Mja, ik vind het spel anders ook behoorlijk zwaar. Misschien dat dit met de lag te maken had, maar behalve het iceskaten vondt ik op momenten dat ik niet versprong, het beeld toch heel erg haperen.
Wat ik ook miste was dat je bijv. gebouwen niet kon besturen, zoals de obelisk of light. Ik telkens maar E drukken voor die main controls..

Maar je kunt alleen dus die paar (5 of 6) vehicles besturen die er inzitten. Nou poepoe.. ik wil zelf een turret overnemen, of zelf met de obelisk lasers afvuren.
En dan heb je nog van die lui die je tanks jatten. Had ik net een dure stealth tank gekocht, en wat gebeurt er, een ander jat hem voor mijn neus weg.. nee dankjewel. Daar heb ik mijn leven voor gewaagd.
Waar zijn overigens de jets of orca's

Of waarom kan je zelf geen turrets etc. voor je basis erbij kopen? .. je meot het maar doen met wat daar staat.
C&C Renegade mag zich wat mij betreft niet scharen onder C&C, want dit spel heeft niets van C&C in zich zitten, men kan niet bouwen, je kan te wineig zaken besturen..
Dr moet een hoop veranderen wil ik dit spel gaan kopen. Dat zal dan de enige C&C zijn die ik hier niet met doos en al prominent in de kast staat bij mij.
Complete afgang dus voor Westwood.