• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Volgens mij wel!
Zo heeft God (als je daarin gelooft) het niet bedoeld!

BDW: Ik heb niet echt iets tegen homo's maar ze mogen wel wat minder overdrijven.

• Jag
  • Laatst online: 16:54

Jag

Als god het niet bedoeld had, had hij geen homofielen moeten maken! Hij had het van te voren kunnen zien aankomen, aangezien god de bijzondere eigenschap heeft alles te kunnen voorspellen.

Verder moet je om homofielen als onwenselijk beschouwen om het een afwijking te noemen.
En dat homofielen overdrijven is een slecht argument. Heteroseksuele mannen overdrijven ook, maar dan op een andere manier. Met macho gedrag namelijk.

Jag

• Gman
Tssk...ik vindt homo's niet normaal.
Ik wil gewoon niet geloven dat iemand dat uit zichzelf is/wordt.

Je wordt gewoon gek gemaakt...door anderen en door jezelf.

BDW. Ik twijfel d'r absoluut niet aan.
Ben 100% hetero zoals ze dat mooi noemen :).

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-12 23:09
Tja.............aan de ene kant. Als die lui dat willen, laat ze lekker. Maar normaal vind ik het persoonlijk niet. Maar wie ben ik? :) als die lui dat willen.......

gay games gaat me weer iets te ver moet ik zeggen

• Unicorn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Homofilie wordt veroorzaakt door een recessief gen dat via de moeder wordt doorgegeven. Fysiologisch manifesteert zich dit o.a. door een andere structuur in een bepaald deel van de hersenen -- ik ben even vergeten welk deel.

Homofilie is een natuurlijk verschijnsel. Het is ook waargenomen bij vele andere zoogdieren.

TP70, kun je je argumenten ook onderbouwen, of is dit een puur emotionele kwestie?

De Gay Games zijn een statement. Als iedereen homo's als mensen zou gaan zien, worden dit soort festiviteiten ook overbodig.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-12 23:09
Sorry, maar je maakt mij niet wijs dat homo zijn iets lichamelijks is. Eerder psychisch

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zo heeft God (als je daarin gelooft) het niet bedoeld!
Misschien is het wel een middel tegen overbevolking ofzo.. (door God of door de natuur)

Ze mogen inderdaad wel wat minder overdrijven, vooral die verwijfde types :r op de gaygames enzo..

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Mijn stelling is (waar ik ook achtersta):
Van nature ben je sowieso heteroseksueel, daar zou eventueel homoseksueel bijkunnen komen in je fenotype en dan word je dus biseksueel. Eventueel zou je je heteroseksuele geaardheid kunnen onderdrukken zodat alleen je homoseksuele geaardheid overblijft.

Verwijderd

ik heb er al eens eerder melding van gemaakt maarre hier komt 'ie nog een keer...

uit onderzoek is gebleken dat uit veel kunst-stoffen iets lekt wat op het vrouwelijke hormoon oestrogeen lijkt..
aangezien onze samenleving vergeven is van de kunststof,staan we bloot aan grote hoeveelheden van dit kunstmatige hormoon...

het gevolg (en de aanleiding van het onderzoek) was en is.. dat dit hormoon geslachtveranderingen veroorzaakt bij mannelijke dieren.. zij verliezen hun mannelijke genitalien en beginnen eitjes te produceren ....
in de VS zijn meren en rivieren waar 100% van de mannelijke dieren zijn gemuteerd oftewel geslachtsafwijkingen hebben...
hoewel de onderzoekers hier in het begin sceptisch over waren , hebben zij het getest op muizen en zelfs bij lage doses was binnen enkele weken verandering zichtbaar...
en toen schrokken zij wel even want de mens staat dagelijks aan veel grotere hoeveelheden bloot..
en we kunnen het niet eens vermijden want kunststof word tegenwoordig echt overal voor gebruikt
dit is tevens verantwoordelijk voor de afname van de kwaliteit van het mannelijk sperma (en niet de strakke onderbroek zoals men beweerd)
het effect is gigantisch...
er worden zelfs homosexuele vogels waargenomen( echt waar!!!) twee mannetjes of twee vrouwtjes die samen een nest bouwen... etc..
er word verder niet al te veel aandacht aangegeven (oftewel stilgehouden)
omdat het probleem al te groot is...
we kunnen eenvoudigweg niet meer zonder kunststof..

bron: reportage BBC world

1 mazzel... als je homo ben ken je 'dalijk' mooi de kunststof industrie sueën

Verwijderd

Homofilie is een natuurlijk verschijnsel. Het is ook waargenomen bij vele andere zoogdieren.
Welke dan? Bij mijn weten alleen bij de mens en enkele (andere ;)) ape(n?)soorten.
En onder reptielen komt het niet voor?

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

xxxMaverick:
Sorry, maar je maakt mij niet wijs dat homo zijn iets lichamelijks is.
Ik haal alleen wat feiten aan. Wat je ermee doet mag je zelf weten. Als je graag (tegen beter weten in) wil geloven dat homosexualiteit een geestelijke afwijking is, dan is dat spijtig, maar ik doe er niks tegen.

Flamez:
zij verliezen hun mannelijke genitalien en beginnen eitjes te produceren ....
Grappig, maar waarom zien we hiervan niks terug bij homofiele mannen (dus: grote tieten, hoog stemmetje, weinig beharing)? Hoe verklaar je dan dat er ongeveer evenveel lesbiennes zijn? Waarom hadden ze ten tijde van het Oude Testament ook al "last" van homofilie? Etc. etc. ...

Welke kunststof is dit trouwens? Voor zover ik weet bestaat kunststof uit zeer lange, moeilijk afbreekbare polymeren, terwijl oestrogeen polycyclisch is met een stel OH groepen aan weerszijden. Lijkt me dat daar echt freaky chemics aan het werk zijn als je een kunststof hebt waar hormonen uitlekken.

Kun je de bovenstaande dingen iets ophelderen? Ik vind het namelijk, zoals het er nu staat, een nogal rammelend verhaal.

Angel-eyes:
Welke dan? Bij mijn weten alleen bij de mens en enkele (andere ) ape(n?)soorten.
Mensen, apen, leeuwen, wolven,... ik weet niet het precieze rijtje uit m'n hoofd waar het allemaal wel en niet bij is geobserveerd, maar ik hoor net dat vogels er ook nog bij horen ;). (Nou we't erover hebben, ik meen het ook wel eens over zwanen gehoord te hebben, dat die homofiele koppels vormen.)
En onder reptielen komt het niet voor?
Kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord. Wel kunnen reptielen soms de raarste tricks uithalen met hun sexe.

Verwijderd

zij verliezen hun mannelijke genitalien en beginnen eitjes te produceren ....
Vrouwen 'produceren' geen eitjes zoals mannen zaadcellen produceren. Die eitjes zitten daar al voor de geslachtsrijpheid. Wel is waargenomen dat bijv mannetjesratten elkaar bespringen bij inname van pcb's
Welke kunststof is dit trouwens?
Poly-chloor-buthylenen dacht ik, beter bekend als pcb's
Ze zijn idd polycyclisch, en bootsen in het lichaam oestrogenen na

• MicroWhale
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

eerst:
.. Ik heb niet echt iets tegen homo's maar ze ..
daarna:
Tssk...ik vindt homo's niet normaal.
.... need I say more?

ok!

Georgio:

1. Jou denkwijze is het begin van een diepgewortelde haat,
2. Homo-zijn is geen geestelijke afwijking,
3. Ooit van sexuele geaardheid gehoord?,
4. Val alsjeblieft van je geloof af,
5. Je hebt een homo-nick.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-12 11:24

Nietzman

Woei!

Misschien is het wel een middel tegen overbevolking ofzo.. (door God of door de natuur
nou komen we automatisch weer in de 'bestaat god' discussie terecht, je kan homo's natuurlijk ook zien als foutjes in de evolutie.....

het hangt maar net van je opvoeding/geloof af...

en op het 'overbevolking oplossen' kwestietje zeg ik het volgende: "jaha, de FBI heeft aids op de homo's losgelaten, die het via de bisexuelen naar de hetro's verspreiden, zodat de complete aardbevolking binnen 10 jaar sterft aan AIDS......"

oftewel: de echte vieslakken zijn de bisexuelen.....

• Rixter223
  • Laatst online: 16-11-2021
Het is geen homofilie maar homosexsueel btw...Verder denk ik dat jongens van rond de 20 die lopen te gillen dat ze 100% hetero zijn erg verdacht :)
Dat onderzoek over een andere hersenstructuur is allang weer achterhaalt.

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

DrStrange:
PCB, C6H3Cl2C6H2Cl3, is ten eerste wel polycyclisch maar niet pericondens zoals oestrogeen (heeft dus "losse" benzeenringen), ten tweede niet een kunststof (geen polymeer, is een vloeistof), en ten derde is het volgens mij hartstikke giftig dus zal het wel niet veel in ons dagelijks leefmillieu voorkomen.

En al zou er een kunststof bestaan die eventueel oestrogeen kan lekken, dan nog vraag ik me af hoe daar spontaan de juiste monomeren dan weer van afgesplitst worden. Kunststoffen staan bekend om hun slechte afbreekbaarheid.

En de andere problemen die ik genoemd heb staan ook nog steeds. Ik blijf het een zeer wazig verhaal vinden.

Nietzman:
oftewel: de echte vieslakken zijn de bisexuelen.....
Uit dat verhaaltje zou ik eerder opmaken dat de echte vieslakken de FBI-luitjes zijn. Maar dat wisten we natuurlijk al ;).

Heb ik inderdaad wel eens gehoord, dat die Amerikanen daar in de Bible Belt stug volhouden dat AIDS God's straf zou zijn voor de homosexuelen. Dan vraag je je toch af waarom het vooral de hetero's zijn (en hun kinderen) die eraan overlijden en/of het doorgeven aan anderen.

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Dat onderzoek over een andere hersenstructuur is allang weer achterhaalt.
Is dat zo? Ik weet dat er toen onderzoek is gedaan en dat er bleek dat een structuur binnen de hypothalamus anders was. Verder heb ik er niks van gehoord.

Van het "homo-gen" weet ik dat het locus Xq28 is, ontdekt door dr. Dean Hamer (NCI) en z'n collega's. Dr. Alan Sanders c.s. (NIH) en nog een paar andere wetenschappers hebben toen het experiment nageprutst, met dezelfde uitkomsten. Het is nog niet bekend wat nu precies deze allele triggert.

Er is ook een onderzoek gedaan naar homosexualiteit bij tweelingen en broers/zussen. Het bleek dat als iemand homosexueel is, zijn broer of zus niet meer dan normaal kans heeft (5%) om dat ook te zijn. Bij tweelingen ligt dit percentage op 25%, en bij identieke tweelingen tegen de 60%. Deze uitslagen steunen het bovenstaande bewijs dat homosexualiteit genetisch bepaald is.

Verwijderd

Mensen zijn van nature hetero-seksueel, zo wilt de natuur het. En dat van dat het door kunststof komt, klopt niet, want homofilie is geen nieuw verschijnsel. Ik denk dat homofilie voortkomt uit de relaties tussen mensen. Laat ik eens een voorbeeld geven.
Een familie, 1 kind, 1 vader en 1 moeder. Het kind dat overigens van het mannelijk geslacht is, wordt al jarenlang mishandeld door de moeder. Vader weet hier niks van, omdat de moeder dit doet als de vader weg is. Het kind, krijgt haat jegens de vrouw. Hij heeft geen vertrouwen meer in de vrouw. Hij wordt vrouwschuw zeg maar. Maar het kind vind dat vertrouwen wel bij de vader. Hij ziet dat de man vertrouwbaarder is...

Dit is mijn dingetje.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-12 21:22
Volgens mij wordt je ermee geboren inderdaad.

Ik zal even een voorbeeld geven uit de praktijk; mijn zus heeft op de lagere school bij een jongen in de klas gezeten die altijd met meisjes omging. Een keer hadden ze een pyjama(hoe schrijf je dat wordt?)-feestje en toen had die "jongen" gewoon een nachthemd aan! Deze jongen is waarschijnlijk altijd homo geweest. (hij is nu dus ook een homo)

Ik denk inderdaad ook dat het gewoon een genetische afwijking is. Want wat is het primair streven van de natuur? Overleven en voortplanten, en dat gaat zo dus niet he? Dit verklaart ook waarom het ook bij dieren voorkomt.

Verwijderd

tja unicorn zou unicorn niet zijn zonder z'n die hard scepticisme..(het is dat je niet verslaafd bent anders zou ik denken dat je in de ontkenningsfase zit :D ;) )

maar hier wat links voor je unicorn

http://www.safer-world.org/e/chem/estrogen.htm
http://website.lineone.net/~mwarhurst/

en dan sorry zeggen tegen Flamez omdat je hem WEER niet wou geloven :P ;)

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Flamez:
tja unicorn zou unicorn niet zijn zonder z'n die hard scepticisme
Mij maken ze de kop niet gek ;)
anders zou ik denken dat je in de ontkenningsfase zit
Waarvan, homofilie? :) Zie "vriendinnen van Tweakers" ;).
en dan sorry zeggen tegen Flamez omdat je hem WEER niet wou geloven
Okee. Sorry dat ik je niet geloof. ;)

D'r staan inderdaad een hoop stoffen op die pagina die hormoonstoornissen kunnen veroorzaken. Stuk voor stuk hartstikke giftige shit! Als ik een grote dosis DDT binnenkrijg dan is m'n oestrogeenniveau toch echt wel het laatste waar ik me druk om zou maken ;).

Het overschot van de genoemde stoffen zijn dan ook hormoonremmers, geen -substituten.

Maar dit hier vind ik nou wel weer aannemelijk klinken:

Further research and fractionation of sewage effluents led to the identification of oestrone and 17beta-oestradiol as the main source of oestrogenic activity in most effluents (EA, 1997). These two hormones are naturally excreted, in a conjugated form, in the urine of women; bacteria in the sewage works then re-activate the hormones (Panter et al., 1999).

Dat verklaart prima waarom al die vissen in de war raken. :) (Altijd hetzelfde gezeik met die vrouwen ;).)

Mensen! Drink nooit water! Altijd bier! :9

• Gman
.... need I say more?

Logos: 1. Jou denkwijze is het begin van een diepgewortelde haat.
2. Homo-zijn is geen geestelijke afwijking,
3. Ooit van sexuele geaardheid gehoord?,
4. Val alsjeblieft van je geloof af,
5. Je hebt een homo-nick.
Met "Tsssssk homo's vindt ik niet normaal"
bedoel ik toch niet dat ik er een hekel aan heb?
Sterker nog...ik vindt ze aardig!
ze hoeven alleen niet zo verwijfd(overdreven) te doen.
(Disclaimer # 14: Niet alle homo's doen zo)

1. Asteblief zeg!...ik heb wel betere dingen te doen dan me druk te maken om homo's...vrouwen bijvoorbeeld.

2.Wat is het dan wel!?!?

3.Er zitten wat goede argumenten in dit topic maar nog steeds denk ik dat je niet vanzelf Bi of homo-sexueel wordt.
Het wil er gewoon niet in ( ;)).

4.Wrom? Deze bevalt me prima.
En omdat mijn geloof'sovertuiging homo's niet goed keurt moet ik maar stoppen ermee?
Slaat natuurlijk nergens op.

5.Nou en? er is toch nix mis met homo's volgens jou?!?!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Met homo-zijn is niks mis. Waarom heb je dan zo'n moeite om te aanvaarden dat er homo's kunnen zijn?

Waarom zeg je dan:
Ik wil gewoon niet geloven dat iemand dat uit zichzelf is/wordt.
Je wordt gewoon gek gemaakt...door anderen en door jezelf.
Met die "Tssk" zeg je misschien niet dat er iets mis is met homo's maar uit de hele opzet blijkt dat je het er niet hoog mee op hebt. VOORAL uit de titel. Echt respectloos.

ff snel top 5:
1. klopt, vrouwen zijn gaaf, ga dadelijk lekker kijken op Aquabest. :)
2. Genetisch bepaalde sexuele voorkeur,
3. zie punt 2.
4. Liever wel, als je nou eens zelf ging nadenken over homo's ipv. je vooroordelen uit een boekje te halen. Dadelijk ga je dat ook nog geloven.
5. Klopt. Als je nou wat "vriendelijker" dit topic geopend had, had ik ook vriendelijker geantwoord.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Verwijderd

Door al die anti-homo praatjes bevestigen sommige onzekere macho-mannetjes hun eigen heterosexualiteit
Te zielig om verder op in te gaan denk ik

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

TP70:
Er zitten wat goede argumenten in dit topic maar nog steeds denk ik dat je niet vanzelf Bi of homo-sexueel wordt.
Dus dat "denk" jij? Laat dan eens horen welk "denk"proces hierachter zit. Verbluf ons met je gefundeerde kennis van genetica en psychologie.
En omdat mijn geloof'sovertuiging homo's niet goed keurt moet ik maar stoppen ermee?
Nee. Je moet ermee stoppen omdat er een vernietigende werking van uit gaat.

In Amerika, waar een groot deel van de mensen homofoob is (vooral in de Bible Belt), ligt het zelfmoordpercentage van homosexuelen 24 keer hoger dan normaal (en dat is daar al zo hoog). Om maar even aan te geven hoe onschuldig zo'n houding kan zijn in de maatschappij.

Noem eens 1 goede reden om aan je opvatting vast te houden. Er is al aangetoond dat het een onjuiste en schadelijke opvatting is, dus ik hoop dat je er een hele goeie reden voor hebt.

Verwijderd

Is het niet beter om over hermafrodieten te praten ;)
Waarom zou homo-zijn iets geestelijks zijn? Dan is liefde dat toch ook? Bij liefde zeggen we dat dat een gevoel is...

• Gman
VOORAL uit de titel. Echt respectloos.
Er staat toch een vraagteken achter?
Als d'r geen vraagteken achterstond zou het idd zwaar azo zijn jah.

Voor de rest laat ik dit topic voor wat dit is.
/me = out.

Verwijderd

Oke 1 vraag heb ik maar aan jullie : Wie KENT er PERSOONLIJK een homo. Wie??

//
En je hebt homo's en nichten. En jullie hebben het over (rel)nichten. De GayGames en shit. Daar zie je die nichten op die bootjes door de grachten varen.

Deze discussie komt altijd weer terug en nooit komen ze er uit. Het is via de natuur bepaald. Waarom lust de ene wel spruitjes en de ander niet? Waarom valt de ene man op blond en dan de ander op bruin? Waarom valt de ene man op een vrouw en de andere op een man?
//

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Xaran:
Ik heb alles in m'n vriendenkring zitten wat sexuele voorkeuren betreft. Homo's, lesbo's, bi's... hetero's, voor'k 't vergeet... ;)

En je ziet het er niet aan af. Koele lui, stuk voor stuk.

TP70:
<jammerend>Er staat toch een vraagteken achter?</jammerend> Ja, en je geeft ook al gelijk in de eerste posting jouw zogenaamde antwoord. Fijn om ons even te laten weten dat het een afwijking is.

P.S.
Jij zuigt majoor kont.

Verwijderd

Unicorn : Dat wou ik maar ff weten. Ik ken ook een paar mensen. En die zijn gewoon ok.

• Gman
Ik ken ook een paar mensen...sommige zijn klootzak.
Sommige zijn cool.

:)

Maar goed...als ik jullie zo hoor dan mag ik homo's dus niet.
Mwoah...ik denk d'r anders over.

VB: Stond een keer in een zwaar drukke primafoon te w8'en tot ik aan de beurt was.
Sneaken er 2 homo's (zo zagen ze eruit...verdere uitleg niet nodig) voor...zonder dat ze het in de gaten hadden.

Toen de verkoper vroeg wie d'r aan de beurt was, keek 1 zo'n gast rond en bood zijn verontschuldigingen aan dattie voorgeschoten was.

Nou da's toch gewoon okay volk?
Ik keur het ook niet af...misschien moet ik wat anders reageren, maar ik heb er niet echt iets tegen (hoe vaak moet ik dat nog zeggen?).

Ik wil alleen weten hoe iemand homo "wordt".

Als het kon zou ik het subject veranderen, want het schijnt nogal schokkerend over te komen op (sommige van) jullie.

Verder vindt ik jullie nogal heilige boontjes want iedereen maakt wel eens een geintje over homo's ofzo.
Of scheld zelfs iemand uit voor homo.
Het gebeurt bijna dagelijks om je heen...dan ga je toch ook niet zijken?

• Rixter223
  • Laatst online: 16-11-2021
Word tijd om deze topic te sluiten als je het mij vraagt!!!!Kortzichtig gezeik,hoort meer thuis in het onzin forum...

• Jag

Jag

Word tijd om deze topic te sluiten als je het mij vraagt!!!!Kortzichtig gezeik,hoort meer thuis in het onzin forum...
Look who's talking....
P.S.
Jij zuigt majoor kont
Hmm, unicorn kwaad, dat gebeurt niet vaak.
Wie KENT er PERSOONLIJK een homo. Wie??
Hoeveel wil je dat ik er opnoem?

Overigens heel bijzonder dat je de meeste homofielen uit duizenden herkent. Ze hebben zo'n manier van praten en zelfs de manier waarop ze staan is anders. Dit is overigens geen verwijt of zo, ik vind de variatie wel leuk. Bovendien zijn homofielen vaak erg behulpzaam, vrolijk en zachtaardig.
En zelfs aan de gaygames zou ik mij niet kunnen ergeren, zijn mogen zich ook wel eens afzetten na millenia onderdrukking (en het gaat nog steeds vrolijk door).

Jag

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17-12 17:02
Inderdaad, naar de trashcan met dit soort geneuzel. Heeft met wetenschap of levensbeschouwing niks te maken!

Verwijderd

TP70 :

Ik wil alleen weten hoe iemand homo "wordt".

Dat wordt je niet. Dat ben je. Je zegt niet op een dag als je opstaat : En nu wordt ik homo.

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Jag:
Hmm, unicorn kwaad, dat gebeurt niet vaak.
Dan moet je 't ook wel bont maken.

Rixter223:
Kortzichtig gezeik,hoort meer thuis in het onzin forum...
Hm, dat hele verhaal over polychloorbuthyleen en oestrogeen en recessieve genen is geloof ik een beetje langs je heen gegaan. :)

TP70:
Doe nou maar niet alsof je zo positief (of ook maar neutraal) tegenover homofilie staat. Of je moet nu gaan beweren dat geestelijke afwijkingen tof zijn, en dat het je niks kan interesseren wat je geloofsovertuiging zegt.

En voor mijn part gaan we hier met z'n alle politiek incorrecte homo-moppen tappen ("D'r lopen twee Turkse homo's door Enschede,..." ;) ). Heb ik niks op tegen. Maar ik dacht toch niet dat jij deze topic als goeie grap had geopend.

• Crusader
  • Laatst online: 15:18

Crusader

Arc Nature

Het homo-zijn is iets geestelijks. Die persoon kan daar niets aan doen en die persoon kan ook niets verweten worden. Het is spiritueel te verklaren, het heeft met het vorige leven te maken. Als iemand in zijn vorige leven een ruwe zeebonk is en natuurlijk flink voor de vrouwtjes gaat, en in dit leven is die hij nu een zij, dan is dat geestelijk gezien nogal een omschakeling. Die persoon gaat dan nog steeds voor de vrouwtjes, alleen is zij nu zelf ook een zij.
Dit is de verklaring die ik uit verschillende spirituele boeken haal en waar ik zelf ook in geloof.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

als ik in m'n volgende leven een vrouw ben dan word ik in ieder geval zwaar lesbie :P

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Hehehe...
Flamez is een ruwe zeebonk ;)

• Gman
:)
Okay volgende topic: Waarom zijn knappe Lesbienes zo vet geil?

;)

Maargoed....ik weet nu wel hoe me medetweakers erover denken.

Van mij maggie ook dicht.
Flamez: HEHEHE Dan wordt ik jouw maatje okay? >:).

Verwijderd

TP70 : Okay volgende topic: Waarom zijn knappe Lesbienes zo vet geil?

Omdat ze onbereikbaar zijn. ;)

• Jag

Jag

Het is spiritueel te verklaren, het heeft met het vorige leven te maken
En ik maar denken dat het een fysiologische oorzaak had, stom natuurlijk.

Jag

• Crusader

Crusader

Arc Nature

ja, heel stom ;)

• Mastermind
  • Laatst online: 18-12 19:59
Ok homoseksueel zijn keuren jullie dus goed.

Stel dat een man op dieren valt, omdat hij toevallig zo geboren is, en met dieren copuleert, dat mag ineenker niet? Want dat hoort ook niet zo, hij kan niks aan zijn seksuele geaardheid doen.

Groetjes,
Mastermind

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Mastermind...zolang de dieren het best vinden en niet mishandeld worden? Waarom niet? Het is beter dan speren in de rug van een stier steken en dat sport noemen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Mastermind:
Stel dat een man op dieren valt, omdat hij toevallig zo geboren is (...)
Sinds wanneer is zoösexualiteit iets fysiologisch?

Als dat dier het prettig vind, heb ik er niks op tegen. (Wel privé houden graag ;).) Maar ook daar zet ik vraagtekens bij.

Verwijderd

En pedofilie dan? Als het kind het prettig vind mag het dan ook?

Laten we niet van onderwerp veranderen.

Maar als homofilie iets geestelijks is, is heterofilie (bestaat zeker niet, ala) dat toch ook.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Okay volgende topic: Waarom zijn knappe Lesbienes zo vet geil?
Heheh, vind je het gek???? Ik niet! :) Je wordt gewoon geil van vrouwen, en als je dan er zelf ook nog eens vrouw bent! :) :)

Nee, absoluut niet gek!

• Mastermind
  • Laatst online: 18-12 19:59
En pedofilie dan? Als het kind het prettig vind mag het dan ook?
Laten we niet van onderwerp veranderen.
Is helemaal niet van onderwerp veranderen, dat is precies hetzelfde.

• zetje01
Het bedrijven van pedofilie is geweld.
Dat heeft met liefde tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht niets te maken.

Verwijderd

Meestal komt eraan pedofilie geen geweld te pas hoor, laten we stellen dat de pedofiel en het kind een band hebben, bv familie zijn, dan komt er bijna nooit geweld aan te pas.

Verwijderd

GOD BESTAAT NIET!!!

homo's hebben een psychische afwijking van hetero's, of iets met hun hormonen, waar 1 op de zoveel baby mee geboren wordt...

bale als je er een van bent, oh shit sorry dit bedoel ik niet om te discrimineren, maar ik ben nou eenmaal blij dat ik hetero ben, ik heb niks tegen homo's

het is wel een feit dat in sommige situaties homo's nog steeds een beetje een taboe zijn..

• zetje01
Ali Sayin: pedofilie is ALTIJD geweld.
Misschien niet lichamelijk, maar wel altijd geestelijk. Het is gewoon mishandeling.
Punt.

Verwijderd

Oke. Necrofilie, mag dat????? Of is het heiligschennis? Je kan toch niet aan een dooie vragen of hij/zei het lekker vindt, noch aan een dier, dus...

• Egbert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-12 11:04
-Ja, ik ben zelf homo
-Nee, ik heb daar niet voor gekozen, ik weet gewoon niet beter. Er is ook nooit een bewust moment geweest dat ik dacht "hé, ik ben homo".
-Het woord 'homo' wekt associaties en beelden op die ik niet bij mij vind passen, en die ik als negatief bestempel (en ook door anderen over het algemeen als negatief worden ervaren)
-Ik was waarscijnlijk gelukkiger geweest als hetero. Maar ik zou geen hetero willen zijn (daarvoor vind ik jongens veels te leuk).
-Er zijn meer hetero's die daar te overduidelijk voor uitkomen dan homo's (en aan beide heb ik een hekel)
-Bij de meeste homo's die je tegenkomt heb je niet in de gaten dat het homo's zijn.

• Egbert
Jag: "Overigens heel bijzonder dat je de meeste homofielen uit duizenden herkent. Ze hebben zo'n manier van praten en zelfs de manier waarop ze staan is anders. Dit is overigens geen verwijt of zo, ik vind de variatie wel leuk. Bovendien zijn homofielen vaak erg behulpzaam, vrolijk en zachtaardig."

Hoe kan je weten dat je de meesten uit duizenden herkent? De meerderheid herken je simpelweg niet.
Manier van praten en staan anders? Homo's hebben een spraakgebrek en zijn motorisch gestoord? Dat is dan vast fysiologisch aan te tonen..
Vrolijk ben ik niet. Wel behulpzaam.

Verwijderd

we zijn allemaal hetero zolang we alleen maar durfen te voldoen aan de verwachtingen van onze omgeving, als we geen angst meer hebben voor wat andere mensen over ons denken valt het plaatje van zwart en wit uitelkaar.

Als ik jullie was zou ik wat rustiger doen met dat 100% hetero, ik heb genoeg mensen pas na hun 20ste er achter zien komen dat ze eigenlijk homosexueel waren.
als je zo para doet over homosexualtijd denk ik dat je geen dag met je zelf zal kunnen leven als je ooit homo blijkt te zijn, je zou het inj iedergeval geheim houden als ik het zo hoor, niet echt een sterke persoonlijkheid.

homosexuele mensen en de 'gaysceen' zijn hele verschillende dingen, een derde van die scheeflopende zacht pratende mannen zijn getrouwd en hebben kinderen.

Verwijderd

Jeetje zeg wat een gezeur hier, en waarom? Om NIKS...
Homo wordt je niet, je bent het.
(het is geen keus, believe me)
Homo-zijn is aangeboren en lichamelijk (niet aan iemand's uiterlijk of gedrag) aantoonbaar.
Homo's verdienen respect (zoals iedereen) geen afgrijzen/agressie of whatever.
enz...
Homo zijn niet als zodanig herkenbaar (de meeste hetero's ook niet)

enz...

POOF-POWER!!!!

• Jag

Jag

Hoe kan je weten dat je de meesten uit duizenden herkent? De meerderheid herken je simpelweg niet.
Het zou heel goed kunnen dat ik de meeste homofielen niet herken, maar degene die je wel herkent, herken je vaak vrij gemakkelijk. En dat bedoel ik dus niet negatief, het is gewoon iets waar je niet omheen kan, het is ook niet erg of zo.

Jag

Verwijderd

hoe meer reacties ik lees hoe zieker ik er van word. Volgens sommigen van jullie zijn homo's bijna net echte mensen maar toch net effe anders. Waar lullen jullie nou over?

• Jag

Jag

hoe meer reacties ik lees hoe zieker ik er van word. Volgens sommigen van jullie zijn homo's bijna net echte mensen maar toch net effe anders. Waar lullen jullie nou over?
Nou, overdrijven is ook een vak. Ik distantier me volledig van wat tp heeft gezegd, met name de titel van de topic. Ik vind het namelijk helemaal geen afwijking. Maar aan de andere kant kan je moeilijk gaan beweren dat homofielen exact hetzelfde zijn. En er heerst een beetje een taboe om over de verschillen te gaan hebben, en dat is ook wel een beetje terecht. Neemt niet weg dat ze er wel zijn, en dat is -om het nogmaals te benadrukken- helemaal niet negatief bedoeld!

Jag

Verwijderd

Jag, vat het niet persoonlijk op, je bent aardig duidelijk in je opvatting. Waar ik doodziek van word is dat sommigen alle homo's op een hoop gooien (xcuse the xpression) en ze zien als verwijfde kerels of manwijven. Het kan me werkelijk geen fuck schelen wat iemands sexuele voorkeur is. Verder vind het enorme onzin om homofilie te zien als een afwijking, geestelijk of lichamelijk.

• Egbert
Jag: "En er heerst een beetje een taboe om over de verschillen te gaan hebben, en dat is ook wel een beetje terecht. Neemt niet weg dat ze er wel zijn, en dat is -om het nogmaals te benadrukken- helemaal niet negatief bedoeld!"

Er is maar één verschil dat alle homo's hebben met hetero's:
Ze vallen op iemand van hetzelfde geslacht.
(welke verschillen zijn er volgens jouw dan nog meer?)

Dat er veel homo's zijn waar je 'het aan herkent' staat mijns inziens los van het vallen op iemand van hetzelfde geslacht. Er zijn zelfs hetero's die precies hetzelfde gedrag vertonen.

Veel mensen halen het vertonen van 'homogedrag' en 'homo' zijn doorelkaar. (of stellen het gelijk aanelkaar).

Tegen veel mensen zou ik beter kunnen zeggen dat ik géén homo ben, maar dat ik wel op jongens val (als jongen).

Verwijderd

<sanderpablo mode>
Het is toch opvallend om te lezen hoe de homo's zich voor de zoveelste keer moeten bewijzen. For your information, ik val al op jongens zolang ik mij kan herinneren. Wat moet er dan wel niet misgegaan zijn in mijn embryonale stadium???

Alle heterofielen (het woord bestaat zeker wel) moeten weer eens zo nodig "bewijs" hebben om het te kunnen verklaren.
en als het dan verklaard is, zoeken ze weer een of andere bevestiging in de volgende vage oplossing.

Feit blijft: ze zijn er!
Waarom? Geen idee!

Maar laten we wel voorop stellen dat de indruk die ik hier net gekregen heb behoorlijk deprimerend is. Don't get me wrong, ik heb ook veel gelachen, maar het lijkt wel of of het hier om een minderheid gaat die zich op de meest bijzondere manieren, zo masochistisch mogelijk in het leven storten.
Eerlijk gezegd vind ik het moeilijk om dat te geloven, aangezien we het aantal homo's niet meer op twee handen en voeten kunt tellen.

Misschien is het een angst?
Waarschijnlijk wel, maar geloof me, de hetero is vaak banger voor de homo, dan de homo voor de hetero.
En nee ook al mogen we op mannen vallen, we worden, net als vrouwen, niet verliefd op elke (hetero-)man.
</sanderpablo mode>

• Jag

Jag

Alle heterofielen (het woord bestaat zeker wel) moeten weer eens zo nodig "bewijs" hebben om het te kunnen verklaren.
en als het dan verklaard is, zoeken ze weer een of andere bevestiging in de volgende vage oplossing
Hmm,het enige wat ik kan uitbrengen na het lezen van deze tekst is: ?

Als er nou eens ooit een fysiologisch verschil gevonden wordt tussen homo's en hetero's, dan ben je toch mooi van het probleem af dat homo's de schuld krijgen dat ze zich gewoon niet willen aanpassen. Helaas wordt al het onderzoek in deze richting als discriminerend afgedaan voor zover ik weet.

En dat het enige verschil tussen hetero's en homo's hun sexuele voorkeur is, dat is waar je op uit komt als je het woordenboek eop naslaat. Het geldt misschien voor een (groot?) deel van de homofielen, maar zeker niet voor allemaal. Het beeld van de verwijfde man is zeker overdreven, maar het is niet volledig ongegrond. En nu ik dit typ, weet ik dat ik me op glad ijs begeef, en ik zit ook echt over elk woord dat ik hier neerzet na te denken, want alles kan in het verkeerde keelgat schieten. En dat is dus mijn probleem, het is zo beladen, en dat is vervelend.

Jag

Verwijderd

Het enige normale is egwoon "man en vrouw" samen.
"Man en man" of "vrouw en vrouw" of "dier en mens" is niet zoals het door de natuur bedoeld is dus is het een afwijking!

• Egbert
Haha.. niet zoals de natuur bedoeld heeft.. :)

-Zit je wel eens in trein, auto, bus, fiets etc? Je weet toch wel dat dat volkomen abnormaal is, en niet zoals de natuur bedoeld heeft?? Anders hadden we wel wielen en een verbrandingsmotor gekregen in plaats van benen! :D

En wat serieuzer:
Tegenwoordig is 'letterlijke voortplanting' helemaal niet meer zo voordelig, denk aan overbevolking e.d.
'Intellectuele' voortplanting lijkt mij al bijna net zo belangrijk. Iets betekenen (en voortleven) voor anderen nu, en in de toekomst.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Een tijdje geleden was het 'hot news' dat de een of andere wetenschappelijke groep statistisch had aangetoond dat mannelijke homofilie erfelijk bleek te zijn in de vrouwelijke lijn. :) Dat wil zeggen dat als een man een oom aan moeders kant had die homo was, hij een grotere kans had om ook homo te zijn. In ieder geval veel meer dan als hij een homo oom aan vaders kant had. Het verklaarde niet alle gevallen, maar het verband was duidelijk. Het verklaarde ook niet het waarom. Maar het lijkt te wijzen op een fysiologisch verschil, het is immers erfelijk.
Maar wat dan nog? Er is blijkbaar ergens een aanleiding, waarschijnlijk aangeboren of mogelijk aangeleerd die de oorzaak is. Maar dat te weten veranderd helemaal niets aan de voorkeur.

Ik heb een hekel aan boontjes, maar ik vind Bach erg mooi. Heeft ook niets met elkaar te maken en ik weet ook niet waar het door komt. Het maakt me ook niet uit.

Heb ik nu een geestelijke afwijking omdat ik bij een minderheid van de Nederlandse bevolking hoor? Immers de meeste mensen vinden boontjes wel lekker en vinden Bach veel te 'zwaar' om naar te luisteren.

Ja, ik hoor tot een minderheid, net als homo's. In zoverre zijn we dus een afwijking van de 'norm'.

Maar het maakt me eigenlijk geen zak uit wat men er van vindt. Het enige wat me stoort is dat er blijkbaar een groep is die vindt dat 'de norm' alleen zaligmakend is

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:52
Homosexualiteit is gewoon natuurlijk...
Dat het onnatuurlijk zou zijn omdat het de voorplanting belemmerd is onzin: lelijke mensen planten zich ook minder voort maar we beschouwen dat niet als onnatuurlijk..

Stel je eens voor dat je hetero zou zijn in een wereld die alleen maar homsexualiteit zou accepteren...dan zou je enigzins begrip krijgen voor homo's ,het is namelijk geen keuze voor homosexuelen om zo te zijn: net zoals hetero's niet kunnen kiezen om homo te worden.

Homo zijn is wordt tijdens de geboorte bepaald...het enige wat cultureel bepaald wordt is de acceptatie en de daaruitvoortkomende zelfacceptatie door homo's.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-12 15:03

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Volgens het Taoïsme is niets uitsluitend Yang of Yin oftewel respectievelijk mannelijk, vrouwelijk.

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

blauwe kip
kun jij ergens mee aantonen dat er een verband ligt tussen de "knapheid" van een mens en het gemiddelde aantal kinderen ?

ik wil best wel geloven dat ze meer problemen hebben met daten, maar dat lelijke mensen nooit zouden trouwen/kinderen hebben gaat er toch niet in bij mij

ps
ik heb niks tegen homo's behalve dat het onnatuurlijk is aangezien ze geen kinderen kunnen krijgen, maar aangezien er hier toch al miljoenen mensen teveel zijn is dat eigenlijk een +punt

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Heuveltje >>>

ER zit wel iets in in wat blouwe kip zegt. Namelijk hoe beter je uiterlijk, hoe meer je over het algemeen wordt angetrokken door andere geslacht. En dus hoe groter je kans op vruchtbare nakomelingen.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Het uiterlijk helpt wel, maar macht doet meer. Vooral voor mannen. Een machtige man heeft nl als voordeel dat zijn kinderen beschermd zullen opgroeien en meer kans hebben om volwassen te raken. Dat houdt dus in dat in de oertijd de sterkste krijger de mooiste vrouwen kon krijgen/nemen. En op dit moment is de grootse krijger een man met financiele/politieke macht. Het voorbeeld is Kissinger...oerlelijk en een spetter van een vrouw, en niet eentje...maar hordes achter hem aan. Ik heb een keer een programma gezien over polygamie, daarin zei een bijvrouw: Ik ben liever de 4e vrouw van de sultan dan de eerste van een kamelenhoeder.
Schoonheid werkt in het algemeen alleen in het voordeel van een vrouw, zij zal eerder worden uigekozen door de machtige mannen. Ik bedoel met dit verhaal trouwens niet dat ik vind dat dat zo moet, het is alleen een waarneming.

Verwijderd

Ik zeg helemaal niet dat in de trein zitten natuurlijk is, maar.
De penis is gemaakt om in de vagina gestopt te worden en niet om in de ontlasting te roeren. Ik zeg ook niet dat ik tegen Homo's ben, maar ik kan niet zeggen dat ik het natuurlijk vindt.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Dus in jouw ogen is er maar één enkele vorm van sex mogelijk? Penis in Vagina? Grijns...ik ben bang dat je toch een hoop lol gemist hebt tot nu toe. Ook tussen man en vrouw zijn er nog wel een paar andere variaties hoor. :) :) :) :)
Dat iemand homo is wil nog niet zeggen dat hij aan anale sex doet. Bovendien vergeet je ongeveer de helft van de mensen...ze heten vrouwen...die kunnen ook homofiel zijn, alleen noemen we dat lesbisch

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

apoc2 >>

ik zei toch ook dat ze wat meer problemen hebben met daten. maar er zijn (ongeveer) evenveel mannen als vrouwen

je krijgt dus een pik-orde
nadat de knapste mannen de knapste vrouwen hebben gepikt, komen de mindere knappe mannen de minder knappe vrouwen ophalen. gevold door de lelijke ... etc

en het kan aan mijn omgeving liggen, maar ik ken maar weinig vrijgezelle mensen van boven de 30. dus blijkbaar krijgen ook lelijke mensen partners

ps
ik ga er vanuit dat of paren wel/geen kinderen hebben een keuze is, en niks met knapheid te maken heeft

/heuveltje die ook geen tom cruise is

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• blouweKip
Het gaat er ook niet om dat lelijke mensen geen partner hebben,maar dat wanneer bepaalde mensen structureel geen partner hebben, die mensen vaak ook onaantrekkelijk zijn.

Verwijderd

Ja :r

Verwijderd

Nee, ik zeg niet dat er maar 1 vorm van sex mogelijk is, maar dat sex eigenlijk alleen bedoeld is voor de voortplanting. OK we hebben ons ontwikkeld en weten ondertussen dat ook andere vormen van sex mogelijk zijn. Orale sex, anale sex, sex met de hand, in ieder geval 69 standjes (kweet niet hoeveel), maar het is uiteindelijk bedoeld dat man en vrouw zich voortplanten, dus natuurlijk kan ik homosexualiteit niet noemen. Dat het nou steeds meer algemeen aanvaard wordt is natuurlijk een goede zaak, maar ik ga wel over mijn nek als ik 2 kerels zie vrijen.
Ik ken ook mensen die homo zijn (vrouwen en mannen), en het zijn stuk voor stuk mensen die zeer o.k. zijn!

Mijn conclusie: Iedereen moet doen wat hem het beste en het fijnste lijkt, en daar zal ik niemand in dwarsbomen.

• blouweKip
Homosexualiteit bestaat en is dus natuurlijk....

Verwijderd

zeer correct meer zou niemand over dit onderwerp te hoeven zeggen.

Toch zou ik nog willen zeggen dat ik niet denk dat wij mannen en vrouwen voorelkaar geschapen zijn. Mannen zijn gemaakt om te neuken en vrouwen om geneukt te worden -beetje plastisch uitgedrukt, weet ik- en hierom zullen ze elkaar vaak vinden maar zeker niet omdat het zo hoort. Wat ik dus bedoel is als morgen alle vrouwen van de aardbodem verdwenen zijn hebben alle mannen nog steeds zin om te neuken (hoe ze dat gaan oplossen mag je zelf bedenken, tip; kijk eens naar een film over het Amerikaanse gevangenis leven).

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-12 22:04
afwijkend == anders dan het gros
het gros == hetero
afwijkend == anders dan hetero

anders dan hetero = bi
anders dan hetero = homosexueel
anders dan hetero = fetisjme (spelfouten onder voorbehoud)

Ik vind dat de stelling in de titel klopt, als je 'm gewoon zo leest als het er staat. Voor alle duidelijkheid; ik zie afwijkend niet als iets negatiefs. De manier waarop bovenstaande stelling de laatste tijd in het nieuws is, is wel negatief.

Op zich vind ik het prachtig dat iedereen anders is, en derhalve zijn we eigenlijk allemaal afwijkend. Zolang andere het respecteren dat ik soms geen behoefte heb aan afwijkend gedrag van andere (en nu doel ik op opdringerige homo's) mag iedereen doen wat hij/zij doen willen.

• blouweKip
anders dan hetero = fetisjme (spelfouten onder voorbehoud)
Dit is geen vorm van sexuele geaardheid..

Homosexualeit wijk idd af van de natuurlijke norm (geen geestelijke afwijking), maar dat is (anders dan sommige suggereren) geen reden om het als iets verwerpelijks te beschouwen.

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

ff van uit gaande dat homosexualitiet genetisch is. Iets waar ik overigens sterkt aan twijfel. Als homosexualitiet zou overerven via 1 X-chromosomaal recessief gen zouden immers alle mannen met een lesbische moeder homo moeten zijn en zou bovendien homosexualitiet bij mannen veel meer voor moeten komen (en nog veel meer). Beide is voor zover ik weet niet het geval. maar goed, stel ff dat het genetisch is:

De natuur wil niets. De natuur doet maar iets. En daardoor ontstaan er vele varianten. Vervolgens wordt er tegen al deze varianten een filter gegooid, en blijven de beste over.

Het filter wat gebruikt wordt in de natuur is voortplantingssucces. Dus ja, puur voor de natuur is een hetero succesvoller als een homo en dus beter. Maar daarom is een homo nog niet onnatuurlijk. Immers, alle bestaande variaties binnen de soort zijn natuurlijk. En ook is een hetero daarom niet beter. Hij is beter in voortplanting, en daarom misschien voor de natuur beter, maar voor de rest? Is het echt zo dat je de waarde van een mens alleen bepaald aan de hand van zijn voortplantingssucces?

Maar ik denk dus niet dat homosexualiteit genetisch is. Zeker niet genetisch bepaald door 1 gen. Er moeten dan vele genen samen aan het werk zijn. Eens kijken: zelfs als een homo (wat een rot woord eigenlijk, zo'n negatieve blijklank. Maar het praat wel lekker makkelijk) zich nooit zal voortplanten (fitness=0) dan nog zal de genfrequentie van dit letale gen maar heel langzaam kleiner worden, wegens het grote aantal heterozygoten. Een zeer kleine mutatiefrequentie is al voldoende om een weinig voorkomende afwijking op een stabiele frequentie te houden. Echter, het aantal homo's ligt op 5% ofzo. Dan moet er wel een hele grote mutatiefrequentie zijn om dit aantal stabiel te houden. Dat is niet realistisch.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

mensen vallen nou eenmaal op andere mensen of dat nou mensen van hetzelfde of andere geslacht zijn maakt niet uit daarom kunnen er ook vriendschappen tussen mensen van hetzelfde geslacht zijn. Kijk je houdt nou eenmaal van je ma (toch?)van je vriendin en van die beste vriend van je (ookal geef je het waarschijnlijk niet toe) dit is allemaal hetzelfde houden van, alleen in andere mate en met een set verstandelijk uitgekozen gedrags regeltjes die voor elk van hun anders zijn.

Volgens mij heb ik laatst ergens gelezen dat de dierlijke aantrekkings kracht die mensen onderling met elkaar hebben komt door geur deeltjes die iedereen afgeeft en die door het andere geslacht met het reukorgaan kunnen worden opgevangen.

Mijn conclusie : Geen geestelijke maar lichaamlijke afwijking, de deeltje worden niet in de juiste catagorie ingedeelt; maar de catagorieen liggen zo dicht naast elkaar dat je volgens mij niet kan zeggen dat ze -volgens de huidige standaard van nog net niet afwijkingen die de maatschappij accepteerd- afwijken van het menselijk ras (als je homo of ander gelijke "afwijkingen" eruit zou willen zuiveren zouden weinige het overleven. :r

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Diadem:
Er zijn wel degelijk aanwijzingen dat homosexualiteit erfelijk is. Het onderzoek is meen ik een jaar of twee geleden gepubliceerd. Maar het gaat inderdaad niet via één enkel gen. Het is dus niet zo dat lesbische vrouwen homo zonen krijgen ofzo. Dan zou het zeer zeker heel snel uitsterven. Maar het is wel zo dat een vrouw met een homo broer een grotere kans heeft op homo zonen. OOK als ze elkaar niet zien, dus bv in een pleeggezin worden opgevoed. Het is dus blijkbaar zo dat als je iets van moeders kan moet meekrijgen om iets anders te activeren wat je dan bv van vaders kan KAN meekrijgen.

• Diadem

Diadem

fossiel

Ortep:

Mjah, dat zou kunnen. Stel dat voor homofilie geld r=0.50. Dan zouden dus per generatie een heleboel mutaties richting homofilie moeten plaatsvinden om 5% homo's te krijgen.
Maar het is natuurlijk mogelijk dat de genen die samen voor homofilie zorgen ieder voor zich een evolutionair voordeel meebrengen, dus dat deze genen daardoor in stand worden gehouden.

Er zijn meer manieren waarop iets dat onvoordelig lijkt in stand gehouden kan worden: Zo komt bijvoorbeeld sikkelcelziekte in Afrika bij maar liefst 4% van de mensen voor. Deze ziekte wordt veroorzaakt door een recessief gen. Waarom komt het zoveel voor in Afrika? Omdat heterozygoten voor dit gen beter tegen malaria blijken te kunnen. Er is dus een negatiefe selectie tegen zoveel AA als aa, en daardoor blijft a toch bestaan.

Dus het is niet zo vreemd om te denken dat zoiets bij homofilie ook zou kunnen gelden.

But anyway, I still have my doubts. Voor zover ik weet rammelde dat onderzoek waar jullie het over hebben nogal.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• biobak
  • Laatst online: 11:31
Zo heeft God (als je daarin gelooft) het niet bedoeld
Ik zie dat de eeuwenlange indoctrinatie van de Paus en de kerk zijn effect heeft gehad :) Blijkbaar zijn velen hier enorm gelovig en geloven ze allemaal in de Paus, Adam & Eva en het grote sprookjesboek, de bijbel.
Dat het een afwijking is gaat er bij mij niet in. Groene ogen of rood haar zijn immers ook geen afwijking dus je geaardheid is ook geen afwijking, hoogstens een genetische differentiatie.

Aldus sprak biobak...katholieke Darwinist :)

Verwijderd

Volgens mij was Jezus ook Homofiel, want hij samen met 14 mannelijke apostelen zonder vrouwen is natuurlijk een perfect scenario voor homofiliteit! Geintje, dit blijft natuurlijk gissen. :)
Ja, Kernbommen bestaan ook, dus is dat dan ook natuurlijk! Afbeeldingslocatie: http://home-2.12move.nl/~sh189215/Smileys/confused.gif

Verwijderd

niks

Verwijderd

vind het gewoon leuk mijn naam hier te zien staan :o

Verwijderd

Dat het een afwijking is gaat er bij mij niet in. Groene ogen of rood haar zijn immers ook geen afwijking dus je geaardheid is ook geen afwijking, hoogstens een genetische differentiatie.
Zou je niet kunnen zeggen dat wanneer je differentiaties buiten je genomen basis waarden vallen dat het een abnormaliteit is, en dat valt misschien wel een afwijking te noemen ?

(Een mens moet haar hebben welke kleur het is kan een differentiatie zijn maar iemand die geboren wordt en z'n hele leven geen haargroei heeft zou misschien een abnormaliteit zijn met een afwijking.)

• biobak
  • Laatst online: 11:31
Zou je niet kunnen zeggen dat wanneer je differentiaties buiten je genomen basis waarden vallen dat het een abnormaliteit is, en dat valt misschien wel een afwijking te noemen ?
Ik denk dat een van je hoogste basiswaarden moet zijn: respect hebben voor anderen en mensen accepteren zoals ze zijn. Ik denk dat daaronder pas allerlei andere basiswaarden moeten komen.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Biobak...ik vind dat je gelijk hebt. Tenminste euhhh :) Ja...in een beschaafde wereld kan dat en moet dat ook.

Maar de natuur heeft weinig boodschap aan 'net gedrag' Als om wat voor reden dan ook "stelende pedofile verkrachtende moordende junks" het voor elkaar krijgen om gemideld meer kinderen te krijgen, die ook nog in de vruchtbare leeftijd komen, dan 'nette' mensen, is het snel ovver met de netheid hoor. Dan sterven de nette vanzelf uit.

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Diadem:
Als homosexualitiet zou overerven via 1 X-chromosomaal recessief gen zouden immers alle mannen met een lesbische moeder homo moeten zijn
Recessieve genen komen niet altijd tot uitdrukking.
en zou bovendien homosexualitiet bij mannen veel meer voor moeten komen
Want vrouwen krijgen veel minder genetisch materiaal mee van hun moeder dan mannen, dat weet iedereen. :)

Die 5% kan gehandhaafd worden omdat het dus een recessief gen is, en niet lethaal. Zelfs al komt de allele tot uitdrukking, dan nog kan-ie worden doorgegeven (sommige mensen komen er pas heel laat achter dat ze homofiel zijn).
Voor zover ik weet rammelde dat onderzoek waar jullie het over hebben nogal.
Beetje sneu voor al die onderzoekers om dat zo cru te zeggen. Licht dit eens toe?

Verwijderd

Was er laatst niet een een of andere psychopaat die zijn hondje heeft doodgemept omdat dat beesie op reutjes viel???
SICK!!!!!!!! :r
Zijn vrouw heeft (gelukkig) meteen echscheiding aangevraagt...

• Diadem

Diadem

fossiel

Unicorn:
Want vrouwen krijgen veel minder genetisch materiaal mee van hun moeder dan mannen, dat weet iedereen.
Vrouwen krijgen inderdaad een veel kleiner percentage van hun X-chromosomen van hun moeder mee dan mannen. Namelijk 50% tegen 100%.
Recessieve genen komen niet altijd tot uitdrukking.
Neen, daarom zijn ze ook recessief. Een recessief X-chromosomaal gen komt echter bij een man wel altijd tot expressie, hij heeft immers geen andere X-chromosomen. Naja, altijd, het kan natuurlijk zijn (komt zelfs heel vaak voor) dat een ander chromosoom de expressie weer onderdrukt, of dat een bepaald ander chromosoom nodig is voor de expressie of enz.... Maar daar hadden wij het nu niet over, want dan ga je het weer hebben over een combinatie van genen.
Die 5% kan gehandhaafd worden omdat het dus een recessief gen is, en niet lethaal. Zelfs al komt de allele tot uitdrukking, dan nog kan-ie worden doorgegeven (sommige mensen komen er pas heel laat achter dat ze homofiel zijn).
Dat zei ik ook. Lees mijn posting nog eens door vriend ;)

Verwijderd

Ach een homo blijft een homo, 'k geloof niet dat dat in d'r genen zit of wat dan ook.

Maar ja, laat ze maar lekker lopen. Zolang ze niet aan m'n arse zitten en niet lope te nichten vindt ik 't allemaal best....

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Diadem:
Vrouwen krijgen inderdaad een veel kleiner percentage van hun X-chromosomen van hun moeder mee dan mannen.
Procentueel gezien wel. Maar dat heeft niets te maken met de hoeveelheid genetisch materiaal dat je van je moeder meekrijgt.

<offtopic>Aan de andere kant is het wel zo dat mitochrondisch DNA veel functioneler is dan nucleïdisch DNA. Dus misschien dat je toch stiekum veel meer relevant materiaal van je ma meekrijgt... Uh, Jag? :) </offtopic>
Maar daar hadden wij het nu niet over, want dan ga je het weer hebben over een combinatie van genen.
Ik had het ook niet over een combinatie van genen die verantwoordelijk is voor homofilie. En dat recessieve genen op meerdere manieren onderdrukt kunnen worden lijkt me duidelijk.

Maar dat de kans op expressie bij mannen hoger ligt dan bij vrouwen klopt inderdaad, daar heb je gelijk in (geen Xje meekregen van pa om het gen te onderdrukken). Ik heb eens even gezocht en zie hier:

Furthermore, Kinsey and his colleagues reported that 10% of the males in their sample and 2-6% of the females (depending on marital status) had been more or less exclusively homosexual in their behavior for at least three years between the ages of 16 and 55.

Recognizing this limitation, most research with probability samples suggests that at least 3-6% of the US adult male population is homosexual, with somewhat fewer females (Fay, Turner, Klassen, & Gagnon, 1989; Hatfield, 1989; Laumann, Gagnon, Michael, & Michaels, 1994; Lever & Kanouse, 1996; Rogers & Turner, 1991).

Exacte getallen zijn moeilijk te geven, maar het aantal homofiele vrouwen ligt in ieder geval lager dan bij de mannen.
Dat zei ik ook. Lees mijn posting nog eens door vriend ;)
Uhm, ik dacht juist dat je je afvroeg hoe die 5% gehandhaafd kon worden? :)

Maar nog even over die rammelende onderzoeken. Wat mankeerde hier nu precies aan?

McBBQ:
'k geloof niet dat dat in d'r genen zit of wat dan ook.
Want...?

• Diadem

Diadem

fossiel

Unicorn:
Procentueel gezien wel. Maar dat heeft niets te maken met de hoeveelheid genetisch materiaal dat je van je moeder meekrijgt.
Hmmm. We hadden het over een x-cromosomaal gen en gezien het feit dat een jongen maar 1 x-chromosoom heeft en dat deze van zijn moeder komt, heeft een jongen dus veel meer x-chromosomaal materiaal van zijn moeder als van zijn vader. Zowel procentueel als absoluut.
<offtopic>Aan de andere kant is het wel zo dat mitochrondisch DNA veel functioneler is dan nucleïdisch DNA. Dus misschien dat je toch stiekum veel meer relevant materiaal van je ma meekrijgt... Uh, Jag? </offtopic>
Volgens mij is het bestaan van mitrochrondisch DNA geen standaard VWO stof (en zeker ook geen HAVO stof). Typisch dus dat je weet wat dat is. Doe je toevallig een studie in die richting?

Pagina: 1 2 Laatste