"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Dat wist ik... Ik wilde alleen ff m'n eerste indruk posten..Op vrijdag 31 mei 2002 12:54 schreef Fuelke het volgende:
[..]
Ik zou toch ff wachten op een volwaardige demo om het al dan niet vloeiend lopen te beoordelen, deze demo is pas voor 60% compleet en loopt op sommige snelle systemen nogal brak.
btw: ik hoorde dat er ook een WCR (of iets in die richting) demo op het net rond zweefde.. iemand een url?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Eens kijken of er nog wat veranderd isOp zondag 09 juni 2002 17:47 schreef Fuelke het volgende:
Codemasters heeft vrijdag een nieuw filmpje vrijgelaten over Race Driver. Nog steeds zijn het enkel de V8 Supercars uit Australia die we te zien krijgen. Enjoy ==> http://www.codemasters.com/downloads/displayfiles.php?showdetails=3463
Gezien, uhm tja ziet er goed uit. Maar ik wil DTM wagens ingame zien
Aanklikbaar voor full size

Tot slot nog ff vermelden dat iedere wagen een ingame polygon count heeft van tenminste 4000.
met dank aan ItSnows bij het resizen
dan pasOp donderdag 27 juni 2002 09:39 schreef Fuelke het volgende:
in de herfst kunnen de PC gamers er ook van genieten)
Anoniem: 37916
Ik vind dat die mercedes op dat middelste screenshot er een beetje vreemd uitziet met die overdreven brede wielkassen...
Dat heeft ie nou eenmaal zoOp donderdag 27 juni 2002 10:28 schreef Headbanger het volgende:
23 augustus en de herfst volgen elkaar gelukkig vrij snel op
Ik vind dat die mercedes op dat middelste screenshot er een beetje vreemd uitziet met die overdreven brede wielkassen...

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Cars - July 9, 2002
Pack Racing - July 16, 2002
Damage - July 26, 2002
Story - August 02, 2002
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
En de eerste video is er: Download hierOp vrijdag 28 juni 2002 19:16 schreef Fuelke het volgende:
Wie de nieuwsbrief ontvangt van Codemasters al gelezen heeft die wete het al, voor de anderen is het iets nieuws om naar uit te kijken. Net als voor CMR 3.0 staan er namelijk een aantal video's gepland voor Race Driver.
Nog te verwachten
Pack Racing - July 16, 2002
Damage - July 26, 2002
Story - August 02, 2002
Nog te verwachten
Damage - July 26, 2002
Story - August 02, 2002
Stoer filmpjeOp dinsdag 16 juli 2002 20:10 schreef Fuelke het volgende:
Op dinsdag 09 juli 2002 17:59 schreef Fuelke het volgende:
[..]
En de tweede video is er ook:
Only fools are enslaved by time and space.
sigh
sigh
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Wie nietOp vrijdag 19 juli 2002 17:58 schreef Keesr het volgende:
Ik heb lekker al demo

idd, ik heb dan wel geen ps2, maar heb wel gt 1 en 2 gespeeld, het spel is echt super, vooral de handling vind ik stoer, het is gewoon realischtisch en daarnaast ook nog bestuurbaar, wat ik handig vind bij deze simulatie is dat ze je echt leren hoe je je auto moet besturen,Op zaterdag 06 april 2002 11:16 schreef mazerati het volgende:
tsss echt triest, alle mensen die geen PS2 hebben zeggen dat GT3 zuigt maar het is gewoon het beste race spel ever,
de gameplay rulez zwaar, hoe veel uur ik wel niet in dat spel heb besteed.. en ik speel het nu nog!
met de graphix is ook nix mis. nix mis... ze zijn juist super! deamn die auto's zien er zo goed uit!!
het speelt gewoon zo heerlijk lekker! -= hopen dat zoiets ook voor de x box uit komt! =-
maar ik kijk ook uit naar DTM racer
jep
Ik kan bijna niet wachten
Dat ziet erOp zondag 28 juli 2002 12:35 schreef ddZ het volgende:
En er is weer een nieuwe filmpje uit waarbij het (indrukwekkende) schademodel in beeld wordt gebracht: [url="http://www.codemasters.com/tocaracedriver/english/downloads-main.php"]Damage[/url].
Ik kan bijna niet wachten![]()
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
http://www.codemasters.co...iles.php?showdetails=4191
Deze plek is te koop.
23 Augustus voor de PS2-versieMaeslant schreef op 09 augustus 2002 @ 20:40:
wanneer ligt hij in de schappen !?!?
Herfst voor de PC-versie (DVD-ROM only)
hmmz dat wordt dus niet de warez versie, of je moet een dvd-brander hebben!Fuelke schreef op 09 augustus 2002 @ 23:31:
[...]
23 Augustus voor de PS2-versie
I
Het volledige persbericht kan je hieronder nog ff nalezen
DTM Race Driver demonstreert de beste toepassing van geluid in een videospel - 14 Augustus 2002
Als de wagens op 23 augustus met ronkende motoren klaar staan in de startopstelling, is DTM Race Driver niet alleen het meest speelbare racespel, maar ook het best klinkende.
Naar verwachting is dit het eerste spel waarin in alle onderdelen volledig gebruik wordt gemaakt van Dolby Surround Sound. De soundtrack, de filmbeelden, de motorgeluiden in het spel en het lawaai van de crashes, in al deze onderdelen wordt de speler ondergedompeld in een totale geluidservaring.
DTM Race Driver bevat bovendien een grote verscheidenheid aan muziek, met gelicenseerde tracks als "Search and Destroy" van Iggy and the Stooges, "So You’re Leaving" van Al Green, "Death Trip 21" van Ash, "Cowboy Song" van Thin Lizzy, "Sweet Home Alabama" van Lynyrd Skynyrd en "The Sea" van Morcheeba.
Deze muziek is niet simpelweg gebruikt als achtergrondmuziek voor de optieschermen, maar wordt gebruikt om de juiste sfeer op te roepen die bij een bepaalde locatie hoort. Je hoort de muziek bijvoorbeeld klinken uit de luidsprekers langs een racecircuit, of uit een radio die in een kantoortje of werkplaats staat.
Behalve de muziek zullen ook de kenmerkende motorgeluiden van de krachtigste wagens ter wereld een sleutelrol spelen in de geluidservaring die DTM Race Driver biedt. De motorgeluiden zijn professioneel opgenomen bij MIRA* in een “rolling road”-ruimte, waarin uit zowel de opnameapparatuur als uit de wagens het uiterste werd gehaald. Om voor DTM Race Driver de meest accurate en natuurgetrouwe motorgeluiden te krijgen die maar mogelijk zijn, werden de wagens bestuurd onder wisselende extreme racecondities bij snelheden tot zo’n 180 km/u
Een ander essentieel element van het geluid in DTM Race Driver is de dialoog die in de scènes tussen de races door is te beluisteren. Doordat het ontwikkelteam van het spel heeft samengewerkt met professionele filmproducenten, zijn de dialogen die het verhaal van het spel ondersteunen als onderdeel van de motion capturing opgenomen in een geluidsstudio in Long Island, New York.
In tegenstelling tot motion capturing-scènes in andere spellen, werden de stemmen van de personages in elke afzonderlijke scène opgenomen met een complete bezetting acteurs. Hun stemmen werden hierbij tegelijk opgenomen om de scène natuurlijker te laten klinken. Deze werkwijze is standaard bij filmproductie, maar voor motion capturing in spellen is dit totaal nieuw. Normaal gesproken worden alle stemmen voor een scène apart opgenomen en pas later tot één complete scène gemonteerd.
Gavin Raeburn, Hoofd van de Studio en producent van de DTM-reeks, zegt hierover:
"DTM Race Driver zet de nieuwe standaard voor geluid in racespellen. Door het toepassen van een brede variëteit aan technieken voor geluidsopname en -productie, die meestal uitsluitend is voorbehouden aan de filmindustrie, is de toepassing van geluid in dit spel veelomvattender dan ooit binnen een spelomgeving."
DTM Race Driver wordt verwacht op 23 augustus voor PlayStation 2, terwijl de PC-versie kort daarna zal volgen.
*OVER MIRA MIRA is wereldwijd een vooraanstaande en onafhankelijke leverancier van diensten aan de auto-industrie op het gebied van producttechniek en testen. Surf voor meer informatie naar: www.mira.co.uk/

in die laatste demo is het geluid ook niet zo mooi..
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
grafisch wel, maar niet kwa physics
de auto's bewegen over de track alsof ze vastgelijmt zitten aan een spoor.. de animatie gaat schokkerig en stroef
Komt waarschijnlijk doordat het spel voor de PS gemaakt is.VeldKoe schreef op 15 augustus 2002 @ 16:05:
ik heb alle filmpjes gezien, maar ik vind het er echt niet mooi uitzien hoor
grafisch wel, maar niet kwa physics
de auto's bewegen over de track alsof ze vastgelijmt zitten aan een spoor.. de animatie gaat schokkerig en stroef
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Maarja das mijn mening he
DTM Race Driver release vertraagd door weersinvloeden- 21 augustus 2002
Wegens overstromingen in Oostenrijk is er een vervoersprobleem ontstaan.
Hierdoor is onze allernieuwste racegame DTM Race Driver onverhoopt niet op 23 augustus verkrijgbaar. Codemasters heeft alles in werk gesteld om de game tijdig naar de Benelux te krijgen, maar de macht van de weergoden blijkt sterker te zijn.
VANAF WOENSDAG 28 AUGUSTUS A.S. LIGT DTM RACE DRIVER OVERAL IN DE WINKELS.
dan gaat namelijk de 'internet-markt' ook snel open
\_Specs_/
en jou zouden ze een OW moeten geven jongemanZiegoM schreef op 22 augustus 2002 @ 13:39:
wanneer isie uit in de VS???
Deze plek is te koop.
Ik hoop voor je dat je ps2 versie bedoelt. Anders mag je wel eventjes een stapeltje cd's aanschaffen...ZiegoM schreef op 22 augustus 2002 @ 13:39:
wanneer isie uit in de VS???
En voor GTA3 geld hetzelfde..wat denken jullie? pc of ps2?
DTM schijnt op de PC mooier te zijn dan op de PS2 (moet je natuurlijk wel een DVD speler hebben idd).kutkip schreef op 22 augustus 2002 @ 20:20:
Ik heb een probleemIk heb een pc en een ps2, voor welk platform zal ik hem kopen?? Ik heb btw nog geen dvd speler maar die moet ik toch ooit maar aanschaffen.
offtopic:
En voor GTA3 geld hetzelfde..wat denken jullie? pc of ps2?
GTA3 vind ik even goed op de PC als op de PS2.
Anoniem: 39723
balen, ik hoop dat niet alles binnenkort dvdrom word want dan word ik gek!Fuelke schreef op 09 augustus 2002 @ 23:31:
[...]
23 Augustus voor de PS2-versie
kep geen dvd brander
[ Voor 0% gewijzigd door Fuelke op 27-08-2002 16:12 . Reden: zie onder ]
Anoniem: 13529
/quote
Wegens overstromingen in Oostenrijk is er een vervoersprobleem ontstaan.
Hierdoor is onze allernieuwste racegame DTM Race Driver onverhoopt niet op 23 augustus verkrijgbaar. Codemasters heeft alles in werk gesteld om de game tijdig naar de Benelux te krijgen, maar de macht van de weergoden blijkt sterker te zijn.
VANAF WOENSDAG 28 AUGUSTUS A.S. LIGT DTM RACE DRIVER OVERAL IN DE WINKELS.
• Race Driver wordt dan toch niet DVD only, er zal ook een versie verschijnen op 3 CD's omdat na marktonderzoek van Codemasters bleek dat onvoldoende gamers een DVD speler in de PC zitten hebben om het geheel rendabel te maken
• Release datum staat nu op eind november
• Het gerucht doet de ronde dat het game zal in tegenstelling tot wat eerder beweerd werd wel de auto's, piloten en circuits van 2002 zal gebruiken. De screenshots laten echter nog steeds de 2001 versies zien...
• Tenslotte nog 10 nieuwe PC screens

maar ik wil weten of er dan wel veel wordt gereden over internet... want dat lijkt me het tofste
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Met een groepje vanop #spielerij spelen we nu vaak Toca 2 online, dus wat dat betreft wachten we allemaal op een opvolgerYonni schreef op 25 september 2002 @ 18:39:
ik verwacht dus echt heel veel van de game! ik wil m heel graag hebben + een stuurtje te kopen..maar wacht nog even tot er wat aanbiedingen komen van game + stuur ofzo(moet toch wel? game van zo'n caliber verdient wel een bundel met een stuur
)
maar ik wil weten of er dan wel veel wordt gereden over internet... want dat lijkt me het tofstedat wil ik zeeeerrr graag doen... is weer wat anders als cs of dod
Ja waarom kunne ze dat eigenlijk niet op de pc voor elkaar krijgen? Een P42,5ghz + Geforce 4 Ti4600/Radeon 9700 en 512mb ram, is toch veel krachtiger dan een PS2? Of onderschat ik de PS2 nu?Anoniem: 44875 schreef op 25 september 2002 @ 19:47:
hmm GT3 is 1000 x mooier maar ok
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
waarom zit er eigenlijk geen opel manta in deze racegame?
Leuke meid, zeker, maar dat kruisje om d'r nek mog imho wegFuelke schreef op 07 februari 2002 @ 11:36:
Hij komt zeer zeker voor PC hoor, anders deed ik de mensen bij Codemasters wat!
En idd, er wordt al voorzichtig over een vergelijking met Gran Turismo gesproken, door de story-modus met game characters, waaronder deze leuke meid. [afbeelding]
en ook de resem aan championships die erin zitten, nl: TOCA Tour (British Touring Car Championship), DTM (German Touring Car Championship), AVESCO V8 Supercars, Alfa GTV Cup, Pacific Challenge, Americas Series, Southern European Challenge, Northern European Challenge, European Tour, American All Stars, Lola World Championship, Elite championship Class B, Elite championship Class A.
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
I7 7700K - DDR4 32GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Nee hoor ik vind het ook best wel nep. Ten eerste heb je helemaal geen 'impact' met bv een bandenstapel. De auto ketst (net als in gp4) gewoon trug ipv dat ie de banden 'in' gaat.LaMaGRa schreef op 02 oktober 2002 @ 16:28:
ligt het aan mij of ben ik de enigste die de schade van de auto's nep vind ?
Ten tweede kun je gewoon met 200 km/h crashen en dan nog verder rijden. Het lijkt wel alsof je maximaal zoveel schade per botsing kan krijgen
eentje van de 129:

• PC versie voorziet in kwalificaties
• De PC versie laat 20 wagens toe op het circuit, wat er zes meer zijn dan de PS2 versie die beperkt was tot 14 auto's
• Multiplayer: vreemd genoeg zal Race Driver hier niet meteen over beschikken, maar zou er een patch komen begin 2003 die zowel LAN en TCP/IP voorziet
• Releasedate voor de PC is nu 22 november, de Xbox-variant van is voorzien in de lente van 2003
Ja, maar ik denk ook dat Codemasters het spel niet verder wil uitstellen, oorspronkelijk waren de auto's en circuits en piloten van 2001 voorzien, nu zou men het 2002 seizoen voorzien hebben. Wat ook logisch zou zijn aangezien de DTM, Toca en andere series hun seizoen al beëindigt hebben. Verder uitstel zou het game al in de buurt van seizoen 2003 plaatsen en zo zou je bezig blijven.Dutch3men schreef op 13 oktober 2002 @ 11:52:
Beter nog eff wachten dus.
Jammer dat de multiplayer mode er nog niet bij het begin bij zit.
14+4=18 en geen 20...Fuelke schreef op 12 oktober 2002 @ 14:12:
Nieuws van Codemasters, voornamelijk over de PC versie van Race Driver in vergelijking met de PS2 versie
• PC versie voorziet in kwalificaties
• De PC versie laat 20 wagens toe op het circuit, wat er vier meer zijn dan de PS2 versie die beperkt was tot 14 auto's
• Multiplayer: vreemd genoeg zal Race Driver hier niet meteen over beschikken, maar zou er een patch komen begin 2003 die zowel LAN en TCP/IP voorziet
• Releasedate voor de PC is nu 22 november, de Xbox-variant van is voorzien in de lente van 2003

Je bedoelt dat er 6 wagens meer rijden dan op de ps2...
Ja, maar in de Nederlandse vertaling die ik eerst gelezen had stond 4 meer en dus 16 auto's op PS2, maar toen ik later de originele nieuwspost las zag ik dat de PS2 er maar 14 had. Ben dus vergeten beide aan te passen.OcNewB schreef op 13 oktober 2002 @ 13:42:
14+4=18 en geen 20...![]()
Je bedoelt dat er 6 wagens meer rijden dan op de ps2...
http://62.25.96.161/cgi-b...b=get_topic&f=94&t=000789Although this information has somehow already leaked it's way out, I can confirm that the PC version of Toca Race Driver has now been delayed until February.
The game will now ship with the network code included - preventing the need for a multiplayer patch.
Apologies to all those who have been waiting for the game or who were hoping to purchase it for Christmas. Hopefully the fact that the multiplayer element will now be included will compensate for this to some degree.
I also apologise to anyone who had been misled by our assurances that the game would still be released in November. Up until Monday, it was still hoped that the game would make its pre-christmas date. Unfortunately delays in the submission process for the US PS2 version has had a knock on effect on the PC title.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
De physics zijn zoals ik ze verwachtte: arcade. Qua rijgedrag is dit geen match voor GTR 2002. Maar het ziet er wel mooi uit dus we rijden nog even door. Hmm.. welk circuit is dat eigenlijk, aan de omgeving te zien 1 of ander Italiaans circuit dat ik niet ken?
Dan is de rit afgelopen, even kijken of ergens staat welk circuit het nou was. Oh, Monza dus.. MONZA??!!! Waaaaaaaaat, dit is wel de meest dramatisch slechte versie van Monza die ik ooit in een spel heb gezien

En ik dacht dat de tracks in F1-2002 onrealistisch waren
Brands Hatch is wel beter maar nog steeds onrealistisch. Beetje kansloos spel dus, het rijdt arcade en de tracks zijn fout dus er lijkt me weinig reden om dit te gaan spelen als je enigzins van realisme houdt.
Dit is zo arcade als het maar kan, ut lijkt wel of ze het schademodel eruit hebben geknikkerd, ik rijd bijna door elke bocht met full-speed.
Sturen werkt niet normaal, kheb het eerst geprobeerd met stuur, één tikje opzij en de auto stuurde op z'n hardst, niet de bedoeling dus, met het toetsenbord ging het beter, maar nog steeds diep onder niveau, je kan totaal je positie op de weg niet bepalen.
Ik heb de vorige demo's totaal kapot gespeeld, deze demo is een lachertje. Ik snap niet wat codemasters heeft gedaan, ik ben er echt ontdaan van. Ik begrijp er écht helemaal niks van. Ze hadden zo'n geweldige game, en nu doen ze dit.
één woord: Zonde.
[ Voor 3% gewijzigd door Scooper op 27-02-2003 00:25 ]
SRK35ZS-W
Dat verhaallijntje vind ik juist erg leuk maar met zulke physics gebruik ik wel mn levendige fantasie tijdens een potje GTR.
Maar kwam er ook niet een simulation mode in het spel?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb het hier btw over de demo die wij hier becommentaard hebben.Scooper schreef op 27 February 2003 @ 00:24:
Wat een tegenvaller, ik heb de vorige demo's ook gehad. Dat lijkt vergeleken bij dit wel een heel ander spel. Een beter spel...
Dit is zo arcade als het maar kan, ut lijkt wel of ze het schademodel eruit hebben geknikkerd, ik rijd bijna door elke bocht met full-speed.
Sturen werkt niet normaal, kheb het eerst geprobeerd met stuur, één tikje opzij en de auto stuurde op z'n hardst, niet de bedoeling dus, met het toetsenbord ging het beter, maar nog steeds diep onder niveau, je kan totaal je positie op de weg niet bepalen.
Ik heb de vorige demo's totaal kapot gespeeld, deze demo is een lachertje. Ik snap niet wat codemasters heeft gedaan, ik ben er echt ontdaan van. Ik begrijp er écht helemaal niks van. Ze hadden zo'n geweldige game, en nu doen ze dit.
één woord: Zonde.
SRK35ZS-W
Bij mij si het toch wel hakkelen nog op 800x600x16
specs:
Athlon XP 1600+ @ 1533
512 MB DDR
GF4 Ti 4200 @ 320/555
Win2k pro
DX 9
Det 42.86
misschien morgen ff andere drivers proberen.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Als ik de reacties lees dan vraag ik me toch af wat ze tijdens al die maanden uitstel uitgespookt hebben bij Codemasters. Wat dat het enkel ging om het implementeren van multiplayer dat geloofde ik al van meet af aan niet. Serieus gemiste kans dit. En meteen ga ik ook een beetje vrezen voor de twee andere racegames die Codemasters nog moet uitbrengen dit jaar, namelijk Colin McRae Rally 3.0 & Indycar Series.
weird, ik draai op 1024X768 zonder gewijzigde instellingen in het spel zonder problemen met m'n 1,4TB & GF2 GTS 64MB DDR.ZAMoRANo schreef op 27 February 2003 @ 00:44:
Draait bij jullie de demo wel soepel trouwens?
Bij mij si het toch wel hakkelen nog op 800x600x16
specs:
Athlon XP 1600+ @ 1533
512 MB DDR
GF4 Ti 4200 @ 320/555
Win2k pro
DX 9
Det 42.86
misschien morgen ff andere drivers proberen.
SRK35ZS-W
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
en geen problemen hier
Maar dan heb ik wel een aardig PC staan moet ik eerlijk zeggen ..
AMD 2000XP+
Radeon 8500 (128mb)
512 DDR 2100 cas2 ram
SB live
80 gig maxtor HD
Dus ik hoop dat het org spel ook zo loopt zo als hij het nu doet dan ben ik te vreden .
Alleen ze mogen wel een beetje meer nog aan de banen doen .
Want deze banen kloppen van geen kant
Want ik heb nog nooit zon slecht Monza gezien als dit .
Hopelijk is dit maar en proef anders is voor mij de lol er al gauw vanaf .
Want als Monza er al zo uit ziet ( de baan die iedereen zo wel al een beetje uit zn hoofd moet kunnen )
Wat wordt het dan wel niet met Zandvoort
Ik hou echt mijn hart vast hoor ..
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
hmm tja maar ik heb een XP 2000+Blackhole schreef op 27 februari 2003 @ 11:23:
Hij loopt hier vol open op de hoogste RES (1600)
en geen problemen hier
Maar dan heb ik wel een aardig PC staan moet ik eerlijk zeggen ..
AMD 2000XP+
Radeon 8500 (128mb)
512 DDR 2100 cas2 ram
SB live
80 gig maxtor HD
Dus ik hoop dat het org spel ook zo loopt zo als hij het nu doet dan ben ik te vreden .
Alleen ze mogen wel een beetje meer nog aan de banen doen .
Want deze banen kloppen van geen kant
Want ik heb nog nooit zon slecht Monza gezien als dit .
Hopelijk is dit maar en proef anders is voor mij de lol er al gauw vanaf .
Want als Monza er al zo uit ziet ( de baan die iedereen zo wel al een beetje uit zn hoofd moet kunnen )
Wat wordt het dan wel niet met Zandvoort
Ik hou echt mijn hart vast hoor ..
Radeon 64mb
768mb DDR
is toch ook niet slecht zou je denken?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
''Has anyone else had an opportunity to try the new Pro Race Driver demo available at Blackhole Motorsports. It is a 96 Mb download and it allows you to test drive monza then race at Brands Hatch Indy.
Well I gotta say it is a pretty good looking and sounding game, but what is up with that handling. I am afraid it is still just too darn arcade like. Even though you can turn sim mode on, I don't know what it does.
There is something just wrong with the way those cars steer. The sensitivity is way too high and the further out to the edge of the steering lock you get the more sensitive it gets.
Now I drive 1999 Hyundai Tiburon and I consider it to be mildly sporty but it doesn't feel at all like this game.
GTR2002 feels way more realsistic.
I hope they have some magic bone up their sleeve for when they release the final copy of this game in a couple of weeks here because if this is the final physics model I will surely be returning this game shortly after I buy it.
I hold out hope cause everything else looks totally cool but I am quite concerned over the handling.
My hunch would be that GTR2002 will be the simmers choice for some time to come.''
Ik was net al in een lexus is200 aan het beeren op Brands Hatch
lees de posts boven je eensvalentinorossi schreef op 27 February 2003 @ 13:52:
Hijs echt wel nieuw hoor!
Ik was net al in een lexus is200 aan het beeren op Brands Hatch

O dus jullie hadden t al gezien
Nou ja, Racing Legends dan maar.
Anoniem: 36960
Lister_Storm schreef op 27 February 2003 @ 14:34:
Zonde zonde zonde.
Nou ja, Racing Legends dan maar.
Anoniem: 36960
Als ze dat zeggen dan word ik altijd een beetje link. Want dan heb je best veel ervaring met race games bijvoorbeeld: de GP reeks, race spellen van EA enz en dan krijg je zo'n loze opmerking. Daar wordt je dan echt moe van.VTec schreef op 27 februari 2003 @ 14:52:
Ha, ik ben gelukkig niet de enige die het rijden een beetje te arcade vindtIemand beweerde al dat we aan het zeuren waren omdat we geen echte circuit ervaring hebben.
Tevens wordt het volgende hierover gezegd door iemand van Codemasters:This demo includes one test drive at Brands Hatch in the Proton Satria and a race at Norisring in an Opel Astra V8 against a full field of DTM cars.
The handling for each of the cars is different and more realistic now. The demo is 4 week old code and current code looks and plays alot better from what I've seen.
Some update news on the New DTM demo. There is a new download available now on this site:
http://www.codemasters.com/download...howdetails=6441
Hope you enjoy it
Volgens mij is dat de demo van het spel wat wij krijgen want wij gaan straks toch rijden met de DTM uit duitsland toch? (Opel zit daar ook in vandaar).VTec schreef op 27 February 2003 @ 15:09:
Mmm, bij Codemasters is nu ook een demo te downloaden, maar deze lijkt grotere (94.1mb) + wordt er aangegeven dat je in een Opel ipv een Lexus kunt rijden. Zelfde demo of toch een andere ?
[...]
Tevens wordt het volgende hierover gezegd door iemand van Codemasters:
[...]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik probeer die demo nu te downloaden maar die site wil niet echt werken...
Zou id kunnen. Vanavond maar effe downloaden om te vergelijken. Link is ook anders geworden:schnumi schreef op 27 February 2003 @ 15:25:
[...]
Volgens mij is dat de demo van het spel wat wij krijgen want wij gaan straks toch rijden met de DTM uit duitsland toch? (Opel zit daar ook in vandaar).
http://www.codemasters.co...iles.php?showdetails=6440
Hoeveel demo zijn er nu eigelijk (sinds gisteren). Ik heb gisteren 1 via 3DGamers.com gedownload maar bij Blackhole Motorsport kom ik nu weer één of twee andere tegen:
This demo includes one test drive at Brands Hatch in the Proton Satria and a race at Sears Point in a Supra against a full field of Euro Tour cars:
http://www.codemasters.co...tfile.php?downloadid=6436
This demo includes one test drive at Brands Hatch in the Proton Satria and a race at Norisring in an Opel Astra V8 against a full field of DTM cars:
http://www.codemasters.co...iles.php?showdetails=6440
En deze dan van de 3D Gamers site:
http://www.3dgamers.com/d.../racedriver-demo.exe.html
[ Voor 60% gewijzigd door VTec op 27-02-2003 15:59 ]
Je test op brand hatch en daarna ga je met de opel op de norrisring rijden tegen alesi enz.
edit: de build datum is ook anders.
[ Voor 29% gewijzigd door schnumi op 27-02-2003 16:08 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ah well, goed gedaan codemasters... weer 1 klant minder!

Norisring is wel goed.. het spel ziet er ook echt super uit, met dat schademodel enz. Maar het belangrijkste, de physics, zijn gewoon slecht. Hoe mooi het ook is, dit is gewoon niet leuk om te spelen, jammer.
Idd jah de wagen lijkt wel vast op de weg te liggen. Jammer idd.kNarf schreef op 27 February 2003 @ 16:18:
Net die DTM demo even gedaan. Is nog net zo arcade als die andere demo
Norisring is wel goed.. het spel ziet er ook echt super uit, met dat schademodel enz. Maar het belangrijkste, de physics, zijn gewoon slecht. Hoe mooi het ook is, dit is gewoon niet leuk om te spelen, jammer.
Precies, was ook al mijn ervaring.schnumi schreef op 27 February 2003 @ 16:20:
[...]
Idd jah de wagen lijkt wel vast op de weg te liggen. Jammer idd.
en ook als je de cockpit view gebruikt lijk je totaal geen snelheid te hebben. Als ik 220 km/h rijd dan lijk je net 10 km/h te gaan ofzo.
Dit topic is gesloten.