xxxMaverick:Sorry, maar je maakt mij niet wijs dat homo zijn iets lichamelijks is.
Ik haal alleen wat feiten aan. Wat je ermee doet mag je zelf weten. Als je graag (tegen beter weten in) wil geloven dat homosexualiteit een geestelijke afwijking is, dan is dat spijtig, maar ik doe er niks tegen.
Flamez:zij verliezen hun mannelijke genitalien en beginnen eitjes te produceren ....
Grappig, maar waarom zien we hiervan niks terug bij homofiele mannen (dus: grote tieten, hoog stemmetje, weinig beharing)? Hoe verklaar je dan dat er ongeveer evenveel lesbiennes zijn? Waarom hadden ze ten tijde van het Oude Testament ook al "last" van homofilie? Etc. etc. ...
Welke kunststof is dit trouwens? Voor zover ik weet bestaat kunststof uit zeer lange, moeilijk afbreekbare polymeren, terwijl oestrogeen polycyclisch is met een stel OH groepen aan weerszijden. Lijkt me dat daar echt freaky chemics aan het werk zijn als je een kunststof hebt waar hormonen uitlekken.
Kun je de bovenstaande dingen iets ophelderen? Ik vind het namelijk, zoals het er nu staat, een nogal rammelend verhaal.
Angel-eyes:Welke dan? Bij mijn weten alleen bij de mens en enkele (andere ) ape(n?)soorten.
Mensen, apen, leeuwen, wolven,... ik weet niet het precieze rijtje uit m'n hoofd waar het allemaal wel en niet bij is geobserveerd, maar ik hoor net dat vogels er ook nog bij horen

. (Nou we't erover hebben, ik meen het ook wel eens over zwanen gehoord te hebben, dat die homofiele koppels vormen.)
En onder reptielen komt het niet voor?
Kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord. Wel kunnen reptielen soms de raarste tricks uithalen met hun sexe.