[quote]
Op woensdag 06 maart 2002 16:51 schreef MrShaggy het volgende:
[quote]Op dinsdag 05 maart 2002 15:56 schreef wustenveld het volgende:
[..]
Alles wat afwijkt van de Bijbel is een onwaarheid sorry dat ik het zeg. De Bijbel bevat het enige echte ware geloof. Als mensen iets anders willen geloven moeten ze zelf weten maar het Woord van God is het enige wat telt.
Het grappige is ook dat niemand gelijk krijgt. Uiteindelijk zullen we het allemaal vanzelf zien. Ik geloof in een laatste oordeel. Dan staan we met z'n allen voor de troon van God en mogen we verantwoording af gaan leggen voor onze daden. Tegen die tijd zullen de mensen die hier de grootste mond hebben zich kapot schrikken. En ik ook, want ik ben compleet vergeetachtig en weet echt niet meer wat ik allemaal gedaan heb
Op woensdag 06 maart 2002 16:51 schreef MrShaggy het volgende:
[quote]Op dinsdag 05 maart 2002 15:56 schreef wustenveld het volgende:
[..]
Alles wat afwijkt van de Bijbel is een onwaarheid sorry dat ik het zeg. De Bijbel bevat het enige echte ware geloof. Als mensen iets anders willen geloven moeten ze zelf weten maar het Woord van God is het enige wat telt.
Dat hebben meer mensen als ze met mij praten, maar ik ga niet toegeeflijk worden met van: "Ja het wijkt wel wat af van de Bijbel maar het geeft me een goed gevoel". Want van dingen die niet van God kun je makkelijk een goed gevoel krijgen. Vandaar mijn statement het Woord van God is het enige wat telt. Alles wat jij zegt telt natuurlijk ook maar dan is het wel zo dat hetgene wat jij zegt wat weer afwijkt van het Woord van God niet telt. Anders meet je met 2 maten en dat wil ik ook weer niet doen.klinkt als een erg goede basis voor een serieuze dialoog, en dit soort opmerkingen maakt het voor mij steeds moeilijker om ook serieus te blijven als ik met gelovigen praat...
Het grappige is ook dat niemand gelijk krijgt. Uiteindelijk zullen we het allemaal vanzelf zien. Ik geloof in een laatste oordeel. Dan staan we met z'n allen voor de troon van God en mogen we verantwoording af gaan leggen voor onze daden. Tegen die tijd zullen de mensen die hier de grootste mond hebben zich kapot schrikken. En ik ook, want ik ben compleet vergeetachtig en weet echt niet meer wat ik allemaal gedaan heb