• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:57
IEDEREEN: LEES DIT:
Met homo's is niks mis.
Ook niet met lesbo's.
Ook niet met bi's.
Ook niet met hetero's.
Met de rest is ook niks mis, van welk soort mens je ook houdt en welk soort mens je ook bent.
PUNT UIT! :)

Verwijderd

Homo's zijn niet geschapen door god ! Die hebben het zelf gemaakt. Waarom is er dan eigenlijk VROUW & MAN op aarde.? Niet om keus te kunnen maken of je een MAN of een VROUW wilt. Homo's en Lesbies en oversexte maniaks die hebben een geestelijke afwijking, welke man loop aan een penis te zuigen ! Je moet gek zijn gadverdamme vies. Ik haat homo's omdat ze homo zijn mischien zijn ze wel een goed mens maar ik keur het homo gedeelte ernstig AF.

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Hmmmm....
Ik geloof dat er iemand is die vanmorgen zijn pilletje niet heeft ingenomen. Dat pilletje zorgt er normaal voor dat de geestelijke afwijking van 'intolerantie' wordt onderdrukt

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Unicorn
  • Laatst online: 29-04-2024

Unicorn

rogue soeper

Diadem:
en gezien het feit dat een jongen maar 1 x-chromosoom heeft en dat deze van zijn moeder komt, heeft een jongen dus veel meer x-chromosomaal materiaal van zijn moeder als van zijn vader. Zowel procentueel als absoluut.
Puur gekeken naar X wel ja. En zoals ik al zei, het klopt ook wel dat er minder homofiele vrouwen dan mannen zijn.
Volgens mij is het bestaan van mitrochrondisch DNA geen standaard VWO stof (en zeker ook geen HAVO stof). Typisch dus dat je weet wat dat is. Doe je toevallig een studie in die richting?
Verre van dat. Ik heb een stude HI gedaan. Wel heeft het mijn volledige interesse (zoals zoveel takken van wetenschap) maar da's allemaal hobby. Niet dat ik dus ooit aan de Biologie Olympiade mee zal doen ;).

2fast4YOU:
Homo's zijn niet geschapen door god !
Dat ik het ooit nog eens met 2fast4YOU eens zou zijn! Wie had dat gedacht. :)
Niet om keus te kunnen maken of je een MAN of een VROUW wilt.
Jammer dat al het gepresenteerde materiaal op deze thread voor jou te hoog gegrepen is. Anders had je wel geweten dat sexuele geaardheid geen kwestie van kiezen is. (Of je had misschien iets zinnigs over het materiaal kunnen zeggen, ook goed.)
welke man loop aan een penis te zuigen ! Je moet gek zijn gadverdamme vies.
Ik zou niet weten waarom het voor een man wel vies zou zijn en voor een vrouw niet. Is sowieso niet vies als je je goed wast. En wedden dat wanneer we jou blinddoeken dat je het zowel van een vent als van een vrouw lekker vind om afgezogen te worden? ;)
Ik haat homo's omdat ze homo zijn
Wat een goeie reden. Daar heb je vast lang en vooral zelf over nagedacht. Waarschijnlijk heb je ook een hekel aan schoevendraaiers omdat het schroevendraaiers zijn.

Ik heb een andere hypothese: je haat homo's omdat je dat zo aangeleerd is vanuit een dogmatische religieuze achtergrond.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Unicorn, Misschien is het ook wel eens aardig om een stukje van deze tread te wijden aan potenrammers en crypto homo's.

Er schijnt wat onderzoek gedaan te zijn naar figuren die homo's uitschelden in elkaar rammen. Het percentage homo's onder deze mensen is aanzienlijk hoger dan dat onder de rest van de bevolking.

De verklaring die gegeven wordt is als volgt:
Iemand die zeker is van zijn sexuele identiteit hoeft die niet te bewijzen. Je weet voor jezelf dat je of bi, homo of hetero bent en daarmee uit.

Iemand die vanzichzelf denkt dat hij misschien homo is, maar dat niet durft tot te geven gaat gillen dat homo's vies zijn en slaat er misschien wel een in elkaar om zijn omgeving (en vooral zichzelf) te bewijzen dat hij niet 'zo' is. Dat wordt dan een crypto homo genoemd

Aangezien Tweakers ook een deel van de bevolking zijn zullen daar ook wel crypto's bij zitten. Ik vraag me af wie :)

Verwijderd

[quote]Ik zie dat de eeuwenlange indoctrinatie van de Paus en de kerk zijn effect heeft gehad Blijkbaar zijn velen hier enorm gelovig en geloven ze allemaal in de Paus, Adam & Eva en het grote sprookjesboek, de bijbel.[/qoute]

Nou zeg! Het is toch te idioot voor woorden! Homo zijn wordt als "normaal" gezien door de maatschappij, maar als je gelooft, dan is dat ineens fout!!!! :( :( Kijk nou toch eens, ik durf te wedden dat je nog geen eens een stuk van het oude testament gelezen hebt, daar zou je kunnen lezen dat God de homoseksuele handeling verbood. Homo zijn mag wel van het Vaticaan, en dus ook van de Paus, maar dit uitvoeren mag niet, omdat God dit verbood. (ik zal maar niet gaan citeereren uit het boek levictus)

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Peter,
Ik wil geen oordeel geven over geloof, maar homo zijn is geen keuze, netzoals blauwe ogen geen keuze zijn. Het geloof is wel een keuze. Jij bent blijkbaar Christelijk opgevoed, of je hebt later voor je geloof gekozen. Maar die keuze was waarschijnlijk HEEL anders geweest als je per ongeluk in Indonesie was geboren.

Verwijderd

Die kans is zeer waarschijnelijk, maar de Islam, Jodendom en Christendom hebben uiteindelijk de zelfde God (veel fanatischi zullen het hier niet mee eens zijn, maar toch)....

Het is alleen de manier van het beleven van die Godsdienst.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

De discussie gaat nu een heel andere kant op. Ik ben het met je eens over Jodendom, Christendom en Islam. Dat is in principe de zelfde God, er wordt alleen over het laatste stukje gevochten. Maar goed dan, Je had ook in de Punjab geboren kunnen zijn. Hindoeisme is echt een totaal andere godsdienst. Of als je in China was geboren was je mogelijk 'spontaan' atheist geweest. Of Confusianist of Boedist, de laatste twee zijn meer een filosofie dan een godsdienst.

Maar mijn punt was: Godsdienst is (meestal)een keuze van je ouders. Jij 'volgt' daarin. En er zijn mensen die er later een andere keuze van maken. Dus bv. van Christen->Hindoe.

Homo zijn dat kies je niet. Er is echt niemand die zegt: Laat ik het mezelf eens moelijk maken en morgen homo worden.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
in deze (populaire) topic wordt regelmatig gezegd dat in de natuur homoseksualiteit niet voorkomt of dat er in ieder geval geen verklaring voor is. Dat is niet helemaal waar. Volgens het darwinisme is homeseksualiteit wel te verklaren en ook te vinden in de natuur. Deze verklaring is dan als volgt: homoseksuele mannelijke dieren(of mensen) vertonen meer vrouwelijk gedrag (minder macho). hierdoor worden ze door de andere mannelijke dieren niet als concurrent gezien. Dus als de mannetjes gaan jagen gaan de homoseksuele mannetjes niet mee. Wat blijkt dat ze dan doen? (is meerdere malen waargenomen in de natuur). Snel met de vrouwtjes paren.

Verder wordt er gezegd dat homoseksualiteit niet kan blijven bestaan in genen (uitsterft). Dit is onzin, want in de natuur zijn oneindig veel voorbeelden van evenwichten te vinden die al tijden bestaan, ook al is de ene soort overheersend, dan kan heel goed een andere soort blijven bestaan.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

In de natuur wordt ook bij dieren homosexueel gedrag waargenomen. Verleden jaar nog haalde een 'lesbisch' vogelpaar het nieuws. En bij schapen bijkt het ook regelmatig voor te komen. Wat de reden ook is, het komt voor, en bij meerdere soorten. Bij schapen kan ik me niet echt voorstellen dat het komt door een jeugdtrauma of een dominante moeder ofzo

Verwijderd

Unicorn
Ben jij een homo ? En trouwens over zuigen enz enz , voor mij maakt het wel wat uit omdat ik niet aan overdreven sex doe dus laten zuigen enz doe ik ABSOLUUT Niet omdat ik vind dat dat niet hoort.! Mond is om te praten en te eten en niet bruikbaar als sex middel (hoewel dat het wel gedaan wordt).

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Hmmm...2fast4you, bedoel je met je vraag of Unicorn homo is dat je er van uit gaat dat als iemand zinnige dingen zegt en niet in gescheld uitbarst dat hij dan een homo moet zijn? :)

Even ter informatie: Een mond is trouwens wel bruikbaar voor sex, handen en vingers ook. Of je ze gebruikt is weer wat anders.

Maar dat geldt voor heel veel dingen hoor. Er zijn ook mensen die hun hersenen niet gebruiken. Die keuze heb je altijd :)

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

2fast4YOU:
Ben jij een homo ?
Ja, Homo sapiens sapiens, de "denkende mens".

Ik laat jou lekker in onzekerheid over mijn sexuele voorkeur. :)

Meelij met jou, overigens, wanneer je echt denkt dat je mond alleen voor praten en eten is. Geef je vriendin eens een flinke tongzoen, da's veel leuker dan al dat frigide gedoe. (Of snij ik nu een pijnlijk punt aan? :) )

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

aatos:

Heee, zo had ik het nog nooit bekeken! Ik wist dat homosexualiteit ook bij dieren voorkomt en dat het dus een bekend principe was in de natuur. Ik had echter altijd moeite met begrijpen waarom. Mutaties kunnen de frequentie van een nadelig gen in stand houden, maar meestal niet op een frequentie van 5% (of meer, ik heb ook wel eens getallen van 10% gehoord).

Maar jouw verklaring is inderdaad heel erg logisch. Of het de juiste is weet ik natuurlijk niet (wie doet een onderzoek) maar hij klinkt in ieder geval plausibel.

Het enige is dat hij homosexualiteit bij vrouwen niet kan verklaren.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Als het gods bedoeling was om homofielen te creeren dan voel ik mij gezegent!

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Diadem:
Het enige is dat hij homosexualiteit bij vrouwen niet kan verklaren.
Is inderdaad moeilijk, maar misschien heb ik wel een idee.

Een homosexuele vrouw zal zelf veel minder kinderen krijgen, maar heeft hierdoor meer tijd over om de rest van de groep te helpen met datgene wat ze normaal gesproken zou doen; het kroost verzorgen. Dit verhoogt de overlevingskans van het kroost, zonder dat er gelijk veel minder kinderen komen (het is maar 2 of 3% van de populatie die een verminderd aantal kinderen krijgt).

Ook omdat ze de meeste aandacht zal besteden aan de nakomelingen van haar eigen broers en zussen (familieband), geeft ze haar eigen genen meer overlevingskans. Immers, genetisch gezien zijn haar broers en zussen bijna gelijk.

Plausibel?

Verwijderd

Topic: Homo: Geestelijke afwijking?

Ik denk van wel. Ik begin met het achterste woord:

AFWIJKING
[Peter]Omdat God het zegt
maar zelfs als je God en de Bijbel er buiten wil laten kan je niet anders concluderen dat iemand die homo is niet "normaal" is.
[Centurion] Het is duidelijk dat mannetje en vrouwtje bij elkaar horen en samen vruchtbaar zijn en dat twee van dezelfde sexe samen dat niet zijn. Ze lijken hun doel te missen en zijn duidelijk niet zoals "de natuur" het bedoelt heeft.

GEESTELIJK
Omdat iemand van hierboven vastgestelde afwijking af kan komen zonder wat voor soort lichamelijke ingreep ook.

BELANGRIJK
Dat homo's volgens mij dus niet normaal zouden zijn betekent NIET meteen dat ik ze dus niet accepteer of dat ik intolerant of wat dan ook ben, ik kijk naar de natuur en concludeer.

God does not hate gays!! Ook al beweren verscheidene Amerikaanse predikanten dat God wel homo's zou haten [echt niet waar!!].

God houdt van alle mensen (dus ook homo's) maar God haat alle zonden (dus ook homofilie).

God ook van mij ook al mis ik mijn doel op verscheidene punten. God houdt ook van homofielen.

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Baasje:
Ze lijken hun doel te missen en zijn duidelijk niet zoals "de natuur" het bedoelt heeft.
Als de natuur het anders bedoeld zou hebben, zou de natuur er wel anders uit hebben gezien.

Het grappige is juist dat de natuur helemaal niks bedoelt. De natuur kloot maar een eind weg. Resultaat: mensen met blauwe ogen, mensen die van mannen houden, mensen met kroeshaar, mensen die van vrouwen houden, en albino's, in bepaalde percentages.

Het enige wat telt is zo goed mogelijk overleven. En homofilie kan, in een bepaald percentage, best voordelig uitvallen voor het voortbestaan van de groep.
Omdat iemand van hierboven vastgestelde afwijking af kan komen zonder wat voor soort lichamelijke ingreep ook.
Studies hebben juist aangetoond dat dit niet kan. Zelfs de "genezen" mensen zijn dit niet. Je kunt iemand hooguit hersenspoelen, maar na een paar weken of maanden is dat effect ook weg.

Verwijderd

Sorry, maar het is volstrekt onlogisch dat mensen zich homofiel gedragen gezien de manier van geslachelijke voortplanting bij mensen (en dieren dit alles ook)

Ik zie ook het profijt voor de groep niet helemaal, in ieder geval niet bij dieren waar het leven helemaal alleen op voortplanting gericht is...

Het is dus, eens homo, altijd homo ?
Ik ben benieuwd naar de studies.... URLs ??

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Baasje...verleden jaar nog waren er een paar (ik meen reigers) die een lesbisch broedpaar vormden. Ze legden zelfs eieren. Dir is uitgebreid op het journaal geweest (Niet van RTL4 maar van de NOS) Het was bij vogel liefhebbers allang bekend dat dat gebeurd. Ga eens met een schapenboer praten. Ongeveer 5% van hun dieren vertoont homo gedrag. En mensen die een hond hebben kunnen je vertellen dat reuen elkaar zo nu en dan proberen te 'dekken' en dat teefjes dat OOK proberen. Een aardige is trouwens ook dat een reu bv zelf het initiatief kan nemen om tegen een mens op te rijden. Ook wel aardig...dat is LETTERLIJK een homofiele hond.

Verwijderd

Fijn voor de reigers dat het toch "goed" gekomen is dan, maar het lijkt me nog niet de ideale situatie.

Als je je teef ook even een dagje alleen laat lopen wordt ze ook wel zwanger...

Verwijderd

En wat is dan de complicatie die een einde zal maken aan de complicaties?
Waarom niet elkaar gewoon de vreugde van de liefde gunnen, heterosexueel of anderzins?
En de vreugde van sex, oraal, enz., etc.?

Zich te kunnen vormen naar god en gebod is prachtig, wie weet komt er nog een vierde rijk...

2fast4u? MC Eykelstein!

• Diamon
  • Laatst online: 21-12 15:23

Diamon

The Weird One

Ik wil alleen weten hoe iemand homo "wordt".
Je wordt als Homo geboren, je kunt het niet worden.

En het ligt ook niet aan je opvoeding.
2 oude klasgenoten waren beide Home, 1 woonde bij zijn Pa en de ander bij zijn Ma.
Dus het ligt niet als je wordt opgevoed door je Pa of Ma. (waren geen broers oid)
Verder vindt ik jullie nogal heilige boontjes want iedereen maakt wel eens een geintje over homo's ofzo.
Of scheld zelfs iemand uit voor homo.
Het gebeurt bijna dagelijks om je heen...dan ga je toch ook niet zeiken?
/offtopic]
Leg dan eens uit waarom Turken, Marokanen kwaad worden ala je ze bij Nationaliteit noemt, en Homo's dat niet worden.
/offtopic/

Je hebt Homo's en Nichten.

Homo's gedragen zich normaal, en met normaal bedoel ik: je ziet niet aan het gedraag dat ze op het zelfde geslacht aangetrokken voelen.

Daar in tegen gedragen Nichten zich tegen overgesteld van Homo's.
Je hoeft maar te kijken naar het gedrag en je ziet het gelijk.

Maar Homo's die een kind willen adopteren dan denk ik ook van, waar ben je mee bezig.

Nu geeft de wet ze gelijk, waarom Hetero wel en Homo niet, wet op gelijkheid of zoiets.

Je kunt prima feesten or what ever met Homo's.
Veel jongens denken dan (meestal) onterecht van, "wat wil hij van mij".

Mzzl Diamon

And The Only One

• Unicorn

Unicorn

rogue soeper

Baasje:
Sorry, maar het is volstrekt onlogisch dat mensen zich homofiel gedragen gezien de manier van geslachelijke voortplanting bij mensen (en dieren dit alles ook)
Je valt in herhaling.

En de natuur is ook verre van logisch.
Ik zie ook het profijt voor de groep niet helemaal, in ieder geval niet bij dieren waar het leven helemaal alleen op voortplanting gericht is...
Het is dan ook gericht op overleven, dat houdt iets meer in dan alleen voortplanting.

Als je wilt weten wat de voordelen zijn, er zijn er al een paar genoemd in deze thread.
Het is dus, eens homo, altijd homo ?
Ja.
Ik ben benieuwd naar de studies.... URLs ??
Ik zal later even kijken wat ik voor je kan doen.

Diamon:
Maar Homo's die een kind willen adopteren dan denk ik ook van, waar ben je mee bezig.
Schandalig ende verwerpelijk gedrag! Dan kun je inderdaad beter dat kind in een tehuis douwen.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:52
Sorry, maar het is volstrekt onlogisch dat mensen zich homofiel gedragen gezien de manier
van geslachelijke voortplanting bij mensen (en dieren dit alles ook)
Helemaal niet onlogisch, de natuur heeft hen zo gemaakt en daar kunnen ze weinig aan doen...mensen die geen kinderen kunnen krijgen zijn dan dus ook "onlogisch" bezig?
En mensen die te lelijk zijn om een relatie te krijgen ook?
God houdt van alle mensen (dus ook homo's) maar God haat alle zonden (dus ook homofilie).
Homofilie is geen zonde, aangezien het geen keuze is...bovendien vind ik zondig gedrag eerder het aanzetten van mensen tot zelfmoord en het indirect vermoorden van mensen (stimulereing vd aids epidemie door de paus)
Als ik dus vanuit het christendom zou moeten redereren zouden er maar heel weinig christenen (en zeker in de vs) in de hemel komen...en de paus gaat zeker naar de hel.

Mazzel voor de paus en de rest dat het zeer onwaarschijnlijk is dat er iets na de dood is :)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Diamon
  • Laatst online: 21-12 15:23

Diamon

The Weird One

Unicorn:

Schandalig ende verwerpelijk gedrag! Dan kun je inderdaad beter dat kind in een tehuis douwen.
Mag hopen dat je dat cynisch bedoelde
Ben daar al helemaag geen voorstander van.
Als je al weet dat je het kind niet wil/kan verzorgen, zorg dan dat er geen kind kan worden verwekt.
Zoiets iets heet: Voorbehoedsmiddelen

Wanneer Homo's een kind willen adopteren, dan is dat 9 van de 10 keer, een kindje uit de arme landen. Bijvoorbeeld Afrika

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

Wat nou als homo's via een draagmoeder een kindje verwekken en vervolgens met z'n tweetjes opvoeden.

Het lijkt me niet echt leuk voor dat kind, als de andere kinderen in de klas erachter komen dat ie 2 vaders heeft.

Ben je eigenlijk een beetje getekend voor het leven.. die kiddo's kunnen hard zijn.

Ik kan me geen duidelijk beeld vormen van de ethische vraagstukken hierover..
misschien hebben jullie wat input?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17-12 17:02
In ieder geval heeft dat kind dan 2 ouders. Dat is meer dan 2x zo goed als 1 ouder.
(En een groot deel van de kinderen heeft er slechts één)

Verwijderd

Wat geef je er nu om dat mensen anders zijn homo lesbisch hetero etc...... zolang ik mezelf kan zijn is er nix aan de hand en ik denk vindt het alleen maar leuk dat er verschillede mensen wonen anders wordt het 1tonig!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

HET CHRISTENDOM STINKT AAN ALLE KANT EN DE MEESTEN 'GELOVIGEN' ZIJN ZO SCHEINHEILIG ALS DE PEST, INCLUDING THE POPE

Verwijderd

God maakt mensen (niet volgens mij overigens) dus ook homo's, als ze dat niet gewild hadden, had god maar aan zijn skills moeten werken (en een opleiding moeten volgen)

Verwijderd

Als homo's een fout zijn moet hij niet de schuld ergens anders op af schuiven, maar aan zijn eigen slechte skills

• Diadem

Diadem

fossiel

poi:

Je bent nieuw hier, dus we zullen het je vergeven :), maar:
a) Het is hier de gewoonte om als je je mening geeft ook argumenten te geven waarom je dit vind.
b) Het is niet de gewoonte om te schelden en/of te schreeuwen. Alle meningen mogen hier geven worden, maar wel op een normale toon. En ook onderbouwd graag (zie a)
c) Je hoeft niet 3 keer te posten waarneer 1x ook volstaat.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Sorry voor het onbeschofte woordengebruik

Maar een hoop christenen, zeker in the states, zijn scheinheilig
Voor de doodstraf (volgens mij vonden ze dat niet goed in de bijbel) en wapenbezit, maar wel tegen abortus (de fanatieke zijn zelfs tegen bij incest, verkrachting en doodsgevaar van de moeder)
Voor gelijke rechten, maar tegen homo's
Willen aids bestrijden maar zijn tegen condoom (en niet iedereen wacht tot na het huwelijk :9 :9 :9 )
Het ontkennen van seksueel misbruik in hun eigen kerk

Ik kan nog wel ff doorgaan maar mijn vingers worden moe

Verwijderd

poi:
Maar een hoop christenen, zeker in the states, zijn scheinheilig
Gelukkig ben je nog niet zo generaliserend dat je "alle" zegt :) bevooroordeeld ben je wel, ik bedoeel daarmee dat je duidelijk niet door hebt hoe het christendom is, zie ook
God maakt mensen (niet volgens mij overigens) dus ook homo's, als ze dat niet gewild hadden, had god maar aan zijn skills moeten werken (en een opleiding moeten volgen)
Ik las ergens anders net iets over: zelf eerst wat 'background-research' hebben gedaan. dus... ;)

blouwe kip:
Helemaal niet onlogisch, de natuur heeft hen zo gemaakt en daar kunnen ze weinig aan doen...mensen die geen kinderen kunnen krijgen zijn dan dus ook "onlogisch" bezig?
Tja, ik had het woord afwijkend moeten blijven gebruiken, das logischer. Wat je van mij quote wordt dan:"... homofielen zijn afwijkend..." Die mensen zijn ook afwijkend. (dat niet geestelijk)

Nu begin jij je zeker af te vragen "waar ligt de grens? Ben ik met een lidteken op me knie ook afwijkend?" Nou, ik weet ook niet wat ik precies afwijkend vind maar dergelijk nietbasale/nietfunctionele zaken zeker niet. Op zich hoort dat bij het leven, zoals japper zegt: "anders wordt het 1tonig" en noem je iemand die prettig gestoord is afwijkend of niet? (homo's volgens mij) en hoe zit het met zwaar gestoord, die worden door niemand als 'normaal' gezien volgens mij. (niet negatief bedoeld)
Homofilie is geen zonde, aangezien het geen keuze is...
Zo zit het helaas niet helemaal.
Bovendien denk ik dat het niet helemaal juist is dat hier ervan uitgegaan wordt dat homo's er niet voor gekozen hebben er niets aan kunnen doen. Sommige mensen gaan homoën omdat ze eens wat anders willen of (kan je ook weinig aan doen) worden lesbisch vanwege een misbruik-verleden.

De homo's-zijn-fout-zooi die in de Bijbel staat is alleen het eerste. Mannen die voor plezier met andere mannen sex hadden (Sodom) en dat was slecht in de ogen van de Here. Niet het homo zijn opzich. Maar mensen die het aangeboren (of zelfs genetisch!?) hebben kunnen natuurlijk daar nooit op veroordeeld worden. Is niet Bijbels. En wat dat betreft zijn er wel Christenen (vooral in Amerika) die te fel reageren om de radicale uit te hangen... :(

aatos
. Dus als de mannetjes gaan jagen gaan de homoseksuele mannetjes niet mee. Wat blijkt dat ze dan doen? (is meerdere malen waargenomen in de natuur). Snel met de vrouwtjes paren.
Ze zijn dus gewoon heterosexueel. Wel een handig truukje, hoef je ook niet mee jagen, =veiliger. Ze zijn wel echt op het overleven (en van het nageslacht.)

• Diadem

Diadem

fossiel

Poi leert snel, ik ben weer helemaal tevreden ;)

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Goedendagski...heb je er ervaring mee? Met het opvoeden door twee vaders?

Ik heb er zeer dicht bij wel ervaring mee...en dat gaat al een jaar of 13 heel erg goed. Geen gekloot op school, geen gepest..niets van dat alles. De enigen die soms raar kijken zijn volwassenen. Kinderen vinden helemaal niets vreemd.

Het is natuurlijk wel zo, dat ALS er gepest wordt, er gebruik gemaakt wordt van werkelijk van alles. Dus als het kind een bril draagt is het een 4 oog of een brillenjood. Als het rood haar heeft een vuurtoren etc etc. Maar dat is niet de oorzaak, maar het gevolg.

Verwijderd

't schijnt dat je wordt geboren als homo

Verwijderd

Op vrijdag 04 augustus 2000 16:04 schreef goeiendagski het volgende:
Het lijkt me niet echt leuk voor dat kind, als de andere kinderen in de klas erachter komen dat ie 2 vaders heeft.<P>Ben je eigenlijk een beetje getekend voor het leven.. die kiddo's kunnen hard zijn.
Typisch dat ik alleen maar voorbeelden ken van het tegenovergestelde.. misschien worden kinderen met homo-ouders dusdanig opgevoed dat ze niet zo'n last hebben van die belachelijke vooroordelen en tevens de weerbaarheid van de ouders overgenomen hebben. (tenslotte heeft elke homo tenminste 1 maal in zijn leven met een existentiele kwestie te maken gehad, wat waarschijnlijk ver boven het gemiddelde ligt)

Verwijderd

Overigens ben ik dus homo.. dit soort discussies wordt regelmatig gevoerd op tweakers en ik ben steeds benieuwd of de posters wel homo's kennen?
Mijn ervaring is dat de meesten het alleen van horen zeggen of van de TV kennen, niet erg representatief.

Verwijderd

uhmmm... je realiseert je hopelijk wel dat je dit meer dan een jaar na die discussie post. echt grote kans dat je antwoord krijgt van degene die je hier quoted, is er niet.

Verwijderd

LOL ik ben op vakantie geweest vandaar :+

toch maar es minder drinken
Pagina: 1 2 Laatste