Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Idd jah dan heb je gewoon de goede snelheid idd.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

[ Voor 3% gewijzigd door Valentino Rossi op 27-02-2003 16:36 ]
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
UK demo [Track: Brands Hatch; Car: Lexus IS200 (BTCC)]
USA demo [Track: Sears Point; Car: Toyota Supra (Europe Tour)]
Australian Demo [Track: Adelaide; Car: Ford Falcon (Australian V8 Champ.)]
Spain Demo [Track: Brands Hatch; Car: Lexus IS200 (BTCC)]
France Demo [Track: Brands Hatch; Car: Lexus IS200 (BTCC)]
German Demo [Track: Norisring; Car: Opel Astra V8 (DTM)]
Benelux Demo [Track: Norisring; Car: Opel Astra V8 (DTM)]
Italy Demo [Track: Brands Hatch; Car: Lexus IS200 (BTCC)]
Dit zijn alle nieuwe demos en links hiervan vind je terug via de volgende link:
http://www.racedriverhq.m4driving.sm/
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
ik ga nu de aussie demo downen want ik wil wel weer eens op Adelaide karren voordat de F1 er komt.VTec schreef op 27 February 2003 @ 16:51:
Sorry, maar elke minuut kom ik weer wat nieuws tegen
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Hoef je niet te haasten want de f1 gaat daar never nooit meer rijden hoorschnumi schreef op 27 February 2003 @ 16:58:
[...]
ik ga nu de aussie demo downen want ik wil wel weer eens op Adelaide karren voordat de F1 er komt.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
oh fuck das waar.siggy schreef op 27 februari 2003 @ 16:59:
[...]
Hoef je niet te haasten want de f1 gaat daar never nooit meer rijden hoor

hoezo niet?
VTec schreef op 27 februari 2003 @ 16:51:
Sorry, maar elke minuut kom ik weer wat nieuws tegen
Omae wa mō shindeiru.

Mag dan wel een demo zijn maar de tracks sucken zwaar, physics zijn een lachertje en cockpit is al helmaal waardeloos. Alleen graphics zijn redelijk. Want als ik deze screens zie, dat weet ik wel welk spel ik in 2003 ga spelen
Ik wil het niet eens illegaal downloaden zo zwaar suckt het imho

Ze kunnen inderdaad nog heel wat leren van SBDT

Maar niet getreurd... Er zijn wel degelijk enkele hardcore sims voor de PC: Grand Prix Legends is natuurlijk de bekendste, maar niet iedereen heeft zin om met 40 jaar oude F1 bolides te racen
En er is meer lekkers aan de horizon: Racing Legends. De graphics van deze hardcore sim zijn onvoorstelbaar. Het gaat weliswaar om oude F1 bolides, maar het spel is modulair opgezet zodat mods geen probleem zouden mogen zijn. het oog voor detail is werkelijk verbluffend en ik vrees dan ook dat Jan Modaal's PC het niet gaat trekken, maar de makers zijn alleszins van plan om het tot nu toe vrijwel ongeslagen Grand Prix Legends van een waardige opvolger te voorzien: Superieure graphics en de meest realistische wegligging in een PC-simulatie ooit... Als ze hun beweringen kunnen waarmaken natuurlijk.
Probeer GTR 2002 eensSatCP schreef op 27 February 2003 @ 19:18:
een grote lap text
en Racing Legends is nog heel ver weg hoor, als het er ooit komt.
[ Voor 84% gewijzigd door Zamorano op 27-02-2003 19:24 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
[ Voor 33% gewijzigd door schnumi op 27-02-2003 19:37 ]
Don't worry. De F1 2002 mods zijn me bekend. Maar ik heb niet genoeg tijd om ze allemaal frequent te spelen. GPL heb ik al aan de kant moeten zetten, net als Nascar. Ik speel eigenlijk enkel nog Live For Speed vrij regelmatig. Waarschijnlijk omdat de wagens het dichtste bij normale wegauto's liggen.ZAMoRANo schreef op 27 February 2003 @ 19:23:
Probeer GTR 2002 eens
en Racing Legends is nog heel ver weg hoor, als het er ooit komt.
En inderdaad, de vraag is of Racing Legends er ooit komt... Het is lang stil geweest rond West Racing, maar de laatste tijd geven ze toch meer development informatie uit naar buiten. De modellen zijn alleszins om van te kwijlen
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Source: RaceDriver HQRace Driver Demo Guide
Because all these demo's and files might be a little bit confusing, we've made a little guide about it.
Actually, there are eight different demo's: the one that came out yesterday (build 4 February) and the seven that came out today (build 11 February). The seven that came out today are actualy four different and the other three are the same but then with an other language. See this list:
Build 11 Februari
Build 4 Februari
RaceCorner.de
3D Gamers.com
T-Racing.de
PCGameWorld.com
Tiscali.cz
Multiplayer.it
Codemasters Official Download
Okay, what's the difference you are wondering... Well, the main difference is that in the 'old' demo (so the 4 february version) you have to 'qualify' yourself in the Proton at Monza. In the other demo's you have to qualify yourself at Brands Hatch (just as in the final game). I'd recomend you to download one of the 'new' demo's (11 february build).
So, you've downloaded the demo, everything is working, now what? I think you are pretty much bored by just doing one race over 2 laps. We can change that! Therefor you need a tool made by David Skotnicky, the one that made all the Race Driver tools. Go here and download the tool called ToCa3Ripper (the newest version is probably 2.7). After downloading and unpacking the tool, run it. Then open the files (click on the figure in the upper left corner) "cov.big" in the folder "GameData\chamship". Then you have to open one of the files listed. See the next list what file you should open (this depends on in what championship you are driving in the race):
BTCC: TOCA.ini
DTM: DTM.ini
Europe Tour: Amer.ini
V8 Supercars: Avesco.ini
After opening the right file scroll down till you see the line "[Championship]". After "RaceNum" you type the number of races you want to drive. Change this to '2'. Then go down till you see "[Race 1]". The name of the track is displayed above that line. If you want to add a second race to the championship copy the information under the line with the name of the track (including the line itself). So for example:
*Copy starts here*
; Adelaide
[Race 1]
TrackID = ade
Weather = 5
MandatoryPitStop = FALSE
CrowdDensity = 3
NumLaps = 2
ChampionshipTrack = TRUE
*Copy ends here*
Past the whole stuff right after it. Then change it to this:
; Brands Hatch (Indy)
[Race 2]
TrackID = bhi
Weather = 5
MandatoryPitStop = FALSE
CrowdDensity = 3
NumLaps = 4
ChampionshipTrack = TRUE
Then simply save the file by clicking the button on the left of the "back"-button.
Test the changes you've made by simply running the game.
If you have the 'old' demo you can change the TrackID to 'mon' (Monza) and in all the other demo's you can change it to 'bhi' (Brands Hatch Indy).
hyperspace ?? laat me niet lachenSatCP schreef op 27 February 2003 @ 19:18:
Als je eens 200+ op de Duitse autosnelwegen rijdt, dan merk je wel dat je aan die snelheid nog lang niet het gevoel hebt dat je door hyperspace vliegt
Deze plek is te koop.
[ Voor 3% gewijzigd door satcp op 28-02-2003 12:03 ]
Hopelijk wordt dit verbeterd want het ziet er best wel gelikt uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Alpha-sphere op 28-02-2003 14:22 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Hartelijk dank! Dat ga ik eens even proberen.VTec schreef op 28 February 2003 @ 11:20:
Hier nog een aantal bruikbare tips:
Wegligging is (zoals al heel vaak gezegd maar ik herhaal het gewoon
Maar goed, het bruut over Brand's Hatch boenderen vind ik toch gewoon leuk en daar gaat het tenslotte om
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

al met al loopt het 100% beter dan de "60%" demo die het op m'n 1Ghz/Geforce2 MX totaal niet deed. Nog steeds niet helemaal overtuigd en blijf daarom bij Live for Speed.
uhm...
D'r zijn een antal dingen die minder zijn maar zijn vast al wel gefixed bij de officiele release. Ik kan zeker nog de volledige versie uitproberen.Smoonshine schreef op 01 maart 2003 @ 10:45:
Wie zegt dat je in het uiteindelijke spel niet kan kiezen tussen een simulatie en een arcade modus?? Het lijkt me sterk dat ze na Toca ineens een arcade racer gaan maken. Ik verwacht dat er kwa speelbaarheid nog wel het een en ander realistischer word gemaakt. Er staat bij de demo dat hij voor 80% af is op dat moment. Dus om nu al een spel te gaan afbranden dat nog niet eens helemaal klaar is!!
Maar het lijkt gewoon of analoog sturen helemaal uitstaat, en die wegligging OMG wat slecht, ook in Sim-mode.
En je gaat mij niet vertellen dat de physics bij de laatste 20% van een spel ontwikkelen zitten. Dat Monza er dan niet uitziet, ok dat kan nog maar de physics zijn echt NFS niveau, das wel heel jammer.
Ik heb in combinatie met mijn ATI radeon 9100 64mb en 3.1 cat drivers, directx 8.1 in XP last van doorzichtige auto's.

Canon EOS 80D En wat glaswerk
Het kan ook dit bestandje te downen en in je Gamedat\chamship te zetten waardoor je zowel een 4-lapper als een 6-lapper kan rijden
[ Voor 8% gewijzigd door Fuelke op 02-03-2003 10:12 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
ftp://theuser:B1ga8@ftp4....river/racedriver-demo.exe
http://3dgamers.planetmir...river/racedriver-demo.exe
http://web.filefront.com/...jMjkxNDRmYmUjRklMRVBBVEgj;
http://3dgamers.tukati.co...river/racedriver-demo.exe
ftp://3dgamers.in-span.ne...river/racedriver-demo.exe
http://www.gamershell.com...rror=0&a=580338243160.439
http://www.gamershell.com...rror=2&a=580338243160.439
http://www.gamershell.com...rror=5&a=580338243160.439
http://www.gamershell.com...rror=6&a=580338243160.439
http://www.gamershell.com...ror=12&a=580338243160.439
http://www.gamershell.com...r=9999&a=580338243160.439
http://web.filefront.com/...,page,cdkey,type,filepath;
Verwijderd
Laatste nieuwe demo is een final, dus 100%.ZAMoRANo schreef op 02 maart 2003 @ 19:01:
Final Demo of weer de 80 %?
De volledige game komt overigs 25 maart uit volgens Gamespot.
Da's dezelfde demo als hierboven hoorVerwijderd schreef op 02 March 2003 @ 18:54:
Extra mirrors voor The Final Demo van Pro Race Driver;in case someone needs them...
Verwijderd
Verhip!, ze hebben me door...ZAMoRANo schreef op 02 March 2003 @ 20:06:
Ja dat dacht ik al.
Meneer Clyde loopt de boel te flessen

Het is ook nog te vroeg voor een nieuwe demo. Er komen binnen een tweetal weken wel nog 2 demo's uit die een beter beeld zouden moetebn geven van het final product, zowel een MP als een SP demo.ZAMoRANo schreef op 02 maart 2003 @ 20:06:
Ja dat dacht ik al.
Meneer Clyde loopt de boel te flessen
MikeR Community Liason Officer Codemasters Fora schreef in http://community.codemast...ad789e013d&threadid=14536
I've talked to our QA guys about this and here's a few quotes:
I also have to add that the demo is a month old due to it being a cover mount disc. The handling has indeed been improved in the final game plus the style of driving is something a player will have to adjust through the different championships.
"The one thing this game has that no other really manages to do is make you change your driving style throughout the game in order for you to progress. If you drive the TOCA championship, and then use the same style in Avesco or AAS, or even world, you won’t make it. The cars styles change too much. No other game changes the grades of handling as much in the game as this does so well."
The final game does look alot different at the moment and plays alot better from what I have seen over the last week.
And some late news just in, a further Single player demo is to be released later with an added track. More details will follow. Of course the Multiplayer wont be out for another couple of weeks but I hope you enjoy the latest instalment until then
[ Voor 67% gewijzigd door Fuelke op 02-03-2003 20:13 ]
Verwijderd
Niet een beetje raar om 1 a 2 weken voor de release van de game zelf dan nog een demo te gaan uitbrengen? Er van uitgaand dat het volledige spel daadwerkelijk 25 maart uitgebracht word...Fuelke schreef op 02 March 2003 @ 20:09:
[...]
Het is ook nog te vroeg voor een nieuwe demo. Er komen binnen een tweetal weken wel nog 2 demo's uit die een beter beeld zouden moetebn geven van het final product, zowel een MP als een SP demo.
[...]
Das juist logisch.Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 20:55:
[...]
Niet een beetje raar om 1 a 2 weken voor de release van de game zelf dan nog een demo te gaan uitbrengen? Er van uitgaand dat het volledige spel daadwerkelijk 25 maart uitgebracht word...
Het spel nog ff onder de attentie brengen en wat potentiele kopers over de streep trekken met een demo vlak voor de release.
Vergeeet niet dat de demo die er nu is nog flink Beta is.
heb alle details op z'n hoogst gegooit en het draait echt te goed... de pc kan veeel meer!
Dat je PC meer kan hebben wil toch niet gelijk zeggen dat het grafisch geen hoogstandje is..... Die replays vind ik zelfs mooier als GT3 op de PS2. En dat de besturing nog niet helemaal jovol is is wel duidelijk maar vergeet niet dat het nog een BETA! demo is. Kan nog een hoop veranderen aan de besturing. weet niet uit welke jaar jij komt als je dit lelijk vind.... hebben ze in de toekomst al 3D holodisplays?sharkzor schreef op 02 March 2003 @ 21:21:
k vind er geen zak aan. besturing is nep, en het ziet er gewoon niet uit!
heb alle details op z'n hoogst gegooit en het draait echt te goed... de pc kan veeel meer!
Beetje nutteloos, vindt je niet?Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 21:29:
ziet er niet uit ? hehe kut pc hebbie dan zeg

Verwijderd
Of het een echte race topper wordt? dat betwijfel ik.
En nu ga ik eens de review volledig lezen
Ikzelf heb gisterenavond nog eens liggen nadenken over deze Race Driver en besloten dat ik hem toch ga kopen ook al wordt het nooit een ultra realistische sim. Ik speel beide genres graag, sims natuurlijk iets liever en als ik dan in een sim wil racen zal ik nog steeds NASCAR Racing 2003 Season, GTR2002 en GPL hebben om naar terug te grijpen.
[ Voor 24% gewijzigd door Fuelke op 03-03-2003 10:21 ]
Vond ik ook alSideSwipe_XP schreef op 03 March 2003 @ 09:10:
Ik vindt toch de USA demo het mooist, de baan is lekker en de supra kun je lekker door de bochten gooien
Bij DTM Race Driver Portal kun je nu ook een physics update downloaden:
Btw, ligt het aan mij of moeten jullie ook steeds weer de instellingen opnieuw instellen voor de controle's e.d. ? Wanneer ik heb gespeeld en daarna nog een keer wil spelen dan moet ik wederom alle instellingen opnieuw instellen.Ich habe gerade den Physikpatch 1.1 fertiggestellt.
Er muss mit dem SIM Mode gespielt werden, ansonsten wirkt er nicht komplett.
Ist der SIM Mode jedoch aktiviert ist die Steurung mit einem Lenkrad nahezu Perfekt.
Ein Download ist schon fast ein muss!
[ Voor 53% gewijzigd door VTec op 03-03-2003 10:20 ]
Klopt, was bij de 60% demo ook al... er zit volgensmij geen save optie in de game en dus ook niet bij de config van de controls... Misschien staat het ergens in een ini file die je ff moet aanpassen?VTec schreef op 03 March 2003 @ 10:12:
[...]
Vond ik ook alDeze USA demo heeft er ook voor gezorgd dat ik toch wel weer wat hoop heb in het spel
Bij DTM Race Driver Portal kun je nu ook een physics update downloaden:
[...]
Btw, ligt het aan mij of moeten jullie ook steeds weer de instellingen opnieuw instellen voor de controle's e.d. ? Wanneer ik heb gespeeld en daarna nog een keer wil spelen dan moet ik wederom alle instellingen opnieuw instellen.
Voor de rest stinkt het

het draait zelfs vlotjes op me geforce2mx
Verwijderd
Met de mijne in ieder geval welVerwijderd schreef op 03 March 2003 @ 16:57:
in de PCGP van deze maand krijgt het spel iets van een 9, best hoog nog. Ik moet em dan toch ook maar es checken. Tis toch wel te spelen met gamepad?
Heb nog niet met stuur geprobeerd, maar is er een verbetering?VTec schreef op 04 March 2003 @ 10:34:
Ik heb gisteren effe gespeeld met mijn nieuwe stuurtje (de DTM demo versie) incl. een handling mod en dat je 30 rondjes kunt rijden en ik moet zeggen: heb begint steeds leuker te worden
Is is gemáákt voor een gamepadVerwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 16:57:
in de PCGP van deze maand krijgt het spel iets van een 9, best hoog nog. Ik moet em dan toch ook maar es checken. Tis toch wel te spelen met gamepad?

Zeker weten. Daarvoor speelde ik het met de keyboard, maar dan kun je niet echt goed remmen en/of gasgeven. In sommige gevallen is het handig om slechts een beetje gas te geven en/of te remmen en dat lukt helaas niet met een toetsenbord. Tevens is de force feeback natuurlijk een genot. Je voelt bv goed wanneer de remmen blokkeren en dat heb ik nog niet eerder meegemaakt met een spel.SideSwipe_XP schreef op 04 March 2003 @ 10:36:
[...]
Heb nog niet met stuur geprobeerd, maar is er een verbetering?
Hmmm... Klinkt veel belovendVTec schreef op 04 March 2003 @ 11:46:
[...]
Zeker weten. Daarvoor speelde ik het met de keyboard, maar dan kun je niet echt goed remmen en/of gasgeven. In sommige gevallen is het handig om slechts een beetje gas te geven en/of te remmen en dat lukt helaas niet met een toetsenbord. Tevens is de force feeback natuurlijk een genot. Je voelt bv goed wanneer de remmen blokkeren en dat heb ik nog niet eerder meegemaakt met een spel.
Pin me er niet aan vast hoor. Dit is mijn ervaring (incl. de mods), maar kan zijn dat jij of iemands het niks vindtSideSwipe_XP schreef op 04 maart 2003 @ 11:49:
[...]
Hmmm... Klinkt veel belovendIk zal vanavond ff testen met stuurtje dan
Btw, ze hebben bij Racecorner ook een nieuwe mod zodat je kunt kiezen uit 12 auto's
Okee.. Ik heb ff met stuurtje gespeeld, maar jammer genoeg was het valse hoop.... Veels te snel, veels te on-nauwkeurig sturen... 1cm naar rechts en hij stuurt volledig... JammerVTec schreef op 04 March 2003 @ 12:08:
[...]
Pin me er niet aan vast hoor. Dit is mijn ervaring (incl. de mods), maar kan zijn dat jij of iemands het niks vindt
Btw, ze hebben bij Racecorner ook een nieuwe mod zodat je kunt kiezen uit 12 auto's
Verwijderd
Canon EOS 80D En wat glaswerk
http://racedriverhq.m4dri...p.php?date=1046808909&b=2

Incl. de handling mod ?SideSwipe_XP schreef op 04 March 2003 @ 17:13:
[...]
Okee.. Ik heb ff met stuurtje gespeeld, maar jammer genoeg was het valse hoop.... Veels te snel, veels te on-nauwkeurig sturen... 1cm naar rechts en hij stuurt volledig... Jammer
ik vond bij het 1e deel.. toca heette dit toch.. het rij gedrag erg realistisch overkomen, nu vind ik het echt veel te arcade achtig
Is id een bekende klacht. Maar met die handling mod lijkt het wel beter te gaan.HenkS schreef op 05 March 2003 @ 10:52:
mm ik vond de demo echt tegenvallen...
ik vond bij het 1e deel.. toca heette dit toch.. het rij gedrag erg realistisch overkomen, nu vind ik het echt veel te arcade achtigof ligt dat aan mij???
Ik haal denk ik rond de 20fps ofzo met een P4 2G en Ti500
Lijkt me niet normaal, met GTR2002 met full grid (14 visible) loopt ie super.
Ook de besturing is niet je van het, je lijkt met 1cm je hele stuur te kunnen om gooien
Dus die PCGP demo geeft bij jou ook al een bluescreen? Begon al bijna te denken dat het aan m'n pc lagTAG_Speedy schreef op 04 March 2003 @ 19:07:
Nou PCGP heeft afgedaan voor mij, GT3 voor de PC noemen ze het .... wat ik ervan heb gespeeld (de Monza demo geeft een BSOD hier) komt dit niet in de buurt van Gran Turismo 3. Niet dat het een slecht spel is, vond TOCA ook altijd wel leuk, maar vergelijken met GT3Verder al wel vreemd dat ze de final al hebben, maar dat geloof ik dan maar
Maar let wel, de demo is voor nog maar voor 80% af. Ik zal PCGP eens een mail sturen, waarom ze zo'n brakke demo op hun covercd zetten...
Zal wel haast uitkomen dan
SCHOP
[ Voor 16% gewijzigd door Keesr op 22-03-2003 12:54 ]
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
[ Voor 237% gewijzigd door Keesr op 24-03-2003 13:44 ]
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Wie gaat het spel trouwens halen ?
En waarom? Lijkt het je zo vet dan?
[ Voor 70% gewijzigd door Keesr op 24-03-2003 13:45 ]
Verwijderd
Het is niet zo van de ik sta te popelen voor de winkel. Ik denk dat andere games voor gaan. Als de besturing zo brak blijft dan is helemaal gedaan met de fun. Maar ik ga nog niet te veel erover oordelen. Want misschien dat het toch een mooie game wordt.Keesr schreef op 24 March 2003 @ 13:44:
Schop dan maar
Wie gaat het spel trouwens halen ?
En waarom? Lijkt het je zo vet dan?
Ik vond de besturing niet zo brak, althans de bochten gingen wel lekker met vol gastVerwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 14:12:
[...]
Het is niet zo van de ik sta te popelen voor de winkel. Ik denk dat andere games voor gaan. Als de besturing zo brak blijft dan is helemaal gedaan met de fun. Maar ik ga nog niet te veel erover oordelen. Want misschien dat het toch een mooie game wordt.
Maarja, het is een beetje TE hoekerig die besturing, schiet ook niet op.. Ik kijk wel als ie uitkomt
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Deze plek is te koop.
Verwijderd
nog niet ????????????????????????????????????????????
wat is het verschil tussen de niet-nederlandse en de nederlandse?MaxOW schreef op 26 March 2003 @ 15:49:
De niet-nederlandse release is nu uit!
alleen de taal neem ik aan?
[ Voor 71% gewijzigd door Maxow op 26-03-2003 23:57 ]
de versie die nu uit is, is de britse+internationale. Voornamelijk de titel is andersMaXiMizE schreef op 26 maart 2003 @ 23:54:
[...]
wat is het verschil tussen de niet-nederlandse en de nederlandse?
alleen de taal neem ik aan?
Benelux / Duitsland - DTM Race Driver
Australië / Nieuw Zeeland - V8 Supercar Race Driver
Verenigde Staten - Pro Race Driver
Groot-Brittannië / rest van de wereld - TOCA Race Driver
nog anderhalve gig aan 500KBps
Wel kut dat ik weer om 6 uur op moet voor werk. kan heml dus morgenavond pas testen
Een hele tijd geleden zou het met een patch worden toegevoegt.
Maar als je op de website van dynabyte kijk dan staat er dat die multiplay opties heeft.
Thy will see the light...
Dit topic is gesloten.