Owke hier ff een update van mij (heb net die 2000+ in de pc gezet dus alles werkt weer op m'n normale pc)
Die XP1500+ -> leeft nog gewoon. Nadat we alles gecontroleerd hadden -> CPU erin -> Koeler erop -> en gaan met die banaan.
1é keer dat ik hem aan deed gebeurde er niks. Mwah dan zou ie wel heel erg snel naar de klote zijn maar dat was dus niet het geval. (voedingskabel aansluiten is ook wel makkelijk)
2é keer -> opstarten -> pats boem vast en na 5 seconden nikkes noppes nada meer. (oeps zou ie nu verrot wezen?)
De XP leefde dus nog en we hebben het nog een keer geprobeerd -> en jawel bij de 3é poging starte ie normaal op. Helemaal door laten starten naar windows en dat ging goed

Toen ff gereboot en geprobeerd de multiplieér te veranderen. Nou dat lukt altijd alleen is de vraag blijft ie ook daadwerkelijk staan. Ja hij bootte nu dus maar in windows liep ie weer vast

Toen opnieuw gereboot en de multiplieér was weer terug gesprongen naar de orginele

-> 10 in plaats van 11
Toen was ik het zat en ik heb de zilverlijm gepakt

-> Duuryt 2 seconden langer maar dit ging tenminste in 1 keer goed en de 1500+ is nu een echte 1500Mhz ipv een 1,33
Nu leeft de 1500+ bij een maat van me in zijn pc want die heeft dus door dit geintje ook al zijn CPU verneukt.
Pak dus gewoon de zilverpen want dat is -> een stuk simpeler -> doeltreffender -> minder link voor je CPU