Op dinsdag 12 februari 2002 15:00 schreef Otis het volgende:
Net of jij eelt op je wittebroodknietjes hebt van het bidden in de Urker kerk!
Stille invasie van de islam... het klinkt als iets heel ergs geloof ik. En wat houdt het eigenlijk in? Dat de islam aanhang wint in NL. Nou en! Als christelijken langs de deuren gaan met hun wanen en proberen mensen te winnen voor hun hersenspinsels of erger: hele voetbalstadions vol voorhouden hoe geweldig die ene god is en dat de rest niks is... dan is dat goed?
Wat iedereen geloof moet men nl. zelf weten, we hebben hier een scheiding van kerk en staat. Het zal je wellicht verbazen maar in Turkije hebben ze dat ook, die scheiding. Moet ook wel, 30% van de turken is christelijk.
Heerlijk dit!
Moet je nagaan: 30% van Turkije.. komen wij aan met ons lullige 5-10%. Toch een beetje te bang dat we na al die jaren Chr. verspreiding en overheersing van anderen een koekje van eigen deeg gepresenteerd krijgen?
Geschiedenis: 40 jaar geleden zijn er veel 'overtollige' buitenlanders hierheen gesleept om onze vuile klusjes op te knappen. Zij vormen onze laagste klasse. De kinderen hiervan, zelf ook niet bepaald geschoold, zijn onze (lees: Nederlands') probleemkinderen.
Logica: hoe goed kun je het doen, als je ouders, samen met het straatvuil dat zij opruimden, als uitschot werden behandeld? En hoe fout is de spiegel van de gedegen nederlander die wij hen voorhouden (wij lekker wel..)?
Fortuyn had het weer eens goed door; een economische malaise; een bijna oncontroleerbare volksverhuizing op wereldschaal; een extremistische Islamiet die buiten zijn boekje is gegaan; En een Amerika dat nog steeds trots naar buiten treedt als de 'redder van de wereld'.
Welke wereld?
Hun wereld?
Of ook die van het gemiddelde 3e wereldland?
Die landen die wij nog steeds leegzuigen omwille van het spekken van ons economisch besef?
Een economisch besef dat op dit moment, door de grote invloed ervan, grotendeels door de USA wordt gecultiveerd; de domste van de klas staat voor de deur, opgenomen door de slimste.. Pim Fortuyn.
Ik vertrouw die man voor geen centimeter. Hij mag m'n portemonnaie hebben; ik weet zeker dat ik hem heel/vol terug krijg. Hooguit een bijdrage voor de Jehova-getuigen eruit.
Zodra het echter gaat om de indeling, de verdeling van de staat, heb ik ergens een klein probleem met die man; hij kijkt zo onwijs geniepig uit zijn ogen!
En laat ik nu net een bloedhekel hebben aan de hypocrisie die de politiek zo overheerst.. (dit is van alle tijden volgens mij)
Dat handje van 'm ..
Eigenhandig zal hij de vinger in de dijk weten te stoppen waardoor op dit moment de islamieten, aziaten en afrikanen met hordes binnenstromen..
Zou hij ook de discussie durven aangaan met Marokko, sterker nog, Marokko tot actie weten te bewegen om mee te werken de fraude te stoppen, of krijgen we hetzelfde gezeik als in België, waar je tegenwoordig zo nu en dan ineens een heel braaf initiatief de kop op ziet steken, vanuit het politiek correcte wezen dat daar is opgeroepen door de Winter & 't Vlaamse Blokker?
Ik zie het niet zitten met die vent.
HIj is voor mij een uit de mand gevallen columnschrijver die te intelligent is om niet serieus genomen te worden.
Gevaarlijk, zijn nieuwe partij zal uitwijzen warop hij zich richt. Ik weet zeker dat hij ineens een heel politiek correct programma tevoorschijn tovert, nu hij de aandacht van iedereen heeft. En dat zal hem nog heel wat stemmen opleveren ook! Hij neemt immers de geldschieters van LN met zich mee.. Dat zijn heel wat miljoenen, dus heel wat media-aandacht.
Daarvoor zijn wij te Amerikaans geworden; de strijd wordt beslist door diegene met de beste media-uitstraling. Daar doet het partijprogramma er zelfs al niet meer toe. Die zitten met 2 partijen; of linksom naar het midden of rechtsom. Whatever.
Ik hoop dat hij niet verder komt dan nivo Rosemuller, zodat die 2 (koeien!) elkaar mogen gaan slachten.. En ik weer rustig verder kan slapen.
En ps.:
Bolke, van mijn God mag je.. Gezegend en wel, met honkbalknuppel en wierookstaafje. Nood breekt wet!