Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[W&L]Dit kan echt niet

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 16:34 schreef FCA het volgende:
TGF ziet blijkbaar iets wat ik over het hoofd heb gezien?
Huh :?

De enige reden waarom ik reageer is dat ik de draad een beetje kwijt was, de discussie leek te ontaarden in een totaal ander iest (als in: andere discussie) en dat leek me niet zo handig.

Daarnaast vond en vind ik dat de discussie wat mij betreft wel gesloten mag worden, zoals meerdere al hebben aangegeven is het feitelijke probleem opgelost: excuses zijn gemaakt en er is met Diadem gesproken over hetgeen gebeurd is.

Er zijn (zo komt het op mij over) een aantal mensen van mening dat er een NOW moet komen, of dat (bij wijze van spreken) Diadem aan de schandpaal moet (sorry dat ik iets overdrijf), ik heb ergens hierboven aan de hand van een praktijkvoorbeeld al aangegeven dat die verwachting niet terecht is.

Dit soort zaken wordt binnenskamers opgelost en dat is gebeurd.

Of snapte ik jouw opmerking niet, want dit is wat ik zag :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 februari 2002 14:02 schreef Ecteinascidin het volgende:
Aangezien Diadem zelf ook wel doorheeft dat 'ie fout zat (verkeerd ingeschatte situatie?) en daar zelf behoorlijk het boetekleed voor heeft aangetrokken, is een NOW niet echt nodig: dit topic is al een soort NOW, want gewaarschuwd is 'ie.

Fout is gemaakt, herkend, opgelost en uitgepraat door de directe betrokkenen alsmede een excuses richting rest: da's al netjes genoeg meen ik.

* Grrrrrene denkt dat een straf als een weekje niet modden averechts werkt.

Probleem opgelost?
Hier ben ik het (Ecteinascidin schrikt :+) helemaal mee eens!

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:14

FCA

Ik doelde op dit:
Op donderdag 07 februari 2002 15:56 schreef TgF het volgende:

[..]

Jij slaat den spijcker op zijnen kop!

(ik geloof alleen niet dat het probleem daarmee is opgelost)

edit: was te snel gaan typen en had de '/quote' gemist |:(
Maar ik was weer zo traag met typen........ :o

Mij is iig alles duidelijk nu. Case closed lijkt mij.
Over de discussie W vs L die iemand hierboven wou starten hebben we het een andere keer wel denk ik.

Verandert z'n sig te weinig.

Verwijderd

Het feit dat dit topic nog steeds loopt, is niet het feit dat nog niet iedereen Diadem heeft vergeven, want ik denk dat iedereen daar zo langzamerhand wel overheen is. Ik denk eerder dat niemand echt een goed voorbeeld heeft gezien van een Levensbeschouwingstopic op hoog niveau. Iedereen vraagt zich nu af, waar de grens ligt. Die is onduidelijk. Voor de meeste in ieder geval.

Verwijderd

Als het gaat om een Levensbeschouwingstopic, dan kan daar een nieuwe discussie over gestart worden.

Zoals gezegd: case closed :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.