[Race Driver] Ingame screens!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.331 views sinds 30-01-2008

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:16
Weet iemand ook hoe je SCREENS kan maken in dit spel ?

[ Voor 77% gewijzigd door ravw op 27-02-2003 16:37 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

VTec schreef op 27 February 2003 @ 16:29:
En vanaf de bumper lijkt het super snel te gaan :)
Idd jah dan heb je gewoon de goede snelheid idd.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

en één tikkie aant stuur zorgt voor een bijna 360 graden draai van de auto 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Valentino Rossi op 27-02-2003 16:36 ]

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Aan die cockpit erger ik me ook, het geeft geen snelheidsgevoel en het was blijkbaar ook teveel moeite om voor elke auto een aparte cockpit te maken. Elke auto heeft dezelfde cockpit (zonder werkende spiegels) en een simpel merk-logo'tje om ze verschillend te laten lijken :|

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Iemand goed kunnen testen met die sim-functie onder de bonus-opties?

Bij mij loopt ie gewoon niet.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Sorry, maar elke minuut kom ik weer wat nieuws tegen :)

UK demo [Track: Brands Hatch; Car: Lexus IS200 (BTCC)]

USA demo [Track: Sears Point; Car: Toyota Supra (Europe Tour)]

Australian Demo [Track: Adelaide; Car: Ford Falcon (Australian V8 Champ.)]

Spain Demo [Track: Brands Hatch; Car: Lexus IS200 (BTCC)]

France Demo [Track: Brands Hatch; Car: Lexus IS200 (BTCC)]

German Demo [Track: Norisring; Car: Opel Astra V8 (DTM)]

Benelux Demo [Track: Norisring; Car: Opel Astra V8 (DTM)]

Italy Demo [Track: Brands Hatch; Car: Lexus IS200 (BTCC)]

Dit zijn alle nieuwe demos en links hiervan vind je terug via de volgende link:

http://www.racedriverhq.m4driving.sm/

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

VTec schreef op 27 February 2003 @ 16:51:

ik ga nu de aussie demo downen want ik wil wel weer eens op Adelaide karren voordat de F1 er komt. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

schnumi schreef op 27 February 2003 @ 16:58:
[...]

ik ga nu de aussie demo downen want ik wil wel weer eens op Adelaide karren voordat de F1 er komt. :P
Hoef je niet te haasten want de f1 gaat daar never nooit meer rijden hoor :)

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

siggy schreef op 27 februari 2003 @ 16:59:
[...]

Hoef je niet te haasten want de f1 gaat daar never nooit meer rijden hoor :)
oh fuck das waar. |:( Lekker slim en dat voor een f1 fanaat. 8)7

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:39

Vos

AFCA

ik wil me niet inschrijven :(

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vos schreef op 27 February 2003 @ 17:01:
ik wil me niet inschrijven :(
hoezo niet? :) Gewoon effe je hotmail adresje doorgeven en klaar is kees je kunt downen. :)

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hmm had die sim bonus optie nog helemaal niet gezien. :) Toen ik die aanzette kon ik wel iets verschil voelen alles ligt iets losser op de weg.

• Vos
  • Laatst online: 21:39

Vos

AFCA

de auto's remmen beter dan f1 auto's :/

• .GoO
  • Laatst online: 27-09 00:53
Even de demo gespeelt.. Ziet er erg mooi uit, maar wat een kut besturing zeg!! Heb het sowieso al niet zo op PC racespellen (op console speelt het gewoon lekkerder), maar het lijkt wel of de auto's aan de weg vastgeplakt zitten!! Besturing deed me denken aan een racespel op de gameboy ofzo.. :(

• BloodKnight
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:49
VTec schreef op 27 februari 2003 @ 16:51:

:) nog meer om te testen.

Omae wa mō shindeiru.

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Wat een mega bagger spel is het zeg :{
Mag dan wel een demo zijn maar de tracks sucken zwaar, physics zijn een lachertje en cockpit is al helmaal waardeloos. Alleen graphics zijn redelijk. Want als ik deze screens zie, dat weet ik wel welk spel ik in 2003 ga spelen :P

Ik wil het niet eens illegaal downloaden zo zwaar suckt het imho :{

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
Met die 'sim-bonus' reageert de auto wat losser maar kan ik nog steeds geen normale bocht maken met mijn MOMO :|

Ze kunnen inderdaad nog heel wat leren van SBDT _/-\o_

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Voooooral op het gebied van physics :{

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik had de 60% demo (circuit Zolder) al eens gespeeld maar vond die zwaar tegenvallen. Maar nu kan er op 60% nog veel verbeterd worden. Helaas schijnt de 80% demo te bevestigen dat er nog steeds niets gedaan is om de wegligging van de auto's ook maar licht realistisch te krijgen. Zelfs op simulation is het spel nog zwaar arcade. Jammer... Weer een potentiële racesim die in de vuilbak belandt :)

Maar niet getreurd... Er zijn wel degelijk enkele hardcore sims voor de PC: Grand Prix Legends is natuurlijk de bekendste, maar niet iedereen heeft zin om met 40 jaar oude F1 bolides te racen :). Live For Speed is zowat de meest realistische simulatie op dit moment en heeft relatief normale auto's (geen F1 en dat soort onbereikbare wagens). Het spel is nog in volle ontwikkeling, maar hetgeen dat nu reeds beschikbaar is is erg veelbelovend! De graphics en geluid zijn nog niet on par met andere games in het genre zoals GT3 op de Playstation, maar de physics zijn een stapje hoger. Games als GT3 zijn eigenlijk maar arcadespellen in vergelijking met Live For Speed... Het spel heeft overigens een erg realistisch gevoel van snelheid en niet een "fast forward mode" zoals Need For Speed, en in mindere mate ook Race Driver. Als je eens 200+ op de Duitse autosnelwegen rijdt, dan merk je wel dat je aan die snelheid nog lang niet het gevoel hebt dat je door hyperspace vliegt ;)

En er is meer lekkers aan de horizon: Racing Legends. De graphics van deze hardcore sim zijn onvoorstelbaar. Het gaat weliswaar om oude F1 bolides, maar het spel is modulair opgezet zodat mods geen probleem zouden mogen zijn. het oog voor detail is werkelijk verbluffend en ik vrees dan ook dat Jan Modaal's PC het niet gaat trekken, maar de makers zijn alleszins van plan om het tot nu toe vrijwel ongeslagen Grand Prix Legends van een waardige opvolger te voorzien: Superieure graphics en de meest realistische wegligging in een PC-simulatie ooit... Als ze hun beweringen kunnen waarmaken natuurlijk.

• Zamorano
  • Niet online
Probeer GTR 2002 eens ;)

en Racing Legends is nog heel ver weg hoor, als het er ooit komt.

[ Voor 84% gewijzigd door Zamorano op 27-02-2003 19:24 ]

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

en toch krijg ik nog steeds niet mijn brd pedalen met act stuur aan de praat in f12002....

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw waar valt F1 2002 te kopen voor een prijs minder als €45? dat spel lijkt mij namelijk ook wel vet voor die mods. 8)

[ Voor 33% gewijzigd door schnumi op 27-02-2003 19:37 ]

• satcp
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op 27 February 2003 @ 19:23:
Probeer GTR 2002 eens ;)
en Racing Legends is nog heel ver weg hoor, als het er ooit komt.
Don't worry. De F1 2002 mods zijn me bekend. Maar ik heb niet genoeg tijd om ze allemaal frequent te spelen. GPL heb ik al aan de kant moeten zetten, net als Nascar. Ik speel eigenlijk enkel nog Live For Speed vrij regelmatig. Waarschijnlijk omdat de wagens het dichtste bij normale wegauto's liggen.

En inderdaad, de vraag is of Racing Legends er ooit komt... Het is lang stil geweest rond West Racing, maar de laatste tijd geven ze toch meer development informatie uit naar buiten. De modellen zijn alleszins om van te kwijlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ach, ik vindt het wel een lekkere arcade racer :) Gewoon es fftjes scheuren ofzow... Maar een echte topgame? Nee, dat nooit.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Hier nog een aantal bruikbare tips:
Race Driver Demo Guide

Because all these demo's and files might be a little bit confusing, we've made a little guide about it.
Actually, there are eight different demo's: the one that came out yesterday (build 4 February) and the seven that came out today (build 11 February). The seven that came out today are actualy four different and the other three are the same but then with an other language. See this list:

Build 11 Februari

Build 4 Februari

RaceCorner.de
3D Gamers.com
T-Racing.de
PCGameWorld.com
Tiscali.cz
Multiplayer.it
Codemasters Official Download

Okay, what's the difference you are wondering... Well, the main difference is that in the 'old' demo (so the 4 february version) you have to 'qualify' yourself in the Proton at Monza. In the other demo's you have to qualify yourself at Brands Hatch (just as in the final game). I'd recomend you to download one of the 'new' demo's (11 february build).

So, you've downloaded the demo, everything is working, now what? I think you are pretty much bored by just doing one race over 2 laps. We can change that! Therefor you need a tool made by David Skotnicky, the one that made all the Race Driver tools :). Go here and download the tool called ToCa3Ripper (the newest version is probably 2.7). After downloading and unpacking the tool, run it. Then open the files (click on the figure in the upper left corner) "cov.big" in the folder "GameData\chamship". Then you have to open one of the files listed. See the next list what file you should open (this depends on in what championship you are driving in the race):

BTCC: TOCA.ini
DTM: DTM.ini
Europe Tour: Amer.ini
V8 Supercars: Avesco.ini

After opening the right file scroll down till you see the line "[Championship]". After "RaceNum" you type the number of races you want to drive. Change this to '2'. Then go down till you see "[Race 1]". The name of the track is displayed above that line. If you want to add a second race to the championship copy the information under the line with the name of the track (including the line itself). So for example:

*Copy starts here*
; Adelaide
[Race 1]
TrackID = ade
Weather = 5
MandatoryPitStop = FALSE
CrowdDensity = 3
NumLaps = 2
ChampionshipTrack = TRUE
*Copy ends here*

Past the whole stuff right after it. Then change it to this:

; Brands Hatch (Indy)
[Race 2]
TrackID = bhi
Weather = 5
MandatoryPitStop = FALSE
CrowdDensity = 3
NumLaps = 4
ChampionshipTrack = TRUE

Then simply save the file by clicking the button on the left of the "back"-button.

Test the changes you've made by simply running the game.

If you have the 'old' demo you can change the TrackID to 'mon' (Monza) and in all the other demo's you can change it to 'bhi' (Brands Hatch Indy).
Source: RaceDriver HQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

SatCP schreef op 27 February 2003 @ 19:18:
Als je eens 200+ op de Duitse autosnelwegen rijdt, dan merk je wel dat je aan die snelheid nog lang niet het gevoel hebt dat je door hyperspace vliegt ;)
hyperspace ?? laat me niet lachen ;) 200 KM/h stelt helemaal niks voor :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Dat is net wat ik bedoel. Maar als je in Race Driver 200 km/h rijdt over het brede rechte stuk van het circuit (op brede wegen lijkt je snelheid sowieso al lager), dan lijkt het alsof je met een dragster over een laan scheurt met bomen vlak naast je. Het gevoel van snelheid is absurd zwaar overdreven.

[ Voor 3% gewijzigd door satcp op 28-02-2003 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Dude ik kan de demo gewoon spelen met m'n Geforce 2 TI zonder 'm op 800x600 16 bit te zetten met lage details. Pluspunt!!!! alleen zoals eerder al gezegd is de besturing een beetje brak. 1 tik aan m'n stuur staat gelijk aan 2x draaien in het echt ofzo... en het lijkt inderdaad net alsof het geen rubbere banden zijn maar lijmbanden.

Hopelijk wordt dit verbeterd want het ziet er best wel gelikt uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Alpha-sphere op 28-02-2003 14:22 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

VTec schreef op 28 February 2003 @ 11:20:
Hartelijk dank! Dat ga ik eens even proberen.

Wegligging is (zoals al heel vaak gezegd maar ik herhaal het gewoon :P) idd een beetje pipo. Doet me denken aan het bochtenwerk van de Knight Rider als ie 'hard' rijdt, wat gewoon versneld is ;)

Maar goed, het bruut over Brand's Hatch boenderen vind ik toch gewoon leuk en daar gaat het tenslotte om :Y)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Zo net effe met mijn nieuwe stuurtje geprobeerd en het is beter, maar ik ben nog niet overtuigd. Wel leuk dat je met het remmen gewoon voelt dat ie blokeert (met de Force Feedback).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb geprobeerd de demo te spelen(van de PcGameplay cd) maar krijg altijd halverwege het laden van de race een bluescreen :(
Alle spellen draaien vlekkeloos, behalve die demo, ik snap er niets van...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-09 15:09
de demo crasht hier ook om de zoveel minuten terwijl de ik hier nog nooit bluescreens had gezien 8)7

al met al loopt het 100% beter dan de "60%" demo die het op m'n 1Ghz/Geforce2 MX totaal niet deed. Nog steeds niet helemaal overtuigd en blijf daarom bij Live for Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 14:18

Smoonshine

Feyenoord!!

Wie zegt dat je in het uiteindelijke spel niet kan kiezen tussen een simulatie en een arcade modus?? Het lijkt me sterk dat ze na Toca ineens een arcade racer gaan maken. Ik verwacht dat er kwa speelbaarheid nog wel het een en ander realistischer word gemaakt. Er staat bij de demo dat hij voor 80% af is op dat moment. Dus om nu al een spel te gaan afbranden dat nog niet eens helemaal klaar is!!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Smoonshine schreef op 01 maart 2003 @ 10:45:
Wie zegt dat je in het uiteindelijke spel niet kan kiezen tussen een simulatie en een arcade modus?? Het lijkt me sterk dat ze na Toca ineens een arcade racer gaan maken. Ik verwacht dat er kwa speelbaarheid nog wel het een en ander realistischer word gemaakt. Er staat bij de demo dat hij voor 80% af is op dat moment. Dus om nu al een spel te gaan afbranden dat nog niet eens helemaal klaar is!!
D'r zijn een antal dingen die minder zijn maar zijn vast al wel gefixed bij de officiele release. Ik kan zeker nog de volledige versie uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Die demo draait nu wel goed hier met andere drivers.
Maar het lijkt gewoon of analoog sturen helemaal uitstaat, en die wegligging OMG wat slecht, ook in Sim-mode.

En je gaat mij niet vertellen dat de physics bij de laatste 20% van een spel ontwikkelen zitten. Dat Monza er dan niet uitziet, ok dat kan nog maar de physics zijn echt NFS niveau, das wel heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

btw heeft iemand anders hier ook last van?

Ik heb in combinatie met mijn ATI radeon 9100 64mb en 3.1 cat drivers, directx 8.1 in XP last van doorzichtige auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

hmm dat dtm is wel gaaf !! alleen die astra :X :X die maakt tot 140 km/h in ze 1 nog wielspin waardoor je geen meter voor uit komt en de weg ligging is ook verbetert volgens mij want je kan nu wel lekker glijden over de baan :)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geluidje is cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
VTec schreef op 28 februari 2003 @ 11:20:

Source: RaceDriver HQ
Het kan ook dit bestandje te downen en in je Gamedat\chamship te zetten waardoor je zowel een 4-lapper als een 6-lapper kan rijden

[ Voor 8% gewijzigd door Fuelke op 02-03-2003 10:12 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
De demo is eigelijk ook net te kort om een goed oordeel te kunnen geven (in mijn geval). Wanneer ie uit is ga ik hem zeker kopen en dan maar hopen dat ie wel beter is. Het zal ook wel een kwestie van wennen zijn. Maar ik ben nu wel weer bezig met GT2002, dus dat zegt genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Final Demo of weer de 80 %?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 02 maart 2003 @ 19:01:
Final Demo of weer de 80 %?
Laatste nieuwe demo is een final, dus 100%.
De volledige game komt overigs 25 maart uit volgens Gamespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 18:54:
Extra mirrors voor The Final Demo van Pro Race Driver :) ;in case someone needs them...
Da's dezelfde demo als hierboven hoor ;) De 80% dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja dat dacht ik al.
Meneer Clyde loopt de boel te flessen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op 02 March 2003 @ 20:06:
Ja dat dacht ik al.
Verhip!, ze hebben me door... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
ZAMoRANo schreef op 02 maart 2003 @ 20:06:
Ja dat dacht ik al.
Het is ook nog te vroeg voor een nieuwe demo. Er komen binnen een tweetal weken wel nog 2 demo's uit die een beter beeld zouden moetebn geven van het final product, zowel een MP als een SP demo.
MikeR Community Liason Officer Codemasters Fora schreef in http://community.codemast...ad789e013d&threadid=14536
I've talked to our QA guys about this and here's a few quotes:
I also have to add that the demo is a month old due to it being a cover mount disc. The handling has indeed been improved in the final game plus the style of driving is something a player will have to adjust through the different championships.
"The one thing this game has that no other really manages to do is make you change your driving style throughout the game in order for you to progress. If you drive the TOCA championship, and then use the same style in Avesco or AAS, or even world, you won’t make it. The cars styles change too much. No other game changes the grades of handling as much in the game as this does so well."
The final game does look alot different at the moment and plays alot better from what I have seen over the last week.
And some late news just in, a further Single player demo is to be released later with an added track. More details will follow. Of course the Multiplayer wont be out for another couple of weeks but I hope you enjoy the latest instalment until then

[ Voor 67% gewijzigd door Fuelke op 02-03-2003 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuelke schreef op 02 March 2003 @ 20:09:
[...]

Het is ook nog te vroeg voor een nieuwe demo. Er komen binnen een tweetal weken wel nog 2 demo's uit die een beter beeld zouden moetebn geven van het final product, zowel een MP als een SP demo.

[...]
Niet een beetje raar om 1 a 2 weken voor de release van de game zelf dan nog een demo te gaan uitbrengen? Er van uitgaand dat het volledige spel daadwerkelijk 25 maart uitgebracht word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 20:55:
[...]

Niet een beetje raar om 1 a 2 weken voor de release van de game zelf dan nog een demo te gaan uitbrengen? Er van uitgaand dat het volledige spel daadwerkelijk 25 maart uitgebracht word...
Das juist logisch.
Het spel nog ff onder de attentie brengen en wat potentiele kopers over de streep trekken met een demo vlak voor de release.

Vergeeet niet dat de demo die er nu is nog flink Beta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 01-10 14:34
k vind er geen zak aan. besturing is nep, en het ziet er gewoon niet uit!
heb alle details op z'n hoogst gegooit en het draait echt te goed... de pc kan veeel meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er niet uit ? hehe kut pc hebbie dan zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
sharkzor schreef op 02 March 2003 @ 21:21:
k vind er geen zak aan. besturing is nep, en het ziet er gewoon niet uit!
heb alle details op z'n hoogst gegooit en het draait echt te goed... de pc kan veeel meer!
Dat je PC meer kan hebben wil toch niet gelijk zeggen dat het grafisch geen hoogstandje is..... Die replays vind ik zelfs mooier als GT3 op de PS2. En dat de besturing nog niet helemaal jovol is is wel duidelijk maar vergeet niet dat het nog een BETA! demo is. Kan nog een hoop veranderen aan de besturing. weet niet uit welke jaar jij komt als je dit lelijk vind.... hebben ze in de toekomst al 3D holodisplays?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 21:29:
ziet er niet uit ? hehe kut pc hebbie dan zeg
Beetje nutteloos, vindt je niet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach zoals al eerder is gezegt is het pas een BETA versie. Dus er kan nog van alles veranderen.
Of het een echte race topper wordt? dat betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik vindt toch de USA demo het mooist, de baan is lekker en de supra kun je lekker door de bochten gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Ik ga net naar de brievenbus en daarin vind ik zoals verwacht de nieuwe PCGameplay. Ik scheur de verpakking open en raad eens wat er op de cover staat: DTM Race Driver. Ik denk eerst dat het om een preview gaat, maar van zodra ik doorheen blader blijkt het een review te zijn van DTM Race Driver. M'n eerste reactie was natuurlijk: wat voor een eikels zijn het eigenlijk bij Codemasters, geven ze een 80% demo uit die veel kritiek te slikken krijgt terwijl er blijkbaar wel al een versie rondslingert die geschikt is voor reviewing. Ofwel is PCGameplay serieus omgekocht wat zeker niet hun gewoonte is, of Codemasters denkt dat de gewone gamer zich dat allemaal niet aantrekt. Ik was er zo van verontwaardigt dat ik meteen wou posten, heb de review niet eens volledig gelezen, dat ga ik zometeen ff doen. Kan jullie wel zeggen dat het een 90 scoort en meteen Spel van de maand is. Pluspunten waren: zeer gevarieerd, enorm snelheidsgevoel, prachtige graphics en leuke story/career mode. Als negatief punt was er dat het geen "hardcore" racesim is. En als korte samenvatting in het kadertje staat er: "Verwacht geen hardcore racesim, maar een semi-realistische racer, met een vlekkeloze presentatie, massa's opties en intense gameplay!"

En nu ga ik eens de review volledig lezen ;) Na het lezen van de review heb ik niet veel meer toe te voegen, enkel nog dat als negatieve puntje aangehaald wordt dat de botsingen nooit fataal kunnen zijn wat ook wel in de demo's naar voren kwam. Er wordt trouwens niks gezegd over het feit dat het cockpit standpunt een beetje tegen zou vallen, iets wat ik jammer vind want ik speel zo vaak mogelijk met dat camerastandpunt.

Ikzelf heb gisterenavond nog eens liggen nadenken over deze Race Driver en besloten dat ik hem toch ga kopen ook al wordt het nooit een ultra realistische sim. Ik speel beide genres graag, sims natuurlijk iets liever en als ik dan in een sim wil racen zal ik nog steeds NASCAR Racing 2003 Season, GTR2002 en GPL hebben om naar terug te grijpen.

[ Voor 24% gewijzigd door Fuelke op 03-03-2003 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
SideSwipe_XP schreef op 03 March 2003 @ 09:10:
Ik vindt toch de USA demo het mooist, de baan is lekker en de supra kun je lekker door de bochten gooien :)
Vond ik ook al :) Deze USA demo heeft er ook voor gezorgd dat ik toch wel weer wat hoop heb in het spel ;)

Bij DTM Race Driver Portal kun je nu ook een physics update downloaden:
Ich habe gerade den Physikpatch 1.1 fertiggestellt.
Er muss mit dem SIM Mode gespielt werden, ansonsten wirkt er nicht komplett.

Ist der SIM Mode jedoch aktiviert ist die Steurung mit einem Lenkrad nahezu Perfekt.
Ein Download ist schon fast ein muss!
Btw, ligt het aan mij of moeten jullie ook steeds weer de instellingen opnieuw instellen voor de controle's e.d. ? Wanneer ik heb gespeeld en daarna nog een keer wil spelen dan moet ik wederom alle instellingen opnieuw instellen.

[ Voor 53% gewijzigd door VTec op 03-03-2003 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

VTec schreef op 03 March 2003 @ 10:12:
[...]

Vond ik ook al :) Deze USA demo heeft er ook voor gezorgd dat ik toch wel weer wat hoop heb in het spel ;)

Bij DTM Race Driver Portal kun je nu ook een physics update downloaden:

[...]

Btw, ligt het aan mij of moeten jullie ook steeds weer de instellingen opnieuw instellen voor de controle's e.d. ? Wanneer ik heb gespeeld en daarna nog een keer wil spelen dan moet ik wederom alle instellingen opnieuw instellen.
Klopt, was bij de 60% demo ook al... er zit volgensmij geen save optie in de game en dus ook niet bij de config van de controls... Misschien staat het ergens in een ini file die je ff moet aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik zag eens kijken. Bedankt voor de tip. Wel erg lastig namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Dit spel is zwaar cool, als je alleen maar rechtdoor rijd :P :D

Voor de rest stinkt het :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Het is id geen GTR2002 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 17:35
hehe
het draait zelfs vlotjes op me geforce2mx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de PCGP van deze maand krijgt het spel iets van een 9, best hoog nog. Ik moet em dan toch ook maar es checken. Tis toch wel te spelen met gamepad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 16:57:
in de PCGP van deze maand krijgt het spel iets van een 9, best hoog nog. Ik moet em dan toch ook maar es checken. Tis toch wel te spelen met gamepad?
Met de mijne in ieder geval wel :P (Dat van PCGameplay had ik hierboven al aangehaald ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik heb gisteren effe gespeeld met mijn nieuwe stuurtje (de DTM demo versie) incl. een handling mod en dat je 30 rondjes kunt rijden en ik moet zeggen: heb begint steeds leuker te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

VTec schreef op 04 March 2003 @ 10:34:
Ik heb gisteren effe gespeeld met mijn nieuwe stuurtje (de DTM demo versie) incl. een handling mod en dat je 30 rondjes kunt rijden en ik moet zeggen: heb begint steeds leuker te worden :)
Heb nog niet met stuur geprobeerd, maar is er een verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 16:57:
Is is gemáákt voor een gamepad :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
SideSwipe_XP schreef op 04 March 2003 @ 10:36:
[...]

Heb nog niet met stuur geprobeerd, maar is er een verbetering?
Zeker weten. Daarvoor speelde ik het met de keyboard, maar dan kun je niet echt goed remmen en/of gasgeven. In sommige gevallen is het handig om slechts een beetje gas te geven en/of te remmen en dat lukt helaas niet met een toetsenbord. Tevens is de force feeback natuurlijk een genot. Je voelt bv goed wanneer de remmen blokkeren en dat heb ik nog niet eerder meegemaakt met een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

VTec schreef op 04 March 2003 @ 11:46:
[...]

Zeker weten. Daarvoor speelde ik het met de keyboard, maar dan kun je niet echt goed remmen en/of gasgeven. In sommige gevallen is het handig om slechts een beetje gas te geven en/of te remmen en dat lukt helaas niet met een toetsenbord. Tevens is de force feeback natuurlijk een genot. Je voelt bv goed wanneer de remmen blokkeren en dat heb ik nog niet eerder meegemaakt met een spel.
Hmmm... Klinkt veel belovend :) Ik zal vanavond ff testen met stuurtje dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
SideSwipe_XP schreef op 04 maart 2003 @ 11:49:
[...]

Hmmm... Klinkt veel belovend :) Ik zal vanavond ff testen met stuurtje dan :)
Pin me er niet aan vast hoor. Dit is mijn ervaring (incl. de mods), maar kan zijn dat jij of iemands het niks vindt ;)

Btw, ze hebben bij Racecorner ook een nieuwe mod zodat je kunt kiezen uit 12 auto's _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

VTec schreef op 04 March 2003 @ 12:08:
[...]

Pin me er niet aan vast hoor. Dit is mijn ervaring (incl. de mods), maar kan zijn dat jij of iemands het niks vindt ;)

Btw, ze hebben bij Racecorner ook een nieuwe mod zodat je kunt kiezen uit 12 auto's _/-\o_
Okee.. Ik heb ff met stuurtje gespeeld, maar jammer genoeg was het valse hoop.... Veels te snel, veels te on-nauwkeurig sturen... 1cm naar rechts en hij stuurt volledig... Jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd dat is jammer, laten we hopen dat de resterende 20% de physics&besturing in verwerkt zitten, want ik denk dat we dan met een topper te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

hmmm iemand idee hoe die extra cars er in kunnen ?? het zijn .mo5 bestanden...en aangezien ik geen duits kan

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Je hebt het programma "t3rmod" nodig > daarmee kan je auto's dan installeren.
http://racedriverhq.m4dri...p.php?date=1046808909&b=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 18:03
Nou PCGP heeft afgedaan voor mij, GT3 voor de PC noemen ze het .... wat ik ervan heb gespeeld (de Monza demo geeft een BSOD hier) komt dit niet in de buurt van Gran Turismo 3. Niet dat het een slecht spel is, vond TOCA ook altijd wel leuk, maar vergelijken met GT3 :X Verder al wel vreemd dat ze de final al hebben, maar dat geloof ik dan maar :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Op zich klopt het natuurlijk wel, GT3 voor de PC. Het is zeker hetzelfde genre, een beetje tussen echt arcade en een sim in, geen moeilijke besturing maar toch kun je e.e.a afstellen. Veel auto's en je klimt steeds op in klasse. Alleen GT3 heeft dan geen verhaallijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
SideSwipe_XP schreef op 04 March 2003 @ 17:13:
[...]

Okee.. Ik heb ff met stuurtje gespeeld, maar jammer genoeg was het valse hoop.... Veels te snel, veels te on-nauwkeurig sturen... 1cm naar rechts en hij stuurt volledig... Jammer :(
Incl. de handling mod ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 15:29

HenkS

Da_king alias HenkS

mm ik vond de demo echt tegenvallen...

ik vond bij het 1e deel.. toca heette dit toch.. het rij gedrag erg realistisch overkomen, nu vind ik het echt veel te arcade achtig :( of ligt dat aan mij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
HenkS schreef op 05 March 2003 @ 10:52:
mm ik vond de demo echt tegenvallen...

ik vond bij het 1e deel.. toca heette dit toch.. het rij gedrag erg realistisch overkomen, nu vind ik het echt veel te arcade achtig :( of ligt dat aan mij???
Is id een bekende klacht. Maar met die handling mod lijkt het wel beter te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Sjees wat loopt de demo bout.

Ik haal denk ik rond de 20fps ofzo met een P4 2G en Ti500 :|
Lijkt me niet normaal, met GTR2002 met full grid (14 visible) loopt ie super.

Ook de besturing is niet je van het, je lijkt met 1cm je hele stuur te kunnen om gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

TAG_Speedy schreef op 04 March 2003 @ 19:07:
Nou PCGP heeft afgedaan voor mij, GT3 voor de PC noemen ze het .... wat ik ervan heb gespeeld (de Monza demo geeft een BSOD hier) komt dit niet in de buurt van Gran Turismo 3. Niet dat het een slecht spel is, vond TOCA ook altijd wel leuk, maar vergelijken met GT3 :X Verder al wel vreemd dat ze de final al hebben, maar dat geloof ik dan maar :)
Dus die PCGP demo geeft bij jou ook al een bluescreen? Begon al bijna te denken dat het aan m'n pc lag :(
Maar let wel, de demo is voor nog maar voor 80% af. Ik zal PCGP eens een mail sturen, waarom ze zo'n brakke demo op hun covercd zetten...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Hij staat ondertussen in de Power Unlimited.

Zal wel haast uitkomen dan :7

edit:

SCHOP ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Keesr op 22-03-2003 12:54 ]

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
De laatste datum is nog steeds 28 maart, volgende week vrijdag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Schop werkt niet bij edit :>

[ Voor 237% gewijzigd door Keesr op 24-03-2003 13:44 ]

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Schop dan maar ;)

Wie gaat het spel trouwens halen ?

En waarom? Lijkt het je zo vet dan?

[ Voor 70% gewijzigd door Keesr op 24-03-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keesr schreef op 24 March 2003 @ 13:44:
Schop dan maar ;)

Wie gaat het spel trouwens halen ?

En waarom? Lijkt het je zo vet dan?
Het is niet zo van de ik sta te popelen voor de winkel. Ik denk dat andere games voor gaan. Als de besturing zo brak blijft dan is helemaal gedaan met de fun. Maar ik ga nog niet te veel erover oordelen. Want misschien dat het toch een mooie game wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Ik ga hem wel halen ja, maar ik ga niet meteen vrijdag voor de winkel staan springen om hem zo snel mogelijk te hebben, het spel loopt ook niet weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 14:12:
[...]

Het is niet zo van de ik sta te popelen voor de winkel. Ik denk dat andere games voor gaan. Als de besturing zo brak blijft dan is helemaal gedaan met de fun. Maar ik ga nog niet te veel erover oordelen. Want misschien dat het toch een mooie game wordt.
Ik vond de besturing niet zo brak, althans de bochten gingen wel lekker met vol gast :)

Maarja, het is een beetje TE hoekerig die besturing, schiet ook niet op.. Ik kijk wel als ie uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik moet ook nog kijken of ik hem ga kopen en zo ja dan ook nog welke versie: voor de Xbox of voor de Pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 23:25

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik download m eerst (mja er zal wel iemand zijn die m op mn server dropt) en als het een beetje leuk spel is dan koop ik m zeker :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't Is al weer een heeeeeeeeeele tijd geleden dat een racegame me echt interesseerde... Tot voor een jaar of twee geleden deed ik haast niet anders. Maar op een bepaald moment heb je het toch wel gezien. Maar dit is toch iets anders en ik ben erg benieuwd. Ik weet hasst wel zeker dat ik 'm gelijk ga kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

eerst jullie belevenissen maar eens bekijken en luisteren, dan de final demo downen, proberen en dan kopen :) iig ziet het er weer eens goed uit voor de PC... ik wil namelijk nog steeds af en toe toca2 weer eens uit de kast trekken en genieten van dat heerlijke spel :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou de definitieve releasedatum van Race Driver in Nederland , weet iemand dat al of
nog niet ????????????????????????????????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
28 mrt, oftewel aanstaande vrijdag

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 00:00

Maxow

Hidden Sound System

De niet-nederlandse release is nu uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ter info: bij GCShop kun je hem bestellen voor een scherpe prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
MaxOW schreef op 26 March 2003 @ 15:49:
De niet-nederlandse release is nu uit!
wat is het verschil tussen de niet-nederlandse en de nederlandse?
alleen de taal neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 00:00

Maxow

Hidden Sound System

zit er verschil in dan?

[ Voor 71% gewijzigd door Maxow op 26-03-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 22-09 10:42
MaXiMizE schreef op 26 maart 2003 @ 23:54:
[...]

wat is het verschil tussen de niet-nederlandse en de nederlandse?
alleen de taal neem ik aan?
de versie die nu uit is, is de britse+internationale. Voornamelijk de titel is anders :)

Benelux / Duitsland - DTM Race Driver
Australië / Nieuw Zeeland - V8 Supercar Race Driver
Verenigde Staten - Pro Race Driver
Groot-Brittannië / rest van de wereld - TOCA Race Driver

nog anderhalve gig aan 500KBps _/-\o_ _/-\o_
Wel kut dat ik weer om 6 uur op moet voor werk. kan heml dus morgenavond pas testen :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Heeft de pc versie multiplayer opties out of the box of niet?
Een hele tijd geleden zou het met een patch worden toegevoegt.
Maar als je op de website van dynabyte kijk dan staat er dat die multiplay opties heeft.

Thy will see the light...

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.