Loopt aardig uit de hand hier
Dan wil ook nog ff mijn ei kwijt; natuurlijk is het niet zo dat je alleen maar mijn scripts mag gebruiken als je gescripte scrollers wilt, en het is ook onzin dat er hier een policy zou zijn om overal voor eerst naar mij te verwijzen, er zijn zat prima sites en resources te vinden die hetzelfde doen, en er zullen ook vast wel lui zijn die het anders of beter kunnen/weten.
Verder is dat "Dhtml-god" gewoon een alter ego geintje wat ik opgeplakt heb gekregen, ik heb het zelf niet in de mond genomen, maar ik ga er niet moeilijk over doen, en ik denk dat niemand er zwaar serieus aan tilt, of moet tillen.
Ik neem aan dat hij die type scrollbalk heb uitgevonden?
Vast niet. Maar de allereerste versie is nu een paar jaar oud nu, en was voor zover ik weet in de categorie (crossbrowser )"gescripte scrollbars" een van de eerdere, en redelijk functioneel. Vooralsnog nog steeds functioneler dan de nieuwe.
Verder vind ik het gewoon leuk om met dhtml te klooien, en dat is nog steeds de drijfveer achter alles wat ik ermee doe, dus ook die game. Toen ik eraan begon wist ik niet wat het wroden ging.
Ik doe dat dhtmllen nu al jaren, en ben daar in de loop van de tijd gewoon steeds handiger in geworden (zou fout zijn als dat niet zo was). Op een gegeven moment ben ik scripts als download gaan aanbieden omdat javascript nou eenmaal gejat kan worden, en van het een kwam het ander.
Verder wil ik niemand wat opdringen. Als ik wat gemaakt heb zou dat gewoon handig kunnen zijn voor iemand anders. Als die dat dan wil gebruiken vind ik dat best, zoniet, dan niet.
Maar maak er aub geen punt van.