Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Lees ff terugOp vrijdag 22 februari 2002 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar wat is er nou mis op dat screenshot (behalve de airspeed)
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Op vrijdag 22 februari 2002 19:44 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Lees ff terug
Waar dan??
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Van de landing heb ik maar geen pics genomen
KIMBLE geeft het goede antwoordOp vrijdag 22 februari 2002 20:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar dan??
mijn hoogte meter is niet echt meer wat het hoort tewezen ..
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Wat is er dan mis met je hoogtemeter? Hij geeft 3980 voet aan. Op de EHSI is te zien dat je 1936 voet boven de grond bent, maar dat is gemeten met radar, in tegenstelling tot de altimeter, die op luchtdruk werkt. Het ligt er dan helemaal aan waar je op dat moment vloog. De hoogtemeter geeft altijd de hoogte op zeeniveau aan. Als je aan de grond staat van een vliegveld ergens in de Himalaya zal je hoogtemeter ook al iets van 15000 voet ofzo aangeven.Op vrijdag 22 februari 2002 20:09 schreef Blackhole het volgende:
[..]
KIMBLE geeft het goede antwoord
mijn hoogte meter is niet echt meer wat het hoort tewezen ..
Of begrijp ik je nou helemaal verkeerd
Dat is wel zo maar deze stond helemaal stil ..Op vrijdag 22 februari 2002 20:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met je hoogtemeter? Hij geeft 3980 voet aan. Op de EHSI is te zien dat je 1936 voet boven de grond bent, maar dat is gemeten met radar, in tegenstelling tot de altimeter, die op luchtdruk werkt. Het ligt er dan helemaal aan waar je op dat moment vloog. De hoogtemeter geeft altijd de hoogte op zeeniveau aan. Als je aan de grond staat van een vliegveld ergens in de Himalaya zal je hoogtemeter ook al iets van 15000 voet ofzo aangeven.
Of begrijp ik je nou helemaal verkeerd![]()
maar je kon het niet zien op de foto ..
ik had eigelijks 2 foto's moeten nemen .
Ahah, hij stond stil.... tja dat is wel vaker zo als je een screenshot neemtOp vrijdag 22 februari 2002 20:29 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar deze stond helemaal stil ..
maar je kon het niet zien op de foto ..
ik had eigelijks 2 foto's moeten nemen .
Maar ok, nu snap ik het
Anoniem: 42598
Jullie hebben allemaal mooie pics laten zien de afgelopen paar dagen.
Mijn afwezigheid was te danken aan een griep waardoor ik na het werk meer dood dan levend was

Inmiddels heb ik alle pagina's alweer doorgenomen en bedankt dat er toch nog 1 iemand aan mij dacht toen het ging om vaste kern hiero
Ik ga nu toch eens zorgen dat ik die FMC onder de knie krijg en dan ook nog eens kan toepassen in een vlucht zodat de AP in werking gezet kan worden want ik word er nu toch wel heel erg kot*

Tips en evt. raadgevende links zijn dan ook ontzettend welkom.
In ieder geval * fish is back * van een paar dagen

welke df/pss/pic ?Op vrijdag 22 februari 2002 22:27 schreef FlightFisH het volgende:
Ik ga nu toch eens zorgen dat ik die FMC onder de knie krijg en dan ook nog eens kan toepassen in een vlucht zodat de AP in werking gezet kan worden want ik word er nu toch wel heel erg kot*van dat ik dat nog niet kan.
Anoniem: 42598
DFOp vrijdag 22 februari 2002 22:29 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
welke df/pss/pic ?
Ik ga met een 737 (DF) ff een een mooie vlucht maken over een rivier .
Gestart op CAR2 (raad het jullie ook eens aan om het het doen .
Geef 1 tip rij eerst ff nar achteren als je met een 737 wil opstijgen daar zo .
Anoniem: 31124
Op vrijdag 22 februari 2002 22:27 schreef FlightFisH het volgende:
Inmiddels heb ik alle pagina's alweer doorgenomen en bedankt dat er toch nog 1 iemand aan mij dacht toen het ging om vaste kern hiero( diegene weet wel wie ik bedoel
)
Wel minder....kijk ik net nog ff naar de vlucht informatie voor morgen, zie ik dat we met Tunisair vliegen
Als jullie me niet meer zullen zien hiero, weten jullie wat er gebeurd is
Dat is dan wel minderOp vrijdag 22 februari 2002 23:06 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
...
Wel minder....kijk ik net nog ff naar de vlucht informatie voor morgen, zie ik dat we met Tunisair vliegen![]()
![]()
, ik dacht Transavia......de kans op neerstorten is dus nu vergroot met de factor 10
...
Als jullie me niet meer zullen zien hiero, weten jullie wat er gebeurd is
Maar gewoon de moet er in houden ..
Jij gaat morgen dus wel echt vliegen ..
PS vergeet geen foto's tenemen tijdens de vlucht.
en voor ik het vergeet prettige vakantie.
Anoniem: 31124
Dank..! Ik ga idd wel vliegenOp vrijdag 22 februari 2002 23:16 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dat is dan wel minder![]()
Maar gewoon de moet er in houden ..
Jij gaat morgen dus wel echt vliegen ..
PS vergeet geen foto's tenemen tijdens de vlucht.
en voor ik het vergeet prettige vakantie.
En nu echt voor het allerlaatst
In het FRANS ?????? voer taal is engels hoor in de luchtvaartOp vrijdag 22 februari 2002 23:23 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Dank..! Ik ga idd wel vliegen........maar ik weet ook niet hoe ik in het frans moet vragen of ik ff in de cockpit mag kijken
....naja...xie wel...en wat betreft dat fototoestel, ik heb geen digitale en geen scanner (althans geen werkende) dus voor jullie zit er geen foto plezier in....
En nu echt voor het allerlaatsttot zaterdag!!
ik heb het inge'rar'd want dat maakte het het kleinst
winrar kan je hier halen (dload winrar)
filmpje
Cool!!! op die manier heb ik ook een GP3 filmpje gemaakt!Op vrijdag 22 februari 2002 23:36 schreef KIMBLE het volgende:
ik heb net wat screenies van de airbus (snel) achter elkaar genomen en verwerkt toch een klein filmpje (virtual cockpit en plane)
ik heb het inge'rar'd want dat maakte het het kleinst
winrar kan je hier halen (dload winrar)
filmpje
5min maarOp zaterdag 23 februari 2002 00:18 schreef Robin Shrine het volgende:
Kimble...erg strak gedaan dat filmpje. Zal je veel tijd (uploaden enzo) hebben gekost, maar wel toppie voor de moeite!
np m8
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
en we zijn op weg naar Amsterdam
Have fun met het posten van plaatjes en tot morgen weer
over amsterdam voor de approach runway 27
on ILS runway 27
touchdown
Dat was mijn eerse vlucht met de Airbus. Voor mensen die de DF en PIC goed beheersen is er weinig tot niets nieuws onder de zon.
Aangezien ik geen zin had te wachten op de manuals die vanmiddag op de nieuwe site verschijnen ben ik aan de slag gegaan. Goede kennis van een FMC helpt want de FMC van de airbus controleert de plane veel meer in vergelijking tot de FMC van een boeing. Heb je dat door, zijn er weinig verrassingen. Zodoende dat ik meteen op de FMC van Nice naar Schiphol ben gevlogen.
Panel vind ik tegenvallen. Had ik niet geweten dat deze van de PSS Airbus was, had ik zelf aan een goede shareware versie gedacht.
Er zijn wel veel meer schermen met gegevens maar die gebruik je voornamelijk op de grond en niet tijdens de vlucht.
De A/P reageert heel direct op een HDG change en je kan mooie korte bochten draaien: grotere bank-angle dan de DF.
Deze versie bevat nog aardig wat bugs; landing lights werkten niet, bij overschakelen naar IE6 blijft de EHSI en FMC steken op het punt van de taskswitch, ILS pakt de glide slope veels te laat waardoor je halverwege de runway neerkomt maar dat kan ook aan mij liggen aangezien ik met de manuals pas weet wat ik tot op heden verkeerd deed.
PLane zelf: aardig maar die Airbus default paint krijg ik niet strak op me scherm in spotview.
De strobes zijn daarentegen super, je ziet strobes op de motoren en de staart flashen.
Vooralsnog aardig maar kan naar mijn mening niet tippen aan de DF en PIC.
ik spreek je later wel ff op msn want ik wil het ook leren
* KIMBLE is het al gedeeltelijk gelukt maar nie zo goed als rico
op Flightsim.com en zoeken naar Tomcat F14A ofzo....je moet je wel eerst ff reggen.Op vrijdag 22 februari 2002 19:11 schreef Fleshi het volgende:
[..]
Weet niemand dit, waar je die plane vandaan kan halen??
Voor de rest: goeie morgen
tampert, kriminalpolizei
Ach eigenlijk is FS2000 ook veeeeeeeel beter
GefeliciteerdOp zaterdag 23 februari 2002 09:56 schreef dutchplanet het volgende:
En wie is er vandaag jarig???
IK![]()
C Y
Gaarne met alle wpt's als het kan.

Woei!!!!Op zaterdag 23 februari 2002 09:56 schreef dutchplanet het volgende:
En wie is er vandaag jarig???
IK![]()
C Y
Feli!
Ik ben ook jarig!!!
I knowOp zaterdag 23 februari 2002 13:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Woei!!!!
Feli!
Ik ben ook jarig!!!
Congrats
http://www.pss-mirror.com/Airbus/Airbus.html
Deze pics zijn allemaal in hogere resolutie te vinden op:
http://www.pss-mirror.com/Airbus/

Alleen als er iemand ook daadwerkelijk intenties heeft om mee te vliegenOp zaterdag 23 februari 2002 13:27 schreef FMS het volgende:
Gaat er nog online gevlogen worden?
ik wil wel, wie gaat er hosten?Op zaterdag 23 februari 2002 14:47 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Alleen als er iemand ook daadwerkelijk intenties heeft om mee te vliegen
ikkeOp zaterdag 23 februari 2002 15:21 schreef FMS het volgende:
[..]
ik wil wel, wie gaat er hosten?
213.51.12.106
flightplan fix ik wel als er iemand komt

on my way.. zien in beetje stunt vliegen?Op zaterdag 23 februari 2002 15:59 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
ikke
213.51.12.106
flightplan fix ik wel als er iemand komt

Hey! Dit is een screenshot topic ja!
Geen fototopic
Anoniem: 37797
Ik heb nu ook FS 2002 pro dus ik kan eindelijk meedoen.
Ik wil wel een online vlucht doen.
Je kan me bereiken via messenger met mijn e-mail die in mijn profiel staa.
C Y

BF1: Don-Panio
Voor de mensen die het niet waten wie het zijn .. Deze mesen SR en JR zijn bekende in de NASCAR wereld ..
PS DALE Earnhardt SR is het afgelopen jaar overleden .
door een tragies ongeval tijdens het racen .
hier een foto van het ongeval
Eerst die van SR
IK ben grote FAN van hem geweest ...
En nu van JR
Waar kan ik die tom14 vinden?
en die blackhawk?
Bij flightsim kan ik weer eens niet inloggen
Ik ga verder speuren.
C Y

Ik heb deze ook als bouwpakket, alleen dan met AE op de staart, verder is ie helemaal hetzelfde
Mijn vlucht EHAM-EGLL met een KLM 737-800 (nee, niet die lelijke die op de AFG site te vinden is) in een gifje gepropt

Die van AFSG is lelijk (geworden) omdat een niet nader te noemen repainter net iets sneller was met het afleveren van z'n textures - daarmee de eer voor de neus van onze landgenoot wegkapend. Idiote regel ook, maar 1 livery per maatschappij per vliegtuigOp zaterdag 23 februari 2002 19:11 schreef biobak het volgende:
Had ik per ongeluk in het verkeerde topic gezet
Mijn vlucht EHAM-EGLL met een KLM 737-800 (nee, niet die lelijke die op de AFG site te vinden is) in een gifje gepropt
[afbeelding]
Wat is dat eigenlijk voor kist (payware)?
want de hele tijd in beeld is ook niks.
Weet iemand dat?
C Y
Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verder nog met de luchtmacht-trainee gesproken van onze club. Die gast heeft 2,5 week geleden te horen gekregen dat hij op de F-16 mag samen nmet nog iemand anders in zijn klas. Die andere mogen apaches en chinooks gaan vliegn. Hij moest gelijk een nato classified combat survival training doen. Die training staat dus gelijk aan een bail-out boven vijandelijk gebied. Dus je wordt ook achtervolgd enzo door nepvijanden die echt naar jou aan het zoeken zijn.
Maar ja. lekker boeiend allemaal...
slaapse iedereen

tampert, kriminalpolizei
en als jullie me gemist hebbe: ik was de hele dag mohaa aan het spelen
DEPARTURE:
EHAM (Schiphol,Amsterdam - Netherlands)
DESTINATION:
VIDP (Indira Ghandi Airport, New Delhi- India)
Van de takeoff heb ik geen pics omdat fs2k2 zat te steigeren
MAAR, dat heb ik goedgemaakt met een flood

Officiele flight time: 6u55
Werkelijke tijd: 3u
Haal je dat wel met brandstof met die kisten ...Op zondag 24 februari 2002 00:46 schreef Major Carnage het volgende:
Multiplayer vlucht van vanavond..
DEPARTURE:
EHAM (Schiphol,Amsterdam - Netherlands)
DESTINATION:
VIDP (Indira Ghandi Airport, New Delhi- India)
Van de takeoff heb ik geen pics omdat fs2k2 zat te steigeren
MAAR, dat heb ik goedgemaakt met een flood
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Officiele flight time: 6u55
Werkelijke tijd: 3u
Want ik heb het ooit eens geprobeerd om met een 737 zo ver tevliegen maar toen was ik wel helemaal leeg en kon net mijn landing maken ..
{mijn tocht was iets dichter bij }
Dus hoe zat het bij jullie met fuel.
kilometer of 9000 denk ikOp zondag 24 februari 2002 00:57 schreef bolk het volgende:
Hoever is johannesburg hier vandaan?
tampert, kriminalpolizei
ow, met 2 tussenstops haal ik het met mijn 737 wel danOp zondag 24 februari 2002 01:03 schreef Evilernie het volgende:
[..]
kilometer of 9000 denk ik
Ik had er 75% fuel in gegooid en er was nog iets van 25% overOp zondag 24 februari 2002 00:53 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Haal je dat wel met brandstof met die kisten ...
Want ik heb het ooit eens geprobeerd om met een 737 zo ver tevliegen maar toen was ik wel helemaal leeg en kon net mijn landing maken ..
{mijn tocht was iets dichter bij }
Dus hoe zat het bij jullie met fuel.
't is niet voor niets een ER
En met een 737 haal je het niet nee, die dingen zijn ook voor korte en middelgrote afstanden
Heel ver! Zuidpunt van AfrikaOp zondag 24 februari 2002 00:57 schreef bolk het volgende:
Hoever is johannesburg hier vandaan?
ER ja dan moet het wel kunnen ... maar dan had je nog wel aardig wat over ...Op zondag 24 februari 2002 01:05 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Ik had er 75% fuel in gegooid en er was nog iets van 25% over
't is niet voor niets een ER
En met een 737 haal je het niet nee, die dingen zijn ook voor korte en middelgrote afstanden
[..]
Heel ver! Zuidpunt van Afrika
Dus als je vol was geweest had je heen en terug kunnen vliegen ..
Kunnen alleen de ER s dat of zijn er nog andere kisten die het kunnen .. BV een van Airbus ?
een airbus a340 kan het zeker aanOp zondag 24 februari 2002 01:08 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Kunnen alleen de ER s dat of zijn er nog andere kisten die het kunnen .. BV een van Airbus ?
330 ook wel. 321 misschien netOp zondag 24 februari 2002 01:09 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
een airbus a340 kan het zeker aan

Vrij veel vliegtuigen kunnen die afstand overbruggen.Op zondag 24 februari 2002 01:08 schreef Blackhole het volgende:
[..]
ER ja dan moet het wel kunnen ... maar dan had je nog wel aardig wat over ...
Dus als je vol was geweest had je heen en terug kunnen vliegen ..
De 747 / 777 in ieder geval, de A330 / A340... en uiteraard ook de nieuwe mammoet luchtbus (A-380). Zelfs de Concorde en de 767ER halen het, maar da's wel erg krap aan.

Eindelijk werkt PIC vlekkeloos
Ik heb na de de-install nog alle PIC directory's verwijderd die er nog stonden en toen opnieuw een install.
Voor de zekerheid gebruik ik ook Enditall.
De strakkste landing ever in FS2002 gemaakt. Beter dan dit kan toch echt niet
aan me AI Traffic moet ik ook nog wat sleutelen, er dreigt een traffic jam op Heathrow
Dat paneel komt dat ook uit PIC ...Op zondag 24 februari 2002 01:26 schreef rdluca het volgende:
Na dat veredelde shareware ding van een Airbuswilde ik wel weer eens een echt panel.
Eindelijk werkt PIC vlekkeloos
Ik heb na de de-install nog alle PIC directory's verwijderd die er nog stonden en toen opnieuw een install.
Voor de zekerheid gebruik ik ook Enditall.
De strakkste landing ever in FS2002 gemaakt. Beter dan dit kan toch echt niet
[afbeelding]
[afbeelding]
aan me AI Traffic moet ik ook nog wat sleutelen, er dreigt een traffic jam op Heathrow
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en wat houd die update eigelijk in ...
want ik zit er aan tedenken om hem ook aan teschaffen ..
laat eens wat meer dingen zien uit die update .
Anoniem: 46189
^Op zondag 24 februari 2002 01:32 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dat paneel komt dat ook uit PIC ...
en wat houd die update eigelijk in ...
want ik zit er aan tedenken om hem ook aan teschaffen ..
laat eens wat meer dingen zien uit die update .
PIC is voornamelijk het panel. Er zitten wel 767 livery's bij (13 stuks) maar die zien er niet echt goed uit.
Ik gebruik bij gebrek aan beter de Posky 767. Posky heeft speciaal voor de PIC een nieuwe air-file en aircraft.cfg uitgebracht en dat vliegt superstrak samen. Panel werkt ook perfect met een 757.
Het panel vind ik het beste wat er is. Veel functies en heeft de beste FMC van allemaal.
PIC heeft een eigen autopilot en gebruikt niet die van FS2002, zoals de DF/PSS, en die is dan ook stukken beter.
Ik wil best pics posten maar misschien wil je bepaalde dingen zien dus zeg het maar.
Maak maar ff wat mooie foto's van de extra panelen die er bij zitten ..Op zondag 24 februari 2002 01:54 schreef rdluca het volgende:
[..]
^
PIC is voornamelijk het panel. Er zitten wel 767 livery's bij (13 stuks) maar die zien er niet echt goed uit.
Ik gebruik bij gebrek aan beter de Posky 767. Posky heeft speciaal voor de PIC een nieuwe air-file en aircraft.cfg uitgebracht en dat vliegt superstrak samen. Panel werkt ook perfect met een 757.
Het panel vind ik het beste wat er is. Veel functies en heeft de beste FMC van allemaal.
PIC heeft een eigen autopilot en gebruikt niet die van FS2002, zoals de DF/PSS, en die is dan ook stukken beter.
Ik wil best pics posten maar misschien wil je bepaalde dingen zien dus zeg het maar.
Of terwijl een rondje cockpit ..
PS hoe duur is die update ?
Hier nog een paar mooie foto's van een vluchtje die minder goed is af gelopen
raakte 3 keer in stall 2 keer problemen met olie en halve wegen de vlucht moest ik afbreken omdat 1 van de motorren was uitgevallen
Dus ik wilde van Innsbruck naar Schiphol .. maar moest al een nood stop maken op EDFM
Ik heb gelukkig nog wel kunnen landen .. maar helaas zijn daar geen foto/s van
omdat ik tedruk met de landing bezig was ..
Welke 767 is dat dan en waar staan die xtra files?Op zondag 24 februari 2002 01:54 schreef rdluca het volgende:
[..]
^
Cold and dark cokcpit
Overhead panel, net de APU gestart
Ready for take off, op throttle quadrant stellen we de radio in op de Tower
Take off AA757 CYYZ-EGLL
koers richting noorden
we bereiken de Schotse kust
Tijdens de daling worden alle waarschuwingssystemen getest op failures
in een holding pattern gezet, wachten op plek in de rij.
Boven de autobrake (links van de FMC kan je N1, EGT en N2 aflezen dus je kan van start tot landing met de FMC in beeld vliegen en zo alles regelen en aflezen wat je verder tijdens de vlucht en landing nodig hebt)
cleared for the ILS approach runway 09L
overzichtje van de PIC voor Blackhole.
Aangezien panel van de 767 en 757 bijna indentiek zijn is die dus ook te gebruiken met een 757.
Dit ding vliegt veel strakker dan de DF. dalen op VNAV gaat perfect en ook de ILS is stukken beter dan de DF.
Je kan heel kort op een baan komen aanvliegen onder een grote hoek. De DF is dan niet de bocht om te krijgen terwijl de PIC netjes met je speed rekening houdt een heel geleidelijk de bocht begint en hem er dan doorheen ramt met een bank-angle van 20-25. Iets wat de a/p van de DF zeker niet lukt.
Als de a/p van de DF de glide slope pakt duikt die met zijn neus naar beneden en komt meteen weer een stuk onder de glide slope uit zodat je handen en voeten nodig hebt om met de speed en flaps de boel weer op rails te krijgen. De PIC pakt de glide slope perfect; heel geleidelijk doet de die neus omlaag en vanaf begin volgt die hem als op een rails.
Wie een ILS approach met de PIC weet te verknallen kan beter maar meteen stoppen met FS2002.
Manual vliegt die net zo zo super als de DF: stabiel, goed en nauwkeurig te trimmen en de snelheid is goed te regelen.
binnen 10nm van de runay de final approach
turning for final
netjes op vnav totdat we recht voor de ILS zitten terwijl alledrie de a/p al op APP-mode staan
en rustig bijdraaien terwijl we onder een hoek van 40 graden aanvliegen.
uitzondering voor FS2002, regel voor PIC
Verder, wat is de beste combinatie voor de pic ? Ik heb nu alles standaard(zoals gekocht) maar ik begreep dat je er beter een andere livery bij kan doen ?
ene rico zet je msn aan
Plane is een AA757: 752aa02.zip (avsim/flightsim), er zit een airfile bij speciaal voor PIC767. Met deze airfile kan je iedere 757 en PIC vliegen.Op zondag 24 februari 2002 11:34 schreef bolk het volgende:
RDluca: Welke plane en extra files heb je om dat panel gehangen?
Ieder esc752.air file is geschikt voor PIC en die zit bij veel 757's die voor FS2002 uitkomen.
Posky heeft voor hun 767 een airfile zodat die naadloos op de PIC aansluit.
http://www.avsim.com/posky/files/fde/767-300.zip
Ok bedankt, is dat een FS 2000 767?Op zondag 24 februari 2002 11:43 schreef rdluca het volgende:
[..]
Plane is een AA757: 752aa02.zip (avsim/flightsim), er zit een airfile bij speciaal voor PIC767. Met deze airfile kan je iedere 757 en PIC vliegen.
Ieder esc752.air file is geschikt voor PIC en die zit bij veel 757's die voor FS2002 uitkomen.
Posky heeft voor hun 767 een airfile zodat die naadloos op de PIC aansluit.
http://www.avsim.com/posky/files/fde/767-300.zip
Dit is de nooit uitgebrachte 2e AFG KLM 737 van onze landgenootOp zaterdag 23 februari 2002 19:29 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Die van AFSG is lelijk (geworden) omdat een niet nader te noemen repainter net iets sneller was met het afleveren van z'n textures - daarmee de eer voor de neus van onze landgenoot wegkapend. Idiote regel ook, maar 1 livery per maatschappij per vliegtuig
Wat is dat eigenlijk voor kist (payware)?
De airfile van PIC is al heel goed maar niet geupdate voor FS2002, daarom gebruik ik liever de nieuwste van POSKY. Welke beter is zou ik niet kunnen zeggen. Die van posky vliegt heel goed.
Ik heb toestemming van de maker gekregen om het te verspreiden via msn, e-mail, icq ed. Ik mag hem dus niet ergens uploaden.Op zondag 24 februari 2002 12:10 schreef rdluca het volgende:
[..]
Die is idd veel mooierdan die ze als eerste uit hebben gebracht
Is er nog een kans dat anderen die ook kunnen krijgen?
Je kunt bugs aan mij doorgeven en die speel ik door aan de maker. Enige wat ik tot nu toe tegengekomen ben is de kleur van het Europese vlaggetje, die te donker is (denk ik). Ook raken de achterwielen de grond niet maar dat is op te lossen door de airfile aan te passen.
msn: mkuyvenhoven@msn.com
Ik voeg U even toeOp zondag 24 februari 2002 12:16 schreef biobak het volgende:
[..]
Ik zien het. Ik stuur hem even opOp zondag 24 februari 2002 12:19 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Ik voeg U even toe
Dit topic is gesloten.