Zet de tijd in FS2002 terug naar de jaren 70 of 80 en de Berlijnse muur komt te voorschijn 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Op donderdag 14 februari 2002 22:14 schreef SuperKevin het volgende:
dat planetje is cool...
Waar is ie te downloaden?? (URL)
tampert, kriminalpolizei
zouden ze dat ook gedaan hebben met het wtc? (of in .. rook op 11 .....)Op donderdag 14 februari 2002 22:17 schreef biobak het volgende:
Zet de tijd in FS2002 terug naar de jaren 70 of 80 en de Berlijnse muur komt te voorschijn
[afbeelding]
Dat is zeker weer zn leuk verborgen grap van MS..Op donderdag 14 februari 2002 22:17 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Nope, die zijn er echt uit. Maar er zitten id. nog meer van dit soort grappen in. 1-1-2000 in Sydney geloof ik, 4e juli in New York.Op donderdag 14 februari 2002 22:46 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dat is zeker weer zn leuk verborgen grap van MS..
of niet?
want wat gebeurd er met de Twintowers op 11092001 en iets voor 9 uur , staan ze er dan ook weer
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
veel plezierOp donderdag 14 februari 2002 23:10 schreef nealzie het volgende:
nou, ik heb voor de eerste keer écht goed de fmc in geprogrammeerd (dacht ik)
lnav én vnav deden het (joepie!)
nogal een werk toen ik erachter kwam dat er 4 verschillende PAM's zijn...
maargoed, na waypoint KOR begon die helemaal lijp te doen, en ging het gele lampje van fmc aan enzo, gelukkig was dit de laatste leg, dus met de rwy in zicht... nog ff netje geland, en klaar is kees
pics komen er aan, maar ik ga eerst
en daarna naar wintersport!!!
dus niet teveel posten jullie heh!
ik zal kijken of ik daar een pc kan vinden, dan post ik nog ff wat vanuit zell-am-see
nou, mzzls, en happy landings in de tien dagen dat ik er niet ben..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar nu
tampert, kriminalpolizei
Mwuhahahaha 'vliegtuig' stijgt op zonder pilootOp vrijdag 15 februari 2002 10:15 schreef SuperKevin het volgende:
[afbeelding]
Oorspronkelijk is dit ding er voor om vliegtuigbouwers (voor FS) te laten testen hoe hard ie kan en hoeveel ruimte hij in neemt.
Maar ik gooide de parking brake er af en hij begon te karrenen al snel zat ik in de lucht met luchtdrukdingen en bestuurpaneel
En er komen vlammen uit de uitlaten
Hij is te vinden op flightsim.com.
Anoniem: 46189
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
met ?Op vrijdag 15 februari 2002 12:08 schreef SuperKevin het volgende:
hijs cool maar hoe drop je die bommen?
JA gewoon ? indrukken en reload het zelfde ..Op vrijdag 15 februari 2002 12:12 schreef SuperKevin het volgende:
Met die Heinkel He 177 A-5
TMAXTINT
Nee je moet die nav 2 vor in nav 1 zetten.Op vrijdag 15 februari 2002 12:20 schreef Marruk het volgende:
Ik heb nog een echt vraagje over fs2002. Als je een vlucht maakt en je wilt van VOR naar VOR vliegen, kan ik de 2e vor dan invullen op nav2 of niet? Ik bedoel dan, gaat hij meteen naar de volgende vor als je de volgende vor op nav2 zet. (klinkt ingewikkeld)
Leuk heb je met FmS gevlogen. Hij had het er nog over vandaagOp donderdag 14 februari 2002 22:55 schreef Major Carnage het volgende:
Er was ERG veel belangstelling voor een vluchtje himalaya...
[afbeelding]
Airborne..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
'Ja hij ligt om het hoekje'.. suuuurrre
[afbeelding]
Daar ligt de eindbestemming
[afbeelding]
Na veel mislukkingen
[afbeelding]
wtf echt!? damn cool!! ik zal hem de hele tijd in een apart browser venster open hebben staan en hem om de minuut refreshen!Op vrijdag 15 februari 2002 13:12 schreef Rateltje het volgende:
HEREN V/H GOEDE LEVEN:
VANMIDDAG OP DE FS SUPPORT SITE : EEN EERSTE BLIK OP DE PSS AIRBUS BETA! KIST EN PANEL! HOUDT 'M IN DE GATEN!
www.leonbrouwer.nl/got/
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Nahh gekke chinesen... Je stijgt toch niet op van een taxibaan!!!Op vrijdag 15 februari 2002 13:21 schreef rdluca het volgende:
Een heel stuk over een domme piloot
OOIT wel ens met een chinees gevlogen ?Op vrijdag 15 februari 2002 13:26 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Nahh gekke chinesen... Je stijgt toch niet op van een taxibaan!!!
Ik denk dat ze de Chinese tekens op de baan door westerse hebben vervangen.Op vrijdag 15 februari 2002 13:26 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Nahh gekke chinesen... Je stijgt toch niet op van een taxibaan!!!
niet helemaal waar....kls is geloof ik twee jaar hoorOp vrijdag 15 februari 2002 13:44 schreef Blackhole het volgende:
[..]
OOIT wel ens met een chinees gevlogen ?
NOOIT doen ... die gasten zijn echt helemaal gek ..
Trouwens alle piloten die daar van daan komen kunnen niet echt vliegen .
Dus bijna alle "spleetogen" krijgen maar 1 a 2 jaar les in vliegen en dan mogen ze al de lucht in .
maar als je hier in Europa of de VS wil leren vliegen kost het al min 4 jaar ..
tampert, kriminalpolizei
IK heb het hier wel over beroeps vliegers .Op vrijdag 15 februari 2002 14:04 schreef Evilernie het volgende:
[..]
niet helemaal waar....kls is geloof ik twee jaar hoor
Op vrijdag 15 februari 2002 14:12 schreef Blackhole het volgende:
[..]
IK heb het hier wel over beroeps vliegers .
zie jeVliegschool Rob van den Sigtenhorst biedt de opleiding Verkeersvlieger, te weten ATPL (Air Transport Pilot Licence), praktisch CPL (Commercial Pilot Licence), ME (Multi-Engine) en IR (Instrument Rating), geheel volgens de JAR/FCL-eisen.
De opleiding kent de volgende indeling:
• Theorie en Praktijk, ongeveer 2 maanden op Luchthaven Teuge
• Theorieschool, ongeveer 11 maanden op Luchthaven Eelde
• Praktijk, ongeveer 11 maanden op en vanaf Luchthaven Teuge.
tampert, kriminalpolizei
IS dat dan ook weer gekort want normaal was het toch langer .Op vrijdag 15 februari 2002 14:25 schreef Evilernie het volgende:
[..]
[..]
zie je
niet dat ik weet hoor....Op vrijdag 15 februari 2002 14:35 schreef Blackhole het volgende:
[..]
IS dat dan ook weer gekort want normaal was het toch langer .
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 31124
Ik vind dat ie zich een beetje te druk maakt.....Op vrijdag 15 februari 2002 12:01 schreef Rateltje het volgende:
Kimble is nogal overstuur, hij heeft een week 'vrij' genomen van GoT en #flightsim.
MensenOp vrijdag 15 februari 2002 14:44 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik vind dat ie zich een beetje te druk maakt.....
tampert, kriminalpolizei
Je hebt gelijk..... I'll keep my mouth shutOp vrijdag 15 februari 2002 14:50 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Mensenlaten we die hele klote affaire nou maar gewoon vergeten... Je kan echt met iemand beter een rustig gesprek beginnnen over hoe het nou begonnen is en hoe we dit in de toekomst kunnen verhelpen...
ik![]()
![]()
echt op ruzie man....
ik vind de cockpit er nog een beetje saai uitzien, maar komt misschien omdat ie nog beta is. Verder vind ik die wielen in de grond niet echt fraai (komt dit door plane of scenery?). Het model zelf vind ik er wel super gelikt uit zien!!!Op vrijdag 15 februari 2002 15:02 schreef Rateltje het volgende:
Mannenbroeders komt allen tezamen op www.leonbrouwer.nl/got/ voor de PSS Airbus.
n/pOp vrijdag 15 februari 2002 15:06 schreef McFlipp het volgende:
[..]
ik vind de cockpit er nog een beetje saai uitzien, maar komt misschien omdat ie nog beta is. Verder vind ik die wielen in de grond niet echt fraai (komt dit door plane of scenery?). Het model zelf vind ik er wel super gelikt uit zien!!!![]()
en kimble bedankt he
Is dat flightsimulator effects of is dat van de airbus zelf? Zit er soms een geavanceerd schade model bij ofzo?Op vrijdag 15 februari 2002 15:12 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
n/p
die wielen zakke in die grond weg ja ik hoop dat het opgelost is in de final (dit is final beta)
pluspunten
• goed model
• wat anders dan steeds boeings
• plane killed totaal je fps niet
• mooie virtual cockpit
minpunten
• de air file klopt niet , net vs9000ft met 600kts
• wielen zakke grond in
• ap is heel erg weird ( * KIMBLE moet ff wennen)
• switchen van panelen duurt lang en is niet duidelijk
en hier nog een pic
[afbeelding]
* KIMBLE stopt nu weer, later all
nog 1tje danOp vrijdag 15 februari 2002 15:14 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Is dat flightsimulator effects of is dat van de airbus zelf? Zit er soms een geavanceerd schade model bij ofzo?
Ik heb wel wat ruimte voor je.....doe ik toch nix mee...Op vrijdag 15 februari 2002 15:01 schreef Robin Shrine het volgende:
Prenobe is hier ook al lange tijd niet meer geweest
Nu weer back ontopic--> ik heb effe niets te melden, zit nog met webruimte te kort
13GB??Op vrijdag 15 februari 2002 15:29 schreef SuperKevin het volgende:
ik heb nog 13 gb aan ruimte
En ik heb nog iets van 10 mb wanadoo
We bieden je hier allemaal webruimte aan en dan ga je lopen zeuren dat jij dat ook wilOp vrijdag 15 februari 2002 15:43 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik wil ook een webservertje
OkOp vrijdag 15 februari 2002 15:45 schreef Robin Shrine het volgende:
Ja bedankt voor aanbod, maar ik wil mijn pics graag zelf beheren.
Nee 't is oorspronkelijk een fs2000 aircraft geloof ik.Op vrijdag 15 februari 2002 09:06 schreef Robin Shrine het volgende:
Smorgens...
Sfeervolle pics Rateltje. Is die Dutchbird 757 een 2002 plane met bewegende wielen enzo?
Probeer ik het gewoon nog een keertje...Op vrijdag 15 februari 2002 15:47 schreef Robin Shrine het volgende:
Huh, niet gezien
Nog steeds niks hoorOp vrijdag 15 februari 2002 16:13 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Probeer ik het gewoon nog een keertje...
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden, dat jouw emailadres (wat ik van iemand kreeg) niet helemaal correct isOp vrijdag 15 februari 2002 17:16 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Nog steeds niks hoor![]()
Wanneer kan ik hem kopen in de winkel of komt hij hier niet uit in NL ?Op vrijdag 15 februari 2002 17:45 schreef Aerodynamic het volgende:
Dat Austria Aiport waar iedereen het over heeft.....hoort dat bij dit pakket? (Austria 2002): http://surclaro.com/nuke/html/article.php?sid=91&mode=thread&order=0
Je kan hem hier kopen, via de link in mn vorige post....Op vrijdag 15 februari 2002 17:48 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Wanneer kan ik hem kopen in de winkel of komt hij hier niet uit in NL ?
Lekker gegetenOp vrijdag 15 februari 2002 17:56 schreef Robin Shrine het volgende:
Nee, Austria Airports heeft daar niets mee te maken naar ik weet.
Tnx for the infoOp vrijdag 15 februari 2002 17:57 schreef Robin Shrine het volgende:
Teveel, krijg buikkrampen van die kroketjes en moetvan dat konijn
Kimble en Rateltje, onwijs bedankt voor de preview!! Alleen wordt het wachten op de release nu nog moeilijker na deze pics gezien te hebben!Op vrijdag 15 februari 2002 15:02 schreef Rateltje het volgende:
Mannenbroeders komt allen tezamen op www.leonbrouwer.nl/got/ voor de PSS Airbus.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
als ik jou was zal ik er toch nog een paar nachtjes over gaan slapen want ik snap er niks van , netzoals vrouwenOp vrijdag 15 februari 2002 18:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kimble en Rateltje, onwijs bedankt voor de preview!! Alleen wordt het wachten op de release nu nog moeilijker na deze pics gezien te hebben!![]()
Het panel vind ik erg mooi. Sober, maar dat is een echt Airbus panel ook!
p.s. Kimble, had je niet even kunnen zeggen dat jij PSS Bèta tester bent!![]()
Vrouwen zijn idd een beetje vreemdOp vrijdag 15 februari 2002 18:44 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
als ik jou was zal ik er toch nog een paar nachtjes over gaan slapen want ik snap er niks van , netzoals vrouwen
* KIMBLE hoopt dat ze nog ff aan de aircraft.cfg gaan werken want daar klopt niks van
ene.. ik ben geen beta tester , maar ik heb hem van een beta tester![]()
dies wel kewl jaOp vrijdag 15 februari 2002 18:54 schreef Aerodynamic het volgende:
Die virtual cockpit is werkelijk om te
Ik ben er wel, post alleen weinigOp vrijdag 15 februari 2002 15:01 schreef Robin Shrine het volgende:
Prenobe is hier ook al lange tijd niet meer geweest
Nu weer back ontopic--> ik heb effe niets te melden, zit nog met webruimte te kort
waar kan ik pics van de airbus op jullie site vinden dan?Op vrijdag 15 februari 2002 18:44 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
als ik jou was zal ik er toch nog een paar nachtjes over gaan slapen want ik snap er niks van , netzoals vrouwen
* KIMBLE hoopt dat ze nog ff aan de aircraft.cfg gaan werken want daar klopt niks van
ene.. ik ben geen beta tester , maar ik heb hem van een beta tester![]()
hier nog een paar pics: xtra airbus pics
Bij vliegtuigen en dan Airbus kiezenOp vrijdag 15 februari 2002 19:06 schreef rdluca het volgende:
[..]
waar kan ik pics van de airbus op jullie site vinden dan?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
tank oeOp vrijdag 15 februari 2002 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bij vliegtuigen en dan Airbus kiezen
snelle link: http://www.leonbrouwer.nl/got/pag2f.html
Anoniem: 28513
Misschien een hele domme vraag (sorry daarvoorOp vrijdag 15 februari 2002 21:16 schreef chemokar het volgende:
zo mŽn laatste bijdrage voor mŽn wintersport (vertrek drek)
[afbeelding]
Vinnem toch wel mooi die jubileumversie van lufthansa
edit:
is gelijk ook voor deelname aan foto van deel
Gewoon normaal opstarten -> dan ingame op "ALT" drukken -> naar view gaan -> vinkje bij fullscreen weghalen.Op zaterdag 16 februari 2002 00:18 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag (sorry daarvoor), maar hoe start je FS 2002 op die manier op?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq