Samen staan we sterk!
Wacky, ik was sneller
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Verwijderd
idd.. vond ik ook z w a a r tegenvallen, en hoopte dat het echte einde nog kwam, maar na de aftiteling was gebleken dat dit toch echt het echte einde wasOp zondag 10 februari 2002 23:29 schreef OProg het volgende:
Vond het laatste deel van Halflife + het einde nou ook niet heel erg cool
[onnodige info]
maar het beste einde was van DeusEx.
Verwijderd
Nou dank u
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik vond Deus Ex, 3 eindes hebbenOp maandag 11 februari 2002 00:15 schreef FMS het volgende:
ik vond het verhaal van MOHAA beetje crapy, super lineair gewoon.
[onnodige info]
vergeet de disco einde niet.Op maandag 11 februari 2002 01:02 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Ik vond Deus Ex, 3 eindes hebben
Project IGI ook.Op maandag 11 februari 2002 01:10 schreef Yoozd het volgende:
Red Faction... Na die bom onschadelijk gemaakt te hebben was het spel ineens afgelopen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ik denk toch wel euhmz... Well lemme guess.. euhmz.. gothic dan maar, en dat is dan zeg maar vergeleken met het spel zelf... dus een
Aangezien je nergens in het spel kan saven, moet je het in een ruk uitspelen. Is je dat eindelijk gelukt, doet de prinses ff blij, en moet je weer overnieuw beginnen
En ik had gehoord, daarna nog een keer
Beetje jammer
Verwijderd
En die alien wereld was misschien niet zo cool qua actie, maar was wel een hele uitdaging.
Verwijderd
Stopte echt achterlijk
krijg een doodnormaal filmpje te zien en dan opeens ben ik in Main Menu. Ik nog ff quickload doen en opnieuw spelen. Nah, niets. Echt zo saai. Geen credits, geen toejuiching (
het einde was op zich wel verassend, maar ik baalde er wel van.
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
The choice,
Ik heb gvd 10 keer gekozen voor death en geprobeert al die beesten dood te maken, maar nee.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
of:
Transport Tycoon (welk einde
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
een oud DOS spelletje.
Daar moest cosmo zijn ouders redden die ontvoert zijn op een buitenaardse planeet.
En dan, valt ie ineen keer in een put en wordt ie opgevreten door een monster.
Nee, dat is geen fout van mij toen ik het speelde, maar dat hoorde gewoon.
Erg raar eind was dat.
🌞🍃
Verwijderd
Ik ga voor het einde dat je alles opblaastOp maandag 11 februari 2002 00:15 schreef FMS het volgende:
[onnodige info]
Beste einde vond ik C&C, het GDI einde
Verwijderd
Verwijderd
ja maar dat filmpje is zowiezo zwaar veneukt.. verder heb ik et einde van d2 nog niet gezienOp maandag 11 februari 2002 11:19 schreef monkel het volgende:
eindfilmpje van diablo2 expansion had ook wel wat langer gemogen
en van dat CS bennik ook mee gestopt met al die cheaters
Verder het(de) beste einde(n): Chrono Trigger op de SNES
Ben er echt de hele dag sacherijnig om geweest...
en volgens mij ook een red alert versie, weet niet meer welke.
en nog eenspel, volgens mij project igi
Verwijderd
dat is echt zielig.
Verwijderd
wie weet is het in de FULL wel beterOp maandag 11 februari 2002 14:12 schreef JvH het volgende:
Mohaa zuigt nog het meest, ik dacht dacht dat er 8 missies waren. Dan rij je in een trein weg, en staat er The End...![]()
![]()
Ben er echt de hele dag sacherijnig om geweest...
Heb je de film niet gezien ofzo??Op maandag 11 februari 2002 10:53 schreef mr.oncreatief het volgende:
goldeneye op de n64
je schiet 006 een keer en je hebt het uitgespeeld
Het was de final store version (Deviance). Dat is de laatste.Op maandag 11 februari 2002 14:50 schreef DazZta het volgende:
[..]
wie weet is het in de FULL wel beter....
Verwijderd
oh , dan is het idd een bagger eindOp maandag 11 februari 2002 15:22 schreef JvH het volgende:
[..]
Het was de final store version (Deviance). Dat is de laatste.
Velen nemen inderdaad niet de moeite om te luisteren naar dat soort dingen. Ook het vertikken om briefings te lezen leidt vaak tot vragen als "Wat moet ik doen in missie 5 van Ghost Recon??"Op maandag 11 februari 2002 07:36 schreef Cereal het volgende:
Ik vond Half-life echt een meesterlijk einde hebben, maar ik kan me voorstellen dat niemandluisterd naar het geblaat van G-man, maar het heeft echt diepgang
Sommige menssen zijn echt
1. ehm.. heb ik iets gemist: nóg een einde?Op maandag 11 februari 2002 01:02 schreef FMS het volgende over Deus EX:
[..]
vergeet de disco einde niet.
2. een beter topic zou zijn: "spellen met een GOED einde"
butt eind: eigenlijk alle FPS en racegames. Sunset riders op de megadrive had ook echt een kuteinde.
beste einde: Toejam & earl II op de megadrive: SUPERB !
" Play the violent strings of my symphony "
Verwijderd
alle Lucasarts & Sierra Adventures ==>> Het was het teken dat het er weer op zat
Het einde van Halflife was echt briljant! Wat een tragische anit-climax, echt compleet perfect! Zeer, zeer mooi.Op zondag 10 februari 2002 23:29 schreef OProg het volgende:
Ook erg goed was inderdaad Deus Ex (If God did not exist, it would be necessary to invent him!) en het allerbeste einde ooit: Planescape: Torment. Daar heb ik me gewoon dagen kut over gevoeld, zo briljant en treurig was het.
O, maar het ging eik over wat nou echt een slecht einde was... hm... ik kan er zo snel even geen verzinnen. Ja, spellen die geen verhaal vertellen, maar dat is oneerlijk.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Hmm, maar slecht..
Vond dat van opposing force niet zo en hitman vond ik ook maar niks.
leeg
schopt ie het hoofd door 2 doelpalen
Verwijderd
Gabriel Knight 1 en 2 daarom nooit uitgespeeld... Geweldige adventures maar op het eind mot er zonodig nog een supermoeilijk arcade-stuk in...Op maandag 11 februari 2002 16:28 schreef Gamegod het volgende:
Slechtste einde :
alle Lucasarts & Sierra Adventures ==>> Het was het teken dat het er weer op zat
zeker, het hele verhaal was super.Op maandag 11 februari 2002 18:41 schreef Blukmeester het volgende:
Blade runner heeft mooie eindes (vind ik)
Hmm, maar slecht..
Weet je hoe dat komt? Dan heb je in de warrior mode gespeeld. Deze gaat niet verder dan level 8. Speel je op Supreme Master, dan gaat het dus verder als je eigen spook. Dan krijg je dus level 9 met de echte eindbaas. En voor de rest zit bij dat spel wel een normaal einde.Op maandag 11 februari 2002 07:33 schreef Kev0867 het volgende:
double dragon 2 (nes) beetje drooge eindbaas tegen je eigen spook vechten...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
agree! einde was geen ene RUK aan. al die vage monsters in die tonnen ofzo, en die gare vliegende dingenOp zondag 10 februari 2002 23:29 schreef OProg het volgende:
Speel je deel 1 uit op de SNES krijg je doodleuk de melding van:
Congratulations, you are the Mortal Kombat master!
Big deal...
He who controls the Spice, controls the Universe.
was nou niet echt bepaald cool om dat monster te slachten
die ene duitser die effe verderop stond en die wegreed met z'n auto had ik veel liever een kogel door z'n kop gejaagd
juist dan had ik echt een paar dagen het een kuhumeur omdat ik niks meer te spelen had.......die spellen waren stuk voor stuk zoOp maandag 11 februari 2002 16:28 schreef Gamegod het volgende:
Slechtste einde :
Half-Life vind ik ook een super einde hebben, net als Opposing Force.........
ik weet eerder goede eindes te noemen dan slechte....de slechte onthoud ik namelijk niet
enne mensen die vechtspellen noemen snap ik niet echt, want daar zit nu eenmaal amper verhaal in, dan kun je ook geen geweldig einde verwachten....
MOHAA zal wel een slecht einde hebben zo te horen, maar dat moet ik nog kopen.......
conclusie: alle eindes van spellen zijn opzich kut, vooral bij de vette spellen natuurlijk, hoe mooi ze ook zijn....
PIII 800@804 Mhz
whoa... disco einde?Op maandag 11 februari 2002 01:02 schreef FMS het volgende:
[..]
vergeet de disco einde niet.
ik dacht dat je had:
-met helios mergen
-de boel slopen
-de aquinas hub mollen
maar niet de disco einde
Zat net lekker in 't spel... vond 't wel saai worden bij die mosterdgas fabriek, mannetjes bleven maar komen in die tunneltjes ook niet veel aan, nou next level dan maar he, mischien nog zoiets als omaha beach..
The End? WTF? The end?
Er is nog een einde, dan zie je al de vrouwelijk figuren uit het spel dansen in zo'n disco. Best leuk muziek!Op maandag 11 februari 2002 19:33 schreef CU2morO het volgende:
[..]
whoa... disco einde?
ik dacht dat je had:
-met helios mergen
-de boel slopen
-de aquinas hub mollen
maar niet de disco einde
Ja idd, krijgt die dude vanuit het niets in een keer een buis op z'n Kanis en GunninkOp maandag 11 februari 2002 11:54 schreef KID-ICARUS het volgende:
Absoluut Soldier of Fortune, wat een kut einde, het hele spel behoorlijk realistisch en dan krijg je zo iets! Echt een afknapper![]()
![]()
Verwijderd
ja d0h gek he jezus daar zit geen eens een verhaallijn in man !! argh Q3 RulezzzOp maandag 11 februari 2002 09:40 schreef DeX het volgende:
Quake 3..
Slechtste die ik heb gehad ?? eeuh Ghost Recon was niet echt fasntastisch alleen beetje rond vliegen door levels
half-life was te gek, wat in mijn geval gold is dat ik overal die vent zag vonk wel Cool elke keer kon je weer net niet bij hem komen echt relaxed en dan op het eind sta je naast em !!
ik vond die soort van upgrade van hl eeuh met dat wilde westen 8ige werelden behoorlijk zwak !! en UT zit een sooret van verhaal in maar UT
Verwijderd
Mechwarrior 4 (ahem. GADVERDAMME!)
MechCommander 2 (of 1, één van de twee had echt een triest no-ending ending.)
Civilization (kent uw klassieker, tweaker!)
I-War 2 schijnt een bbout einde te hebben maar ik ben er niet zo goed in dus het zal wel
Aliens versus Predator. Na level 5 is t gewoon exit. isjniemeerspel.
S.O.F. Wat een SOF
Wolfenstein uiteraart
Test Drive 1 ("My grandma drives faster then you!"
Sopwith. einde = dingetjes op, beetje rondvliegen tot je je verveelt. (nogal snel)
Diablo 2 (hoera, beest plat. ehm... ik mis een CD, kost wéér 100 piek.
Gunman bedoel je?Op maandag 11 februari 2002 20:24 schreef markwolfswinkel het volgende:
Ik vond die soort van upgrade van hl eeuh met dat wilde westen 8ige werelden behoorlijk zwak !!
leeg
Verwijderd
Het beste einde... mmhh kan ik nu ff niet opkomen.
Wat ik atlijd mooie spellen vind zijn triestige eindes waarin iemand sterft... zit iet s in mn achterhoofd, och ja ZONE OF THE ENDERS voor PS2
ALLE SPELAPPARATENSPELLEN MOGEN MEEDOEN DUS OOK ps3 en dc etc.
Samen staan we sterk!
Verwijderd
ik vond max payne ook wel droevigOp maandag 11 februari 2002 21:14 schreef IkBenAlles het volgende:
OKE en nu de SPELLEN met het BESTE EINDE... +WAAROM!!!
Het beste einde... mmhh kan ik nu ff niet opkomen.
Wat ik atlijd mooie spellen vind zijn triestige eindes waarin iemand sterft... zit iet s in mn achterhoofd, och ja ZONE OF THE ENDERS voor PS2
ALLE SPELAPPARATENSPELLEN MOGEN MEEDOEN DUS OOK ps3 en dc etc.
Hoe ging het einde van Opposing Force?Op maandag 11 februari 2002 19:31 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
Half-Life vind ik ook een super einde hebben, net als Opposing Force.........
Ik heb alleen het einde van Half Life gezien, en hij was wel goed, maar ik had toch iets anders verwacht. Dat hij misschien terug zou keren op de basis en in de boeien zou worden geslagen ofzo..
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
je komt ook bij die maf-pratende gast in een helicopter, maar omdat je "te veel weet" moet je daar blijven.Op maandag 11 februari 2002 22:20 schreef Eftelingtijntje het volgende:
[..]
Hoe ging het einde van Opposing Force?
Ik heb alleen het einde van Half Life gezien, en hij was wel goed, maar ik had toch iets anders verwacht. Dat hij misschien terug zou keren op de basis en in de boeien zou worden geslagen ofzo..
Dus zit je lekker tot weet ik hoelang in een andere dimensie in die helicopter.
( zover ik het me kan herinneren
C:\>_
Verwijderd
Soul Reaver 1 was een kuteinde want het was zo'n zalig spel en dan had ik wat van "yay , nu wachten tot 2 er is ..."
Goed spel met vage einde !
dikzak
Verwijderd
Blade Runner roeleert idd zwaar, met 6 eindesOp maandag 11 februari 2002 18:41 schreef Blukmeester het volgende:
Blade runner heeft mooie eindes (vind ik)
Hmm, maar slecht..
Bij Max Payne had zo'n beetje een idee van, en nou laten ze zien hoe hij die ene knakker afperst en vrij komt, of anders nog een deel eraan vast. Jammer maar helaas...
Verwijderd
Nee man Full trottle was mega VET!!!!Op maandag 11 februari 2002 16:28 schreef Gamegod het volgende:
Slechtste einde :
supervet zelfsOp dinsdag 12 februari 2002 02:56 schreef narfpower het volgende:
[..]
Nee man Full trottle was mega VET!!!!
PIII 800@804 Mhz
die gast met dat koffertje neemt je mee in een heli naar andere dimensie en hij verdwijnt dan en laat jou achter voor de rest van je leven in die dimensieOp maandag 11 februari 2002 22:20 schreef Eftelingtijntje het volgende:
[..]
Hoe ging het einde van Opposing Force?
ik heb juist het einde van Half-Life nooit zelf gezien....alleen van horen vertellen.........vanaf Xen vond ik er niet veel meer aan....
PIII 800@804 Mhz
Halflife en Max payne nooit gespeeld, dus daar kan ik niet echt over oordelen.
beste game makers. WIJ WILLEN FILMPJES OP HET EIND!!!
Samen staan we sterk!
Weet iemand of vor dit spel meerdere eindes te behalen zijn?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Game Over scherm:
Pleurt de Rocketeer van 10 km hoogte naar beneden met de mededeling op het scherm "Grandma says: If men were to fly they have wings".
Goodbye grandma and game
He who controls the Spice, controls the Universe.
het einde was juist heel mooi. Je ziet dat de politie met wat anderen happy ontsnappen en wegrijden. Dit geeft je wat te denken. Zullen ze dit doorvertellen wat gaat er met hun gebeuren etc. Nlueshift 2 zou beter zijn.
kun je btw counterstrike op blueshift installen.
dat zou namelijk heel handig zijn omdat ik allebei mijn originele half life cd kwijt ben. MWEEEH!!!
Samen staan we sterk!
dus...
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
idd!Op woensdag 13 februari 2002 17:31 schreef kixor het volgende:
Half-Life, beste game ooit maar het einde was zwak.