[FS 2002] Vragen en mooiste screenshots Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.030 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Blij dat ik terug ben uit de States, kan ik weer in een gooi en smijt 737-700 klimmen. Vandaag gaan we skiers naar sweden brengen aangezien de Alpen ons wat betreft sneeuw behoorlijk in de steek laten.
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013153126
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013153197
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013153226
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013153245
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013153268
weet niet hoe het jullie vergaat met TTools maar ik heb de hele vlucht aardig wat vliegverkeer om me heen
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013153285
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013153304

in ieder geval deze site in de gaten houden
http://www.benteam2.f2s.com/project-ai/project/index.htm

en we wachten natuurlijk met smart op het progje van Delphi32 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

coole pics rdluca,

ik gisteren ook weer eens heerlijk gevlogen. wat is het toch verslavend dat fs2002

maaruh merk jij ook dat die transavia heel anders land dan de standaard 737 ? als ik op de zelfde manier wil landen als de standaard 737 dan kom ik voor de runway terecht :)

geen 140 knots dus meer voor mij maar ietsje meer :) tis tenslotte ook geen 737-400 maar een 737-700 of een 737-800 ofzo :)

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Op vrijdag 08 februari 2002 08:34 schreef rdluca het volgende:
Blij dat ik terug ben uit de States, kan ik weer in een gooi en smijt 737-700 klimmen. Vandaag gaan we skiers naar sweden brengen aangezien de Alpen ons wat betreft sneeuw behoorlijk in de steek laten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
weet niet hoe het jullie vergaat met TTools maar ik heb de hele vlucht aardig wat vliegverkeer om me heen
[afbeelding]
[afbeelding]

in ieder geval deze site in de gaten houden
http://www.benteam2.f2s.com/project-ai/project/index.htm

en we wachten natuurlijk met smart op het progje van Delphi32 :9~
Nice pics! :) Hoe heb jij het gedaan met TraficTools? Bij mij is het niet echt drukker geworden rondom schiphol alsik de AI KLM to Europe gebruik...

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op vrijdag 08 februari 2002 08:56 schreef ND het volgende:

[..]

Nice pics! :) Hoe heb jij het gedaan met TraficTools? Bij mij is het niet echt drukker geworden rondom schiphol alsik de AI KLM to Europe gebruik...
ja dat wil ik ook wel eens weten.. ik wil ook een stuk of 20 boeings aan de gate :9 en veel in de lucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-06-2020
smochtendszz :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 08 februari 2002 08:56 schreef jos_zwa het volgende:
coole pics rdluca,

ik gisteren ook weer eens heerlijk gevlogen. wat is het toch verslavend dat fs2002

maaruh merk jij ook dat die transavia heel anders land dan de standaard 737 ? als ik op de zelfde manier wil landen als de standaard 737 dan kom ik voor de runway terecht :)

geen 140 knots dus meer voor mij maar ietsje meer :) tis tenslotte ook geen 737-400 maar een 737-700 of een 737-800 ofzo :)
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013155844
de air-file van de Transavia klopt niet helemaal. Ik gebruik de air-file van de AFG Continental 737-700 (of de Lauda 737-700)
Tijdens descent en approach kan je niet goed vetragen. met de nieuwe air-file is de Transavia veel beter onder controle te houden en volgt die ook veel beter de glide slope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op vrijdag 08 februari 2002 09:15 schreef rdluca het volgende:

[..]

[afbeelding]
de air-file van de Transavia klopt niet helemaal. Ik gebruik de air-file van de AFG Continental 737-700 (of de Lauda 737-700)
Tijdens descent en approach kan je niet goed vetragen. met de nieuwe air-file is de Transavia veel beter onder controle te houden en volgt die ook veel beter de glide slope
ik dacht dat het aan mij lag :) maarja ik heb gewoon de originele air-file van de 737-400 erover gekopiërt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:23

DataCopy

Dum vita est spes est

Klopt het trouwens dat als ik realweather download er geen visibility info wordt meegestuurd voor alle gebieden buiten de USA? Beetje vreemd eigenlijk, ik neem aan dat die Jepessen server dat ook wel bevat :?

Of heb ik gewoon geluk gehad met al m'n recente vluchten met realweather dat de visibility: unlimited is 8-)

<edit> Oh goeiemerge trouwens ;) </edit>

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31124

Goedemorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op vrijdag 08 februari 2002 09:26 schreef DataCopy het volgende:
Klopt het trouwens dat als ik realweather download er geen visibility info wordt meegestuurd voor alle gebieden buiten de USA? Beetje vreemd eigenlijk, ik neem aan dat die Jepessen server dat ook wel bevat :?

Of heb ik gewoon geluk gehad met al m'n recente vluchten met realweather dat de visibility: unlimited is 8-)

<edit> Oh goeiemerge trouwens ;) </edit>
nee volgens mij klopt dat wel ja.. het was hier in hengelo een keer supermistig.. niet normaal. ik woon vlakbij vliegveld twente.. ik rea weather gedaan op twente.. visibility stond op unlimited :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 08 februari 2002 09:36 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

nee volgens mij klopt dat wel ja.. het was hier in hengelo een keer supermistig.. niet normaal. ik woon vlakbij vliegveld twente.. ik rea weather gedaan op twente.. visibility stond op unlimited :?
Ja idd, dat zag ik gisteren dus toevallig ook..... maar als ik de reporting stations naar een willekeurige plek in de US verander, dan vliegt de visibility alle kanten op..... |:( Is dit nou zoveel extra info om mee te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Wat moet je nou allemaal hebben om het in de lucht drukker te krijgen? dus meer AI? Ik heb AI KLM to Europe gedownload, maar drukker..... :? is het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

rdluca je hebt mail van mij over die AI traffic.
>:)

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37518

Ik heb gisteren ook even gespeeld met de AI... Ik had de traffic.bgl van iemand gekregen en aangepast. Ik heb bij alle flightplans (ruim 23000) de repeattime veranderd in 2Hr. Elke vlucht wordt dus elke 2 uur opnieuw uitgevoerd, oftewel het is BEREDRUK in de lucht! Ik vloog gisteren van EHAM naar New York JFK en het was echt STERVENS druk!! Vooral toen ik in de buurt van London was, kwam de boel los! Eenmaal bij JFK aangekomen vroeg ik clearence to land en toen kreeg ik te horen dat ik 'number 5 to land' was. Was ik eindelijk aan de beurt, moest ik go around omdat er een Cessna niet van de baan te krijgen was.. :(

Erg cool die AI!!! Mocht iemand belang hebben bij mij traffic.bgl, dan moet je me maar even mailen of MSN-en!
Als je die .bgl dan in je eigen dir zet, dan zul je zien dat het bij jou ook superdruk is in de lucht!! Mits je natuurlijk wel de juiste planes hebt, maar die kan je configen in de aircraft.txt na de DECompile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 08 februari 2002 09:53 schreef terwee het volgende:
Ik heb gisteren ook even gespeeld met de AI... Ik had de traffic.bgl van iemand gekregen en aangepast. Ik heb bij alle flightplans (ruim 23000) de repeattime veranderd in 2Hr. Elke vlucht wordt dus elke 2 uur opnieuw uitgevoerd, oftewel het is BEREDRUK in de lucht! Ik vloog gisteren van EHAM naar New York JFK en het was echt STERVENS druk!! Vooral toen ik in de buurt van London was, kwam de boel los! Eenmaal bij JFK aangekomen vroeg ik clearence to land en toen kreeg ik te horen dat ik 'number 5 to land' was. Was ik eindelijk aan de beurt, moest ik go around omdat er een Cessna niet van de baan te krijgen was.. :(

Erg cool die AI!!! Mocht iemand belang hebben bij mij traffic.bgl, dan moet je me maar even mailen of MSN-en!
Als je die .bgl dan in je eigen dir zet, dan zul je zien dat het bij jou ook superdruk is in de lucht!! Mits je natuurlijk wel de juiste planes hebt, maar die kan je configen in de aircraft.txt na de DECompile.
En die heb je aangepast met TrafficTools (versie?) Of heb je daar die UNtraffic voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 08 februari 2002 09:57 schreef DataCopy het volgende:

[..]

En die heb je aangepast met TrafficTools (versie?) Of heb je daar die UNtraffic voor gebruikt?
TrafficTools versie 1.5 geloof ik.. maar ook met AI manager 1.0! Beide te vinden op Avsim.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 08 februari 2002 10:00 schreef terwee het volgende:

[..]

TrafficTools versie 1.5 geloof ik.. maar ook met AI manager 1.0! Beide te vinden op Avsim.com
versie 1.5? Ik dacht dat ze pas bij 1.1 waren...... ik ga ff kijken of ik die kan vinden!

<edit> Nog eens gekeken maar je bedoeld dus waarschijnlijk v1.1 dus.... </edit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

je hebt je emailadres niet bij je info staan maar kun je mij dat bestandje even mailen ? naar joszwa@introweb.nl en ff precies uitleggen hoe het moet.. ik heb zelf wel veel add-on planes (freeware) maar leg dat maar even in de mail uit hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 08 februari 2002 10:04 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

je hebt je emailadres niet bij je info staan maar kun je mij dat bestandje even mailen ? naar joszwa@introweb.nl en ff precies uitleggen hoe het moet.. ik heb zelf wel veel add-on planes (freeware) maar leg dat maar even in de mail uit hoe dat moet.
Dan stuur het ook maar ff naar mij: nwagenmakers@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Het is wel handig als je ff een mail adres achterlaat terwee! Want ik heb gisteren die fsuntraffic geinstalled, maar om nou te zeggen dat ik meer verkeer heb om me heen? nou neuh! :'( Moet ik met die bgl bestand van jou ook weer al mn planes aan gaan passen? :?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
ff een update: engine faillure!!

engine number 1 is ermee gekapt dus waarschuw de reddingsploegen maar voor een single engine landing.

its getting nasty :7
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013159336
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013159361
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013159404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 08 februari 2002 10:07 schreef Andre21 het volgende:

[..]

Het is wel handig als je ff een mail adres achterlaat terwee! Want ik heb gisteren die fsuntraffic geinstalled, maar om nou te zeggen dat ik meer verkeer heb om me heen? nou neuh! :'( Moet ik met die bgl bestand van jou ook weer al mn planes aan gaan passen? :?
badmuts1@hotmail.com

Dacht dat ie in mijn profile stond.. nee dus, sorry... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
en de single engine landing

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013161107
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013161132
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013161160
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013161217
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013161238
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013161290
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013161315

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Toch staan die emergency vehicles ook niet helemaal buiten de gevarenzone lijkt me...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Misschien een beetje een n00b probleempje bij mij, maar ik kan niet meer taxien!! Heel raar. Ik kom wel vooruit (vraagje tussendoor: Hoeveel snelheid moet je maken, en hoe maak je die om rustig te kunnen taxien?), maar ik kan niet meer sturen :? Ik maar drukken op links of rehts maar er gebeurt niets! Ik zal wel wat fout doen ja..
tell me..

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 08 februari 2002 10:47 schreef rdluca het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo mooie landing!! knap man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ben ziek :( Keelpijn, hoofdpijn en heb het koud :'( Sorry voor onzinnige post maar vandaar dat ik zo weinig hier de laatste dagen gepost heb ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Op vrijdag 08 februari 2002 10:11 schreef rdluca het volgende:
ff een update: engine faillure!!

engine number 1 is ermee gekapt dus waarschuw de reddingsploegen maar voor een single engine landing.

its getting nasty :7
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice :)

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 08 februari 2002 10:51 schreef Andre21 het volgende:
Misschien een beetje een n00b probleempje bij mij, maar ik kan niet meer taxien!! Heel raar. Ik kom wel vooruit (vraagje tussendoor: Hoeveel snelheid moet je maken, en hoe maak je die om rustig te kunnen taxien?), maar ik kan niet meer sturen :? Ik maar drukken op links of rehts maar er gebeurt niets! Ik zal wel wat fout doen ja..
tell me..
Stuur je wel met je rudder (en niet met je aileron)?? (Goede taxi-speed --> 15 Knots en 10 knots in de bochten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 08 februari 2002 10:52 schreef Robin Shrine het volgende:
Ben ziek :( Keelpijn, hoofdpijn en heb het koud :'( Sorry voor onzinnige post maar vandaar dat ik zo weinig hier de laatste dagen gepost heb ;(
Maar snel terug naar bed dan! Beterschap joh! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Op vrijdag 08 februari 2002 10:54 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Stuur je wel met je rudder (en niet met je aileron)?? (Goede taxi-speed --> 15 Knots en 10 knots in de bochten)
Uh ik zal ff kijken waar ik mee stuur :) maar dat za het wel zijn. Bedankt.. Wat betreft die snelheid.. gewoon een paar keer F3 tappen om snelheid te maken dus?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Dank je wel lieve mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 08 februari 2002 10:57 schreef Andre21 het volgende:

[..]

Uh ik zal ff kijken waar ik mee stuur :) maar dat za het wel zijn. Bedankt.. Wat betreft die snelheid.. gewoon een paar keer F3 tappen om snelheid te maken dus?
Let er wel op dat je niet te snel gaat...... taxien in FS2K2 is een grote ramp :(

Gewoon 'proberen' de snelheid een beetje constant te houden door te spelen met je F3, F2 en evt. F1 knoppies..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 08 februari 2002 10:57 schreef Andre21 het volgende:

[..]

Jah dat kan je doen, maar taxien in FS blijft kut....of je gaat te hard, of je komt niet vooruit. Als ik jou was zou ik een joystick kopen, want dat scheelt iig al heel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleshi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat er langs de baan brandweer auto's staan :9~ :9~ :9~ ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Heeft een noodoproep gedaan via de ATC, wist je dat niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Op vrijdag 08 februari 2002 12:02 schreef Robin Shrine het volgende:
ziek in lichaam :r maar nog helder in het koppie (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleshi
  • Laatst online: 03-12-2024
Op vrijdag 08 februari 2002 12:02 schreef Robin Shrine het volgende:
Thanx dat wist >:) ik niet dadelijk eens kijken als ik thuis ben!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Eh, ik neem aan dat rdluca dat met LAGO voor elkaar heeft gekregen, correct me if i'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 25-05 00:11
Op vrijdag 08 februari 2002 12:03 schreef Fleshi het volgende:

[..]

Thanx dat wist >:) ik niet dadelijk eens kijken als ik thuis ben!!!
:P...heheh dit wordt waarschijnlijk mijn enige post van heute :(

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Kheb weer ADSL dus kan weer normaal screenies posten. :)
Hiero een klein testvluchtje met aan A320 van Iberia boven Sofia.

Afbeeldingslocatie: http://achappey.demon.nl/iberia_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://achappey.demon.nl/iberia_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://achappey.demon.nl/iberia_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://achappey.demon.nl/iberia_4.jpg

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-06-2020

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Knap werk Luca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
iemand zin om vandaag een fly-in te houden op sintmaarten????
het lijkt me leuk om ook met een eigen atc te werken (dus los van vatsim, maar wel dat idee), iemand die daar everaning mee heeft? (pro controller etc.)

msn: niels_d@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
gespot in de buurt van Groom Lake
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013170426

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
WOW :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
w000t :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:30
Op vrijdag 08 februari 2002 13:15 schreef rdluca het volgende:
[afbeelding]
IS dat ding niet ergens te DLL voor FS2002 :9~

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Tip: neem nooit een Dreamfleet op als AI aircraft dan kan je je fps schudden. :(

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Terwee ---> you'v got mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op vrijdag 08 februari 2002 13:46 schreef achappey het volgende:
Tip: neem nooit een Dreamfleet op als AI aircraft dan kan je je fps schudden. :(
:D hoeveel had je er laten vliegen dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op vrijdag 08 februari 2002 13:03 schreef nealzie het volgende:
iemand zin om vandaag een fly-in te houden op sintmaarten????
het lijkt me leuk om ook met een eigen atc te werken (dus los van vatsim, maar wel dat idee), iemand die daar everaning mee heeft? (pro controller etc.)

msn: niels_d@hotmail.com
niemand?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:30
Hier ff een paar mooie foto s van een Junkers Ju-52/3m Floatplane.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013173560
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013173608
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013173640
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013173671
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1013173786

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 08 februari 2002 13:54 schreef ND het volgende:
Terwee ---> you'v got mail :)
U2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Laatst online: 14:11
godsamme wat heb ik weer veel gemist :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Laatst online: 22-03 13:06

Masterfvz

AKA Freakazoid

Nog ff over die reddingsploeg..
Is dat op zonder enige upgrade ofzo. En als er iets mis gaat, kan je dan automatisch met de ATC om een reddingsploeg vragen? Lijkt me wel bruut >:)

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:54

bennierex

Pilot_Z

Op vrijdag 08 februari 2002 14:08 schreef nealzie het volgende:

[..]

niemand?? :'(
Ik heb wel zin in een fly-in, maar van procontroller heb ik geen kaas gegeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

[afbeelding]
Waar hebbie die vandaan? hebbe hebbe..... toch geen payware hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als er meer dan één deur in een vliegtuig zit (zoals een motorkap e.d.) Welke toetsen comb. kan je dan gebruiken om die te openen (ik weet shift+E voor de main exit, maar welke dus voor de rest??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 08 februari 2002 14:26 schreef Masterfvz het volgende:
Is dat op zonder enige upgrade ofzo. En als er iets mis gaat, kan je dan automatisch met de ATC om een reddingsploeg vragen? Lijkt me wel bruut >:)
Klinkt inderdaad wel bruut, en het zou redelijk makkelijk implementeerbaar zijn........ maar dat is het dus niet...... Is gedaan met LAGO S(cenery) E(nhancer)
Heb je dat inflight veranderd trouwens rdluca?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 08 februari 2002 14:39 schreef Aerodynamic het volgende:
Als er meer dan één deur in een vliegtuig zit (zoals een motorkap e.d.) Welke toetsen comb. kan je dan gebruiken om die te openen (ik weet shift+E voor de main exit, maar welke dus voor de rest??)
Shift+E,1 Shift+E,2 enz. heeeeel ff wachten na het indrukken van Shift+e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 08 februari 2002 14:40 schreef DataCopy het volgende:

[..]

Shift+E,1 Shift+E,2 enz. heeeeel ff wachten na het indrukken van Shift+e
ok....tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Logica.

Cntrl + E == Motor startup sequence
Cntrl + E + 1 == Engine 1 ,, ,, ,,
Cntrl + E + 2 == Engine 2 ,, ,, ,,

Shift + E == Deur opening/closing sequence
Shift + E + 1 == U snapt 'm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op vrijdag 08 februari 2002 14:26 schreef Masterfvz het volgende:
lol dat is fs scenery enhancer kan je zelf objecten toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey

achappey

...

Op vrijdag 08 februari 2002 14:06 schreef nealzie het volgende:

[..]

:D hoeveel had je er laten vliegen dan??
Op een gegeven moment waren er 4 aan het taxi'en in me view. FPS ging nie harder dan 1.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op vrijdag 08 februari 2002 14:27 schreef bennierex het volgende:

[..]

Ik heb wel zin in een fly-in, maar van procontroller heb ik geen kaas gegeten :+
doen we het toch zonder...
misschien met roger wilco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 15:03
Ik heb net weer FS geinstalleerd, en als ik het opstart (en in de cockpit zit) is het dashboard heel lelijk van kleur, dit gebeurt alleen in 16 bits, in 32 bits geen last, maar dan draait ie minder goed...

Hebben jullie dat ook? Of wie weet een oplossing?

Geforce2 MX @ 23.12
WinXP
DirectX 8.1

Het is gewoon KAAL geïnstalleerd...

:( damn this sucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

ben thuis maar eens bezig geweest met het ordenen van de vliegtuigen in fs2002. alle boeing 747's onder de boeing naam alle 737's onder de boeing 737 naam enz..

ik had eerst echt alles door elkaar project opensky kisten tussen de boeing selectie en onder "unspecified" enz..

nu is het allemaal weer overzichtelijk....

en nu maar meteen mijn hele aircraft dir backupen! :) dat wordt weer een cdtje vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
ja, unspeciefied mapje sux zwaar.
maar als je in eens keer ff 20 pleens wil installe, en je moet alles in die cfg. file zetten, ist ook kut, waarom doen die makers dat niet zelf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 08 februari 2002 15:00 schreef jos_zwa het volgende:
ben thuis maar eens bezig geweest met het ordenen van de vliegtuigen in fs2002. alle boeing 747's onder de boeing naam alle 737's onder de boeing 737 naam enz..

ik had eerst echt alles door elkaar project opensky kisten tussen de boeing selectie en onder "unspecified" enz..

nu is het allemaal weer overzichtelijk....

en nu maar meteen mijn hele aircraft dir backupen! :) dat wordt weer een cdtje vol
Op het moment dat je FS2002 DE-installed, dan worden de directories Aircract en Scenery NIET gedelete...
Misschien een handige tip en scheelt een cd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 08 februari 2002 14:41 schreef DroogKloot het volgende:
Logica.

Cntrl + E == Motor startup sequence
Cntrl + E + 1 == Engine 1 ,, ,, ,,
Cntrl + E + 2 == Engine 2 ,, ,, ,,

Shift + E == Deur opening/closing sequence
Shift + E + 1 == U snapt 'm
jij kan het wel logisch vinden, maar ik snap er dus echt geen ruk van.....die deuren gaan NIET open....wat ik ook probeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op vrijdag 08 februari 2002 15:09 schreef terwee het volgende:

[..]

Op het moment dat je FS2002 DE-installed, dan worden de directories Aircract en Scenery NIET gedelete...
Misschien een handige tip en scheelt een cd.. :)
Jos wil alles veilig hebben! ik zal maar een hd-crash krijgen! :) 1 cdtje kost toch haast nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023
Op vrijdag 08 februari 2002 15:06 schreef nealzie het volgende:
ja, unspeciefied mapje sux zwaar.
maar als je in eens keer ff 20 pleens wil installe, en je moet alles in die cfg. file zetten, ist ook kut, waarom doen die makers dat niet zelf??
Euhmmm je kan het ook gewoon met FsEdit doen hoor :) Dat staat gewoon onder microsoft games/fs2002/fsedit

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[afbeelding]
Is dit payware :? zo niet waar heb je die dan gedownlaod
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sta nu in directe verbinding met nealzie :).....we gaan zo, als alles goed gaat, elkaars co-piloot zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Op vrijdag 08 februari 2002 15:15 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

jij kan het wel logisch vinden, maar ik snap er dus echt geen ruk van.....die deuren gaan NIET open....wat ik ook probeer
Welke kist is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 08 februari 2002 15:27 schreef DataCopy het volgende:

[..]

Welke kist is dat dan?
Ik heb de standaard cessna geprobeerd, de globemaster (C-17) en de Bombardier (en van die weet ik heel zeker dat er echt iets open kan!!) dus ik snap er nix van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 08 februari 2002 15:31 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Ik heb de standaard cessna geprobeerd, de globemaster (C-17) en de Bombardier (en van die weet ik heel zeker dat er echt iets open kan!!) dus ik snap er nix van...
Hmm....een andere cessna werkt weer wel :?.....dus lama hangen, die andere kisten zullen wel niet open kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op vrijdag 08 februari 2002 14:58 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb net weer FS geinstalleerd, en als ik het opstart (en in de cockpit zit) is het dashboard heel lelijk van kleur, dit gebeurt alleen in 16 bits, in 32 bits geen last, maar dan draait ie minder goed...

Hebben jullie dat ook? Of wie weet een oplossing?

Geforce2 MX @ 23.12
WinXP
DirectX 8.1

Het is gewoon KAAL geïnstalleerd...

:( damn this sucks
Plz anyone? Erg irriterend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 08 februari 2002 15:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Plz anyone? Erg irriterend..
Ik zou ff andere videodrivers proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op vrijdag 08 februari 2002 15:38 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

Ik zou ff andere videodrivers proberen....
Met de 23.11 had ik dit ook :( dus waarschijnlijk ligt het daar niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Sh*t zeg, AI traffic manager doet et niet bij mij. Ik heb MS Acces 2000, als ik kies voor import from txt, en ik klik op import loop ie vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Freak187

geen

Geforce 2 mx heeft volgens mij een beetje moeite met 32 bit kleuren. Had ik ook als ik op 32 bit kleuren ging spelen.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woei! het is gezellig op roger-wilco!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op vrijdag 08 februari 2002 15:44 schreef Aerodynamic het volgende:
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op vrijdag 08 februari 2002 15:44 schreef Aerodynamic het volgende:
hehe idd man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op vrijdag 08 februari 2002 15:43 schreef Freak187 het volgende:
Geforce 2 mx heeft volgens mij een beetje moeite met 32 bit kleuren. Had ik ook als ik op 32 bit kleuren ging spelen.
Mjah, op 16 bit heb ik een klote cockpit en op 32 bit gaat ie niet zo rap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delphi32
  • Laatst online: 01-06 22:32

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Op vrijdag 08 februari 2002 15:42 schreef ND het volgende:
Sh*t zeg, AI traffic manager doet et niet bij mij. Ik heb MS Acces 2000, als ik kies voor import from txt, en ik klik op import loop ie vast :(
8-) 8-)

edit:

Stuur es op? Kijk ik vanavond thuis ff. dennis@schagens.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op vrijdag 08 februari 2002 15:47 schreef jos_zwa het volgende:
JONGENS KIJK SNEL!!! WAT ROOKT DAAR ????

http://www.pi6alk.nl/mxstream/scanners/airportspluscam/philadelphiainternationalairportmetscannerpluscam2.html
ik zie een kruisje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Op vrijdag 08 februari 2002 15:48 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

ik zie een kruisje :+
ikz ie ook niet zo veel :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op vrijdag 08 februari 2002 15:49 schreef nealzie het volgende:

[..]

ikz ie ook niet zo veel :o)
dan heb je geen real player...

het rook is ook al weg.. wel cool trouwens je ziet er echt heel veel opstijgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op vrijdag 08 februari 2002 15:49 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

moe da
* KIMBLE heb een hekel eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
Op vrijdag 08 februari 2002 15:49 schreef jos_zwa het volgende:

[..]

het rook is ook al weg.. wel cool trouwens je ziet er echt heel veel opstijgen! :)
op deze cam zie je eer ook echt super veel opstijgen en je kan ze heel goed volgen je kan de camera zelfs zelf besturen!
http://www.livewave.com/viewermain.asp?camera=14

als je een andere camera krijg links op logan airport drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Op vrijdag 08 februari 2002 15:50 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

moe da
* KIMBLE heb een hekel eraan
anders doet ie het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 25-05 00:11
Nof ff over die 747-100 met die shuttle erop. Jammers maar dit is voor X-plane :(. En dus niet voor fs2002. hij stond in het screenshot forum van avsim.com geloof ik...

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
dus nu moeten we xplane ook al gaan halen? of is dit een bagger spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op vrijdag 08 februari 2002 16:07 schreef nealzie het volgende:
dus nu moeten we xplane ook al gaan halen? of is dit een bagger spel?
een soort sim maar ik heb liever fs :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Op vrijdag 08 februari 2002 15:46 schreef Delphi32 het volgende:

[..]

8-) 8-)

edit:

Stuur es op? Kijk ik vanavond thuis ff. dennis@schagens.nl.
Welke moet ik opsturen? Die traffic manager of de txt bestandjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

beetje offtopic maar ik kijk net uit het raam ligt er iemand in het bushokje aan de overkant half dood te gaan.. hij ligt er nu al een half uur en nu pas is de politie er :) LOL volgens mij heeft ie een beetje teveel gezopen! :) hij beweegt helemaal niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
Op vrijdag 08 februari 2002 16:34 schreef jos_zwa het volgende:
beetje offtopic maar ik kijk net uit het raam ligt er iemand in het bushokje aan de overkant half dood te gaan.. hij ligt er nu al een half uur en nu pas is de politie er :) LOL volgens mij heeft ie een beetje teveel gezopen! :) hij beweegt helemaal niet meer...
WE WANT PICS! :+ :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.