Ach, laat onze Alfa Media toch. Slaagt ie, good for him. Imho heeft die gozer een behoorlijke plaat voor zijn kop.
- Blijkbaar heeft ie een berichtje op de frontpage gelezen over die test zonder koeling van processoren, en daar als een kip zonder kop z'n conclusie getrokken over AMD. Zoals T.net bewijst kan (en is) AMD wel degelijk in staat een behoorlijk drukke site te bedienen.
- En dan komt ie ook nog met terechtwijzingen op anderen die totaal niet kloppen

T.net, GoT en Fok draaien NIET op een server, zoals ie had kunnen weten, maar zitten in een farm (8 stuks als ik het goed heb(DB meuk meegerekend)).
- Hij denkt wel even een servertje op te zetten bij AIX en whatever meer, komt ie er niet uit, dan roept ie wel even zijn vriendjes. Alleen weet ie niet of hij nou scsi zal nemen, of toch maar IDE. En ach, reduntantie. Waarom

Als het maar lekker snel is toch
- Heeft nog geen enkele klant (of connecties, denk ik), maar wil een 10Gb lijn (jawel, op een machine).
Ook geld is geen probleem, later blijkt weer van wel.
- Wil een Unix os erop, heeft er alleen nog geen enkele ervaring mee, laat staan dat ie de voor- en nadelen van de verschillende distro's weet.
- Z'n enige netwerk ervaring is waarschijnlijk de Microsoft Family aanmelding, die hij in het fantastische WinMe gebruikt. Ja, dan kun je idd praten over een berg beheerders ervaring
Sorry, maar ik hou het er toch maar op dat je beter kunt blijven bij het proberen te slijten van Geocities sites.
Dit zal overkomen als een flame, maar naar mijn weten heb ik geen onwaarheden genoemd. Dus

...
(waarom heb ik het vermoeden dat ie de boel hier gewoon op de stang zit te jagen, en dubbel van het lachen ligt om al die serieuze reacties

)
edit:
[quote]
wat is bottleneck nou weer?
[/quote]
Nou weet ik het zeker. Het kan gewoon niet dat die gozer serieus is