Scrollen in een layer...hoe moet dat??

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 274 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:56

Pelle

🚴‍♂️

[topic ontbrakker :?]

/edit
Ja dus :)

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

// sorry, hier stond onzin

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

krijg nou wat! :?

op de plaats van Pelle's reply stond net een reactie van prod (welliswaar onder een andere naam omdattie een IP ban heeft >:) ) en nu is ie wer weg :?
Ozboz, weet jij hier meer van ;)?

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 17:56 schreef Pelle het volgende:
[topic ontbrakker :?]

/edit
Ja dus :)
Correct.
Hier stond de melding dat ik vanwege mijn post gedrag een ip ban heb gekregen, tevens omdat men bij got het vermoeden heeft met een kloon te maken te hebben.

Dit is onjuist.

Aangezien de door mij aangesproken personen bij tweakers (zijnde mcvirus@tweakers.net en bemiddelaar@tweakers.net ) niet hard kunnen maken dat ondergetekende daadwerkelijk een kloon is, , beschouw ik dit als een falen in het beleid van tweakers. Tevens bevestigd dit mijn zienswijze welke ik in mijn post heb uiteengezet.

Derhalve kan ik hieruit concluderen dat dit forum niet als serieus beschouwd moet worden.
Men kan spreken van communistisch gedrag.

Prod.

Verwijderd

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zaterdag 16 februari 2002 01:40 schreef prod_1 het volgende:

[..]

Correct.
Hier stond de melding dat ik vanwege mijn post gedrag een ip ban heb gekregen, tevens omdat men bij got het vermoeden heeft met een kloon te maken te hebben.

Dit is onjuist.

Aangezien de door mij aangesproken personen bij tweakers (zijnde mcvirus@tweakers.net en bemiddelaar@tweakers.net ) niet hard kunnen maken dat ondergetekende daadwerkelijk een kloon is, , beschouw ik dit als een falen in het beleid van tweakers. Tevens bevestigd dit mijn zienswijze welke ik in mijn post heb uiteengezet.

Derhalve kan ik hieruit concluderen dat dit forum niet als serieus beschouwd moet worden.
Men kan spreken van communistisch gedrag.

Prod.
nee hoor, pure democratie, ik stem voor een tweede ban :P

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:56

Pelle

🚴‍♂️

He, krijg nou wat.. wordt het alsnog gezellig hier zo op de late avond :)

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 01:43 schreef prod_1 het volgende:

[..]
kloontje |:(

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 06:51 schreef DaNCe2k het volgende:

[..]

Mag ik u vragen waar u dat op basseerd?

Verwijderd

Pelle, klasse uitspraak!!
Heb 'm niet bekeken. Waarom niet? Fullscreen pop-up. Optieven met die bende
Zo kan ik nog diverse uitspraken van willem169 of drm aanhalen die zeer ongenuanceerd en bovenal kwetstend naar topicposters zijn.

Getuigd van een hoog niveau binnen dit forum. Typerend.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Hey sorry man, maar wat wil je nou precies? Dit gaat nu al 5 pagina's zo door en er mijns inziens als genoeg verontschuldigingen en openbaringen over en weer geschopt. Ondertussen blijf jij erop doorhameren dat alles wat hier gebeurt je "zienswijze bevestigt" omtrend het "falende beleid van tweakers".
Als je overal op blijft vitten kan je de wind van voren verwachten, dat is overal zo, en op een forum dus niet anders.
Je hoeft hier niet te komen als je het niet tof vindt. Maar honderden andere mensen hebben het hier blijkbaar schitterend naar hun zin. Verder hoef je je hier echt niet anders te gedragen dan normaal. Het is hier geen wazige cult van weirdo's met rituelen en mysterieuze wetten waar elke nieuweling zich vallend en opstaand wegwijs in moet zien te maken, het is gewoon een webdev forum.

En elk vogeltje zingt zoals het gebekt is. auto-fullscreen sites zuigen gewoon.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Clay: auto-fullscreen sites zuigen gewoon.
proost ;)
prod, ||o||, of andere kloon-namen:
Zo kan ik nog diverse uitspraken van willem169 of drm aanhalen die zeer ongenuanceerd en bovenal kwetstend naar topicposters zijn.
Als ik mensen heb gekwetst en zij wijzen mij daar op, dan zal ik nooit nalaten daar mijn excuses voor aan te bieden, aangezien het nooit mijn bedoeling is mensen te kwetsen, mits zij serieus en op een normale manier vragen stellen, of respons geven. Doe je dat niet, dan zal ik er niet om rouwen als je dit een slecht forum vindt, maar wat mij betreft hoef je dan ook niet terug te komen.

En ik weet niet wat voor missie jij denkt te hebben, maar als je wat inhoudelijke bijdrage zou leveren, dan zou ik (en met mij vele anderen) je toch een beetje serieuzer nemen dan dat we nu doen.
Getuigdt van een hoog niveau binnen dit forum. Typerend.
hmhm, sarcasm isn't your thing. obviously.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Zakkenwasser
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/elaine.westra/hoe.gif

uitleg: ik heb BeeHiVe (c) gebruikt, maar het probleem is dat ik em zo wil krijgen, maar de layer elke keer verkeerd komt te staan, en naar links toe floept, de scrollbar is te groot en wilt niet op de rode aangewezen pijlen komen...

hoe fix ik dit :?

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

1 comprimeer je plaatje volgende keer even wat beter, ik zit thuis maar met 56K6 ;)
2 Laat even wat source zien, zo komen we niet verder :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

we zijn al bezig over icq.
Komt erop neer dat er uit de template iets teveel weggehaald is. De
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<style>
#container   {clip ...}
#content     { ... }
</style>

met

<div id="container">
  <div id="content">
  content
  </div>
</div>

zorgt voor deels zichtbare content zodat scrollen nodig is, en de container was er uitgehaald.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Zakkenwasser
  • Niet online
tis al gelukt, thnx to clay

http://home.wanadoo.nl/jeroen.deruyter/d2k/index.htm

zo ziet het er ds nu uit. en ik hou het hier voor vandaag ff bij

Verwijderd

Graag wil ik melden dat er meerdere users hier gebanned worden wegens het feit dat moderators bij tweakers het vermoeden hebben dat users klonen zijn van een bepaald persoon.

Aangezien deze moderators, waar tevens bemiddelaars bij zitten, dit feit wederom niet hard kunnen maken, kan ik stellen dat het beleid van tweakers aan het falen is. Derhalve kan dit forum niet serieus genomen worden.
Ben ik toch heel benieuwd hoe u aan die informatie komt, want ik kan u
zeggen dat u er goed naast zit.

De door u opgelegde ban is zeer typerend voor de door mij omschreven
kwestie in het wg forum.
Hiermee geeft u dus blijk aan mijn gelijk in deze kwestie.
Hoi,

Ik wil het je wel uitleggen, maar doe het toch maar niet, laat ik deze
discussie dan maar stoppen met te zeggen dat we voor bijna 100% zekerheid
hebben van ons gelijk (de missende procenten, da's dan jammer).

Dat je gelijk hebt gekregen in de door jouw omschreven kwestie, dat vind ik
heel fijn voor je.

Verder zul je mij er niet over horen, wij blijven bij onze beslissing, deze
is unaniem binnen de crew genomen en blijft ook zo.

Groeten,

TgF
Bemiddelaar
Gathering of Tweakers

• Zakkenwasser
  • Niet online
ja doeeeei, 3 prod's zeker, das geen toeval meer hoor

allebei 16 februari geregistreerd op een zonnet.nl account,
das haast geen toeval

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 16:10 schreef DaNCe2k het volgende:
ja doeeeei, 3 prod's zeker, das geen toeval meer hoor

allebei 16 februari geregistreerd op een zonnet.nl account,
das haast geen toeval

correct,

Ik maak er dan ook geen geheim van dat ik prod ben.
Aangezien tweakers mij een onjuiste ban heeft gegeven, ben ik genoodzaakt een nieuw account aan te maken op tweakers.

Wat tweakers mis heeft is het feit dat men denkt dat ik een kloon ben van een andere user.

Verwijderd

Mijn god wat een bende

Verwijderd

ik zou je aanraden geen javascript scrollbar of .js bestanden om te scrollen te gebruiken omdat als ik je site zo bekijk het een betere optie is gewoon met een i-frame te werken en ik denk ook dat dit meer in het geheel van je site past en ook omdat het beter functionaliteit heeft.
de buttons op je site werken niet, heb je dat wel door?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op zondag 17 februari 2002 01:59 schreef tweak-ed het volgende:
ik zou je aanraden geen javascript scrollbar of .js bestanden om te scrollen te gebruiken omdat als ik je site zo bekijk het een betere optie is gewoon met een i-frame te werken en ik denk ook dat dit meer in het geheel van je site past en ook omdat het beter functionaliteit heeft.
de buttons op je site werken niet, heb je dat wel door?
Persoonlijk zou ik een "normale" scrollbar toch behoorlijk lelijk vinden in deze opzet. Blijft als enige alternatief een DHTML scrollbar over...
Just my 0,90756043218027780424829038303588 euro-cents...

Intentionally left blank

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 02:28 schreef crisp het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik een "normale" scrollbar toch behoorlijk lelijk vinden in deze opzet. Blijft als enige alternatief een DHTML scrollbar over...
Just my 0,90756043218027780424829038303588 euro-cents...
hahaha ja klopt, maar ik denk dat je met een gewone scrollbalk een breder publiek krijgt dan met een browser afhankelijke javascript browser je kan ook eeen scrollbalk met stylesheet kleuren tegenwoordig, wist je dat? ik heb ergens wel een keer een url gezien waar men dat deed, was heel grappig om te zien!!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op zondag 17 februari 2002 02:36 schreef tweak-ed het volgende:

[..]

hahaha ja klopt, maar ik denk dat je met een gewone scrollbalk een breder publiek krijgt dan met een browser afhankelijke javascript browser je kan ook eeen scrollbalk met stylesheet kleuren tegenwoordig, wist je dat? ik heb ergens wel een keer een url gezien waar men dat deed, was heel grappig om te zien!!
Duh; klik eens op het linkje "Scrollbar CSS" in mijn sig :)
Probleem is echter dat dat IE only is, en ik denk dat JS een nog iets groter publiek beslaat!

Intentionally left blank

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 02:41 schreef crisp het volgende:

[..]

Duh; klik eens op het linkje "Scrollbar CSS" in mijn sig :)
Probleem is echter dat dat IE only is, en ik denk dat JS een nog iets groter publiek beslaat!
ik heb erop gedrukt, maar ik zie wel een pagina met een soort van mspaint maar ik kan niks doen. of is dat de bedoeling?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op zondag 17 februari 2002 02:45 schreef tweak-ed het volgende:

[..]

ik heb erop gedrukt, maar ik zie wel een pagina met een soort van mspaint maar ik kan niks doen. of is dat de bedoeling?
Gebruik je wel IE om te browsen; zoals ik al eerder zei: het gebruik van CSS om je scrollbar aan te passen is IE-only, dus heb je ook IE nodig om deze pagina te kunnen gebruiken (en heb ik dus ook niet de moeite genomen om de code x-browser te maken)
edit:

er zit trouwens een "help" knopje bij

Intentionally left blank

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 02:56 schreef crisp het volgende:

[..]

Gebruik je wel IE om te browsen; zoals ik al eerder zei: het gebruik van CSS om je scrollbar aan te passen is IE-only, dus heb je ook IE nodig om deze pagina te kunnen gebruiken (en heb ik dus ook niet de moeite genomen om de code x-browser te maken)
edit:

er zit trouwens een "help" knopje bij
ik browse met een x-IE onder xwindows en de help knop doet het daar overigens ook niet
ziet er wel leuk uit dit mspaint layout, wat moet het voorstellen?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op zondag 17 februari 2002 02:59 schreef tweak-ed het volgende:

[..]

ik browse met een x-IE onder xwindows en de help knop doet het daar overigens ook niet
ziet er wel leuk uit dit mspaint layout, wat moet het voorstellen?
Je kan hier dus de verschillende CSS elementen van de scrollbar aanpassen, en deze pagina poept dan de juiste CSS code uit. Maar zoals eerder gezegt werkt het alleen met IE (net zoals de CSS zelf)
edit:

waarom mozilla die help-window niet goed weergeeft snap ik eigenlijk zelf ook niet...

Intentionally left blank

• Zakkenwasser
  • Niet online
Op zondag 17 februari 2002 03:10 schreef crisp het volgende:

[..]

Je kan hier dus de verschillende CSS elementen van de scrollbar aanpassen, en deze pagina poept dan de juiste CSS code uit. Maar zoals eerder gezegt werkt het alleen met IE (net zoals de CSS zelf)
edit:

waarom mozilla die help-window niet goed weergeeft snap ik eigenlijk zelf ook niet...
:o Poepen is de ultieme ontspaning :+

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 07:04 schreef DaNCe2k het volgende:

[..]

:o Poepen is de ultieme ontspaning :+
niet als je aan de rees bent :9

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 22:31
heeft iemand een script zoals die renault-site een scrolling layer gebruikt ?
Pagina: 1 2 Laatste