Op zaterdag 23 februari 2002 20:05 schreef Xanandu het volgende:
[..]
Doe's een echte foto

Ben altijd geinteresseerd in de mensen die hetzelfde hebben staan.
Alleen jammer van die vx620, rare verhouding ook 10 mile<>1mile (euro's). BTW, waarom je die sub in huis haalt is mij een raadsel

(raar dat euro tekentje niet werkt

)
Verhouding??? is die er nog dan
Ik ging er van uit dat ik een kleine huiskamer ging behouden, dus ik op zoek naar 5.1 satelites met aanvulling van 2 zuiltjes...na jaren gemodderd met keuzes eindelijk meteen een goeie alround receiver voor redelijk bedrag gevonden...de 620. daarop moesten toch leuke sets passen..dacht ik...niet dus, alles of niet naar wens van mij op geluidsgebied (satelites doen weinig geven in bepaalde laag-mid range) en aan de andere zijde dus een vriendin die niets mooi vind

Totdat we samen een elegante zaak binnen traden en ook samen deze Piega's zagen...luisteren dan maar, WHOA das mooi!, willen we die?
Quanta Costa? (ZOVEEL????)

(beraadslagen op zaterdag middag over toekomstige invulling van leefomgeving en jarenplan in combinatie met het budget (en de fijne winstdeling van 2001)) We gaan terug naar de winkel en gaan een mooie prijs stellen

ZXO gezegd zo gedaan. ik heb de beste man overtuigd van een snelle en juiste levering diezelfde avond nog (prettige samenwerking en handelen) en met een knipoog van zijn kant, schudden wij nog niet de helft van de totaalwaarde op tafel bij de beste man (hij maakt er nog winst op). Lang verhaal, maar ja...
de 620 is dus eerder aangeschaft en de Sub ook al...
nu ga ik binnenkort verhuizen en dan koop ik pas (na goed zoeken) een passende geluidsvoeder voor de Piega's