Verwijderd

Ik heb de cdx-mp30 nu een maand of drie en moet zeggen dat ie bijzonder goed bevalt. Heb hem nog nooit over horen slaan, leest ID3 tags ok, elke map ziet ie als nieuw album en die grote knoppen zijn relaxed te bedienen. Display is zoals je voor dat geld mag verwachten ook goed te lezen in felle zon. Nadeel vind ik dat traffic announcement niet standaard aan te zetten is, moet altijd op het knopje drukken als er een nieuw cdtje ingaat. Maar daar valt wel mee te leven.

Verwijderd

sony zou ik nie kopen , slechte verterker die in de radio zit, gaat heel snel stuk, bvb na 6maand dagelijks gebruik.

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 16:29
Voor degene die een JVC-KD-LH7R willen kopen...
Ik heb m er ook inhangen.. super radiootje!!
Ik heb m besteld in duitsland bij technikdirect voor 262 eurootjes.Kwam wel 16 euro verzend overheen dus totaal 278 euro kwijt voor dit beestje wat toen nog 339 bij de Halfords kostte.

Mijn advertenties op V&A

Verwijderd

hallo,

voor de geintresseerden ik heb uiteindelijk de prijs van de alpine 7893rb (mp3) terug gevonden

hahum een kleine 600 € dus

haahum, vrij duur te noemen dus

kben er efke niet goed van.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik gebruik zelf ook de Lenco en ik ben dr behoorlijk tevreden over.

Ik heb zlef amper last van kurk-flop-plop geluidjes of de "slechte" schokbestendigheid.

Ik rij nou niet in een auto met sublieme wegligging ofzo ;) Maar mp3 cd's slaan bij mij NOOIT over en op slecht wegdek heb ik eigenlijk ook niet extreem last van die kurk-flop-plop geluidjes.

Alleen audio cd's willen nog wle eens overlsaan op EXTREEM slechte klinkerweggetjes.

Als je veel last hebt van kurk-flop-plop geluidjes moet je eens iets anders dan el-cheapo cd's gebruiken!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Ik heb zelf gisteren de JVC LH-KD7R bij RAF gehaald: 285 euro.

Eigenlijk is ie bij de MediaMarkt (Amsterdam) het goedkoopst: 279. Maar op dit moment hebben ze 'm niet in voorraad, maar ze staan wel in bestelling. Bij Ron de Vries is ie 289 of zoiets, maar ook daar hadden ze 'm niet in voorraad.

Voor zover ik mijn onderzoekje heb verricht is dit (een van) de goedkoopste MP3-CD spelers van een redelijk bekend merk. De Sony MPX-30 (of hoe dat ding ook heet) was ietsjes duurder voor zover ik 'm heb gezien...

En heb (off=topic) luidsprekers erbij gehaald: JBL P62 en P52. Bij RAF (alleen de P52 in voorraad en dus niet gekocht) respectievelijk 144 en 134 euro, bij de MediaMarkt (tot mijn grote verbazing wel in voorraad) 115 en 99 euro.

Totale besparing: 64 euro (heb ik goed gerekend?)... Scheelt dus best wel veel... Speakers heb ik geen onderzoek naar verricht: was naar RAF gegaan, daar geluisterd en wilde ze meteen kopen. Mijn geluk dat ze niet in voorraad waren, maar bij MediaMarkt wel... Bij Polectro (A'dam Zuid) waren ze (wederom gelukkig) ook niet op voorraad....

Wilde alleen ff m'n verhaaltje met jullie delen ;)

Verwijderd

je bent een n vergeten zekerst ?

da lijk nergens op zo een el cheapo ding, de panasonic cq-dfx972 das pas iets deftig.

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 17:57
kijkshop heeft ook weer een nieuwe mpr cd speler tenminste ik heb hem nie eerder gezien op de site..

Marquant radio/CD/MP3-speler MCR-710

http://www.kijkshop.nl/on...path%5Fsegment=Auto+audio

Verwijderd

mr_niceguy schreef op 25 september 2002 @ 01:12:
kijkshop heeft ook weer een nieuwe mpr cd speler tenminste ik heb hem nie eerder gezien op de site..

Marquant radio/CD/MP3-speler MCR-710

http://www.kijkshop.nl/on...path%5Fsegment=Auto+audio
Das een kloon van de JVC "El Chameleon "series beetje nep van marquant....

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

edit:
ik ben dom en weet niet dat ik ook op volgende kan klikken op de kijkshop site |:( |:(

hmm en die lenco die schijnen ze niet meer te verkopen want ik zie hem niet op de site staan namelijk.. weet iemand of deze nog wel te krijgen is bij ze? of ergens anders misschien?

Verwijderd

Rodyman schreef op 26 september 2002 @ 16:25:
edit:
ik ben dom en weet niet dat ik ook op volgende kan klikken op de kijkshop site |:( |:(

hmm en die lenco die schijnen ze niet meer te verkopen want ik zie hem niet op de site staan namelijk.. weet iemand of deze nog wel te krijgen is bij ze? of ergens anders misschien?
Jep, is nog te krijgen... mijn vader heeft 'm eergisteren gekocht bij de Makro...

ff een vraagje, deze radio moet ook cdrw's ondersteunen (ik neem dus aan ook mp3 op cdrw). Ik heb dit dus geprobeerd, hele cd vol mp3's (in mappen). Dan zegt hij: no audio (of iets dergelijks)

Hoe moet je de mp3's branden op een cdrw om ze te kunnen afspelen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 16:24:
da lijk nergens op zo een el cheapo ding, de panasonic cq-dfx972 das pas iets deftig.
Hij bedoeld dat die speler van die link erg op de lenco lijkt...

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:03
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 12:08:

Jep, is nog te krijgen... mijn vader heeft 'm eergisteren gekocht bij de Makro...
Alleen gaat het over de kijkshop, en niet de makro

Verwijderd

heb dan uiteindelijk de kenwood kdc-M6021 gekocht van bij halfords.

is echt wel een kick-a$$ head unit :9 :9 :9 :9

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.halfords.nl/privatedata/images/Artikel/ar_1193_PIC.jpg

Ziet er zeker erug :9~ uit, zit er een ventilator in de volume knop ? >:)

:*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 September 2002 @ 12:08:
[...]

ff een vraagje, deze radio moet ook cdrw's ondersteunen (ik neem dus aan ook mp3 op cdrw). Ik heb dit dus geprobeerd, hele cd vol mp3's (in mappen). Dan zegt hij: no audio (of iets dergelijks)

Hoe moet je de mp3's branden op een cdrw om ze te kunnen afspelen?
Had ik ook, toen had ik het op een TDK 700 Mb gebrand (Live Life to the Max) maar dat trekt hij dus niet (no file / no audio) met een Imation 650 Mb ging die prima, ik kreeg het eerst wel benauwd na al die verhalen hier, maar dit A-merk van Supertech loopt uitstekend, die vermeende ruis is niet te horen in mijn VW Dieseltje uit '92. Dat zappen door die folder structuur vat ik nog niet helemaal, nu is het 'bruut skippen' met 160 mp3tjes. Maar het shijnt hier ergens uitgelegd te staan?

Verwijderd

de kenwood neemt probleemloos alle mp3 zelfs als je een cdrw met data hebt en je gooit er nog een paar mp3s bij om mee te nemen naar huis kan die gerust al afspelen.

mappen ook geen probleem

super geluid

mag ik trouwens eens reclame maken voor een super forum :

http://renegadesrun.hyperboards2.com

de naam van dit forum is SPLBassX

Verwijderd

persoonlijk vind ik lenco niet zo[n supermerk...we verkopen ze ook bij ons in de zaak maar ja wel veel klachten mee...

Verwijderd

Maaruh...

Toch vreemd dat er bij de Makro op die Lenco 3jaar garantie zit, terwijl er op Pioneers en JVC's maar 1 jaar garantie zit!

Iemand enig idee?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:45

Klippy

Still Game

Nog even update, nog bij niemand kapot? :)

Want ik moet een nieuwe radio uitzoeken bij de Conrad, oude was kapot dus heb creditnota van €145 gekregen en deze is €179 dus denk dat het die wordt :)

En nog 1 vraagje na het lezen hiervan.
Is het simpel te gebruiken als je geen MP3's speelt? :)

Klinkt raar, maar pa is zo a-technisch als wat dus is wel belangrijk :)
MP3's boeit niet, zal ik toch alleen gebruiken, maar gewoon Cd's en radio is gewoon standaardwerk op play drukken en gaan he?

Maarja ik heb nu alles gelezen en ik twijfel...
Ik moet wel een goede radio hebben, zitten nu al tijd zonder radio en pa is blij als hij radio heeft en CD. Maar ik heb geen zin om weer een radio terug te sturen. Wil gewoon iets dat altijd werkt en niet waar je steeds met instellingen moet kloten. Voor €10 minder heb ik ook een mooie JVC zonder MP3 waar ik iets meer vertrouwen in heb.
Dus ik vraag me af of de kans op een iets mindere radio opweegt tegen het voordeel van MP3. Denk niet echt dat ik veel MP3 zal afspelen... Maar misschien ook wel eigenlijk :)

Leest hij trouwens ook gewone CD tekst?

[ Voor 83% gewijzigd door Klippy op 06-12-2002 17:40 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Klippy

Klippy

Still Game

Hmm even een schop maar weer.

Ik heb geld gekregen voor oude radio dus na lang twijfelen toch maar deze gehaald bij de Kijkshop.

1e indruk prima, mooi en degelijk. Heb hem wel al meteen geruild omdat frontje beschadigd was maar oke.

Alleen ik heb nu een probleem. Lees hier vanalles over kraken etc, maar ik heb iets anders. Had geen tijd om uitgebreid te testen net en moest weg dus heb radio ingebouwd en ben gaan rijden. Hele rit last gehad van het geluid, klonk best goed, maar de bass was minder en het klonk net alsof de luidsprekers loszaten. Beetje vreemd geluid, moelijk uit te leggen, maar klinkt alsof de speakers los in de deur zitten en zodra er bass is gaan rammelen.

Goed ik dacht thuis eens kabeltjes nakijken ofzo. Kom aan op plaats van bestemming zet motor af. Denk fuck frontje moet nog eraf ik zet op contact, radio springt aan en SUPER geluid. Ik was al blij... Denk moest zeker gereset ofzo...

Op de terugweg: :( Zelfde als op heen weg, rammelgeluidjes.

Oke thuis gekomen en naar kijken. Zet auto op contact. Super geluid, draai volume open, geweldig.
Maarja toen kwam ik er achter wat het was. Zodra ik de motor start krijg ik dus dat rammelgeluid.
Terwijl de vorige radio nergens last van had.
En op deze zit nog die filterbox met onstoorder dus zou ik dat helemaal niet verwachten...

Maar het komt pas zodra je de motort start. Zet je hem weer af is alles weer prima.

Heb draadjes nagekeken, alles zit goed aangesloten.

Alleen weet niet wat ik nu moet. Ga morgen iig nog eens testen.

Wil nu graag testen zonder filter, maar ga niet dat ding afknippen. Wil wel snel garantie hebben als ik er niet uitkom.

Dus iemand een idee waar dit aan kan liggen of wat er tegen te doen is :?

Want is echt irri, ligt niet aan de radio denk ik, want zonder motor lopen is het echt perfect geluid.
Als iemand wat weet, graag advies.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
* pjlgt heeft voor 383 € een JVC KD-SH909R uit duitsland laten komen... _/-\o_

Vanmiddag/vanavond maar ff inbouwen. Als ik weer wat centjes heb nog een leuke versterker, 2 extra speakers en een sub erbij en hij gaat los :P

[ Voor 5% gewijzigd door pjlgt op 11-12-2002 14:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 18:46:
[afbeelding]

Ziet er zeker erug :9~ uit, zit er een ventilator in de volume knop ? >:)

:*)
Deze heb ik dus.

in 1 woord: WERELDS!!!!!

Echt geweldig, het geluid is perfect, menu is makkelijk.
Wachttijd tussen tracks is er niet, lees NIET!!
Werelds.
De zwarte verticale ding is de volume.
Die fan is skip forward en backwards en AM/FM en mappen scrollen op de cd :)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 19:23

Damian

Insane Obtrusion

ff schop

heb hem nu ook.

Ff paar vraagjes

• Zit er een pauze knop op :/
• speelt ie ook wma ?
• Liggen die plopjes en gloepjes niet aan dat de bitrate te hoog is ?

Mijn telefoon (Siemens SL45) wil ook te grote bitrates niet lekker afspelen. Zou dat met die radio ook zo kunnen zijn ??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-11 09:57

freddifish

schnappi !

ik zit nu toch te kijken naar een andere, deze: http://www.carstereocompo...ng/features/CSC00306.html

Afbeeldingslocatie: http://www.carstereocomponents.de/images/jvckdsh99r.JPG

kent iemand deze winkel en is dat een betrouwbaar adres ?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 23:39
ik heb ook deze lenco mp3 radio,
maar hij stoort nogal wat.
lenco zegt dat dit bekend is,maar wil niet eggen wat het is etc.
ik mag em opsturen, en dan word hij gerepareerd.

nu zit ik zelf te denken om een ontstoringsfilter in te bouwen, zou dit helpen?
want opsturen is duurder dan een filter.

• Jackbq
oke ik heb hem erin gebouwd,
mooi geluidje nu. ik doe de radio terug in de auto inbouwen, WEER storing.
zit er iets heel los ofzo?
of is er een probleem dat de kabels heel erg dicht op elkaar liggen?

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 08:34
jackel7007 schreef op 20 April 2003 @ 13:30:
oke ik heb hem erin gebouwd,
mooi geluidje nu. ik doe de radio terug in de auto inbouwen, WEER storing.
zit er iets heel los ofzo?
of is er een probleem dat de kabels heel erg dicht op elkaar liggen?
Je moet er wel op letten dat je een goede aarde draad gebruikt om hem te "zekeren"

• Jackbq
oke als alles aangesloten zit, en de radio nog niet in de middenconsole zit. klinkt het echt netjes.

zodra ik hem met veel moeite in de middenconsole krijg (radio is nogal diep en die console niet) het past dus maar heel net...

maar dan na veel gepriegel en kabels goeddoen enzo, zodat er niets in de weg zit en het past. kraakt hij weer..

Verwijderd

Ik heb ook wel een leuke gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://kenwood.nl.ims.hr/grafika/products/car/velike/kdc-m7024a-x.jpg
Linkie: http://kenwood.nl.ims.hr/...px?k1=2&k2=4&k3=23&pr=947

Nu zitten er aan de achterkant 4 tulpstekkers, echter dit zijn allemaal vrouwelijke stekkers, waar kan ik de mannelijke varianten halen en hoe zet ik deze aan mijn speakerkabels?

• Jackbq
deze stekkers moeten op de ingang van een versterker, en op die versterker komen je speakers.... zit er niet zo'n euro aanstluiting aan? (zo'n blok) waar je voeding en speakers op klikt?

Verwijderd

Wat vinden jullie van deze 2?
Ze zien er wel gruwelijk uit >:)

Sony MEX-5DI
Afbeeldingslocatie: http://www.incardiscount.co.uk/acatalog/MEX-5DIgplg.jpg

MG-MS CD Player. 32,000 color TFT screen, G-Protection motorized tray mechanism. Customized screen! Use Memory Stick to import pictures and animations from your digital camera or PC, the screen plays your own animations and screensavers

Specificaties
Memory Stick
MP3 playback
ID3 Tag
ABC Tuner
RDS-EON
1 Subout
CD-R/RW playback
ESP
CD Text
CD-MD control
Custom File Control
CD Text Control
Aux-in
DSO
EQ7
HiBand IR
RM-X4S option
Security code

en

Sony MEX-1HD
Afbeeldingslocatie: http://www.caraudiodiscount.com/acatalog/mex-1hd_s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20020112/ces14_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.caraudiodiscount.com/acatalog/large/sony2002/mex_1hd_l.jpg
Audio Library System: 16 GB HDD to enjoy 296 hours of music, Memory Stick slot, MP3 playback… the ultimate CD receiver.

Specificaties
Rip tracks from CD to internal Hard Drive
Built-in hard drive stores over 296 hours of music
CD Data Base title
G Protection
Motorized tray CD mechanism
Check Out Music to Memory Stick
Aux input
Digital I/O connector
MP3 playback
ID3 Tag
ABC Tuner
RDS-EON
4 x 45 Watt
2 Pre-out
1 Subout
CD-R/RW playback
DSO
EQ7
HiBand IR
RM-X4S option
Detachable front panel

Verwijderd

Ziet er zeer :9~ mooi :9~ uit
maar wat kost 'ie? Krijg ik vast motten van in me portomonnee :)

• Klippy

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 16:13:
Ziet er zeer :9~ mooi :9~ uit
maar wat kost 'ie? Krijg ik vast motten van in me portomonnee :)
Idd :P
Snap niet wat dat met die Lenco te maken heeft ;) Toch niet echt te vergelijken.
Start een autoradio review topic ofzo ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik heb een jaar geleden ook de Lenco MP3 speler gekocht... En ik ben er absoluut niet tevreden over :(

In het begin had ie wel eens last van dat eggen, andere (lagere) bitrates geprobeert, geen verbetering. Daarnaast werkt het knopje '5' niet meer. Het eggen werd steeds erger met als eindresultaat dat hij het nu helemaal niet meer doet. Geen MP3, geen audio cd's, niks, nada. En dat in combinatie met het feit dat mijn ex de doos met de factuur heeft getrashed :(

De radio is van juni 2002, dus er zit nog garantie op... Heeft iemand toevallig het correspondentieadres van Lenco? of een factuur te leen? :P

* Han gaat een mailtje tikken naar Lenco...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Sorry voor het kicken van een antiek topic, maar deze radio slaat dus ook over met normale audio cd's ?
Heb nu een andere B-merk, en daarmee kan ik gewoon geen normale cd's afspelen omdat die ibj het minste hobbeltje af overslaat ...

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 12:02
Neem gewoon geen B-merk als je mp3 wil.
Ik heb deze gehad vorig jaar toen ik mijn auto kocht... sloeg me te vaak over en veel kurk-flop geluidjes. Heb toen een Sony CDLX400 gekocht (Radio/RDS en CD(-RW))...

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb ook die Lenco gehad, en bij mij werkte heel het CD gedeelte op een gegeven moment niet meer. En natuurlijk kon ik de bon ook nergens meer vinden.

Heb mezelf maar blij gemaakt met een JVC KD-SX997R. Ben erg teverden over het apparaatje. :)

• Chillz
  • Laatst online: 01-12 17:03
dapluiz schreef op 25 July 2003 @ 13:18:
Sorry voor het kicken van een antiek topic, maar deze radio slaat dus ook over met normale audio cd's ?
Heb nu een andere B-merk, en daarmee kan ik gewoon geen normale cd's afspelen omdat die ibj het minste hobbeltje af overslaat ...
* Chillz heeft de (zelfde-maar-dan-ander-uiterlijk) Marquant-versie (690)

al meer als een jaar en NOOIT problemen mee gehad...

Overslaan bij normale audio?
Doet ie bij mij ook ja... maar niet meer als de Pioneer (radio/cd) die ik hiervoor in mn auto had zitten...
als ik een stuk over een weg met grote klinkers of kinderkoppen ga, dan slaat na een tijdje zelfs de Mp3 over... maar wat doe je eraan...?
niks toch? als je dan voor weinig geld een radio/cd/mp3 autoradio hebt...
als je ECHT kwaliteit wil, dan moet je geen B-merk kopen...

Marquant zit nu trouwens bij girlfriend in de Astra, die weet toch niets van B-merken ;) * Chillz moet binnenkort op zoek naar een adresje waar de Pioneer 5500 het voordeligst te krijgen is...

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Chillz schreef op 25 July 2003 @ 16:13:
[...]

* Chillz heeft de (zelfde-maar-dan-ander-uiterlijk) Marquant-versie (690)

al meer als een jaar en NOOIT problemen mee gehad...

Overslaan bij normale audio?
Doet ie bij mij ook ja... maar niet meer als de Pioneer (radio/cd) die ik hiervoor in mn auto had zitten...
als ik een stuk over een weg met grote klinkers of kinderkoppen ga, dan slaat na een tijdje zelfs de Mp3 over... maar wat doe je eraan...?
niks toch? als je dan voor weinig geld een radio/cd/mp3 autoradio hebt...
als je ECHT kwaliteit wil, dan moet je geen B-merk kopen..

Marquant zit nu trouwens bij girlfriend in de Astra, die weet toch niets van B-merken ;) * Chillz moet binnenkort op zoek naar een adresje waar de Pioneer 5500 het voordeligst te krijgen is...
als je dit forum leest lijkt het voor a techneuten zoals ik toch verstandiger een goedkope jvc te kopen, dan maar geen mp3, maar weer zekerheid!

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024
FF schop
Ik heb hem nu ook en hij bevalt me goed (eur 149) MP3 speelt ie perfect af.
Enige waar ik mee zit is de radio zelf. Hij is redelijk zwak en soms schrik ik me helemaal lam omdat ie dan niets anders dan keihard gekraak doorgeeft. Als ik de radio dan uit en daarna weer aan zet, is er een tijdlang niets aan de hand.
Lijkt op kortsluiting in de boxen ofzo??
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

P.Duh! lekker puh!

• Chillz
  • Laatst online: 01-12 17:03
heb er nooit last van gehad, sorry...
de auto waar hij bij mij inzat had geen antenne meer
(was krom dus door mij verwijderd, zag er niet uit :) )
dus nooit radio gebruikt

geen reden tot spreken dus eigenlijk, maar toch subschop, omdat ik toch benieuwd ben voor pduh hoe dit zit...

Leeg - Sinds 20180907

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mensen, voor een paar tientjes meer heb je al een fatsoenlijke A-merk radio met MP3!

Bij Ron de Vries heb je voor 199 euro al de Clarion DB-538RMP of de JVC KD-S891r.

Vooral met die Clarion heb je toch een mooi speeltje in huis voor een m.i. redelijke prijs:
Afbeeldingslocatie: http://www.clarion.nl/images/radio-mp3/wpe38.gif

• pduh
Zou het ook aan een signaalversterker kunnen liggen? Die zit er namelijk niet tussen. Ik heb wel altijd een redelijk slechte radio ontvangst maar de storing die ik hierboven beschrijf geeft ie ook als de ontvangst goed is.
Maandag komt er een versterker achter want dan wordt mijn carkit ingebouwd. Dan hoop ik dat het probleem over is. U wordt op de hoogte gehouden.

P.Duh! lekker puh!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:25

Nitai

Live the life you love.

Ik heb zelf ook een JVC KD7LHR ofzo iets...super fijn ding, nooit problemen mee. Je kan inderdaad gewoon voro een A merk gaan zoals JVC, Sony, Pioneer....(oplopende trap ;))

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• pduh
ff update van mijn kant.
Wat een shit radio! Sorry maar dat moest er even uit. Hij gaat terug naar de kijkshop en ik wil gewoon mijn geld terug. Er zit ondertussen al een signaalversterker tussen maar de radio valt na een tijd gewoon weer telkens uit met een gigantisch lawaai. Radio is nu drie keer opnieuw ingebouwd, het ligt niet aan de auto want oude pioneer doet het prima. Het radio geluid is veel zachter dan CD geluid (het gekraak van de radio is wel ongeveer even hard) MP3s die ik had gebrand op CDRW van 74 min doen het wel redelijk goed met hier en daar dat ie iets overslaat maar niet echt heel irritant. MP3s op verschillende 80 min. CDR (MMore, Nashua, TDK) en gebrand met verschillende branders (oude 4x en nieuwe AOpen 48x) vertonen zeeeer veel gloepen en floepen (om maar even met de termen die hier gebruikt worden te spreken). Tevens krijg ik steeds vaker (nog niet zo heel vaak maar ongeveer eens per week) de ERROR 2 melding die hier al vaker is besproken. Het enige wat eigenlijk wel goed werkt is de Phone Mute icm met de carkit. Geen enkele klacht hierover.

P.Duh! lekker puh!

Verwijderd

pduh: totally agree!

Nadat de eindtrappen van mijn Lenco eruit zijn gefikt heb ik hem uit mijn auto geschroeft eind vorig jaar en weer een Pioneer gekocht (ook met MP3) en allejezus wat is dat fijn!

Voordelen:
- Niet meer overslaan
- Geen lange laadtijden
- Geen gekraak
- Radio ontvangt weer normaal, niet alleen onder de zendmast
- CD-Wisselaar kon erop aangesloten worden
- Slaat niet meer over
- Geen vreselijk lawaai makend frontje meer

Al met al, opzich is zo'n Lenco/Marquant leuk voor de prijs die je ervoor betaald, al is het tegenwoordig alweer vrij duur die prijs van toen (vorig jaar juli ofzo) maar als je echt wilt genieten kan ik iedereen aanbevelen een echt merk te nemen.

Ik ben nu in ieder geval stuk blijer, mijn versterkers krijgen genoeg input om lekker et beuken en geen ge-emmer meer :D

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Valt me op dat veel mensen een el-cheapo B-merk autoradio kopen, en er dan relatief dure A merk speakers.
Ik heb het precies andersom, heb een Sony autoradio (zonder mp3 btw)
en 2 marquant :o speakers in de deur en een merkloze :o :o 400Watt sub in de kofferbak, en dat werkt bij mij prima.
Misschien geven mijn speakers niet zo'n zuiver geluid als van een A merk maar dat hoor je toch niet tijdens het rijden. :7

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Pagina: 1 2 3 Laatste