Ik heb dus ook deze speler.. Enige probleem is bij mij dat ji diep is.. en ik dus totaal geen diepe plek heb voor mijn radio.. dus steekt wat uit aan de voorkant.. Komt ook tevens door de zekering die er nog achterhangt met het zwarte doosje..
Geeft goed geluid.. en geen storingen (tot zover dan) over een weg met heel veel drempels
van de week maar even in de stad over een aantal kinderkop wegen rijden en kijken hoe het geluid dan is..
Maar lekkere bediening is het wel. Simpel en doeltreffend. Wel met geleende MP3 cd een aantal nummers waar hij een error opgaf.. "error sample frequency" maar dat waren er maar 7 van de 120.. dus dat viel mee
dus daar moet ik alleen nog goed naar kijken als ik een cd gaat branden (of meerdere natuurlijk) die vol zitten met mp3.
Alleen wel een achterlijk grote stekker hoor
gelijk er af geknipt en gewoon kleine kroon steentjes gebruikt.
van de week ook testen op lange rit.. dus continue muziek op een tochtje door nl
Maar voor het geld een prima dingetje.. en mooi frontje al vind ik zelf.
Geeft goed geluid.. en geen storingen (tot zover dan) over een weg met heel veel drempels
Maar lekkere bediening is het wel. Simpel en doeltreffend. Wel met geleende MP3 cd een aantal nummers waar hij een error opgaf.. "error sample frequency" maar dat waren er maar 7 van de 120.. dus dat viel mee
Alleen wel een achterlijk grote stekker hoor
van de week ook testen op lange rit.. dus continue muziek op een tochtje door nl
Maar voor het geld een prima dingetje.. en mooi frontje al vind ik zelf.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.