Naar aanleiding van dit bericht op T.net het volgende:
Zoals hier te lezen is is de Xcard vanaf maart te koop voor $99. Als we met genoeg mensen zijn kunnen we misschien wel een leuke korting krijgen en hebben we dat ding nog snel in huis ook.
Wie heeft interesse in zo'n inkoopactie? Ik zou dit op zich wel willen regelen nl. Ik zal vandaag aan de slag gaan met een lijstje waar mensen zich in kunnen schrijven, daarna zal ik contact opnemen met REALmagic om een eventuele korting te bespreken, daarna moeten we bepalen of het inderdaad interessant is.
Voorlopig kunnen jullie me in deze thread laten weten wat je ervan vindt.
Meer info over de Xcard vind je hier.
Een bericht van 'nospam' op de FP:
Zoals hier te lezen is is de Xcard vanaf maart te koop voor $99. Als we met genoeg mensen zijn kunnen we misschien wel een leuke korting krijgen en hebben we dat ding nog snel in huis ook.
Wie heeft interesse in zo'n inkoopactie? Ik zou dit op zich wel willen regelen nl. Ik zal vandaag aan de slag gaan met een lijstje waar mensen zich in kunnen schrijven, daarna zal ik contact opnemen met REALmagic om een eventuele korting te bespreken, daarna moeten we bepalen of het inderdaad interessant is.
Voorlopig kunnen jullie me in deze thread laten weten wat je ervan vindt.
Meer info over de Xcard vind je hier.
Een bericht van 'nospam' op de FP:
Sigma Designs heeft aangegeven zelf voor Linux drivers te zorgen in de toekomst. Bij de release zal echter alleen Windows 98/ME/XP worden ondersteund (hoewel ik me afvraag of Windows 2000 ook niet gewoon wordt ondersteund...). In de nabije toekomst zal Linux ook aan dat rijtje worden toegevoegd.