There is no magic.
Gaan we weer Payon Caves in.
Veel lag, veel mensen, weinig items (dus geld) maar veel XP.
[EDIT]
Ik zie een nieuwe patch
There is no magic.
BF1: Don-Panio
Die moet erop en 59.
Trouwens Payon Caves laat ik weer ff, dis niet normaal.
Ik mag blij zijn als ik 30sec speel zonder die klote lag
Verwijderd
ik ben nu een base level 7 en job level 8 en ben nu str aan het pompen soms dex
There is no magic.
Verwijderd
Klik ik een monster aan om zelfmoord te plegen dan helpen de anderen me
Kom hier nooit weer uit
Nog een keer proberen: Welke class wil je worden?
There is no magic.
haha dat ken ik jah, moet je ff naar lvl 2 cave gaanOp maandag 04 maart 2002 14:51 schreef M@NIC het volgende:
Goh dit is leuk.... ik kan niks meer blijf telkens hangen (lag).
Klik ik een monster aan om zelfmoord te plegen dan helpen de anderen me
Kom hier nooit weer uit
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Snap er ook niks vanOp maandag 04 maart 2002 14:51 schreef The Will het volgende:
Sinds wanneer zit er een Big Gay All in Ragnarok
Nog een keer proberen: Welke class wil je worden?
There is no magic.
There is no magic.
Niet echtOp maandag 04 maart 2002 14:56 schreef OrkBozz het volgende:
k
mmm hij begint ineens een patch te downen
Naja wel beter dat hij het automatisch doet

Ik download ze handmatig, dat andere wil niet.
Verwijderd
leg uitOp maandag 04 maart 2002 15:00 schreef M@NIC het volgende:
WOEI IK BEN DOOD!
Kan ik vandaag toch nog spelen
Verwijderd
eg "vervelend" hij kan de ragnarok site niet openen
mischien word er nu teveel gedownt
Nou ik zat telkens in Payon Cave.Op maandag 04 maart 2002 15:01 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
leg uit
En daar lagt het momenteel zo erg!
Ik log in en dan kan ik direkt niks meer, daarna weer ff 2sec beweging en weer vast.
En omdat ik Divin Protection heb doen die Zombies & Skeletten totaal geen damage op me.
Ze vallen wel automatisch aan maar jeuken alleen een beetje.
Daarom ben ik nu blij dat ik dood ben en respawn in Payon zelf.
[EDIT]
Zit nu in payon en het is niet veel beter.
Zal wel aan chello liggen, dan maar een rustig plekje uitzoeken

[EDIT2]
Server was "Out of memory"

Misschien ligt het daar aan.
Btw ik zit nu ook in Alberta met me Merc, is relext levellen hier.
There is no magic.
Na 1 job lvl en 2 Base lvls vertrek ik weer naar Payon.
Dan staat Divin Protection ook op 10
There is no magic.
Winkeltje opzetten met de naam: Party GoT
There is no magic.
Hm...boeie, discharge is ook goedOp maandag 04 maart 2002 16:38 schreef The Will het volgende:
Uhhmmm.... M@NIC sorry to say, maar lees mijn hele lange post eens hierboven. Ik moet level 10 Merchant zijn wil ik een shop kunnen maken.
En M@NIC discount is pas op level 10+, waarom heb ik het gevoel dat mensen mijn posts niet lezen?
There is no magic.
There is no magic.
Goh wat vreemd...je speelt nog steedsOp maandag 04 maart 2002 16:50 schreef Predator_NL het volgende:
Ik kap dus vanaf nu met Ragnarok tot er een nieuwe patch uitkomt die de "terugflikker naar windows" bug eruit haalt. Word hier echt schijtziek van... Me systeem restarten helpt niet... en als ik er na 15 min spel opstarten/ eruitgegooid zonder bericht eindelijk in de game zit is het een kwestie van tijd (vooral in yoyoland), voordat ik het weer heb.
neh, als je merch bent geworden ga je weer naar job lvl 1Op maandag 04 maart 2002 16:48 schreef The Will het volgende:
Job is toch MerchantKan aan mij liggen hoor.
En M@NIC discount is pas op level 10+, waarom heb ik het gevoel dat mensen mijn posts niet lezen?
dus moet je weer 10 joblvls up.. dan zit je met base lvl ongeveer op 14
Maar lekker boeiend, nog maar 11%!!!
There is no magic.
Op maandag 04 maart 2002 19:31 schreef OrkBozz het volgende:
het werd wel ff een beetje benauws toen ik een picky een paar keer miste maar ik hbe het dankzij een arche gered,
ik ben nu bij de brug over de rivier en aan de andere kant is woestijn, ik neem aan dat praonera daar ergens ligt
Oh nee een picky
(Ik was er 2 dagen geleden ook nog bang voor hoor
There is no magic.
Wil je joinen, laat het hier ff horen!
We zitten nu op 8 mensen.
There is no magic.
Verwijderd
Edit: Sending....
There is no magic.
Goh wat vreemd, niemand heeft er verder ooit problemen mee gehadOp maandag 04 maart 2002 20:14 schreef OrkBozz het volgende:
wat een geklooot een party joinen

Verwijderd
ff een pakje van 1tm57 downen en 58 en 59 zelf ff doenOp maandag 04 maart 2002 20:24 schreef SlaX het volgende:
Het probleem bij mij is dat het downen van de patches ONTZETTEND sloom gaat, ik heb er bij elkaar opgeteld ongeveer een halve da over gedaan om alle patches te krijgen, EN NU IS ER WEER EEN NIEUWE

1min werk
Moet ik jou ook ff de patch mailen KingSky? En moet jij ook in de GoT party? Hoor namelijk net van Clipz dat je er nu 12 in kan proppen en dan hebben we nog wel ruimte voor je.
There is no magic.
Klotuh hackers, ze hebben me merchant account gehacked, password veranderd en vervolgens em helemaal kalgeplut.
Tis dat 3Clipz et password kon ophalen via de ro site, anders was ik er nooit meer bijgekomen...

65k, 6 cards, Yoyo doll, Spore Doll, alle equiment weg!! Me Tsurugi, armor!!! godverdomme...
Wie heeft er wat Z of spullen over voor een arme merchant... Levelen ging zo snel met me equipement, en nu is dat voorbij dus...
Signature?
ik leen je wel Z, ik ben de dagobert van de partyOp maandag 04 maart 2002 21:34 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Godver me account is gehacked!@!!!#!@#!@$%@#$^@# B&!^
Klotuh hackers, ze hebben me merchant account gehacked, password veranderd en vervolgens em helemaal kalgeplut.
Tis dat 3Clipz et password kon ophalen via de ro site, anders was ik er nooit meer bijgekomen...
65k, 6 cards, Yoyo doll, Spore Doll, alle equiment weg!! Me Tsurugi, armor!!! godverdomme...
Wie heeft er wat Z of spullen over voor een arme merchant... Levelen ging zo snel met me equipement, en nu is dat voorbij dus...![]()
![]()
![]()
![]()
There is no magic.
Verwijderd
Tnx man, heb et zo terugverdiend zodra ik kan venden...Op maandag 04 maart 2002 21:43 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
ik leen je wel Z, ik ben de dagobert van de party
Maar ben bang als ik nu weer allemaal equiment ga kopen dat ze weer alles gaan nakken...
Ik kijk eerst ff of et password niet weer opeens veranderd....

Signature?
aight, of je maakt n nieuwe aanOp maandag 04 maart 2002 21:59 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
Tnx man, heb et zo terugverdiend zodra ik kan venden...
Maar ben bang als ik nu weer allemaal equiment ga kopen dat ze weer alles gaan nakken...
Ik kijk eerst ff of et password niet weer opeens veranderd....
maar dan wel een lvl 18(was et?) naar de kloteOp maandag 04 maart 2002 22:08 schreef The Will het volgende:
Dat lijkt me idd een wat veiligere oplossing.
There is no magic.
is allang gebeurtOp maandag 04 maart 2002 22:11 schreef The Will het volgende:
Hmmm... dan zou ik gewoon alleen je pass ff changen. Ik weet alleen niet of dat kan want toen ik het laatst wou doen kon het niet
Mensen zijn echt gierig op RO, heb bijna een uur gestaan in payon met me bedelaarsoutfit aan en een nette/eerlijke chat over hoe ik gehacked ben ...Op maandag 04 maart 2002 22:12 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
is allang gebeurt
Opbrengsten: 48zeny
ro.pak0.com is trouwens down, anders had ik daar nog wel wat equipment gehusseld...

Signature?
)
Als het goed is hebben we nog een plekje over, tenzij het toch niet met 12 in een party kan. Dan heb je toch echt pech, want ItSnows was veel eerder
Maar ik denk dat het wel lukt. En anders is het misschien een idee om gewoon een GoT Guild op te zetten. Maar daar hebben we het nog wel over. Ff kijken wat voor en na delen daarvan zijn.
Ik wil alleen het volgende noch even aan de orde stellen: DE SITE
Wat moet er op? Waaraan is behoefte? Zijn er nog andere ideeën? Kan iemand me helpen met het PHP gebeuren?
There is no magic.
)
There is no magic.
rocker field is druuuuuuk
)
Is niet eerlijk, jij hebt relexte equipment
There is no magic.
Moet je eens in Morroc gaan kijken nu. Ik heb dagen gezien dat het in prontera rustiger was, zo druk is het daar nu.Op maandag 04 maart 2002 23:10 schreef 3CLipZ het volgende:
bah
rocker field is druuuuuuk
[afbeelding]
)
Onze party bestaat uit:to the lone question i recognise...8 accounts in a party max. but each account but leader can have all 3 characters in it. so 22 ppl in a party.
-Preddie
-Clipz
-M@NIC
-ItSnows
-The Will
-OrkBozz
-Smurfin
-Local Merc
-virNocte
Kortom: Dit kan niet.
Wat ik in ieder geval ga doen is mijn Merchant uit de party kicken. Anders kan het gewoon niet. Wat ik van plan was, is, zoals al eerder voorgesteld is, er een Guild van maken.
Ik wou niet al te moeilijk gaan doen over voorwaarden waar je aan moet voldoen, alleen dat je niet moet gaan zitten scammen/looten/etc.
Alleen ben ik niet de enige hier, dus iedereen moet ff zeggen wat ie daarvan vindt. Als iedereen het een goed idee vind, zal ik wel ff alles wat meer gaan uitwerken.
Met name het zien of iemand online is, is iets wat ik graag zou willen, maar atm zou ik niet weten hoe ik dat zou moeten zien.
Maar goed, plzz let me know what you think.
There is no magic.
huhOp maandag 04 maart 2002 23:38 schreef The Will het volgende:
Oke na al het gezeik over hoeveel er nu in een party kunnen, heb ik het volgende gevonden:
[..]
Onze party bestaat uit:
-Preddie
-Clipz
-M@NIC
-ItSnows
-The Will
-OrkBozz
-Smurfin
-Local Merc
-virNocte
Kortom: Dit kan niet.
Wat ik in ieder geval ga doen is mijn Merchant uit de party kicken. Anders kan het gewoon niet. Wat ik van plan was, is, zoals al eerder voorgesteld is, er een Guild van maken.
Ik wou niet al te moeilijk gaan doen over voorwaarden waar je aan moet voldoen, alleen dat je niet moet gaan zitten scammen/looten/etc.
Alleen ben ik niet de enige hier, dus iedereen moet ff zeggen wat ie daarvan vindt. Als iedereen het een goed idee vind, zal ik wel ff alles wat meer gaan uitwerken.
Met name het zien of iemand online is, is iets wat ik graag zou willen, maar atm zou ik niet weten hoe ik dat zou moeten zien.
Maar goed, plzz let me know what you think.
elke account wordt als 1 partymember gezien staat er toch
dan kunnen mijn 2 gasten erin blijven
is maar een opmerking en een kreet van blijdschap, geen verwijzing naar jouw post
En de reden dat Aco-Clipz er niet meer in staat, is omdat ie de naam van je laatst gejoinde char inneemt, en dat is HEMA
Maar nou wil ik graag iets zinnigs van je horen
There is no magic.
erm... look at me, i have 120K+ ZennyOp maandag 04 maart 2002 23:42 schreef The Will het volgende:
Met andere woorden: completely off-topic
En de reden dat Aco-Clipz er niet meer in staat, is omdat ie de naam van je laatst gejoinde char inneemt, en dat is HEMADus waarschijnlijk als je inlogt met Aco-Clipz zit ie er gewoon nog in.
Maar nou wil ik graag iets zinnigs van je horen(NOFI)
het was een complete ontopic replyOp maandag 04 maart 2002 23:44 schreef The Will het volgende:
LOL(ik moest zelfs echt lachen)
Nouhou.... werk nou ff mee Clipz![]()
Naja alle anderen dan.... zijn jullie het er mee eens of niet? Dan weet ik namelijk of ik morge nog wat er voor uit zal werken of niet. (leuk zo'n repetitie week
There is no magic.
De site van onze Guild is online!!!
So feel free to browse it or leave a message on our forum...
..::Nenkaras::..
Als je wil joinen, ff de form invullen en je hoort zo snel mogelijk van ons
Signature?
M@NIC komt dat jou niet bekend voorEver wondered if you played Ragnarok Online way too much? Find out if you are ragnaddicted! Here are three examples which show that you have been playing way too much;
1. You start chasing people in mantles for a "FREE HEAL PLZ".
Edit: Ten eerste, mooie site. Ten tweede, mijn vraag is nu aan de huidige members van de GoT party of ze nu deze Guild gaan joinen, of door willen gaan met de GoT party/Guild.
Als het meerendeel namelijk in Nenkaras verder gaat, is het voor mij niet de moeite waard om ook nog een GoT Guild op te zetten.
Dus dat wil ik graag ff van jullie weten.
There is no magic.
Van mij weet je t, nenkaras here i comeOp dinsdag 05 maart 2002 00:14 schreef The Will het volgende:
Waar ken ik dit toch van:
[..]
M@NIC komt dat jou niet bekend voor
Edit: Ten eerste, mooie site. Ten tweede, mijn vraag is nu aan de huidige members van de GoT party of ze nu deze Guild gaan joinen, of door willen gaan met de GoT party/Guild.
Als het meerendeel namelijk in Nenkaras verder gaat, is het voor mij niet de moeite waard om ook nog een GoT Guild op te zetten.
Dus dat wil ik graag ff van jullie weten.
(ontopic EN serieuze reply
Et probleem dat je et formulier niet kan versturen wordt aan gewerkt, tot die tijd kan je hier je form heensturen...Op dinsdag 05 maart 2002 07:23 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
Van mij weet je t, nenkaras here i come
(ontopic EN serieuze reply)
nenkaras@ro-hosts.com
En please precies invullen zoals volgens et form, anders wordt er niet naar gekeken... Onze mailbox loopt namelijk bijna over...
Signature?
Dit topic is gesloten.