Welk spel vind JIJ als enige leuk?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 712 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-01 23:40
Ik heb (samen met een goeie vriend van mij, dus eigenlijk telt die al niet in dit topic) Shadow Warrior helemaal grijs gespeeld. Een duke-nukem 3d 'cloon', onwijs gaaf, maar niemand speelde het.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:47

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op donderdag 14 februari 2002 20:56 schreef AtomicShockwave het volgende:
Scorched earth, waa dat spel ownede, zo simpel en toch zo vet. :P
[afbeelding]
meer info http://www.classicgaming.com/rotw/scorch.shtml
jajajajaja! COOL! Met zijn 4-en op één pc, dat was pas gezellig multiplayeren...

mijn unieke game is Slicks 'n Slide... ik weet haast zeker dat bijna niemand dat kent :)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 23-01 12:53
Op donderdag 14 februari 2002 22:38 schreef LordLynx het volgende:
Ik heb (samen met een goeie vriend van mij, dus eigenlijk telt die al niet in dit topic) Shadow Warrior helemaal grijs gespeeld. Een duke-nukem 3d 'cloon', onwijs gaaf, maar niemand speelde het.
shadow warrior? dan ben jij niet de enige die dat leuk vindt, helaas
want ik vond het ook geweldig
vooral die kernbom, gewoon alles dood inclusief jezelf tenzij je in een heeeeeeeeeeeeeeeele grote ruimte helemaal achterin schoot, en die konijnen die steeds maar jongen produceren waren ook geweldig als slachtvee :)

slicks and slide heb ik ook gehad, volgens mij vond ik het gaaf maar ik ben helemaal vergeten hoe het ging

en mijn eerste spelletje: miner heette het, op de XT
een soort platform spelletje waar je over alle vakjes van het level moest lopen om naar het volgende te gaan
dat heb ik echt nog nooit bij iemand anders gezien, wie weet ben ik wel de enige fan :)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Op vrijdag 15 februari 2002 00:06 schreef MrTinux het volgende:

[..]

jajajajaja! COOL! Met zijn 4-en op één pc, dat was pas gezellig multiplayeren...

mijn unieke game is Slicks 'n Slide... ik weet haast zeker dat bijna niemand dat kent :)
Nee man Slicks 'n Slide werd juist superveel gespeeld, dit spel roelt. heb em zelf hier nog erop staan

De vos loopt door het bos.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:47
Misschien al vaker geweest :) :
Civ 1 :), dat is het enigste spel wat bij mij het woord perfect verdient. :). Het is allemaal zo goed gemaakt. Geen gedoe als tegenwoordig , goed en simpel

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 00:06 schreef MrTinux het volgende:

[..]

jawel........ met die kleine brommertje/auto's enzo en coole banen. DAt was lache mulitiplayeren

Verwijderd

HOWITZER

Das een soort spel als sorched earth maar dan 50x beter

echt hele mooie graphics en onwijs veel extra's enzo

een superspel

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op woensdag 13 februari 2002 23:50 schreef Coolie het volgende:
medal of honor?? :) nee ff serieus:

jagged alliance 1. Ik ken niemand die het leuk vond omdat niemand zin had om dat spel te begrijpen
Ik. Jagged Alliance roelt. Dat is geloof mijn persoonlijke beste spel ooit.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 22:39 schreef Soccubus het volgende:
heb ik lange tijd met Gabriël Knight 3 gehad, en ook Monkey Island 4 wat door idereen wordt afgekraakt terwijl ik het best een leuk spel vindt :P
Snap niet waarom MI 4 wordt afgekraakt...en Gabriel Knight 3 is een topper met een zeer goed verhaal. Ik interesseerde me altijd al voor de ridders van de ronde tafel en kruistochten en de drinkbeker van Jezus' laatste avondmaal.
Dark Colony
Ook al eens gespeeld. Laatst nog weer eens een demo gedownd. Leek me een cool spel. Zeker nadat ik de screenies gezien had in de PU. Maar ik heb em haast nooit in de winkel gezien.
Maar weinig mensen kennen Homeworld
Meer dan dat jij denkt.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:38
Op donderdag 14 februari 2002 22:38 schreef LordLynx het volgende:
Ik speelde het :) met dat karretje sleutels halen enzo :)
Superbloederig :) dat waren nog eens spellen :) .

Steam

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Yep, zowel Dark Colony als Shadow Warrior heb ik echt superveel gespeeld! Jullie zijn niet alleen :)

Sterker nog, van Dark Colony heb ik ook de officiele uitbreiding liggen *D (gewoon in de winkel dus, niks twilight cd'tjes)

Maar dat was echt een MOEILIJK spel man...shiiiiit...echt niet normaal die rush aanvallen van de vijand! Ze bleven maar komen...ahhhh, de herinneringen...

* Miletos pleurt install cd van Dark Colony in cdrom speler :)

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 22:56 schreef meelmark het volgende:
Dune 1? De adventure dan.. of speelde meer gasten die?
Yes ME ME ME ME ....Super tof spel
Als je één maal weet hoe het spel werkt is ie echt verslavend :9

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 00:13 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:

[..]
, en mijn eerste spelletje: miner heette het, op de XT
een soort platform spelletje waar je over alle vakjes van het level moest lopen om naar het volgende te gaan
dat heb ik echt nog nooit bij iemand anders gezien, wie weet ben ik wel de enige fan :)
Is dat niet hetzelfde als Miner 2047 op de C64 ?
De bedoeling was dat je over alles heen liep (de vloer) en die veranderde dan van kleur en als als je over alles heengelopen had had je gewonnen

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 22:36 schreef IceStorm het volgende:
Misschien een beetje raar topic maar ik was me net aan het bedenken, waarom zijn er spellen jij zelf echt helemaal grijs kunt spelen terwijl 90% van de mensen ze niet kent en nog eens 9% ze wel kent maar niks aan vind?

Ik speel zelf nog zeer regelmatig Dave Mirra FreeStyle BMX. Voor de rest ken ik niemand die het speelt laat staan leuk vind.
Waarom vraag ik me dan af, ik kan me er echt prima mee vermaken (nu ruim een jaar lang). Ik heb het spel helemaal uitgespeelt met alle personen en toen gereset en weer opnieuw begonnen :).

Zijn er nog meer mensen die het idee hebben dat ze als enige een relatief nieuw spel leuk vinden/spelen?
ow shit man dat is niet tegeloven :) ik speel dat ook nog, heb het gisteren gekopierd :P :P maar ik vind het wel gaaf met die stunts en zo gaaf maar ik kom nie verder dan uhm baan 4 of 5 dacht ik kom niet bij de tatanic of zoiets. :)
en trouwens een vriend van mij heeft het pas gekocht en daar van heb ik het ook en we spelen dat best veel. :) duzz je bent nie alleen

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-01 14:34
Op woensdag 13 februari 2002 22:41 schreef DenniZ-X het volgende:
Ouwe adventure, Rex nebular and the cosmic gender bender, niemand kent het :P

//edit *niet goed gelezen: relatief nieuw spel*
ZEKER ken ik die en die heb ik dus helemaal uitgespeeld. Gave "graphics".. :)

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 21:45 schreef Compubiter het volgende:
Een spel wat echt niemand kent, maar wat ik toch een keer of drie van begin tot einde heb uitgespeeld is Normality. Dat was pas lachen, man. Een adventure als Day of the Tentacle, alleen dan first person. Spel van Gremlin Interactive.

edit:
ff een plaatje [afbeelding]
Hmmm ik heb hem ook, maar ik vond er niet zoveel aan.
Verder heb ik Crimson Skies gespeeld (wat ook niet zoveel mensen doen..
Maar volgens mij is Omikron: The Nomad Soul ook zeer weining gespeeld. Echt een fantastische adventure waarbij je in andere mannetjes kan gaan zitten met je ziel (jij, als speler, zit in het lichaam met je ziel van een computerfiguur). Je krijgt dna ook meteen zijn appartement ;)

Verwijderd

Syphon Filter 1&2

Alle twee meerdere malen uitgespeeld.
:Y) :Y)

Verwijderd

Sudden strike is inderdaad erg moeilijk, ik heb alleen de demo nog. Deel twee is ook al aangekondigd.

Ook ben ik nog steeds op zoek naar Jane's Fleet Command. Als iemand een winkel/shop kent waar ze ut hebben?

Verwijderd

DarkSeed is ook zo'n ouwe die je bijna nergens zag. Een of andere adventure met hele bizarre muziek waardoor een hele enge sfeer ontstond. Beetje slecht spel eigenlijk, maar mooie graphics voor die tijd. Heel surrealistisch.

Verwijderd

Panzer General 2

Ben nu steeds tegen een buurjongen aan het spelen.
WW 2 aan het na spelen, alleen jammer dat er geen goeie multiplay pathes zijn, want pg2 werkt echt raar met z'n
2-en. Bij hem zijn er al tanken kapot en bij mij staan ze er nog :?

En dan heb ik niet over een lag, het deugd gewoon niet.

• IceStorm
  • Laatst online: 20:14

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Op donderdag 14 februari 2002 21:49 schreef knarfyboy het volgende:
Diva Mirra BMX 1 vind ik vet!!! Ik heb het al heel veel gespeeld. :) Baan 2 is vet. Die lege zwembaden enzo, kon je vet hoog jumpen (70 feet >:) )
Das de derde baan ;) En die is niet geschikt voor extreme air. Doe me dan maar the greatest half-pipe of het bos ;).
Een spel dat denk ik NIEMAND speelt is Roland Garros 99 :+ . Dat spel is echt tof vind ik :).
Ken ik wel, speel het alleen niet omdat het imho klote was :D

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 02:41 schreef Coolie het volgende:

[..]

jawel........ met die kleine brommertje/auto's enzo en coole banen. DAt was lache mulitiplayeren
Ja Slicks 'n Slide was echt megacool! Dat was echt een heel tof spellegie zeker in multiplayer en dan met botsen dan konden de ronde tijden nog sneller! *D

5 sec. over een rondje dat is pas racen :P

Echt compleet grijs gespeeld met mijn broer, lekker veel ruzie door gekregen :o

Alleen een beetje jammer dat er opgegeven moment een virus op zat :+

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 22:56 schreef meelmark het volgende:
Dune 1? De adventure dan.. of speelde meer gasten die?
Heh. zeker 10 keer uitgespeeld! "we're doing spicemining!"

Ff kijken...ik ken eigenlijk niemand die Reunion speelde, een behoorlijk oud spel al van (wijlen) Grandslam Interactive.

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01 17:05
Ik vond Knights & Merchants ook wel leuk, leuk sfeertje, en grafisch beter dan Settlers 2. Lekker hakken en bouwen in de middeleeuwen. ;)

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 10:55

Spruit_elf

Intentionally left blank

Op woensdag 13 februari 2002 23:18 schreef xMvZx het volgende:
Elastomania, dat motorfiets spelletje,
kennen volgens mij wel meer mensen wel cool spel trouwens
www.elastomania.com
ik spel zelf settlers 2 en 3
sheep
en nog een paar oudere spellen en
warzone 2100
dat vind ik nog steeds het beste strategie spel volledig 3d makkelijk te besturen veel mogelijkheden
iets minder mooi als c&c tiberian sun maar wel 3d + in en uit zoomen en kan overal omheen draaien enz
enige nadeel is dat er heel veel te onderzoeken valt dat je af en toe niet weet wat je nou moet bouwen maar er zijn genoeg mods om dat op te lossen en anders kan je heel makkelijk zelf zon mod maken
www.newst.org

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Verwijderd

:P Lineage...
Je kan het downloaden op www.lineage-us.com :) Echt cooool spel :) Maar de meeste mensen vinden het niet zo cool of ze kennen het niet.

Verwijderd

Ultmate Soccer Manager 98.

Geen geweldig spel, maar het heeft me wel lang bezig gehouden. Ik heb er verder nog nooit iemand over gehoord.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:14
Op vrijdag 15 februari 2002 13:34 schreef Jozz het volgende:
Ik vond Knights & Merchants ook wel leuk, leuk sfeertje, en grafisch beter dan Settlers 2. Lekker hakken en bouwen in de middeleeuwen. ;)
Ja, inderdaad! Knights & Merchants, niet zo heel erg bekend, maar best een goede game.

Was volgens mij gemaakt door enkele ex Blue Byte medewerkers die niet eens waren met het beleid daar ofzo.

• Wom
  • Laatst online: 20:31

Wom

Fifa Soccer Managar van EA Sports. Komt uit 1997 geloof ik. Lekker zelf je stadion verbouwen :7

Verwijderd

RTCW

Verwijderd

Snake Rattle 'n Roll voor de NES

altijd humor gevonden, maar niemand vond er ook maar iets aan...

dat is mijn true loner... :)

Verwijderd

Toon struc, speelde alleen mn maat en ik. hartstikke leuke adventure... verder shgun: total war, etherlords en disciples2...

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-01 13:11
Op vrijdag 15 februari 2002 01:05 schreef Termi het volgende:
Misschien al vaker geweest :) :
Civ 1 :), dat is het enigste spel wat bij mij het woord perfect verdient. :). Het is allemaal zo goed gemaakt. Geen gedoe als tegenwoordig , goed en simpel
|:(

Ik weet nog wel een spel dat bijna niemand kent, Reunion. Het is een spel uit 1995 :? oid en het is een soort mix van empire galactica en Master of Orion (II), de bedoeling was om terug te keren naar de aarde door technologieen te ontwikkelen en oorlog te voeren met andere rassen enzo.

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

VGA Planets,

E-Mail based (prehistorical) space strategy game, zeer leuk en verslavend. Je moet wel een aantal gekken weten te verzamelen die mee willen doen. :)

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:18

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Sports Car GT, graphics zijn nog steeds best aardig en de physics(-engine) vind ik een van de beste ooit. Een van de weinige games waar je lekker realistisch rubber kunt verbranden.

En ik vind nog steeds dat Outcast door veel mensen werd ondergewaardeerd, ze starten het spel (veelal een rip) op en zagen 512x384 en sloten het weer af. Dan moet je echt ff verder kijken dan je neus lang is, en je gaat helemaal op in het verhaal (nou ja, ik dan :+). De rip viel me eerst ook een beetje tegen, toen heb ik hem legaal gekocht en...WOW...de muziek alleen al is het halve werk.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 09:54 schreef blaadaap het volgende:
maar ik kom nie verder dan uhm baan 4 of 5 dacht ik kom niet bij de tatanic of zoiets. :)
Veel oefenen, ik weet niet waar je precies moeite mee hebt?

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 15:48 schreef Mozin het volgende:
VGA Planets,

E-Mail based (prehistorical) space strategy game, zeer leuk en verslavend. Je moet wel een aantal gekken weten te verzamelen die mee willen doen. :)
Waaaah dat heb ik nog een tijdje gespeeld! Die interface was tenenkrommend slecht, maar wel ontzettend humor om te spelen ja! Speelde mijn ronde altijd in de pauze op het werk. Ik werd een keer heel vreemd door een collega aangekeken toen hij onverwacht over mijn schouder meekeek. Ik had het 'fascist'-ras, de enige die nog over was :) Hij natuurlijk denken dat ik een of andere skinhead was :z

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:47

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb altijd veel Anno 1602 gespeeld, werd ook door iedereen afgekreekt..

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Op woensdag 13 februari 2002 22:40 schreef RonnieB82 het volgende:
[lol modus]
"kleed barbie aan" vindt ik heel tof, maar niemand schijnt het hier leuk te vinden... :P
[/lol modus]
Ik speel wel veel "kleed barbie uit"

:)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 23:50 schreef Coolie het volgende:
medal of honor?? :) nee ff serieus:

jagged alliance 1. Ik ken niemand die het leuk vond omdat niemand zin had om dat spel te begrijpen
Heb het 3x helemaal uitgespeeld, ken nog 2 lui die het hebben gespeeld. Toen ze in 1e level zaten schoten ze hun eigen guards af :). (Ik trouwens ook)

JA 2 is ook cool, JA 2 UB is erg kort ( 10 uur spelen)
Terwijl JA 2 en JA 1 echt lang waren.

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 15:45 schreef RaVeNgEr het volgende:

[..]

|:(

Ik weet nog wel een spel dat bijna niemand kent, Reunion. Het is een spel uit 1995 :? oid en het is een soort mix van empire galactica en Master of Orion (II), de bedoeling was om terug te keren naar de aarde door technologieen te ontwikkelen en oorlog te voeren met andere rassen enzo.
Mag ik je even op mijn post wijzen, 1 bladzijde terug? Daar noemde ik Reunion namelijk. Maar ik ben dus niet alleen :) we zijn al met z'n tweetjes!

• ravenger
  • Laatst online: 09-01 13:11
hey kewl, had ik eroverheen gelezen :)
ik ben em ook kwijtgeraakt dat spel :'(, echt jammer want het is echt een kewl spel :)

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 18:11 schreef RaVeNgEr het volgende:
hey kewl, had ik eroverheen gelezen :)
ik ben em ook kwijtgeraakt dat spel :'(, echt jammer want het is echt een kewl spel :)
Ik heb hem nog wel liggen (origineel uiteraard), kwam hem laatst toevallig tegen, anders had ik er waarschijnlijk al niet meer aan gedacht.

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:18

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik vond Interstate '76 altijd een heel erg gaaf spel.

ook het al eerdere genoemde Slicks 'n Slide heb ik echt helemaal verslonden..

ps: Ook ik vind Dave Mirra gaaf hoor, alleen wel moeilijk..

Sys Specs

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 16:53
ik vond zo'n spel met dat groene konijn leuk, en iedereen verklaarde me voor gek :P (vind er nu iig niets meer aan)

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 15 februari 2002 20:39 schreef Danfoss het volgende:
Ik vond Interstate '76 altijd een heel erg gaaf spel.

ook het al eerdere genoemde Slicks 'n Slide heb ik echt helemaal verslonden..

Interstate was cool :) hoop dat daar nog een keer een remake of vervolg op komt :0

• Da_RoNiN
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

Sextris ! :D

Kenners weten waarom

• Wom
  • Laatst online: 20:31

Wom

Op vrijdag 15 februari 2002 20:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Interstate was cool :) hoop dat daar nog een keer een remake of vervolg op komt :0
Het vervolg is er geweest : Interstate '82.

Geen groot succes kan ik je verzekeren.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 20:39 schreef Danfoss het volgende:
Serieus? Ik vind het eigenlijk veels te makkelijk. Er zijn maar weinig dingen waar ik moeite mee heb :).

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:18

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Op vrijdag 15 februari 2002 21:29 schreef IceStorm het volgende:

Serieus? Ik vind het eigenlijk veels te makkelijk. Er zijn maar weinig dingen waar ik moeite mee heb :).
Ik kom bijv. niet verder als 3e map. die met die zwembaden. de high jump boven de 30ft krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar..

Sys Specs

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 20:59
Gothic vinden veel mensen ook nix, komt vooral door de gameplay, maar die is eigenlijk hardstikke goed en handig, als je er fftjes voor gaat zitten...

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op vrijdag 15 februari 2002 21:32 schreef Danfoss het volgende:
Ik kom bijv. niet verder als 3e map. die met die zwembaden. de high jump boven de 30ft krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar..
Oei :D Ik zal niet zeggen dat 40-45 ft al vrij simpel is en dat ik waarschijnlijk op 60-75 uitkom met l33t jumps :P

Verwijderd

Scorcher in een groen balletje multi-playeren zwaar vet
Megarace 2
Super-speed

Verwijderd

Chronicles of Pern: Dragonriders

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Football Manager: The F.A. premier league 2001

Ik ken niemand die dit speelt terwijl het veel stoerder is als Championship Manager.

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 16:09 schreef Piet_S het volgende:

[..]

Een kenner ! ;)
Nog een kenner! :P Wat een gemaai met de muis is dat spel, echt lachen!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 03:14 schreef supermel_nl het volgende:
Scorcher in een groen balletje multi-playeren zwaar vet
scorcher multiplay was ECHT cool jah :)

• creative8500
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Commandos 2 - iedereen vindt het te moeilijk maar ik vindt het steengoed

• hr15
  • Laatst online: 13:42
Ik zelf speel af en toe nog steeds graag
Warheads (Worms kloon met ruimteschepen)
En het fantastische adventure Fable

• pica
Op vrijdag 15 februari 2002 20:55 schreef BlubberZwijn het volgende:
ik vond zo'n spel met dat groene konijn leuk, en iedereen verklaarde me voor gek :P (vind er nu iig niets meer aan)
Jazz Jackrabbit :)
Op vrijdag 15 februari 2002 22:53 schreef Venkeroz het volgende:
Gothic vinden veel mensen ook nix, komt vooral door de gameplay, maar die is eigenlijk hardstikke goed en handig, als je er fftjes voor gaat zitten...
Precies :) het is f wennen, maar als dat eenmaal gebeurt is wil je niet meer anders :P .

Steam

• Brazza
  • Laatst online: 22-12-2025

Brazza

Byte me!

Dope wars, lekker simpel

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Masters of Orion 2. Is een strategie spel waarin je het universum moet beheersen, een buitenaards ras (antarens) moet uitmoorden of de presidentiele verkiezingen van het universum moet winnen. Je kan je eigen schepen ontwikkelen, je moet research doen, onderhandelen met andere rassen, gewoon best veel voor zo'n oud spel :)

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Phantasmagoria II..

Tenminste, ik ken bijna niemand dit spel kent, of heeft gespeeld. Het komt uit 1996 en is van Sierra. Samen met deel 1 zijn dit de echt gruwelijke spellen. Vooral 2 dan, Puzzle of Flesh vinnik heel erg goed.

Het verhaal is geweldig en ook de gameplay etc is vet. Ik hoop dat Sierra een volgende deel gaat maken. Lijkt me echt heel vet!

Verwijderd

Tux Racer :P

• LordMithril
  • Laatst online: 26-01 21:55
Jagged Alliance 1 en 2
die games rulen gewoon >:)

btw laatst op een LAN party waren een maat en ik de enige die Serious Sam leuk vonden.. de rest kende het niet of kraakte het af.. 1 keer raden wat het meest gekopieerde cdtje op de lan was >:) (kreeg mijn cd pas na 4 uur weer terug)

Bier, Whiskey en Metal!!

• pica
Op zondag 17 februari 2002 00:50 schreef vorteXt het volgende:
Phantasmagoria II..

Tenminste, ik ken bijna niemand dit spel kent, of heeft gespeeld. Het komt uit 1996 en is van Sierra. Samen met deel 1 zijn dit de echt gruwelijke spellen. Vooral 2 dan, Puzzle of Flesh vinnik heel erg goed.

Het verhaal is geweldig en ook de gameplay etc is vet. Ik hoop dat Sierra een volgende deel gaat maken. Lijkt me echt heel vet!
Helemaal uitgespeld toen we naar regenachtig engeland gingen op de laptop :7 . Echt creepy was dat, in het donker met regen en onweer in zo'n oud huisje in the middle of nowhere zo'n spel spelen :) .
Die laatste puzzel heb ik laaaang over gedaan...
Vond het stukje dat een gozer in de draden vast kwam, doordat het hem 'pakte' en toen z'n nek brak :+ . Toen had de hoofdrolspeler(naam kwijt) het ff niet meer :+ . Of toen zijn huisdier opeens met een vol zware evil stem wat terugzei/schold :+ .

Steam

Verwijderd

Sacrifice is ook wel vet, volgens mij is deze al eerder genoemd, maarja ik moest het ff kwijt }:O.

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 22:53 schreef Venkeroz het volgende:
ja, gothic ROELT! echt zo'n geweldig spel! gewoon geen woorden voor! :D

vooral het verhaal is subliem, en de grote map, iedereen waar mee je kan praten. echt GEWELDIG! :)

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 14:28

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Op zondag 17 februari 2002 00:39 schreef GambitRS het volgende:
Masters of Orion 2. Is een strategie spel waarin je het universum moet beheersen, een buitenaards ras (antarens) moet uitmoorden of de presidentiele verkiezingen van het universum moet winnen. Je kan je eigen schepen ontwikkelen, je moet research doen, onderhandelen met andere rassen, gewoon best veel voor zo'n oud spel :)
Ben ik dus toch niet alleen. (zie pagina 2 van dit topic).
Maar, het is Master of Orion 2 (zonder s, ik was altijd alleen de baas daar. :P
In het tweede kwartaal van dit jaar is deel 3 gepland, kijk maar eens op http://moo3.quicksilver.com

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:00
Op vrijdag 15 februari 2002 13:38 schreef Aneurism het volgende:
:P Lineage...
Je kan het downloaden op www.lineage-us.com :) Echt cooool spel :) Maar de meeste mensen vinden het niet zo cool of ze kennen het niet.
Wat niemand nix aan vinden? Speel het al 2 jaar :)

Xardas in da game daar ;) Dep server btw...

Speel jij op de Ken ofzo? Heb jou nooit gezien.

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Ik speel nog altijd: 'The FA Premier League Football Manager 2000/2001/2002. Alle 3 de delen vindt en vond ik echt super leuk; maar ik heb er nooit iemand anders over gehoord.

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 15:56 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Veel oefenen, ik weet niet waar je precies moeite mee hebt?
ow met als je daar die allarmen moet afzetten dat is wel lastig maja het lukt wel eens :P :P

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 02:06 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Oei :D Ik zal niet zeggen dat 40-45 ft al vrij simpel is en dat ik waarschijnlijk op 60-75 uitkom met l33t jumps :P
je hebt gelijk man dat is SUPER EASY :P :P

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09-2025

QuestGamer

Questje

Op zondag 17 februari 2002 01:05 schreef MarcR het volgende:
Tux Racer :P
Tux Racer roelt!!! *D

Verder speel ik ook nog: Revolt & Rollcage. Wie speelt deze spellen? Echt leuk om te multiplayeren :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Verwijderd

Lost eden en ninja rabbits
dat waren nog eens leuke grijsgespeelde spellen

Verwijderd

Shogo, Sin, Lost Eden, Z (laatste wel veel gespeeld maar niet door de mensen die ik ken)

edit:

Er schieten me nog zoveel spellen te binnen maar vooral:

TIM

Verwijderd

Return to Daggerfall uit de 486 tijd en Operation Flashpoint van 2001. Momenteel ben ik veel online aan het gamen met Medal of Honor...is ook wel lachu

• TheKHing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-01 11:00
Op donderdag 14 februari 2002 18:41 schreef Empty het volgende:
Transport Tycoon :) , heb ik echt lang gespeeld. Speel het nu nog naast UO. >:)
JA!! transport tycoon roels, ik speel ook nog vaak championship manager

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Verwijderd

matt hofman pro bmx echt super vet ik weet niet of veel dit spel spelen

• Joske Pauwels
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

De Halflife mod Sven Coop...

Superleuke mod, maar de mensen aan wie ik hem aanraadde vonden er maar niets aan...

Verwijderd

Uefa championsleague 95 owned , je kan alleen scoren vanaf de middenlijn :D.

Verwijderd

Total Annihilation (nu bekend toen amper)
TA: Kingdoms
Master of Orion
Transport Tycoon
Homeworld
Starsiege Universe
Rollercoaster Tycoon
Airline tycoon
hmm ik hou van spellen die goed zijn maar nooit de bekendheid hebben gehad die ze horen te krijgen. Zo speelde ik vroegen zoiets als Maze
Airborne Ranger
Indy 500
Stargate
Invaders
van die Basic spelletjes

ach ik kan nog wel een zooitje noemen

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Voor de interstate 72 fans: ga aub niet interstate 82 proberen want dan ga je echt afknappen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Tirillo
  • Niet online

Tirillo

Joker of Unauwen

Freecell!!

...

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 17:54 schreef T-1o0o het volgende:
matt hofman pro bmx echt super vet ik weet niet of veel dit spel spelen
ik ken het wel is het dan zo vet? een vriend heeft het op de ps dus zal wel eens zien :)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:40

Damian

Insane Obtrusion

Op woensdag 13 februari 2002 23:05 schreef illem het volgende:
OGC
aaargggh teringlijer!!

ben jij zo onderhand niet op alle servers gebanned!!???

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 11:23
Ik heb vooral Half-life veel gespeeld, en daarna Counter Strike (speel overigens nog steeds CS). Ben ook grote fan van de Final Fantasy reeks en dan deel 7 in het bijzonder, daar heb ik flink wat uurtjes mee doorgebracht.

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Blade Runner of Tony Hawk 2! GTA2 is ook wel phat, maar dat wordt nog wel redelijk gespeeld gezien het aantal topix hier!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op maandag 18 februari 2002 16:22 schreef Dinictus het volgende:
Voor de interstate 72 fans: ga aub niet interstate 82 proberen want dan ga je echt afknappen.
Die was ook gaaf ja! Die had ik bij me Force feedback joystickie gehad, echt super stoer!

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
The Sims + uitbreidingen :9~

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:57
M@nic daarin ben je echt zeker niet de enige hoor!

There is no magic.

Verwijderd

Ik vind zo veel spellen leuk, maar Transport Tycoon blijft voor mij het leukste spel.

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Op maandag 18 februari 2002 21:25 schreef The Will het volgende:
M@nic daarin ben je echt zeker niet de enige hoor!
Nou ja, iig zijn er hier maar weinig fans!

• FreakR
  • Laatst online: 26-01 19:06
Anno 1602 :) vond ik vroeger zwaar gaaf...ik was de enige haha :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Sfynx
  • Niet online
Ik zal het spel noemen dat ik het allerlangst heb gespeeld:

Mega Man 2 voor de aloude NES :)

Die hele Mega Man serie (vooral 2,3,4) heb k trouwens gespeeld... weken gingen eraan op... ik ken nu nog al die namen van al die levelbaasjes uit m'n kop en in welke volgorde je ze moest verslaan voor t makkelijkste spelverloop :+

Soms overweeg ik nog om dat ding weer eens van zolder te halen en 7 jaar terug in de tijd te gaan *D

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 02:46 schreef Henno het volgende:
Ik zal het spel noemen dat ik het allerlangst heb gespeeld:

Mega Man 2 voor de aloude NES :)

Die hele Mega Man serie (vooral 2,3,4) heb k trouwens gespeeld... weken gingen eraan op... ik ken nu nog al die namen van al die levelbaasjes uit m'n kop en in welke volgorde je ze moest verslaan voor t makkelijkste spelverloop :+

Soms overweeg ik nog om dat ding weer eens van zolder te halen en 7 jaar terug in de tijd te gaan *D
Ik vind Mega Man ook leuk :P

• buzz
  • Laatst online: 14:53
Sonic the hedgehog >:) ik mocht als mannetje van 10 naar de kampioenschappen daar in >:) >:) 240 ringen in Sonic 2 in een minuut >:) ja dat zijn ze allemaal in dat hele level ja :P

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 16:09 schreef The Dude het volgende:

lijst met coole games met als belangrijkste

Airborne Ranger
Wat een vet gaaf spel was dat.
Lekker gevarieerd en prachtige biepjes :)
(was alleen nix vergeleken de C64 :))

Wie van jullie kent trouwens de spellen BurgerTime, Aztec challenge en River raid voor de C64 :)

Dat waren pas topspellen

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 16:30 schreef Pum het volgende:
[..]Momenteel ben ik veel online aan het gamen met Medal of Honor...is ook wel lachu
Nee dat speelt verder niemand, dus je bent alleen online :P
Du-uh!

• pica
Op maandag 18 februari 2002 18:40 schreef Damian het volgende:

[..]

aaargggh teringlijer!!

ben jij zo onderhand niet op alle servers gebanned!!???
Keygen :X .

Steam

Pagina: 1 2 3 4 Laatste