Ik heb al es eerder besteld bij CF, afgeleverd met de fedex duurde 'n dag of +-5 (zat weekend tussen dus iets van 2 of 3 werk dagen.)Op zaterdag 16 februari 2002 00:16 schreef Karreman het volgende:
levertijd was bij mij vaak (WC/fans etc uit USA) 3-4 weken..
Verwijderd
HEE "nutie"
ik heb op Crystalfontz gekeken en wil graag 1* keer
de Parallel 20x4 LED Array Backlit (CFA2004A-YYB-JP)hebben...
Als het goed is heb je ook een mailtje van mij ontvangen, keep me informed over hoe en wat en wanneer..
Alvast bedankt.
ik heb op Crystalfontz gekeken en wil graag 1* keer
de Parallel 20x4 LED Array Backlit (CFA2004A-YYB-JP)hebben...
Als het goed is heb je ook een mailtje van mij ontvangen, keep me informed over hoe en wat en wanneer..
Alvast bedankt.
Verwijderd
ja cf is echt wel snel met opsturenOp zondag 17 februari 2002 23:01 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Ik heb al es eerder besteld bij CF, afgeleverd met de fedex duurde 'n dag of +-5 (zat weekend tussen dus iets van 2 of 3 werk dagen.)
gewoon binnen een week is toch normaal?
zo doet MO dat ook (4 werk dagen)
* BasieP bedenkt zich opeens dat ik hier niks meer over MO mag zeggen.. ander krijg ik ruzie
* BasieP bedenkt zich opeens dat ik hier niks meer over MO mag zeggen.. ander krijg ik ruzie
This message was sent on 100% recyclable electrons.
RoflOp zondag 17 februari 2002 23:55 schreef BasieP het volgende:
gewoon binnen een week is toch normaal?
Parallel 20x2 LED Backlit (CFA2002A-YMC-JP)
Negative Mode
deze is wel wat voor mij in me blauwe kast waarvan nog 1 5,25 vrij is!
Negative Mode
welkomOp maandag 18 februari 2002 01:36 schreef DarkRider het volgende:
Parallel 20x2 LED Backlit (CFA2002A-YMC-JP)
Negative Mode
Verwijderd
Is CF duurder geworden? Ik heb hele tijd geleden daar zo'n 4 x 20 besteld. Inmiddels alweer verkocht. Maar kan me niet indenken dat ik er zoveel voor gedokt had
Als jullie nog even wachten met bestellen kunnen die van [LCD] Inkoop Actie @ VS Letsbuyittogether 1 2 3 erbij!!
klopt niet helemaal hoor...Op vrijdag 15 februari 2002 16:07 schreef mees het volgende:
Ik heb ff een schemaatje gemaakt met daarin Dollars, Euro's en guldens (oeh, fout eigenlijk)
Berekening volgens de euro-site (www.euro.nl):
EUR 1,00 = $1,10 = Fl. 2,20371
[afbeelding]
20 dollar is volgens GWK.nl 22,71€
Even voor iedereen die zo'n ding wil kopen: $ > € nogsteeds dus (lees: dollar is meer waard dan euro
Nut heb je mijn mail ontvangen...?
Lijkt wel als ik de laatste dagen wel mail verzend maar nisk terug krijg
Verwijderd
VECHTUH??!?!Op zondag 17 februari 2002 23:55 schreef BasieP het volgende:
over 5 dagen sluit de actie, dus be quick
jazekerOp dinsdag 19 februari 2002 00:25 schreef DarkRider het volgende:
Nut heb je mijn mail ontvangen...?
Hoe zit het met de prijs bij jullie als je bijvoorbeeld de:
Parallel 16x2 LED Array Backlit (CFAH1602A-YYB-JP) $12.93
wilt bestellen
wilt bestellen
$12.93 = 14,61 Euro (ongeveer) + 1/12 p&p (van us -> nl) + 5.70 euro (ongeveer) p&p (binnen nl)Op dinsdag 19 februari 2002 11:03 schreef Rave17 het volgende:
Hoe zit het met de prijs bij jullie als je bijvoorbeeld de:
wilt bestellen
exacte prijzen kan ik pas geven als bekend is hoe veel mensen er mee doen... en dan hangt het er van af hoe je betaald. rembours verzendingen zijn namelijk wat duurder...
Nog 4 nachtjes slapen en dan ga ik rekenen en krijgt iedereen die mee doet een mailtje van me...
* [NUT] NOG 4 DAGEN
* [NUT] NOG 4 DAGEN
Verwijderd
Je vergeet nog steeds een bedrag wat je bij de douane kwijt bent...Op dinsdag 19 februari 2002 14:44 schreef [NUT] het volgende:
$12.93 = 14,61 Euro (ongeveer) + 1/12 p&p (van us -> nl) + 5.70 euro (ongeveer) p&p (binnen nl)
Spyro neemt:
SKD162632SGLG - Serial 16x2 LED Backlit
WR232Y02 - PC to LED backlight Cable
Wat ik begreep van de CF site dat als je deze twee samen bestelt dat ze dan de connector voor deze cable vast op de LCD PCB solderen. Kan [NUT] regelen dat dit met deze collectieve bestelling ook gebeurt? Thanks voor de moeite [NUT] !
mail is onderweg......
Wat ik begreep van de CF site dat als je deze twee samen bestelt dat ze dan de connector voor deze cable vast op de LCD PCB solderen. Kan [NUT] regelen dat dit met deze collectieve bestelling ook gebeurt? Thanks voor de moeite [NUT] !
mail is onderweg......
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
neej, dat zit in het p&p US -> nlOp woensdag 20 februari 2002 11:21 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Je vergeet nog steeds een bedrag wat je bij de douane kwijt bent...
WelkomOp woensdag 20 februari 2002 11:53 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Spyro neemt:
mail is onderweg......
Voor iedereen: http://www.crystalfontz.com/products/cables/index.htm
WR232Y02
PC Power Supply to LED Backlight Power Cable

One end of this cable can be plugged into a spare power connector from your PC's power supply. The other end (used with the supplied connector) plugs into our serial LCDs. If this cable is ordered at the same time as the serial LCD, we will solder the connector to the LCD so you only have to plug things together. Bulk packaged.
WR232Y02
PC Power Supply to LED Backlight Power Cable

One end of this cable can be plugged into a spare power connector from your PC's power supply. The other end (used with the supplied connector) plugs into our serial LCDs. If this cable is ordered at the same time as the serial LCD, we will solder the connector to the LCD so you only have to plug things together. Bulk packaged.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Eyzz nut hoe moeten waar moeten we nu geld storten dan??
komt allemaal in het emailtje te staanOp woensdag 20 februari 2002 15:23 schreef TuRk het volgende:
Eyzz nut hoe moeten waar moeten we nu geld storten dan??
Ok, NUT, een e-mail is coming your way, ik heb de knoop maar doorgehakt. Dit package:

inclusief bracket kit
Nr: PDBK634LG=SKD204634SGLG+DBK634LG

inclusief bracket kit
Fun while it lasted: World Community Grid!
WelkomOp donderdag 21 februari 2002 21:34 schreef scorpionv het volgende:
Ok, NUT, een e-mail is coming your way, ik heb de knoop maar doorgehakt. Dit package:
[afbeelding]
inclusief bracket kit
* [NUT] Nog 2 dagen *
Paar vraagjes ( * SEFje is een vreselijke LCDnewbie )
1. Hoeveel moeilijker is een paralelle LCD (niet dat er veel keus is bij seriele LCDs)
2. Past een 20x4 LCD scherm zoals de CFAH2004A-RMC-JP in één 5,25 bay?
3. In hoeverre komt er soldeerwerk bij kijken en hoe kun je dat vermijden? (waarschijnlijk is die stroomconverter een slimme keus...)
4. Wat krijg je bij zo'n LCD scherm en wat moet je zelf nog kopen/doen?
5. Als ik al deze vragen moet stellen, moet ik er dan nog wel aan beginnen?
Ik maak dus eigenlijk heel erg een gok met het kopen van zo'n LCD, maar er zijn waarschijnlijk wel meer mensen die dat doen denk ik.
Ik denk dat ik dus ga voor een CFAH2004A-RMC-JP maar ik weet nog niet hoe moeilijk het nou precies is.
een algemene vraag over iets wat ik nooit heb gesnapt aan LCD schermen: een paralelle poort zit toch aan de buitenkant? gaat er dan vanaf de buitenkant weer een kabeltje naar binnen?
1. Hoeveel moeilijker is een paralelle LCD (niet dat er veel keus is bij seriele LCDs)
2. Past een 20x4 LCD scherm zoals de CFAH2004A-RMC-JP in één 5,25 bay?
3. In hoeverre komt er soldeerwerk bij kijken en hoe kun je dat vermijden? (waarschijnlijk is die stroomconverter een slimme keus...)
4. Wat krijg je bij zo'n LCD scherm en wat moet je zelf nog kopen/doen?
5. Als ik al deze vragen moet stellen, moet ik er dan nog wel aan beginnen?
Ik maak dus eigenlijk heel erg een gok met het kopen van zo'n LCD, maar er zijn waarschijnlijk wel meer mensen die dat doen denk ik.
Ik denk dat ik dus ga voor een CFAH2004A-RMC-JP maar ik weet nog niet hoe moeilijk het nou precies is.
een algemene vraag over iets wat ik nooit heb gesnapt aan LCD schermen: een paralelle poort zit toch aan de buitenkant? gaat er dan vanaf de buitenkant weer een kabeltje naar binnen?
Had je toch ff aangeraden om de topic helemaal door te lezen, daar stond veel voor je vragen in, maarja:
1. Zou et nie weten
2. Nee, gaat net niet lukken. Of je moet nix in de bay erboven/eronder hebben (Plaat waarop de lcd zit is groter dan bay, LCD zelf net niet)
3. De seriele hebben directe aansluiten voor de com port, zo'n stroomkabeltje is zeker aan te raden (anders dacht ik 2 puntjes solderen).
4.erm.. het LCD scherm. Nee, licht er aan wat je neemt. je hebt ook van die bundels (bracket, LCD en kabel), maar met alleen puur de LCD zal je bracket en voeding zelf moeten doen.
5. Zo ben ik ook begonnen, maar heb eerst veel erover zitten lezen (andere topics), dus lees ff de hele topic (ja, ja, is veel, maar wel heeeel nuttig).
Mbt die aansluiting, sommige (oude) mobo's hebben dus nog zo'n onboard aansluiting. Helaas de huidige dus niet meer, dus moet je vanuit de achterkant weer trug naar binnen. Zelfde geld in principe ook voor serieel. Maarja, wie let er nou op een kabeltje meer of minder aan de achterkant?
Persoonlijk raad ik toch zo'n seriele aan, deze worden (naar mijn weten dan) beter/meer ondersteund door de diverse proggies voor LCD's. Nadeel is ook bij parrallel, je bent je printerpoort kwijt, neem aan dat toch bijna iedereen printer heeft (en nee, nieuwe printers hebben niet allemaal USB, ik heb HP 930C, alleen lpt).
1. Zou et nie weten
2. Nee, gaat net niet lukken. Of je moet nix in de bay erboven/eronder hebben (Plaat waarop de lcd zit is groter dan bay, LCD zelf net niet)
3. De seriele hebben directe aansluiten voor de com port, zo'n stroomkabeltje is zeker aan te raden (anders dacht ik 2 puntjes solderen).
4.erm.. het LCD scherm. Nee, licht er aan wat je neemt. je hebt ook van die bundels (bracket, LCD en kabel), maar met alleen puur de LCD zal je bracket en voeding zelf moeten doen.
5. Zo ben ik ook begonnen, maar heb eerst veel erover zitten lezen (andere topics), dus lees ff de hele topic (ja, ja, is veel, maar wel heeeel nuttig).
Mbt die aansluiting, sommige (oude) mobo's hebben dus nog zo'n onboard aansluiting. Helaas de huidige dus niet meer, dus moet je vanuit de achterkant weer trug naar binnen. Zelfde geld in principe ook voor serieel. Maarja, wie let er nou op een kabeltje meer of minder aan de achterkant?
Persoonlijk raad ik toch zo'n seriele aan, deze worden (naar mijn weten dan) beter/meer ondersteund door de diverse proggies voor LCD's. Nadeel is ook bij parrallel, je bent je printerpoort kwijt, neem aan dat toch bijna iedereen printer heeft (en nee, nieuwe printers hebben niet allemaal USB, ik heb HP 930C, alleen lpt).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Okee ik heb 't topicje doorgelezen, en ik heb nog een paar vraagjes om 't allemaal ffkes samen te vatten:
1. ik begreep dat een Lpt poort sneller is dan een Com poort?
2. Er komt nog voledige nazorg, zodat ik als complete newb ook me lcd'tje aan ken sluiten?
3. proggies zoals lcdSmartie ondersteunen ook zo'n lcd-tje met die knoppies aan de zijkant?
4. ken je je spanning ook regelen met een Fankabeltje? ik geloof dat die er ongeveer 'tzelfde uitzien? (heb een hele oude en kleine fan)
5. CFAH2004A-YMC-JP
20x4 Transmissive Yellow Green

Is deze lcd een beetje duidelijk te lezen in het donker?
2. Er komt nog voledige nazorg, zodat ik als complete newb ook me lcd'tje aan ken sluiten?
3. proggies zoals lcdSmartie ondersteunen ook zo'n lcd-tje met die knoppies aan de zijkant?
4. ken je je spanning ook regelen met een Fankabeltje? ik geloof dat die er ongeveer 'tzelfde uitzien? (heb een hele oude en kleine fan)
5. CFAH2004A-YMC-JP
Verwijderd
2. ik ben ook een n00b en EISOp vrijdag 22 februari 2002 02:39 schreef Valenci het volgende:
Okee ik heb 't topicje doorgelezen, en ik heb nog een paar vraagjes om 't allemaal ffkes samen te vatten:
5. CFAH2004A-YMC-JP
[afbeelding]
Hoi NUT,
ik heb zojuist per mail de onderstaande package bij je besteld:
Package: SKD204634SGLG plus Bracket kit
(PDBK634LG=SKD204634SGLG+DBK634LG
Greetz The_Cook
ik heb zojuist per mail de onderstaande package bij je besteld:
Package: SKD204634SGLG plus Bracket kit
(PDBK634LG=SKD204634SGLG+DBK634LG
Greetz The_Cook
hm...het lijkt dus haast handig om voor een seriele te gaan... 
OP CF.com lijkt daar heel weinig keus voor te zijn... ik zie maar 3 LCDtjes staan...
of zijn alle paralelle pport versies ook serieel verkrijgbaar.
en wat is nou precies een bracket? is dat hetzelfde als wat de topicstarter op pic1 in zijn kast heeft zitten? want dat vind ik eigenlijk erg lelijk...
OP CF.com lijkt daar heel weinig keus voor te zijn... ik zie maar 3 LCDtjes staan...
en wat is nou precies een bracket? is dat hetzelfde als wat de topicstarter op pic1 in zijn kast heeft zitten? want dat vind ik eigenlijk erg lelijk...
Hmm... na wat rondsurfen op Crystal Fontz ben ik tot een paar pijnlijke conclusies gekomen...
a. Seriele LCD's hebben veel minder kleuren (lees: geen)
b. Paralelle LCD's zijn VEEL goedkoper
c. Er bestaan alleen inbouw kits voor serial...
Stel dat ik 60$ uitgeef voor een backlit groen Serial display (stuk minder mooi dan rood dus, IMO) wat moet ik dan allemaal nog doen? Ok, ik koop er wel een verloopstekkertje bij en ik heb nog wel een seriele kabel liggen, maar dan zit je toch zo rond de 80 euro ofzo...
200 piek
in plaats van 100 voor een paralel? Kan iemand dan even vertellen wat de problemen van paralel zijn...
Wordt paralel ondersteund in de laatste versie van Smartie?
Stel dat ik 60$ uitgeef voor een backlit groen Serial display (stuk minder mooi dan rood dus, IMO) wat moet ik dan allemaal nog doen? Ok, ik koop er wel een verloopstekkertje bij en ik heb nog wel een seriele kabel liggen, maar dan zit je toch zo rond de 80 euro ofzo...
200 piek
in plaats van 100 voor een paralel? Kan iemand dan even vertellen wat de problemen van paralel zijn...
Wordt paralel ondersteund in de laatste versie van Smartie?
Parallel kost je je printerpoort, serieele poorten heb je meestal genoeg... (minimaal 2 dacht ik?)
Parallel displays zijn wat sneller ja, en er is minder keus in omdat ze redelijk nieuw zijn...
Basiep: mijn CF display is een v2.0
voor die gene die besteld hebben, welkom
Parallel displays zijn wat sneller ja, en er is minder keus in omdat ze redelijk nieuw zijn...
Basiep: mijn CF display is een v2.0
voor die gene die besteld hebben, welkom
klopt allemaal...Op vrijdag 22 februari 2002 10:50 schreef SEFje het volgende:
Hmm... na wat rondsurfen op Crystal Fontz ben ik tot een paar pijnlijke conclusies gekomen...
met bracket niet veel meer, zonder moet je nog een plekje maken in je case om 'em te plaatsen...Stel dat ik 60$ uitgeef voor een backlit groen Serial display (stuk minder mooi dan rood dus, IMO) wat moet ik dan allemaal nog doen? Ok, ik koop er wel een verloopstekkertje bij en ik heb nog wel een seriele kabel liggen, maar dan zit je toch zo rond de 80 euro ofzo...
200 piek
Zie mijn reactie hierboven.in plaats van 100 voor een paralel? Kan iemand dan even vertellen wat de problemen van paralel zijn...
Daar kan Basiep je antwoord op geven... ik geloof van wel, omdat de Parallele displays voorzien zijn van een standaard controller...Wordt paralel ondersteund in de laatste versie van Smartie?
Los van dit alles wil ik even zeggen dat na het sluiten van de actie en het uitleveren van de displays ik een Topic open om jullie van nazorg te bieden, met hulp voor het aansluiten gebruik, etc...
jepOp vrijdag 22 februari 2002 02:39 schreef Valenci het volgende:
jep2. Er komt nog voledige nazorg, zodat ik als complete newb ook me lcd'tje aan ken sluiten?
nope, maar dat komt wellicht nog, neem daarover maar eens contact op met Basiep3. proggies zoals lcdSmartie ondersteunen ook zo'n lcd-tje met die knoppies aan de zijkant?
voor contrast enz, misschien wel, hangt een beetje af van de ohmse waarde die nodig is... dit zoek ik nog wel uit.4. ken je je spanning ook regelen met een Fankabeltje? ik geloof dat die er ongeveer 'tzelfde uitzien? (heb een hele oude en kleine fan)
jawel, de letters zijn geel/groen, dus dat gaat wel.5. CFAH2004A-YMC-JP
[afbeelding]
Verwijderd
Doet u er mij maar zo eentje, meneer!
Package: SKD162632SGLG plus Black Bracket kit
(PDBK632LGB=SKD162632SGLG+DBK632LGB voor 65$ + bijkomende kosten.
Ik zal ook effe mailen, maar ik hoop wel dat je ons een beetje op weg helpt, wij hebben hier totaal geen verstand van maar we willen hem wel aan de praat krijgen.
Ik zal ook effe mailen, maar ik hoop wel dat je ons een beetje op weg helpt, wij hebben hier totaal geen verstand van maar we willen hem wel aan de praat krijgen.
* [NUT] Laatste dag! Vandaag om 2400uur kan er niet meer besteld worden! *
WelkomOp vrijdag 22 februari 2002 20:53 schreef Pureoptical het volgende:
Doet u er mij maar zo eentje, meneer!
Verwijderd
hey nutie,
na lang twijfelen en geld tellen toch maar wel.
graag een 20x4: (CFAH2004A-YYB-JP) $29,54
mail komt eraan.
(toppie actie)
na lang twijfelen en geld tellen toch maar wel.
graag een 20x4: (CFAH2004A-YYB-JP) $29,54
mail komt eraan.
(toppie actie)
Verwijderd
een maat van me wil (ook) deze hebben:
Package: SKD162632SGLG plus Bracket kit
(PDBK632LG=SKD162632SGLG+DBK632LG)
je krijgt (vandaag) nog een mailtje van 'm.
ligt eraan hoe laat ie wakker wordt. gezien gisteravond lijkt me ergens rond een uur of 2
Package: SKD162632SGLG plus Bracket kit
(PDBK632LG=SKD162632SGLG+DBK632LG)
je krijgt (vandaag) nog een mailtje van 'm.
ligt eraan hoe laat ie wakker wordt. gezien gisteravond lijkt me ergens rond een uur of 2
Hoeveel van die packets hebben we nu eigelijk? Ze geven dan wel geen kwantumkorting op die dingen, maar vragen is nooit fout? toch
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
mee eens. bij een grote order kunnen ze best een beetje korting geven.Op zondag 24 februari 2002 14:48 schreef Karreman het volgende:
Hoeveel van die packets hebben we nu eigelijk? Ze geven dan wel geen kwantumkorting op die dingen, maar vragen is nooit fout? toch
Verwijderd
Parallel 16x2 Green LED Backlit (CFAH1602A-GGB-JP)
http://www.crystalfontz.com/products/1602a-color/index.html

wat heb ik hierbij nog nodig om er de cpu en mobo temp op te laten zien ?

Proggie die et kan laten zien (vele beschikbaar). Evt. nog de aansluitkabels en voedingskabels.Op zondag 24 februari 2002 16:28 schreef MinardiFan het volgende:
Parallel 16x2 Green LED Backlit (CFAH1602A-GGB-JP)
[afbeelding]
Zo mijn bestelling hopelijk nog op tijd binnen, hoop ik
Ik hoor het wel via de mail hopelijk.
Verwijderd
dat ding kost dus 15.44 euro ...
wat moet ik in totaal betalen ? inclusief alle verzendkosten etc ...
*kick*
Je kunt straks niet zeggen dat je het niet wist dat de termijn bijna afgelopen is
Ik kan iig niet wachten tot de LCD's er zijn
Je kunt straks niet zeggen dat je het niet wist dat de termijn bijna afgelopen is
Ik kan iig niet wachten tot de LCD's er zijn
Verwijderd
Ik vind die negative rode 20x2 wel erg tof, maar is die ook te bestellen en is die controller wel de goeie? [sorry beetje n00b met LCD's](met deze bestelling?)
Verwijderd
wordt berekend zodra de bestel termijn sluit.Op zondag 24 februari 2002 18:35 schreef MinardiFan het volgende:
dat ding kost dus 15.44 euro ...
(dus vannacht, of morgen)
krijg je morgen ofzowOp zondag 24 februari 2002 15:29 schreef Jiver het volgende:
hey Nut?
Mail je nog terug van een bevestiging dat de bestelling binnen is? of krijg ik dat straks pas als de inkoopactie gesloten is?
thnx
Yeps, da's er een met de goede controllerOp zondag 24 februari 2002 20:49 schreef BananeKoning het volgende:
Ik vind die negative rode 20x2 wel erg tof, maar is die ook te bestellen en is die controller wel de goeie? [sorry beetje n00b met LCD's](met deze bestelling?)
[afbeelding]
Voor een ieder die vandaag en vannacht hebben besteld: Welkom 
Algemene info:
Vooralsnog heb ik 17 (met mij erbij) bestellingen staan, dat betekend dat we een relaxte spreiding van de verzend kosten krijgen
met het aantal LCD's wat besteld is kan ik misschien wel een leuke korting krijgen, maar zeker ben ik daar niet van... 10% op het totaal bedrag zou redelijk zijn, en meteen de invoer belasting teniet doen, en dat is hoe dan ook gunstig voor de portomonee 
Belangrijk
Als je over 2 dagen geen email van me hebt gehad met gegevens over betaling en een bevestigging van je bestelling post hier dan een reminder voor mij, ik kan je vergeten zijn ookal weet ik dat ik 16 mensen zou moeten mailen
* [NUT] De actie duurt nog 50minuten, gesloten is GESLOTEN! er worden GEEN uitzonderingen gemaakt! *
Tot slot
Iedereen die mee doet - bedankt. Jullie hebben een initiatief van mij benut, en dat is zeer positief.
Als de afwikkeling goed verloopt zal ik het zeker herhalen of het nog eens voor iets anders doen 
GoT - U RULE!
Algemene info:
Vooralsnog heb ik 17 (met mij erbij) bestellingen staan, dat betekend dat we een relaxte spreiding van de verzend kosten krijgen
Belangrijk
Als je over 2 dagen geen email van me hebt gehad met gegevens over betaling en een bevestigging van je bestelling post hier dan een reminder voor mij, ik kan je vergeten zijn ookal weet ik dat ik 16 mensen zou moeten mailen
* [NUT] De actie duurt nog 50minuten, gesloten is GESLOTEN! er worden GEEN uitzonderingen gemaakt! *
Tot slot
Iedereen die mee doet - bedankt. Jullie hebben een initiatief van mij benut, en dat is zeer positief.
GoT - U RULE!
Als het goed is heb je de mijne binenn hoop ik
CFAH2004A-YYB-JP
20x4 Array LED Backlight
was mijn bestelling
CFAH2004A-YYB-JP
20x4 Array LED Backlight
was mijn bestelling
Op het randje nog een bestelling 
1x
Parallel 20x2 Red Backlit (CFAH2002A-RMC-JP)
Negative Mode

Email is verzonden.
1x
Parallel 20x2 Red Backlit (CFAH2002A-RMC-JP)
Negative Mode

Email is verzonden.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
NUT klasse tot nu toe, wacht met smart op je mailtje.... Lekker mijn serial LCD knutselenn binnenkort (GutteGutteGut --> bij mij komt ie in de barebone...)
Op maandag 25 februari 2002 10:10 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
NUT klasse tot nu toe, wacht met smart op je mailtje.... Lekker mijn serial LCD knutselenn binnenkort (GutteGutteGut --> bij mij komt ie in de barebone...)
Had ik al tegen NUT gezegd op icq.Door Gutteguttegut - zondag 24 februari 2002 23:57
over op het randje gesproken
Twijfelaartje hè
NogalOp maandag 25 februari 2002 12:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[knip]Had ik al tegen NUT gezegd op icq.
Twijfelaartje hè
Verwijderd
/me moet ook nog een mailtje ontvangenOp maandag 25 februari 2002 13:28 schreef Jackaxz het volgende:
Whoei, ik moet dus nog ff wachten op een mailtje!
NUT kan je mij ff mailen op darkrider__tdo@hotmail.com dat andere adres doet het wel maar kan ik tijdelijk niet bij.
stuur je bestelling even opnieuw door met het nieuwe adres graag...Op maandag 25 februari 2002 19:25 schreef DarkRider het volgende:
NUT kan je mij ff mailen op darkrider__tdo@hotmail.com dat andere adres doet het wel maar kan ik tijdelijk niet bij.
* [NUT] ]is druk bezig, maar heeft ook nog andere dingen te doen vandaag
kijk iig niet vreemd van op als je morgen dat emailtje pas krijgt jongens...
Sommige mensen vergeten weleens dat er ook mensen met een real life zijn volgens mijOp maandag 25 februari 2002 20:49 schreef [NUT] het volgende:
[..]
stuur je bestelling even opnieuw door met het nieuwe adres graag...
* scorpionv ]is druk bezig, maar heeft ook nog andere dingen te doen vandaag
kijk iig niet vreemd van op als je morgen dat emailtje pas krijgt jongens...
Verwijderd
hey nut,
neem je tijd. doe het liever iets netter en langer dan snel afraffelen en fouten maken. no problemo dus.
neem je tijd. doe het liever iets netter en langer dan snel afraffelen en fouten maken. no problemo dus.
2 the guys above: okey - dank 
----
Ik heb er nog een bestelling bij via de meel, die er wat langer over heeft gedaan dan eigenlijk mocht... maar och... ik was toch nog niet klaar met de docustuff... duzz Robert doet nu ook mee... ik weet niet of hij hier al heeft gepost...
----
dus toch een uitzondering
----
Ik heb er nog een bestelling bij via de meel, die er wat langer over heeft gedaan dan eigenlijk mocht... maar och... ik was toch nog niet klaar met de docustuff... duzz Robert doet nu ook mee... ik weet niet of hij hier al heeft gepost...
----
dus toch een uitzondering
Verwijderd
Op maandag 25 februari 2002 23:30 schreef [NUT] het volgende:
2 the guys above: okey - dank
----
Zou je mij mail ff naar darkrider__tdo@hotmail.com kunnen sturen aub
heh... ikke heb die va jou inmiddels al welOp dinsdag 26 februari 2002 00:07 schreef DarkRider het volgende:
Zou je mij mail ff naar darkrider__tdo@hotmail.com kunnen sturen aub
* [NUT] ]had moeten vragen in zijn eerste post van dit draadje om de GoT nicks bij de bestelling te noemen (die per mail)
naja... wee'k da ook weer voor den volgendenkeer
Heb ik iig wel gedaan. Vooruitziende blik zekerOp dinsdag 26 februari 2002 00:48 schreef [NUT] het volgende:
* scorpionv ]had moeten vragen in zijn eerste post van dit draadje om de GoT nicks bij de bestelling te noemen (die per mail)
Verwijderd
m.vergouwen@home.nl komt van mij. JIVER dus.Op dinsdag 26 februari 2002 00:48 schreef [NUT] het volgende:
[..]
/me ]had moeten vragen in zijn eerste post van dit draadje om de GoT nicks bij de bestelling te noemen (die per mail)
Misschien iets voor iedereen die bij NUT een bestelling heeft gedaan om dit ff te melden?
Casemod bijna af, LCD onderweg, Ledjes bijna binnen..
Damn, deze jongen is happy.
Verwijderd
gaat lekker met jou of niet dan??? bij mij schiet het niet op. nog bezig met casemod, ledjes nog bestellen alleen lcd onderweg <-- dat is het betere nieuwsOp dinsdag 26 februari 2002 00:53 schreef Karreman het volgende:
Casemod bijna af, LCD onderweg, Ledjes bijna binnen..
Casemod nog lang niet af...Op dinsdag 26 februari 2002 00:53 schreef Karreman het volgende:
Casemod bijna af,
LCD onderwegLCD onderweg,
Ledjes??..welke ledjes...shit ledjes vergeten...Ledjes bijna binnen...
Och ben ook wel happy hoor..Damn, deze jongen is happy.
Wacht op mijn nieuwe case voor volgende casemod. En wacht nog op 40 blauwe ledjes
En op de lcd dan. Dus kan volgende week flink modden
Verwijderd
grote plannen? 40 ledjes??? damn!!!Op dinsdag 26 februari 2002 01:08 schreef Lucky_me het volgende:
Wacht op mijn nieuwe case voor volgende casemod. En wacht nog op 40 blauwe ledjesEn op de lcd dan. Dus kan volgende week flink modden
Verwijderd
hey nutie,
zijn de mailtjes al bijna onderweg? of ben je nog druk bezig met berekenen enzo?
zijn de mailtjes al bijna onderweg? of ben je nog druk bezig met berekenen enzo?
half klaar... ik heb vanavond weer tijd... zit nu op m'n werkOp dinsdag 26 februari 2002 15:31 schreef Jiver het volgende:
hey nutie,
* [NUT] ]had liever thuis gezeten vandaag... heb geen reet te doen
Verwijderd
niks aan te doen. we wachten wel (ook al kan ik bijna niet meer!!)Op dinsdag 26 februari 2002 17:21 schreef [NUT] het volgende:
half klaar... ik heb vanavond weer tijd... zit nu op m'n werk![]()
![]()
/me ]had liever thuis gezeten vandaag... heb geen reet te doen
zoals al gezegd, beter langzaam maar grondig, dan haastwerk met 1001 fouten!
Als je hulp nodig hebt, laat me maar ff weten..ik zit dus de heledag thuis, GoT uit mn hoofd te lerenOp dinsdag 26 februari 2002 17:21 schreef [NUT] het volgende:
[..]
half klaar... ik heb vanavond weer tijd... zit nu op m'n werk![]()
![]()
* Gutteguttegut ]had liever thuis gezeten vandaag... heb geen reet te doen
Verwijderd
hoever ben je al?Op dinsdag 26 februari 2002 21:44 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, laat me maar ff weten..ik zit dus de heledag thuis, GoT uit mn hoofd te leren.
Verwijderd
bij de O uit GoTOp dinsdag 26 februari 2002 23:12 schreef Jiver het volgende:
[..]
hoever ben je al?![]()
![]()
Ben bezig met een Excel sheet compleet te maken, die stuur ik aan iedereen toe, waarna iedereen het moet compleet maken wat van hem/haar is, en vervolgens terug moet sturen... dus verwacht soon een email van me
Verwijderd
goed. wacht met smart op je mailtje!!!Op woensdag 27 februari 2002 00:04 schreef [NUT] het volgende:
Ben bezig met een Excel sheet compleet te maken, die stuur ik aan iedereen toe, waarna iedereen het moet compleet maken wat van hem/haar is, en vervolgens terug moet sturen... dus verwacht soon een email van me
Het volgende meeltje is ontvangen door eenieder die mee doet:
Dokkuh!Hallo Allemaal!
[disclaimer]
i.v.m. Privacy etc heb ik ELK adres in het BCC veld gezet, zodat IK iig niks
te verwijten ben als je SPAM mocht gaan ontvangen in de toekomst
[/disclaimer]
Bijgevoegt zit een XLS (Excel 2000) bestand, met daarin de bestellijst zoals
hij er nu uitziet... best wel aardig wat bestellingen, dus zou nog wel eens
interessant kunnen worden in de onderhandelingen met CFde bestelling
kost totaal Eur 1419.22 !!!en dat is exclusief verzendkosten, invoer
belasting en noem maar opHet is dus de bedoeling dat jij het formulier
verder af maakt wat jou eigen gegevens betreft, even controleren of het
bestelnummer klopt en of de prijs klopt die ik er in heb verwerkt... dit heb
ik zelf ook al wel gedaan, maar dit is even om jouw bestelling te
verifieeren enzo... voor ik je uit eindelijk die verkeerde kleur in je maag
splits of een pakket met een zwart front i.p.v. een witte
De betaling: In het sheetje zie je een bedrag in Euro's VET gedrukt, hiervan
MOET je de HELFT overmaken op:
[...]
Zet in het opmerkingen veld iig [Actie GoT], dat houd de boel makkelijk uit
elkaar
Dit is de AANbetaling, en als die van alle mensen binnen is mag ik van de
Creditcard eigenaar de bestelling doen. NIET EERDER DUS!!! verdere kosten
worden met het restand verrekend, hierbij valt te denken aan de andere
helft-korting+verzendkosten+invoer rechten+verzendkosten (vanuit)nl. Die
laatste betaling vindt dus plaats als de bestelling in mijn bezit is (en dus
de totaal kosten duidelijk zijn).
Okee... dat was het dan
Er is een email bestelling bij van een van onze zuiderburen... ach... wat zal ik zeggen - het blijven belgen he?

anyway... hij wilde een pakket twv $92.20 en da's 105euro geloof ik
dus dat komt er nog bij... en dan mijn eigen LCD... hmm... ik heb nog geen keuze gemaakt... ben ik zelf nou te laat

Muhahahah!
anyway... hij wilde een pakket twv $92.20 en da's 105euro geloof ik
Muhahahah!
Kan ik zelf nog een bestelling bij voegen in dat excel sheetje?
Jawel, dat kan, moet je wel even nog een aanpassing melden in het meeltje aan mij...Op woensdag 27 februari 2002 12:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
Kan ik zelf nog een bestelling bij voegen in dat excel sheetje?
aaaahhh... ik vind deze wel errrrrug 

maar ook deze

* [NUT] ]kan niet kiezen

ah well... dan maar allebij

maar ook deze

* [NUT] ]kan niet kiezen
ah well... dan maar allebij
zo dacht een collega van me ookOp woensdag 27 februari 2002 13:11 schreef [NUT] het volgende:
aaaahhh... ik vind deze wel errrrrug
* [NUT] ]maakt graag uitzonderingen voor collega's
* [NUT] Nu dus niet meer... dit was nu ECHT de laatste!!! *
[edit]
AAAARGH!!! * [NUT] ]word knetter gek!!

voor ik dit bericht schreef was iemand me voor per email
Resistance is Futile:

OK OK OK Bestellen dan!!!!
Verwijderd
moet je nou het hele excel bestand weer terug sturen?
en trouwens als je de bestelling binnen hebt met alle kosten enzo, wordt dat dan onder rembours opgestuurd? of is er ook een mogelijkheid om dan de rest ook via de bank te doen? <-- is namelijk een stuk goedkoper dan rembours.
en trouwens als je de bestelling binnen hebt met alle kosten enzo, wordt dat dan onder rembours opgestuurd? of is er ook een mogelijkheid om dan de rest ook via de bank te doen? <-- is namelijk een stuk goedkoper dan rembours.
yep, helemaal weer terug sturen... en ja, je kan achteraf de rest ook overmaken, ik breng de laatste betaling in 2 versies: bedrag+rembours kosten en bedrag gewoon...Op woensdag 27 februari 2002 15:51 schreef Jiver het volgende:
moet je nou het hele excel bestand weer terug sturen?
Verwijderd
das mooi. scheelt weerOp woensdag 27 februari 2002 15:58 schreef [NUT] het volgende:
[..]
yep, helemaal weer terug sturen... en ja, je kan achteraf de rest ook overmaken, ik breng de laatste betaling in 2 versies: bedrag+rembours kosten en bedrag gewoon...
trouwens bestand komt eraan
Huh, moet iedereen het Excelbestand terugsturen? Ik verander er toch niets op, en m'n 53,00 Euro's zijn al onderweg.
edit:
Oeps, ik moet eens leren lezen, ik stuur hem zo wel.
Op woensdag 27 februari 2002 17:25 schreef scorpionv het volgende:
Huh, moet iedereen het Excelbestand terugsturen? Ik verander er toch niets op, en m'n 53,00 Euro's zijn al onderweg.
edit:
Dit topic is gesloten.
![]()