poi:Maar een hoop christenen, zeker in the states, zijn scheinheilig
Gelukkig ben je nog niet zo generaliserend dat je "alle" zegt

bevooroordeeld ben je wel, ik bedoeel daarmee dat je duidelijk niet door hebt hoe het christendom is, zie ook
God maakt mensen (niet volgens mij overigens) dus ook homo's, als ze dat niet gewild hadden, had god maar aan zijn skills moeten werken (en een opleiding moeten volgen)
Ik las ergens anders net iets over:
zelf eerst wat 'background-research' hebben gedaan. dus...
blouwe kip:Helemaal niet onlogisch, de natuur heeft hen zo gemaakt en daar kunnen ze weinig aan doen...mensen die geen kinderen kunnen krijgen zijn dan dus ook "onlogisch" bezig?
Tja, ik had het woord afwijkend moeten blijven gebruiken, das logischer. Wat je van mij quote wordt dan:"... homofielen zijn afwijkend..." Die mensen zijn ook afwijkend. (dat niet geestelijk)
Nu begin jij je zeker af te vragen "waar ligt de grens? Ben ik met een lidteken op me knie ook afwijkend?" Nou, ik weet ook niet wat ik precies afwijkend vind maar dergelijk nietbasale/nietfunctionele zaken zeker niet. Op zich hoort dat bij het leven, zoals japper zegt: "anders wordt het 1tonig" en noem je iemand die prettig gestoord is afwijkend of niet? (homo's volgens mij) en hoe zit het met zwaar gestoord, die worden door niemand als 'normaal' gezien volgens mij. (niet negatief bedoeld)
Homofilie is geen zonde, aangezien het geen keuze is...
Zo zit het helaas niet helemaal.
Bovendien denk ik dat het niet helemaal juist is dat hier ervan uitgegaan wordt dat homo's er niet voor gekozen hebben er niets aan kunnen doen. Sommige mensen gaan homoën omdat ze eens wat anders willen of (kan je ook weinig aan doen) worden lesbisch vanwege een misbruik-verleden.
De homo's-zijn-fout-zooi die in de Bijbel staat is alleen het eerste. Mannen die voor plezier met andere mannen sex hadden (Sodom) en dat was slecht in de ogen van de Here. Niet het homo zijn opzich. Maar mensen die het aangeboren (of zelfs genetisch!?) hebben kunnen natuurlijk daar nooit op veroordeeld worden. Is niet Bijbels. En wat dat betreft zijn er wel Christenen (vooral in Amerika) die te fel reageren om de radicale uit te hangen...
aatos. Dus als de mannetjes gaan jagen gaan de homoseksuele mannetjes niet mee. Wat blijkt dat ze dan doen? (is meerdere malen waargenomen in de natuur). Snel met de vrouwtjes paren.
Ze zijn dus gewoon heterosexueel. Wel een handig truukje, hoef je ook niet mee jagen, =veiliger. Ze zijn wel echt op het overleven (en van het nageslacht.)