[OC] Athlon XP unlocking zonder zilverpen (pics)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.157 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

/me begint een beetje het idee te krijgen dat dit gewoon niet werkt.

3 dode systemen, 0 gemelde gevallen van geslaagde pogingen

ik hoopte dat dit wel werkte nadat ik zonet weer mijn xp niet succesvol heb ge-unlocked...

helaas... maar volgens mij ruikt dit niet alleen naar verbrande cpu's maar ook naar een hoax..

Verwijderd

Ik heb het net geprobeerd... AMD 1800+ eruit, nokia 3210 slopen, Geleide shit eruit halen... erop geplakt... goed gemeten en alles...
nu mulitplier verhoogd... wat denk je? doet het niet...
de MP blijft gewoon op 11.5 staan... Ik heb het gevoel dat : of die chinezen mij genaaid hebben, of die dingen in een 3210 zijn net te kort om die L1 bruggen te fixen... iemand tips??

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:54
ik denk ook niet dat het werkt. heb alles zo bekeken en het lijkt er op dat die chinezen mass0l hebben gehad of eel de wereld voor de gek houden. Dus nu meot ik een andere manier vinden om te unlocken!

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 00:54 schreef MaxKeyner het volgende:
ik denk ook niet dat het werkt. heb alles zo bekeken en het lijkt er op dat die chinezen mass0l hebben gehad of eel de wereld voor de gek houden. Dus nu meot ik een andere manier vinden om te unlocken!
Ik heb alles ook zo bekeken en eigenlijk moet het werken...
ik heb het ook aan een vriend van me gevraagd die elektro-man is.. en hij zegt dat het heel goed mogelijk is... Maar mischien heb ik hem er wel fout opgeplakt...
:(

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:13
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om een 3210 naar de kloten te helpen met unlocken?
Dat is mij nog nooit gebeurd.
Kwestie van het juiste kabeltje tussen je handy en je pc en een progje van http://mobile.box.sk ofzow downen.

Over unlocken gesproken...
(en begin nou niet meteen te zeiken van: oowww, weet je dat niet?! Nee, ik weet het niet, althans nog niet... :P )
Wat en waarom een XP unlocken?
Kun je m anders niet overklokken ofzow???

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 01:07 schreef FlowDesign het volgende:
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om een 3210 naar de kloten te helpen met unlocken?
Dat is mij nog nooit gebeurd.
Kwestie van het juiste kabeltje tussen je handy en je pc en een progje van http://mobile.box.sk ofzow downen.

Over unlocken gesproken...
(en begin nou niet meteen te zeiken van: oowww, weet je dat niet?! Nee, ik weet het niet, althans nog niet... :P )
Wat en waarom een XP unlocken?
Kun je m anders niet overklokken ofzow???
Funmode on>>>

Ik heb geen 3210 meer... heb een t68.... Had die telefoon nodig om mijn XP te unlocken.... weet je nu wat ik bedoel *D

Funmode off>>>

Verwijderd

Volgens mij is de kans maar klein dat het werkt, de oude manier is gewoon een tikkie veiliger mits je een multimeter hebt en het zooitje daarna goed vastzet zodat het niet meer wegkan :) . F*ck die shit met 3210 gedoe :( het wordt steeds gekker met het unlocken van een xp, ben benieuwd wat de volgende weer verzint (8> ,,, een ding :ik probeer het niet meer uit, doe het gewoonmet silver . :)

• FlowDesign
  • Laatst online: 15:13
Op woensdag 06 februari 2002 01:11 schreef kariem112 het volgende:

[..]

Funmode on>>>

Ik heb geen 3210 meer... heb een t68.... Had die telefoon nodig om mijn XP te unlocken.... weet je nu wat ik bedoel *D

Funmode off>>>
Ik bedoelde eigenlijk ook st33n die schreef dat ie er eentje had gemold |:( Wat een dokus :P

Maar ik ben er nu achter (hèhè) dat schijnbaar de mp niet hoger gaat dan 11 zonder die unlock.
Misschien zou een programmeur ff gedeeltelijk de BIOS kunnen herschrijven waardoor dit euvel is opgelost ipv al die rotzooi op je proc te pleuren...
Mijn advies: doe het niet. De kans dat het werkt is minimaal en de schade weegt niet op tegen de baten.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S

Verwijderd

Werkt een duronnetje 800 ofzo ook op een 266 bordje? Wil graag wel ff testen wat er nou precies stuk is. Of dat m'n XP is doorgebrand of dat m'n mobo'tje verrot is. Zal wel niet, maar wil het toch graag zeker weten. Want m'n XP ziet er nog normaal uit. Geen rare plekken rond de core (behalve dan dat van de koelpasta) Kan het ook zijn dat m'n mobo het begeven heeft? En hoe kan ik zoiets het beste testen?

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 01:49 schreef BasBono het volgende:
Werkt een duronnetje 800 ofzo ook op een 266 bordje? Wil graag wel ff testen wat er nou precies stuk is. Of dat m'n XP is doorgebrand of dat m'n mobo'tje verrot is. Zal wel niet, maar wil het toch graag zeker weten. Want m'n XP ziet er nog normaal uit. Geen rare plekken rond de core (behalve dan dat van de koelpasta) Kan het ook zijn dat m'n mobo het begeven heeft? En hoe kan ik zoiets het beste testen?
Als je mijn pics bekijkt dan zie dat mijn cpu ook geen rare brandplekken of iets dergelijks heeft. Ik heb hem getest in een mobo wat zeker werkt en de cpu is zo dood als wat. Als op een of andere manier de l1-bruggen verkeerd contact maken of dubbel, dan ruik je een raar luchtje, mischien zelfs lichte rook als die wat langer aan staat wat bij mij het geval was, dan zie je niet veel aan de cpu, maar binnen in is er genoeg kapot gegaan. Kortom vergeet deze truc de kansen van slagen zijn gewoon te klein

Verwijderd

Gecondoleerd trouwens :'( XP 2000+???

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 02:12 schreef BasBono het volgende:
Gecondoleerd trouwens :'( XP 2000+???
nee, een 1700+ maar das ook kut...... en de jouwe was dat ook een 1700 ? gecondoleerd maat !

Verwijderd

De mijne een 1800+ en leeft nog....

EN DIE 3210 WAY OF UNLOCKING SUCKS!!
Ik heb alles uitgevoerd, doet ut gewoon even niet!! KUTZOOI

4 mensen is het niet gelukt, waarvan
er 3 zijn die hun PROC gemolt hebben.
(de mijne leeft nog >:) )
Zullen we die Taiwanezen aanklagen? damn you chinkeye!! :P

Verwijderd

Beste mensen, helaas heb ik deze Topic telaat gelezen
Maar veel van die strips hebben tussen de geleidende delen
een weerstand zitten!!
Verder maak je te snel sluiting met de bruggen of coolblok
Preak ik had jou wel slimmer geacht, dit bedoel ik niet als flame.
Jongens ik vind het echt heel erg wat er is gebeurt.
Maar toen de eerste berichten binnen kwamen dat de proccesor het niet meer deed, ga je het toch ook niet probeeren?
of ben ik nou gek.

De feiten

Drie kappote Proccesoren een dikke 1000,- weggebrand!!!

Graag een waarschuiwing Dat dit echt niet werkt bij de FAQ ofzo
Ik kan wel :`( ;( ;(

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 02:33 schreef larry_ellison het volgende:
Beste mensen, helaas heb ik deze Topic telaat gelezen
Maar veel van die strips hebben dussen de geleidende delen
een weerstan zitten!!
Verder maak je te snel sluiting met de bruggen of coolblok
Preak ik had jou wel slimmer geacht, dit bedoel ik niet als flame.
Jongens ik vind het echt heel erg wat er is gebeurt.
Maar toen de eerste berichten binnen kwamen dat de proccesor het niet meer deed, ga je het toch ook niet probeeren?
of ben ik nou gek.

De feiten

Drie kappote Proccesoren een dikke 1000,- weggebrand!!!

Graag een waarschuiwing Dat dit echt niet werkt bij de FAQ ofzo
Ik kan wel :`( ;( ;(
Waarom zeg je dat tegen Preak? Waarom geef je mij geen complimente dat mijn proc nog wel heel is >:)

Maar zijn die weerstanden er niet uit te halen dan?

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Morgen ga ik het denk ik ook maar is proberen :)

Heb ik meteen een goede reden om in plaats van die XP1500 een XP2000+ te kopen :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 02:35 schreef kariem112 het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat tegen Preak? Waarom geef je mij geen complimente dat mijn proc nog wel heel is >:)

Maar zijn die weerstanden er niet uit te halen dan?
Een Complimentje voor Kariem112 omdat hij als einge zijn Proccesor door puur geluk niet heeft gesloopt.
Mijn mening is dat Preak veel eerder had moeten ingrijpen
bij nr 5 of 6 was het al heel duidelijk dat dit niet ging werken.
Er zijn toch veel makkelijker manieren om je Xp te onlocken, waarom moeilijk met blokjes die gaan schuiven doen?
Aan de andere kan wat kon Preak doen...
Maargoed zand er over(hehe>:) )
Nope in Somige blokjes zit eenmaal een Condesator of weerstant tussen de geheel gelijdende delen.
Staat in mijn onderdelen boek.

Verwijderd

Damn...

Nou ja goed... nu maar wachten tot de Bison Elektro binnen is.. en tot mijn seconde lijm gekocht is :)

Bedankt voor je complimentE >:)

.me gaat rusten

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 02:37 schreef Reind het volgende:
Morgen ga ik het denk ik ook maar is proberen :)

Heb ik meteen een goede reden om in plaats van die XP1500 een XP2000+ te kopen :)
Ben je gek geworden ofzo, DIT GAAT NOOIT WERKEN!!!!
en als het zou lukken kan de stripmakkelijk gaan schuiven, heb je wel eens gezien hoe klein die ruimte tussen de bruggen zijn!!!
Gebruik gewoon de normale manier met bison elektro lijm ofzo
Ik heb op grote engels taalige site`s gezocht en gepost.
niemand die het op deze manier gelukt is.
P.S. wat wil je hebben voor die 1500?

Verwijderd

[/quote]

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 11:01
Haha waarom geven jullie mij nou op de kop? :D Ik heb niks fouts gedaan.
Hoe kon ik nou weten dat het niet zou gaan werken? Ik heb het zelf niet geprobeerd en ga ook maar af op de artikelen van born2oc.be en oc.com.tw, ik weet net zo min als jullie of het ging werken of niet en voor mij zou het ook een gok worden.

Trouwens.. het is Phreak, geen Preak.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:54
Misschien tijd voor een GoT-Knokploeg en die richting china sturen? Ik ben zooooooooo blij dat mij cpu nog leeft !! Ik ben nl een arme student en ik was fukkked als mijn cpu kapot was !!! Dan had ik gewoon GEEN pc meer, en dat suckt. Moest ik eerst w88 tot eind van de maand en dan kon ik weereen duron kopen. maar dat is gelukkig niet zo. Maargoed.. het was eigenlijk ook iets TE makkelijk om te werken

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 08:36 schreef Phreak het volgende:
Haha waarom geven jullie mij nou op de kop? :D Ik heb niks fouts gedaan.
Hoe kon ik nou weten dat het niet zou gaan werken? Ik heb het zelf niet geprobeerd en ga ook maar af op de artikelen van born2oc.be en oc.com.tw, ik weet net zo min als jullie of het ging werken of niet en voor mij zou het ook een gok worden.

Trouwens.. het is Phreak, geen Preak.
Sorry Freek :*

P.S. Het is altijd makkelijk om jou de schuld te geven want je naam valt zo lekker op in dat rood.
Iemand moet toch het zwarte schaap zijn ;)
:)

Verwijderd

Toch denk ik nog steeds dat deze truck werken kan... Zit er hard over te denken om toch mijn 1600+ te riskeren :P

Alleen... Hoe kan een XP doorfikken? Als een L1 brug contact maakt met de kuil in de lasercut, dan gaat je XP in ieder geval niet dood toch, alleen de unlock komt niet tot stand.

Het enige risico wat er dan nog overblijft volgens mij, is dat de L1 bruggen onderling contact gaan maken. En precies DAT kun je met een multimeter perfect nameten, toch?

Ook de mate van isolatie tussen 2 geleiders wil ik wel eens meten, als deze 10K of hoger is lijkt het me sterk dat hier genoeg stroom doorheen kan gaan om iets te laten roken...

Dus volgens mij is alles perfect door te meten alvorens je overgaat tot het echte inschakelen?

Heeft iemand zijn stripje doorgemeten op weerstand en/of capaciteit alvorens te gaan unlocken?

Verwijderd

Het risico wat je loopt is denk ik het verschuiven en samendrukken van de strip. Meten voordat de koeler geplaatst is, kan een goede uitslag geven. Eenmaal geplaatst kun je er niet meer bij met je meetpennen en dan kan het (verschuivings)leed al gebeurd zijn.

• R2D2
  • Niet online
Vanavond ga ik het ff proberen met zo'n strip.

Ik heb hier al een multimeter e.d bij de hand liggen + een nieuwe XP2000+ als het fout mocht gaan :) (die 2000+ heb ik vanochtend maar ff gekocht -> je weet maar nooit ;) Maar tot nu toe is er nog nooit iets fout gegaan bij mij dus dit gaat ook helemaal goed komen :) )

Oh en als het werkt -> dan ga ik het daarna is een keer met een zilverpen proberen want ik heb nu toch al een XP2000 :)
Oftewel als die 1500+ het overleefd -> dan issie te koop :)
Overleefd ie het niet -> heb ik eindelijk een mooie sleutelhanger van AMD :+

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 10:49 schreef frisian het volgende:
Het risico wat je loopt is denk ik het verschuiven en samendrukken van de strip. Meten voordat de koeler geplaatst is, kan een goede uitslag geven. Eenmaal geplaatst kun je er niet meer bij met je meetpennen en dan kan het (verschuivings)leed al gebeurd zijn.
Zie de andere draad die hier nu over loopt: [topic=403364/1/250]

Hierin schrijf ik al dat ze meesten hier een belangrijke stap vergeten: Er staat duidelijk dat de strip geschoven wordt totdat een geleider PRECIES op een brug valt. Dit kun je goed zien omdat de Nokia strip een doorzichtige gel tussen de geleiders heeft. Gebruik je dus een ondoorzichtige strip (zoals in de meeste LCDs te vinden is) en je plettert die er gewoon op heb je dikke kans dat je OFWEL een geleider precies tussen 2 bruggen plaatst (en dus de 2 bruggen kortsluit) OF dat een geleider de ene brug verbind met een schuintegenoverliggende ander verbind!

De doorzichtigheid garandeerd juist een goede optische controle, bij een ondoorzichtige strip moet ik er nog eens goed over slapen of ik zo'n strip wel positioneren kan en of ik gemeten krijg of hij goed ligt (ik moet dan op de eilandjes kunnen meten terwijl de strip er al op ligt)

Daarna afplakken met plakband en dan moet ik dus HOPEN dat hij niet schuift... In het geval van transparante isolatie tussen de geleiders kun je zelfs na het plakken van plakband nog zien of je geleiders goed zitten!

Als ik een doorzichtige vinden kan ga ik het ZEKER testen...

Anders weet ik het zo net nog niet :P

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-01 11:18
Hoe kunnen die L1 lijnen eigenlijk je cpu laten doorfikken? Het zijn toch gewoon datalijnen? Je MB trekt die toch ook gewoon naar massa on dingen in te stellen? Kortsluiting met je koeler en dus ook de core zou ook kunnen maar dan had mijn CPU ook al moeten roken want mijn koeler is geaard. Wat rest is dat de koeler er niet goed op zit en de cpu dus affikt door oververhitting, maar dan moet er meer rook uitkomen zou je zeggen. die Data lijnen onderling door verbinden moet ook niet veel uitmaken dacht ik want mijn MP Selector trekt sommigen gewoon naar massa en verbind ze dus ook met elkaar. Wat wel kan is dat de laag onder je mantel, dus de bodem van die laser cuts, geen massa is!! Als dit bv, je vCore laag is dan maak je dus goed kortsluiting en fikt een deel van je voedingslijnen in je cpu weg en dat rookt heel even of niet eens. Als je gaat unlokken dus ALTIJD die gaten opvullen. Neem een speld en secondenlijm en je kunt hele kleine beetjes aanbrengen in de gaatjes.

Ik heb nog geen XP maar mischien over een paar maanden wel, dan ga ik heb unlocken op alle manieren die mogelijk zijn want ergens moet het toch gelukt zijn...

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 11:42 schreef Tadango het volgende:
Hoe kunnen die L1 lijnen eigenlijk je cpu laten doorfikken? Het zijn toch gewoon datalijnen? Je MB trekt die toch ook gewoon naar massa on dingen in te stellen?
*KNIP*
Of het "gewoon" datalijnen zijn weet ik niet, wel had ik gelezen ooit dat de bodem van de lasercuts aarde is en onschadelijk voor de XP als een brug daarmee verbodnen wordt. Daarom vermoed ik ook dat de schade ontstaat omdat twee bruggen onderling verbonden worden!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 14:31

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 11:28 schreef Reind het volgende:
Vanavond ga ik het ff proberen met zo'n strip.

Ik heb hier al een multimeter e.d bij de hand liggen + een nieuwe XP2000+ als het fout mocht gaan :) (die 2000+ heb ik vanochtend maar ff gekocht -> je weet maar nooit ;) Maar tot nu toe is er nog nooit iets fout gegaan bij mij dus dit gaat ook helemaal goed komen :) )

Oh en als het werkt -> dan ga ik het daarna is een keer met een zilverpen proberen want ik heb nu toch al een XP2000 :)
Oftewel als die 1500+ het overleefd -> dan issie te koop :)
Overleefd ie het niet -> heb ik eindelijk een mooie sleutelhanger van AMD :+
Freakz... verkoop toch gewoon die 1500+.. Geld teveel ofzo? :))

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 11:55 schreef multipasser het volgende:

[..]

Freakz... verkoop toch gewoon die 1500+.. Geld teveel ofzo? :))
http://www.freakers.net
http://gathering.freakers.net
>:)

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:46
Heldere ingeving:

Als het mislukt is met deze stip-methode, en je CPU werkt niet meer ... dan ga je toch gewoon terug naar de winkel en gooi je het op de garantie (als je die nog hebt). Er zijn immers geen sporen van unlocking :)

Of is dat nou zo krom gedacht van mij :? ...

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 12:57 schreef ThaWout het volgende:
Heldere ingeving:

Als het mislukt is met deze stip-methode, en je CPU werkt niet meer ... dan ga je toch gewoon terug naar de winkel en gooi je het op de garantie (als je die nog hebt). Er zijn immers geen sporen van unlocking :)

Dat is zeker het proberen waard, blijkbaar zijn er ook totaal geen sporen van "doorfikken" op deze cpu's zichtbaar (wat op een verkeerd geplaatste koeler zou kunnen duiden). Dus geen user abuse, dus garantie lijkt me jaah

Wel een beetje smerig natuurlijk, AMD laten opdraaien voor je eigen stomme fout |:(

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 12:57 schreef ThaWout het volgende:
Heldere ingeving:

:r

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 13:17 schreef --EasY-- het volgende:

[..]

Dat is zeker het proberen waard, blijkbaar zijn er ook totaal geen sporen van "doorfikken" op deze cpu's zichtbaar (wat op een verkeerd geplaatste koeler zou kunnen duiden). Dus geen user abuse, dus garantie lijkt me jaah

Wel een beetje smerig natuurlijk, AMD laten opdraaien voor je eigen stomme fout |:(
Nah :) Amd moet ze maar UNLOCKED verkopen héhé..
Als ze DAT doen dan koopt niemand nog een pentium :)

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 13:34 schreef multipasser het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel maar dat wou ik nou weer niet zeggen :P

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-01 11:18
Onze fout? Wie sloopt die MP aanpassings mogelijkheid er nu uit dan? Als ik mijn systeem op de zelfde core speed maar een andere FSb wil laten draaien moet ik dat toch zelf weten? Ik heb echt geen medelijden met AMD hoor. ze hebben de TBird 1.2 en hoger ook niet beveiligd en daarom heb ik een TBird 1.4 hiero.

• bartvdl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07-2022

[..]

uhm dat doen ze al die heten athlon mp en die zijn unlocked, betaal je wel vet meer voor, ook omdat ze op multiprocessing zijn getest.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

[..]

Jij helemaal bij met je geunlockede proc! Blijkt dat je een overgeklokte 1600+ ipv 1800+ hebt gekocht! Baluh! :(

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 14:29 schreef Osiris het volgende:

[..]

Jij helemaal bij met je geunlockede proc! Blijkt dat je een overgeklokte 1600+ ipv 1800+ hebt gekocht! Baluh! :(
Dat gebeurde in de tijd de Pentium 1 zat.... :r

maar ik had mijn XP toch graag unlocked gekocht hoor... Bespaart dit soort zelfmoordneigingen met LCD strips enzow >:)

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:11

TiMMieJ

PSN: Orixez

Toch maar ffies een keer naar Rick2001 gaan ofzow als die een btje in de buurt woont :D
En dan meteen maar ook ffies vraguh of tie me epox ook wil Vmodduh teguh een vergoeding denk maar he.

• Osiris
  • Niet online
Hé Phreak!!! We wachten op resultaten!!! :D :D :D

Of zit je ook al zo in zak en as, dat je je niet meer vertoont :P

Hier komt de 4e :P :P :P

• Daan
Op woensdag 06 februari 2002 17:56 schreef Osiris het volgende:
Hé Phreak!!! We wachten op resultaten!!! :D :D :D

Of zit je ook al zo in zak en as, dat je je niet meer vertoont :P

Hier komt de 4e :P :P :P
Hehe nee hoor. Maar lees in een van mijn eerdere posts dat ik er nog ff van af zie.. :)

Ben btw al wel aan het oc'en geslagen en mijn XP1700+ loopt nu op 1683MHz. Post zelfs nog wel op 1760MHz maar duidelijk te weinig volt, dus een volt. mod zou wel handig zijn ;)

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:46
Op woensdag 06 februari 2002 19:46 schreef Phreak het volgende:

[..]

Hehe nee hoor. Maar lees in een van mijn eerdere posts dat ik er nog ff van af zie.. :)

Ben btw al wel aan het oc'en geslagen en mijn XP1700+ loopt nu op 1683MHz. Post zelfs nog wel op 1760MHz maar duidelijk te weinig volt, dus een volt. mod zou wel handig zijn ;)
Unlocked dan? ... en met die LCD strip :? ... vast niet hè :)

• Daan
Op woensdag 06 februari 2002 19:51 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Unlocked dan? ... en met die LCD strip :? ... vast niet hè :)
Lees eerste zin van mijn laatste post :)
Niet unlocked dus, FSB dus "gewoon" op 153MHz.

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb het ookgeprobeert, en me pc doet nog :) en is nog steeds locked :(

• Osiris
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 19:46 schreef Phreak het volgende:
Mietje!!! :D :D :D

NOFI uiteraard ;)
Hoeveel is je Vcore nu dan? En anders soldeer je toch gewoon ff dat weerstandje ergens waar hij ook moet komen overheen :? (dat ging toch met een weerstandje?) :P

• Daan
Op woensdag 06 februari 2002 21:02 schreef Osiris het volgende:
Hoeveel is je Vcore nu dan? En anders soldeer je toch gewoon ff dat weerstandje ergens waar hij ook moet komen overheen :? (dat ging toch met een weerstandje?) :P
Max :) Dus 1,85.

• Osiris
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 21:04 schreef Phreak het volgende:

[..]

Max :) Dus 1,85.
Hmm, ga ook eens ff kijken (zodra m'n 3DMark 2001 klaar is met testen hoe snel m'n kaartje op 260/430 loopt Edit: Hmm, 5034, da's niet veel :( ) hoe hoog mijn XP 1800+ staat. Wordt namelijk wel wat warmpjes (50° idle, 63° stressed).

Maar: Osiris heeft een case-fan!!! Alleen ff monteren en *whoosj!*, wat een airflow :P

Hoeveel graden zou dat schelen eigenlijk??? Zitten nu namelijk helemaal geen echte case-fans in...

En de Vcore omlaag zetten heeft toch ook nut? Krijg ik dan veel vastlopers? Edit: Hmm, 1,856. Is dat ook het max van mijn mobo? Ga iig ff kijken of die lager kan. Scheelt vast wel wat qua temp...

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-02 13:48
Kan ik van iemand een stukje van dat spul overnemen? Ik heb er wel interesse in :P

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

ik denk dat de 3210 van mijn ma binnekort per ongeluk van de trap gaat vallen :P

• Osiris
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 21:12 schreef Osiris het volgende:

[..]

Hmm, ga ook eens ff kijken (zodra m'n 3DMark 2001 klaar is met testen hoe snel m'n kaartje op 260/430 loopt Edit: Hmm, 5034, da's niet veel :( ) hoe hoog mijn XP 1800+ staat. Wordt namelijk wel wat warmpjes (50° idle, 63° stressed).

Maar: Osiris heeft een case-fan!!! Alleen ff monteren en *whoosj!*, wat een airflow :P

Hoeveel graden zou dat schelen eigenlijk??? Zitten nu namelijk helemaal geen echte case-fans in...

En de Vcore omlaag zetten heeft toch ook nut? Krijg ik dan veel vastlopers? Edit: Hmm, 1,856. Is dat ook het max van mijn mobo? Ga iig ff kijken of die lager kan. Scheelt vast wel wat qua temp...
Ff wachten hoor, hier klopt iets niet!'In m'n BIOS staat ie op 1,8V, maar de Probe geeft 1,85 aan??? Vreemd? Hij kan in de BIOS ook niet lager :? :? :?

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Topicstarter
Op woensdag 06 februari 2002 21:12 schreef Osiris het volgende:

[..]

Zie iedereen zit te lullen over de dure ALPHA coolers. Maar ze doen hun werk wel. Mijn AMD xp 1600+ overclocked op 1900+ (1583Mhz) wordt maar 40 graden stressed. Niet stressed 35 ongeveer. Allemaal te danken aan die alpha. Case temp is 32. Dus het is redelijk warm in mijn kamer.
Go alpha :)

Anyway.. spijtig dat die 3210-OC nie werkt.. Misschien lukt het wel iemand.

• Daan
Op woensdag 06 februari 2002 21:18 schreef Osiris het volgende:

[..]

Ff wachten hoor, hier klopt iets niet!'In m'n BIOS staat ie op 1,8V, maar de Probe geeft 1,85 aan??? Vreemd? Hij kan in de BIOS ook niet lager :? :? :?
Is een afwijkingkje die hogere vcore.
Doe je niks aan.

• Gman
  • Laatst online: 06-01 12:02
Ik heb m'n kapotte 3210 bewaard want ik wist echt dattie ooit eens van pas kwam en ik heb nog gelijk ook! :)

Maar het stripje is niet doorzichtig??

Moet ik nog 1 laagje wegsnijden ofzo?

Ik heb een Digicam dus ik kan wel een snij verslagje maken ofzo, maar de XP + mobo + mem zijn nog ver weg, ik koop eerst een vette kast, koelers, LC spul etc. hardware dat steeds vetter gaat moet je op het laatst doen als je toch niet verlegen zit :)

• Osiris
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 21:23 schreef multipasser het volgende:

[..]

Zie iedereen zit te lullen over de dure ALPHA coolers. Maar ze doen hun werk wel. Mijn AMD xp 1600+ overclocked op 1900+ (1583Mhz) wordt maar 40 graden stressed. Niet stressed 35 ongeveer. Allemaal te danken aan die alpha. Case temp is 32. Dus het is redelijk warm in mijn kamer.
Go alpha :)

Anyway.. spijtig dat die 3210-OC nie werkt.. Misschien lukt het wel iemand.
Alpha zei je? 'k Heb nu een Cooler Master DP5-6I31C-A1 (of AAC-01 ;) )... Misschien ligt het wel daar aan...

Maar is het niet vreemd dan, dat ik in m'n BIOS niet lager kan dan 1,8V?

* Osiris bespeurt enig off-topic posten trouwens ;) ;) ;)

Verwijderd

HALT STOP

Ik heb de LCD strips van de 16x2 char LCD's nader bekeken en deze zijn ABSOLUUT ongeschikt! Ze zullen het zekere einde van je XP betekenen! Waarom? Nou als iemand nou eens in zo'n LCD had gekeken, dan zie je dus waar die strips aan de PCB zijde op drukken. Bij vrijwel alle LCD's die ik heb is deze spacing 1/10" oftewel 2.54mm. Dit is natuurlijk VEEL te grof en VEEL te breed voor de L1 bruggen! Mega-dikke kans dat je inderdaad 2 bruggen compleet kortsluit! Dus: NIET DOEN met deze strips! Kijk eerst waar de strip vanaf komt, controleer de spacing van de eilandjes op de PCB van je LCD en dan weet je ook de spacing van de strips!

Toch nog 2 vragen:

Wie kan de maten opmeten (opzoeken?) van de afstand en de lengte van de L1 bruggen? Dan kan ik zoeken of ik een passende strip vinden kan?

en... Wie heeft er nog een stukje nokia 3210 strip over voor mij, volgens onze belgische collega's is deze strip qua spacing en transparantie als gemaakt voor het unlocken van XP's :)

Ik wil de unlock ZEKER gaan doen, alleen het ontbreekt mij aan tijd, en denk ik ook een stripje. Ik heb 1 "custom" LCD gevonden waarop strips zitten met een behoorlijk kleine spacing (geen doorzichtige helaas) die misschien voldoet...

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-01 14:40

Rick2001

9950X delidded en direct die

Op woensdag 06 februari 2002 16:34 schreef TuRk het volgende:
Toch maar ffies een keer naar Rick2001 gaan ofzow als die een btje in de buurt woont :D
En dan meteen maar ook ffies vraguh of tie me epox ook wil Vmodduh teguh een vergoeding denk maar he.
Ja, geen probleem. Ik unlock op de oude en meest veilige manier zodat de garantie ook niet weg is van je processor.
De vcore mod op je mainboard is natuurlijk wat minder gemakkelijk weg te krijgen, maar met een beetje geluk valt ook dit niet op bij het verwijderen ervan.
Ik woon in Limburg voor diegene die langs willen komen om te laten unlocken of voltmodden. >:)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G

Verwijderd

Het is zo'n verrekt eind fietsen van Groningen naar Limburg.

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 21:35 schreef --EasY-- het volgende:
HALT STOP

Ik heb de LCD strips van de 16x2 char LCD's nader bekeken en deze zijn ABSOLUUT ongeschikt! Ze zullen het zekere einde van je XP betekenen! Waarom? Nou als iemand nou eens in zo'n LCD had gekeken, dan zie je dus waar die strips aan de PCB zijde op drukken. Bij vrijwel alle LCD's die ik heb is deze spacing 1/10" oftewel 2.54mm. Dit is natuurlijk VEEL te grof en VEEL te breed voor de L1 bruggen! Mega-dikke kans dat je inderdaad 2 bruggen compleet kortsluit! Dus: NIET DOEN met deze strips! Kijk eerst waar de strip vanaf komt, controleer de spacing van de eilandjes op de PCB van je LCD en dan weet je ook de spacing van de strips!

Toch nog 2 vragen:

Wie kan de maten opmeten (opzoeken?) van de afstand en de lengte van de L1 bruggen? Dan kan ik zoeken of ik een passende strip vinden kan?

en... Wie heeft er nog een stukje nokia 3210 strip over voor mij, volgens onze belgische collega's is deze strip qua spacing en transparantie als gemaakt voor het unlocken van XP's :)

Ik wil de unlock ZEKER gaan doen, alleen het ontbreekt mij aan tijd, en denk ik ook een stripje. Ik heb 1 "custom" LCD gevonden waarop strips zitten met een behoorlijk kleine spacing (geen doorzichtige helaas) die misschien voldoet...
Ik heb inderdaag m'n XP opgefikt door middel van een ander stripje dan die van de 3210. Na tig keer proberen was het stripje van m'n overleden 3210 "op". Toen heb ik een rekenmachine gesloopt en daar zat het zelfde stripje in die Phreak ook heeft weten te bemachtigen. Toen ik deze de tweede keer had verschoven was inderdaad m'n XP overleden. Maar zonder piepen of kraken, geen rook, geen brandplekken. Alleen geen XP. Dus Phreak; zou je het wel doen met dat roze zwart stripje? Alleen als je geld teveel hebt. Maar ik raad het in ieder geval niemand aan om zomaar te gaan prutsen. Meet eerst alles door voordat je er aan begint. Ik moet nu tijdelijk werken op een p1 133 laptop. Wat niet echt een pretje is.

• Osiris
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 21:35 schreef --EasY-- het volgende:
HALT STOP

Toch nog 2 vragen:

Huh? Je bedoelt dat de geleiders tussen die isolators gewoon te breedt zijn?
Dat klopt volgens mij niet, want volgens mij heb je per eilandje vele kleine geleiders om ervoor te zorgen, dat er ook daadwerkelijk goed contact wordt gemaakt.
Maar ik kan het natuurlijk ook verkeerd hebben...

* Osiris gaat zo iig ff zo'n strippie zoeken...

• Osiris
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 22:07 schreef BasBono het volgende in zijn sig staan:
Amd XP 1700+@ 0,0 MHz
LOL!!! :D :D :D

Echter wel gecondoleerd. 't Is een sneue manier om te gaan als proc...

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
* jhead22 begrijpt niet dat er nu nog steeds lui zijn die het toch nog ff gaan testen ondanks dat er nu zo'n 5 cpu's overleden zijn en nog geen enkele goede unlock...

Dit is toch gewoon slopen van je cpu :? Kan je beter je bridges met bizon electro gaan behandelen.. Is een stuk veiliger... Tja je hebt geen garantie... maar ik ben benieuwd of jullie nog terug kunnen met jullie cpu voor de garantie.

Wel allemaal ff gecondoleerd... Tis erg zonde.

• MidiMaze
  • Laatst online: 02-02 12:18

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

stelletje mafkezen; je kunt die stripje overal uit halen, maakt niet uit, ze zijn precies hetzelfde maar pas wel op voor de richting ervan, je moet niet al die bridges aan mekaar knopen :( dan heb je een hoop ellende.... hehe je bent gewaarschuwdt..... :)

blabla

Verwijderd

stripje uit m'n stopwatch geprobeerd
baantjes leken dicht genoeg bij elkaar te zitten. maar nix hoor. 3x geprobeerd. :(
ga nu eerst maar die lasercuts dichtstoppen - en daar dan een potloodstreepje overheen trekken. dat gaat mi sneller werken dan dit...

• Daan
Op woensdag 06 februari 2002 22:56 schreef mbl het volgende:
stripje uit m'n stopwatch geprobeerd
baantjes leken dicht genoeg bij elkaar te zitten. maar nix hoor. 3x geprobeerd. :(
ga nu eerst maar die lasercuts dichtstoppen - en daar dan een potloodstreepje overheen trekken. dat gaat mi sneller werken dan dit...
*zucht* potloodstreepjes werken niet omdat die een te kleine weerstand hebben.
Op woensdag 06 februari 2002 22:07 schreef BasBono het volgende:

[..]

Dus Phreak; zou je het wel doen met dat roze zwart stripje? Alleen als je geld teveel hebt. Maar ik raad het in ieder geval niemand aan om zomaar te gaan prutsen. Meet eerst alles door voordat je er aan begint. Ik moet nu tijdelijk werken op een p1 133 laptop. Wat niet echt een pretje is.
In mijn eerdere posts kon je lezen dat ik al van het idee was afgestapt en dat ik nu draai met multiplier lock op een FSB van 153MHz :)

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:11

TiMMieJ

PSN: Orixez

Erm limburg is wel een btje ver naja ik denk dat ik wel iemand kan strikken die een OV heb >:) Iig Rick ik denk dat ik wel een keer langskom :D . Nu nog ffies me vriend strikkuh dat ie een keer naar limburg wil krijg je denk ik 2 XP's en 2 Epox bordjes :D .

• R2D2
  • Niet online
Owke ik heb hier nu voor m'n neus liggen -> een XP1500+ met 3210 stripje erover >:)
Ik heb hier nog liggen een Duron 700 (ik denk dat ik het daar eerst maar mee ga proberen :) )

En natuurlijk een spliksplinternieuwe XP2000+ :) Maar daar was ik nog niks mee van plan maar als het met die 1500 lukt dan zit er binnen No Time ook een strip op de 2000+ :)

Ik ben nu ff een aparte pc aan het bouwen met spullen die ik toch nog over had dus met mijn goede pc gebeurd niks.

Alleen ik hoop dat het lukt want op m'n laptop is ook niet echt dat je zegt fijn werken (jajajaja hou je vast een PII 233Mhh >:) )

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 21:14 schreef DiMension het volgende:
Kan ik van iemand een stukje van dat spul overnemen? Ik heb er wel interesse in :P
Nog steeds? :P

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 00:49 schreef Got het volgende:

[..]

Nog steeds? :P
Kan me niet voorstellen. Ik vind trouwens dat wanneer Reind z'n XP 1500 het overleefd na zijn avontuur dat hij deze maar moet verloten onder de de drie weduwnaars! Got, BasBono en wie is de derde ook alweer?

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 23:00 schreef Phreak het volgende:

*zucht* potloodstreepjes werken niet omdat die een te kleine weerstand hebben.
dat zal eerder een te hoge weerstand zijn.....

• Rick2001

Rick2001

Op woensdag 06 februari 2002 23:03 schreef TuRk het volgende:
Erm limburg is wel een btje ver naja ik denk dat ik wel iemand kan strikken die een OV heb >:) Iig Rick ik denk dat ik wel een keer langskom :D . Nu nog ffies me vriend strikkuh dat ie een keer naar limburg wil krijg je denk ik 2 XP's en 2 Epox bordjes :D .
Ja, geen probleem.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G

Verwijderd

Rick, ik snap het niet. Waarom ben je zo vriendelijk, en wil je altijd alles gratis voor iedereen doen. Vraag er in ieder geval dan 10 euro voor, en voor die epox mod ook :)

• Rick2001

Rick2001

Op donderdag 07 februari 2002 01:29 schreef Pjoeloe het volgende:
Rick, ik snap het niet. Waarom ben je zo vriendelijk, en wil je altijd alles gratis voor iedereen doen. Vraag er in ieder geval dan 10 euro voor, en voor die epox mod ook :)
Een paar € kost het zowieso aan onderdelen, dus daar kom ik ook niet onderuit.
Voor de rest vind ik het ook van belang om een beetje een naam op te bouwen. Zoals we al eerder gesproken hebben, dat geld komt vanzelf wel met de tijd. >:)

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 22:38 schreef MidiMaze het volgende:
stelletje mafkezen; je kunt die stripje overal uit halen, maakt niet uit, ze zijn precies hetzelfde maar pas wel op voor de richting ervan, je moet niet al die bridges aan mekaar knopen :( dan heb je een hoop ellende.... hehe je bent gewaarschuwdt..... :)
NIET DUS

Ze zijn absoluut niet gelijk. Uit verschillende oude LCD's heb ik nu al 4 types gevist, de meeste zijn inderdaad identiek, maar de meeste hebben ook hele dunne isolatoren. Dit verhoogd de kans op sluiting tussen twee bruggen aanzienlijk.

Die Nokia 3210 strips lijken precies een enkele geleider te hebben per brug; de isolatie is daar dus redelijk breedt en daarom werkt deze denk ik beter (lees veiliger)

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Topicstarter
dus we wachten op iemand die het probeert met een 3210-STRIP.. of waren er hier al die het ge probeert hebben?

Gooi open die 3210's :)) en unlockehhhhhhhh

Verwijderd

Op donderdag 07 februari 2002 09:45 schreef multipasser het volgende:
dus we wachten op iemand die het probeert met een 3210-STRIP.. of waren er hier al die het ge probeert hebben?

Gooi open die 3210's :)) en unlockehhhhhhhh
Ja ik wil ook zo'n strip!!!!!!

• Vastloper
  • Niet online
Het stripje onder het display van een lcd bij de nokia's heet een elastomer. Ik werk als bijbaantje bij kpn waar ik nokia's repareer en kom die dingen in overvloed tegen. In de oudere telefoon's moeten ze ook verplicht worden vervangen omdat er allang een nieuwer type is. Ik kan dus elastomers in overvloed krijgen ik vermoed dat de nieuwe types ook even goed werken of mischien wel beter. Dus als iemand ze heel graag wil hebben moet ie maar ff contact opnemen ofzo. Ik ga ze alvast inzamelen op het werk >:) Overigens zitten exact dezelfde elastomers als bij de 3210 ook in de 5110,6110,6150 en 6210. Het lijkt me een ideale oplossing voor unlocken want het is erg makkelijk en je kunt ze in no time verwijderen zonder dat iemand ooit ziet dat je je proc hebt geprobeert te unlocken. Dus als iemand nog interesse heeft dan hoor ik het wel.

• R2D2
  • Niet online
Owke hier ff een update van mij (heb net die 2000+ in de pc gezet dus alles werkt weer op m'n normale pc)

Die XP1500+ -> leeft nog gewoon. Nadat we alles gecontroleerd hadden -> CPU erin -> Koeler erop -> en gaan met die banaan.

1é keer dat ik hem aan deed gebeurde er niks. Mwah dan zou ie wel heel erg snel naar de klote zijn maar dat was dus niet het geval. (voedingskabel aansluiten is ook wel makkelijk) :+

2é keer -> opstarten -> pats boem vast en na 5 seconden nikkes noppes nada meer. (oeps zou ie nu verrot wezen?)

De XP leefde dus nog en we hebben het nog een keer geprobeerd -> en jawel bij de 3é poging starte ie normaal op. Helemaal door laten starten naar windows en dat ging goed :)
Toen ff gereboot en geprobeerd de multiplieér te veranderen. Nou dat lukt altijd alleen is de vraag blijft ie ook daadwerkelijk staan. Ja hij bootte nu dus maar in windows liep ie weer vast :(
Toen opnieuw gereboot en de multiplieér was weer terug gesprongen naar de orginele :( -> 10 in plaats van 11 :(

Toen was ik het zat en ik heb de zilverlijm gepakt >:) -> Duuryt 2 seconden langer maar dit ging tenminste in 1 keer goed en de 1500+ is nu een echte 1500Mhz ipv een 1,33 :)

Nu leeft de 1500+ bij een maat van me in zijn pc want die heeft dus door dit geintje ook al zijn CPU verneukt.

Pak dus gewoon de zilverpen want dat is -> een stuk simpeler -> doeltreffender -> minder link voor je CPU :)

• multipasser

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Topicstarter
Op donderdag 07 februari 2002 11:00 schreef Vastloper het volgende:
Het stripje onder het display van een lcd bij de nokia's heet een elastomer. Ik werk als bijbaantje bij kpn waar ik nokia's repareer en kom die dingen in overvloed tegen. In de oudere telefoon's moeten ze ook verplicht worden vervangen omdat er allang een nieuwer type is. Ik kan dus elastomers in overvloed krijgen ik vermoed dat de nieuwe types ook even goed werken of mischien wel beter. Dus als iemand ze heel graag wil hebben moet ie maar ff contact opnemen ofzo. Ik ga ze alvast inzamelen op het werk >:) Overigens zitten exact dezelfde elastomers als bij de 3210 ook in de 5110,6110,6150 en 6210. Het lijkt me een ideale oplossing voor unlocken want het is erg makkelijk en je kunt ze in no time verwijderen zonder dat iemand ooit ziet dat je je proc hebt geprobeert te unlocken. Dus als iemand nog interesse heeft dan hoor ik het wel.
Hey vastloper.. ik als topicstarter zou wel eentje willen. Kan het nu nog nie proberen. zit met deadlines op school. Maar daarna ga ik er voor :)) Wil mijn CPU laten stomen :))

Kan je me effe mailen multipasser@freegates.be dank je

• compubink
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-02 21:40

compubink

...====...

Als je nog over hebt, dan zou ik er graag een ontvangen.

Mijn email: thbprod@hotmail.com

Verwijderd

Hej vastloper: Als je nog een stripje over hebt... Dan hou ik me HEEL ERG aanbevolen... !!

email: ezandboer@hotmail.com

Verwijderd

Hé vastloper, het is dan wel handig als je je @mail adres ff geeft anders moet jij steeds iedereen benaderen...

Verwijderd

Tot nu toe is het nog niemand gelukt
Wees geen dwaas en probeer het niet!

Lees de grote Engels talige forums er maar op na, tig proccesors zijn al gestorven.

Verwijderd

Ik ook met mijn pioniersinstinct :'( :P

Verwijderd

Okay, update hier van mij. Er belde zonet iemand van Norrod. Dat m'n pc weer klaar was. Er klemde een afstandhoudertje tussen mijn mobo en de systeemkast op een verkeerde manier. Hierdoor heeft het mobo ergens korsluiting gemaakt. Ze hebben dit mobo kostenloos vervangen, want het was nog binnen de garantie. Hoop dat ze ipv de a7v266 de a7v266-e hebben geplaatst. We zien het wel. Ik ben blij!!

• Daan
Dus het lag toch niet aan die unlock :)

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-02 21:25
Nog ff een tip om te kijken of ie goed zit: Sloop de dichtsbijzijnde cdspeler uitelkaar en gebruik de lens om alles te vergroten. dan kan je het misschien _beter_ zien

Leuke reepjes trouwens, die dingen moest ik laatst schoonmaken in mijn kilometer teller.

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 18:38 schreef Phreak het volgende:
Dus het lag toch niet aan die unlock :)
Nope, indirect natuurlijk wel :) Want door dat gepruts moest ik telkens mijn moederbord in en uit schuifen. Maar ik ben blij dat het m'n cpu niet is.
Leuk user icon trouwens, Phreak!

Verwijderd

help, mijn jetway detecteert automatisch de multiplier...

wat te doen?

groetjes geert (06 19542982)
http://www.geocities.com/geertjalink
http://www.datasilicon.nl

Verwijderd

Durft iemand mij te bellen en te adviseren?

ik wil er best wel wat voor ruilen...
Op dinsdag 05 maart 2002 14:53 schreef [STG]Negotiator het volgende:

wat te doen?

groetjes geert (06 19542982)
http://www.geocities.com/geertjalink
http://www.datasilicon.nl

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
- geen greetz onder posts
- lees de faq
- onnodig kicken

de multiplier staat vast in je proc(mits je een amd hebt) zoals in de faq staat vermeld. dmv je L1 bruggen te verbinden kan dit opgeheven worden.

Verwijderd

help, als dit waar is,

mijn cpu koste xxx pieken...

help mij voor het te laat is...

http://www.geocties.com/geertjalink

iets met mijn jetway..
06 19542982(telefoon)

• Daan
Op dinsdag 05 maart 2002 14:53 schreef [STG]Negotiator het volgende:
Ondersteund die uberhaubt verandering van de multiplier?

• Daan
Op dinsdag 05 maart 2002 14:55 schreef [STG]Negotiator het volgende:
help, als dit waar is,

mijn cpu koste xxx pieken...

help mij voor het te laat is...

http://www.geocties.com/geertjalink

iets met mijn jetway..
06 19542982(telefoon)
En het posten van je website lijkt me echt niet nodig hier.

• juanp
  • Laatst online: 31-12-2025
misschien is het al wel genoemd maar dat dingetje van die 3210 wat nodig is zit ook in de 5110, 6110, 6150 en volgens mij in nog wel veel meer nokia toestellen (en waarschijnlijk ook in andere) deze zorgt voor het contact an het lcd schermpje met je printplaat.

• Rick2001

Rick2001

Op dinsdag 05 maart 2002 15:01 schreef juanp het volgende:
misschien is het al wel genoemd maar dat dingetje van die 3210 wat nodig is zit ook in de 5110, 6110, 6150 en volgens mij in nog wel veel meer nokia toestellen (en waarschijnlijk ook in andere) deze zorgt voor het contact an het lcd schermpje met je printplaat.
LOL.....Deze zorgt voor kortsluiting zodat je weer een nieuwe XP processor mag gaan aanschaffen in de winkel. >:)

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 31-01 02:56

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ben ik blij dat ik nog een gewone TB heb :D gaat toch een stuk makelijker met een potloodje :D

Verwijderd

IK ZIT NOG STEEDS TE WACHTEN OP EEN BERICHTJE MET EEN GESLAAGDE POGING MET DAT VERDOMDE STRIPJE.>:)

Heeft dan helemaal niemand het voor elkaar gekregen???!!! :?

Verwijderd

schreeuw, blaat, bral.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.