[Race Driver] Ingame screens!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Zit er volgens de PC Gameplay in ja.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:42

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
7th schreef op 27 maart 2003 @ 00:47:
Heeft de pc versie multiplayer opties out of the box of niet?
Een hele tijd geleden zou het met een patch worden toegevoegt.
Maar als je op de website van dynabyte kijk dan staat er dat die multiplay opties heeft.
Ja, want dat was de voornaamste reden van het laatste uitstel. Men besloot toen om MP meteen te implementeren ipv later in die patch.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Ik ben zeer nieuwsgierig naar jullie ervaring met het spel. Zelf zit ik namelijk nog in twijfel (om hem te kopen).

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
man dit spel is mooooooi :9~ :9~
en ja multiplayer zit er standaard in, inet en lan.
LAN heb ik geprobeerd, werkt.. Inet krijg ik in deze minder legale versie niet aan de gang (:?)
vind ik beetje vreemd aangezien dit spel niet met cd-codes oid werkt?

kan iemand me iets vertellen over de 'modbaarheid' van dit spel? het zou echt mooi zijn als voor dit spel mods ala GT3 gemaakt zouden kunnen worden :o

kzal es een paar screens maken nu :D

mjah ik heb geen stuur dus daar kan ik niet echt veel over zeggen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Maximize op 27-03-2003 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ja dat het mooi is wisten we wel, maar hoe zit het nou met de besturing (met stuur) in de final versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat minder prettige ervaringen met de minder legale versie! hij knalt er vaak uit, terug naar desktop, en er zitten best nog wel wat bugs in! ik word, samen met alle andere auto's, soms gewoon naar de vangrail toegezogen als ik daar in de buurt kom, en dan kan je nergens mee heen zegmaar, je staat gewoon vast aan de vangrail, En soms als je wegrijd bij de start, zet je em netjes in zn 1, gaat dat ding achteruit rijden!?! en dat blijft ie doen, ook als je doorschakelt naar zn 2! iemand ervaringen oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb um net ff gespeeld, geen stuurtje aangesloten (doek vanavond) dus kan weinig zeggen over de besturing. Het voelt toch nog wel redelijk arcade aan....
Beeld en geluid is gewoon netjes, menu zit prima in elkaar en redelijk wat opties. De in CAR views zijn van de verschillende auto's bijna exact hetzelfde op wat logo's na. Ik ondervind wel een aantal bugs, Zoals in de carreer mode op de track "donington" ofso. Daar wordt de auto door de lucht heen gegooid ook de auto;s van comp. Dus kan je die track niet eens uitrijden. Het geluid lijkt soms weg te vallen van de center erg irritant. Maar deze release is wel genuked en heb nog geen fix ervoor... dus of je het kan vergelijken met de legale dunno...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:36
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 10:50:
Ik heb wat minder prettige ervaringen met de minder legale versie! hij knalt er vaak uit, terug naar desktop, en er zitten best nog wel wat bugs in!
[fluistermode]
Schijnt een eigenschap te zijn van de nieuwe beveiliging die gebruikt is...

Heb er zelf geen ervaring mee, maar dat is wat ik lees op het net...
[/fluistermode]

Toch maar in de winkel kopen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dit spel gaat echt de pan uitroelen :9

Heb der nu al zin in 8)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 10:56:
Kheb um net ff gespeeld, geen stuurtje aangesloten (doek vanavond) dus kan weinig zeggen over de besturing. Het voelt toch nog wel redelijk arcade aan....
Beeld en geluid is gewoon netjes, menu zit prima in elkaar en redelijk wat opties. De in CAR views zijn van de verschillende auto's bijna exact hetzelfde op wat logo's na. Ik ondervind wel een aantal bugs, Zoals in de carreer mode op de track "donington" ofso. Daar wordt de auto door de lucht heen gegooid ook de auto;s van comp. Dus kan je die track niet eens uitrijden. Het geluid lijkt soms weg te vallen van de center erg irritant. Maar deze release is wel genuked en heb nog geen fix ervoor... dus of je het kan vergelijken met de legale dunno...
voor velen waarschijnlijk een noob vraag, maar wat houd genuked in?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik heb wat minder prettige ervaringen met de minder legale versie! hij knalt er vaak uit, terug naar desktop, en er zitten best nog wel wat bugs in!
Wat Mr Magic vertelt zou heel goed kunnen, maar de omschrijving "knalt er vaak uit terug naar desktop" is een typische eigenschap die ik vaak tegenkom bij de Codemasters-spelletjes. En dan ook bij de gekochte versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmm, denk dat ik jullie ff moet inlichten (dat regeltje onder mijn nickname staat niet voor niets, ik heb DTM al 2 weken legaal uiteraard).

Persoonlijk vind ik het een topspel! Het rijgedrag van de auto's vind ik echt lekker, en je voelt het rijgedrag tussen de verschillende soorten. Gevoel voor snelheid is ook goed (in 1st person view), en ook de tegenstand is goed. Alleen in de TOCA league kon ik redelijk makkelijk de 1ste plaats halen. AI is dus ook goed. Met toetsenbord wordt het plezier alleen wel wat minder, maar met stuur (ik heb met een Trust Ferrari stuurtje geklooit) rijdt het perfect. Ook leuk is dus dat je online kan, op het begin tot 8 man maar later zal er een patch verschijnen waardoor je met 20 man online kan. Spel heeft echter wel hoge eisen wil je een goede framerate halen. Op mijn systeempje deed ie het bijzonder aardig in 1024x786 (alles aan), alleen in de replay ging de framerate naar beneden, en zwaar.

Goede game, eindscore van mij 9.2 (komt binnenkort pas review op de site, aangezien ik het spel wel uit wil spelen ;))

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Snappie88: klinkt goed. Ik ben benieuwd naar de complete review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een probleem met de minder legale versie, de installatie map groeit nogal. je installeerd het spel vanaf 1 cd, de andere cd heb je nodig om te spelen. de installatie map kan dus ong. max. 1gb zijn, maar mn hd is nogal actief tijdens het spelen, en nu merkte ik net dan de installatie map 5.38gb groot is, klop ook nie helemaal denk ik... ze hebben de boel wel aardig beveiligd, is gewoon frustrerend al die bugs!

edit:

typo

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Zeggen dat het perfect rijd geeft mij al twijfels of je wel kritisch genoeg bent :{
:P

Kan iemand een vergelijking maken met het almachtige GTR2002 en Race Driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-09 15:09
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 12:32:
Ik heb nog een probleem met de minder legale versie, de installatie map groeit nogal. je installeerd het spel vanaf 1 cd, de andere cd heb je nodig om te spelen. de installatie map kan dus ong. max. 1gb zijn, maar mn hd is nogal actief tijdens het spelen, en nu merkte ik net dan de installatie map 5.38gb groot is, klop ook nie helemaal denk ik... ze hebben de boel wel aardig beveiligd, is gewoon frustrerend al die bugs!

edit:
typo
Het wordt ook al aangegeven in splashscreen van de demo: the orginal never fades. Er wordt inderdaad in aangegeven dat gedurende het spel er bij illegale versies de performance steeds minder wordt. Nu blijkt dus hoe ze dat doen... is er geen een of andere swapfile te deleten? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik las op een ander forum dat de minder legale versie id wat problemen schijnt te geven (van verschillende "leveranciers"). Tja, mot je maar de orginele kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op 27 March 2003 @ 13:28:
[...]

Het wordt ook al aangegeven in splashscreen van de demo: the orginal never fades. Er wordt inderdaad in aangegeven dat gedurende het spel er bij illegale versies de performance steeds minder wordt. Nu blijkt dus hoe ze dat doen... is er geen een of andere swapfile te deleten? 8)
ja, er stond een bestand bij van 4.00GB, die heb ik gedelete, en toen starte het spel nog wel gewoon.. hij werd daarna ook niet meer opnieuw aangemaakt ofsow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:35
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 13:59:
[...]

ja, er stond een bestand bij van 4.00GB, die heb ik gedelete, en toen starte het spel nog wel gewoon.. hij werd daarna ook niet meer opnieuw aangemaakt ofsow
swapfile van 4 gig? 8)7
isset geprogrammeerd op een Windows ME bak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

ff een vraagje voor de mensen die problemen hebben met de illegale versie: Draai je m vanaf CD of een image op de harde schijf?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 27 maart 2003 @ 14:10:
ff een vraagje voor de mensen die problemen hebben met de illegale versie: Draai je m vanaf CD of een image op de harde schijf?
ik vanaf cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Iemand dan al ff wat screens? :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

* Willybubba heeft em net in de winkel gehaald :D :D

Installling now.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Willybubba schreef op 27 maart 2003 @ 16:01:
* Willybubba heeft em net in de winkel gehaald :D :D

Installling now.
hij komt morgen toch pas uit :?

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

WooK schreef op 27 March 2003 @ 16:17:
[...]

hij komt morgen toch pas uit :?
Officieel wel, maar sommige winkels doen er niet moeilijk over hoor. Waar ik stage loop zou ik hem ook zo kunnen meekrijgen, maar kmoet morgen toch heen, dus haalk um dan wel

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik heb hem vandaag via GCshop bestelt en ik hoop hem zsm binnen te krijgen. Ik ben benieuwd !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zooo! Beter dan de demo hoor. Nu nog ff een stuurwiel aanschaffen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-09 11:36

Chakotay

Lick here to continue

Snappie88: is de handling echt 10x verbetert ten opzichte van de 80% demo's? Of heb je die niet gespeelt?

Zoja ga ik morgen even langs een winkel ergens, zonee maak ik het downloaden van de ISO niet eens af :/

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SebaZ schreef op 27 March 2003 @ 12:52:
Zeggen dat het perfect rijd geeft mij al twijfels of je wel kritisch genoeg bent :{
:P

Kan iemand een vergelijking maken met het almachtige GTR2002 en Race Driver?
Kan ik heel duidelijk over zijn, GTR2002 way more feeling qua realisme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Mkay, dus we kunnen hiet niet praten over een simulatie.
Jammer, weer een verkracht spel for the masses :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SebaZ schreef op 27 March 2003 @ 19:33:
Mkay, dus we kunnen hiet niet praten over een simulatie.
Jammer, weer een verkracht spel for the masses :{
Dit spel is goed hoor.

Heb je hem wel al gespeeld?
En dan bedoel ik niet de demo he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

De illegale versie werkt in veel gevallen niet, morgen ga ik het origineel halen :) Tevens ter compensatie van alle andere games die ik 'geprobeerd' heb ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Sport_Life op 27-03-2003 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 27 March 2003 @ 23:40:
De illegale versie werkt in veel gevallen niet, morgen ga ik het origineel halen :) Tevens ter compensatie van alle andere games die ik 'geprobeerd' heb ;)
Hehe , dat heb ik maar bij rainbowsix ravenshield gedaan.
Mede omdat ik heel lang roger spear online heb gespeeld.

En nooit met het orgineel .

Dus ik dacht nu moet ik maar effe een spel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
het schijnt dat de beveiliging die dit spel heeft echt heel goed is :)
je kunt 1 seizoen rustig uitspelen, maar het seizoen daarna beginnen te problemen. Er worden gewoon random auto's 100 meter de lucht in geschoten (:D), het spel gaat stroever lopen, en van dat soort leuke dingetjes :P

maar ff wachten op een goeie crack dus :X :P of morgen ff kopen als ik toevallig geld over heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

MaXiMizE schreef op 28 maart 2003 @ 00:54:
het schijnt dat de beveiliging die dit spel heeft echt heel goed is :)
je kunt 1 seizoen rustig uitspelen, maar het seizoen daarna beginnen te problemen. Er worden gewoon random auto's 100 meter de lucht in geschoten (:D), het spel gaat stroever lopen, en van dat soort leuke dingetjes :P

maar ff wachten op een goeie crack dus :X :P of morgen ff kopen als ik toevallig geld over heb :P
Ik kreeg de illegale versie al niet eens aan de praat ;). Ik hoop btw dat die beveiliging in meer spellen zal zitten, en de reden daarvoor daar maak ik binnenkort nog wel een topic over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 10:42
Ik heb de xbox versie gisteren eens geprobeert, maar ik ben zwaar teleurgesteld.
Het spel ziet er gewoon fantastisch uit maar is een puur arcade spel.

1. ik krijg mijn auto onmogelijk zo gescrashed dat ie niet meer rijdt terwijl ik toch al eens frontaal met zo'n 150km/u recht op een muur ben geknalt. Resultaat hiervan was een geel wiel op't schademodel, maar geen fatsoenlijk merkbaar verschil in rijgedrag.
2. je kan moeiteloos 50 tot 100m later remmen dan je tegenstanders en de bocht nog steeds vlot halen.
3. Ook al ben je al je spoilers/vleugels (en dus downforce) kwijt, je blijft rondrijden alsof je op rails rijdt.
4. AI ondervind ook totaal geen last van spoilers die je eraf rijdt (bij hun).
5. de vertragingen en vooral het gripverlies dat je op gras zou moeten hebben is serieus te weinig.

Voor diegene die het willen vergelijken met GTR2002 mod voor F1.. don't! GTR2002 voel je het realisme tot in je kleine teentje. Bij TOCA voel'k het nog niet eens in mijn linkerduim waarmee ik het ding mee bestuur.

Voor je broertje van 12 zal dit het ideale spel zijn. Voor de realisme fanaat is dit spel best waardeloos.
Jammer genoeg hoor ik bij de 2e categorie :'(

[ Voor 14% gewijzigd door witchdoc op 28-03-2003 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100% mee eens poohbeer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 14:18

Smoonshine

Feyenoord!!

Is de Xbox versie wel identiek aan de pc versie dan? Omdat console games vaak toch meer arcade zijn? Desalnietemin ga ik vandaag maar de originele pc versie halen. Ik ben toch niet zo'n realisme fanaat :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geen hekel aan een arcade racer! Wat ik me wel afvraag... wat voor systeem heb je nodig om het lekker soepel te kunnen spelen met alle (of een hoop) grafische opties op max? Ik heb een Athlon 1600+, GeForce 3 Ti200 en 512 DDR. Is dat genoeg of wordt het dan al krap...?

ff off-topic: Ik moet zeggen: pas de laatste tijd komen er spelen uit waarvoor m'n systeem te traag wordt (Splinter Cell kan ik bijvoorbeeld niet met alle opties aan lekker spelen). En ik heb alles zo'n anderhalf jaar geleden gekocht. Dus daar ben ik niet ontevreden over! Vroeger was mijn systeem vaak binnen een paar maand of zo al echt weer te traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Als ik de reacties zo lees is het dus niet de moeite waard om ook maar te downloaden (heb een hekel aan arcade racers) ...

Hopelijk kunnen tracks zoals Zolder en Dijon geconverteerd worden naar F1-2002/F1CC, dan is het spel niet helemaal nutteloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Nja...als je een nieuwe wallpaper wilt kan het erg leuk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Hallo.....de xbox versie kan je toch niet vergelijken met de pc versie!

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7th schreef op 28 March 2003 @ 09:45:
Hallo.....de xbox versie kan je toch niet vergelijken met de pc versie!
Precies! Je moet hem gewoon spelen om te kunnen oordelen. Weet iemand de systeem eisen van de game? Minimaal en recommed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
In het spel kun je toch ook kiezen voor SIM mode ? Maakt dat dan nog verschil ? Plus de demo was ook vrij arcade achtig echter door een handeling mod werd dat een stuk beter (een stuk meer sim-achtig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

VTec schreef op 28 March 2003 @ 10:02:
In het spel kun je toch ook kiezen voor SIM mode ? Maakt dat dan nog verschil ? Plus de demo was ook vrij arcade achtig echter door een handeling mod werd dat een stuk beter (een stuk meer sim-achtig).
De SIM optie in de demo was in ieder geval nog net zo gaar als de standaard mode. Dat het met een handling mod beter word is al iets, maar er is een grote kans dat dat soort spul in multiplayer niet werkt... Dit spel had gewoon out of the box goed moeten zijn. (maargoed, ik heb de final nog niet gespeelt, wel geld bij me om em eventueel te halen straks onderweg naar huis als een paar mensen even zeggen dat het niet zuigt :) )

BTW, onthoud ie nu wel je settings? In de demo kon je namelijk elke keer dat je em startte alles opnieuw instellen, redelijk irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Chakotay schreef op 27 March 2003 @ 19:15:
Snappie88: is de handling echt 10x verbetert ten opzichte van de 80% demo's? Of heb je die niet gespeelt?

Zoja ga ik morgen even langs een winkel ergens, zonee maak ik het downloaden van de ISO niet eens af :/
Ik heb de demo helaas niet gespeelt (ben lui :P). Ik denk dat het spel inderdaad meer naar arcade leunt omdat het schademodel niet echt realistisch is (met 150 km/hr tegen een muur en nog steeds verracen ed) maar het rijgedrag is aardig goed hoor. Zo heb ik enkele DTM coureurs gesproken en die vonden het rijgedrag behoor goed voor een 'spelletje'. Nou kan het zijn dan ze door Codemasters omgepraat zijn maar ik vond dat ze aardig gelijk hebben.

Conclusie: als je graag satanistische dingetjes uithaalt met CD'tjes waar Arcade games op staan is dit waarschijnlijk niets voor jou. Vind je arcade leuk, vind je dit ook leuk (alleen de singleplayer wat minder waarschijnlijk) maar alles wat tussen die 2 uittersten liggen vinden deze game zeker de moeite waard. Ik vind het gewoon een übergoede game want zeg nou zelf wanneer hebben de PC gamers voor het laatsts een goede racegame gekregen? GP4 was over the top simulatie en van Midnight GT (zat bij de grafische kaart) werd ik niet vrolijk...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met de lengte van de races? Hoeveel rondjes moet je? En kun je die in careermode (of hoe die ook heet) aanpassen? Ik ben niet zo'n liefhebber van lange races, eerlijk gezegd. Ik vond de races in TOCA 2 toch wel het maximum... Ik computer nooit zo lang (uurtje of zo) dus als ik dan maar 1 race per avond kan doen, schiet het voor mij niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Zijn er misschien mensen die zo vriendelijk zijn om ingame screenies te posten :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Snappie88 schreef op 28 March 2003 @ 11:04:
[...]

Ik heb de demo helaas niet gespeelt (ben lui :P). Ik denk dat het spel inderdaad meer naar arcade leunt omdat het schademodel niet echt realistisch is (met 150 km/hr tegen een muur en nog steeds verracen ed) maar het rijgedrag is aardig goed hoor. Zo heb ik enkele DTM coureurs gesproken en die vonden het rijgedrag behoor goed voor een 'spelletje'. Nou kan het zijn dan ze door Codemasters omgepraat zijn maar ik vond dat ze aardig gelijk hebben.

Conclusie: als je graag satanistische dingetjes uithaalt met CD'tjes waar Arcade games op staan is dit waarschijnlijk niets voor jou. Vind je arcade leuk, vind je dit ook leuk (alleen de singleplayer wat minder waarschijnlijk) maar alles wat tussen die 2 uittersten liggen vinden deze game zeker de moeite waard. Ik vind het gewoon een übergoede game want zeg nou zelf wanneer hebben de PC gamers voor het laatsts een goede racegame gekregen? GP4 was over the top simulatie en van Midnight GT (zat bij de grafische kaart) werd ik niet vrolijk...
Ok, dank voor de info :) TOCA 1&2 en CMR 1&2 vond ik allemaal erg lekker rijden, dat gevoel had ik bij de demo's hiervan niet. Überrealistisch (ik noem een Grand Prix Legends) is natuurlijk super, maar dat verwacht ik hier dan ook niet van, zolang het maar goed speelbaar is, en de wagens niet meteen volledige stuuruitslag geven as ik tegen mn stuurtje blaas :+

NFS:HP2 kan ik me ook goed mee vermaken, ookal dat is zo arcade als het maar kan, maar rijd wel aangenaam opzich. Grand Prix 2 heb ik ook helemaal stukgespeeld, 3 en 4 wat minder :) Zolang dit qua arcade/sim gehalte een beetje vergelijkbaar met de vorige Codemasters racers is ga ik em wel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
BTW, onthoud ie nu wel je settings? In de demo kon je namelijk elke keer dat je em startte alles opnieuw instellen, redelijk irritant...
Is id niet te hopen, maar ik denk dat dat wel goed zit. En over die handling: time will tell, maar ik heb goeie hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 11:57:
Hoe zit het eigenlijk met de lengte van de races? Hoeveel rondjes moet je? En kun je die in careermode (of hoe die ook heet) aanpassen? Ik ben niet zo'n liefhebber van lange races, eerlijk gezegd. Ik vond de races in TOCA 2 toch wel het maximum... Ik computer nooit zo lang (uurtje of zo) dus als ik dan maar 1 race per avond kan doen, schiet het voor mij niet op...
De lengte van de races verschillen van 3 tot 5 laps, als de race 5 laps duurt dan moet meestal een keer binnen komen om een pitstop te maken. Erg leuk idee..

Om ff in te gaan op de SIM "mode". Je kan bij het bonus scherm "SIM" invoeren zodat er een sim feeling in de game komt. Weinig van gemerkt om eerlijk te zijn.

Verder het is een erg leuk spel, maar zoals Codemasters aangeeft de enigste en beste SIM van het moment is gewoon niet waar.

Bout the specs:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
-------------------------------------------
Minimum system requirements

Processor       Pentium 3 700mhz / Athlon 700mhz
RAM         128Mb
Graphics Card       Rage 128 32Mb / TNT2 32Mb / G400 32Mb
Sound Card      SoundBlaster compatible
Operating System    Windows 98, ME, 2000 or XP
DirectX         DirectX 8.1b

Recommended system requirements
Processor       Pentium 4 2ghz / AthlonXP 2000+
RAM         512Mb
Graphics Card       GeForce 3 Ti 500 64mb
Sound Card      SoundBlaster Audigy
Operating System    Windows XP
DirectX         DirectX 8.1b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb m zojuist gehaald en ben nu aan het installeren, pics are coming :D

Ow leuk ik heb de franse/engelse versie 8)7 Hij bestaat uit totaal 3 cd's:
CD1 Engels (alleen nodig voor autorun :?)
CD1 Frans
CD2 Engels/frans

/edit: Ben ff aan het uitzoeken hoe hypersnap precies werkt, maar het spel is geweldig :D :D :D _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 81% gewijzigd door Sport_Life op 28-03-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ben benieuwd naar die pics!! :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:35
ThrillSeeka schreef op 28 maart 2003 @ 13:36:
Ben benieuwd naar die pics!! :9
ik ook ..... hint hint
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Oke hier zijn er een paar: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/

Screenshots maken gaat best wel irri, na elke screenshot die ik maak gaat ie automatisch naar Desktop en kan ik niet meer in spel komen :( Meer komen eraan...

[ Voor 58% gewijzigd door Sport_Life op 28-03-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:01

boesOne

meuh

vooral dat tweede snapshot is zinnig.... :)
meer shots tijdens de race .. please..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Auto is Mercedes Benz en de baan is Zandvoort _/-\o_ (behalve de 1e screenshot)

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap009.jpg
:7
Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap013.jpg
Auto kiezen :Y) (kan alleen kiezen uit de bovenste rij; DTM ...
Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap015.jpg
:*)
Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap016.jpg
Op de startlijn...
Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap017.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap018.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap019.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap021.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap022.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap023.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap024.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap025.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap027.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap031.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/DTM%20Racer/snap032.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Sport_Life op 28-03-2003 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
dat ziet er echt beters uit man!!!
woei, ik moet alvast maar gaan sparen voor een nieuwe cpu en dan blazen maar :D
maar gaat het realistisch ongeveer in de buurt komen bij GPL ? (grand prix legends)
zojah? kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .. anders zien we nog wel :P
maar het ziet er ontiegelijk mooi uit.. pff *hot*

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:01

boesOne

meuh

Ziet er goed uit.. ! thx :)

Hoe is de handling ? Arcade style ? of ook een beetje sim ?

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Staat volgens mij hierboven al. :)

Arcade dus en komt totaal niet in de buurt van GPL lijkt mij. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik heb niet alle race spellen gespeeld, maar hij is wel 100x realistischer dan de Need For Speed serie ... :)

Het geluid is iig wel ubergeil :9

[ Voor 16% gewijzigd door Sport_Life op 28-03-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er erg goed uit!!!

maaruh, als je nou een keer op de baan gaat rijden kan je ons vertellen hoe jij de besturing vindt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Ik vind de auto's er een beetje brak uitzien imho :|

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Heeft elke auto nog steeds precies dezelfde cockpit zonder spiegels? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik vind de besturing zeker lekker, af en toe met piepende banden net de bocht halen :9.

Bij de beta demo die ik een tijdje geleden had gespeel zaten er nog veel fouten in de movies na de race, die zitten er nu niet meer in :)

Ook grappig is dat als je in een race tegen iemand keihard aanbeukt er na de race scheldend een boze coureur naar je komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Laatst online: 29-09 12:00

oZy

hey, just a tip, maar je kan *niet* op de vangrail rijden. (en de grindbak ook niet, for that matter) ;)

kan je misschien even vertellen wat de specs zijn van de pc waar je deze screens mee gemaakt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Je kan ook ergens kiezen om filmpjes te kijken, oa van andere producten van Codemasters. Zo zie je een heel mooi stukje van Collin Mcrea 3 :D

Specs van mn pc waar ik de screens mee heb gemaakt:

P4 2,53 Ghz
512 DDR pci 2700
GF 4 TI 4200
120 GB 7200 rpm

Resolutie @ 1280*1024 en alles op Max en het draait super :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sport_Life op 28-03-2003 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Cool, kun je ook op Zandvoort rijden ? Wist ik niet of was ik vergeten. Wel geinig: een week of wat geleden zelf op gereden :) Nu ben ik helemaal nieuwsgierig naar het spel !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Een kennis van me heeft het spel deze morgend al gekocht en ondanks het mooie weer kon ik natuurlijk de verleiding niet weerstaan om er met m'n stuurtje naartoe te gaan :)

Mijn conclusie: Als je van realisme houdt à la 'Live For Speed' of 'Grand Prix Legends', verspil dan geen tijd aan dit spel. Zelfs op simulatie komt het realisme hoogstens in de buurt van een goed racespel - zeker geen racesim. De besturing is flinkverbeterd tegenover de 80% demo, maar nog steeds heb je amper feeling in het stuur (niet de force-feedback - gewoon hoe de wagen reageert op het stuur). Ontkoppelingspedaal en manuele shifter (Act Labs) schijnen niet ondersteund te zijn of werden alleszins niet herkend.
Onbegrijpelijk is dat ik niet in staat lijk te zijn om het aantal rondes hoger dan 5 te krijgen (overzie ik iets?). En in die 5 rondes is het vrijwel steeds noodzakelijk om te pitten. Full race, anyone? Dat noemt zich dan een simulatie...
De graphics zijn - als je PC het toelaat - wel bij de beste die je momenteel hebt bij PC racing. Vooral de zon op het asfalt geeft een mooi effect en maakt het asfalt erg realistisch ogen in vergelijking met vele andere racegames. Erg leuk om de wagen onderdelen te zien verliezen. Minder realistisch is dat wanneer je aan een flinke snelheid tegen een wagen knalt die net uit de zandbak de baan op komt je probleemloos kan verder rijden.
Jammer dat het spel blijkbaar primair bedoeld is om te racen vanuit een 'look from behind view' of de 'nose cam'. Het cocpit-zicht is vrijwel onbruikbaar om te racen. Je hebt een veel te klein zichtveld, onbruikbare spiegels, en je positie in de wagen lijkt erg vreemd als je stuurt (net alsof je niet op de bestuurderszetel zit - alleszins iets mis met de field of vision).
Als je wil experimenteren met stuurtechnieken als throttle cut, faint drift, shift lock,... dan kom je bedrogen uit. De onrealistische wegligging van de wagens laat dit gewoon niet toe.
Waarschijnlijk bestaat het development team uit hoofdzakelijk jonge 'whiz kids' die alleszins nog geen rijbewijs hebben. Ze laten zien dat ze kunnen programeren, maar geen verstand van wagens hebben :)

Kort samengevat: Dit spel is een aanrader voor hen die games als 'The Need For Speed' té arcade vinden, maar ook niet op zoek zijn naar een realistische sim als 'Live For Speed' (verwarrend die gelijkende titels ;) ) en 'Grand Prix Legends'. Kortom, een goed racespel dat primair gericht is op de fun factor - niet skill.
De die-hard simmers zullen deze titel met de glimlach bekijken, even het hoofd schudden en dan weer lekker hun sim verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, Zandvoort ziet er best goed uit, aardig herkenbaar :) Klopt de layout ook een beetje fatsoenlijk?

---

Hm, het verhaal van SatCP lezende vraag ik me toch af wat ze met al die input van Christian Albers gedaan hebben... Kijken hoe ze het vooral niet gingen maken :?

[ Voor 46% gewijzigd door Chakotay op 28-03-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Dat met die cockpit was id ook al irritant bij de demo-versie en daarom gebruikte ik altijd dan maar de 'nose cam'. Maar dat zie je bij meerdere games. Sega GT2002 had zelfs die optie niet (cockpit). Maar vaak heb ik bij de 'nose cam' wel meer het snelheid gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SatCP schreef op 28 March 2003 @ 15:34:
Een kennis van me heeft het spel deze morgend al gekocht en ondanks het mooie weer kon ik natuurlijk de verleiding niet weerstaan om er met m'n stuurtje naartoe te gaan :)
.....

.
Ik hoef er verder niks aan toe tevoegen :), prima verwoord..., ook het "tunen" van de auto vind ik zeer onnauwkeurig, maar zoals gezegt voor de arcade racers prima game. Ook is het leuk om te lannen met vrienden die niet van SIMS houden en zo kan je toch nog aardig wat fun beleven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
VTec schreef op 28 maart 2003 @ 15:50:
Dat met die cockpit was id ook al irritant bij de demo-versie en daarom gebruikte ik altijd dan maar de 'nose cam'. Maar dat zie je bij meerdere games. Sega GT2002 had zelfs die optie niet (cockpit). Maar vaak heb ik bij de 'nose cam' wel meer het snelheid gevoel.
Als je een spel promoot als de beste sim (zoals Codemasters doet) dan mag je toch wel verwachten dat je ietwat deftig vanuit cockpit view kan rijden? Ik ken eerlijk gezegd niemand die op de motorkap ligt bij het racen of een eindje achter de wagen aan zweeft ;). En aangezien een sim de werkelijkheid probeert te benaderen hoort dat dus ook niet zo te zijn in het spel. Een sim speel je vanuit de cockpit.
Ik heb niets tegen andere camerastandpunten, maar als de primaire racepositie al niet deftig in het spel zit kun je het toch nog maar nauwelijks een realistische sim noemen?

En over gevoel van snelheid. Bij een nosecam *lijkt* alles veel sneller te gaan omdat je dan lager bij het wegdek hangt. Vanuit de cockpit hoeft het landschap helemaal niet voorbij te scheuren alsof je aan 'warpsnelheid' gaat. Trap je wagen op de (Duitse) snelwegen eens tot 250. Kom niet vertellen dat het landschap dan ook voorbijvliegt alsof je fast forward hebt aanstaan. Als je zo knots bent om 250 op een dunne laan tussen bomen te doen, dan lijkt het misschien wel zo. Maar op een brede weg als een autosnelweg of een circuit is dat zeker niet zo :)

Anyway, ik blijf bij m'n punt. Dit is een spel dat niet gericht is op de hardcore simmers. Het is daarom geen slecht spel! Als racegame is het erg geslaagd en kun je jezelf er kostelijk mee amuseren, maar Codemasters lossen volledig de verwachtingen niet in. Ze beloofden de beste sim en ze brengen een racespel... Een gemiste kans.

En dan mogen er realism mods voor uitkomen zoveel je wil. Realisme zoals je in echte sims tegenkomt ga je nooit uit dit spel halen tenzij de hele physics engine wordt herschreven.

Codemasters hebben waarschijnlijk eerder aan het commerciële aspect gedacht. Hardcore simulatiegames verkopen nooit echt goed (zie naar 'Grand Prix Legends' - dat kun je nu niet bepaald een verkoopssucces noemen). Ze hebben wel een hele schare fans, maar daar stopt het dan ook mee. Racegames zijn veel toegankelijker voor de grote massa. En gezien de graphics en fun factor van dit spel is het vrijwel zeker dat het een hit zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 14:18

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb het spel zojuist ook gekocht. Het ziet er super uit, alleen heb ik nog niet echt door hoe je de auto's fatsoenlijk door de bochten krijgt. Normaal voel je dat wel een beetje met de force feedback, wanneer je uitbreekt of wanneer je te hard door de bocht gaat. De FF vind ik dus een beetje teleurstellend. Kwa uiterlijk en racen vind ik hem echter wel perfect!!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik speel het spel nu ook sinds kort ... alleen mijn moter geluiden zijn erg brak. Het lijkt alsof de geluiden te snel draaien.. :/ (ik had hier ook last van met battle field). zijn er meer met dit probleem??

Specs:
1ghz
386 MB
Geforce2 mx
Audio-onboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.