether

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 868 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Intro
Binnenkort zouden lama (aka Evan) en ik (aka Bouke) in de VS inkopen gaan doen bij TimeLine maar nu laten we wilden we de mede GoT'ers ook laten meegenieten en dus ook verzendkosten delen.

Keuze
In principe kun je alles op de site van TimeLine bestellen, maar omdat we in het groot gaan inkopen hebben we de volgende items goedkoper geprijst: (deze 4 schermpjes met import belasting en omgerekent naar euro's exlusief verzending)

Characters:
• 20x4 € 13,62
• 40x4 € 20,43
Beide schermpjes hebben een HD44780 of compatible controller

Grafisch:
• 256 X 128 € 34,06
• 240 x 64 pixels (40 char. x 8 lines) € 47,68
Het 256x128 schermpje heeft de SED1330 controller, en het andere schermpje heeft de 4021ST-EO controller. Van de 240x64 weten we zeker dat deze backlit heeft, van de 256x128 nog niet, maar een foontje vanavond moet opheldering brengen.

Of deze dingen Backlit hebben weten we nog niet, we zullen dit morgen na vragen, controleer de berichten verderop in dit topic.

Kosten
Als je 1 of meerdere schermpies gaat kopen, kun je zelf eenvoudig de prijs berekenen, als je 1 van bovenstaand besteld dan betaal je de genoemde prijs + $5 = € 5,70 aan verzendkosten. Als je dus wel een lcd-schermpje wilt, maar deze hierboven niet genoemd is dan rekenen we € 5,- extra aan grote verzending / special order.

Bestellen
Als je besluit te bestellen, moet je:
Jezelf in schrijven op dit formulier, je krijgt dan een e-mailtje terug gestuurd met verdere info

Deadline
Je kunt je inschrijven tot zondag 3 maart 19:00. Het verschuldigde bedrag moet uiterlijk vrijdag 8 maart binnen zijn.

Knutselen
Schema's grafisch voor char moet je ff rondkijken, GoT staat er *vol* mee...
Een kabel voor bovenstaand schermpje kost € 10,-
Het aan het schermpje solderen nog eens € 5,- en het testen kost € 10 (dan werkt hij dus ook *echt*), als je het laat testen krijg je er een cd'tje met software en handleidingen bij, je kunt bovenstaande uiteraard ook zelf doen.

Programma's
• Smartie, ondersteund nu alleen nog character schermpjes, grafisch staat op de wishlist voor versie 6 klik
• WinAmp LCD Plugin, voor de character schermpjes klik
• GoT Topic >> [lcd] top 3 software!!!
• Port95NT, waarschijnlijk heeft *iedereen* deze nodig klik
meer links zullen later nog wel volgen in dit topic

Verwijderd

Zit er dan ook een controller bij ?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:25
uh bij welke bank is dat rekening nummer?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 17 februari 2002 23:52 schreef real_raichu70 het volgende:
Zit er dan ook een controller bij ?
jeps...
Op maandag 18 februari 2002 00:03 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
uh bij welke bank is dat rekening nummer?
staat er inmiddels bij

Verwijderd

Quote van de TimeLine site
Certain models are backlit, call for
more info.
Kan jij ffies informeren of de 4x40 met backlight is ? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 00:09 schreef FuTaL het volgende:

[..]

Kan jij ffies informeren of de 4x40 met backlight is ? :)
ik denk het wel, we zullen dit morgen avond na vragen.

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10-2023
indien mensen voor 0.56 uur op 18-02 hebben besteld, moeten die ff opnieuw bestellen(zal hooguit een of twee mensen zijn), ik heb het formulier aangepast en database is dus foetsie van toen

heej, mijn systemtijd stond enigzins voor, nahjah iedereen die voor 1 uur deze nacht bestteld heeft ff opnieuw bestellen, en druk aub slechts 1 keer op submit, @home heeft slecht 16kb upsream dus dat gaat niet in een nanoseconde

• lama
en bouke kan nog steeds niet lezen
* lama denkt damn, had ik nou die laatste toets niet gemist dan was mijn cijfer hoger als de zijne en had ik nog verwijtender kunnen doen
AND 4021ST-EO is de controller van dat andere grafische schermpie en hij laat hierboven voorkomen alsof we dat niet weten...

tevens weten we van die met de AND 4021ST-EO controller erop dat die wel backlit heeft

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 01:08 schreef lama het volgende:
en bouke kan nog steeds niet lezen
* lama denkt damn, had ik nou die laatste toets niet gemist dan was mijn cijfer hoger als de zijne en had ik nog verwijtender kunnen doen
AND 4021ST-EO is de controller van dat andere grafische schermpie en hij laat hierboven voorkomen alsof we dat niet weten...

tevens weten we van die met de AND 4021ST-EO controller erop dat die wel backlit heeft
ok, verandert...

• ThaHandy
  • Laatst online: 21-02 16:02

ThaHandy

Discovery Channel

Op maandag 18 februari 2002 00:19 schreef bouke_h het volgende:

[..]

ik denk het wel, we zullen dit morgen avond na vragen.
geen sterrutje = geen backlit ..

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

is die 128*64 et zelfe als dit [topic=329594/1/25] ..op controller basis dan he?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 08:40 schreef ThaHandy het volgende:
is die 128*64 et zelfe als dit [topic=329594/1/25] ..op controller basis dan he?
ik zal ze wel ff maile...

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:14
Een tipje, deze shop is een stuk dichter bij huis en heeft ook leuke LCDs.
Ik heb er verder geen ervaring mee maar je kunt je wel de invoerkosten vanuit de US besparen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 09:11 schreef Frijns.Net het volgende:
Ik heb er verder geen ervaring mee maar je kunt je wel de invoerkosten vanuit de US besparen
tsjah... onze keus is gevallen op TimeLine, en ik zie verder ook geen prijzen op die site...

//edit: paar prijzen gevonden... de website houden ze flink up-de-date (DM PRIJZEN!!! }:O)

• compubink
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:22

compubink

...====...

Maar welke character displays zijn nou backlit?

• lama
ik bel vanavond tussen 6 en 9(09.00-12.00 daar in usa) en dan hopen we antwoord tehebben over backlit

Verwijderd

waarom zou je in de usa bestellen ?
Duurt toch harstikke lang net zoals alle andere (mislukte) inkoopacties?
EIO heb ik weinig goede ervaring mee met snelheid
timeline weet niet,maar is het niet 1 pot nat?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 15:04 schreef Warezhelp het volgende:
waarom zou je in de usa bestellen ?
Duurt toch harstikke lang net zoals alle andere (mislukte) inkoopacties?
EIO heb ik weinig goede ervaring mee met snelheid
timeline weet niet,maar is het niet 1 pot nat?
ja, maar waar kun je ze anders *goedkoop* krijgen in nld/benelux ?

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:09
jo past die 640x480 LCD in je drivebays?? ik heb 'n hq08 .. dus plek zat >:)
en deze:
Color LCD - Single Scan
$25.00

wat is de size daarvan?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 15:47 schreef De_Bastaard het volgende:
jo past die 640x480 LCD in je drivebays?? ik heb 'n hq08 .. dus plek zat >:)
en deze:
Color LCD - Single Scan
$25.00

wat is de size daarvan?
ik zou 't m'n *** niet weten, zie de post van lama:
Op maandag 18 februari 2002 12:51 schreef lama het volgende:
ik bel vanavond tussen 6 en 9(09.00-12.00 daar in usa) en dan hopen we antwoord tehebben over backlit

Verwijderd

Die 6" VGA LCD (Sanyo LMDK55-22) voor $15 klinkt wel leuk, helaas zijn daar geen progjes voor en ik zie mijzelf niet zo'n progje maken. Iemand die dat wel van plan is?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 15:59 schreef Got het volgende:
Die 6" VGA LCD (Sanyo LMDK55-22) voor $15 klinkt wel leuk, helaas zijn daar geen progjes voor en ik zie mijzelf niet zo'n progje maken. Iemand die dat wel van plan is?
die kun je d8 ik op je TV-OUT aansluiten met convertertje en dan als 2e monitor :7
correct me if I'm wrong...

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 23:50 schreef bouke_h het volgende:

Grafisch:
• 256 X 128 € 34,06
• 240 x 64 pixels (40 char. x 8 lines) € 47,68
Het 256x128 schermpje heeft de SED1330 controller, en het andere schermpje heeft de 4021ST-EO controller. Van de 240x64 weten we zeker dat deze backlit heeft, van de 256x128 nog niet, maar een foontje vanavond moet opheldering brengen.
ff voor de duidelijkheid, die controller bestaat niet :) dit is een type lcd en and is een merk. pak dat optrex lcd, die heeft teminste de t6369c controller.
datasheets:
ftp://citilink.com/users/jsampson/optrex/5005p1.gif <-- pagina 1
ftp://citilink.com/users/jsampson/optrex/5005p2.gif <-- pagina 2

en nog ff iets, voor die sed1330 mag dan wel een schema voor zijn, maar hiervoor is GEEN software. voor de t6963c wel. btw ik zal ff een datasheetje vinden voor dat andere lcd.

edit dit is de website van AND http://www.purdyelectronics.com/ niet dat ik daar dat lcd kon vinden....
voor de mensen die een tft in hun 3 1/5" bay willen :) http://www.digisys.net/timeline/hacker.html#mini

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 17:13 schreef Matty_ het volgende:
[knip]
en nog ff iets, voor die sed1330 mag dan wel een schema voor zijn, maar hiervoor is GEEN software. voor de t6963c wel. btw ik zal ff een datasheetje vinden voor dat andere lcd.
dat klopt niet helemaal het schema dat ik bij 'knutselen' noem is t6963c compatibel...

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 15:59 schreef Got het volgende:
Ja ik ;)

Zal binnenkort wel een posting op GoT over verschijnen met meer info :)

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 17:19 schreef bouke_h het volgende:

[..]

dat klopt niet helemaal het schema dat ik bij 'knutselen' noem is t6963c compatibel...
lol dan haal zotty's naam daar eens weg :P

nja dit is maar een probeersel, ofwel werkt het ? dat weten we niet...

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 17:19 schreef bouke_h het volgende:
schema staat op een server die een beetje dood is..

hoe dan ook, voor beide controllers (SED1330/T6963C) is een schema (die ik ff niet bij de hand heb), maar op dit moment is er alleen software voor de T6963C controller.

Verwijderd

Topicstarter
pak dat optrex lcd, die heeft teminste de t6369c controller.
maar dat lcd heeft weer geen Backlit, en dat willen we juist allemaal

//edit: je bedoelt zeker die daaronder uit de tabel, want die heeft dus wel backlit

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 17:24 schreef bouke_h het volgende:

[..]

maar dat lcd heeft weer geen Backlit, en dat willen we juist allemaal

//edit: je bedoelt zeker die daaronder uit de tabel, want die heeft dus wel backlit
nja in mn edit staat wel die site van and, maar daar staat dat displey niet bij (lekker weird) bel die gasten daar en vraag welke controller op dat lcd zit (info van die site is lekker zeg :P) btw ik bedoelde t lcd zonder backlight

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 17:24 schreef Zotty het volgende:
schema staat op een server die een beetje dood is..
ja, kan kloppen tsjello ligt er ff uit (internet verbinding doet 't net weer, maar de servertjes liggen ff plat daaro :( )

Verwijderd

Topicstarter
voor de mensen die een tft in hun 3 1/5" bay willen :) http://www.digisys.net/timeline/hacker.html#mini
Unit requires a clock, Synchronization and Video
dat wordt dus *erg* prutsen...

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 17:31 schreef bouke_h het volgende:

[..]

ja, kan kloppen tsjello ligt er ff uit (internet verbinding doet 't net weer, maar de servertjes liggen ff plat daaro :( )
nja er zijn 2 versies...
versie 1 (van idono)
http://yarvje.xs4all.nl/~ray/port2lcd.gif
versie 2 (van zotty)
http://members.home.nl/clairvoyant/zotty/SED1330.gif

het grootste probleem van dat sed1330 display is, dat je een -24v voeding nodig hebt (wtf haal je die vandaan ? ik zal ff een lijstje voor je opzoeken met dc-2-dc converters... w8 op de volgende edit)

edit: http://www.vego.nl/7/7_028.htm

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 17:34 schreef Matty_ het volgende:

[..]

nja er zijn 2 versies...
versie 1 (van idono)
http://yarvje.xs4all.nl/~ray/port2lcd.gif
versie 2 (van zotty)
http://members.home.nl/clairvoyant/zotty/SED1330.gif

het grootste probleem van dat sed1330 display is, dat je een -24v voeding nodig hebt (wtf haal je die vandaan ? ik zal ff een lijstje voor je opzoeken met dc-2-dc converters... w8 op de volgende edit)

edit: http://www.vego.nl/7/7_028.htm
meer mensen hadden het ook al over zo'n truukje, maar blaas je dan je voeding niet op, zelf zou ik een aparte trafo prefereren...

ik ga voor de versie van zotty ;)

• lama
24v trafo's zijn niet moeilijk te vonden, gewoon ff rondzoeken tusse oude electronica, ik heb 3 kleintjes liggen, 1 ervan weet ik 100 % zeker van dat ie helemaal goed is en heeft ook nog een 34v uitgang

Verwijderd

nog ff het t6963c schema
Afbeeldingslocatie: http://www.h4e.f2s.com/t6963_ltp_small.jpg

klikken voor een grotere versie

• De_Bastaard
aaaargh ik wil gewoon zo'n LCDtje die in m'n drivebay past >:) of ie nou 1 of 2 plekken in beslag neemt boeit nie :) zo'n 40x2 lijkt me wel asskicken :+

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 18:22 schreef Matty_ het volgende:
[knip]
klikken voor een grotere versie
issie nog niet groot genoeg dan? ;)
btw, f2s stopt er toch binnenkort mee ? dan ben je je schemaatje kwijt...

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 18:45 schreef bouke_h het volgende:

[..]

issie nog niet groot genoeg dan? ;)
btw, f2s stopt er toch binnenkort mee ? dan ben je je schemaatje kwijt...
ja had ik gehoord, ze zijn ook de laatste tjd veel down enzo. ik zal ff kijke of ik een andere webhost kan vinden. iemand weet nog een goeie (gewoon 25mb ofzo voor plaatjes/test progs dump)

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 15:33
Op maandag 18 februari 2002 18:47 schreef Matty_ het volgende:

[..]

ja had ik gehoord, ze zijn ook de laatste tjd veel down enzo. ik zal ff kijke of ik een andere webhost kan vinden. iemand weet nog een goeie (gewoon 25mb ofzo voor plaatjes/test progs dump)
Ja ga maar eens http://www.gratiz.nl checken, staat een grote tabel, ook of ze banners hebben of niet (maar dat maakt voor dump geen r**t uit)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

• lama
gewoon al je plaatyjes bij endoria.net dumpen, razendsnel en gratizzzz

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Op zondag 17 februari 2002 23:50 schreef bouke_h het volgende:
Programma's
• Smartie, ondersteund nu alleen nog character schermpjes, grafisch staat op de wishlist voor versie 6 [topic=390354/1/250]
ik wil inderdaad grafische LCD's gaan ondersteunen, maar dan wel die van MO in de eerste plaats.
als dat een beetje werkt dan kan ik wel is verder gaan kijken

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Cewl, ben ik eindelijk eens op tijd, nu maar hopen op een 4x40 met backlit. Dan ben ik van de partij!

PS. Die kabel, is dat inclusief aanhangende electronicagebeuren? Scheelt met weer een hoop gekloot en een opgefikte LCD net als 3 week terug :P.

• De_Bastaard
jah inderdaad
ik wil gerust wel zo'n ding hebbuh voor 'n zachte prijs :) maarre hoe zit dat nu met die kabel? ik heb al gezocht naar zo'n verleng kabeltje voor op m'n paralelle poort, maar ik vind niks :( en ik heb zo'n nieuw mobo, dat is dus zonder 'n pinnetjes-geval op et mobo :'(

Verwijderd

Hey LOL, dat schema ken ik :D

Ik wil trouwens (hoogstwaarschijnlijk) wel dat display met de SED1330 controller en/of zo'n VGA achtig geval.
De SED1330 om mee te experimenteren naast m'n T6963C display (goede software ondersteuning ;)), en het is niet duur. Moet ie alleen wel backlight hebben.
Daarnaast ben ik ook zeer geintresseerd in zo'n VGA geval, maar tot nu toe kan ik nergens de specs vinden. Hoe dan ook, ik wil binnenkort een keer iets van een 320x240 display om mee te experimenteren. Inmiddels gaan de voorbereidingen voor een eigen controller maken vrij voorspoedig, dus als het tijd is om die kennis in praktijk te brengen, wil ik wel zo'n display ter beschikking hebben :)

edit:
geen backlight lees ik net ;(

• Robino
  • Laatst online: 19-02 11:39
Kan ik ook die 16 x 2 $5.00 bestellen, en is ie met backlight of niet :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 21:06 schreef Rave17 het volgende:
Kan ik ook die 16 x 2 $5.00 bestellen, en is ie met backlight of niet :?
die mensen van TL reageren *super* traag, we hebben al vele e-mailtjes gestuurd, maar ze reageren aan nu toe bijna niet (1 mailtje terug).

• Robino
Note: All listed LCDs have the 44780 Hitachi
controller or equivalent attached to them
Even voor de duidelijheid dit betekent toch dat hij over een 44780 Hitachi beschikt?? Die heb ik namelijk nodig :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 21:39 schreef Rave17 het volgende:

[..]

Even voor de duidelijheid dit betekent toch dat hij over een 44780 Hitachi beschikt?? Die heb ik namelijk nodig :)
dit houdt in dat ze of een 44780 Hitachi of 100% compatibel controller hebben.

• Robino
Mooi. Alleen beschikt ie nu over backlight of niet :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 februari 2002 21:45 schreef Rave17 het volgende:
Mooi. Alleen beschikt ie nu over backlight of niet :?
we proberen zsm contact met hun te krijgen...

• lama
even ter informatie, indien timeline blijft zwijgen, dan bieden wejulie een actie via crystalfontz of eio aan, want bedrijven die continu hun telefoon niet opnemen zijn niet echt betrouwbaar...

• lama
via crystalfontz blijven verzendkosten ongeveer gelijk, alleen schermpjes zijn ietsje duurder

• Robino
Denk dat Crystalfontz beter is

• De_Bastaard
[knippderknip]

• Robino
Als we bij Crystalfontz gaan kopen:

wie wilt er allemaal de:
Parallel 16x2 LED Array Backlit (CFAH1602A-YYB-JP)
hebben, hoe meer hoe goedkoper!!!!

Hier de link erbij:
http://www.crystalfontz.com/products/1602a/index.html

• De_Bastaard
umm maakt de kleur daar wat uit? ik vind die oranje namelijk errug mooi!!

Verwijderd

Ik wil geen spelbreker zijn ofzo maar er loopt al een inkoopactie momenteel bij crystalfonts. Beetje stom om er 2 op hetzelfde moment te doen, niet?

• Robino
Die oranje is even duur dus dat zou niet uit moeten maken. Nog meer mensen die die LCD willen??

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 22:13 schreef SainteR het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn ofzo maar er loopt al een inkoopactie momenteel bij crystalfonts. Beetje stom om er 2 op hetzelfde moment te doen, niet?
Daarom moeten ze het ook gewoon bij timeline doen :)

• Robino
adres??

Sorrie dacht dat het een ander bedrijf was |:(

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 22:33 schreef Rave17 het volgende:
adres??
Think! |:(
Op maandag 18 februari 2002 16:02 schreef bouke_h het volgende:

[..]

die kun je d8 ik op je TV-OUT aansluiten met convertertje en dan als 2e monitor :7
Kan niemand hem correctuh? want dan wil ik hem zeker wel. Als je hem niet als gewoon beeldscherm kan gebruiken moet zotty mij eerst overhalen met de mogelijkheden van dat ding :P

• Robino
Zeg zit je wel in de goeie topic te kijken??

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 16:02 schreef bouke_h het volgende:

[..]

Ben bang dat ik je moet gaan correcten ;) Dit lijkt me een LCD zonder controller, en zonder TVin. Alleen driver IC's, meer niet. Helaas zijn er geen specs te vinden over dit display, maar gezien de weinige info die bij Timeline op de site staat, kijkend naar de kennis over LCDs en kijkend naar wat Sanyo aan LCD producten heeft, kan ik niet tot een andere conclusie komen :7

Verwijderd

k*t zeg, 'k kan van geen enkel groot grafisch display de specs en/of aansluitingen vinden :(

• De_Bastaard
Shit man, dat is minder!!! maar uhm hebben 'we' nog iets gehoord van die firma ?? (TimeLine)...

• lama
ik heb gister 3 keer gebeld op hun lokale tijden respectievelijk om 09.30, 11.00 en 13.30 , maar elke keer geen gehoor van die lui, dus ik vertrouw het allmeaal niet meer 100 %

• lama
bouke en ik overleggen lkater vandaag nog wel ff

Verwijderd

Topicstarter
het eenigste dat we van die mensen hebben is dit mailtje:
the 256x128 unit has the 1330 controller on board. to order email, phone or
fax entire order with credit card. or you could send money order to us.
u.s. mail surface is 12.00. air is 18.00.

Thank you.

Dear Customer:

Thank you for your inquiry to Timeline,Inc. This is being sent as a
general
response to your inquiry.

Besides this response there may be additional information in regards to
your inquiry above this message.

At this time it is best to call us for any further information regarding

the
questions you have. It is best to call us at 310 784-5488 between
the hours of 10-2 PST (Pacific Standard Time.)

On most of the products we have we can fax a specification sheet to
you but cannot send it by email at this time.

If you would like to go on our mailing list please email, phone or fax
us your mailing
address. This will keep you informed of all new product we get in.

Thank you.

Timeline,Inc.

• lama
ik ga over 3 dagen meedoen aan die actoe om bij cf te kopen, die sluiit 25-2 dus, als ze voor die tijd geen antwoord geven...

• Robino
verstandig had ik al tegen hun gezegd.

Nog mensen die bij CF de:
willen hebben?????

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk, heb ze met m'n BEN (:Y)) foontje kunnen bereiken FINALLY ze zeiden wat email probleemtjes te hebben

GREAT NEWS THEY ARE ALIVE...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb specificatie's via fax/mail aangevraagt, hopen dat ze snel opschieten...
Pardon delay. They all follow the same pin out in general. We do not have exact specification sheets for each LCD. We will fax you a sheet for the 16x1 which is the same as most others we have .Also, the 20x4 LED and 40x4 LED backlit. These two are popular types. You did not mention the larger panels. We will fax 240x64 with built in controller pin out also.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een fax ontvangen, maar kan deze niet scannen...
:( kut xp
:( kut hp

ik zal morgen die dingen 's inspecteren en een samenvattinkje posten...

• De_Bastaard
Ahh oke dan :)
Als je wat meer weet dan meld ik me misschien ook wel aan >:) heb wel interesse enzow maar moet weten of et doorgaat .... en jaja heb net m'n bankrekening gechecked: Nieuw Saldo in euro's: 42,16 :)) das toch wel genoeg voor 'n 4x20 he....?

• De_Bastaard
Op dinsdag 19 februari 2002 20:14 schreef Rave17 het volgende:
verstandig had ik al tegen hun gezegd.

Nog mensen die bij CF de:
willen hebben?????
Als dit niet doorgaat doe ik ook met de CF actie mee, ik wil daar dan diezelfde als jou, maar dan in oranje ... hopelijk krijg je em dan cheaper :+

• lama
eindelijk reactie, hun mailaccount hadn troubles, zal wel een @home account geweest zijn ;) , ik heb nog hoop...(crystalfontz is duur :(, dus koop ik liever hier)

• lama
[off-topic] bouke, wat jij kan kan ik ook, ipv een reply met de inhoud van de drie bovenstaande, maak je drie replies, zo kom je dus aan deze cijfers, wil je me in een week inhalen ofzo?
Aantal posts: 117
Gem. aantal posts/dag: 20

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 00:49 schreef lama het volgende:
[off-topic] bouke, wat jij kan kan ik ook, ipv een reply met de inhoud van de drie bovenstaande, maak je drie replies, zo kom je dus aan deze cijfers, wil je me in een week inhalen ofzo?
[..]
[nog een keer off-topic]
kijk het hele topic 's door, overal lama met 2 posts onder elkaar :Y)
[/nog een keer off-topic]

zo en nu weer on-topic:

de 40x4 heeft back-lit (ik zal straks ff proberen om de fax te scannen bij een vriend, m'n eigen HP Scanjet 3400c doet 't nl. niet)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de fax ff gescant op 300DPI, hier de 3 pagina's:
plaattie 1
plaattie 2
plaattie 3 (verkeerde pagina er onder, dit is ook pagina 2, dus pag 3 komt later vandaag nog 's|:()
ik hoop dat jullie er nu wat meer van weten

Verwijderd

Netjes :)

Maare, je hebt toch niet toevallig ook info over de 640x480 schermpjes gekregen? Anders mail ik ze vanavond zelf wel ff of ze me die info willen faxen :)

• lama
Op woensdag 20 februari 2002 08:21 schreef bouke_h het volgende:

[..]

[nog een keer off-topic]
kijk het hele topic 's door, overal lama met 2 posts onder elkaar :Y)
[/nog een keer off-topic]

zo en nu weer on-topic:

de 40x4 heeft back-lit (ik zal straks ff proberen om de fax te scannen bij een vriend, m'n eigen HP Scanjet 3400c doet 't nl. niet)
[kinderachtig]jah maar ik ben hier al langer en heb het recht om dat te doen ;), maar jij begint al tijdens je eerste dag hier zo...[/kinderachtig]

• De_Bastaard
hmm ligt het aan mijn verbinding, of heeft chello problemen?? ik zie namelijk een paar mooie KRUISJES :(

• Robino
Gaat het nu wel of niet door die LCD's kopen bij Timeline :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 12:42 schreef Zotty het volgende:
Netjes :)

Maare, je hebt toch niet toevallig ook info over de 640x480 schermpjes gekregen? Anders mail ik ze vanavond zelf wel ff of ze me die info willen faxen :)
ik heb ze het wel gevraagd, maar nog niet ontvangen, dus ik blijf hopen :Y)
Op woensdag 20 februari 2002 13:41 schreef De_Bastaard het volgende:
hmm ligt het aan mijn verbinding, of heeft chello problemen?? ik zie namelijk een paar mooie KRUISJES :(
tsjan, moet je ze zo weer ff uitproberen... (ik kan 't ook niet helpen :(
Op woensdag 20 februari 2002 14:02 schreef Rave17 het volgende:
Gaat het nu wel of niet door die LCD's kopen bij Timeline :?
het gaat dus wel door...

• De_Bastaard
nog een vraagje he,
die 20*4 ... welke hebben de meeste mensen hier? die met Grote Characters, of die met 'normaal' ?? is wel effe 'n prijsverschil he :P

Edit: uhm wat zijn de verzendkosten... ongeveer ..?

• Robino
16 x 2 $5.00 is deze nu wel of niet met backlight en als ik hem neem moet ik toch iets van 11,50 euro overmaken :?

(Wil het ff voor de zekerheid weten ;))

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 februari 2002 21:34 schreef Rave17 het volgende:
16 x 2 $5.00 is deze nu wel of niet met backlight en als ik hem neem moet ik toch iets van 11,50 euro overmaken :?

(Wil het ff voor de zekerheid weten ;))
bouke_h schreef het volgende:
als je 1 van bovenstaand besteld dan betaal je de genoemde prijs + $5 = € 5,70 aan verzendkosten. Als je dus wel een lcd-schermpje wilt, maar deze hierboven niet genoemd is dan rekenen we € 5,- extra aan grote verzending / special order.
Dat komt dus op $5 + $5 + $5 = €17,10 (goedkoper is dan het 20x4 schermpie...)

• lama
nou jongens, nu er meer zekerheid is, moeten jullie toch gaan inschrijven ;), mijn formuliertje doet niet echt veel, zo loop ik @home te spekken terwijl mijn verbinding helemaal niet hgebruikt wordt...(er hebben zich 3 via mijn form ingeschreven, die hebben instussen mailtje)

• lama
Op maandag 18 februari 2002 09:11 schreef Frijns.Net het volgende:
en deze shop is godskolere duur, heb je wel eens de tijd genomen bij hun het excelsheetje met prijzen op te vragen??? 110 € voor een 20x4, die zijn gek

• lama
ik zie net dat dat dotmatrix was, maar voor een alfanumeriek betaal je nog steeds voior 20x4 meer als 40 €, en 40x4 hebbuh ze niet eens...

• lama
en daar zitten geen verzendkosten bij, die zjn bij hun ok niet mals, is allemaal verzekerd onder rembours, kijk maar na wat je dat kost

Verwijderd

Topicstarter
[off topic zeur modus]
hmmz... zo gek heb ik 't nog nooit gedaan, 4 replies achter elkaar :7
[/off topic zeur modus]

[weer on-topic]
't zijn vage lui daar bij TimeLine, ze faxen wel die bovenstaande 3 pagina's, maar als je vraagt om andere dan krijg je ze niet, of heb jij ze gekregen evan, want zoiets mailden ze ook

Verwijderd

Zal ik ze maar eens ff mailen? :P

edit:
'k heb ze gevraagd de datasheets van deze modellen te mail of faxen;

Color LCD - Single Scan
Mfr: Sharp LM64CO32
$25.00

6" VGA LCD
Mfr: Sanyo LMDK55-22
$15.00

Graphic and alphanumeric - serial interface
640 x 480* Epson
$15.00

9.4 inch monochrome displays
Sharp LM64P70 or LM64P723
$29.00

Verwijderd

ik weet niet helemaal zeker of het hier wel hoort :P

ik wil er eigenlijk eentje voor in de voorkant van mn pc, dit wil er mee kunnen ...

- temp cpu, mobo en dat soort zaken ...
- winamp gedoe (dus hoe lang het liedje (nog) duurt, title, volume misschien)

wat raden jullie me kwa grootte aan, en verder nog, ik heb geen enkele ervaring met zulke dingen in je pc of waar dan ook in proppen ...

is er ook iets op die dingen waarmee je naar de andere functies kan scrollen zeg maar ?

Verwijderd

oh ja ik hoorde hier ook mensen over aansluitkabeltjes voor mobo enzo, ik heb een asus a7v266 dat is alles wat ik weet :'(

heb ik nu speciale dingen nodig of wordt alles met zo'n lcd meegestuurd ?

• De_Bastaard
voor winamp enz heb je programma's en plugins enzo.... en bij nieuwe mobo's (zoals die van jou bijv.) moet je gewoon 'n printerkabel kopen/regelen, en dan een kant op je printerpoort, en de andere connector gewoon deraf halen/rukken .. en die draadjes moeten dan op je LCD schermpie gesoldeerd worden, tenminste zo moet et als ik lama en bouke goed begrijp >:)

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 13-02 16:22

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik wil eigenlijk wel zo'n 40x4 schermpje + kabel bij jullie kopen maar is het niet zo dat ik dan ook nog een potmeter en zo nodig heb? of is een 40x4 + kabel genoeg om hem werkend in elkaar te flanzen? :D

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 13-02 16:22

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik vind 10 euro = 22 gulden voor een kabeltje trouwens wel erg duur, kan dat niet goedkoper :?
En hoe lang is die kabel?

Edit: Sorry voor de twee posts onder elkaar :+

• Robino
Op donderdag 21 februari 2002 16:38 schreef MinardiFan het volgende:
ik weet niet helemaal zeker of het hier wel hoort :P

ik wil er eigenlijk eentje voor in de voorkant van mn pc, dit wil er mee kunnen ...

- temp cpu, mobo en dat soort zaken ...
- winamp gedoe (dus hoe lang het liedje (nog) duurt, title, volume misschien)

wat raden jullie me kwa grootte aan, en verder nog, ik heb geen enkele ervaring met zulke dingen in je pc of waar dan ook in proppen ...

is er ook iets op die dingen waarmee je naar de andere functies kan scrollen zeg maar ?
Je hebt hier een progie voor nodig, zoals LCDSmartie 5.0 (link staat vast wel ergens hier boven). Je sluit dan je LCD (moet wel weer over zo'n controller beschikken, en de meeste doen dat ook) gewoon aan op een com poort en dan kan je via het prog. opgeven wat er op het LCD moet komen te staan.
Dat is pas vet :9~

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Op maandag 18 februari 2002 09:01 schreef bouke_h het volgende:

[..]

ik zal ze wel ff maile...
en?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste