If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Verwijderd
Tuurlijk, is ook gewoon een goed spel.Op dinsdag 19 februari 2002 14:01 schreef Rickets het volgende:
Ik vind Shogo wel geinig, kent iemand dat?? (vast wel)
Verwijderd
Ooh Cannon Fodder op de amiga 500Op dinsdag 19 februari 2002 14:25 schreef marshallq het volgende:
Lost vikings, of cannon fodder (via amiga emu)
Echt gave spelletjes
Zit er op de emu ook dat liedje bij ?
(War never been so much fun)
Dat was zo'n geweldig nummer
Ik voelde me zo genaaid
Lost Viking was ook strak net als Fury of the Furries (ofzo)
Ja Sonic uitspelen midden in de nacht. Werelds was dat als mannetje van 8 ofzo voor sinterklaas een Sega met Sonic krijgen. De goede oude tijdOp dinsdag 19 februari 2002 09:53 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Sonic the hedgehogik mocht als mannetje van 10 naar de kampioenschappen daar in
![]()
240 ringen in Sonic 2 in een minuut
ja dat zijn ze allemaal in dat hele level ja
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Verwijderd
http://www.win.tue.nl/~kroisos/ragnarok/
Verwijderd
Correctie, ik speel het ook online, dus. JE BENT NIET ALLEEN.Op dinsdag 19 februari 2002 13:07 schreef Patrickje het volgende:
[..]
Nee dat speelt verder niemand, dus je bent alleen online
Du-uh!
moet je ff die patch installen en voila, het werkt
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
kijk hier eens:Op dinsdag 19 februari 2002 19:21 schreef Knuckles het volgende:
iemand die dat nog speelt btw?draait niet meer in xp Transport tycoon deluxe dat sux wel//
[topic=394154/1/25]
en voor de rest ehm settlers 2 en af en toe ook nog
transport tycoon deluxe dir draait allemaal netjes onder xp
Verwijderd
Operation Flashpoint: zwaar realistisch en gigantische mapz. Vooral in de COOP mode er vet om als team missies te voltooien !
Dat is het enige spel wat me, nu dik 10 jaar geleden echt pakte..
Kwam eerst uit op de Amiga, later ook op de PC
Gaat over een scientist die door 1 van zijn experimenten naar een andere tijd/dimensie wordt gestuurd..
Verwijderd
perfect zellufs !!Op dinsdag 19 februari 2002 19:26 schreef Kees het volgende:
transport tycoon draait PRIMA onder win2k/xp hoor
moet je ff die patch installen en voila, het werkt
En die muziek is helemaal koel !!
Verwijderd
Ja geweldig spel met super coole graphicsOp woensdag 20 februari 2002 09:37 schreef shades het volgende:
Kent iemand Another World ??
Dat is het enige spel wat me, nu dik 10 jaar geleden echt pakte..
Kwam eerst uit op de Amiga, later ook op de PC
Gaat over een scientist die door 1 van zijn experimenten naar een andere tijd/dimensie wordt gestuurd..
Werd later nog vervolgd door het spel Flashback
PS dit spel was er ook op de sega onder de naam : out of this world
Zeker te weten helemaal mee eens. Dat is nou eens een tof spel waar ze zeker nog een remake van moeten maken. Daar heb ik wat uurtjes aan versleten als baas van een groot transport concernOp dinsdag 19 februari 2002 18:21 schreef Knuckles het volgende:
Transport Tycoon Deluxe
moeten ze een keer remaken
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
grafisch zag het er wel leuk uit (i82) je kon zelfs uit je auto klimmenOp maandag 18 februari 2002 16:22 schreef Dinictus het volgende:
Voor de interstate 72 fans: ga aub niet interstate 82 proberen want dan ga je echt afknappen.
i72 speelde ik vooral over me netwerk was wel cool single player nooit echt gespeeld, i72 was een erg origineel concept
Elect a clown, expect a circus.
kheb dat liedje vast wel ergens op SID ofzo vet cool liedje idd, echt onovertroffenOp dinsdag 19 februari 2002 15:31 schreef Gamegod het volgende:
Ooh Cannon Fodder op de amiga 500
Zit er op de emu ook dat liedje bij ?
(War never been so much fun)
Dat was zo'n geweldig nummertoen ik het spel later op de PC kreeg zat het liedje er niet bij
Ik voelde me zo genaaid
Elect a clown, expect a circus.
Simpel maar wel cool.. het pakte je gewoon.Op woensdag 20 februari 2002 10:34 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Ja geweldig spel met super coole graphics
Ik heb hier wel eens shots van gezien maar nooit gespeeld. Zag er wel mooi uit ja... Is dat spel nog ergens in het budget circuit terecht gekomen ?Werd later nog vervolgd door het spel Flashback
Verwijderd
nog een paar
Supaplex
Abuse
Rampart
Tyrian v2.0
Verwijderd
Verwijderd
die moeten ze es in een mooi getekende, strak gemaakte pc versie uitbrengen!!
Verwijderd
Er is ooit een Spy VS Spy gemaakt voor de PC maar die haalde bij lange na niet bij de C64 versie.Op donderdag 21 februari 2002 05:09 schreef dicaprio het volgende:
spy vs spy op cm64, speel ik soms nog wel es, keb er 2 delen van, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf.
die moeten ze es in een mooi getekende, strak gemaakte pc versie uitbrengen!!
Volgens mij waren er 3 delen van op de C64 (een op een eiland met een vulkaan,een in een huis waar je weg moest komen met een vliegtuig en nog een maar kan me niet meer herrineren hoe die ging :<iemand een idee ? anders blijf ik er weer dagen over malen>( ik word oud
Zak mcCracken 2 wordt gemaakt!Op woensdag 13 februari 2002 22:42 schreef Soccubus het volgende:
[..]
de titel doet me denken aan "Zack mcCracken and the Aliën mind benders" denken
http://www.zak2.org/

Als je een search doet op another world zijn er meerdere die dit een fantastisch spel vonden
ZELDA: OCARINA OF TIME
forever and ever this game is the best....B-)
en final fantasy suckt forever
Verwijderd
Oil Empirium...
maar dat was n duits spelletje. moest je naar olie boren, handel drijven, en elkaars olietanks/bronnen saboteren.
ook vond ik pizza tycoon wel vet, maar dat is waarschijnlijk bekender hierzow.
kheb thuis nog me high score op een screenshotje...
boven de 10.000
beat that
pr0mpt - It never hurts to help!
Willen we dat?Op maandag 25 februari 2002 09:26 schreef pr0mpt het volgende:
Solitair
boven de 10.000
beat that
Ik heb ook nog wel 's een spel gespeeld dat volgens mij best wel bekend is, maar ik bijna nooit iemand er over gehoord: B-Hunter. Hierin was je een bountyhunter en moest je in een soort vliegtuigje in een 3D-wereld slechterikken afschieten. Zo, beat that Jurjen Tiersma(gamesreviewer van o.a. Gamesen en PU).
Dat vind jij niet als enige leuk.Op maandag 25 februari 2002 09:26 schreef pr0mpt het volgende:
Solitair
boven de 10.000
beat that
Ik heb hier nog duizenden bejaarden die dat spelletje worshipen..
Dune 1 adventure. Helemaal kapot gespeeld, super spel toen.Op woensdag 13 februari 2002 22:56 schreef meelmark het volgende:
Dune 1? De adventure dan.. of speelde meer gasten die?
Speel 'm nu nog af en toe. Alleen het geluid werkt nu niet meer zo goed [winME]
Verwijderd
(ja dat uitroepteken hoort)
is een spel van een jaar of 6 á 7 oud, turn based space strategy.
ik heb nu een demo versie van een jaar of 2 geleden, en het is echt geweldig.
Je bent clichématig de leider van een groot rijk, begint met 1 planeet en dan maar uitbreiden, veel research, maak je eigen scheepjes, mijnen, oorlog enz enz.
nou, ken nog maar 1 iemand die het ook leuk vind, en dat is een Amerikaanse gast die ik bij dit spel heb ontmoet: Space
naja, al met al een echt sci-fi freak spel
verder nog Space Empires , ben begonnen met 2 en heb nu ook de volledige versie van 3 (niet gekocht hoor) en de demo van 4 jeuh!
helaas, veel sites zijn niet meer online.
er zijn wel een paar sites te vinden maar de ftp-link erachter werkt dan niet meer etc. gewoon te oud helaas.
echt waar, speel t, met tot aan 6 mensen op een pc, je ligt gegarandeerd dubbel.
Kheb t vanmiddag nog met zn 3en gespeeld, geweldig
Ik weet btw niet of t onder XP en 2000 werkt, want t is volgens mij wel dos
maar t is heel koel, je hebt allemaal een puntje en dat wordt een lijntje, dat steeds langer wordt en je mag elkaar niet raken en je moet door elkaars gaten heen (die af n toe ontstaan) en degene die t langst nergens tegen aan botst 20 keer is tokec hry offzo
beetje vaag, maar heel koel
hier kan je t downen, t is vet klein en gratis, geen illegaal ding dus
http://www.worldoffreegames.com/factsheet.php?id=79
freeware dus
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Moet nog zien of die ergens origineel te krijgen is
Schapies wippen is grappig
Verwijderd
Vond zelf Take No Prisoners (1994) een heel leuk spelletje, maar ik ben blijkbaar de enige. Heb nog steeds een save waarin ik vastzit bij de eindbaas, maar op het net kan ik niemand (!) vinden die hem heeft uitgespeeld. De helpdesk van Red Orb kan me zelfs niet meer vertellen wie de ontwerper was van het spel, zodat ik er echt niet doorheen kom. Fles wodka voor diegene die me kan vertellen hoe deze uit te spelen!
(btw, Spy vs Spy III was op de noordpool)
Verwijderd
/me heeft de NES hier nog ergens staanOp dinsdag 19 februari 2002 02:46 schreef Sfynx het volgende:
Ik zal het spel noemen dat ik het allerlangst heb gespeeld:
Mega Man 2 voor de aloude NES
Die hele Mega Man serie (vooral 2,3,4) heb k trouwens gespeeld... weken gingen eraan op... ik ken nu nog al die namen van al die levelbaasjes uit m'n kop en in welke volgorde je ze moest verslaan voor t makkelijkste spelverloop
Soms overweeg ik nog om dat ding weer eens van zolder te halen en 7 jaar terug in de tijd te gaan
(tegenwoordig weer terug in doos
MET Mega-Man 2, en na al die jaaaaaaren dat ik het niet gespeeld had, kon ik het nog steeds uitspelen, aangezien ik elk level nog uit mijn hoofd kende
ik was echt megaman verslaafde vroeger
Verwijderd
nee hoor, hier nog 1Op woensdag 12 juni 2002 01:38 schreef Bene het volgende:
Vond zelf Take No Prisoners (1994) een heel leuk spelletje, maar ik ben blijkbaar de enige.
heb hem nog origineel hier liggen zelfs
Deden mijn broer en ik altijd over LAN
Nooit uitgespeeld trouwens, had ik het geduld niet voor, was teveel moeilijk doen vond ik...
SHADOW OF THE BEAST 1/2/3
dat waren nog is spellen mensen!:P
Als er 300 spelers tegelijk online zijn in de AOE Rise of Rome rooms, dan is het veel
Iedereen zegt dat er alleen maar cheaters enzow inzitten, en dat iedereen lame is en camped.
Merk ik niets van
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Of Reunion vond ik ook bijna als enige tof, tenminste van de mensen die ik toen (8 jaar geleden kende
Verwijderd
Spel over de boeken vna Anne McCaffrey. Het is een hartstikke leuke adventure met een beetje RPG elementen (je krijgt xp op gebieden van Strength, Intelligence en iets van faam ofzo. je moet bepaalde levels bereiken om sommige dingen te kunnen doen).
Het kreeg niet echt hoge cijfers en heb er ook nog nooit iemand over gehoord terwijl ik het 2 keer achterelkaar heb uitgespeeld
En het is nu nog zoOp maandag 18 februari 2002 21:21 schreef M@NIC het volgende:
The Sims + uitbreidingen
Owja Duke Nukem MP zit ik ook nog steeds te spelen, terwijl iedereen dat spel af zit te zeiken
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
wat dit dit spel met een 3d intro van een ferrari die stopte bij een Science Lab terwijl het onweerde?Op woensdag 20 februari 2002 10:34 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Ja geweldig spel met super coole graphics
Werd later nog vervolgd door het spel Flashback
Human Bobby
Nooit iemand anders over gehoord.
Verwijderd
spelletjes als:
-Rags to Riches, zwerver die moet overleven
-Jungle Hunt, mix tussen indiana jones en tarzan
-nog wat andere standaard games die erg koel zijn.
alleen die C64 mist nu ergens een kabeltje ofzo
Verwijderd
U.F.O. Enemy Unknown... ouwe dosgame
en Quake 3 Arena... (misschien ben ik niet de enige, maar
iedereen hiero vindt Unreal Tournament leuker geloof ik...)
Q3A hier ook hoor!Op woensdag 12 juni 2002 11:47 schreef paytor het volgende:
Euhm..
U.F.O. Enemy Unknown... ouwe dosgame
en Quake 3 Arena... (misschien ben ik niet de enige, maar
iedereen hiero vindt Unreal Tournament leuker geloof ik...)
Rally Masters -> ik vind 't 1 van de coolste racegames (vooral online)
Een hoop spellen die hier genoemd worden heb ik ook veel gespeeld: Master of Orion, Spy vs Spy, Leather Godesses of Phobos, Anno 1602, ...
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
Ja Death Rally was kewl! Steeds steroids pakken voor die sneaky gast. En leuke namen als Lee Vice en Greg PeckOp woensdag 12 juni 2002 12:02 schreef Kroetsjov het volgende:
Death Rally -> was zo'n cool spel; lekker scheuren, knallen, enz (werkt helaas niet meer onder XP)
Rally Masters -> ik vind 't 1 van de coolste racegames (vooral online)
Een hoop spellen die hier genoemd worden heb ik ook veel gespeeld: Master of Orion, Spy vs Spy, Leather Godesses of Phobos, Anno 1602, ...
Verwijderd
dat is echt een CARNAGE spel, mp deed het ook prima.
- Crystal Caves (PC)
Spellen die ik helemaal grijs gespeeld heb:
- Mario Kart op de SNES (nu speel ik het op de GBA, maar das toch anders)
- Unirally voor de SNES (dat met die eenwieler, ook heeeel leuk)
- En als laatste Mortal Kombat I (die heb ik met mijn voeten uitgespeeld, ik had namelijk een grote arcade look-a-like joystick, was echter supercool)
Ow ja voordat ik het vergeet:
het spel GP (Grand Prix) op de pc, dat heb ik echt zoooo lang gespeeld en dat was echt cool.
Ikari warriors (Amiga)
Raptor ! (PC)
Beachvolleybal (nes)
Payload (MSX)
Boulderdash (msx)
Wings of Fury (PC)
Koffie en meer...
Die heb ik om dezelfde reden ook helemaal grijs gespeeltOp woensdag 12 juni 2002 12:09 schreef vandenhork25 het volgende:
- Crystal Caves (PC)
Voor de mensen die Q3 en Pacman noemen, die vind iedereen leuk dus laat die achterwege aub.
kan aan mij liggen maar die twee spellen vind ik echt geen ^Op woensdag 12 juni 2002 12:13 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Voor de mensen die Q3 en Pacman noemen, die vind iedereen leuk dus laat die achterwege aub.
(^%*#$ aan. Vooral Q3 niet, snap niet wat jullie daar leuk aan vinden. En Pacman was niet leuk maar 3D-man wel
en Quarantaine beetje GTAlike, maar dan al 3dstad enzo
Je bent niet de enige die Starwig een fantastisch spel vind, alleen jammer dat mijn Snes Cartridge van dat spel het niet meer doet, mijn Super Mario kaart begint het ook al te begeven.Op woensdag 12 juni 2002 13:09 schreef Dericteur het volgende:
starfox/starwing voor de snes (doek nog steeds, maar dan via emulator
hey die ken ikOp woensdag 13 februari 2002 22:58 schreef Evilernie het volgende:
Gearhead Garage
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Quarantaine was VETTTT!! Dat roelde echtOp woensdag 12 juni 2002 13:09 schreef Dericteur het volgende:
starfox/starwing voor de snes (doek nog steeds, maar dan via emulator
Helemaal dood gespeeld...
Het is me overigens nooit gelukt echt een grote stad met mooie huizen te bouwen
heeft iemand tips?
Ik zet m'n MSX er nog regelmatig voor aan
En voor de Amiga is North and South echt top. .al denk ik dat er nog wel meer mensen zijn die dit spel nog graag spelen.
Verwijderd
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
de vette game die ik dus wel gruwlijk vind en anderen niet--> Achtung die Kurve
t is in dos en ik d8 dat t niet in w2k/xp zou werken, MAAR!
t werkt dus hartstikke wel, dowloaden die hap dus, tis freeware, 43 kb en speelbaar met 6 mensen
echt droog met 3 of meer mensen , aanrader
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
"Welk spel vind JIJ als enige leuk" en er komen constant mensen die zeggen CS, Q3, UT, Civilization en een zooi andere superbekende superveel gespeelde spellen
Vandaag kwam 1.5 uit en na 2 maanden wil ik wel is even proberen of ik het nog kan dat CS'en
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Als je de FULL-VERSION wil met meer auto;s moet je even searchen op KaZaA
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
ik heb de full geloof ikOp woensdag 12 juni 2002 19:47 schreef Tha_HCT het volgende:
@ Evilernie
Als je de FULL-VERSION wil met meer auto;s moet je even searchen op KaZaA
tampert, kriminalpolizei
Ik vind "kleed barbie uit" persoonlijk leuker...Op woensdag 13 februari 2002 22:40 schreef RonnieB82 het volgende:
[lol modus]
"kleed barbie aan" vindt ik heel tof, maar niemand schijnt het hier leuk te vinden...
[/lol modus]
Maar ff serieus, CHUCKIE EGG !!! Nu zullen jullie vragen:"Chuckie Egg ?". JA, Chuckie Egg. Een spelletje van vroeger toen ik nog een MSX had...
Speel het nog steeds wel 's sinds ik een pc versie ervan heb gevonden... Een spel uit 1986 ofzo maar verslavend !!!
Doel: Ontwijk de kippen en pak alle eieren. Na level 8 ofzo komt moederkip de kleine kippetjes nog helpen ook...
En iets recenter: Summoner