Toon posts:

Het Grote C&C Renegade Demo topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.507 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een sort off review van de demo :D gemaakt. Ik had nix beters dus... Hij staat op het PU Forum, dit is de link :
http://forum.powerweb.nl/messages/14407/61343.html?1013877107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 17:37 schreef liquidlizard het volgende:
Ik heb een sort off review van de demo :D gemaakt. Ik had nix beters dus... Hij staat op het PU Forum, dit is de link :
http://forum.powerweb.nl/messages/14407/61343.html?1013877107
-Sommige maps hebben een saaie omgeving
Er is maar 1 map ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik las het net op PU Forum...

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khem hier een probleemken, 'k heb dus alleen op dit wrak internet (k6-2 350, 96 mb sd-ram, ati rage pro turbo 8mb, 2x voodoo2 12 mb sli-mode) en da spel wilt gewoon nie opstarten. ik krijg altijd een foutmelding. zowel met de voodoo2 als met de ati.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vinnem cool... alleen zoveel lag dat ik niet een lekker kan crossen met de buggie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Keuze :

Renegade of Bridge COmmander ?

Ben over 3 weken jarig duzz ik wil wat advies wat ik aan mijn ouders mot vragen ! :)

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Op zaterdag 16 februari 2002 18:15 schreef Demolition-Man het volgende:
ik vinnem cool... alleen zoveel lag dat ik niet een lekker kan crossen met de buggie :(
daarom ga ik morgen ff met buurjongen 1 dag lannen :D :D

lekker crossen ouwe hoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fileplanet is altijd vol :) Spelletjesgarnaal 150kb/sec met Chello :) woehoe.. Is kijken of deze game mijn C&C verslaving door de jaren heen hoog houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het spel is leuk op zich
en nu al verslavend
alleen die lag is vreselijk.

ga je met je tank 100 meter vooruit
schiet je weer 40 meter terug vanwege de lag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 18:00 schreef Thunder het volgende:

[..]

[..]

Er is maar 1 map ;)
Ik had hem toen net een uurtje gespeeld, dus ik d8, misschien zijn er wel meer maps :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolidD
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 09:23

SolidD

Ok dit is echt héél sad...

Heb net 2x de demo gedownload, vanaf verschillende locaties, en beide keren intalleert ie gewoon. Daar blijft het ook dan eigenlijk ook wel bij, want na het dubbelklikken op de snelkoppeling gaat ie even laden, wordt me scherm zwart, maar vervolgens, CTD (crash to desktop).
Ook wat met de opties klooien heeft weinig succes :(.

Heeft iemand hier ditzelfde probleem, of nog beter; een oplossing hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blech, wat valt het me tegen. Zelfs met dedicated = 1 lagged het als de pest, gameplaying pending problemen hele tijd, en ik ben nog geen 1 minuut bezig en ik krijg het scherm "thank you for playing blablabla" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:12
Dit spel maakt zijn verwachtingen weer eens waar ... en mijn verwachtingen waren dat het spel knetterhard zou zuigen., Graphics die ik 2 jaar geleden achter me heb gelaten, slechte netcode van heb ik jou daar (of waar haal je die lag anders weg) bugs die je bij een Alpha nog erg vind :) bedoel ik zweef ineens midden in een blauw scherm met m'n jeep. Voertuigen zijn triest, die map nog triester. Weet niet wat de bedoeling van westwood hiervan is, maar dit is een vage Tribes 2 kloon waarbij ze beter nu kunnen kappen en zo nog heel wat productie kosten en reclame gelden kunnen besparen.
Na C&C Tiberian Dawn en C&C Red Alert is het allemaal minder geworden, met dit wel als trieste dieptepunt :(
Het enige wat een dikke voldoende verdient is het idee, want dat is echt wel kick.

ps zag dat iemand een cijfer gaf voor het geluid ... is dat er dan? :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik download nu de full version :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:49
Op zaterdag 16 februari 2002 22:15 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik download nu de full version :D
Doe het niet, ongelukkige!
Wat een schaamteloze bandbreedteverspilling!

(Enne, heeft de fullversion wel geluid? :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik download er 2

1 is 759,57mb
en 1 van
1338,96 mb (dit is 2 cds)

:) weet iemand ook waneer ik hem in de winkel kan kopen? ik koop alles van westwood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 16 februari 2002 22:24 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik download er 2

1 is 759,57mb
en 1 van
1338,96 mb (dit is 2 cds)

:) weet iemand ook waneer ik hem in de winkel kan kopen? ik koop alles van westwood :P
staat niet op isonews dus je lult...

of 1 of andere klojo heeft bijv ut goty editie eventjes hernoemt naar c&c renegade... altijd leuk die share troep

damn downen gaat traag...

voordat ik doorhad dat de demo uit is, zijn ididntdoit en spelletjesgarnaal al overleden en de rest doet het ook niet meer :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 16 februari 2002 22:09 schreef TAG_Speedy het volgende:
Dit spel maakt zijn verwachtingen weer eens waar ... en mijn verwachtingen waren dat het spel knetterhard zou zuigen., Graphics die ik 2 jaar geleden achter me heb gelaten, slechte netcode van heb ik jou daar (of waar haal je die lag anders weg) bugs die je bij een Alpha nog erg vind :) bedoel ik zweef ineens midden in een blauw scherm met m'n jeep. Voertuigen zijn triest, die map nog triester. Weet niet wat de bedoeling van westwood hiervan is, maar dit is een vage Tribes 2 kloon waarbij ze beter nu kunnen kappen en zo nog heel wat productie kosten en reclame gelden kunnen besparen.
Na C&C Tiberian Dawn en C&C Red Alert is het allemaal minder geworden, met dit wel als trieste dieptepunt :(
Het enige wat een dikke voldoende verdient is het idee, want dat is echt wel kick.

ps zag dat iemand een cijfer gaf voor het geluid ... is dat er dan? :P
ik heb het nog niet gespeeld, maar dat lag probleem lijkt op het gezijk wat je bij de mpdemo van mohaa had... doordat mensen met p2 266 servers voor 64 man gaan draaien over casema basic krijg je onwijze lag... en dat ligt dan volgens de meeste mensen ineens aan de netcode.. yeah right

wacht gewoon ff totdat er een zooi normale dedicated servers zijn, en ga dan pas zeuren over lag/netcode

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat jullie die troep like kazaa etc. gebruiken :r op dat soort progs, down liever van een ftpje etc. En tis altijd zo met die kazaa sjit dat het iets heel anders is, en gaat nog tering sl00m.

ps: isonews suckt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poll: Vinden je het een mooi spel? (renegade)
ja
Nee

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=1141&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ik vind het spel anders ook behoorlijk zwaar. Misschien dat dit met de lag te maken had, maar behalve het iceskaten vondt ik op momenten dat ik niet versprong, het beeld toch heel erg haperen.

Wat ik ook miste was dat je bijv. gebouwen niet kon besturen, zoals de obelisk of light. Ik telkens maar E drukken voor die main controls.. :( Maar je kunt alleen dus die paar (5 of 6) vehicles besturen die er inzitten. Nou poepoe.. ik wil zelf een turret overnemen, of zelf met de obelisk lasers afvuren.

En dan heb je nog van die lui die je tanks jatten. Had ik net een dure stealth tank gekocht, en wat gebeurt er, een ander jat hem voor mijn neus weg.. nee dankjewel. Daar heb ik mijn leven voor gewaagd.

Waar zijn overigens de jets of orca's :? Of waarom kan je zelf geen turrets etc. voor je basis erbij kopen? .. je meot het maar doen met wat daar staat.

C&C Renegade mag zich wat mij betreft niet scharen onder C&C, want dit spel heeft niets van C&C in zich zitten, men kan niet bouwen, je kan te wineig zaken besturen..

Dr moet een hoop veranderen wil ik dit spel gaan kopen. Dat zal dan de enige C&C zijn die ik hier niet met doos en al prominent in de kast staat bij mij.

Complete afgang dus voor Westwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh, ik begrijp ff iets niet? Zijn dit alle mannetjes/voertuigen die je in de full ook krijgt?? Dan vind ik dat toch wel heel erg weinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:16 schreef LaptopDude het volgende:
Heh, ik begrijp ff iets niet? Zijn dit alle mannetjes/voertuigen die je in de full ook krijgt?? Dan vind ik dat toch wel heel erg weinig!
Volgens mij wel.. ik kijk nog wel eens op de westwood site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:33
Het spel had bijna geen lag in de beta test.

Er komt een patch voor de demo om de problemen er uit te halen.
En volg dit op:

Some people are experiencing lag when playing online. This is easily fixed by adjusting your connection settings following the instructions below...
First, launch the "Renegade Multiplayer Demo" icon found on your desktop.
Once the main menu screen appears click on "Multplay Internet."
Next, you will see a "GameSpy" option highlighted, click on it.
Now click on the "Options" button.
Click in the box that says "Connection," select the speed at which you use to access the internet.
Once this is complete, the connection option will be saved.

1 Van de problemen volgens westwood:

Guys,
I wanted to get on and update you on the issues related to the demo. The problems are not with the game, they are with the upstream bandwidth of many of the impromptu servers. We did not properly constrain who could set up a server so immediately there were over a hundred servers that did not meet bandwidth requirements and this provided an unacceptable gaming experience. We are currently working on a patch that will autodetect whether you can host a game and also tell you the max number of people we recommend for your game. Each host will be required to be a dedicated server as well.

We worked late into the night to get this corrected and expect to have a new demo and a patch up today. Be assured that the problem is not in the network code or in the game, we simply did not set enough limits in reqards to who could host the game. I apologize for any problems or issues this may have caused.

In addition we are going to set up some more servers on site that meet bandwidth requirements.

Dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
Je moet alleen spelen op NL servers, anders word je om de 5 min eruit gekicked.
Westwood maakt mooie spelletjes maar ze kunnen geen Netcode programmeren ! :)

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had erg veel lag effe kijken of het zo opgelost is.

maar ik vind die nuke bomb niet zo mooi want de ioncannon is veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zowel in gamespy als in renegade zelf de aanpassingen gemaakt. In gamespy dedicated = 1 toegevoegd en in de game connection type op T3/lan gezet.

Volgens de site van westwood is dit alles wat je mag verwachten van de game. Alle vehicles die zitten in de demo. Wat ik nog niet in de map meemaakte was dat het nacht werd of dat het begon te regenen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 19:21
Op zaterdag 16 februari 2002 23:35 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik had zowel in gamespy als in renegade zelf de aanpassingen gemaakt. In gamespy dedicated = 1 toegevoegd en in de game connection type op T3/lan gezet.

Volgens de site van westwood is dit alles wat je mag verwachten van de game. Alle vehicles die zitten in de demo. Wat ik nog niet in de map meemaakte was dat het nacht werd of dat het begon te regenen etc.
als er niet meer voertuigen/opties in de full version zitten,
dan in de demo, dan vind ik em toch meteen een heel stuk minder.
Wat is nu een leger zonder airforce, vloot, amfibievoertuigen enz.? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
Er zitten niet meer voertuigen in.
De vliegtuigen verknalde compleet de balans.
Dit geld voor de mp in de sp zitten wel vliegtuigen

Een vloot heeft er nooit in c&c tiberium dawn gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand, zet ff een ftp servertje op waar ik em kan downlaoden, want zolang wachten bij fileplanet wil ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:35 schreef Gordijnstok het volgende:
ow ik had wel dat het begon te regenen was wel lachu maar het mooiste is wanner der een nuke afgaat zwarte sneeuw flokken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist op een server gespeeld zonder lag, maar toch vond ik het schokken. Hoorde het van nog meer mensen. Verder vindt ik de verbintenis met C&C echt niet in deze game terugkomen.

Maps zijn erg klein, mogelijkheden als speler zijn erg weinig, zelf een basis bouwen is er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op zaterdag 16 februari 2002 23:46 schreef stunter het volgende:

hmmm.....ok
das toch wel vet minder :(
ach ja, tegen die tijd dan maar es de single player checken,
is dat nix, dan koop ik em ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Laatst online: 19:54
Ik vind hem slecht << ziet er niet uit, totaal geen gameplay en dat is het ongeveer wel :) genoeg voor mij om niet te kopen << is imho so it's no flame :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
True, true...

Westwood kan zich beter houden aan de 2D RTS games met geinige filmpjes tussen de verschillende levels. :7

3D action shooters kunnen ze beter overlaten aan ID en Raven! >:)

Ik zal Renegade echter nog wel ff downen om de SP the checken, maar verwacht er weining van... :(

Jammer, het concept was/is zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kvond er ook echt geen bal aan.

Graphics zijn niks. Mannetjes lopen raar, and so on, and so on...

VOlgensmij word dit een dikke flop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volges mij zitten er wel vliegtuigen in met airsupport (singleplayer).

kijk maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.spelletjesgarnaal.be/reviews/renegade/images/scr_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.spelletjesgarnaal.be/reviews/renegade/images/scr_4.jpg

ik denk neit dat je ze zelf kan besturen. volges mij wordt de singleplayer echt wel goed. ga hem denk ik wel kopen (wacht er al zolang op)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waneer komt die dan uit in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Laatst online: 12-04 18:17
Hoi, Ik heb niet het hele topic door gelezen, maar ik heb problemen met het geluid.

Ik hoor nix en laatst deed hij het even (nadat ik bij options had gekeken), maar toen liep ie vast en als ik hem daarna weer wilde opstarten deed hij het ook niet meer. Ook nadat ik even geluid had gehoord deed in windows het geluid ook niet meer. Ik moet dan eerst de PC rebooten om het geluid weer te fixen.

Maar zonder sound is er nix noppes aan!!! Kent iemand dit probleem of heeft iemand hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
Plextor kijk is op: http://messagebrd.westwood.ea.com/cgi-bin/boards/ren/english/ultimatebb.cgi

ik heb daar ook wel problemen gelezen met geluid.
Er komt vandaag of morgen een patch van 1MB mischien lost hij ook jouw probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
Ik heb het probleem al opgelost...

Ik heb mijn boxen in XP altijd op quadrofonische luidsprekers staan. En wat doet C&C Renegade? Die zet ze ergens anders op en dan doet het geluid het niet meer. Dus tijdens het spel weer terug zetten en klaar is kees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 07:12
Op zaterdag 16 februari 2002 22:56 schreef eendje het volgende:

[..]

ik heb het nog niet gespeeld, maar dat lag probleem lijkt op het gezijk wat je bij de mpdemo van mohaa had... doordat mensen met p2 266 servers voor 64 man gaan draaien over casema basic krijg je onwijze lag... en dat ligt dan volgens de meeste mensen ineens aan de netcode.. yeah right

wacht gewoon ff totdat er een zooi normale dedicated servers zijn, en ga dan pas zeuren over lag/netcode
MOHAA kon ik normaal spelen voor er echte servers waren, gewoon die Swedish 10Mbit pakken :P, deed ik dus ook met deze, maar dat sloeg dus echt nergens op. En ga maar is spelen, dit is way erger dan mohaa.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
Nog even gauw wat. Misschien heeft iemand dit ook wel.

Zit ik net in een potje komt er in 1x te staan thanks for playing C&C Renegade... Hoe ken dit? Want dan moet ik weer opnieuw inloggen.

Iemand enig id..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:56
Op gamers.nl is te lezen dat ze een patch gaan uitbrenge voor het lag probleem :) :) wordt al meteen dan een stukje beter spelen :7

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op zaterdag 16 februari 2002 23:46 schreef stunter het volgende:

geen vloot eejjj?
check dittuh es:
Op zondag 17 februari 2002 09:40 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

kijk maar:

[afbeelding]
[afbeelding]

ik denk neit dat je ze zelf kan besturen. volges mij wordt de singleplayer echt wel goed. ga hem denk ik wel kopen (wacht er al zolang op)...
ik zie een boot :P >:)

mischien wordt de single player toch nog een beetje interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond de MP demo tegenvallen
hoop dat de single player wat wordt, komt daar ook 'n demo van?

ach ik dll wel gewoon de iso over een tijdje 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-10 17:14
Ik vind hem wel leuk, ware het niet dat het ongeloofelijk lagt :( .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
Kan iemand mij nog 1x uitleggen hoe ik mijn eigen server kan joinen ?

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Laatst online: 01-09 10:18
WTF is dit nou weer. Elke server die ik join word ik vanaf gegooit (connection interrupted)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
Op zondag 17 februari 2002 13:05 schreef Sir_Floppy het volgende:
WTF is dit nou weer. Elke server die ik join word ik vanaf gegooit (connection interrupted)
Je bedoelt :
Connection to server has been interrupted - Gameplay Pending

Kan iemand niet een server maken voor 4 mensen max. zodat we kunnen kijken hoe het spel loopt zonder lag. zorg wel voor 256kbit upload

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je dan connecten met een ip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook wel komen dan, maar hoe kan je dan manueel dat ip toevoegen?

hehe... great minds think alike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:26
Als je renegade wilt spelen zonder gebruik te maken van gamespy kan dat ook. Je speel gewoon op de server die jij aanmaakt of iemand anders.

Om dan vervolgens de game te joinen doe je het volgende :

- Druk op "Start"
- "Uitvoeren" (of "Run" als je de engelse versie van windows hebt)
- Druk vervolgens op "Bladeren" ("Browse" en zoek naar het bestand RenegadeDemo.exe in de directory waar je C&C|Renegade geinstalleerd hebt.
- Klik dit bestand aan en druk op "Open"
- Vervolgens zie je een regel staan die lijkt hierop: C:\Program Files\Westwood\RenegadeMPDemo\RenegadeDemo.exe

Zet hierachter: +connect 123.123.123.123:4848

waarbij 123.123.123.123:4848 het IP-adres is van de server waar jij wil spelen.

Succes!

Dit zag ik onlangs in een post van iemand op een ander forum. Heb het zelf geprobeerd en ging wel redelijk. Denk echter niet dat hiermee het LAG probleem verleden tijd is. Gewoon even wachten op de patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niets van de c&C het lijkt me wel aardig
waarneer kom de single player demo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zondag 17 februari 2002 13:31 schreef Visionist het volgende:
Als je renegade wilt spelen zonder gebruik te maken van gamespy kan dat ook. Je speel gewoon op de server die jij aanmaakt of iemand anders.

- Druk op "Start"
- Druk vervolgens op "Bladeren" ("Browse" en zoek naar het bestand RenegadeDemo.exe in de directory waar je C&C|Renegade geinstalleerd hebt.
- Vervolgens zie je een regel staan die lijkt hierop: C:\Program Files\Westwood\RenegadeMPDemo\RenegadeDemo.exe

Succes!

Dit zag ik onlangs in een post van iemand op een ander forum. Heb het zelf geprobeerd en ging wel redelijk. Denk echter niet dat hiermee het LAG probleem verleden tijd is. Gewoon even wachten op de patch :)
Bedankt voor de tip :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 09:40 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

kijk maar:

[afbeelding]
[afbeelding]

Dit zijn volgens mij gewoon de filmpjes in het spel. Het enige wat tof was, was de ion cannon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10 08:28

greatgonzo

schit-te-rend!

Een ding:

Dit spel zuigt de pan uit.......

Allemaal laggy servers, gameplay suckt, graphics zijn niet mooi en dat gamespy zuigt.

Bovendien vraag ik me af hoe het kan dat ik zomaar van een server werd afgegooid.

Zat ik net te spelen, krijg ik een reclame boodschap van westwood of ik maar ff dat spel wil kopen.....NOT!!!!

Ik ga weer lekker MOHAA spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 12-10 15:10
Op zondag 17 februari 2002 13:39 schreef roy-2001 het volgende:
ik weet niets van de c&C het lijkt me wel aardig
waarneer kom de single player demo ?
Kwam volgens mij niet, van RTCW heb je toch ook geen Single player demo.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Laatst online: 27-09 22:01
Op zondag 17 februari 2002 15:07 schreef Robbie007 het volgende:

[..]

Kwam volgens mij niet, van RTCW heb je toch ook geen Single player demo.
ow ik had hem namelijk wel gedownload hoor de single player demo van RTCW

edit:

of was dat nou weer MOH:AA
kan dat niet uitelkaar houden bijna zelfde graphics
zelfde doel : ( schieten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 12-10 19:34

Paniohitus

Paniohitus

the all seeing eye doet het eindelijk ook!!!!!!!!!

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Laatst online: 27-09 22:01
Op zondag 17 februari 2002 16:24 schreef Predator_NL het volgende:
the all seeing eye doet het eindelijk ook!!!!!!!!!
the all seeing hoe???
wat is dat nou weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op zondag 17 februari 2002 17:08 schreef Morph666 het volgende:

[..]

the all seeing hoe???
wat is dat nou weer?
doh....
check hier maar ff:
http://www.udpsoft.com/eye/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visionist
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-09 14:26
Op zondag 17 februari 2002 15:00 schreef greatgonzo het volgende:
Een ding:

Allemaal laggy servers, gameplay suckt, graphics zijn niet mooi en dat gamespy zuigt.

Bovendien vraag ik me af hoe het kan dat ik zomaar van een server werd afgegooid.

Zat ik net te spelen, krijg ik een reclame boodschap van westwood of ik maar ff dat spel wil kopen.....NOT!!!!

Wat is en waarom vergelijkt iedereen dit spel met MOHAA? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09-10 14:07
waar blijft die patch nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he weet je wat niet grappig is !
ik heb de demo 1x gespeelt en nu krijg ik gamespy en de .exe file niet meer gestart dus kan die demo niet meer spelen
wat kan ik er aan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 17:27 schreef roy-2001 het volgende:
ik heb de demo 1x gespeelt en nu krijg ik gamespy en de .exe file niet meer gestart dus kan die demo niet meer spelen
wat kan ik er aan doen ?
Hoezo krijg je hem niet gestart? Geeft 'ie geen foutmelding of zo? Installeer het gewoon ff opnieuw, n00bje... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Op zondag 17 februari 2002 17:27 schreef roy-2001 het volgende:
wat kan ik er aan doen ?
is wél grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 17:35 schreef 007 het volgende:

[..]

Hoezo krijg je hem niet gestart? Geeft 'ie geen foutmelding of zo? Installeer het gewoon ff opnieuw, n00bje... >:)
ja zit hier met eenn 56.6 kb modem !! en heb de instal file weg ge pleurt
en ik druk er 2x op en er gebeurt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op zondag 17 februari 2002 17:37 schreef roy-2001 het volgende:

[..]

ja zit hier met eenn 56.6 kb modem !! en heb de instal file weg ge pleurt
en ik druk er 2x op en er gebeurt niks
welke .... gooit er dan ook de install file weg |:( :+
te weinig HD ruimte ofzow dat je nog geen 90MB kan missen

mischien moet je em toch ff opnieuw downen dan

(dit alles is IMHO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op zondag 17 februari 2002 15:00 schreef greatgonzo het volgende:
Een ding:

have fun, CC:R roeleert de pan uit !!

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 13-10 14:40
Op zondag 17 februari 2002 19:27 schreef KeeZ.TI het volgende:

[..]

have fun, CC:R roeleert de pan uit !!
Amen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 13-10 08:28

greatgonzo

schit-te-rend!

Geef me een paar redenen dan waarom dit spel volgens jullie wel cool is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 12-10 19:34

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 17 februari 2002 19:45 schreef greatgonzo het volgende:
Geef me een paar redenen dan waarom dit spel volgens jullie wel cool is?
speel het gewoon en trek je eigen conclusies

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het geen leuk spel vind, speel het dan niet en blijf dan uit dit topic :Z

Ik vond het eerst ook niet veel aan, omdat er veel lag was... Maar nadat ik ff een lan ging spelen tegen me broer vond ik het gewoon een gaaf spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
Op zondag 17 februari 2002 20:14 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

speel het gewoon en trek je eigen conclusies
idd over smaak valt niet te twisten. De die-hard C&C fans zullen hiervan smullen !

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 20:18 schreef Chello200 het volgende:

[..]

idd over smaak valt niet te twisten. De die-hard C&C fans zullen hiervan smullen !
Ik ben een diehard C&C fan van het eerste uur, en heb alles origineel uit het C&C genre, maar dit spel.. nee sorry, dit is wel zon afgang voor westwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 20:21 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Ik ben een diehard C&C fan van het eerste uur, en heb alles origineel uit het C&C genre, maar dit spel.. nee sorry, dit is wel zon afgang voor westwood.
vindt jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
Op zondag 17 februari 2002 20:22 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

vindt jij
vind ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Laatst online: 13-10 17:15

TTLCrazy

Listen to Frankie

Als ter iemand een potje wil spelen, heb een server geopend op 62.234.96.232:4848.

wanadoo cable 512/128

kzie et wel

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=414531/1/25]

Als iemand het wil mail me dan ff , en ik heb msn: arjen_1985@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 20:42 schreef TTLCrazy het volgende:
Als ter iemand een potje wil spelen, heb een server geopend op 62.234.96.232:4848.

wanadoo cable 512/128

kzie et wel
hoe join je op ip dan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Op zondag 17 februari 2002 20:53 schreef MaXxX het volgende:

[..]

hoe join je op ip dan ???
het volgende heb ik gestolen uit een post van visionist:

- Druk op "Start"

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

btw je kunt natuurlijk ook via all seeing eye of gamesy joinen, naam van mn server is dutch cable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 20:55 schreef TTLCrazy het volgende:

[..]

het volgende heb ik gestolen uit een post van visionist:

- Druk op "Start"

Succes!
tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 13-10 17:46

Sick Nick

Drop the top!

Op zondag 17 februari 2002 20:42 schreef TTLCrazy het volgende:

wanadoo cable 512/128

kzie et wel
Lekkere server :D

Kan niet verbinden, bij het pingen 4 keer timeout :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

que? kun je hem wel zien in gamespy of all seeing eye ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

even kijken :)

Ja, dan wel :?

Nou ja, ik kom eraan :D
[edit]

Toch niet, hij blijft weer hangen bij het connecten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 20:58 schreef Sick Nick het volgende:

[..]

Lekkere server :D

Kan niet verbinden, bij het pingen 4 keer timeout :D
same prob here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

ik ga spelen nu er zijn al een paar mensen bezig dus t werkt wel

misschien wat langzaam vanwege wanadoo, ik zie wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik maak nu ff een server join @ C:\Westwood\RenegadeMPDemo\RenegadeDemo.exe +connect maxxx.ath.cx

hopen dat dit wat beter gaat doe ik gewoon max 4 man ofzow die wanadoo server vanje is nikz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Kon wel naar die wanadoo connecten, maar veel lag en werd gewoon eraf geschopt met de melding 'thanks for playing' die ik afgelopen weekend al veeeeeeel te vaak heb gezien... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Heb net 2 rondes gespeeld zonder lag!!!

Damn wat is dit spel :9~

Als NOD met 5 stealthtanks de guard tower slopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Laatst online: 01-09 10:18
tering wat zuigt dat gayspy crashed/loopt vast GVD om de haverklap. Blegh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 23:52
:r eeewwwwwwwwwwwww

Wat een lelijk spel. Westwood moet zich schamen! Grafisch gezien is dit spel echt achterhaalt! Ik ben een diehard c&c'er...maar dit, echt zonde hoe ze het dit voor elkaar hebbe gekregen. Het echte "comand" en "conquerer" gevoel is weg. Stratgisch gezien is dit diep triest als je kijkt naar de vorige 2D-spelen.
Ze hadde beter hun tijd kunnen gebruiken om de westwood servers op orde te krijgen.
ik :r renegade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op zondag 17 februari 2002 22:50 schreef Miki het volgende:
:r eeewwwwwwwwwwwww

Wat een lelijk spel. Westwood moet zich schamen! Grafisch gezien is dit spel echt achterhaalt! Ik ben een diehard c&c'er...maar dit, echt zonde hoe ze het dit voor elkaar hebbe gekregen. Het echte "comand" en "conquerer" gevoel is weg. Stratgisch gezien is dit diep triest als je kijkt naar de vorige 2D-spelen.
Ze hadde beter hun tijd kunnen gebruiken om de westwood servers op orde te krijgen.
ik :r renegade
Ga weg man!
Weet je hoe gelikt het eruit ziet (en ook nog eens smooth loopt) als er een flame tank, 5 rocket soldier, een mammoot tank en een mobile rocket dinges, lekker staan te raggen!?
en de gameplay vind ik echt super, je moet echt goed samenwerken enzo! Echt misschien ga ik dit speel wel kopen (jaja) in de winkel!
En over de lag, ik heb de hele avond zonder lag gespeelt hoor, met een ping van rond de 100 op een server met 32 spelers...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op zondag 17 februari 2002 23:33 schreef McFlipp het volgende:

[..]

....
Echt misschien ga ik dit speel wel kopen (jaja) in de winkel!
....
wauw....
in de win-kel.... :+

* Crash Crash vind het een leuke game, maar (nog) geen 47euro waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op zondag 17 februari 2002 23:37 schreef Crash-Override het volgende:

[..]

wauw....
in de win-kel.... :+

* McFlipp Crash vind het een leuke game, maar (nog) geen 47euro waard
Of ik spaar toch door voor een geforce 4/radeon r300/radeon 8500/gf3ti500 :) (ohja en ook nog ff crucial halen :P )

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op zondag 17 februari 2002 23:38 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Of ik spaar toch door voor een geforce 4/radeon r300/radeon 8500/gf3ti500 :) (ohja en ook nog ff crucial halen :P )
dan zou ik doorsparen voor een Geforce 4 ofzow
(doe ik namelijk ook)
ennuh......was dah? Crucial :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 23:52
Op zondag 17 februari 2002 23:33 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Ga weg man!
Weet je hoe gelikt het eruit ziet (en ook nog eens smooth loopt) als er een flame tank, 5 rocket soldier, een mammoot tank en een mobile rocket dinges, lekker staan te raggen!?
en de gameplay vind ik echt super, je moet echt goed samenwerken enzo! Echt misschien ga ik dit speel wel kopen (jaja) in de winkel!
En over de lag, ik heb de hele avond zonder lag gespeelt hoor, met een ping van rond de 100 op een server met 32 spelers...
Had ik het over lag dan? Ik mis gewoon het strategische gedeelte. Want zoals je zelf al aan gaf vind ik "staan te raggen" niet horen bij een command en conquerer spel.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.