Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
doe ik morgen wel effe... morgen avond dan dus ...Op woensdag 27 februari 2002 17:45 schreef Karreman het volgende:
Ik denk (als de mail al weg is) de mijne nie is aangekomen. Kan je die excelsheet misschien ff opnieuw sturen naar karremania@cistron.nl?
Die van @planet is nl. verwijderd, en Zonnet ken mn(censuur) kussen..
kan je me ook ff een nieuw meeltje sturen? handig voor je echte naam
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
ah, daarzit ik op schoolOp donderdag 28 februari 2002 02:31 schreef [NUT] het volgende:
In de Domstad
Utereg!!
Misschien kunnen we voor het ophalen een tijdelijke kleine GoT maken bij [NUT]Op donderdag 28 februari 2002 02:31 schreef [NUT] het volgende:
[..]
In de Domstad
Utereg!!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
of nog beter, in een cafeOp donderdag 28 februari 2002 10:25 schreef Gutteguttegut het volgende:
Misschien kunnen we voor het ophalen een tijdelijke kleine GoT maken bij [NUT].
ideetje misschien? zeker handig voor de n00bs
Das makkelijk voor mij, ik heb een klein kassie..maar mensen met een bigtower...Op donderdag 28 februari 2002 10:53 schreef [NUT] het volgende:
we kunnen eventueel een GoT CF actie meeting beleggenkunnen we gezamelijk LCD's inbouwen/aansluiten
ideetje misschien? zeker handig voor de n00bs
Maar ik ben voor lijkt me erg handig.
ach, misschien handig om de mensen met een auto langs de mannen te laten rijden met een OV abbo en een te grote keesOp donderdag 28 februari 2002 10:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Das makkelijk voor mij, ik heb een klein kassie..maar mensen met een bigtower...
voor de mensen die nu heel zenuwachtig zitten te wippen op hun stoel denkend 'oh shit nu moet ik wel gaan, anders ben ik screwed!'
Fun while it lasted: World Community Grid!
Dorp # 11:
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Verwijderd
En me server tower kan ook niet in de bus mee
ROFLOLOp donderdag 28 februari 2002 12:39 schreef Rickets het volgende:
Komen jullie ff langs??
Dorp # 11:
[afbeelding]
mwahOp donderdag 28 februari 2002 13:02 schreef Jackaxz het volgende:
ik woon niet ver bij utrecht vandaan, maar kan ze denk ik niet komen ophalen!
En me server tower kan ook niet in de bus mee
Het was serieus bedoeld hoor.Op donderdag 28 februari 2002 13:35 schreef [NUT] het volgende:
[..]
ROFLOL
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
ohOp donderdag 28 februari 2002 14:01 schreef Rickets het volgende:
[..]
Het was serieus bedoeld hoor.
Verwijderd
was ook meer bedoeld voor de mensen die in (de omgeving van) Utrecht zittenOp donderdag 28 februari 2002 12:14 schreef scorpionv het volgende:
Haha, no way dat ik helemaal vanuit Zeeland naar Utrecht kom om het posttarief uit te sparen. 'k Heb het al druk zat
Zit zelf in gouda, kleine 35km van uteregt. Kan altijd langskomen, maar zonder case dan
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jonathan whats up!?
even voor alle duidelijkheid... eerdere emails gingen wel goed... dit is pas sinds gisteren...Hi. This is the qmail-send program at smtpe.casema.net.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<jona@digitalme.com>:
193.97.97.75 does not like recipient.
Remote host said: 553 Your computer does not have a hostname, you must AUTHenticate
Giving up on 193.97.97.75.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Is on the wayOp zaterdag 02 maart 2002 19:11 schreef [NUT] het volgende:
tot nog toe wel goed zou ik zo zeggen, ik heb nog van niemand geld ontvangen trouwens... maarja... dat kan gebeuren
Dat is me idd al vaker opgevallen, veel Giro-ers onder de inkoopactiepeople. Van Rabo naar Postbank kost idd een dag of 3/4.Op zaterdag 02 maart 2002 20:50 schreef Karreman het volgende:
waarom hebben al die inkoop-actie-personen dan ook Postbank.. ING/Rabo/ABN is binnen dag, postbank moet et eerst weer 4 dagen vasthouden..
Hier idem, op m'n telebankieren staat ook als afschrijfdag donderdag.Op zaterdag 02 maart 2002 20:57 schreef The_Cook het volgende:
mooie bak, mn bijdrage is donderdag afgeschreven, zal dus wel dinsdag worden voor je de pegels op je rekening ziet
Heb je de Excel-sheets al wel allemaal terug trouwens [NUT]?
Verwijderd
Verwijderd
Je wordt genaaid lol,Op zaterdag 02 maart 2002 19:11 schreef [NUT] het volgende:
tot nog toe wel goed zou ik zo zeggen, ik heb nog van niemand geld ontvangen trouwens... maarja... dat kan gebeuren
Maar als je er een overhoudt wil ik hem wel hebbe hoor !
Heee NUT see je maandag
bijna allemaalOp zaterdag 02 maart 2002 23:49 schreef scorpionv het volgende:
[knip]
Heb je de Excel-sheets al wel allemaal terug trouwens [NUT]?
heheh... gebeurd niet, want als mensen hun excel sheet niet voor woensdag avond hebben terug gestuurd flikker ik ze er uit... want anderhalve week je meel niet lezen is niet normaal...Op zondag 03 maart 2002 01:49 schreef TheDuke70 het volgende:
[..]
Je wordt genaaid lol,
Maar als je er een overhoudt wil ik hem wel hebbe hoor !
fijnHeee NUT see je maandag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(<-- Dit had ik nog nooit gedaan moest ff)
Yep daar ben ik er dus 1 van[heheh... gebeurd niet, want als mensen hun excel sheet niet voor woensdag avond hebben terug gestuurd flikker ik ze er uit... want anderhalve week je meel niet lezen is niet normaal...(en daar zijn er dus zeker 2 van!)
[Actie GoT]
CFAH2002A-YMC-JP
idd donderdaag!
bah die postbank die pikt gewoon rente nu zeker over die paar dagen??
Btw, komt er ook nog een lijst waarin je kan zien of jij het geld heb ontvangen (mail is natuurlijk ook een optie)?
Loop nu mee bij meerdere inkoopacties, maar wel handig te weten of ik nu alles heb betaald
euh... als je nu je meel weer kan lezen, dan heb je tot aankomende woensdag... dat betekend dat je nog 3 dagen hebt om te antwoorden hoorOp zondag 03 maart 2002 02:43 schreef Xor'Arch het volgende:
[..]
Yep daar ben ik er dus 1 van, sorry dat het zo gelopen is NUT, het was de mail van de zaak ik ik was een weekje vrij...., maar ik probeer het de volgende keer nog wel een keer, in iedergeval bedankt voor de moeite.
yeps, de mensen waar ik een betaling van binnen heb krijgen van mij een meeltjeOp zondag 03 maart 2002 03:24 schreef Karreman het volgende:
[knip]
Btw, komt er ook nog een lijst waarin je kan zien of jij het geld heb ontvangen (mail is natuurlijk ook een optie)?
[knip]
Dat van mij ookOp zondag 03 maart 2002 22:22 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Spyro ze geld is nu echt onderweg....
* [NUT] ]moet telebankieren nog uitvinden
[actie got]
Cfah2002a-rmc-jp
hmmjaOp maandag 04 maart 2002 10:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
28-02-2002 tb ******* B. Schut af 11,80
[actie got]
Cfah2002a-rmc-jp
hè hèOp maandag 04 maart 2002 21:12 schreef Jackaxz het volgende:
Ik heb de excel sheet terug gestuurd, en het geld overgemaakt!
Verwijderd
Alweer gemist geloof ik, net als al die andere inkoop acties
Mag ik nog meespelen/is er nog animo voor een tweede inkoopactie?
sorry, deze actie heeft hier bijna 3 weken rond gedobbert, als je deze actie niet eerder hebt gezien kom je te weinig op GoTOp woensdag 06 maart 2002 00:51 schreef 5731N het volgende:
*snik*
Alweer gemist geloof ik, net als al die andere inkoop acties
Mag ik nog meespelen/is er nog animo voor een tweede inkoopactie?
Hey Spyro heb je mn systeempje al gezien? -> [topic=341368/8/25]Op woensdag 06 maart 2002 07:59 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Niet bang... Alleen erg "eager" om met zo'n lekkere LCD aan de slag te gaan.....![]()
![]()
![]()
Hier ga ik mn LCDtje dus inbouwen.
nijsOp woensdag 06 maart 2002 10:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hey Spyro heb je mn systeempje al gezien? -> [topic=341368/8/25]
Ik hoop het wel ik wil hm op de plaats van mn 3,5" diskette drive hebben.Op woensdag 06 maart 2002 11:00 schreef [NUT] het volgende:
[..]
nijsmaar heb je nog wel genoeg ruimte voor het LCD dan?
Ik ga ook nog een ander (aluminium) frontje erop maken. Die word breder dan mn kast (zodat is mooi tussen mn audio zooi past) en dan moet ik toch wel genoeg ruimte kunnen maken.
ahOp woensdag 06 maart 2002 11:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ik wil hm op de plaats van mn 3,5" diskette drive hebben.
Ik ga ook nog een ander (aluminium) frontje erop maken. Die word breder dan mn kast (zodat is mooi tussen mn audio zooi past) en dan moet ik toch wel genoeg ruimte kunnen maken.
Seht gut aus!!!! Die van mijn is van binnen wat minder strak. Zal vandeweek ff interior pics maken.Op woensdag 06 maart 2002 10:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hey Spyro heb je mn systeempje al gezien? -> [topic=341368/8/25]
Voor buitenkant en toepassing; check dit topic:
[topic=425091/1/25]
MZL Spyro
het zal ook niet...
ben ik het rekening nummer kwijt.....
Nut mail me even AUB!
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Denk dat je een beetje laat bent daarmee....Op woensdag 06 maart 2002 16:12 schreef Four het volgende:
o ja,
het zal ook niet...
ben ik het rekening nummer kwijt.....
Nut mail me even AUB!
eigenlijk wel... maargoed...Op woensdag 06 maart 2002 18:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje laat bent daarmee....
je hebt geld teveel gekregen nut haha
waarschijnlijk heb je me mailtje al gekrgen maar zeg maar ff voor de zekerheid
voor alle duidelijkheid, ik wacht nu nog op de betalingen van de 2 Belgen, daarna ga ik bestellen...
okey, ik zie het meeltje vanavond waarschijnlijk pas... dus kijk niet vreemd op als je een laat antwoord hebOp donderdag 07 maart 2002 18:55 schreef DarkRider het volgende:
aaaarrggh stomme bank
je hebt geld teveel gekregen nut haha
waarschijnlijk heb je me mailtje al gekrgen maar zeg maar ff voor de zekerheid
YES!!..Op vrijdag 08 maart 2002 11:56 schreef [NUT] het volgende:
eerste afschrift is binnen... moet nog even kijken van wie ik wat heb gehad... heb even 3 dagen bijna geen tijd gehad om me met de actie bezig te houden...
voor alle duidelijkheid, ik wacht nu nog op de betalingen van de 2 Belgen, daarna ga ik bestellen...
Dat is toch simpel uit te vinden, volgens mij heeft iedere besteller hier ook wel gepost. En in je Excelsheets staan de nicks er bij. Zoek de 3 nicks die hier wel gepost hebben maar die nog niet in je Excelsheet staanOp zondag 10 maart 2002 12:00 schreef [NUT] het volgende:
van die mensen heb ik totaal geen antwoord op mijn xls email gehad, dus ik ken de nicks niet
Heb je van [Actie GoT] scorpionv al geld binnen? Zou iig wel moeten inmiddels...
Van mij toch welOp zondag 10 maart 2002 12:00 schreef [NUT] het volgende:
van die mensen heb ik totaal geen antwoord op mijn xls email gehad, dus ik ken de nicks niet
Da's wel ernstig laat natuurlijkOp zondag 10 maart 2002 15:57 schreef Blizzy het volgende:
Kan je nog mee doen?
Als je er perse 1 wilt, raad ik je aan om een Matrix Orbital hier bij de Nederlandse distributeur te bestellen. Kost wel heel wat. Maar ik denk niet dat [NUT] nog wil wachten met bestellen, ik iig niet
er zijn mensen die niet kunnen lezen, en die bestellen dus wel, maar melden dat dus niet in het topic...Op zondag 10 maart 2002 13:08 schreef scorpionv het volgende:
[..]
Dat is toch simpel uit te vinden, volgens mij heeft iedere besteller hier ook wel gepost. En in je Excelsheets staan de nicks er bij. Zoek de 3 nicks die hier wel gepost hebben maar die nog niet in je Excelsheet staan
Heb je van [Actie GoT] scorpionv al geld binnen? Zou iig wel moeten inmiddels...
oei tja je hebt natuurlijk wel gelijk maar in ut begin wou ik nog geen lcd.Op zondag 10 maart 2002 18:34 schreef scorpionv het volgende:
[..]
Da's wel ernstig laat natuurlijk
Als je er perse 1 wilt, raad ik je aan om een Matrix Orbital hier bij de Nederlandse distributeur te bestellen. Kost wel heel wat. Maar ik denk niet dat [NUT] nog wil wachten met bestellen, ik iig niet
<oftopic>leuk icon heb je hoe de je dat?!</oftopic>
Nut trouwens enig idee hoelang het duurt om dat spul te leveren door CF na bestellen? Week of drie? Dus over een maandje aan de slag??
TOPS, ja...Op maandag 11 maart 2002 08:02 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Spyro wacht...
Nut trouwens enig idee hoelang het duurt om dat spul te leveren door CF na bestellen? Week of drie? Dus over een maandje aan de slag??
Sorry jongens, ik heb het de laatste week erg druk enzo... het is niet dat ik niet wil, maar dat ik er gewoon even geen tijd voor heb
Nee maakt ook niet uit want volgens mij moet je toch nog wachten op geld van een aantal mensen.... Als die LCD's er maar voor de zomer zijnOp maandag 11 maart 2002 11:34 schreef [NUT] het volgende:
[..]
TOPS, ja...
Sorry jongens, ik heb het de laatste week erg druk enzo... het is niet dat ik niet wil, maar dat ik er gewoon even geen tijd voor hebmorgen of woensdag heb ik er pas weer tijd voor...
![]()
Jammer..maar ja, als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel hè?Op maandag 11 maart 2002 11:34 schreef [NUT] het volgende:
[..]
TOPS, ja...
Sorry jongens, ik heb het de laatste week erg druk enzo... het is niet dat ik niet wil, maar dat ik er gewoon even geen tijd voor hebmorgen of woensdag heb ik er pas weer tijd voor...
![]()
annuleren en trugsturen van et geld is een optie geworden?
Verwijderd
Je doet goed werk, houden zo.
K.Boukhari
Op maandag 11 maart 2002 18:36 schreef Karreman het volgende:
valt weer allemaal zwaar tegen..
annuleren en trugsturen van et geld is een optie geworden?
Verwijderd
NEEE man de actie loopt als een trein die jongen heeft gewoon ff tijd nodig om alles te ordenen. Hij vertelt toch dat hij morgen of overmorgen weer helemaal bij is.Op maandag 11 maart 2002 19:59 schreef scorpionv het volgende:
[..]
De actie stopt toch niet? Zou ik erg jammer vinden namelijk.
"Hij heeft natuurlijk ook een eigen leven!"
So be patient.
Verwijderd
Verwijderd
dus geen gezeur meer, nergens voor nodig
't is gewoon een kwestie van geduld hebben.....Op maandag 11 maart 2002 18:36 schreef Karreman het volgende:
valt weer allemaal zwaar tegen..annuleren en trugsturen van et geld is een optie geworden?
En voor dat hart onder de riem bij NUT nog een keer: klasse dat je het gaat regelen.
Spyro heeft idd ook zo'n (sociaal) leven dat ik wel ff kan wachten op die LCD omdat ik nu toch geen tijd heb
Karreman heeft geannulleerd. zijn geld word zo spoedig mogenlijk terug gestort, ik ga vanavond of morgen CF een mailtje sturen met de aanvraag voor een offerte
Heej TuRk kan jij mij even een emailtje sturen op nutie@wanadoo.nl ? ik geloof dat ik iets mis hiero... even je echte naam enzo er in verwerken...Op woensdag 13 maart 2002 19:04 schreef TuRk het volgende:
Beterzzzz is me geld toch eindelijk aangekomen en dan binnenkort bestellen
[deuntje]twilight zone[/deuntje]Op donderdag 14 maart 2002 00:25 schreef [NUT] het volgende:
Okeejmeeltje is de deur uit... nou afwachten wat ze zeggen/aanbieden
Verwijderd
bijna? van hoeveel mensen mis je het geld dan nog?Op woensdag 13 maart 2002 11:09 schreef [NUT] het volgende:
Ik heb nu geloof ik bijna al het geld ontvangen wat ik moest hebben, inclusief het geld van de 2 Belgen
Karreman heeft geannulleerd. zijn geld word zo spoedig mogenlijk terug gestort, ik ga vanavond of morgen CF een mailtje sturen met de aanvraag voor een offertekijken wat ze uit zichzelf aanbieden
okee, jou bestelling is mee genomen, ik geloof dat ik de verkeerde nick bij jou naam heb staanOp donderdag 14 maart 2002 09:01 schreef TuRk het volgende:
NuT you've got mail
Dit topic is gesloten.
![]()