Hoe zien jouw speakers er uit??

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.102 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey ik heb 2 Acoustic Audio speakers op m'n kamer staan. Heb geen foto's. heb er niet echt goede dingen over gehoord, maar ik vind ze wel goed klinken, en ze gaan ook lekkker hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:49
/offtopic
kleine overview (slecht kwali ja, klotecam )
Meer licht erop zetten (veel licht, niet het peertje dat in de kamer staat)

Scheelt een enorme peut ruis
/offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 19:42 schreef yhtomit het volgende:
Niet echt close-up maar ze zijn te zien ...

[afbeelding]

Centre staat onder m'n tv, heb ik de lades uit de kast voor moeten slopen maar het ziet er wel cool uit...
De Mission 735, tja mooie speakers, heb zelf de 733 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:58

Gutteguttegut

CEO of TFD

Deze set word aangeschaft als mn spaarpot vol is!
Afbeeldingslocatie: http://www.piega.ch/images/piega-p4.jpg

En deze sub komt er dan bij.
Afbeeldingslocatie: http://www.rel.net/images/StrataIII/StrataIII_medium.jpg

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 18:39

bAm

Nu hebben jullie wel allemaal van die pracht speakers en versterkerst, maar alsdie dan op je comp aangesloten zijn moet je toch ook wel een degelijke geluidskaart hebben, dus ff offtopic vraag, welke geluidskaart gebruiken de meeste?

vind die onboard soundblaster nou nie echt bepaald goed klinken op me jbl's vandaar dat ik dit vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze :

[img][url="http://cazemier.fol.nl/sp2.GIF"]http://cazemier.fol.nl/sp2.GIF[/url][/img]

[img][url="http://cazemier.fol.nl/s1.gif"]http://cazemier.fol.nl/s1.gif[/url][/img]

(sorry voor de ruk kwaliteit (webcam) )

ik heb ze helemaal zef gebouwd.
2X monarch 100w rms 8ohm 9.2 inch woofers
1X midtoners gekregen van een audiofiel weet alleen neit welk merk klinken in ieder geval heel goed.
1X ribbon tweeter
IK vind deze speakers een ongelooflijk mooi geluidje hebben :7 .

ik stuur ze aan met een NAd 304pe amp :9~ .

en waag het niet ze af te kraken ;)
want ik ben er heel trots op dat ik dit vanaf mn 14e op mn kamer heb staan :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op zaterdag 02 februari 2002 21:34 schreef bAm het volgende:
Nu hebben jullie wel allemaal van die pracht speakers en versterkerst, maar alsdie dan op je comp aangesloten zijn moet je toch ook wel een degelijke geluidskaart hebben, dus ff offtopic vraag, welke geluidskaart gebruiken de meeste?

vind die onboard soundblaster nou nie echt bepaald goed klinken op me jbl's vandaar dat ik dit vraag
Ik heb een Creative Soundblaster Audigy Retail, via m'n Sony versterkertje (Ja, ik weet het :) ) naar m'n Mission M73's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53

Jag

Op zaterdag 02 februari 2002 12:45 schreef w00Dy het volgende:
nou nou,
je maakt effe een typ fout en ze hebben je bij je pietje...
Weet je wat ik nou errug vreemd vind:
[topic=338465/6/25]

zoeken naar w00Dy, daar staat net hetzelfde, en er kraaide geen haan naar ?!?!?

Als ik hier de grote jan wou uithangen had je wel een hele andere studioconfiguratie gezien hoor !!!

Voor de slechte verstaander van mijn vorige post, ik heb ze niet helemaal zelf betaald, maar dan mag ik zeker niet claimen dat ze van mijn zijn ?! |:(
M'n pa is een grote audiofiel die ondertussen al aan zijn 2de set B&w's is. Hebben jullie de link nu ?

En sla me niet af als één of andere n00b die hier wat loos komt zitten posten, ik heb wel degelijk verstand van audioapparatuur
Doe eens ff relexed man, hoe kunnen wij nou weten wat jij wel en niet van audio af weet :? Als ik iemand die 19 jaar oud is zie posten dat hij 801's heeft, denk ik ook gewoon dat het een grap is. En zeker als hij vervolgens overgaat op 802's neem ik hem niet serieus meer. Dan denk ik echt dat diegene ons in de zeik aan het nemen is :). En JvS wa ook niet de enige die het dacht.
Dus of het nou wel of niet waar is, het was zeker niet gek om te denken dat het een grap was.

Overigens zou ik van mijn eigen setup erg graag foto's maken, maar dat is nogal lastig aangezien ik geen digicam heb :P. Maar aangezien ik al een tijdje rondloop met het idee om die een keer te lenen, ga ik dat maar eens in praktijk brengen denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Mijn laatste aanwinst

Afbeeldingslocatie: http://www.bose.nl/home_audio/ht_speakers/vcs30/images/pil_vcs30.jpg

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splatter
  • Laatst online: 26-11-2021

Ik had eerst een Terratec EWX 24/96 met vergulde RCA-connectortjes. Hele mooie kaart maar hij had nogal wat vertraging in spelletjes. en soms speelde ie geluid in filmpjes op een verkeerde frequentie af. Nu heb ik een audigy player, en die bevalt me zeer goed. Ik heb absoluut niet het gevoel dat ik geluidskwaliteit heb ingeleverd ofzo..
Alleen moet ik nu zo'n 3,5mm jack kabel gebruiken. Daar zit ik af en toen nog wel eens mee ;) (hoewel ik daar ook een kabel met vergulde connectors voor heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 22:06 schreef Jag het volgende:

[..]

Doe eens ff relexed man, hoe kunnen wij nou weten wat jij wel en niet van audio af weet :? Als ik iemand die 19 jaar oud is zie posten dat hij 801's heeft, denk ik ook gewoon dat het een grap is. En zeker als hij vervolgens overgaat op 802's neem ik hem niet serieus meer. Dan denk ik echt dat diegene ons in de zeik aan het nemen is :). En JvS wa ook niet de enige die het dacht.
Dus of het nou wel of niet waar is, het was zeker niet gek om te denken dat het een grap was.

Nou nergens nie om ofzo of hij ze nou wel of niet heeft interreseert mij even niet. Ik vind het van modjes die amper ouder zijn zwaar beneden pijl om op leeftijd te zeuren.. Als ik nou een reactie zou geven op een advies van jou van hej jij bent uit 1981 wat zou jij dr nou van weten dan heb ik het gedaan.. Ik snap dat mensen zich kunnen gaan ergeren aan mensen die lopen liegen maar stel dat zo'n persoon niet liegt boort iedereen die net een jaartje ouder is wel die persoon in de grond

Overigens zou ik van mijn eigen setup erg graag foto's maken, maar dat is nogal lastig aangezien ik geen digicam heb :P. Maar aangezien ik al een tijdje rondloop met het idee om die een keer te lenen, ga ik dat maar eens in praktijk brengen denk ik :).
Nou nergens nie om ofzo of hij ze nou wel of niet heeft interreseert mij even niet. Ik vind het van modjes die amper ouder zijn zwaar beneden pijl om op leeftijd te zeuren.. Als ik nou een reactie zou geven op een advies van jou van hej jij bent uit 1981 wat zou jij dr nou van weten dan heb ik het gedaan.. Ik snap dat mensen zich kunnen gaan ergeren aan mensen die lopen liegen maar stel dat zo'n persoon niet liegt boort iedereen die net een jaartje ouder is wel die persoon in de grond. Van een modje had ik al helemaal verwacht dat hij dergelijk commentaar voor zich zou houden. Zeker weten doe je het toch nooit.. Ik kan ook foto's maken van de buurman zijn 801 en hier posten.. Ik begrijp de reacties wel maar vind ze zeker niet tactvol van mensen die een voorbeeld zouden moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splatter
  • Laatst online: 26-11-2021
Op zaterdag 02 februari 2002 22:13 schreef Driez het volgende:

[..]
..boort iedereen die net een jaartje ouder is wel die persoon in de grond...
pfff asjeblieft zeg :D
hij wordt gewoon in twijfel getrokken, en dat vind ik heel normaal als je een niet-zelfgemaakt-plaatje post van een speaker van 15k en dan het het verkeerde typenummer geeft.

btw: ik geloof het wel, maar ik ben niet jaloers want die dingen zien er niet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond

[..]

Nou nergens nie om ofzo of hij ze nou wel of niet heeft interreseert mij even niet. Ik vind het van modjes die amper ouder zijn zwaar beneden pijl om op leeftijd te zeuren..
Ik moet me er buiten houden, ik weet het. Waarom doe ik dit dan toch? Dat weet ik niet.....

Magoed: Er werd niet zozeer over de leeftijd an sich gemekkerd. Er werd opgemerkt dat B&W 801's nogal prijzig zijn. Zeker voor iemand die maximaal maar een paar jaar de tijd heeft gehad het geld ervoor te verdienen. Vooral ook omdat de ruimte die er voor nodig is om ze tot hun recht te laten komen nou ook niet bepaald klein is (dat laatste stond er idd niet bij, maar kwam wel meteen bij mijn omhoog borrelen)

Als persoon dan een paar posts later weer beweerd een type lager te hebben, dan komt dat vreemd over.

Bovendien vond ik de posts waarin dat werd aangestipt helemaal niet zo aanvallend. De meeste waren in de trant van "jij had toch 801's?" en in de wat langere posts stons precies hetzelfde als in de deze :o

Magoed, ik weet dat het wel kan. De vader van een collga van me heeft ook een groothandel in dit soort spul. En hij kan iig lekker luisteren :). Maar niet bepaald echt goedkoop kopen. Wel wanneer er spullen wat beschadigd zijn, maar hij wordt nou niet bepaald gematst tov anderen. Dus dat betekend dat voor speakers als de 801/802 nog steeds een behoorlijke bak geld betaald moet worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 00:31

Sick Nick

Drop the top!

Yamaha SW1000XG, professionele geluidskaart *D
Audio Converter Stereo 20 bit resolution ADC; Stereo 18 bit resolution DAC; Stereo 24 bit resolution internal processing

SNR (A-weighted) less than 94dB

Playback Rate 48 / 44.1 / 22 / 11 / 8 KHz
Afbeeldingslocatie: http://www.yamaha.com/images/sw1000xg.gif
http://www.yamaha.com/cgi-win/webcgi.exe/Features/?gPRC00005SW1000XG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, het topic bestaat meer uit kant en klaar uit de winkel getrokken speakers dan riante zelfbouwproducten. Met alle respect, maar het degradeerd 't wel een beetje tot etalage van 'kijk eens wat ik voor een doekoes uitgegeven heb'.

Ik waardeer 't meer als 't zelfbouwers zijn, waarvoor je naast een zak knikkers ook nog wat inhoudelijke kennis aan boord moet hebben. Dat zou het topic veel leuker maken. Nu zit ik veel tegen die godsgruwelijke kant en klare fabrieksplaatjes van 5.1 setjes aan te kijken.

Ik raad iedereen aan deze even te lezen en dan nog eens goed naar zijn fabrieksspeaker te kijken en afvragen of dat zelfbouwen misschien toch wel veel leuker is dan kant en klaar kopen.

http://www.speakerbuilding.com/content/1044/

Nogmaals, geen flame intended, maar een show off van mooie fabrieksspeakers vind ik wat saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

[..]

Nou nergens nie om ofzo of hij ze nou wel of niet heeft interreseert mij even niet. Ik vind het van modjes die amper ouder zijn zwaar beneden pijl om op leeftijd te zeuren.. Als ik nou een reactie zou geven op een advies van jou van hej jij bent uit 1981 wat zou jij dr nou van weten dan heb ik het gedaan.. Ik snap dat mensen zich kunnen gaan ergeren aan mensen die lopen liegen maar stel dat zo'n persoon niet liegt boort iedereen die net een jaartje ouder is wel die persoon in de grond. Van een modje had ik al helemaal verwacht dat hij dergelijk commentaar voor zich zou houden. Zeker weten doe je het toch nooit.. Ik kan ook foto's maken van de buurman zijn 801 en hier posten.. Ik begrijp de reacties wel maar vind ze zeker niet tactvol van mensen die een voorbeeld zouden moeten geven.
Het was niet aanvallend bedoeld hoor tegen hem :). Hij trok alleen zo ontzettend van leer tegen JvS (die gewoon dacht dat hij een grap maakte), en daar moest ik even wat van zeggen, that's all :).
En dat jonge mensen al best een flinke set kunnen hebben weet ik uit eigen ervaring, ik heb toch ook al best een klein kapitaal uit gegeven (en many more to come :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Op zaterdag 02 februari 2002 22:53 schreef Wekkel het volgende:
Hmm, het topic bestaat meer uit kant en klaar uit de winkel getrokken speakers dan riante zelfbouwproducten.

Ik waardeer 't meer als 't zelfbouwers zijn, waarvoor je naast een zak knikkers ook nog wat inhoudelijke kennis aan boord moet hebben.
sorry voor de wat crappy pics. Met de ene hand een bouwlamp balnceren en met de andere fotoos maken is mischien wat te veel gevraagd op de late zaterdagavond :D

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/files/speaker/image_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/files/speaker/image_4.jpg

En zoals het een echte zelfdoe-er betaamd is dit niet echt wat ik wil, maar juist datgene wat ik als volgende ga maken >:)

En ik heb er een hele goede reden voor: nu ik ben verhuisd, heb ik geen plek voor deze lummel(s)!
Het plan is dus nu om met dezelfde componenten die je hierin kan zien (scanspeak 18w/8546 en een raven R1.0) 2 kleine gesloten monitoren te maken en de bas hiervan electronisch op een aanvaardbaar niveau te brengen. De plannen zijn eigenlijk al compleet rond, het wachten is nu nog op geschikte meetapparatuur. En het eerste wat ik na deze post ga doen, is een mailtje -dat ik net zie binnenkomen- beantwoorden, waarin bevestigend wordt geantwoord op mijn voorstel om samen de nodige meetapp. te kopen. I'll keep you posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Op zaterdag 02 februari 2002 22:53 schreef Wekkel het volgende:
http://www.speakerbuilding.com/content/1044/
Geef dan het linkje naar de homepage van de man zelf :P
tony gee's humble homemade hifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

Op zaterdag 02 februari 2002 23:43 schreef Lampje het volgende:

[..]

Geef dan het linkje naar de homepage van de man zelf :P
tony gee's humble homemade hifi
Wel een vette shit volgens mij..

Check DIT ook 's..
Speakerkabel gemaakt van Cat 5 netwerkkabel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
owkee, dan hier de rechterhelft van het setje speakers waar ik op het moment het meest naar luister. (Wat eigenlijk nergens voor nodig is, want ik heb een stel 3xbetere speakers gewoon op zolder, in opslag liggen, maar ik ben lui en deze zijn mooi wit)

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/files/speaker/jamo.jpg

slecht van me hè? :+
Hier verspeel ik een hoop credits mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 14:43 schreef Polle het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind ze nog steeds prachtig (Ze passen perfect bij m'n carpet), en over het geluid heb ik ook niet te klagen. Voor dat geld dan.

BTW : Mission's M73
jaaa mission roeleerd die heb ik ook aleen dan de 700 serie en of dat strakke speakers zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 23:59 schreef Lampje het volgende:
owkee, dan hier de rechterhelft van het setje speakers waar ik op het moment het meest naar luister. (Wat eigenlijk nergens voor nodig is, want ik heb een stel 3xbetere speakers gewoon op zolder, in opslag liggen, maar ik ben lui en deze zijn mooi wit)

[afbeelding]

Ze zien dr toch mooi uit :P
en als pc speaker te doen en nemen geen veel plaats in :D

<edit>
Wat doe je trouwens met je eerder gebouwde kasten ?
Studeer je in enskedee ? Als je ze kwijt wil wil ik ze wel eens beluisteren enzo vind ze mooi en als het geluid naar mijn zin is ben ik wel berijd tot een leuk bod
<edit2>
Ik zie dat je de drivers wil gaan gebruiken voor een 2e project ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
over die "ouwe" kasten:
Als ik mezelf een beetje goed inschat: dan gaan ze driverloos eerst een tijd uit de weg staan (denk aan een schuur/zolder) met het plan om ze na verloop van tijd weer in gebruik te nemen. Maar mijzelf kennende zijn tegen die tijd de plannen weer dusdanig gewijzigd en de ideeën weer zo veranderd dat ze hoogswaarschijnlijk gebruikt gaan worden om de kachel mee aan te maken.

idd, die drivers ga ik in een nieuwe speaker gebruiken. Ze zijn trouwens niet goedkoop: die woofers kosten zo'n beetje 180 euro/stuk, de tweeters 217 dollar (maar wanneer je ze in huis hebt zullen ze eerder iets van 350 euro/stuk hebben gekost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wegens behoefte aan zelfbouw-foto's zal ik ook eens een poging wagen.

Ik heb sinds een paar maanden deze zelfgebouwde speakers staan (foto dus niet van mij, ik heb geen fototoestel). Die van mij zien er trouwens een stuk mooier uit dan deze op dit plaatje (of mag ik dat niet zeggen? :))
Afbeeldingslocatie: http://www.visaton.de/bilder/fotos/gross/starlet.jpg

Sinds vandaag heb ik de tweeters vervangen door dit type, wat zeker een verbetering is. De units voor m'n center en surroundspeakers heb ik ook gisteren opgehaald, dus ik heb nog genoeg te doen voorlopig :).

Ze hebben me alles inclusief 750 gulden gekost tot gisteren. De nieuwe tweeters waren 40 euro per stuk maar de oude tweeters gebruik ik voor m'n surroundspeakers, dus in totaal hebben deze twee frontspeakers me nu zo'n 800 gulden gekost denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 00:31 schreef Lampje het volgende:
Maar mijzelf kennende zijn tegen die tijd de plannen weer dusdanig gewijzigd en de ideeën weer zo veranderd dat ze hoogswaarschijnlijk gebruikt gaan worden om de kachel mee aan te maken.
Je zou ze kunnen verkopen aan iemand die er dan bijvoorbeeld iets goedkopere units in wil bouwen. Die kasten zijn veel te mooi om weg te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zaterdag 02 februari 2002 17:01 schreef Mystic_Jack het volgende:

[..]

Hee, wat leuk, ik had deze speakers ook hier gepost, maar dan de mijne. :)

Is dat ook de '94 versie?

Ik stuur ze met deze versterker aan.
[afbeelding]
Een Electrocompaniet ECI-2
Dat is ook 94 dus :)
Ben er nog steeds erg tevreden over :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Op zondag 03 februari 2002 00:53 schreef Nikel het volgende:
Die kasten zijn veel te mooi om weg te gooien.
Ikke ben nogal makkelijk in dat soort dingen: "wood is cheap". Ik houd niet zo van het bewaren van spullen.
Verkopen doe ik niet, daarvoor zijn ze te specifiek en teveel "mijn kindjes".
* Raymond =weirdo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Op zondag 03 februari 2002 01:33 schreef Lampje het volgende:

[..]

Ikke ben nogal makkelijk in dat soort dingen: "wood is cheap". Ik houd niet zo van het bewaren van spullen.
Verkopen doe ik niet, daarvoor zijn ze te specifiek en teveel "mijn kindjes".
* Jag =weirdo
Dus je gooit je kinderen liever in de openhaard dan dat je iemand anders de voogdij geeft :P ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Op zondag 03 februari 2002 01:36 schreef Jag het volgende:

[..]

Dus je gooit je kinderen liever in de openhaard dan dat je iemand anders de voogdij geeft :P ;)?
doormidden hakken was de testcase, als ik het goed herinner :)

en idd: Ik stook ze liever op dan dat ik ze verpats :Y)

ik denk trouwens dat -gezien de hoeveelheid bitumen ed. in de speaker- het grofvuil een reëlere oplossing is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:27
Dat heet toch kindermishandeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B&W rulez!!!!!!!!

zelf heb ik vor mijn PC harnam/kardon 0+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 09:45

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Afbeeldingslocatie: http://www.w-dasc.com/~jscheppers/pics/technics/technics1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.w-dasc.com/~jscheppers/pics/technics/technics2.jpg

Deze speakers hebbik van een goeie vriend(Nigelator, u vast wel bekend) van me gekregen. Ze zitten nu op mijn Technics SA DX-750(jep, I love Technics!!!)
Komt lekker geluidje uit, maar niet zo gruwelijk als de meeste pics hier doen geloven :)

(X-squeeze me for the bad pics)

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Plaatjes zetten vanaf Geocities zou niet mogelijk zijn... hmm :( :(

Volg onderaan de links en bekijk de 2 mooiste van m'n set :9

B&W CDM C NT, REL Storm III (De Center krijgt deze zomer gezelschap van CDM 1 NT's :P )

REL Sub
B&W Center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 20:16
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~y.dvries/omni1.jpg

En ja, dit zijn dus van die speakers uit een busje, ben ik goedkoop tweedehands aangekomen en voor dat geld doen ze het goed.

Afbeeldingslocatie: http://members.aol.com/mperlitsc1/tips/deal.jpg
:D lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 11:23
Op zondag 03 februari 2002 01:39 schreef Lampje het volgende:

[..]

doormidden hakken was de testcase, als ik het goed herinner :)

en idd: Ik stook ze liever op dan dat ik ze verpats :Y)

ik denk trouwens dat -gezien de hoeveelheid bitumen ed. in de speaker- het grofvuil een reëlere oplossing is
Dat vind ik nou echt zonde, maak toch liever iemand blij met de kasten.

Kunnen ze er zelf nieuwe drivers in zetten. Ik houd me wel aanbevolen voor de kasten. :)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 12:09 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Dat vind ik nou echt zonde, maak toch liever iemand blij met de kasten.

Kunnen ze er zelf nieuwe drivers in zetten. Ik houd me wel aanbevolen voor de kasten. :)
Hehe :)

/me denk dat lampje maar geen echte kinderen moet krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-02-2023

[afbeelding]

deze heeft mijn pa. ze geven inderdaad lékker ranzig geluid :D

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
  • Laatst online: 19:47
Op dat paar jamo's speelt mn broertje :)

Voor de grap eens aan mn vincent sv 233 gehangen toen ik daar nog op speelde, klonk erg goed voor die goedkope krengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MidiMaze
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:09

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

k zal strakkies ff een shotje maken van mn zelfbouw project met visator speakers, kunnen 200 watt continu aan, dus blazen op de flat.... hehehe

blabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 16:30 schreef MidiMaze het volgende:
k zal strakkies ff een shotje maken van mn zelfbouw project met visator speakers, kunnen 200 watt continu aan, dus blazen op de flat.... hehehe
Je bedoelt waarschijnlijk Visaton en daarvan de Vox251, die heb ik trouwens hier staan :D :D. Moet eens een pic maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 02:56 schreef Flint123 het volgende:
Plaatjes zetten vanaf Geocities zou niet mogelijk zijn... hmm :( :(

Volg onderaan de links en bekijk de 2 mooiste van m'n set :9

B&W CDM C NT, REL Storm III (De Center krijgt deze zomer gezelschap van CDM 1 NT's :P )

REL Sub
B&W Center
nou zo mooi als die van mij zijn ze toch niet hoor!
Afbeeldingslocatie: http://www.eynstein.nl/ai/15348.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op zondag 03 februari 2002 22:42 schreef LindaVanKessel het volgende:

[..]

nou zo mooi als die van mij zijn ze toch niet hoor!
[afbeelding]
Zoowwwwwwwwwww die zullen blazen.

Of omvallen als het raam openstaat :D

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Op vrijdag 01 februari 2002 15:06 schreef Go0s het volgende:
[afbeelding]

Gekocht voor 130 gulden :)
is het goed geluid ???
ik ga hem ook halen...mijn speakers zijn mol
(philips mms180)
no pic kan niet vind
en heb geen digi/web cam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreystegeman
  • Laatst online: 22-11-2002
Ik heb een versterker van JBsystems van 2x 600 Watt. (dezelfde als die ze in discotheken gebruiken)

Daarop staan 2 speakers van 500 Watt aangesloten.(Bose)
Dan heb ik een surround set staan.
2 boxen voor. (120 Watt per box)
2 boxen achter (ook 120 watt per box)
1 subwoofer maar die hoor je niet meer als de 500 Watt boxen aanstaan.

2x 500 Watt boxen aan de zijkant voor extra bass en geluid.

Is net een discotheek als ik voor de px zit.

(is vooral nice met spellen zoals Tactical Ops, Unreal, e.d.)

AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Dan nog je bas bewerken met Waves Native Powerpack -> Maxxbass en kicken maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heyyyyyy die pioneer speakers heb ik hier ook. MOOOOOIIII EN LEKKER GELUID komt daar uit! plus nog 5.1inspire en 2x140watt sony speakers.

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi_S2
  • Laatst online: 23-08 08:38

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Ik heb de 638 *D in combinatie met de REL Q50 :9
Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~igotgame/profile.gif
Surround Receiver en boxen volgen nog. Zodra ik weer een beetje geld heb. ;)

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:32
JBL - TLX 171

SPECIFICATIONS:
General Section
Sensitivity (2.83V @ 1m): 90
Impedance: 8
Feature 1: 8"
Midrange Driver: 4"
High-Frequency Driver: 10mm titanium laminate
Recommended Power Amplifier Range: 10 - 150 watts
Dimensions
(H x W x D): 33 7/8 x 10 1/4 x 12 7/16"
Frequency Response (±3dB): 35 - 25kHz
http://manuals.harman.com/JBL/HOM/Owner's%20Manual/TLX171%20om.pdf

Geweldige speakers, strak laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb inmiddels 3 sets BNS 382 staan:

Afbeeldingslocatie: http://www.dj-triplem.com/urpicshere/bns_382.jpg

Ja ik weet het, 3 sets?! Ik had er 1, van m'n vader gehad, en die dingen klinken zo mooi dat ik er meer wilde.. Toen zag ik er 2 te koop staan, op allebei een bod gedaan en ik kon ze allebei ophalen.. Dus nu heb ik 6 van die joekels..

Can you spell home cinema? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet

[afbeelding]

:o Ga je schamen jij !! ;)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze zojuist aangeschaft, ze moeten alleen nog even binnenkomen bij de dealer arriveren.

http://www.mordauntshort.com/MordauntShort/Mordaunt1/products/Declaration/THXSelect.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Afbeeldingslocatie: http://www.sdmmultimedia.com/images/enceintes/kit/polaris.jpg

en dan alleen de 2 zuilen zeg maar ....

in de praktijk:

links
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/abulder/woei1.jpg

en rechts
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/abulder/woei2.jpg

= 2x Jamo Studio 160, was goedkoop en klinkt prima in een klein kamertje op een Aiwa amp...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipo
  • Niet online
Op maandag 04 februari 2002 12:54 schreef dreeke het volgende:
[afbeelding]

in de praktijk:

links
[afbeelding]

en rechts
[afbeelding]

= 2x Jamo Studio 160, was goedkoop en klinkt prima in een klein kamertje op een Aiwa amp...
damn wat een zooitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Op zondag 03 februari 2002 23:26 schreef Audi_S2 het volgende:
Ik heb de 638 *D in combinatie met de REL Q50 :9
[afbeelding]
Surround Receiver en boxen volgen nog. Zodra ik weer een beetje geld heb. ;)
Hele fijne speakers vind ik dat, beetje prijzig wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Op maandag 04 februari 2002 12:59 schreef Leipo het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/files/woei1.jpg

damn wat een zooitje :)
Jij hebt zeker nooit op kamers gewoond? Bedden zijn de meest ideale tijdelijke opslagplaatsen voor losse pruttel :)

Een lekker groot oppervlak gecombineerd met een fijne werkhoogte en een gegarandeerd dagelijkse "aanpakperiode" (slapen onder troep doe je toch niet, dus je hebt alles in ieder geval 1x per dag in de handen)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 13:22 schreef Lampje het volgende:

[..]

Jij hebt zeker nooit op kamers gewoond? Bedden zijn de meest ideale tijdelijke opslagplaatsen voor losse pruttel :)

Een lekker groot oppervlak gecombineerd met een fijne werkhoogte en een gegarandeerd dagelijkse "aanpakperiode" (slapen onder troep doe je toch niet, dus je hebt alles in ieder geval 1x per dag in de handen)

:D
OP kamers wonen is ook een echte sport..
Zoveel mogelijk spullen in een zo klein mogelijke ruimte stoppen en toch je pc en je bed kunnen berijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Gelukkig geen foto's van mijn oude studentenkamer gepost... Dat was ook een enorme teringzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 04 februari 2002 13:55 schreef Wekkel het volgende:
Gelukkig geen foto's van mijn oude studentenkamer gepost... Dat was ook een enorme teringzooi.
Ok, ik ga nu ff een filmpje van mijn kamer een paar maanden geleden posten :P. Tegenwoordig issie anders ingericht, maar de muziek is toepasselijk en m'n hifisetje staat er halverwege ook half gaar op :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 12:37 schreef Darkman het volgende:
Ik heb deze zojuist aangeschaft, ze moeten alleen nog even binnenkomen bij de dealer arriveren.

Afbeeldingslocatie: http://www.mordauntshort.com/MordauntShort/Mordaunt1/products/Declaration/Dec-graphics/thxpicnew.jpg
phat!!

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:43

Eraser127

Nijkerk

Deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.jdr.com/images/products/acs54.jpg

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Op maandag 04 februari 2002 16:50 schreef Eraser127 het volgende:
Deze:

[afbeelding]
ey...wat voor zijn dat? nooit eerder gezien geloof ik. Zien er wel lollig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Op maandag 04 februari 2002 12:54 schreef dreeke het volgende:
[afbeelding]

in de praktijk:

links
[afbeelding]

en rechts
[afbeelding]

Kutje bef wa een zooitje :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipo
  • Niet online
dit is trouwens het simpele setje wat ik gebruik voor muziek:
Afbeeldingslocatie: http://www.abcromania.com/Produse/TVAudio/Audio/Sony/10/1904.jpeg
Sony RX99

en voor spellen gebruik ik deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm.nsf/(allinfo)/4485ger/$file/04485_pro1.jpg
Sennheiser hd570

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordofthelints
  • Laatst online: 15-09 00:10

lordofthelints

Evil_ivanhoe in former GoTlife

Ik heb thuis een paar Impulse 74 transmissielijn speakers staan, en die spelen er naar mijn mening elke B&W Nautilus met groot gemak uit. >:)
Heerlijke scheiding, enorm helder maar toch vol en geen overheersend laag.

Ik heb ze sinds vorige week, en ja omdat ik maar een simpel studentje ben heb ik geen geld voor een digitale cam. Dus helaas nog geen pics, zodra ik een cam kan regelen post ik ze alsnog.

Word ik nu ook niet gelooft? ;)

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 17:33 schreef Evil_ivanhoe het volgende:
Ik heb thuis een paar Impulse 74 transmissielijn speakers staan, en die spelen er naar mijn mening elke B&W Nautilus met groot gemak uit. >:)
Heerlijke scheiding, enorm helder maar toch vol en geen overheersend laag.

Ik heb ze sinds vorige week, en ja omdat ik maar een simpel studentje ben heb ik geen geld voor een digitale cam. Dus helaas nog geen pics, zodra ik een cam kan regelen post ik ze alsnog.

:X

laat ik zeggen dat ik "niet volledig overtuigd ben :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
  • Laatst online: 19:47
Op maandag 04 februari 2002 17:33 schreef Evil_ivanhoe het volgende:

Grapjas :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman
  • Laatst online: 05-08-2024

Fireman

We talk about luxury problems

Ik heb ze dan ook eens eindelijk op een plaatje staan.

Mijn zelfbouw Dynaudio "nuance" , kijk op mijn homepage voor verdere specs

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/rzondervan/134.jpg

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollie
  • Laatst online: 17:48

mollie

rf punch XLC >:) in een mooi gepoort kistje :)

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/b.vanmoll/kofferbak03small.JPG

lekker om te stoempen voor in het autotje :)

mollie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:48

w00Dy

Make soap, not war

Op maandag 04 februari 2002 20:13 schreef hervaz het volgende:

[..]

Grapjas :o
Jasgrap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 04 februari 2002 20:33 schreef Fireman het volgende:
Ik heb ze dan ook eens eindelijk op een plaatje staan.

Mijn zelfbouw Dynaudio "nuance" , kijk op mijn homepage voor verdere specs

[afbeelding]
Wat een 8-) kleurtje! :D. Beetje jammer dat ik op je homepage achtervolgd wordt door balletjes :{ :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireman
  • Laatst online: 05-08-2024

Fireman

We talk about luxury problems

Op maandag 04 februari 2002 21:01 schreef JvS het volgende:

[..]

Wat een 8-) kleurtje! :D. Beetje jammer dat ik op je homepage achtervolgd wordt door balletjes :{ :P.
Fireman -> kleurtje >:) >:) >:)

Ps: wat voor een woofer heb jij in je icoon? die van mij weet je wel ik wil wel weten welke dat is. JBL ofzo van die nautilus

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 16:51 schreef kazz1980 het volgende:

[..]

ey...wat voor zijn dat? nooit eerder gezien geloof ik. Zien er wel lollig uit.
Altec lansing's, heb zelf de 2 satteliet uitvoering.
Klinken wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twopack
  • Laatst online: 02-09 09:09
Vandaag gekocht: Mission 700
voor het luttele bedrag van 89 piek per stuk (gulden ja)
Echt een enorme verbetering t.o.v. de speakers van mijn oude Sony setje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mission.co.uk/images/700b.gif

p.s. Fireman: aan zijn specs te zien zijn ze van de B&W 602 :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu deze [afbeelding]

en ik krijg deze
[afbeelding]

en ik had deze
[afbeelding]

en deze topic is niet 56k vriendelijk lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 18:35
Op maandag 04 februari 2002 21:39 schreef twopack het volgende:
Vandaag gekocht: Mission 700
voor het luttele bedrag van 89 piek per stuk (gulden ja)
Echt een enorme verbetering t.o.v. de speakers van mijn oude Sony setje :)

[afbeelding]

p.s. Fireman: aan zijn specs te zien zijn ze van de B&W 602 :)
W00t Waar? :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twopack
  • Laatst online: 02-09 09:09
Op maandag 04 februari 2002 22:44 schreef nigelator het volgende:

[..]

W00t Waar? :P
Richersounds :)
zitten in Utrecht, A'dam en Groningen

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks bijzonders maar films kijken is best leuk voor dat geld:
Afbeeldingslocatie: http://www.clubic.com/images/auto/img13614b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://computertimes.asiaone.com.sg/v2/images/spot11a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.google.com/images?q=tbn:nMhBAH_yENAC:www.gzeasy.com/newsphoto/alex-01-08-2207b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
Op maandag 04 februari 2002 21:06 schreef Fireman het volgende:

[..]

Fireman -> kleurtje >:) >:) >:)

Ps: wat voor een woofer heb jij in je icoon? die van mij weet je wel ik wil wel weten welke dat is. JBL ofzo van die nautilus
Das gewoon een kevlar-conus, zoals B&W veel gebruikt voor haar mid/bass units.

Het is dus B&W Nautulis en alsjeblieft geen JBL OMG.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Op dinsdag 05 februari 2002 01:36 schreef Tuan_Besar het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://www.kef.com/products/hometheatre/images/kht2005_big_image.jpg

Deze heb ik....
ook phat!!! lekker geluid ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremelead
  • Laatst online: 16-09 10:16

Xtremelead