U vraagt... wij antwoorden (pics volgen zo)Op donderdag 21 februari 2002 20:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hmmm ik vind het echt een beauty hoor!!
[afbeelding]
Ik zou wel eens willen weten welke freeware Airbus er beter uit ziet... (screenshot graag)
Ja maar wel opvallend vind ik hier welOp donderdag 21 februari 2002 20:18 schreef Robin Shrine het volgende:
Zoals ik kan beoordelen vliegt Kimble en ik met de Airbus...verder nog niemand dacht ik
Ik denk dat ik de PSS wel ga kopen, want ik ben er erg tevreden over. Het is het geld waard denk ik...na die uren vliegen ben ik er nog steeds wel enthousiast over.
dat als er iemand iets heeft wat andere nog niet hebben dat binnen nog geen paar uur ineens iedereen met die dingen gaan vliegen
En wat mij daarbij ook op val is dat het wel steeds dezelfde zijn die er mee beginnen .
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Heej Tourniquet. Rdluca en ik gaan hem zeker meteen kopen. En we willen een soort inkoop aktie houden met z'n allen.
Je moet me er maar ff over mailen of msn'en/icq'en.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Hoe duur is hij als de prijs een beetje mee val wil ik hem ook welOp donderdag 21 februari 2002 20:22 schreef McFlipp het volgende:
Heej Tourniquet. Rdluca en ik gaan hem zeker meteen kopen. En we willen een soort inkoop aktie houden met z'n allen.
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
check je mailOp donderdag 21 februari 2002 20:24 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Hoe duur is hij als de prijs een beetje mee val wil ik hem ook wel
Add me even op msn: ihd@xs4all.nlOp donderdag 21 februari 2002 20:22 schreef McFlipp het volgende:
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Anoniem: 31124
een ramp?? 20-02-2002 is al voorbij hoorOp donderdag 21 februari 2002 20:25 schreef KIMBLE het volgende:
* KIMBLE voorspelt een ramp
doe mij ook ff mailenOp donderdag 21 februari 2002 20:25 schreef McFlipp het volgende:
[..]
check je mail
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
OKE .......... lees.....lees............ lees ......Op donderdag 21 februari 2002 20:25 schreef McFlipp het volgende:
[..]
check je mail
????? FOTO'S
grin sorry was niet van jou nu ff de goede meel lezen.
.... antwoordt ...IK merk het wel als alles een beetje zekerder is wat het gaat kosten en hoe of wat ..
Dan hoor je of hij het wel van mij .
Eindelijk de official patch, tenminste nog eens legale pics
cold and dark cockpit op LOWW

onze route in de FMC gezet

ready for take off

cold and dark cockpit op LOWW
onze route in de FMC gezet
ready for take off
nee maar die airbus is een ramp ik zou hem nooit kopenOp donderdag 21 februari 2002 20:33 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
een ramp?? 20-02-2002 is al voorbij hoor
ik vraag me af wie er echt mee gaat vliege
Strakke PICS 
Op verzoek alle types van de PSS Airbus in dag en nacht textures. Wielen heb ik deze keer uitgelaten. De screens zijn niet super gemaakt helaas, maar hopelijk geeft het een goed beeld voor de mensen die hem willen kopen. Jullie hebben nu dus de cockpit en de textures gezien
Trouwens, de meningen lopen nogal uiteen over deze Airbus.
pluspunten (final beta)
- ziet er gelikt uit
- virtuele cockpit is mjammie
- FMC is ook goed
- geluid is realistisch (niet zo goed als PIC)
- vliegeigenschappen zijn zeker goed
minpunten (final beta)
- niet alle knopjes werken
- wielen zakken door de grond (maar is op te lossen met aircraft editor)
- AP doet soms beetje raar (volgens Kimble)
- erg groot en beeldvullend regular panel

Als er vragen zijn, dan hoor ik het wel (geen requests natuurlijk)
Op verzoek alle types van de PSS Airbus in dag en nacht textures. Wielen heb ik deze keer uitgelaten. De screens zijn niet super gemaakt helaas, maar hopelijk geeft het een goed beeld voor de mensen die hem willen kopen. Jullie hebben nu dus de cockpit en de textures gezien
pluspunten (final beta)
- ziet er gelikt uit
- FMC is ook goed
minpunten (final beta)
Komen deze allemaal in 1 pakket tezitten of moet je ze apart kopen ?Op donderdag 21 februari 2002 20:47 schreef Robin Shrine het volgende:
Strakke PICS
pluspunten (final beta)
- ziet er gelikt uit
- FMC is ook goed
minpunten (final beta)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mensen, ik denk dat we niet moeten gaan aftellen totdat de airbus uit is. Kimble en Sjeik zeggen dat hij niet echt relaxed is, maar ik kan me niet voorstellen dat PSS iets als realistische flight dynamics zo laat schieten. Ik geloof dus ook niet dat de night lightning van die kisten zoals op de pics te zien is echt zo eruit gaat zien. Ik zie geen wing lighting. geen tail-lighting. En ik weet 100% zeker dat ze dat er niet uit zullen laten. En dat aftellen geloof ik helemaal niks van.
tampert, kriminalpolizei
Dat zou ik niet durven te zeggen. Het lijkt me nogal normaal dat ze in 1 pack zitten, maar wat is nog normaal tegenwoordig
Ik gok dat dat voor de release van de nieuwe website is.Op donderdag 21 februari 2002 20:52 schreef Evilernie het volgende:
mensen, ik denk dat we niet moeten gaan aftellen totdat de airbus uit is. Kimble en Sjeik zeggen dat hij niet echt relaxed is, maar ik kan me niet voorstellen dat PSS iets als realistische flight dynamics zo laat schieten. Ik geloof dus ook niet dat de night lightning van die kisten zoals op de pics te zien is echt zo eruit gaat zien. Ik zie geen wing lighting. geen tail-lighting. En ik weet 100% zeker dat ze dat er niet uit zullen laten. En dat aftellen geloof ik helemaal niks van.
De taillights flikkeren erg kicks moeten ik zeggen
Maar zelf ben ik er wel over te spreken, ik zou hem best willen kopen, maarja...
Ze zitten in 1 packet van 20pond (waarschijnlijk).Op donderdag 21 februari 2002 20:53 schreef Robin Shrine het volgende:
Dat zou ik niet durven te zeggen. Het lijkt me nogal normaal dat ze in 1 pack zitten, maar wat is nog normaal tegenwoordig
Daar krijg je dan ook de sound en het panel bij.
en de liveries die je krijgt zijn degene die je op de bovenstaande screenshots kan zien.
Op verzoek wat freeware luchtbussen:

PSS bites the dust.

PSS bites the dust.
Idd, laten we met beoordelen nou maar even afwachten tot de final versie. Aan deze final Bèta is per slot van rekening nog hard gesleuteld de laatste weken. Zo werd er 2 weken geleden nog om TCAS geluiden gevraagd, dus die komen er ook vast in (TRAFFIC! TRAFFIC!).Op donderdag 21 februari 2002 20:52 schreef Evilernie het volgende:
Kimble of Sjeik, kunnen jullie nog een screenie maken van het panel tijdens een vlucht, met een op de FMC ingestelde route, met waypoints op het scherm enzo??
Evilernie, waarvoor is het aftellen op het PSS-forum dan volgens jou?? Ik ben er wel 90% zeker van dat hij morgen uitkomt.
Hier nog wat pics van een pre-Beta:

Ik wil die Airbus A321 wel eens proberen

Eej die "kimble's ILS faq"-link werkt niet (op pagina 1).
En ik heb hem nodsig voor een vriend. Wat is de goede url?
Server is momenteel downOp donderdag 21 februari 2002 21:05 schreef McFlipp het volgende:
Eej die "kimble's ILS faq"-link werkt niet (op pagina 1).

Die A319 is ook wel erg lievOp donderdag 21 februari 2002 21:05 schreef bolk het volgende:
Ik wil die Airbus A321 wel eens proberen
Ik vind de wielen van de airbus beetje boel lelijk....(neem aan dat dat niet aan PSS ligt maar dat dat algemeen zo is)
w000t, die pre-release pics zien er wel flex uit...
tampert, kriminalpolizei
IK vind ze allemaal wel erg goed er uit zien ...
kan niet wacten tot ik hem ook heb .
klote hottopic weigerdeOp donderdag 21 februari 2002 21:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kimble of Sjeik, kunnen jullie nog een screenie maken van het panel tijdens een vlucht, met een op de FMC ingestelde route, met waypoints op het scherm enzo??
maar wij snappe die fmc voor geen zak dus geen screenie ervan
is hij niet ongeveer hetzelfde als bijv de PSS 747Op donderdag 21 februari 2002 21:12 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
klote hottopic weigerde
maar wij snappe die fmc voor geen zak dus geen screenie ervan
tampert, kriminalpolizei
nee totaal andersOp donderdag 21 februari 2002 21:24 schreef Evilernie het volgende:
[..]
is hij niet ongeveer hetzelfde als bijv de PSS 747
dingen die ik nie vind/snap
• sids/stars
• raar menu met rwy's/waypoints/sid/stars
• 'leg' page zitte 3verschillende soorten waypoints
• de fmc lijkt mij erg klein , heel weinig opties
• en als je 1knopje misdrukt dan zit je meteen weer in mainpanel met fmc verdwenen
echt heel weird
Klinkt alsof er nog wat meer "ge-betatest" moet wordenOp donderdag 21 februari 2002 21:26 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nee totaal anders
• sids/starswaar staan die
• en als je 1knopje misdrukt dan zit je meteen weer in mainpanel met fmc verdwenen
echt heel weird
idd.. irritant maar ik weet zeker dat dit verholpen isOp donderdag 21 februari 2002 21:26 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nee totaal anders
• sids/starswaar staan die
echt heel weird
tampert, kriminalpolizei
ik hoop hetOp donderdag 21 februari 2002 21:36 schreef Evilernie het volgende:
[..]
idd.. irritant maar ik weet zeker dat dit verholpen is
of een goede manual
Voor de mensen die het willen een paar mooie foto's van de verschillende Airbussen

Wanneer komt er nou weer eens een mooie uit van de Beluga ?
en dan het liefst compleet en voor FS 2002 ...
Wanneer komt er nou weer eens een mooie uit van de Beluga ?
en dan het liefst compleet en voor FS 2002 ...
ja ok, die ken ik wel. Maar dat zijn geen Gmax modellen, dus geen verend landingsgestel, fs2002 lightning, spiegelende romp, etc.Op donderdag 21 februari 2002 20:59 schreef DroogKloot het volgende:
Op verzoek wat freeware luchtbussen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PSS bites the dust.
Die lichten op de landingsbaan zien er bij jullie veel mooier uit dan bij mij.
Ik kan niet in virtual cockpit viewen, in vcockpit ziet het beeld er echter uit. (ik kan dan mijn dashboard niet zien
)
Ik kan niet in virtual cockpit viewen, in vcockpit ziet het beeld er echter uit. (ik kan dan mijn dashboard niet zien
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
JA, dat probleem ligt aan je Viper dacht ik. TNT2 heeft probs met de virtuele cockpit als ik me niet vergis. Het zou geen kwaad kunnen om eens je videokaart te upgraden
Inderdaad, dat viel me dus ook al op he bij die Airbus. Maar ik ben links, dus Airbus is my kinda plane
Hey Tourniquet ik denk dat het toch echt wel de count-down is voor de nieuwe website aangezien ze nu dit topic hebben geplaatst:
http://www.avsim.com/dcforum/DCForumID24/6503.html
Kan je het niewe logo van PSS zien.
Mja, dat kan natuurlijk ook nog. Dan hoop ik dat morgen de nieuwe website er staat, mét de AirbusOp donderdag 21 februari 2002 22:33 schreef McFlipp het volgende:
Hey Tourniquet ik denk dat het toch echt wel de count-down is voor de nieuwe website aangezien ze nu dit topic hebben geplaatst:
heheOp donderdag 21 februari 2002 22:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mja, dat kan natuurlijk ook nog. Dan hoop ik dat morgen de nieuwe website er staat, mét de Airbus
Ik ga morgen helaas op vakantie
Ik ben net aan me Dreamfleet vlieglessen begonnen. Zie hiero mijn eerste geslaagde vlucht met een DF. Manual geland -> krijg die autopilot landing nog niet voor elkaar. 

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Ik ben van plan (nog niet zeker) om windows 2000 te gebruiken, (en ik mot nog steeds een nieuwe HD hebben) vrag heb ik al eerder gesteld maar werd niet op gereageerd.
Wie heeft FS2002 draaiend onder windows 2000? (welke service packs?
Performance?
Als ik Raid 0 (software) gebruik, gaat mijn FPS dan zwaar achteruit?
Performance?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Sorry ND, ik heb FS2002 nog niet getest onder Win2k dus kan je helaas niet helpen.
Wel heb ik nog effe boven Nepal gevlogen met een mooie heli, volledig 2002 model.
Hier een picje van zojuist

Vliegen in een heli gaat me steeds beter af, alleen de landingen moet ik nog onder de knie krijgen.
Wel heb ik nog effe boven Nepal gevlogen met een mooie heli, volledig 2002 model.
Hier een picje van zojuist
Vliegen in een heli gaat me steeds beter af, alleen de landingen moet ik nog onder de knie krijgen.
Wat is precies je probleem dan met de a/p?Op donderdag 21 februari 2002 22:44 schreef achappey het volgende:
Ik ben net aan me Dreamfleet vlieglessen begonnen. Zie hiero mijn eerste geslaagde vlucht met een DF. Manual geland -> krijg die autopilot landing nog niet voor elkaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb hier 2000 Professional zonder enige service packs (wel aan te raden) maar hij doettet gewoon goed. FPS kan ik niks over vertellen omdat ik het nergens mee kan vergelijken. Maar ik zou je toch wel XP aanraden, want ik heb vaak gehoort dat je daarbij een FPS verbetering zou kunnen hebben.Op donderdag 21 februari 2002 22:49 schreef ND het volgende:
Ik ben van plan (nog niet zeker) om windows 2000 te gebruiken, (en ik mot nog steeds een nieuwe HD hebben) vrag heb ik al eerder gesteld maar werd niet op gereageerd.
Performance?
tampert, kriminalpolizei
Als gewoon op de juiste koers aanvlieg en NAV1 staat goed ingesteld dan druk ik op APR maar er gebeurd nix. Ik heb de handleiding goed doorgelezen maar ik denk dat ik iets vergeten ben.Op donderdag 21 februari 2002 22:54 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Wat is precies je probleem dan met de a/p?
Normaal gesproken moet de AP het dan toch compleet overnemen?
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Euhmm ja als het goed is wel jaOp donderdag 21 februari 2002 23:01 schreef achappey het volgende:
[..]
Als gewoon op de juiste koers aanvlieg en NAV1 staat goed ingesteld dan druk ik op APR maar er gebeurd nix. Ik heb de handleiding goed doorgelezen maar ik denk dat ik iets vergeten ben.
Goeiesnachts beste mensen, morgen weer een nieuwe dag. Velen van jullie krijgen nu vakantie...ik ben alweer een week aan het werk hier in het zuiden des lands (Maastricht) 
McFlipp...have a nice vacation en hopelijk kom je niet met de gipsvlucht terug
McFlipp...have a nice vacation en hopelijk kom je niet met de gipsvlucht terug
Okeej ik ga morgen op vakantie dus dit is waarschijnlijk mijn laatste post voor de vakantie 
Allemaal veel scu6 met vliegen en hopelijk ook veel vooruitgang met de ai flightplans.
Ennuh zorg dat ik heel veel heb om door te lezen als ik terug ben
McFlipp (toch maar een keer me naam eronder
)
Allemaal veel scu6 met vliegen en hopelijk ook veel vooruitgang met de ai flightplans.
McFlipp (toch maar een keer me naam eronder
Heb je bij zowel NAV1 als NAV2 de ILS frequentie ingevoerd en heb je ze op Manual staan?Op donderdag 21 februari 2002 23:01 schreef achappey het volgende:
[..]
Als gewoon op de juiste koers aanvlieg en NAV1 staat goed ingesteld dan druk ik op APR maar er gebeurd nix. Ik heb de handleiding goed doorgelezen maar ik denk dat ik iets vergeten ben.
slaapse iedereen
tampert, kriminalpolizei
McFlipp goede vakantie 
* Bolk heeft er net 2 gehad waarvan 1tje wegens ziekte en autopech
* Bolk heeft er net 2 gehad waarvan 1tje wegens ziekte en autopech
Fijne vakantie....ik ga ook slapen...Op donderdag 21 februari 2002 23:16 schreef McFlipp het volgende:
Okeej ik ga morgen op vakantie dus dit is waarschijnlijk mijn laatste post voor de vakantie
McFlipp (toch maar een keer me naam eronder)

hele fijne vakantie en met de pics zal het wel goed komen tijdens je vakantieOp donderdag 21 februari 2002 23:16 schreef McFlipp het volgende:
McFlipp (toch maar een keer me naam eronder)
Van AVSIM:
--------------------------------------------------------
Phoenix Simulation Software announces that "After over a week of countdown on the PSS Forum we can finally announce what PSS have been planning for this weekend. Saturday NOON (GMT) will see the Launch of our brand New PSS Website Plus the AIRBUS Manual Set5 PDF Documents full of how to fly the Airbus A319, 320 and 321 that we will release during the First Week of March 2002.
"But it gets Better! All visitors to the new website who create a new member Account will get a free copy of the PSS SA3 Bulldog for FS2002 (with other options for previous bulldog purchasers). Old user accounts will no longer be valid due to the limitations of the previous system, so sign up on Saturday... It's not every day we give something away!"
---------------------------------------------------------
Typisch weer zo'n PSS actie
, aftellen voor een nieuwe website, net alsof iedereen daar op zit te wachten.
Van mij mogen ze die Airbus in hun reet proppen. Iedereen in spanning laten en vervolgens met een nieuwe website komen
--------------------------------------------------------
Phoenix Simulation Software announces that "After over a week of countdown on the PSS Forum we can finally announce what PSS have been planning for this weekend. Saturday NOON (GMT) will see the Launch of our brand New PSS Website Plus the AIRBUS Manual Set5 PDF Documents full of how to fly the Airbus A319, 320 and 321 that we will release during the First Week of March 2002.
"But it gets Better! All visitors to the new website who create a new member Account will get a free copy of the PSS SA3 Bulldog for FS2002 (with other options for previous bulldog purchasers). Old user accounts will no longer be valid due to the limitations of the previous system, so sign up on Saturday... It's not every day we give something away!"
---------------------------------------------------------
Typisch weer zo'n PSS actie

Van mij mogen ze die Airbus in hun reet proppen. Iedereen in spanning laten en vervolgens met een nieuwe website komen

Smorgens allemaal! Net heerlijk gedroomd dat ik al met de nieuwe Dreamfleet Airbus had gevlogen...:z MAAR TOEN WERD IK WAKKER
Wanneer komt er een PoSky boeing 737 van transavia?
"En ook weemoedigheid die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat..." (W.Elsschot)
Met exact deze woorden moest ik mij vannacht ten bedde begeven toen ik de PIC767 update had ge-installeerd... Wat een malfunctions....

En niet alleen de 767.. ook de DF737 de PSS 747, 777..... Ze doen het allemaal niet. ER IS ALLEMAAL WEL IETS MEE WEEEEEEEEEHHHHHHH!!!!!
Met exact deze woorden moest ik mij vannacht ten bedde begeven toen ik de PIC767 update had ge-installeerd... Wat een malfunctions....
En niet alleen de 767.. ook de DF737 de PSS 747, 777..... Ze doen het allemaal niet. ER IS ALLEMAAL WEL IETS MEE WEEEEEEEEEHHHHHHH!!!!!
Leuke Posky inderdaad. Ben met de A330 naar Canada gevlogen afgelopen zomer. Voor mij (als het kan) geen Boeing meer!
Zo ik heb weer 2 nieuwe aanwinsten er bij 
deze zijn uit Brasil .
Dit is een Embraer_145_R99

en dit is een Embraer Super Tucano ALX

deze zijn uit Brasil .
Dit is een Embraer_145_R99
en dit is een Embraer Super Tucano ALX
Ik mis voor de 2e keer vandaag mijn bus

ik ga flightsimme

ik ga flightsimme
Volgens inspector Gadsheik, hangt hier een vreemd luchtje aan deze zaak meneer Bolk
moggeh iedereen. Ik zag hier net een post van dat PSS nieuws. Maar wat houd dat inschrijven in
Ik wil die Bulldog eigenlijk wel ff hebben
tampert, kriminalpolizei
Sinds ik PIC het geinstalled blijft FS2002 bij mij crashen. volgens mij is er iets goed mis.Op vrijdag 22 februari 2002 08:09 schreef Rateltje het volgende:
"En ook weemoedigheid die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat..." (W.Elsschot)
Met exact deze woorden moest ik mij vannacht ten bedde begeven toen ik de PIC767 update had ge-installeerd... Wat een malfunctions....![]()
![]()
![]()
Get you next time Bolk..... next time.....Op vrijdag 22 februari 2002 09:30 schreef rdluca het volgende:
[..]
ik zou zeggen: go go Gadsheik copter
wheheheheheOp vrijdag 22 februari 2002 09:32 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Get you next time Bolk..... next time.....
tampert, kriminalpolizei
Je kunt Windows 2000 gewoon gebruiken voor FS2002. Overbodig om te vermelden dat je dan wel de nieuwste updates (video, etc.) moet installeren. Ik gebruik 3dMark2001 zowel onder W2k als W98 om nieuwe drivers te testen. Ik merk - bij dezelfde driverversie - praktisch geen verschil in score. Gisteren overigens weer eens de laatste officiele drivers van Nvidia geinstalleerd en de score ging met ca. 100 punten omhoog.Op donderdag 21 februari 2002 22:49 schreef ND het volgende:
Performance?
Je moet wel méér geheugen tot je beschikking hebben met W2k (mijn specs staan hieronder).
Raid0 heeft geen invloed op de performance van de video, hooguit dat de HD iets sneller kán worden. Je moet alleen geen crash krijgen, want dan is ook je data op de tweede HD de sigaar.
We zijn niet de enigen denk ikOp vrijdag 22 februari 2002 09:36 schreef Evilernie het volgende:
[..]
wheheheheheyou sig. : fs2002 maakt meer kapot dan je lief is... Geweldig en het gaat ook op voor mij
En een extra verzekeringspolis om de extreem hoge kosten van alle ellenlange gesprekken bij het RIAGG te dekken
Inspector Gadsheik (met dank aan de gouden tip van rdluca)is net zelf op een merkwaardig probleem gestuit. Sinds hij de PIC heeft geinstalleerd en de 2002 patch eroverheen heeft gelegd, hangt FS2002 in bepaalde views gewoon VAST! Ook heeft de inspector himself nu dezelfde problemen bij de andere planes
Ik wist het! Die update is gewoon een legaal virus dat niet door een virusscanner wordt opgemerkt, en alleen draait op pc's die door de illegale software totaal verrot zijnOp vrijdag 22 februari 2002 09:43 schreef Robin Shrine het volgende:
Inspector Gadsheik (met dank aan de gouden tip van rdluca)is net zelf op een merkwaardig probleem gestuit. Sinds hij de PIC heeft geinstalleerd en de 2002 patch eroverheen heeft gelegd, hangt FS2002 in bepaalde views gewoon VAST! Ook heeft de inspector himself nu de dezelfde problemen bij de andere planes
Ow hallo, zijn jullie er ook?
De inspector is gepakt!Op vrijdag 22 februari 2002 09:47 schreef Robin Shrine het volgende:
Zou je denken?
Ik moet weg jongens, ik moet hoognodig naar het RIAGG.
laterzz
laterzz
* Anoniem: 15999 is er ook bijOp vrijdag 22 februari 2002 09:49 schreef Robin Shrine het volgende:
De harde kern is reeds gearriveerd
maar officiele 2002 update
heb ik eens iets gemist...
tampert, kriminalpolizei
Veel plezier, misschien zie ik je daar nog...mijn behandeling loopt van 10.30 uur tot 11.30 uur
de officiele PIC FS2002 patch is sinds gister uit.Op vrijdag 22 februari 2002 09:51 schreef Evilernie het volgende:
[..]
* Anoniem: 15999 is er ook bij
maar officiele 2002 update
heb ik eens iets gemist...
http://www.wilcopub.com/intro.htm
Bij mij alleen maar ellende en tot op heden is FS2002 iedere keer gecrashed.
ah de PIC update....ik dat ik het PIC-stadium maar oversla. Aangezien wilco pubblishing ook heeft gezegd dat ze een complete serie fs2002 producten gaan uitbrengen. Maar ik denk persoonlijk dat dat nog een tijdje duurt eigenlijkOp vrijdag 22 februari 2002 09:56 schreef rdluca het volgende:
[..]
de officiele PIC FS2002 patch is sinds gister uit.
http://www.wilcopub.com/intro.htm
Bij mij alleen maar ellende en tot op heden is FS2002 iedere keer gecrashed.

tampert, kriminalpolizei
Gosh, nu mis ik alweer mijn bus

Zo net ff mijn Prive Jet afgehaald, en vanaf Schiphol naar Rotterdam Airport gevlogen.
hier is mijn nieuwe 737 - 400
(deze zijn natuurlijk van Greatest Airliners)
of hier ook wel genoemd Dreamfleet.
Want ik ben nu in het bezit van de Org versie van GA

Ik moet zeggen wel mooi die nieuwe uit gaven
Alles zit er nu bij.
Bijna alle liveries van de Site staan nu op die CD er bij.
en de Update voor FS2002 hoeft ook niet meer .
Alleen ff aan geven of hij voor FS 2000 of 2002 is .
hier dan mijn foto's

zo daar zijn we dan weer vielig geland .
HIer neg een paar die ik er op heb gezet

dit was het dan weer.
hier is mijn nieuwe 737 - 400
(deze zijn natuurlijk van Greatest Airliners)
of hier ook wel genoemd Dreamfleet.
Want ik ben nu in het bezit van de Org versie van GA
Ik moet zeggen wel mooi die nieuwe uit gaven
Alles zit er nu bij.
Bijna alle liveries van de Site staan nu op die CD er bij.
en de Update voor FS2002 hoeft ook niet meer .
Alleen ff aan geven of hij voor FS 2000 of 2002 is .
hier dan mijn foto's
zo daar zijn we dan weer vielig geland .
HIer neg een paar die ik er op heb gezet
dit was het dan weer.
Mooie pics he...Ik blijf de Dreamfleet kwalitatief gezien veruit de beste en meest realistische payware vinden die er momenteel te krijgen is. Dit in combinatie met de AFG maakt het geheel compleet.
Ik ga me dan nu ook maar eens "specialiseren" in dit toestel, want anders kan ik straks nog niks fatsoenlijks besturen als ik alle planes wil leren.
Ik ga me dan nu ook maar eens "specialiseren" in dit toestel, want anders kan ik straks nog niks fatsoenlijks besturen als ik alle planes wil leren.
Ik zou graag met flightstuur VFR willen vliegen.. Beetje lastig met toetsenbord

yupzOp vrijdag 22 februari 2002 11:04 schreef Robin Shrine het volgende:
Vlieg jij nog met toetsen?
Nu pas hoor....Op vrijdag 22 februari 2002 09:49 schreef Robin Shrine het volgende:
De harde kern is reeds gearriveerd
Excusez moi...harde kern is inderdaad nog niet compleet. Kimble, ND en Droogkloot moeten ook nog komen. Ben ik iemand nog vergeten te noemen die zich graag bij de harde kern wil voegen?
Op vrijdag 22 februari 2002 11:37 schreef Robin Shrine het volgende:
Excusez moi...harde kern is inderdaad nog niet compleet. Kimble, ND en Droogkloot moeten ook nog komen. Ben ik iemand nog vergeten te noemen die zich graag bij de harde kern wil voegen?![]()
moiOp vrijdag 22 februari 2002 11:37 schreef Robin Shrine het volgende:
Excusez moi...harde kern is inderdaad nog niet compleet. Kimble, ND en Droogkloot moeten ook nog komen. Ben ik iemand nog vergeten te noemen die zich graag bij de harde kern wil voegen?![]()
Jij zat er al bij en je mag je niet twee keer als lid aanmelden
mn upload programma werkt trouwens niet meer
.....
Maar ik ga vandaag maar eens vliegen naar Monastir (waar ik morgen om 12 uur IRL naar vertrek) Is er ergens een website met flightplans, die ook in het echt gebruikt worden?
Maar ik ga vandaag maar eens vliegen naar Monastir (waar ik morgen om 12 uur IRL naar vertrek) Is er ergens een website met flightplans, die ook in het echt gebruikt worden?
ow ik wist niet dat ik al officieel bevesitigd wasOp vrijdag 22 februari 2002 11:40 schreef Robin Shrine het volgende:
Jij zat er al bij en je mag je niet twee keer als lid aanmelden
Dit topic is gesloten.