Post hier goede spellen met een dom einde!!!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 592 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-01 13:27
SimCity 3000 heeft een ruk einde, als je een beetje lollig zit te doen met je (gesavede) 1337te stad, beetje hier en daar een rampje, staat er als je -100000 $ heb dat je op moet rotten als Burgemeester :(

Einde van Half-Life r0x0rz j00b b0x0rz dude!

Einde van C&C Red Alert 2 viel ook tegen. Verwacht een 1337 filmpje waarin half Moskou aan fladeren werd geschoten, en half Rusland's kont geschopt maar nee, Tanya gaat naar binnen en vind Romanov (of zo :P) onder een tafel...ARGH |:(

De filmpjes van RA2 vielen over het algemeen erg tegen, alleen maar story-blah...Ik C&C RA1 had je van die 1337 fimpjes waarin je van die tanks en wrede cruisers (goeie ouwe tijd :() zag voorbij denderen...

Verwijderd

Ok even wat andere systemen. Ik vond alle Zelda eindes echt super (N64 heb ik alleen niet gezien voor de rest allemaal). Mystic quest op de gameboy ook SUPER. Het open einde van diablo2classic vond ik ook erg cool. Ennuh de gehele monkeyisland reks uiteraard.

Dat was hem wel zon beetje

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 23:10
Civilization III heeft echt de meest domme eindes (ja ,meerdere) die er bestaan. Na 30 uur een empire te hebben opgebouwd en klaar te zijn voor een mega invasie heb ik ineens gewonnen met of een cultural of diplomatic victory.
Geen filmpje, geen muziekje , helemaal niks, alleen een pop-up met de mededeling "you have achieved a cultural victory". En dat na 30 uur spelen, tsss....

Het enige 'leuke' einde is als je gaat voor de space race, dan krijg je wel een leuk filmpje te zien. Gelukkig kan je de victory condities zelf aanpassen.

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ok, domme offtopic vraag, maar what the heck is nu '1337' ???

Helaas weet ik zo snel geen spel te noemen met slecht einde, zal ook wel komen omdat ik neit veel spellen uitspeel ;(

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Op maandag 11 februari 2002 10:45 schreef DataBeest het volgende:
Cosmo.

een oud DOS spelletje.
Daar moest cosmo zijn ouders redden die ontvoert zijn op een buitenaardse planeet.
En dan, valt ie ineen keer in een put en wordt ie opgevreten door een monster.

Nee, dat is geen fout van mij toen ik het speelde, maar dat hoorde gewoon.

Erg raar eind was dat. :(
OMG was dat het einde? :D

Zelf vond ik gothic ook errug slecht einde hebben :( ...
Ik heb het spel 1000en keren gespeeld, omdat ik daar vast zat :) .

Steam

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 14 februari 2002 01:14 schreef Psychokiller het volgende:
Ok, domme offtopic vraag, maar what the heck is nu '1337' ???

Helaas weet ik zo snel geen spel te noemen met slecht einde, zal ook wel komen omdat ik neit veel spellen uitspeel ;(
1337 = elite :)

C:\>_

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 14:28
MOHAA :7 :(

MW | BF1 Stats

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 07:32

FastBunny

Give it the Works !

Slecht einde: RTCW spreekt voor zich. Of Super Mario voor de NES. Thank you mario... the end of zoiets

Goed einde: Final Fantasy 7 omdat het een mooi einde is het mooi is om na lange tijd een verhaal goed en mooi af te ronden.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Weet je welk spel pas een kut einde heeft.
C&C renegade, best wel een gaaf spel maar ik heb het zowiezo uitgespeeld binnen 5 dagen en dan krijg je zo'n stom einde. Sydney uit de tempel of not, de nucleair missel daarin ontploft en word niet gelanceerd en dan komt de pappie van sydney om haar op te halen en vraagt de generaal aan havoc: "mision compleet". en dan zegt:"did it left handed". en dan peert ie uhm in een heli. wat er nu verder met Sakura gebeurt weten we niet eens ;( en er waren te weinig gaven outside missions.

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 18:41 schreef 4x2 het volgende:
Blade runner heeft mooie eindes (vind ik)

Hmm, maar slecht..
Vond dat van opposing force niet zo en hitman vond ik ook maar niks.
Jaaah!! Het spel eindigt bij mij steeds te snel en te stom! Volgens mij heb ik van de 4 CD's er in twee maanden nog mar 1 gebruikt. Ben ermee gestopt maar ben nog steeds benieuwd naar hét grote einde... Iemand? Vingers?

Verwijderd

hey monkey island 2 was best goed !! :(

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 14:05 schreef schumi82 het volgende:
hey monkey island 2 was best goed !! :(
:?

Wie zegt van niet dan :?

• FreakR
  • Laatst online: 18-01 22:05
Op maandag 11 februari 2002 09:39 schreef Mike78 het volgende:
Monkey Island 2,
het einde was op zich wel verassend, maar ik baalde er wel van.
Ja dat had ik ook :) Ik voelde me erg genaaid omdat de ouders niet wouden geloven dat Le Chuck Guybrush gedizzd had :D

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 12:46 schreef FastBunny het volgende:
Slecht einde: RTCW spreekt voor zich. Of Super Mario voor de NES. Thank you mario... the end of zoiets

Goed einde: Final Fantasy 7 omdat het een mooi einde is het mooi is om na lange tijd een verhaal goed en mooi af te ronden.
inderdaad FF7 heeft een goed einde maar het hele spel was goed :9 een slecht einde vond ik de tomb raider spellen hebben, ut explodeerde wel enzo maar ik vond dat er veel betere eindes aan had kunnen zitten.:r

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-01 22:34

IceStorm

This place is GoT-like!!!

*kuch* Ik noeem MOH:AA :) Oh dat had ik al eens gezegd.

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op donderdag 07 maart 2002 20:05 schreef Coolforce het volgende:

[..]

inderdaad FF7 heeft een goed einde maar het hele spel was goed :9 een slecht einde vond ik de tomb raider spellen hebben, ut explodeerde wel enzo maar ik vond dat er veel betere eindes aan had kunnen zitten.:r
Tombraider 3.. die douchescene houd veeel te vroeg op ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Renegade op nummer 1 :r

dikzak

Verwijderd

MOH:AA
FUK JA IK ROEL IK HEB DEZE MISSIE GEHA..uh wtf...HEH?! uitgespeeld |:(

• Crash
  • Laatst online: 25-01 21:49
MOH AA
Half-Life
Max Payne
RTCW

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op donderdag 07 maart 2002 20:36 schreef Crash-Override het volgende:
MOH AA
Half-Life
Max Payne
RTCW
Allemaal 3d shooters... die hebben vaak al een zeer dun verhaal... voor een spel met ijzersterk verhaal spit eens door FF7 :)

• pagani
  • Niet online
Alice, echt een geweldig spel met een heerlijke sfeer, kom je aan het eind, leuk 'The end' schermpie. :r

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-01 11:44
RENEGADE!

Ik heb de laatste levels uitgespeeld met het gevoel van: eigenlijk vind ik het al niet zo leuk meer, maar het filmpje dat komt als je 't spel uitspeelt is vast de moeite waard! NOT DUS!!!

Verder vind ik het ronduit teleurstellend dat KANE niet als eindbaas erin gebouwd zit!(hadden ze 'm toch tenminste in het outrofilmpje kunnen stoppen? :?)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
monkey island 3, maar dat komt omdat ze nog niet klaar waren met programmeren toen het spel uitgebracht moest worden dus werden ze geforceerd door marketing om eeen snel einde te bedenken :(

Human Bobby

• Crash
  • Laatst online: 25-01 21:49
Op donderdag 07 maart 2002 20:37 schreef FastBunny het volgende:

[..]

Allemaal 3d shooters... die hebben vaak al een zeer dun verhaal... voor een spel met ijzersterk verhaal spit eens door FF7 :)
das niet waar,
Half-Life roeleerde de pan uit!!! >:)

• Emdicy
  • Laatst online: 30-12-2025
Post hier FPS spellen met een goed einde ...

-
-
-

Juist, dat bedoel ik :P

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 20:16
GTA3 echt opeens klaar, heel onverw8 :(
Syberia, niet perse dom maar gewoon tekort, er hadden best nog 2 a 3 stops tussen gemogen.. dit is echt een spel dat ik in 1 ruk heb weggespeelt zo lekker ging t :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 12:46 schreef FastBunny het volgende:

Op donderdag 07 maart 2002 20:37 schreef FastBunny het volgende:

Helemaal mee eens.Ik heb dit spel nou al 4 jaar en nog stééds grijpt het verhaal mij...kan je nagaan.
Final Fantasy eindes zijn altijd goed uitgewerkt en uitgebreid.
Slecht einde:Mohaa idd...voor de rest zou ik het niet weten...

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

in de catagorie mooiste Credits:
warcraft3! erg lol! hoe ze de remake van de intro van warcraft2 hebben gedaan :)

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:39
Kan iemand mij eigenlijk vertellen WAT het einde van HL nu precies is?

Die rare gozer in dat pak is een alien ofzo?
En die neemt je in half-life mee naar een andere dimensie..

In opposing force ook.

In bleushift ontsnap je...

Wat gebeurt er nu eigenlijk met Gorden Freeman, en Shepherd?

Please tell :) Ik heb het nooit helemaal gesnapt...

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Okay, gaan we dan (als ik het me goed herinner)

gedurende het hele spel zie je overal die MIB rennen, de G-man. Aan het eind zit je in zo'n Lambda Complex treintje met die gast. Hij lult wat over de gebeurtenissen en hoe de buitenwereld daar niks over mag weten e.d. government praat. Dan geeft ie je een keuze: of je gaat met hem mee en komt voor de government werken, of je blijft in het treintje zitten.

Als echte Freeman blijft iedereen natuurlijk in het treintje zitten, want wie heeft er na uren die gast achtervolgen nou geen hekel aan hem gekregen? :D
Vervolgens word je gedropt in een kamer waar er een stuk of 20 monsters staan, van het soort waar je er normaal maar 1 tegelijk van tegenkomt en er moeite mee hebt om em te verslaan :)

scherm word zwart en credits komen.

Als je na een quickload met die gast meegaat gebeurt er geloof ik weinig. die weet ik zo nie meer.

Opposing Force zit je aan het eind in een Huey ofzow, weer met de G-man. Hij geeft weer zo'n zelfde preek en je 'weet te veel'. Hij opent een portal naar de normale wereld en loopt er doorheen. Jij word achtergelaten op Xen. Minder sterk dan het origineel, maar niet slecht.

Het is op zich best een sterk einde.
Jedi Knight 2, ook FPS, heeft ook een vrij goed einde. beetje klassiek ja, maar toch.
Morrowind kun je niet echt een einde noemen, omdat je het spel als geheel niet uit kan spelen, maar de main quest eindigd best aardig.
en SiN blijft vet :)

Oh wacht, we hebben het hier over slechte eindes :)

MOH:AA natuurlijk.
NFS4, heb je eindelijk alle races voltooid. Eindelijk alle auto's verzameld (in knaloranje natuurlijk), krijg je cheats. Ja, alsof ik die dan nog nodig heb |:(
Red Faction vond ik ook maar matig. Die eindbaas was al een zware anti-climax, maar dan ook nog die bom.

verder kan ik me zo ff geen spellen voor de geest halen die ik heb uitgespeeld. Tomb Raider 3, niet slecht op zich. Tomb Raider 2 was ook wel geinig, (die was met die douche)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

Super mario brothers 2 op de nes

uitgespeeld, blijkt mario het alleen maar te dromen :Z :Z

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Halflife en de uitbreidingen hebben een meesterlijk einde (maar dat besef je pas enkele weken nadat het is uitgespeeld.)

Mohaa
RTCW
...

• Tukk
  • Laatst online: 09:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Tetris op de pc,

nadat je level 10 haalde kon je door blijven gaan, totdat
de getallen (van je score) niet meer in het balkje pasten.

Dit werd opgelost door het gehele scherm een 80 pixels op te laten schuiven waardoor je een deel van je veld niet meer kon zien. :(

Iemand anders zo ver gekomen met tetris??? ;)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

ik vind van half life een dom einde
veelste zielig:(

Verwijderd

mohaa, natuurlijk

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op maandag 11 februari 2002 14:05 schreef BlackMage het volgende:
Golden sun voor de GBA vind ik echt een brak einde hebben "To be continued |:( "

Verder het(de) beste einde(n): Chrono Trigger op de SNES
Maar je noemt me toch een partij geweldige spellen hier.
Sorry dat ik zo laat reageer, maar dit soort spellen, ik weet niet, grijpen mij gewoon en laten niet meer los.

Prachtige diepe verhalen en je caracters worden beter en beter. Eigen keuzen en -->

WAUW --> ik houd van die twee spellen (en veel andere die er op lijken, die ik nu niet noem :P )

De meeste mensen deugen!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Lands of Lore 3 komt in me op springen, opzich een heel erg leuk spel (ook de dimensie dat je ineens een overblijfsel van C&C tegen komt, heel erg orgineel :)), het begin van het einde is nog wel leuk maar daarna... nee, niet echt "je van het"...

PlaneScape: Torment heeft natuurlijk het beste einde (éhr, de beste einde's :+) ooit.

Ik ben wel naar het einde van Lands of Lore II benieuwd, ik heb hem nooit uitgespeeld, maar als ik het goed begrijp zijn daar ook een aantal eindes :)

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:57

NoTimeRemains

I know

Alle sport games :D

This is the Way.

Verwijderd

Ik vond Half-Life ook niet echt fantastisch, lekker een lulverhaal aanhoren en dan in dat groene licht springen.

Homeworld vond ik een goed einde hebben, na een halfuur zat ik nog steeds in trance naar het beeldscherm te staren....

• Shagura
  • Laatst online: 08-01 18:00
Ik heb een paar gameboy spellen die als je ze uitgespeeld heb gewoon doodleuk eindigen met 'GameOver' (vaak knipperend welliswaar :P). Maar dat is dan gewoon exaxt hetzelfde als je doodgaat.

• Shagura
  • Laatst online: 08-01 18:00
Op vrijdag 26 juli 2002 20:02 schreef marzzman het volgende:

[..]

Maar je noemt me toch een partij geweldige spellen hier.
Sorry dat ik zo laat reageer, maar dit soort spellen, ik weet niet, grijpen mij gewoon en laten niet meer los.

Prachtige diepe verhalen en je caracters worden beter en beter. Eigen keuzen en -->

WAUW --> ik houd van die twee spellen (en veel andere die er op lijken, die ik nu niet noem :P )
Ga jij dan eens snel De Final Fantasy reeks (vooral de eerdere) spelen.

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 00:43
Op maandag 11 februari 2002 20:44 schreef KnetterGek het volgende:
Master of Orion 2 (zinloos dom klein kut filmpje)
Mechwarrior 4 (ahem. GADVERDAMME!)
MechCommander 2 (of 1, één van de twee had echt een triest no-ending ending.)
Civilization (kent uw klassieker, tweaker!)
I-War 2 schijnt een bbout einde te hebben maar ik ben er niet zo goed in dus het zal wel :(
Aliens versus Predator. Na level 5 is t gewoon exit. isjniemeerspel. :r
S.O.F. Wat een SOF :7
Wolfenstein uiteraart
Test Drive 1 ("My grandma drives faster then you!" :( )
Sopwith. einde = dingetjes op, beetje rondvliegen tot je je verveelt. (nogal snel)
Diablo 2 (hoera, beest plat. ehm... ik mis een CD, kost wéér 100 piek. :( ) (met LOd is het over maaaaar dan heb je die 100 piek gelapt, en is de voiceover van Tyreal weer nep :( )
zeg euh, Sopwith had WEL een cool einde, dan vliegt je vliegtuigje de 'sunset' in :)
(al duurde dat wel tijdje voor ik doorhad dat het de zon was, speelde toen op een 8086 met geel beeld, en ik dacht dat je steeds werd opgezogen door een grote ballon |:(
maja, was dan ook 9 ofzow :) )

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:50

Smurf

Detri

Is halflife al genoemd? ;)
Dat was echt een zeer goed single player spel. Maar dat buitenaardse level, en ook de eindboss daar vond ik achteraf een tegenvaller, vergeleken met de rest van het spel.

)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 21:09
max payne
denk wel :)

Verwijderd

Tetris vond ik een saai einde hebben.

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 22:33 schreef Shagura het volgende:

[..]

Ga jij dan eens snel De Final Fantasy reeks (vooral de eerdere) spelen.
Vooral FFVII...Maar ik waarschuw je!De kans is extreem groot dat je je sociale leven aan gort helpt.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:17

MartNL

IK vond scarface een te gek einde hebben.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Eeeh, Jurassic Park op de SNES

Alle Nascar-spellen (maar hey, dat zijn ook sims hè :P)

Veel spellen uit het C&C / Red Alert universum vind ik wat kinderachtig op het einde. Behalve Red Alert 1 uitspelen met de Allies >:)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• NaWA
  • Laatst online: 25-01 16:32

NaWA

Hai, I Copy desu!

Op zaterdag 27 juli 2002 00:48 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Vooral FFVII...Maar ik waarschuw je!De kans is extreem groot dat je je sociale leven aan gort helpt.
idd, ik heb het meegemaakt...
[url="http://nawa.mine.nu/aerith.jpg"]http://nawa.mine.nu/aerith.jpg[/url]

*snif* waarom moest ze...

naja ik zal maar niets spoilen...

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 02:20 schreef NaWA het volgende:

[..]

idd, ik heb het meegemaakt...
[url="http://nawa.mine.nu/aerith.jpg"]http://nawa.mine.nu/aerith.jpg[/url]

*snif* waarom moest ze...

naja ik zal maar niets spoilen...
Ik ben eergister verder gegaan met een oude savegame van 3 uur.Zat er zonder dat ik het wist 7 uur achter.Ik weet niet hoevaak ik dat spel heb gespeeld en hoeveel uur (ben gestopt met handmatig tellen op 300 uur) maar dat verhaal BLIJFT boeiend.

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01 11:23

harlekein

Creator Owner

Als je in HL god mode aanzet ga je nog dood bij al die monsters. Ik vind het gewoon lame. Leuke plottwist, maar allesbehalve bevredigend na zoveel moeite. (ook zonder cheats)

LBA 1 en 2 hebben een heerlijk einde. Zo'n gigantische opbouw en zoveel impact tijdens het spel en het einde is niks minder. Heerlijk is dat. En dan krijg je ook nog een alle figuren vrij en blij te zien. Net als bij Zelda. Dan kun je achterover zitten en weten dat het het waard was.

• NaWA
  • Laatst online: 25-01 16:32

NaWA

Hai, I Copy desu!

Op zaterdag 27 juli 2002 02:29 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Ik ben eergister verder gegaan met een oude savegame van 3 uur.Zat er zonder dat ik het wist 7 uur achter.Ik weet niet hoevaak ik dat spel heb gespeeld en hoeveel uur (ben gestopt met handmatig tellen op 300 uur) maar dat verhaal BLIJFT boeiend.
Toen ik het spel voor de eerste keer speelde (gekocht om like 14:00 in de shop en om 14:30 weer thuis)..
Direct gaan gamen..

De eerste de beste tijd die ik me weer kon herinneren (op die 30 min. avondeten na) was omstreeks 03:00 de dag erna...
Toen ging mijn ma dus maffen en kwam mijn kamer binnen en vroeg van "Hey, moet jij morgen niet naar school?"

Ik mezelf maar ff geforced om te stoppen :)

Tis jammer dat er niet meer games zoals deze zijn... Lijkt tegenwoordig meer kwantiteit (meer verkopen, aantrekkelijke mooie graphics) dan kwaliteit (goed uitgedacht verhaal, speelbaarheid etc) bij de meer nieuwere games... enfin

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Verwijderd

Pacman was :{ :(

:+

Serieus: Double Dragon (NES) (1 EN 2) vielen tegen. 1 was zo'n spookje oid, en 2 gewoon weer een ventje, en dan was je klaar... :{

Bayou Billie (NES): Je krijgt WEER je meisje terug, maar ja, dat is ook al de 4e keer ofzo. Hadden ze wel wat meer climax in kunnen gooien. Een filmpje dat je gaat trouwen oid...

• PromWarMachine
  • Laatst online: 24-01 22:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op maandag 11 februari 2002 14:11 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Starcraft: Brood War.... lekker open einde terwijl er nooit een vervolg komt O-)
Wedden dat daar een vervolg op komt? ;)
Wanneer? uhh? Blizzards voorlopige release date + 18 maanden, dan zit je in de buurt :+
Op donderdag 25 juli 2002 01:36 schreef Emdicy het volgende:
Post hier FPS spellen met een goed einde ...

-
-
-

Juist, dat bedoel ik :P
Jij snapt 't >:)

Ontopic:
• Quake III
• UT ook niet echt denderend
• Max Payne was voorspelbaar (& te kort)
• Renegade, maar dat was ook te verwachten want de singleplayer vond ik sowieso maar nix

Goed einde:
• WarCraft III :9~

Ook al heb ik het zelf nog niet mee mogen maken :+

Dividend for Starters

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:41
Myst had een waardeloos einde, viel echt tegen van zo'n subliem spel.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

CCRA2 :r
Einde van de Allied campain ging nog wel,
maar de soviet was gewoon kl*te :(

Verwijderd

FPS met een goed einde? Eitje.

- No One Lives Forever (gewoon briljant)
- Half Life (als jij het niet snapte, okee)
- System Shock 2 (over pakkend einde gesproken)

En er zijn er nog genoeg hoor.

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Final Fantasy 6 heeft ook een suf einde.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Quake III: Arena :r

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2025
Hitman had nogal 2 gare eindes.
Al vermoord je die gast, dan is spel gewoon uitgespeeld fijn en al laat je hem bij jou in de buurt komen ken je het hele spel weer OVERNIEUW beginnen!! En zijn alle ventjes die je hebt vermoord weer tot leven gekomen.

Het beste einde was zeker weten van Starcraft als je de protoss campaign hebt uitgespeeld. Dan zie je die Tassadar daarzo in die Gantrithor staan alle dark energies verzamelen en dan met een rotvaart zo recht op die Overmind inbeuken, waarna je nog een groot vet lichtspektakel krijgt. Fantastisch gewoon.. :9~ :9~

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 04:43 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

Wedden dat daar een vervolg op komt? ;)
Wanneer? uhh? Blizzards voorlopige release date + 18 maanden, dan zit je in de buurt :+
[..]

Jij snapt 't >:)

Ontopic:
• Quake III
UT ook niet echt denderend
• Max Payne was voorspelbaar (& te kort)
• Renegade, maar dat was ook te verwachten want de singleplayer vond ik sowieso maar nix

Goed einde:
• WarCraft III :9~

Ook al heb ik het zelf nog niet mee mogen maken :+
Vond UT ook niet echt goed, je ziet alleen maar zo'n filmpje van zo'n kill die op een soort podium staat en een paar bekers.....verder....tja.....verder niks dus.

Verwijderd

Was Unreal (de eerste) al genoemd? ;)
Doe je zo je best om van die fokking planeet te komen, hang je daar een beetje doelloos door de ruimte te zweven.
Open einde, maar wat ik gelezen heb over Unreal II sluit het totaal niet daarop aan :?

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 22-01 08:04
Halflife: Blue Shift :r

Steam: CatBearCow

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Doom, een van de delen. Je staat op schilderijtje, scherm zwart, je ben dood, lulverhaaltje en credits..
Pagina: 1 2 Laatste