ik heb gisteren samen met 4 maten glaasje gedraaid. ik geloofde er eerst ook niks van, maar toen het glas begon te bewegen schrok ik toch wel even. ik d8 natuurlijk (zoals velen) dat ze of iemand het glas aan het duwen was, maar dat was echt niet het geval. wij hadden dan niet zo'n echt bord, maar wij hadden gewoon een grote cirkel met alle letters van het alfabet en ja en nee neergelegt met een glas in het midden en 2 kaarsen aan de zijkant.
nou...iedereen zijn vinger op het glas, en dan vragen of we contact hebben. eerst gebeurt er niks maar even later begint het glas te trillen en geeft antwoord op de vraag of we contact hebben: het glas schuift naar de ja toe, en het gaat vanzelf ook weer naar het midden toe.
toen vroegen we wie er medium was, het glas begon te schuiven: m, a, t,s mats (dat zal ik dan wel zijn).
dus ik maar eerst ff vragen of het een goeie geest is en het antwoord was ja (gelukkig

)
nou wij allemaal een beetje van die onzin vragen stellen enzo en toen hadden we geen vragen meer ging het glas vanzelf bewegen en toen kwam eruit: ren naar antwerpen
dus wij vragen waarom: en toen ging het: d, o, o dus wij denken, dat gaat naar dood en we waren allemaal schijt dus wij hadden het snel gestopt!
en later hadden we het verhaal verteld aan die ouders en toen bleek er een collega van een pa van iemand die meedeed overleden te zijn op de weg naar antwerpen (was tegen een vrachtwagen aan gereden) en die werd gister begraven
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...