Naar aanleiding van dit: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/12139621#12139621
Is dat zo? krijgen we een nieuw forum?
Is dat zo? krijgen we een nieuw forum?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
MacOS styleOp zondag 03 februari 2002 12:14 schreef Viper3.5 het volgende:
Is dat dat MAC OS style? wat ik pasgeleden ook op tweakers.net zag?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Maar ik wil meer knopjesOp zondag 03 februari 2002 12:16 schreef johnny appleseed het volgende:
Screenshots zijn niet zo erg interessant, aangezien het gaat om de achterliggende software, niet om de templates (dus de layout die je feitelijk ziet).
In eerste instantie zal het er hoogstwaarschijnlijk vrijwel net zo uitzien als nu
En [nielsonline] ook en hdd/bolk ook.......Op zondag 03 februari 2002 12:20 schreef Godzilla het volgende:
Dennisdotcom heeft forumsoftware ontworpen hoezo gaat GoT daar niet op draaien?
Wat is dat nou voor vraag?Op zondag 03 februari 2002 12:20 schreef Godzilla het volgende:
Dennisdotcom heeft forumsoftware ontworpen hoezo gaat GoT daar niet op draaien?
voor jou een vraag, voor ons een weet...Op zondag 03 februari 2002 12:56 schreef Thunder het volgende:
Komen er eigenlijk ook skins? Zoiets als ze bij spellekesgarnaal ook hebben?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
En dat houden we nog wel even zoOp zondag 03 februari 2002 12:59 schreef chem het volgende:als je een beetje had opgelet zie je dat er weinig wordt vermeld over wat de nieuwe software wel/niet kan.
moet je vragen of je mod mag wordenOp zondag 03 februari 2002 12:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Maar ik wil meer knopjes![]()
Ik wil andere knopjesOp zondag 03 februari 2002 12:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Maar ik wil meer knopjes![]()
Mja 't was eigenlijk meer als feature-request bedoeltOp zondag 03 februari 2002 12:59 schreef chem het volgende:
[..]
voor jou een vraag, voor ons een weet...
als je een beetje had opgelet zie je dat er weinig wordt vermeld over wat de nieuwe software wel/niet kan.
Verwijderd
Voor ons is alles duidelijk hoorOp zondag 03 februari 2002 13:28 schreef mot het volgende:
misschien handig om een lijst te maken wat er allemaal in komt ofzo???!!!
voor jou een vraag, voor ons een weet...
Op zondag 03 februari 2002 13:28 schreef mot het volgende:
misschien handig om een lijst te maken wat er allemaal in komt ofzo???!!!
Op zondag 03 februari 2002 12:59 schreef chem het volgende:
als je een beetje had opgelet zie je dat er weinig wordt vermeld over wat de nieuwe software wel/niet kan.
[edit]Op zondag 03 februari 2002 13:03 schreef ACM het volgende:
En dat houden we nog wel even zo
Nog meerOp zondag 03 februari 2002 14:07 schreef Snow_King het volgende:
aha we krijgen dus een nieuwe! das leuk! krijgen we dan ook meer smileys?
Verwijderd
Jah, er zit een heel design team smileys te maken, want dat is toch het belangrijkste...Op zondag 03 februari 2002 14:07 schreef Snow_King het volgende:
aha we krijgen dus een nieuwe! das leuk! krijgen we dan ook meer smileys?
Verwijderd
Ik heb liever dat ze iets meer tijd besteden aan het ervoor zorgen dat het goed werkt.Op zondag 03 februari 2002 14:14 schreef Snow_King het volgende:
over de layout kan je daar niet al iets over vertellen?
Lijkt ie veel op deze?
Drastisch anders?
Vertel maar gewoon een beetje hoe ie wordt!
Skins zouden wel cool zijn!
Goh, wat zal dat nou betekenenOp zondag 03 februari 2002 14:42 schreef JvS het volgende:
Het uiterlijk kan met heel weinig moeite hetzelfde worden als deze.
Verwijderd
Dat je niet te snel conclusies moet trekkenOp zondag 03 februari 2002 14:56 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Goh, wat zal dat nou betekenen
Verwijderd
Geen idee? Zeg het maar...Op zondag 03 februari 2002 14:56 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Goh, wat zal dat nou betekenen
Dit was sarcastisch bedoeld, mag ik aannemen?Op zondag 03 februari 2002 14:42 schreef JvS het volgende:
Het uiterlijk kan met heel weinig moeite hetzelfde worden als deze.
Verder blijft de functionaliteit gelijk enzo. Alleen meer support en een nog beterdere beveiliging en wat kleine dingen. Topix is _in principe_ al best een goed forumsoftwarepaket! (vind ik dan). Verder weet ik er ook niet zoveel van.
Virussen? Scan ze hier!
Oftewel: we draaien stiekum al op een nieuw forumOp zondag 03 februari 2002 15:23 schreef TgF het volgende:
[..]
Geen idee? Zeg het maar...
Een forum kan aan de "niet zichtbare" kant ingrijpend veranderen, terwijl er voor de gebruiker (de zichtbare kant dus) helemaal niets veranderd, zo iets dus, maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel uitgedoktert
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
FF testen:Op zondag 03 februari 2002 15:35 schreef brammus het volgende:
[..]
Oftewel: we draaien stiekum al op een nieuw forum![]()
(dan mag er nog wel wat aan gebeuren...)
[edit]quote 1
PHP:
1 2 3 <? php erin [/quote] ?>
[...]
En dan vergeet jeOp zondag 03 februari 2002 14:10 schreef Slarioux het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier niet genoeg aan?
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Uhm je dacht toch niet dat dit waar je nu op surfte UBB was he?Op zondag 03 februari 2002 16:20 schreef Snow_King het volgende:
geen UBB meer!
Er zitten soms ranzige bugs in, maar in principe werkt het wel lekker, als ik het vergelijk met andere fora.Op zondag 03 februari 2002 15:27 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Dit was sarcastisch bedoeld, mag ik aannemen?![]()
Hij bedoelt lijkt me HTML- en PHP-rechten, maar het lijkt me niet waarschijnlijk dat we die gaan krijgen. *Sommige mensen*Op zondag 03 februari 2002 16:35 schreef IceStorm het volgende:
Uhm je dacht toch niet dat dit waar je nu op surfte UBB was he?
Is het welOp zondag 03 februari 2002 16:41 schreef Kjev het volgende:
[..]
Deze![]()
![]()
![]()
zijn trouwens een paar van de smilies die niet in de lijst bij replyen staan maar wel in het forum zitten (maar dat zal niet de fout van Topix zijn
).
Op een t.net forum voor een bepaald OS kiezen? Ik ben tegen, we moeten toch een beetje onpartijdig blijven met z'n allen.Op zondag 03 februari 2002 18:32 schreef Pjotrik het volgende:
Leuk een nieuw forum.
Het uiterlijk mag dan van mij ook iets aangepast worden, misschien iets ala XP style? Dus de drukknopjes in die stijl etc.
Het gaat niet om het OS, maar om de layout. Een wat modernere, flitsende layout zou imho geen kwaad kunnen.Op een t.net forum voor een bepaald OS kiezen? Ik ben tegen, we moeten toch een beetje onpartijdig blijven met z'n allen.
Virussen? Scan ze hier!
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ja en neeOp zondag 03 februari 2002 18:08 schreef 007 het volgende:
En is al bekend wanneer dat forum komt?
Eerst helft dit jaar, of de tweede? (Nooit geschoten is altijd misOp zondag 03 februari 2002 19:10 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Ja en nee. De personen die het maken weten het, meer niet en zo houden we/ze het ook.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik vind de kleur nie mooiOp zondag 03 februari 2002 19:10 schreef Aikeleer het volgende:
Ik weet al hoe 't forum d'r uit gaat zien
De kleur is het enige wat wél mooi isOp zondag 03 februari 2002 19:18 schreef DMS het volgende:
[..]
Ik vind de kleur nie mooi
Virussen? Scan ze hier!
Wanneer gaat iedereen nou eens ophouden met dit soort nutteloze opmerkingen? Topix houdt zichzelf zeer goed als je kijkt naar het aantal requests. Het forum zelf is niet slecht. Hetgene waar de combinatie got en topix fout gaat is de support.Op zondag 03 februari 2002 19:11 schreef wildhagen het volgende:
..Of iemand die verstand heeft van programmeren?
Verwijderd
Niet android.Op zondag 03 februari 2002 19:11 schreef wildhagen het volgende:
Wie maken het eigenlijke? Androïd weer? Of iemand die verstand heeft van programmeren?
Verwijderd
Ik vind de kleur niet mooiOp zondag 03 februari 2002 19:20 schreef wildhagen het volgende:
[..]
De kleur is het enige wat wél mooi is
NopeOp zondag 03 februari 2002 19:11 schreef wildhagen het volgende:
Androïd weer?
Verwijderd
Wie maken dan wel specifiek de forum software of is dat ook geheimOp zondag 03 februari 2002 19:22 schreef ACM het volgende:
[..]
Nope
Kritiek is dus niet toegestaan? We zitten hier niet in Cuba/Noord-Korea/Irak hoor, maar in een land waar iedereen zijn eigen mening mag geven? Vind je dat niks? Fijn, dat mag.Op zondag 03 februari 2002 19:20 schreef Jasper het volgende:
[..]
Wanneer gaat iedereen nou eens ophouden met dit soort nutteloze opmerkingen?
Nu wel ja. Mag het na (hoelang?) anderhalf jaar?Topix houdt zichzelf zeer goed als je kijkt naar het aantal requests.
Hmm, zoek eens alle bugs op die er geweest zijn, of er (voor het grootste deel) nog steeds zijn (engelse data, regex-en die totaal niet werken, quote-in-quote problemen, code-tags die niet of niet goed werken, url-quote-problemen, stripslash-problemen, html-problemen, inlog/cookie-problemen, performanceproblemen van de eerdere versies, search-problematiek (die nog steeds niet helemaal opgelost zijn), icon-problemen, en zo nog ff door). Neem ook eens een kijke op bugs.topix.nl en schrik je dood.Het forum zelf is niet slecht.
Virussen? Scan ze hier!
Downloaden/kopen kan ook hoorOp zondag 03 februari 2002 19:24 schreef DMS het volgende:
[..]
Wie maken dan wel specifiek de forum software of is dat ook geheim
Verwijderd
Dat is ook gemaakt door iemandOp zondag 03 februari 2002 19:26 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Downloaden/kopen kan ook hoor
Sja, wanneer is iets geheim?Op zondag 03 februari 2002 19:24 schreef DMS het volgende:
Wie maken dan wel specifiek de forum software of is dat ook geheim
Een forum-pakket wat een forum zoals GoT aankan, is niet/nauwelijks te downloaden/kopen... Het wordt dus op maat gemaakt...Op zondag 03 februari 2002 19:26 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Downloaden/kopen kan ook hoor
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Idd, en dáar gaat het om. Leesbaarheid (en snelheid) boven alles, dat gelul over verouderd en met de tijd mee gaan mag achterwege blijven.Op zondag 03 februari 2002 19:10 schreef Destruction het volgende:
Waarom een nieuwe layout? deze is imo nog goed genoeg.. en geeft ook wat rust.
...
Verwijderd
Als je het niet verteld aan DMS dan is het geheim.Op zondag 03 februari 2002 19:27 schreef ACM het volgende:
[..]
Sja, wanneer is iets geheim?
Hmm is wel leuk om te weten wie het doen of welk bedrijf of waar ze het nou aan het downloaden zijn.Als je vindt dat het nog geen nut heeft om het te vermelden, is het dan geheim?
Hmmm ja ehhhh okeAls je vindt dat je het nog niet _wil_ vermelden omdat wellicht dingen nog kunnen wijzigen etc etc etc.
Beide punten gelden in enige mate, in dit geval voornamelijk punt1.
Kritiek is zeker wel toegestaan, maar we zien er graag een onderbouwing bij.Op zondag 03 februari 2002 19:26 schreef wildhagen het volgende:
Kritiek is dus niet toegestaan? We zitten hier niet in Cuba/Noord-Korea/Irak hoor, maar in een land waar iedereen zijn eigen mening mag geven? Vind je dat niks? Fijn, dat mag.
Verwijderd
Ahhh dus binenn 2 maanden hebben we hetOp zondag 03 februari 2002 19:33 schreef ACM het volgende:
[..]
Heel verhaal wat ik niet gaat quoten
Zoals ik vind dat "gelul over Leesbaarheid (en snelheid) boven alles" (je eigen woorden) ook achterwege mogen blijven bedoel je?Op zondag 03 februari 2002 19:31 schreef Nelis het volgende:
[..]
Idd, en dáar gaat het om. Leesbaarheid (en snelheid) boven alles, dat gelul over verouderd en met de tijd mee gaan mag achterwege blijven.
Virussen? Scan ze hier!
Tuurlijk mag er kritiek gegeven worden (in veel gevallen graag zelfsOp zondag 03 februari 2002 19:26 schreef wildhagen het volgende:
Kritiek is dus niet toegestaan? We zitten hier niet in Cuba/Noord-Korea/Irak hoor, maar in een land waar iedereen zijn eigen mening mag geven? Vind je dat niks? Fijn, dat mag.
Dat klopt helemaal, maar zoals jij ook weet levert android al een tijd geen support meer op topix@got. Vandaar dat heel veel van dit soort bugs er nog inzitten. Als er actief support gelevert zou worden, waren dit soort dingen er waarschijnlijk allang uit geweest.Hmm, zoek eens alle bugs op die er geweest zijn, of er (voor het grootste deel) nog steeds zijn (engelse data, regex-en die totaal niet werken, quote-in-quote problemen, code-tags die niet of niet goed werken, url-quote-problemen, stripslash-problemen, html-problemen, inlog/cookie-problemen, performanceproblemen van de eerdere versies, search-problematiek (die nog steeds niet helemaal opgelost zijn), icon-problemen, en zo nog ff door). Neem ook eens een kijke op bugs.topix.nl en schrik je dood.
Verwijderd
dan zal ik ook even mijn kritiek op jou geven, ik vind jou een naar mannetje.....hoe weet jij nou of android kan programmeren of nietOp zondag 03 februari 2002 19:26 schreef wildhagen het volgende:
ja lekker afgegeven op iemand anders ja, das lekker makkelijk......volgens mij ben jij iemand die altijd commentaar geeft maar nooit met oplossingen komt (gezien je opmerkingen in de verschillende topics)Hmm, zoek eens alle bugs op die er geweest zijn, of er (voor het grootste deel) nog steeds zijn (engelse data, regex-en die totaal niet werken, quote-in-quote problemen, code-tags die niet of niet goed werken, url-quote-problemen, stripslash-problemen, html-problemen, inlog/cookie-problemen, performanceproblemen van de eerdere versies, search-problematiek (die nog steeds niet helemaal opgelost zijn), icon-problemen, en zo nog ff door). Neem ook eens een kijke op bugs.topix.nl en schrik je dood.
Leuk hé, op de persoon flamen? Houd dan gewoon je mond, als je niks nuttigs bijdraagt.Op zondag 03 februari 2002 19:38 schreef KerStens het volgende:
[..]
dan zal ik ook even mijn kritiek op jou geven, ik vind jou een naar mannetje.....hoe weet jij nou of android kan programmeren of niet
Pardon? Beter lezen! Oplossingen zat geboden. Misschien moet jij dit topic ook eens beter lezen. Dan had je geweten dat er niks met die oplossing KON WORDEN GEDAAN![..]
ja lekker afgegeven op iemand anders ja, das lekker makkelijk......volgens mij ben jij iemand die altijd commentaar geeft maar nooit met oplossingen komt (gezien je opmerkingen in de verschillende topics)
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
pffffff flamen ja ........Op zondag 03 februari 2002 19:40 schreef wildhagen het volgende:
Leuk hé, op de persoon flamen? Houd dan gewoon je mond, als je niks nuttigs bijdraagt.
Pardon? Beter lezen! Oplossingen zat geboden. Misschien moet jij dit topic ook eens beter lezen. Dan had je geweten dat er niks met die oplossing KON WORDEN GEDAAN!
Verwijderd
Op welke manier wordt er de allesbepalende stresstest gedaan?Op zondag 03 februari 2002 21:56 schreef ACM het volgende:
Goed, hopelijk zijn jullie weer afgekoeld.
Mochten er nog vragen zijn, als ze niet te erg informatie "eisend" zijn, dan willen we ze best beantwoorden
en wat zijn de eisen behalven 40k+ users aan kunnenOp zondag 03 februari 2002 22:03 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Op welke manier wordt er de allesbepalende stresstest gedaan?En zoja, met welke parameters..
Dat is iets waar we nog niet helemaal over uit zijnOp zondag 03 februari 2002 22:03 schreef Gordijnstok het volgende:
Op welke manier wordt er de allesbepalende stresstest gedaan?En zoja, met welke parameters..
Sja, alle "default eisen" van een forum, maar dan opgeschaalt naar 40k+ usersOp zondag 03 februari 2002 22:14 schreef yeadder het volgende:
en wat zijn de eisen behalven 40k+ users aan kunnen???
Ja, daar hebben we een hardstikke goede tool voor gevonden. Nl "phpMyAdmin"Op zondag 03 februari 2002 23:08 schreef JvS het volgende:
En de huidige functionaliteit (Uitgebreid rechten systeem enzo).
Ik hoop ook een beetje een fijne back-end BTW.
Op zondag 03 februari 2002 23:11 schreef ACM het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we een hardstikke goede tool voor gevonden. Nl "phpMyAdmin"
Klinkt alsof je niet wil dat ik dat ga bedienenOp zondag 03 februari 2002 23:11 schreef ACM het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we een hardstikke goede tool voor gevonden. Nl "phpMyAdmin"
//
Ach, waarom zouden modjes niet gelijk op de DB mogen werken?Op zondag 03 februari 2002 23:57 schreef JvS het volgende:
Klinkt alsof je niet wil dat ik dat ga bedienen.
Waarom hebben we eigenlijk forum software nodig? We maken een faq hoe select / update en insert SQL statements werken en dan zijn we toch klaar?Op maandag 04 februari 2002 00:14 schreef ACM het volgende:
[..]
Ach, waarom zouden modjes niet gelijk op de DB mogen werken?
Verwijderd
Ja precies, kom maar op met dat passwordOp maandag 04 februari 2002 00:14 schreef ACM het volgende:
[..]
Ach, waarom zouden modjes niet gelijk op de DB mogen werken?
Heel stiekem en heel toevallig helemaal nietOp maandag 04 februari 2002 00:10 schreef man-o-script het volgende:
is het niet heel stiekem gebaseerd op de nieuwe phpBB 2.0??
waarom een database? we nemen gewoon iedereens mailadres en forwarden elkaar alle berichtenOp maandag 04 februari 2002 00:16 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Waarom hebben we eigenlijk forum software nodig? We maken een faq hoe select / update en insert SQL statements werken en dan zijn we toch klaar?
Professioneel Hyves-weigeraar
//
Verwijderd
Goed idee.Op maandag 04 februari 2002 08:33 schreef KerStens het volgende:
is het misschien ook mogelijk om een soort van bookmarklijstje te krijgen zodat je de topics die je interessant vind gelijk op kan vragen?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Microsoft Stresstest ToolkitOp zondag 03 februari 2002 23:00 schreef ACM het volgende:
[..]
Dat is iets waar we nog niet helemaal over uit zijn
We hebben wel een leuk ideetje, maar mocht iemand hier nog wat bedenken dat als stresstest makkelijk voldoet, zonder dat we daarvoor moeten schaduwdraaien (technisch onmogelijk door gebrek aan support van topix) met het huidige forum, dan horen we dat graag.
Parameters? Sja, alle got-members waarschijnlijk en een zo groot mogelijke subset van de huidige database.
[..]
Sja, alle "default eisen" van een forum, maar dan opgeschaalt naar 40k+ users
Dus nog steeds de default eisen zoals vlotte verwerking van (liefst) elke willekeurige data request etc etc etc.
Apache Benchmark (ab)Op maandag 04 februari 2002 08:42 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Microsoft Stresstest ToolkitKun je het zo zwaar maken als je wilt.
You've gotta be kidding?Op maandag 04 februari 2002 10:24 schreef Nielsz het volgende:
Nieuw forum? Heb ik wat gemist?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq