Welk spel vind JIJ als enige leuk?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 712 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Duke Nukem Manhattan Project schijnbaar, loopt een topic van mij over hoe files daarvan te editen, maar iedereen loopt er met een grote boog omheen. ;

voor de toch geinteresseerden: [topic=520836/1/25]

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:16
command & conquer (eerste deel, wat ik overigens nog steesd het beste deel vind.)
doom 1 heb ik zwaar vaak gespeeld vroeger

Verwijderd

Sly Spy op de Amiga 500!
Hell-o-a-good game, maar overschreven door mn zusje |:( :'(

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:41

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Hamurabi

Das pas een denk spel :D. Build in GW-Basic by Philips information Systems

echt een heel leuk, maar tijdrovend denk-spelletje

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-01 09:32

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op donderdag 14 februari 2002 22:29 schreef RaVeNgEr het volgende:
het gaat hier toch over spelen die JIJ als enige leuk vindt en dus als enige speelt?
Nou vin ik Homeworld echt niet in die catogorie thuis horen hoor, net zo min als UT. PLZ stay on topic.
vind jij niet.. maar UT is het enigste spel dat ik al 2,5 jaar speel en nog steeds leuk vind. alle andere spellen verveelde me al snel.

op 2e plaats staat diablo2 ... verveelde me na een jaar zwar verslaafd te spelen.

Verwijderd

Hallo Gamers.:)

Het beste spel wat ik ooit gespeelt hebt is
wolfenstein
spear of destiny

Maar dat was op een oude 486 computer en nu nog steeds leuk om te spelen.

Het leukste spel van wat ik nu op dit moment speelt is
Microsoft train Simulator
Soldier of fortune II
startrek bridge commander

Groetjes Mafuhi80

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 14:50
Op woensdag 13 februari 2002 23:37 schreef MaXiMizE het volgende:
een spel dat ik als enige leuk vond was Extreme Biker, niemand daar ooit iets horen zeggen of zien spelen.. kvond et wel grappig om volaan met mn kop tegen de finish aan te vliegen :+
ja das wel een vet spel ja heb em hier LEGAAL liggen was nergens te vinden alleen bij dixons voor 70 piek nog maar toen heeft me broertje hem ergens voor 20 piek gekocht

kon je ook je mannetje en motor veranderen echt wel cool spel

• orange.x
Op donderdag 14 februari 2002 11:28 schreef SunStorm het volgende:
Ik speel soms uren achter elkaar Anno1602.
En met uren bedoel ik gewoon 8 uur! :)
Ik kan niet wachten op de opvolger, Anno1503.

Is er nog iemand die dit spel ook speelt?
me2 dat heb ik ook nog best lang gespeeld maar dan meer via netwerk alleen was de cd van mij helemaal fucked up of iets niet goed want was je net lekker op weg vloog ie ineens uit het spel btje jammer ja maar ik kan ook niet w8en op anno 1503

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Ik speel elke dag nog space quest 1 van Sierra.

Draait fantastisch op me GF4.

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• orange.x
Op zaterdag 23 februari 2002 20:17 schreef G33RT het volgende:
nog ff mijn favo game er tussen door pleuren *drumrrrrrrrroll*

ZELDA: OCARINA OF TIME

forever and ever this game is the best....B-)

en final fantasy suckt forever :P (zullen de ps2 fans leuk vinde met FF-X voor de deur en de dreiging dat square naar de gamecube gaat :Y))
ik vind dat spel ook mega vet heb em zelfs op de pc uitgespeeld via emulator !! aardig wat dagen over gedaan maar was de moeite waard :)

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-01 18:20

Willybubba

Nut up or shut up.

Shogo. Een hoop lui die ik spreek vinden dat spel echt geen FUCK aan en ik vond het echt kewl. Eindelijk een mechspel met wat speed...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• orange.x
kent iemand dit spel ??

Fatal Racing

voor pc dos spel nog geloof ik maar mega vet helemaal grijs gespeeld en dik lache met zijn 2en !! wie de meeste fatals kon krijgen ( autos kapotbeuken )

en heb Zelda voor de Snes een x in de vakantie in 7 uur uitgespeeld !! achter elkaar door gaan, kan sneller denk ik maar goed

Tomb Raider 2 :D
Glover

vergeet ik em nog erop te zetten

Big Red Racing, vet lache met raceautootjes en vrachtwagens minis, graafmachines, ufos, bootjes, marsautootjes, en nog veel meer ook dik spel

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 21:55
Op woensdag 12 juni 2002 23:02 schreef E-LiZeR het volgende:
kent iemand dit spel ??

Fatal Racing

voor pc dos spel nog geloof ik maar mega vet helemaal grijs gespeeld en dik lache met zijn 2en !! wie de meeste fatals kon krijgen ( autos kapotbeuken )
de demo helemaal dood gespeelt.. eerst vond ik t een klote spel maar toen ik eenmaal door had hoe ik moest sturen ging t echt lekker. (jammer genoeg maar 1 level :( )

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Op woensdag 12 juni 2002 22:32 schreef Mafuhi80 het volgende:
Hallo Gamers.:)

Het beste spel wat ik ooit gespeelt hebt is
wolfenstein
spear of destiny

Maar dat was op een oude 486 computer en nu nog steeds leuk om te spelen.

Het leukste spel van wat ik nu op dit moment speelt is
Microsoft train Simulator
Soldier of fortune II
startrek bridge commander

Groetjes Mafuhi80
:? niet helemaal ontopic??? :{

Verwijderd

Indiana Jones and the Faith of Atlantis!

• FullThrottle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-01 14:46

FullThrottle

Tonight's forecast,... dark!

Eerste spel wat ik ooit gekocht heb voor de eerste PC die ik zelf heb gekocht blijft in mijn herrinering staan als de beste ooit. (deze zin is vast niet taalkundig correct)

Gabriel Knight Sins of the Father (floppy versie)

Op het puntje van m'n stoel. Geweldige midi muziek (voor die tijd) en een ongelofelijk goed verhaal. Het verhaal is later ook in boekvorm uitgekomen. (de omgekeerde wereld :) )
De opvolger Gabriel Knight The Beast Within (ook later als boek uitgekomen) was ook erg goed maar deel 3 was duidelijk minder en betekend waarschijnlijk het einde van de serie :'(

Ik kan wel janken <snik> Gabriel en Grace moeten weer bij elkaar komen en elkaar lief hebben en veel kindertjes krijen en gelukkig zijn <snik> maar we zullen het wel nooit meer meemaken <snik>.... :)

AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 19:38 schreef 41.6C.6D.61.72 het volgende:
Gorilla.bas *D
Dan heb je vast ook wel gehoord van NIBBLES.BAS Dat was nou gaaf ! toen ! :)

oftewel tegenwoordig op de neukia telefoons ook wel SNAKE genoemd,... :P

• iets
  • Laatst online: 20:16
Monopolie! :)
Alleen niemand wil het met me spelen :'(.

tvw

• Madrox
  • Laatst online: 25-01 21:05

Madrox

Oh, Pharaoh!

Mijn Absolute TOP 3 is :

1) Betrayel at Krondor

Een beresterke RPG uit het DOS-Tijdperk. Vooral de story-line was subliem. Het verhaal zoog je in het spel en ik was er 4 maanden zoet mee ;)

2) Dark Forces (lucas arts)

Ook 100+ uren zoet mee geweest. Een 3D-shooter met een vleugje puzzles. Perfecte combinatie in mijn ogen. Vind die hersenloze shooters zoals Quake/UT etc. leuk voor +/- 10 minuten maar hier kan ik de hele avond zoet mee zijn.
De puzzles zijn later wel van mindere kwaliteit geowrden (JK, Mystery of Sith). Weet nog niet hoe dat in JK2 -Outcast is, hoop dat er weer brainstormers in zitten.

3) Hidden & Dangerous

Warsim-3D shooter. Goede Storyline, leuke plots en knap uitgewerkt. Zaten een paar bugs in maar dat kon de pret niet drukken. Vooral de uitgebreide gesproken briefings met maps vond ik een zeer sterk punt.

3) Thief 1 & Thief II

Moorddadig goed gewoon. Echt een uitschieter in de 3D-Scene. Perfect uitgewerkte gameplay, een ijzingwekkende atmosfeer die tot in je tenen sloop. Deze MOET je natuurlijk "gebrand" hebben. De titel nodigt het als het ware uit... ;)

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

• majornono
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-03-2023
Op donderdag 13 juni 2002 07:45 schreef Madrox het volgende:
3) Hidden & Dangerous

Warsim-3D shooter. Goede Storyline, leuke plots en knap uitgewerkt. Zaten een paar bugs in maar dat kon de pret niet drukken. Vooral de uitgebreide gesproken briefings met maps vond ik een zeer sterk punt.
Er is inmiddels een H&D Deluxe uit, waarin ze de bugs hebben opgelost. Ook een paar extra missies en een betere graphics engine. Ik heb gehoord dat ze in Deluxe al een deel van hun nieuwe engine voor H&D II hebben gezet!
H&D II komt volgens de planning uit in het 3e of 4e kwartaal van 2002, en dan sjees ik naar de winkel. Talk about vet spel! Heb ook nog een keer thuis multiplayer helemaal uitgespeelt.

Dus H&D is ook een van mijn spellen waarvan ik dacht dat niemand het meer speelt, samen met Civilisation II en III.

Problem Exists Between Chair And Keyboard

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:12
Op donderdag 13 juni 2002 07:45 schreef Madrox het volgende:
Mijn Absolute TOP 3 is :

1) Betrayel at Krondor

Een beresterke RPG uit het DOS-Tijdperk. Vooral de story-line was subliem. Het verhaal zoog je in het spel en ik was er 4 maanden zoet mee ;)
Die wilde ik er ook net bij gaan zetten. Schitterend spel, je kunt doen wat je wilt, bijna complete vrijheid om de puzzels op te lossen. Leuk vond ik ook die koffers waarbij je die raadsels op moest lossne om ze open te krijgen :)
Laatst ook een keertje betrayal at Antara gespeeld, en die is ook leuk, maar BaK blijft beter.

[removed]

• Khrome
  • Laatst online: 28-10-2025
Topspellen:

1) Diablo+Hellfire.
11x uitgespeeld (normal-nightmare-hell)
Nuff said.

2) Alpha Centauri
Veel beter dan alle Civs bij elkaar. Alleen voor het uitgebreide terraforming.

3) Morrowind
De RPG die alle andere verslaat.

Deze spellen speel ik elke dag ongeveer 2 uur. Dat wil toch iets zeggen.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

• Kunstgebit666
  • Laatst online: 10-02-2022

Kunstgebit666

The devil has no toothbrush

Reunion!!! Een bejaard spel (nog net iets ouder dan Dune 1) Waarbij je je thuis planeet moet zoeken doormiddel van het planten van basissen op andere planeten en het chrushen van je vijanden!!! Voor die tijd een heel tof spel (vind ik) maar ik heb echt nog nooit iemand gehoord die het spel kende... :+

• Khrome
Reunion is inderdaad een cool spel. Ik kom alleen nooit verder dan de derde alien attack (ik krijg nooit een vloot op tijd gebouwd die ze aankan)

• Kunstgebit666

Kunstgebit666

Op donderdag 13 juni 2002 10:11 schreef ChromeBallz het volgende:
Reunion is inderdaad een cool spel. Ik kom alleen nooit verder dan de derde alien attack (ik krijg nooit een vloot op tijd gebouwd die ze aankan)
Inderdaad!!! daar kom ik dus ook nooit voorbij... Je moet dan SUPERsnel een vloot zien op te bouwen alleen daar heb je volgens mij gewoon veel te weinig tijd voor...

Trouwens... jij bent echt de allereerste die ik ooit heb gesproken die het spel Reunion heeft :P

• Khrome
Reunion was het eerste pc-spel wat ik ooit gespeeld heb (na Novastorm dan, wat ook goed in deze topic past). Het is nog steeds erg cool. Imperium Galactica lijkt er trouwens verdacht veel op.

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2025
Deltaforce 1
Operation Flashpoint

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• Kunstgebit666

Kunstgebit666

Op donderdag 13 juni 2002 10:17 schreef ChromeBallz het volgende:
Reunion was het eerste pc-spel wat ik ooit gespeeld heb (na Novastorm dan, wat ook goed in deze topic past). Het is nog steeds erg cool. Imperium Galactica lijkt er trouwens verdacht veel op.
Neej... het eerste spel dat ik ooit speelde was Civilisation 1 en daarna Champions of Zulula (dit kent ook niemand) ook allebei hele toffe spellen. 8-)

• redwing
Op donderdag 13 juni 2002 10:14 schreef Kunstgebit666 het volgende:

[..]

Inderdaad!!! daar kom ik dus ook nooit voorbij... Je moet dan SUPERsnel een vloot zien op te bouwen alleen daar heb je volgens mij gewoon veel te weinig tijd voor...

Trouwens... jij bent echt de allereerste die ik ooit heb gesproken die het spel Reunion heeft :P
Is me vroeger ooit wel eens gelukt na een aantal weken proberen. Probleem was alleen dat het spel vlak daarna crashte om de een of andere reden, en ben er daarom maar mee opgehouden. Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar de originele versie. Misschien dat die niet dat probleem heeft :)

[removed]

• RUFFNECK
  • Laatst online: 19-01 15:47

RUFFNECK

Poentje

Alle EA Sports FIFA delen :D

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-01 11:49

Masselink

Voor de dorst

Ik was Transport Tycoon vergeten. (kwam mijn savegame later nog tegen op een warez cd.)

Koffie en meer...

Verwijderd

Codename Eagle... en binnenkort Battlefield 1942 :D

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 13:00 schreef Joenerino het volgende:
... en binnenkort Battlefield 1942 :D
Hoe kan je nu al weten dat jij de enige bent die dit leuk gaat vinden? >:)

Verwijderd

Hmm ik heb de topic verkeerd begrepen geloof ik. Ik dacht dat het ging over welk spel je als enige leuk vindt. Waar ik dus mee bedoel dat ik voor de rest weinig of geen andere spellen leuk vindt. Foutje...
BF wordt een kaskraker, zonder twijfel.

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Op donderdag 13 juni 2002 09:31 schreef majornono het volgende:

[..]

Er is inmiddels een H&D Deluxe uit, waarin ze de bugs hebben opgelost. Ook een paar extra missies en een betere graphics engine. Ik heb gehoord dat ze in Deluxe al een deel van hun nieuwe engine voor H&D II hebben gezet!
H&D II komt volgens de planning uit in het 3e of 4e kwartaal van 2002, en dan sjees ik naar de winkel. Talk about vet spel! Heb ook nog een keer thuis multiplayer helemaal uitgespeelt.

Dus H&D is ook een van mijn spellen waarvan ik dacht dat niemand het meer speelt, samen met Civilisation II en III.
Muah, da's interressant ;) Wacht wel op H&D II !

• Madrox

Madrox

Oh, Pharaoh!

Op donderdag 13 juni 2002 09:34 schreef redwing het volgende:

[..]

Die wilde ik er ook net bij gaan zetten. Schitterend spel, je kunt doen wat je wilt, bijna complete vrijheid om de puzzels op te lossen. Leuk vond ik ook die koffers waarbij je die raadsels op moest lossne om ze open te krijgen :)
Laatst ook een keertje betrayal at Antara gespeeld, en die is ook leuk, maar BaK blijft beter.
Antara viel goed tegen, eigenlijk. Vooral de graphics vond ik mager....te mager. En Return to Krondor heb ik ook. Helemaal uitgespeelt. Grootste fout was vooral buiten het stadje. Had je weer zo'n tunnel effect waar je heen kon (met pijltjes de nieuwe richting aangeven). Balen. Ook was de game verrassend snel uit te spelen. Ondanks de 2 cd's .
Nee, als er ooit nog een BAK III komt moeten ze terug naar de Chapters/Book mode. Met verstrekkende landeren, volop vrijheid en veel inter-actie/subplots en dwaalsporen. Voeg daar een orkest aan toe op cd-quality ( die muziek in BAK is/was verbluffend goed voor zijn tijd, gewoon audio-tracks die ik nog vaak in mijn stereo liet galmen) en we hebben een nieuwe Topper.

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heroes of Might and Magic 1 en Wacky Wheels. Ik was altijd alleen... :'(

T.net gallery | V&A ads

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-01 12:23
ik speel nog steeds DFLW.
En iedereen maar zeggen, wat een bagger graphics.
Maar gameplay wordt niet overtroffen door graphics voor mij
Tis gewoon het beste MP game die er bestaat. Punt
En ik heb veel MP games gespeelt en het is allemaal baggerslecht. Het inloggen etc etc is te moeilijk. Bij DFLW is het zo makkelijk en dat maakt het leuk

• donald_dick
  • Laatst online: 21:11
fallout 1 en 2 :{

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Verwijderd

Wacky Wheels was echt wel l33t :D

• Sinned123
  • Laatst online: 25-01 17:43
incubation 4

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Sinned123
  • Laatst online: 25-01 17:43
Op vrijdag 14 juni 2002 11:49 schreef donald_dick het volgende:
fallout 1 en 2 :{
die heb ik beiden helemaal gaar gespeeld en zo wat de helft van me oude klas, dus zo onbekend of "gaar" is het niet :P

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

ImperialConflict, echt super verslavend vind ik, maar volens mij kennen maar heel weinig mensen het, is een inet game check het ook eens, www.imperialconflict.com

• redwing
Op vrijdag 14 juni 2002 01:47 schreef Madrox
een heel verhaal :)
Helemaal mee eens, verder vond ik Antara op zich wel leuk, maar hij viel wel zwaar tegen. Ik heb hem ook nooit uitgespeeld, terwijl ik Return to Krondor verschillende keren heb uitgespeeld.
Maar hopelijk maken ze daar nog een goede opvolger van, want dat was echt een schitterend spel.

[removed]

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 17:56
Voor de mensen die graag oude games spelen

Classic Trash.. het is allemaal abandonware... dus niet illegaal.

Verwijderd

gt racing 97
geweldig spel :)

Verwijderd

uplink

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op donderdag 13 juni 2002 13:48 schreef Joenerino het volgende:

BF wordt een kaskraker, zonder twijfel.
Ik hoop het :o :9

Verwijderd

Ports of call, moest je je eigen rederij opzetten en lading met je boten in de grootste havens van de wereldn ophalen! je kon je de haven in laten slepen of gewoon zelf erin varen. Dit laatste koste wat tijd maar als je het door had scheelde je het wel geld!

• Kwistnix
  • Laatst online: 27-01 16:03
Op vrijdag 14 juni 2002 12:46 schreef sailormanfj het volgende:
Ports of call, moest je je eigen rederij opzetten en lading met je boten in de grootste havens van de wereldn ophalen! je kon je de haven in laten slepen of gewoon zelf erin varen. Dit laatste koste wat tijd maar als je het door had scheelde je het wel geld!
PoC!!!
Ongelooflijk l33t spel!
Ik heb het pas geleden nog gespeeld :)

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-01 12:20
hm. van die Ports of Call heb zelf nooit gespeeld (al ziet het er wel komisch uit)
ze zijn bezig met een nieuwe versie

voor de geinteresseerde:
http://www.rdklein.com/Ports_of_Call/ports_of_call.html

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:15

johanbarten

Fallout fanatic

Fallout 1 en 2, vond ik wel leuk maar bijna niemand kent het. en kan het ook nergens meer kopen. :'(

Verwijderd

jagged alliance II!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 13:38 schreef johanbarten het volgende:
Fallout 1 en 2, vond ik wel leuk maar bijna niemand kent het. en kan het ook nergens meer kopen. :'(
Fallout kan je bij Free Record Shop kopen. Adventure Hall of Fame. Enorme doos, zitten verder "Stonekeep" in (ook een oude RPG), "Broken Sword" deel 1 en 2 (adventures), "Die by the Sword" deel 1 en 2 (FPS). Samen 6.99.
Ik meen me te herinneren dat er ook een andere Interplay verzameldoos was met Fallout 1 en 2 er in maar dat weet ik niet helemaal zeker.

/me Is op dit moment Fallout aan het spelen

Verwijderd

Dark Earth, en zeer vette adventure. Heb er eigenlijk nog nooit andere mensen over horen praten ;(. Terwijl het een erg vette adventure was met een goed verhaal en zeer mooie graphics(voor die tijd). En de gameplay was ook wel origineel.

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Quote:-------------------------------------------------
Ik heb hier Dark Colony, een hele ouwe RTS. Is echt een heel grappig spel, met hele humoristische wezens. Zijn alleen maar 2 speelbare rassen, en weinig units. Van beide units is eigenlijk wel een tegenhanger die precies hetzelfde is. Je keuze maakt dus eigenlijk niet zo uit.
Het spel is vooral leuk als je over het netwerk speelt, want als het oorlog is, dan is het ook echt OORLOG Zware shells vliegen over je scherm, troopers springen uit elkaar, sy-demons schreeuwen het uit, en reapers schieten wat af. En dan plots is het stil...
Echt heel grappig, en heb er eigenlijk ook nog nooit iemand wat over horen zeggen. Moet het misschien toch maar weer es gaan spelen .
----------------------------------------------------------

DAt heb ik zelfs Legaal en jah.. heb het helemaal grijs gespeeld

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 00:15 schreef DjeV het volgende:

[..]

:? niet helemaal ontopic??? :{
whatever, dat was zijn eerste (en tot nu toe enige) post, dus laat die jonguh ff.
Ik blijf er trouwens bij dat Djoek Noekem Manhattan Proojekt het vetste spel van dit moment is (al is niemand het met mij eens: "nee, SoF II en GTA3 zijn veel beter man!")

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op vrijdag 14 juni 2002 15:49 schreef p00pz0r_p4wn3r het volgende:
Dark Earth, en zeer vette adventure. Heb er eigenlijk nog nooit andere mensen over horen praten ;(. Terwijl het een erg vette adventure was met een goed verhaal en zeer mooie graphics(voor die tijd). En de gameplay was ook wel origineel.
Die is idd erg leuk... draait ie eigenlijk ook op XP :?

Verwijderd

val heel vaak terug naar THPS2

Verwijderd

Elasto Mania, moet je maar is op Kazaa proberen te vinden..

Ik speel dat nu omdat ik wacht op me nieuwe pc, ik kan echt wel betere speletjes draaien maar dit is verslavend :D

• Bramster
  • Laatst online: 06:07
iemand hier die wel eens Uniball speelt ?

als ik me heel erg verveel wil ik dat nog wel eens gaan spelen

Verwijderd

anno 1602

• Bramster
  • Laatst online: 06:07
forsaken

blijft een leuk spel :)

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 13:38 schreef johanbarten het volgende:
Je kan het bij mij legaal kopen :) :P

Verwijderd

GTA 1,2,3
UT
Tony Hawk
:D

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

Colonization
Alleen wil die niet meer onder Win XP :(

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Verwijderd

_______
Egghedz:

Afbeeldingslocatie: http://dingo.care-mail.com/pictures/51/515/574/515741435.gif

* Erg vrolijk spelletje
(zelfs 'n beetje verslavend :))

Afbeeldingslocatie: http://dingo.care-mail.com/pictures/40/409/971/409719334.jpg

* Leuke Muziek & vrolijke graphics.

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 12:26 schreef _m0teh0ker_ het volgende:
_______
Egghedz:

[afbeelding]

* Erg vrolijk spelletje
(zelfs 'n beetje verslavend :))

[afbeelding]

* Leuke Muziek & vrolijke graphics.
Leuke pics :(

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op donderdag 13 juni 2002 13:00 schreef Joenerino het volgende:
Codename Eagle... en binnenkort Battlefield 1942 :D
CN:E RULEZ op lanparties ;)

BF1942 ziet er inderdaad errug goed uit, alleen hoop ik echt dat er een betere netcode inzit dan in CodeName:Eagle

Spellen die ook erg kewl waren maar toch geen hit zijn geworden:

Earth 2150! Een zeer strakke RTS, die om onbekende redenen toch geen hit is geworden :(

Krush, Kill 'n' Destroy [aka KKND]: Geweldige RTS voor zijn tijd, maar helaas ook niks meer van gehoord :(

Projext IGI: Vette grafix, verslavende gameplay, maar geen multiplayer dus geflopt :(

Airport Inc: kent IEMAND het hier¿ Tof spel, helaas wat te repetief om echt leuk te zijn en de grafix zijn niet real time [als er 20 vliegtuigies landen op je airport zie je er bijv maar 2 of 3 ofzow]

Zogauw ik meer bedenk zal ik me wel weer melden ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1 2 3 4 Laatste