ik download nu de full version
Doe het niet, ongelukkige!Op zaterdag 16 februari 2002 22:15 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik download nu de full version
Wat een schaamteloze bandbreedteverspilling!
(Enne, heeft de fullversion wel geluid?
Verwijderd
ik download er 2
1 is 759,57mb
en 1 van
1338,96 mb (dit is 2 cds)
weet iemand ook waneer ik hem in de winkel kan kopen? ik koop alles van westwood
1 is 759,57mb
en 1 van
staat niet op isonews dus je lult...Op zaterdag 16 februari 2002 22:24 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik download er 2
1 is 759,57mb
en 1 van
weet iemand ook waneer ik hem in de winkel kan kopen? ik koop alles van westwood
of 1 of andere klojo heeft bijv ut goty editie eventjes hernoemt naar c&c renegade... altijd leuk die share troep
damn downen gaat traag...
voordat ik doorhad dat de demo uit is, zijn ididntdoit en spelletjesgarnaal al overleden en de rest doet het ook niet meer
blup
ik heb het nog niet gespeeld, maar dat lag probleem lijkt op het gezijk wat je bij de mpdemo van mohaa had... doordat mensen met p2 266 servers voor 64 man gaan draaien over casema basic krijg je onwijze lag... en dat ligt dan volgens de meeste mensen ineens aan de netcode.. yeah rightOp zaterdag 16 februari 2002 22:09 schreef TAG_Speedy het volgende:
Dit spel maakt zijn verwachtingen weer eens waar ... en mijn verwachtingen waren dat het spel knetterhard zou zuigen., Graphics die ik 2 jaar geleden achter me heb gelaten, slechte netcode van heb ik jou daar (of waar haal je die lag anders weg) bugs die je bij een Alpha nog erg vindbedoel ik zweef ineens midden in een blauw scherm met m'n jeep. Voertuigen zijn triest, die map nog triester. Weet niet wat de bedoeling van westwood hiervan is, maar dit is een vage Tribes 2 kloon waarbij ze beter nu kunnen kappen en zo nog heel wat productie kosten en reclame gelden kunnen besparen.
Na C&C Tiberian Dawn en C&C Red Alert is het allemaal minder geworden, met dit wel als trieste dieptepunt
Het enige wat een dikke voldoende verdient is het idee, want dat is echt wel kick.
ps zag dat iemand een cijfer gaf voor het geluid ... is dat er dan?
wacht gewoon ff totdat er een zooi normale dedicated servers zijn, en ga dan pas zeuren over lag/netcode
blup
Verwijderd
dat jullie die troep like kazaa etc. gebruiken
op dat soort progs, down liever van een ftpje etc. En tis altijd zo met die kazaa sjit dat het iets heel anders is, en gaat nog tering sl00m.
ps: isonews suckt

ps: isonews suckt

Verwijderd
Poll: Vinden je het een mooi spel? (renegade)
• ja
• Nee
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
• ja
• Nee
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Verwijderd
Mja, ik vind het spel anders ook behoorlijk zwaar. Misschien dat dit met de lag te maken had, maar behalve het iceskaten vondt ik op momenten dat ik niet versprong, het beeld toch heel erg haperen.
Wat ik ook miste was dat je bijv. gebouwen niet kon besturen, zoals de obelisk of light. Ik telkens maar E drukken voor die main controls..
Maar je kunt alleen dus die paar (5 of 6) vehicles besturen die er inzitten. Nou poepoe.. ik wil zelf een turret overnemen, of zelf met de obelisk lasers afvuren.
En dan heb je nog van die lui die je tanks jatten. Had ik net een dure stealth tank gekocht, en wat gebeurt er, een ander jat hem voor mijn neus weg.. nee dankjewel. Daar heb ik mijn leven voor gewaagd.
Waar zijn overigens de jets of orca's
Of waarom kan je zelf geen turrets etc. voor je basis erbij kopen? .. je meot het maar doen met wat daar staat.
C&C Renegade mag zich wat mij betreft niet scharen onder C&C, want dit spel heeft niets van C&C in zich zitten, men kan niet bouwen, je kan te wineig zaken besturen..
Dr moet een hoop veranderen wil ik dit spel gaan kopen. Dat zal dan de enige C&C zijn die ik hier niet met doos en al prominent in de kast staat bij mij.
Complete afgang dus voor Westwood.
Wat ik ook miste was dat je bijv. gebouwen niet kon besturen, zoals de obelisk of light. Ik telkens maar E drukken voor die main controls..
En dan heb je nog van die lui die je tanks jatten. Had ik net een dure stealth tank gekocht, en wat gebeurt er, een ander jat hem voor mijn neus weg.. nee dankjewel. Daar heb ik mijn leven voor gewaagd.
Waar zijn overigens de jets of orca's
C&C Renegade mag zich wat mij betreft niet scharen onder C&C, want dit spel heeft niets van C&C in zich zitten, men kan niet bouwen, je kan te wineig zaken besturen..
Dr moet een hoop veranderen wil ik dit spel gaan kopen. Dat zal dan de enige C&C zijn die ik hier niet met doos en al prominent in de kast staat bij mij.
Complete afgang dus voor Westwood.
Verwijderd
Heh, ik begrijp ff iets niet? Zijn dit alle mannetjes/voertuigen die je in de full ook krijgt?? Dan vind ik dat toch wel heel erg weinig!
Verwijderd
Volgens mij wel.. ik kijk nog wel eens op de westwood site..Op zaterdag 16 februari 2002 23:16 schreef LaptopDude het volgende:
Heh, ik begrijp ff iets niet? Zijn dit alle mannetjes/voertuigen die je in de full ook krijgt?? Dan vind ik dat toch wel heel erg weinig!
Het spel had bijna geen lag in de beta test.
Er komt een patch voor de demo om de problemen er uit te halen.
En volg dit op:
Some people are experiencing lag when playing online. This is easily fixed by adjusting your connection settings following the instructions below...
First, launch the "Renegade Multiplayer Demo" icon found on your desktop.
Once the main menu screen appears click on "Multplay Internet."
Next, you will see a "GameSpy" option highlighted, click on it.
Now click on the "Options" button.
Click in the box that says "Connection," select the speed at which you use to access the internet.
Once this is complete, the connection option will be saved.
1 Van de problemen volgens westwood:
Guys,
I wanted to get on and update you on the issues related to the demo. The problems are not with the game, they are with the upstream bandwidth of many of the impromptu servers. We did not properly constrain who could set up a server so immediately there were over a hundred servers that did not meet bandwidth requirements and this provided an unacceptable gaming experience. We are currently working on a patch that will autodetect whether you can host a game and also tell you the max number of people we recommend for your game. Each host will be required to be a dedicated server as well.
We worked late into the night to get this corrected and expect to have a new demo and a patch up today. Be assured that the problem is not in the network code or in the game, we simply did not set enough limits in reqards to who could host the game. I apologize for any problems or issues this may have caused.
In addition we are going to set up some more servers on site that meet bandwidth requirements.
Dan
Er komt een patch voor de demo om de problemen er uit te halen.
En volg dit op:
Some people are experiencing lag when playing online. This is easily fixed by adjusting your connection settings following the instructions below...
First, launch the "Renegade Multiplayer Demo" icon found on your desktop.
Once the main menu screen appears click on "Multplay Internet."
Next, you will see a "GameSpy" option highlighted, click on it.
Now click on the "Options" button.
Click in the box that says "Connection," select the speed at which you use to access the internet.
Once this is complete, the connection option will be saved.
1 Van de problemen volgens westwood:
Guys,
I wanted to get on and update you on the issues related to the demo. The problems are not with the game, they are with the upstream bandwidth of many of the impromptu servers. We did not properly constrain who could set up a server so immediately there were over a hundred servers that did not meet bandwidth requirements and this provided an unacceptable gaming experience. We are currently working on a patch that will autodetect whether you can host a game and also tell you the max number of people we recommend for your game. Each host will be required to be a dedicated server as well.
We worked late into the night to get this corrected and expect to have a new demo and a patch up today. Be assured that the problem is not in the network code or in the game, we simply did not set enough limits in reqards to who could host the game. I apologize for any problems or issues this may have caused.
In addition we are going to set up some more servers on site that meet bandwidth requirements.
Dan
Je moet alleen spelen op NL servers, anders word je om de 5 min eruit gekicked.
Westwood maakt mooie spelletjes maar ze kunnen geen Netcode programmeren !
Westwood maakt mooie spelletjes maar ze kunnen geen Netcode programmeren !
dikzak
Verwijderd
had erg veel lag effe kijken of het zo opgelost is.
maar ik vind die nuke bomb niet zo mooi want de ioncannon is veel beter
maar ik vind die nuke bomb niet zo mooi want de ioncannon is veel beter
Verwijderd
Ik had zowel in gamespy als in renegade zelf de aanpassingen gemaakt. In gamespy dedicated = 1 toegevoegd en in de game connection type op T3/lan gezet.
Volgens de site van westwood is dit alles wat je mag verwachten van de game. Alle vehicles die zitten in de demo. Wat ik nog niet in de map meemaakte was dat het nacht werd of dat het begon te regenen etc.
Volgens de site van westwood is dit alles wat je mag verwachten van de game. Alle vehicles die zitten in de demo. Wat ik nog niet in de map meemaakte was dat het nacht werd of dat het begon te regenen etc.
als er niet meer voertuigen/opties in de full version zitten,Op zaterdag 16 februari 2002 23:35 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik had zowel in gamespy als in renegade zelf de aanpassingen gemaakt. In gamespy dedicated = 1 toegevoegd en in de game connection type op T3/lan gezet.
dan in de demo, dan vind ik em toch meteen een heel stuk minder.
Wat is nu een leger zonder airforce, vloot, amfibievoertuigen enz.?
Er zitten niet meer voertuigen in.
De vliegtuigen verknalde compleet de balans.
Dit geld voor de mp in de sp zitten wel vliegtuigen
Een vloot heeft er nooit in c&c tiberium dawn gezeten
Verwijderd
iemand, zet ff een ftp servertje op waar ik em kan downlaoden, want zolang wachten bij fileplanet wil ik niet
Deze gaat wel snel:
http://garnaaldemo.planetinternet.be/RenegadeMultiDemo.exe
http://garnaaldemo.planetinternet.be/RenegadeMultiDemo.exe
Verwijderd
ow ik had wel dat het begon te regenen was wel lachu maar het mooiste is wanner der een nuke afgaat zwarte sneeuw flokken krijgt.Op zaterdag 16 februari 2002 23:35 schreef Gordijnstok het volgende:
Verwijderd
Zojuist op een server gespeeld zonder lag, maar toch vond ik het schokken. Hoorde het van nog meer mensen. Verder vindt ik de verbintenis met C&C echt niet in deze game terugkomen.
Maps zijn erg klein, mogelijkheden als speler zijn erg weinig, zelf een basis bouwen is er niet bij.
Maps zijn erg klein, mogelijkheden als speler zijn erg weinig, zelf een basis bouwen is er niet bij.
hmmm.....okOp zaterdag 16 februari 2002 23:46 schreef stunter het volgende:
das toch wel vet minder
ach ja, tegen die tijd dan maar es de single player checken,
is dat nix, dan koop ik em ook niet
Ik vind hem slecht << ziet er niet uit, totaal geen gameplay en dat is het ongeveer wel
genoeg voor mij om niet te kopen << is imho so it's no flame
True, true...
Westwood kan zich beter houden aan de 2D RTS games met geinige filmpjes tussen de verschillende levels.
3D action shooters kunnen ze beter overlaten aan ID en Raven!
Ik zal Renegade echter nog wel ff downen om de SP the checken, maar verwacht er weining van...
Jammer, het concept was/is zo leuk
Westwood kan zich beter houden aan de 2D RTS games met geinige filmpjes tussen de verschillende levels.
3D action shooters kunnen ze beter overlaten aan ID en Raven!
Ik zal Renegade echter nog wel ff downen om de SP the checken, maar verwacht er weining van...
Jammer, het concept was/is zo leuk
Verwijderd
Kvond er ook echt geen bal aan.
Graphics zijn niks. Mannetjes lopen raar, and so on, and so on...
VOlgensmij word dit een dikke flop.
Graphics zijn niks. Mannetjes lopen raar, and so on, and so on...
VOlgensmij word dit een dikke flop.
Verwijderd
volges mij zitten er wel vliegtuigen in met airsupport (singleplayer).
kijk maar:

ik denk neit dat je ze zelf kan besturen. volges mij wordt de singleplayer echt wel goed. ga hem denk ik wel kopen (wacht er al zolang op)...
kijk maar:

ik denk neit dat je ze zelf kan besturen. volges mij wordt de singleplayer echt wel goed. ga hem denk ik wel kopen (wacht er al zolang op)...
Hoi, Ik heb niet het hele topic door gelezen, maar ik heb problemen met het geluid.
Ik hoor nix en laatst deed hij het even (nadat ik bij options had gekeken), maar toen liep ie vast en als ik hem daarna weer wilde opstarten deed hij het ook niet meer. Ook nadat ik even geluid had gehoord deed in windows het geluid ook niet meer. Ik moet dan eerst de PC rebooten om het geluid weer te fixen.
Maar zonder sound is er nix noppes aan!!! Kent iemand dit probleem of heeft iemand hiervoor een oplossing?
Ik hoor nix en laatst deed hij het even (nadat ik bij options had gekeken), maar toen liep ie vast en als ik hem daarna weer wilde opstarten deed hij het ook niet meer. Ook nadat ik even geluid had gehoord deed in windows het geluid ook niet meer. Ik moet dan eerst de PC rebooten om het geluid weer te fixen.
Maar zonder sound is er nix noppes aan!!! Kent iemand dit probleem of heeft iemand hiervoor een oplossing?
Plextor kijk is op: http://messagebrd.westwood.ea.com/cgi-bin/boards/ren/english/ultimatebb.cgi
ik heb daar ook wel problemen gelezen met geluid.
Er komt vandaag of morgen een patch van 1MB mischien lost hij ook jouw probleem op.
ik heb daar ook wel problemen gelezen met geluid.
Er komt vandaag of morgen een patch van 1MB mischien lost hij ook jouw probleem op.
Ik heb het probleem al opgelost...
Ik heb mijn boxen in XP altijd op quadrofonische luidsprekers staan. En wat doet C&C Renegade? Die zet ze ergens anders op en dan doet het geluid het niet meer. Dus tijdens het spel weer terug zetten en klaar is kees
Ik heb mijn boxen in XP altijd op quadrofonische luidsprekers staan. En wat doet C&C Renegade? Die zet ze ergens anders op en dan doet het geluid het niet meer. Dus tijdens het spel weer terug zetten en klaar is kees
MOHAA kon ik normaal spelen voor er echte servers waren, gewoon die Swedish 10Mbit pakkenOp zaterdag 16 februari 2002 22:56 schreef eendje het volgende:
[..]
ik heb het nog niet gespeeld, maar dat lag probleem lijkt op het gezijk wat je bij de mpdemo van mohaa had... doordat mensen met p2 266 servers voor 64 man gaan draaien over casema basic krijg je onwijze lag... en dat ligt dan volgens de meeste mensen ineens aan de netcode.. yeah right
wacht gewoon ff totdat er een zooi normale dedicated servers zijn, en ga dan pas zeuren over lag/netcode
Nog even gauw wat. Misschien heeft iemand dit ook wel.
Zit ik net in een potje komt er in 1x te staan thanks for playing C&C Renegade... Hoe ken dit? Want dan moet ik weer opnieuw inloggen.
Iemand enig id..?
Zit ik net in een potje komt er in 1x te staan thanks for playing C&C Renegade... Hoe ken dit? Want dan moet ik weer opnieuw inloggen.
Iemand enig id..?
Op gamers.nl is te lezen dat ze een patch gaan uitbrenge voor het lag probleem
wordt al meteen dan een stukje beter spelen
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
geen vloot eejjj?Op zaterdag 16 februari 2002 23:46 schreef stunter het volgende:
check dittuh es:
ik zie een bootOp zondag 17 februari 2002 09:40 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
kijk maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
mischien wordt de single player toch nog een beetje interessant
Verwijderd
ik vond de MP demo tegenvallen
hoop dat de single player wat wordt, komt daar ook 'n demo van?
ach ik dll wel gewoon de iso over een tijdje
hoop dat de single player wat wordt, komt daar ook 'n demo van?
ach ik dll wel gewoon de iso over een tijdje
Kan iemand mij nog 1x uitleggen hoe ik mijn eigen server kan joinen ?
dikzak
WTF is dit nou weer. Elke server die ik join word ik vanaf gegooit (connection interrupted)
Je bedoelt :Op zondag 17 februari 2002 13:05 schreef Sir_Floppy het volgende:
WTF is dit nou weer. Elke server die ik join word ik vanaf gegooit (connection interrupted)
Connection to server has been interrupted - Gameplay Pending
Kan iemand niet een server maken voor 4 mensen max. zodat we kunnen kijken hoe het spel loopt zonder lag. zorg wel voor 256kbit upload
dikzak
Verwijderd
ik wil ook wel komen dan, maar hoe kan je dan manueel dat ip toevoegen?
hehe... great minds think alike
hehe... great minds think alike
Als je renegade wilt spelen zonder gebruik te maken van gamespy kan dat ook. Je speel gewoon op de server die jij aanmaakt of iemand anders.
Om dan vervolgens de game te joinen doe je het volgende :
- Druk op "Start"
- "Uitvoeren" (of "Run" als je de engelse versie van windows hebt)
- Druk vervolgens op "Bladeren" ("Browse" en zoek naar het bestand RenegadeDemo.exe in de directory waar je C&C|Renegade geinstalleerd hebt.
- Klik dit bestand aan en druk op "Open"
- Vervolgens zie je een regel staan die lijkt hierop: C:\Program Files\Westwood\RenegadeMPDemo\RenegadeDemo.exe
Zet hierachter: +connect 123.123.123.123:4848
waarbij 123.123.123.123:4848 het IP-adres is van de server waar jij wil spelen.
Succes!
Dit zag ik onlangs in een post van iemand op een ander forum. Heb het zelf geprobeerd en ging wel redelijk. Denk echter niet dat hiermee het LAG probleem verleden tijd is. Gewoon even wachten op de patch
- Druk op "Start"
- Druk vervolgens op "Bladeren" ("Browse" en zoek naar het bestand RenegadeDemo.exe in de directory waar je C&C|Renegade geinstalleerd hebt.
- Vervolgens zie je een regel staan die lijkt hierop: C:\Program Files\Westwood\RenegadeMPDemo\RenegadeDemo.exe
Succes!
Dit zag ik onlangs in een post van iemand op een ander forum. Heb het zelf geprobeerd en ging wel redelijk. Denk echter niet dat hiermee het LAG probleem verleden tijd is. Gewoon even wachten op de patch
Bedankt voor de tipOp zondag 17 februari 2002 13:31 schreef Visionist het volgende:
Als je renegade wilt spelen zonder gebruik te maken van gamespy kan dat ook. Je speel gewoon op de server die jij aanmaakt of iemand anders.
- Druk op "Start"
Succes!
39
Verwijderd
Dit zijn volgens mij gewoon de filmpjes in het spel. Het enige wat tof was, was de ion cannon..Op zondag 17 februari 2002 09:40 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
kijk maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een ding:
Dit spel zuigt de pan uit.......
Allemaal laggy servers, gameplay suckt, graphics zijn niet mooi en dat gamespy zuigt.
Bovendien vraag ik me af hoe het kan dat ik zomaar van een server werd afgegooid.
Zat ik net te spelen, krijg ik een reclame boodschap van westwood of ik maar ff dat spel wil kopen.....NOT!!!!
Ik ga weer lekker MOHAA spelen
Allemaal laggy servers, gameplay suckt, graphics zijn niet mooi en dat gamespy zuigt.
Bovendien vraag ik me af hoe het kan dat ik zomaar van een server werd afgegooid.
Zat ik net te spelen, krijg ik een reclame boodschap van westwood of ik maar ff dat spel wil kopen.....NOT!!!!
Kwam volgens mij niet, van RTCW heb je toch ook geen Single player demo.Op zondag 17 februari 2002 13:39 schreef roy-2001 het volgende:
ik weet niets van de c&C het lijkt me wel aardig
waarneer kom de single player demo ?
w00t
ow ik had hem namelijk wel gedownload hoor de single player demo van RTCWOp zondag 17 februari 2002 15:07 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Kwam volgens mij niet, van RTCW heb je toch ook geen Single player demo.
edit:
of was dat nou weer MOH:AA
kan dat niet uitelkaar houden bijna zelfde graphics
zelfde doel : ( schieten
)
of was dat nou weer MOH:AA
kan dat niet uitelkaar houden bijna zelfde graphics
zelfde doel : ( schieten
the all seeing eye doet het eindelijk ook!!!!!!!!!
BF1: Don-Panio
the all seeing hoe???Op zondag 17 februari 2002 16:24 schreef Predator_NL het volgende:
the all seeing eye doet het eindelijk ook!!!!!!!!!
wat is dat nou weer?
doh....Op zondag 17 februari 2002 17:08 schreef Morph666 het volgende:
[..]
the all seeing hoe???
wat is dat nou weer?
check hier maar ff:
http://www.udpsoft.com/eye/
Wat is en waarom vergelijkt iedereen dit spel met MOHAA?Op zondag 17 februari 2002 15:00 schreef greatgonzo het volgende:
Een ding:
Verwijderd
he weet je wat niet grappig is !
ik heb de demo 1x gespeelt en nu krijg ik gamespy en de .exe file niet meer gestart dus kan die demo niet meer spelen
wat kan ik er aan doen ?
ik heb de demo 1x gespeelt en nu krijg ik gamespy en de .exe file niet meer gestart dus kan die demo niet meer spelen
wat kan ik er aan doen ?
Verwijderd
Hoezo krijg je hem niet gestart? Geeft 'ie geen foutmelding of zo? Installeer het gewoon ff opnieuw, n00bje...Op zondag 17 februari 2002 17:27 schreef roy-2001 het volgende:
wat kan ik er aan doen ?
is wél grappigOp zondag 17 februari 2002 17:27 schreef roy-2001 het volgende:
wat kan ik er aan doen ?
Verwijderd
ja zit hier met eenn 56.6 kb modem !! en heb de instal file weg ge pleurtOp zondag 17 februari 2002 17:35 schreef 007 het volgende:
[..]
Hoezo krijg je hem niet gestart? Geeft 'ie geen foutmelding of zo? Installeer het gewoon ff opnieuw, n00bje...
en ik druk er 2x op en er gebeurt niks
welke .... gooit er dan ook de install file wegOp zondag 17 februari 2002 17:37 schreef roy-2001 het volgende:
[..]
ja zit hier met eenn 56.6 kb modem !! en heb de instal file weg ge pleurt
en ik druk er 2x op en er gebeurt niks

te weinig HD ruimte ofzow dat je nog geen 90MB kan missen
mischien moet je em toch ff opnieuw downen dan
(dit alles is IMHO)
have fun, CC:R roeleert de pan uit !!Op zondag 17 februari 2002 15:00 schreef greatgonzo het volgende:
Een ding:
Deze plek is te koop.
AmenOp zondag 17 februari 2002 19:27 schreef KeeZ.TI het volgende:
[..]
have fun, CC:R roeleert de pan uit !!
Geef me een paar redenen dan waarom dit spel volgens jullie wel cool is?
speel het gewoon en trek je eigen conclusiesOp zondag 17 februari 2002 19:45 schreef greatgonzo het volgende:
Geef me een paar redenen dan waarom dit spel volgens jullie wel cool is?
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Als je het geen leuk spel vind, speel het dan niet en blijf dan uit dit topic 
Ik vond het eerst ook niet veel aan, omdat er veel lag was... Maar nadat ik ff een lan ging spelen tegen me broer vond ik het gewoon een gaaf spel

Ik vond het eerst ook niet veel aan, omdat er veel lag was... Maar nadat ik ff een lan ging spelen tegen me broer vond ik het gewoon een gaaf spel
idd over smaak valt niet te twisten. De die-hard C&C fans zullen hiervan smullen !Op zondag 17 februari 2002 20:14 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
speel het gewoon en trek je eigen conclusies
dikzak
Verwijderd
Ik ben een diehard C&C fan van het eerste uur, en heb alles origineel uit het C&C genre, maar dit spel.. nee sorry, dit is wel zon afgang voor westwood.Op zondag 17 februari 2002 20:18 schreef Chello200 het volgende:
[..]
idd over smaak valt niet te twisten. De die-hard C&C fans zullen hiervan smullen !
Verwijderd
vindt jijOp zondag 17 februari 2002 20:21 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Ik ben een diehard C&C fan van het eerste uur, en heb alles origineel uit het C&C genre, maar dit spel.. nee sorry, dit is wel zon afgang voor westwood.
vind ik ookOp zondag 17 februari 2002 20:22 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
vindt jij
Als ter iemand een potje wil spelen, heb een server geopend op 62.234.96.232:4848.
wanadoo cable 512/128
kzie et wel
wanadoo cable 512/128
kzie et wel
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Verwijderd
[topic=414531/1/25]
Als iemand het wil mail me dan ff , en ik heb msn: arjen_1985@hotmail.com
Als iemand het wil mail me dan ff , en ik heb msn: arjen_1985@hotmail.com
Verwijderd
hoe join je op ip dan ???Op zondag 17 februari 2002 20:42 schreef TTLCrazy het volgende:
Als ter iemand een potje wil spelen, heb een server geopend op 62.234.96.232:4848.
wanadoo cable 512/128
kzie et wel
het volgende heb ik gestolen uit een post van visionist:Op zondag 17 februari 2002 20:53 schreef MaXxX het volgende:
[..]
hoe join je op ip dan ???
- Druk op "Start"
Succes!
btw je kunt natuurlijk ook via all seeing eye of gamesy joinen, naam van mn server is dutch cable
Verwijderd
tnxOp zondag 17 februari 2002 20:55 schreef TTLCrazy het volgende:
[..]
het volgende heb ik gestolen uit een post van visionist:
- Druk op "Start"
Succes!
Lekkere serverOp zondag 17 februari 2002 20:42 schreef TTLCrazy het volgende:
wanadoo cable 512/128
kzie et wel
Kan niet verbinden, bij het pingen 4 keer timeout
que? kun je hem wel zien in gamespy of all seeing eye ?
even kijken 
Ja, dan wel
Nou ja, ik kom eraan
[edit]
Toch niet, hij blijft weer hangen bij het connecten
Ja, dan wel
Nou ja, ik kom eraan
[edit]
Toch niet, hij blijft weer hangen bij het connecten
Verwijderd
same prob hereOp zondag 17 februari 2002 20:58 schreef Sick Nick het volgende:
[..]
Lekkere server
Kan niet verbinden, bij het pingen 4 keer timeout
ik ga spelen nu er zijn al een paar mensen bezig dus t werkt wel
misschien wat langzaam vanwege wanadoo, ik zie wel
misschien wat langzaam vanwege wanadoo, ik zie wel
Verwijderd
ik maak nu ff een server join @ C:\Westwood\RenegadeMPDemo\RenegadeDemo.exe +connect maxxx.ath.cx
hopen dat dit wat beter gaat doe ik gewoon max 4 man ofzow die wanadoo server vanje is nikz
hopen dat dit wat beter gaat doe ik gewoon max 4 man ofzow die wanadoo server vanje is nikz
Kon wel naar die wanadoo connecten, maar veel lag en werd gewoon eraf geschopt met de melding 'thanks for playing' die ik afgelopen weekend al veeeeeeel te vaak heb gezien...
tering wat zuigt dat gayspy crashed/loopt vast GVD om de haverklap. Blegh

Wat een lelijk spel. Westwood moet zich schamen! Grafisch gezien is dit spel echt achterhaalt! Ik ben een diehard c&c'er...maar dit, echt zonde hoe ze het dit voor elkaar hebbe gekregen. Het echte "comand" en "conquerer" gevoel is weg. Stratgisch gezien is dit diep triest als je kijkt naar de vorige 2D-spelen.
Ze hadde beter hun tijd kunnen gebruiken om de westwood servers op orde te krijgen.
ik

Ga weg man!Op zondag 17 februari 2002 22:50 schreef Miki het volgende:
eeewwwwwwwwwwwww
Wat een lelijk spel. Westwood moet zich schamen! Grafisch gezien is dit spel echt achterhaalt! Ik ben een diehard c&c'er...maar dit, echt zonde hoe ze het dit voor elkaar hebbe gekregen. Het echte "comand" en "conquerer" gevoel is weg. Stratgisch gezien is dit diep triest als je kijkt naar de vorige 2D-spelen.
Ze hadde beter hun tijd kunnen gebruiken om de westwood servers op orde te krijgen.
ikrenegade
Weet je hoe gelikt het eruit ziet (en ook nog eens smooth loopt) als er een flame tank, 5 rocket soldier, een mammoot tank en een mobile rocket dinges, lekker staan te raggen!?
en de gameplay vind ik echt super, je moet echt goed samenwerken enzo! Echt misschien ga ik dit speel wel kopen (jaja) in de winkel!
En over de lag, ik heb de hele avond zonder lag gespeelt hoor, met een ping van rond de 100 op een server met 32 spelers...
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
wauw....Op zondag 17 februari 2002 23:33 schreef McFlipp het volgende:
[..]
....
Echt misschien ga ik dit speel wel kopen (jaja) in de winkel!
....
in de win-kel....
* Crash Crash vind het een leuke game, maar (nog) geen 47euro waard
Of ik spaar toch door voor een geforce 4/radeon r300/radeon 8500/gf3ti500Op zondag 17 februari 2002 23:37 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
wauw....
in de win-kel....
* McFlipp Crash vind het een leuke game, maar (nog) geen 47euro waard
dan zou ik doorsparen voor een Geforce 4 ofzowOp zondag 17 februari 2002 23:38 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Of ik spaar toch door voor een geforce 4/radeon r300/radeon 8500/gf3ti500(ohja en ook nog ff crucial halen
)
(doe ik namelijk ook)
ennuh......was dah? Crucial
Had ik het over lag dan? Ik mis gewoon het strategische gedeelte. Want zoals je zelf al aan gaf vind ik "staan te raggen" niet horen bij een command en conquerer spel.Op zondag 17 februari 2002 23:33 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ga weg man!
Weet je hoe gelikt het eruit ziet (en ook nog eens smooth loopt) als er een flame tank, 5 rocket soldier, een mammoot tank en een mobile rocket dinges, lekker staan te raggen!?
en de gameplay vind ik echt super, je moet echt goed samenwerken enzo! Echt misschien ga ik dit speel wel kopen (jaja) in de winkel!
En over de lag, ik heb de hele avond zonder lag gespeelt hoor, met een ping van rond de 100 op een server met 32 spelers...
GeheugenOp zondag 17 februari 2002 23:43 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
dan zou ik doorsparen voor een Geforce 4 ofzow
(doe ik namelijk ook)
ennuh......was dah? Crucial
crucial
owkeejj....
ik dacht al, heb ik iets gemist ofzow in de gamesworld
zozo ben hem ook ff downen nu
ben beniewd
ben beniewd
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Voor diegene die het nog niet ontdekt hebben !
2.15.2002 :: RENEGADE MULTIPLAYER LAG TIPS
We've just created a webpage to help those of you having problems with lag while playing the Renegade Multiplayer demo. We urge everyone playing the demo to visit the page - especially those of you creating your own Renegade game servers.
http://westwood.ea.com/games/ccuniverse/renegade/english/demo.html
2.15.2002 :: RENEGADE MULTIPLAYER LAG TIPS
We've just created a webpage to help those of you having problems with lag while playing the Renegade Multiplayer demo. We urge everyone playing the demo to visit the page - especially those of you creating your own Renegade game servers.
http://westwood.ea.com/games/ccuniverse/renegade/english/demo.html
Verwijderd
weet iemand hoe je dit spel over een lan kunt spelen?
Ik krijg steets de mededeling dat hij geen lan ip kan vinden
maar ik heb een werkende lan en er al vele spellen over gespeeld
Ik krijg steets de mededeling dat hij geen lan ip kan vinden
Verwijderd
wat een onzin
Cable modems and DSL are typically set to an upload bandwidth of 128k/sec and are NOT allowed to host.
Ik speel echt veel beter op de server van de buren dan op zow dictated.
Cable modems and DSL are typically set to an upload bandwidth of 128k/sec and are NOT allowed to host.
Ik speel echt veel beter op de server van de buren dan op zow dictated.
eej ik weet niet of het al langs is gekomen maar er is een patch voor de mp demo!! v1.06
hier downloadenPatch Readme 2/17/02 8:15PM
COMMAND & CONQUER RENEGADE DEMO
-------------------------------------------------------
LIST OF CHANGES IN THE PATCH
1. The Renegade Demo will automatically detect and set your bandwidth
2. Contraints have been created to ensure appropriate server bandwidth
3. Added a command to report important performance values
4. Found and removed some memory leaks that were affecting server performance
5. Miscellaneous bug fixes and improved server stability
Additionally this readme contains more information regarding the server settings and what they do. (see Server Options below)
1. AUTOMATIC DETECTION OF CLIENT BANDWIDTH
It is very important that your game is setup to use the correct connection speed for your Internet connection. If the connection speed is not setup properly, it will drastically affect your game performance. This setting communicates to the server how frequently your game should update. If it is set too low, the server does not update your client as often as it could. If this value is set too high, the server may flood your game with too much information.
Therefore the game now automatically detects and sets your bandwidth. The option is no longer available.
--------------------------------------------------
2. SERVER CONNECTION SPEED - CONSTRAINTS ON SETTING UP A SERVER
If you are setting up a server, it is important that your connection speed is setup correctly. The connection speed for the server determines how
frequently clients connected to the server are updated. This has a direct effect on the experienced "lag" of the players connected to your server.
The game will automatically determine your bandwidth and use it to determine the maximum number of players your game can host (you can always host less
than the maximum number). The number of players is scaled up using the following criteria:
Upload Bandwidth equal to or greater than 0.5 Mbps allows up to 8 players Upload Bandwidth equal to or greater than 1.0 Mbps allows up to 16 players Upload Bandwidth equal to or greater than 2.0 Mbps allows up to 32 players
Cable modems and DSL with an upload bandwidth of 128k/sec are NOT allowed to host.
<<NOTE>> To promote the best gameplay experience for all of our players, the demo server will automatically be set to a DEDICATED server.
3. COMMAND TO SHOW IMPORTANT PERFORMANCE VALUES
If you press [F8] and type "FPS" and press [Enter] the following information will be presented in the upper right portion of the screen:
Server: FPS, BW (bandwidth)
Client: FPS, SFPS, Ping time, BW
same here..Op maandag 18 februari 2002 00:28 schreef Firecow het volgende:
gamespy zuigt
loopt steeds vast
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ga maar door in de volgende
Dit topic is gesloten.