Er is nog een einde, dan zie je al de vrouwelijk figuren uit het spel dansen in zo'n disco. Best leuk muziek!Op maandag 11 februari 2002 19:33 schreef CU2morO het volgende:
[..]
whoa... disco einde?
ik dacht dat je had:
-met helios mergen
-de boel slopen
-de aquinas hub mollen
maar niet de disco einde
Ja idd, krijgt die dude vanuit het niets in een keer een buis op z'n Kanis en GunninkOp maandag 11 februari 2002 11:54 schreef KID-ICARUS het volgende:
Absoluut Soldier of Fortune, wat een kut einde, het hele spel behoorlijk realistisch en dan krijg je zo iets! Echt een afknapper![]()
![]()
Ik vond Monkey Island ook een briliant einde hebben, wel een beetje vaag natuurlijk maar ik vind het juist hartstikke origineel. Ik vind DFLW een dom einde hebben.
Verwijderd
ja d0h gek he jezus daar zit geen eens een verhaallijn in man !! argh Q3 RulezzzOp maandag 11 februari 2002 09:40 schreef DeX het volgende:
Quake 3..
Slechtste die ik heb gehad ?? eeuh Ghost Recon was niet echt fasntastisch alleen beetje rond vliegen door levels
half-life was te gek, wat in mijn geval gold is dat ik overal die vent zag vonk wel Cool elke keer kon je weer net niet bij hem komen echt relaxed en dan op het eind sta je naast em !!
ik vond die soort van upgrade van hl eeuh met dat wilde westen 8ige werelden behoorlijk zwak !! en UT zit een sooret van verhaal in maar UT
Verwijderd
Master of Orion 2 (zinloos dom klein kut filmpje)
Mechwarrior 4 (ahem. GADVERDAMME!)
MechCommander 2 (of 1, één van de twee had echt een triest no-ending ending.)
Civilization (kent uw klassieker, tweaker!)
I-War 2 schijnt een bbout einde te hebben maar ik ben er niet zo goed in dus het zal wel
Aliens versus Predator. Na level 5 is t gewoon exit. isjniemeerspel.
S.O.F. Wat een SOF
Wolfenstein uiteraart
Test Drive 1 ("My grandma drives faster then you!"
)
Sopwith. einde = dingetjes op, beetje rondvliegen tot je je verveelt. (nogal snel)
Diablo 2 (hoera, beest plat. ehm... ik mis een CD, kost wéér 100 piek.
) (met LOd is het over maaaaar dan heb je die 100 piek gelapt, en is de voiceover van Tyreal weer nep
)
I-War 2 schijnt een bbout einde te hebben maar ik ben er niet zo goed in dus het zal wel
S.O.F. Wat een SOF
Wolfenstein uiteraart
Test Drive 1 ("My grandma drives faster then you!"
Sopwith. einde = dingetjes op, beetje rondvliegen tot je je verveelt. (nogal snel)
Diablo 2 (hoera, beest plat. ehm... ik mis een CD, kost wéér 100 piek.
Gunman bedoel je?Op maandag 11 februari 2002 20:24 schreef markwolfswinkel het volgende:
Ik vond die soort van upgrade van hl eeuh met dat wilde westen 8ige werelden behoorlijk zwak !!
leeg
Verwijderd
max payne was een mooi spel maar alleen zeer makkelijk om uit te spelen en het einde ja dat wist je eigenlijk al als je oplette in het begin van het spel.
OKE en nu de SPELLEN met het BESTE EINDE... +WAAROM!!!
Het beste einde... mmhh kan ik nu ff niet opkomen.
Wat ik atlijd mooie spellen vind zijn triestige eindes waarin iemand sterft... zit iet s in mn achterhoofd, och ja ZONE OF THE ENDERS voor PS2
ALLE SPELAPPARATENSPELLEN MOGEN MEEDOEN DUS OOK ps3 en dc etc.
Wat ik atlijd mooie spellen vind zijn triestige eindes waarin iemand sterft... zit iet s in mn achterhoofd, och ja ZONE OF THE ENDERS voor PS2
Samen staan we sterk!
Verwijderd
ik vond max payne ook wel droevigOp maandag 11 februari 2002 21:14 schreef IkBenAlles het volgende:
OKE en nu de SPELLEN met het BESTE EINDE... +WAAROM!!!
Hoe ging het einde van Opposing Force?Op maandag 11 februari 2002 19:31 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
Half-Life vind ik ook een super einde hebben, net als Opposing Force.........
Ik heb alleen het einde van Half Life gezien, en hij was wel goed, maar ik had toch iets anders verwacht. Dat hij misschien terug zou keren op de basis en in de boeien zou worden geslagen ofzo..
Zone of the Enders PS2, ik kon niet geloven dat het was afgelopen....hallo Jehuty moet op suicide missie stop her, het is zo een mooie orbital frame!!! En de eindbaas kan je nog niet eens verslaan je escaped em alleen. Dit vraagt om een deel 2
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
je komt ook bij die maf-pratende gast in een helicopter, maar omdat je "te veel weet" moet je daar blijven.Op maandag 11 februari 2002 22:20 schreef Eftelingtijntje het volgende:
[..]
Hoe ging het einde van Opposing Force?
Ik heb alleen het einde van Half Life gezien, en hij was wel goed, maar ik had toch iets anders verwacht. Dat hij misschien terug zou keren op de basis en in de boeien zou worden geslagen ofzo..
Dus zit je lekker tot weet ik hoelang in een andere dimensie in die helicopter.
( zover ik het me kan herinneren
C:\>_
Verwijderd
ik vond alle Redident Evil games een zaaaaaaaaalig einde hebben , behalve 3 , die was nogal belachelijk want welke gek schiet nu een Nuke op 1 stadje
Soul Reaver 1 was een kuteinde want het was zo'n zalig spel en dan had ik wat van "yay , nu wachten tot 2 er is ..."
Soul Reaver 1 was een kuteinde want het was zo'n zalig spel en dan had ik wat van "yay , nu wachten tot 2 er is ..."
NOLF = No one lives Forever !
Goed spel met vage einde !
Goed spel met vage einde !
dikzak
Verwijderd
Blade Runner roeleert idd zwaar, met 6 eindesOp maandag 11 februari 2002 18:41 schreef Blukmeester het volgende:
Blade runner heeft mooie eindes (vind ik)
Hmm, maar slecht..
Vond dat van opposing force niet zo en hitman vond ik ook maar niks.
Bij Max Payne had zo'n beetje een idee van, en nou laten ze zien hoe hij die ene knakker afperst en vrij komt, of anders nog een deel eraan vast. Jammer maar helaas...
Verwijderd
Nee man Full trottle was mega VET!!!!Op maandag 11 februari 2002 16:28 schreef Gamegod het volgende:
Slechtste einde :
alle Lucasarts & Sierra Adventures ==>> Het was het teken dat het er weer op zat
supervet zelfsOp dinsdag 12 februari 2002 02:56 schreef narfpower het volgende:
[..]
Nee man Full trottle was mega VET!!!!
PIII 800@804 Mhz
die gast met dat koffertje neemt je mee in een heli naar andere dimensie en hij verdwijnt dan en laat jou achter voor de rest van je leven in die dimensieOp maandag 11 februari 2002 22:20 schreef Eftelingtijntje het volgende:
[..]
Hoe ging het einde van Opposing Force?
ik heb juist het einde van Half-Life nooit zelf gezien....alleen van horen vertellen.........vanaf Xen vond ik er niet veel meer aan....
PIII 800@804 Mhz
Voor mij staat Project IGI wel op 1 wat betreft zwak einde.
Halflife en Max payne nooit gespeeld, dus daar kan ik niet echt over oordelen.
Halflife en Max payne nooit gespeeld, dus daar kan ik niet echt over oordelen.
timesplitters 2 voor ps2. Als je het hebt uitgespeelds zegt het game over/congrans...
beste game makers. WIJ WILLEN FILMPJES OP HET EIND!!!
beste game makers. WIJ WILLEN FILMPJES OP HET EIND!!!
Samen staan we sterk!
FF6 op de SNES vond ik nou ook niet geweldig eerlijk gezged. In tegenstelling tot 4 was dit eigenlijk een bagger einde.
Weet iemand of vor dit spel meerdere eindes te behalen zijn?
Weet iemand of vor dit spel meerdere eindes te behalen zijn?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Rocketeer.
Game Over scherm:
Pleurt de Rocketeer van 10 km hoogte naar beneden met de mededeling op het scherm "Grandma says: If men were to fly they have wings".
Goodbye grandma and game
Game Over scherm:
Pleurt de Rocketeer van 10 km hoogte naar beneden met de mededeling op het scherm "Grandma says: If men were to fly they have wings".
Goodbye grandma and game
He who controls the Spice, controls the Universe.
Half life blue shift is een superkrom en dom spel ik heb het origineel hier liggen. Het spel eindigt al waar freeman in half life ontvoerd word. Heel kort spel dus. Het spel was voor mij circa 2 uur spelplezier. Supersimpel en saai.
het einde was juist heel mooi. Je ziet dat de politie met wat anderen happy ontsnappen en wegrijden. Dit geeft je wat te denken. Zullen ze dit doorvertellen wat gaat er met hun gebeuren etc. Nlueshift 2 zou beter zijn.
kun je btw counterstrike op blueshift installen.
dat zou namelijk heel handig zijn omdat ik allebei mijn originele half life cd kwijt ben. MWEEEH!!!
het einde was juist heel mooi. Je ziet dat de politie met wat anderen happy ontsnappen en wegrijden. Dit geeft je wat te denken. Zullen ze dit doorvertellen wat gaat er met hun gebeuren etc. Nlueshift 2 zou beter zijn.
kun je btw counterstrike op blueshift installen.
dat zou namelijk heel handig zijn omdat ik allebei mijn originele half life cd kwijt ben. MWEEEH!!!
Samen staan we sterk!
Hit Man beetje triest einde..... wel kewl spel btw
dus...
Is al gezegd maar opzekers Quake 3,.. ook al is het het beste spel samen met Starcraft ever
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
de meeste spellen zie ik het eind niet eens van, ik speel ze 5 minuten en pleur ze daarna weer op de grote hoop hehe
Half-Life, beste game ooit maar het einde was zwak.
Verwijderd
idd!Op woensdag 13 februari 2002 17:31 schreef kixor het volgende:
Half-Life, beste game ooit maar het einde was zwak.
Veel spellen hebben een leuk verhaal maar een goed en leuk einde word nogal eens vergeten.
SimCity 3000 heeft een ruk einde, als je een beetje lollig zit te doen met je (gesavede) 1337te stad, beetje hier en daar een rampje, staat er als je -100000 $ heb dat je op moet rotten als Burgemeester 
Einde van Half-Life r0x0rz j00b b0x0rz dude!
Einde van C&C Red Alert 2 viel ook tegen. Verwacht een 1337 filmpje waarin half Moskou aan fladeren werd geschoten, en half Rusland's kont geschopt maar nee, Tanya gaat naar binnen en vind Romanov (of zo
) onder een tafel...ARGH 
De filmpjes van RA2 vielen over het algemeen erg tegen, alleen maar story-blah...Ik C&C RA1 had je van die 1337 fimpjes waarin je van die tanks en wrede cruisers (goeie ouwe tijd
) zag voorbij denderen...
Einde van Half-Life r0x0rz j00b b0x0rz dude!
Einde van C&C Red Alert 2 viel ook tegen. Verwacht een 1337 filmpje waarin half Moskou aan fladeren werd geschoten, en half Rusland's kont geschopt maar nee, Tanya gaat naar binnen en vind Romanov (of zo
De filmpjes van RA2 vielen over het algemeen erg tegen, alleen maar story-blah...Ik C&C RA1 had je van die 1337 fimpjes waarin je van die tanks en wrede cruisers (goeie ouwe tijd
Verwijderd
Ok even wat andere systemen. Ik vond alle Zelda eindes echt super (N64 heb ik alleen niet gezien voor de rest allemaal). Mystic quest op de gameboy ook SUPER. Het open einde van diablo2classic vond ik ook erg cool. Ennuh de gehele monkeyisland reks uiteraard.
Dat was hem wel zon beetje
Dat was hem wel zon beetje
Civilization III heeft echt de meest domme eindes (ja ,meerdere) die er bestaan. Na 30 uur een empire te hebben opgebouwd en klaar te zijn voor een mega invasie heb ik ineens gewonnen met of een cultural of diplomatic victory.
Geen filmpje, geen muziekje , helemaal niks, alleen een pop-up met de mededeling "you have achieved a cultural victory". En dat na 30 uur spelen, tsss....
Het enige 'leuke' einde is als je gaat voor de space race, dan krijg je wel een leuk filmpje te zien. Gelukkig kan je de victory condities zelf aanpassen.
Geen filmpje, geen muziekje , helemaal niks, alleen een pop-up met de mededeling "you have achieved a cultural victory". En dat na 30 uur spelen, tsss....
Het enige 'leuke' einde is als je gaat voor de space race, dan krijg je wel een leuk filmpje te zien. Gelukkig kan je de victory condities zelf aanpassen.
Ok, domme offtopic vraag, maar what the heck is nu '1337' ???
Helaas weet ik zo snel geen spel te noemen met slecht einde, zal ook wel komen omdat ik neit veel spellen uitspeel
Helaas weet ik zo snel geen spel te noemen met slecht einde, zal ook wel komen omdat ik neit veel spellen uitspeel
OMG was dat het einde?Op maandag 11 februari 2002 10:45 schreef DataBeest het volgende:
Cosmo.
een oud DOS spelletje.
Daar moest cosmo zijn ouders redden die ontvoert zijn op een buitenaardse planeet.
En dan, valt ie ineen keer in een put en wordt ie opgevreten door een monster.
Nee, dat is geen fout van mij toen ik het speelde, maar dat hoorde gewoon.
Erg raar eind was dat.
Zelf vond ik gothic ook errug slecht einde hebben
Ik heb het spel 1000en keren gespeeld, omdat ik daar vast zat
1337 = eliteOp donderdag 14 februari 2002 01:14 schreef Psychokiller het volgende:
Ok, domme offtopic vraag, maar what the heck is nu '1337' ???
C:\>_
Slecht einde: RTCW spreekt voor zich. Of Super Mario voor de NES. Thank you mario... the end of zoiets
Goed einde: Final Fantasy 7 omdat het een mooi einde is het mooi is om na lange tijd een verhaal goed en mooi af te ronden.
Goed einde: Final Fantasy 7 omdat het een mooi einde is het mooi is om na lange tijd een verhaal goed en mooi af te ronden.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Weet je welk spel pas een kut einde heeft.
C&C renegade, best wel een gaaf spel maar ik heb het zowiezo uitgespeeld binnen 5 dagen en dan krijg je zo'n stom einde. Sydney uit de tempel of not, de nucleair missel daarin ontploft en word niet gelanceerd en dan komt de pappie van sydney om haar op te halen en vraagt de generaal aan havoc: "mision compleet". en dan zegt:"did it left handed". en dan peert ie uhm in een heli. wat er nu verder met Sakura gebeurt weten we niet eens
en er waren te weinig gaven outside missions.
C&C renegade, best wel een gaaf spel maar ik heb het zowiezo uitgespeeld binnen 5 dagen en dan krijg je zo'n stom einde. Sydney uit de tempel of not, de nucleair missel daarin ontploft en word niet gelanceerd en dan komt de pappie van sydney om haar op te halen en vraagt de generaal aan havoc: "mision compleet". en dan zegt:"did it left handed". en dan peert ie uhm in een heli. wat er nu verder met Sakura gebeurt weten we niet eens
Verwijderd
Jaaah!! Het spel eindigt bij mij steeds te snel en te stom! Volgens mij heb ik van de 4 CD's er in twee maanden nog mar 1 gebruikt. Ben ermee gestopt maar ben nog steeds benieuwd naar hét grote einde... Iemand? Vingers?Op maandag 11 februari 2002 18:41 schreef 4x2 het volgende:
Blade runner heeft mooie eindes (vind ik)
Hmm, maar slecht..
Vond dat van opposing force niet zo en hitman vond ik ook maar niks.
Verwijderd
Op donderdag 07 maart 2002 14:05 schreef schumi82 het volgende:
hey monkey island 2 was best goed !!
Wie zegt van niet dan
Ja dat had ik ookOp maandag 11 februari 2002 09:39 schreef Mike78 het volgende:
Monkey Island 2,
het einde was op zich wel verassend, maar ik baalde er wel van.
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
inderdaad FF7 heeft een goed einde maar het hele spel was goedOp donderdag 07 maart 2002 12:46 schreef FastBunny het volgende:
Slecht einde: RTCW spreekt voor zich. Of Super Mario voor de NES. Thank you mario... the end of zoiets
*kuch* Ik noeem MOH:AA
Oh dat had ik al eens gezegd.
Tombraider 3.. die douchescene houd veeel te vroeg opOp donderdag 07 maart 2002 20:05 schreef Coolforce het volgende:
[..]
inderdaad FF7 heeft een goed einde maar het hele spel was goedeen slecht einde vond ik de tomb raider spellen hebben, ut explodeerde wel enzo maar ik vond dat er veel betere eindes aan had kunnen zitten.:r
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
Allemaal 3d shooters... die hebben vaak al een zeer dun verhaal... voor een spel met ijzersterk verhaal spit eens door FF7Op donderdag 07 maart 2002 20:36 schreef Crash-Override het volgende:
MOH AA
Half-Life
Max Payne
RTCW
Alice, echt een geweldig spel met een heerlijke sfeer, kom je aan het eind, leuk 'The end' schermpie.
RENEGADE!
Ik heb de laatste levels uitgespeeld met het gevoel van: eigenlijk vind ik het al niet zo leuk meer, maar het filmpje dat komt als je 't spel uitspeelt is vast de moeite waard! NOT DUS!!!
Verder vind ik het ronduit teleurstellend dat KANE niet als eindbaas erin gebouwd zit!(hadden ze 'm toch tenminste in het outrofilmpje kunnen stoppen?
)
Ik heb de laatste levels uitgespeeld met het gevoel van: eigenlijk vind ik het al niet zo leuk meer, maar het filmpje dat komt als je 't spel uitspeelt is vast de moeite waard! NOT DUS!!!
Verder vind ik het ronduit teleurstellend dat KANE niet als eindbaas erin gebouwd zit!(hadden ze 'm toch tenminste in het outrofilmpje kunnen stoppen?
monkey island 3, maar dat komt omdat ze nog niet klaar waren met programmeren toen het spel uitgebracht moest worden dus werden ze geforceerd door marketing om eeen snel einde te bedenken
Human Bobby
das niet waar,Op donderdag 07 maart 2002 20:37 schreef FastBunny het volgende:
[..]
Allemaal 3d shooters... die hebben vaak al een zeer dun verhaal... voor een spel met ijzersterk verhaal spit eens door FF7
Half-Life roeleerde de pan uit!!!
GTA3 echt opeens klaar, heel onverw8 
Syberia, niet perse dom maar gewoon tekort, er hadden best nog 2 a 3 stops tussen gemogen.. dit is echt een spel dat ik in 1 ruk heb weggespeelt zo lekker ging t
Syberia, niet perse dom maar gewoon tekort, er hadden best nog 2 a 3 stops tussen gemogen.. dit is echt een spel dat ik in 1 ruk heb weggespeelt zo lekker ging t
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Op donderdag 07 maart 2002 12:46 schreef FastBunny het volgende:
Helemaal mee eens.Ik heb dit spel nou al 4 jaar en nog stééds grijpt het verhaal mij...kan je nagaan.Op donderdag 07 maart 2002 20:37 schreef FastBunny het volgende:
Allemaal 3d shooters... die hebben vaak al een zeer dun verhaal... voor een spel met ijzersterk verhaal spit eens door FF7
Final Fantasy eindes zijn altijd goed uitgewerkt en uitgebreid.
Slecht einde:Mohaa idd...voor de rest zou ik het niet weten...
in de catagorie mooiste Credits:
warcraft3! erg lol! hoe ze de remake van de intro van warcraft2 hebben gedaan
warcraft3! erg lol! hoe ze de remake van de intro van warcraft2 hebben gedaan
Kan iemand mij eigenlijk vertellen WAT het einde van HL nu precies is?
Die rare gozer in dat pak is een alien ofzo?
En die neemt je in half-life mee naar een andere dimensie..
In opposing force ook.
In bleushift ontsnap je...
Wat gebeurt er nu eigenlijk met Gorden Freeman, en Shepherd?
Please tell
Ik heb het nooit helemaal gesnapt...
Die rare gozer in dat pak is een alien ofzo?
En die neemt je in half-life mee naar een andere dimensie..
In opposing force ook.
In bleushift ontsnap je...
Wat gebeurt er nu eigenlijk met Gorden Freeman, en Shepherd?
Please tell
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Okay, gaan we dan (als ik het me goed herinner)
gedurende het hele spel zie je overal die MIB rennen, de G-man. Aan het eind zit je in zo'n Lambda Complex treintje met die gast. Hij lult wat over de gebeurtenissen en hoe de buitenwereld daar niks over mag weten e.d. government praat. Dan geeft ie je een keuze: of je gaat met hem mee en komt voor de government werken, of je blijft in het treintje zitten.
Als echte Freeman blijft iedereen natuurlijk in het treintje zitten, want wie heeft er na uren die gast achtervolgen nou geen hekel aan hem gekregen?
Vervolgens word je gedropt in een kamer waar er een stuk of 20 monsters staan, van het soort waar je er normaal maar 1 tegelijk van tegenkomt en er moeite mee hebt om em te verslaan
scherm word zwart en credits komen.
Als je na een quickload met die gast meegaat gebeurt er geloof ik weinig. die weet ik zo nie meer.
Opposing Force zit je aan het eind in een Huey ofzow, weer met de G-man. Hij geeft weer zo'n zelfde preek en je 'weet te veel'. Hij opent een portal naar de normale wereld en loopt er doorheen. Jij word achtergelaten op Xen. Minder sterk dan het origineel, maar niet slecht.
Het is op zich best een sterk einde.
Jedi Knight 2, ook FPS, heeft ook een vrij goed einde. beetje klassiek ja, maar toch.
Morrowind kun je niet echt een einde noemen, omdat je het spel als geheel niet uit kan spelen, maar de main quest eindigd best aardig.
en SiN blijft vet
Oh wacht, we hebben het hier over slechte eindes
MOH:AA natuurlijk.
NFS4, heb je eindelijk alle races voltooid. Eindelijk alle auto's verzameld (in knaloranje natuurlijk), krijg je cheats. Ja, alsof ik die dan nog nodig heb
Red Faction vond ik ook maar matig. Die eindbaas was al een zware anti-climax, maar dan ook nog die bom.
verder kan ik me zo ff geen spellen voor de geest halen die ik heb uitgespeeld. Tomb Raider 3, niet slecht op zich. Tomb Raider 2 was ook wel geinig, (die was met die douche)
gedurende het hele spel zie je overal die MIB rennen, de G-man. Aan het eind zit je in zo'n Lambda Complex treintje met die gast. Hij lult wat over de gebeurtenissen en hoe de buitenwereld daar niks over mag weten e.d. government praat. Dan geeft ie je een keuze: of je gaat met hem mee en komt voor de government werken, of je blijft in het treintje zitten.
Als echte Freeman blijft iedereen natuurlijk in het treintje zitten, want wie heeft er na uren die gast achtervolgen nou geen hekel aan hem gekregen?
Vervolgens word je gedropt in een kamer waar er een stuk of 20 monsters staan, van het soort waar je er normaal maar 1 tegelijk van tegenkomt en er moeite mee hebt om em te verslaan
scherm word zwart en credits komen.
Als je na een quickload met die gast meegaat gebeurt er geloof ik weinig. die weet ik zo nie meer.
Opposing Force zit je aan het eind in een Huey ofzow, weer met de G-man. Hij geeft weer zo'n zelfde preek en je 'weet te veel'. Hij opent een portal naar de normale wereld en loopt er doorheen. Jij word achtergelaten op Xen. Minder sterk dan het origineel, maar niet slecht.
Het is op zich best een sterk einde.
Jedi Knight 2, ook FPS, heeft ook een vrij goed einde. beetje klassiek ja, maar toch.
Morrowind kun je niet echt een einde noemen, omdat je het spel als geheel niet uit kan spelen, maar de main quest eindigd best aardig.
en SiN blijft vet
Oh wacht, we hebben het hier over slechte eindes
MOH:AA natuurlijk.
NFS4, heb je eindelijk alle races voltooid. Eindelijk alle auto's verzameld (in knaloranje natuurlijk), krijg je cheats. Ja, alsof ik die dan nog nodig heb
Red Faction vond ik ook maar matig. Die eindbaas was al een zware anti-climax, maar dan ook nog die bom.
verder kan ik me zo ff geen spellen voor de geest halen die ik heb uitgespeeld. Tomb Raider 3, niet slecht op zich. Tomb Raider 2 was ook wel geinig, (die was met die douche)
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Super mario brothers 2 op de nes
uitgespeeld, blijkt mario het alleen maar te dromen
uitgespeeld, blijkt mario het alleen maar te dromen
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Halflife en de uitbreidingen hebben een meesterlijk einde (maar dat besef je pas enkele weken nadat het is uitgespeeld.)
Mohaa
RTCW
...
Mohaa
RTCW
...
Tetris op de pc,
nadat je level 10 haalde kon je door blijven gaan, totdat
de getallen (van je score) niet meer in het balkje pasten.
Dit werd opgelost door het gehele scherm een 80 pixels op te laten schuiven waardoor je een deel van je veld niet meer kon zien.
Iemand anders zo ver gekomen met tetris???
nadat je level 10 haalde kon je door blijven gaan, totdat
de getallen (van je score) niet meer in het balkje pasten.
Dit werd opgelost door het gehele scherm een 80 pixels op te laten schuiven waardoor je een deel van je veld niet meer kon zien.
Iemand anders zo ver gekomen met tetris???
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Maar je noemt me toch een partij geweldige spellen hier.Op maandag 11 februari 2002 14:05 schreef BlackMage het volgende:
Golden sun voor de GBA vind ik echt een brak einde hebben "To be continued"
Verder het(de) beste einde(n): Chrono Trigger op de SNES
Sorry dat ik zo laat reageer, maar dit soort spellen, ik weet niet, grijpen mij gewoon en laten niet meer los.
Prachtige diepe verhalen en je caracters worden beter en beter. Eigen keuzen en -->
WAUW --> ik houd van die twee spellen (en veel andere die er op lijken, die ik nu niet noem
De meeste mensen deugen!
Lands of Lore 3 komt in me op springen, opzich een heel erg leuk spel (ook de dimensie dat je ineens een overblijfsel van C&C tegen komt, heel erg orgineel
), het begin van het einde is nog wel leuk maar daarna... nee, niet echt "je van het"...
PlaneScape: Torment heeft natuurlijk het beste einde (éhr, de beste einde's
) ooit.
Ik ben wel naar het einde van Lands of Lore II benieuwd, ik heb hem nooit uitgespeeld, maar als ik het goed begrijp zijn daar ook een aantal eindes
PlaneScape: Torment heeft natuurlijk het beste einde (éhr, de beste einde's
Ik ben wel naar het einde van Lands of Lore II benieuwd, ik heb hem nooit uitgespeeld, maar als ik het goed begrijp zijn daar ook een aantal eindes
Alle sport games
This is the Way.
Verwijderd
Ik vond Half-Life ook niet echt fantastisch, lekker een lulverhaal aanhoren en dan in dat groene licht springen.
Homeworld vond ik een goed einde hebben, na een halfuur zat ik nog steeds in trance naar het beeldscherm te staren....
Homeworld vond ik een goed einde hebben, na een halfuur zat ik nog steeds in trance naar het beeldscherm te staren....
Ik heb een paar gameboy spellen die als je ze uitgespeeld heb gewoon doodleuk eindigen met 'GameOver' (vaak knipperend welliswaar
). Maar dat is dan gewoon exaxt hetzelfde als je doodgaat.
Ga jij dan eens snel De Final Fantasy reeks (vooral de eerdere) spelen.Op vrijdag 26 juli 2002 20:02 schreef marzzman het volgende:
[..]
Maar je noemt me toch een partij geweldige spellen hier.
Sorry dat ik zo laat reageer, maar dit soort spellen, ik weet niet, grijpen mij gewoon en laten niet meer los.
Prachtige diepe verhalen en je caracters worden beter en beter. Eigen keuzen en -->
WAUW --> ik houd van die twee spellen (en veel andere die er op lijken, die ik nu niet noem)
zeg euh, Sopwith had WEL een cool einde, dan vliegt je vliegtuigje de 'sunset' inOp maandag 11 februari 2002 20:44 schreef KnetterGek het volgende:
Master of Orion 2 (zinloos dom klein kut filmpje)
I-War 2 schijnt een bbout einde te hebben maar ik ben er niet zo goed in dus het zal wel![]()
S.O.F. Wat een SOF
Wolfenstein uiteraart
Test Drive 1 ("My grandma drives faster then you!")
Diablo 2 (hoera, beest plat. ehm... ik mis een CD, kost wéér 100 piek.) (met LOd is het over maaaaar dan heb je die 100 piek gelapt, en is de voiceover van Tyreal weer nep
)
(al duurde dat wel tijdje voor ik doorhad dat het de zon was, speelde toen op een 8086 met geel beeld, en ik dacht dat je steeds werd opgezogen door een grote ballon
maja, was dan ook 9 ofzow
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Is halflife al genoemd? 
Dat was echt een zeer goed single player spel. Maar dat buitenaardse level, en ook de eindboss daar vond ik achteraf een tegenvaller, vergeleken met de rest van het spel.
Dat was echt een zeer goed single player spel. Maar dat buitenaardse level, en ook de eindboss daar vond ik achteraf een tegenvaller, vergeleken met de rest van het spel.
)
Verwijderd
Vooral FFVII...Maar ik waarschuw je!De kans is extreem groot dat je je sociale leven aan gort helpt.Op vrijdag 26 juli 2002 22:33 schreef Shagura het volgende:
[..]
Ga jij dan eens snel De Final Fantasy reeks (vooral de eerdere) spelen.
IK vond scarface een te gek einde hebben.
Eeeh, Jurassic Park op de SNES
Alle Nascar-spellen (maar hey, dat zijn ook sims hè
)
Veel spellen uit het C&C / Red Alert universum vind ik wat kinderachtig op het einde. Behalve Red Alert 1 uitspelen met de Allies
Alle Nascar-spellen (maar hey, dat zijn ook sims hè
Veel spellen uit het C&C / Red Alert universum vind ik wat kinderachtig op het einde. Behalve Red Alert 1 uitspelen met de Allies
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
idd, ik heb het meegemaakt...Op zaterdag 27 juli 2002 00:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Vooral FFVII...Maar ik waarschuw je!De kans is extreem groot dat je je sociale leven aan gort helpt.
[url="http://nawa.mine.nu/aerith.jpg"]http://nawa.mine.nu/aerith.jpg[/url]
*snif* waarom moest ze...
naja ik zal maar niets spoilen...
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Verwijderd
Ik ben eergister verder gegaan met een oude savegame van 3 uur.Zat er zonder dat ik het wist 7 uur achter.Ik weet niet hoevaak ik dat spel heb gespeeld en hoeveel uur (ben gestopt met handmatig tellen op 300 uur) maar dat verhaal BLIJFT boeiend.Op zaterdag 27 juli 2002 02:20 schreef NaWA het volgende:
[..]
idd, ik heb het meegemaakt...
[url="http://nawa.mine.nu/aerith.jpg"]http://nawa.mine.nu/aerith.jpg[/url]
*snif* waarom moest ze...
naja ik zal maar niets spoilen...
Als je in HL god mode aanzet ga je nog dood bij al die monsters. Ik vind het gewoon lame. Leuke plottwist, maar allesbehalve bevredigend na zoveel moeite. (ook zonder cheats)
LBA 1 en 2 hebben een heerlijk einde. Zo'n gigantische opbouw en zoveel impact tijdens het spel en het einde is niks minder. Heerlijk is dat. En dan krijg je ook nog een alle figuren vrij en blij te zien. Net als bij Zelda. Dan kun je achterover zitten en weten dat het het waard was.
LBA 1 en 2 hebben een heerlijk einde. Zo'n gigantische opbouw en zoveel impact tijdens het spel en het einde is niks minder. Heerlijk is dat. En dan krijg je ook nog een alle figuren vrij en blij te zien. Net als bij Zelda. Dan kun je achterover zitten en weten dat het het waard was.
Toen ik het spel voor de eerste keer speelde (gekocht om like 14:00 in de shop en om 14:30 weer thuis)..Op zaterdag 27 juli 2002 02:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ben eergister verder gegaan met een oude savegame van 3 uur.Zat er zonder dat ik het wist 7 uur achter.Ik weet niet hoevaak ik dat spel heb gespeeld en hoeveel uur (ben gestopt met handmatig tellen op 300 uur) maar dat verhaal BLIJFT boeiend.
Direct gaan gamen..
De eerste de beste tijd die ik me weer kon herinneren (op die 30 min. avondeten na) was omstreeks 03:00 de dag erna...
Toen ging mijn ma dus maffen en kwam mijn kamer binnen en vroeg van "Hey, moet jij morgen niet naar school?"
Ik mezelf maar ff geforced om te stoppen
Tis jammer dat er niet meer games zoals deze zijn... Lijkt tegenwoordig meer kwantiteit (meer verkopen, aantrekkelijke mooie graphics) dan kwaliteit (goed uitgedacht verhaal, speelbaarheid etc) bij de meer nieuwere games... enfin
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Verwijderd
Pacman was

Serieus: Double Dragon (NES) (1 EN 2) vielen tegen. 1 was zo'n spookje oid, en 2 gewoon weer een ventje, en dan was je klaar...
Bayou Billie (NES): Je krijgt WEER je meisje terug, maar ja, dat is ook al de 4e keer ofzo. Hadden ze wel wat meer climax in kunnen gooien. Een filmpje dat je gaat trouwen oid...
Serieus: Double Dragon (NES) (1 EN 2) vielen tegen. 1 was zo'n spookje oid, en 2 gewoon weer een ventje, en dan was je klaar...
Bayou Billie (NES): Je krijgt WEER je meisje terug, maar ja, dat is ook al de 4e keer ofzo. Hadden ze wel wat meer climax in kunnen gooien. Een filmpje dat je gaat trouwen oid...
Wedden dat daar een vervolg op komt?Op maandag 11 februari 2002 14:11 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Starcraft: Brood War.... lekker open einde terwijl er nooit een vervolg komt
Wanneer? uhh? Blizzards voorlopige release date + 18 maanden, dan zit je in de buurt
Jij snapt 'tOp donderdag 25 juli 2002 01:36 schreef Emdicy het volgende:
Post hier FPS spellen met een goed einde ...
-
-
-
Juist, dat bedoel ik
Ontopic:
• Quake III
• UT ook niet echt denderend
• Max Payne was voorspelbaar (& te kort)
• Renegade, maar dat was ook te verwachten want de singleplayer vond ik sowieso maar nix
Goed einde:
• WarCraft III
Ook al heb ik het zelf nog niet mee mogen maken
Myst had een waardeloos einde, viel echt tegen van zo'n subliem spel.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
FPS met een goed einde? Eitje.
- No One Lives Forever (gewoon briljant)
- Half Life (als jij het niet snapte, okee)
- System Shock 2 (over pakkend einde gesproken)
En er zijn er nog genoeg hoor.
- No One Lives Forever (gewoon briljant)
- Half Life (als jij het niet snapte, okee)
- System Shock 2 (over pakkend einde gesproken)
En er zijn er nog genoeg hoor.
Final Fantasy 6 heeft ook een suf einde.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Hitman had nogal 2 gare eindes.
Al vermoord je die gast, dan is spel gewoon uitgespeeld fijn en al laat je hem bij jou in de buurt komen ken je het hele spel weer OVERNIEUW beginnen!! En zijn alle ventjes die je hebt vermoord weer tot leven gekomen.
Het beste einde was zeker weten van Starcraft als je de protoss campaign hebt uitgespeeld. Dan zie je die Tassadar daarzo in die Gantrithor staan alle dark energies verzamelen en dan met een rotvaart zo recht op die Overmind inbeuken, waarna je nog een groot vet lichtspektakel krijgt. Fantastisch gewoon..
Al vermoord je die gast, dan is spel gewoon uitgespeeld fijn en al laat je hem bij jou in de buurt komen ken je het hele spel weer OVERNIEUW beginnen!! En zijn alle ventjes die je hebt vermoord weer tot leven gekomen.
Het beste einde was zeker weten van Starcraft als je de protoss campaign hebt uitgespeeld. Dan zie je die Tassadar daarzo in die Gantrithor staan alle dark energies verzamelen en dan met een rotvaart zo recht op die Overmind inbeuken, waarna je nog een groot vet lichtspektakel krijgt. Fantastisch gewoon..
Verwijderd
Vond UT ook niet echt goed, je ziet alleen maar zo'n filmpje van zo'n kill die op een soort podium staat en een paar bekers.....verder....tja.....verder niks dus.Op zaterdag 27 juli 2002 04:43 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Wedden dat daar een vervolg op komt?
Wanneer? uhh? Blizzards voorlopige release date + 18 maanden, dan zit je in de buurt
[..]
Jij snapt 't
Ontopic:
• Quake III
• UT ook niet echt denderend
• Max Payne was voorspelbaar (& te kort)
• Renegade, maar dat was ook te verwachten want de singleplayer vond ik sowieso maar nix
Goed einde:
• WarCraft III
Ook al heb ik het zelf nog niet mee mogen maken
Verwijderd
Was Unreal (de eerste) al genoemd? 
Doe je zo je best om van die fokking planeet te komen, hang je daar een beetje doelloos door de ruimte te zweven.
Open einde, maar wat ik gelezen heb over Unreal II sluit het totaal niet daarop aan
Doe je zo je best om van die fokking planeet te komen, hang je daar een beetje doelloos door de ruimte te zweven.
Open einde, maar wat ik gelezen heb over Unreal II sluit het totaal niet daarop aan
Halflife: Blue Shift
Steam: CatBearCow
Doom, een van de delen. Je staat op schilderijtje, scherm zwart, je ben dood, lulverhaaltje en credits..