pioneer receiver i.c.m Magnat boxen

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• Stofkapje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08 15:08
Ik ben van plan om een nieuwe receiver te kopen aangezien ik nu nog een receivertje heb met allen pro logic (dus zonder die dts fratsen enzo). Nu is mijn oog gevallen op de Pioneer vsx-d810s. Ik heb hier nog wel van die Magnat zuilen staan. Nu wil ik vragen of iemand wat kan zeggen over de combinatie magnat met deze versterker? Alvast bedankt!!!

Verwijderd

Heej,

Ik ben de gelukkige bezitter van een Pioneer VSX909 RDS-G met Magnat Symbol 5100A set.

Ik vind deze combinatie erg natuurlijk klinken (nadat ik een LEUK avondje besteed heb met alles op elkaar afstemmen). Hiervoor had ik een combinatie van Akai, sony enz. boxen op mijn Pioneer staan. De Magnats waren een hele verbetering.

Ik heb het ook getest met vergelijkbare boxen (qua prijsklasse) en de Magnats kwamen voor mij het beste uit de tests.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Marantz heeft hele goeie betaalbare receivers.
en hebben een mooi geluidje.

zie mijn signature voor mij eigen Marantz.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
CiTRiX schreef op 01 February 2002 @ 14:41:
Ik ben van plan om een nieuwe receiver te kopen aangezien ik nu nog een receivertje heb met allen pro logic (dus zonder die dts fratsen enzo). Nu is mijn oog gevallen op de Pioneer vsx-d810s. Ik heb hier nog wel van die Magnat zuilen staan. Nu wil ik vragen of iemand wat kan zeggen over de combinatie magnat met deze versterker? Alvast bedankt!!!
Hoe moeten wij da weten :) Elke combinatie klinkt weer anders. Bij een goeie versterker moet elke speaker klinken (omdat hij het signaal niet/nauwelijks vervormd)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56
En zie dit topic voor meer receivers en speakers, maar lees vooral even de policy van A/V, het stuk met 'wat moet ik kopen?'.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.