ik heb hem allang gesproken maar ik heb geen bewijs gezienOp zaterdag 02 februari 2002 12:03 schreef terwee het volgende:
[..]
Vraag Nealze maar.. die weet hoe het in elkaar steekt!!
Hoe dan ook het is wel een aanrader!!
Verwijderd
Quote van Youp?Op zaterdag 02 februari 2002 11:06 schreef Mycroft het volgende:
[..]
HEHE op de golfbaan
overdekt knikkeren voor mensen die niet willen bukken
Een vraagje : Op hoever staat jullie visibilety? (hoe je het ook schreift
)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Kan die onzin over een of ander servertje met unreleasde scenery niet ergens anders uitgevochten worden?? Er is nooit hier een server gepost dus ga hier ook niet jammeren dat iemand in deze thread hem gebruikt, en verwacht dan zeker geen verontschuldiging of wat dan ook. Behalve het feit dat niemand hier hem gebruikt kan hebben (ja misschien via icq ofzo, maar niet via deze thread!) moet je zoiets er ook niet opzetten en dan verwachten dat niemand het download!
Niemand in deze thread zit te wachten op dit soort onzin
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Gewoon vol openOp zaterdag 02 februari 2002 13:23 schreef ND het volgende:
Een vraagje : Op hoever staat jullie visibilety? (hoe je het ook schreift)
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
helemaal mee eens. doe maar lekker via msn ofzoOp zaterdag 02 februari 2002 13:33 schreef Major Carnage het volgende:
Kan die onzin over een of ander servertje met unreleasde scenery niet ergens anders uitgevochten worden?? Er is nooit hier een server gepost dus ga hier ook niet jammeren dat iemand in deze thread hem gebruikt, en verwacht dan zeker geen verontschuldiging of wat dan ook. Behalve het feit dat niemand hier hem gebruikt kan hebben (ja misschien via icq ofzo, maar niet via deze thread!) moet je zoiets er ook niet opzetten en dan verwachten dat niemand het download!
Heeft dit hee veel effect op je FPS? (Ik heb n.l. op dit moment FS2002 er niet op staanOp zaterdag 02 februari 2002 13:33 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Gewoon vol open
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
moggeh mensen...kep net ff vanaf 10 uur maxima gekeken... zij is echt cute
tampert, kriminalpolizei
Voor de mensen die het willen weten ...
Ryanair komt naar Nederland
Uitgegeven: 28-1-2002 18:05
DUBLIN - Prijsvechter Ryanair wil op Nederland gaan vliegen. De Ierse luchtvaartmaatschappij heeft gesprekken gevoerd met Eindhoven Airport. De regionale luchthaven heeft dit maandag bevestigd. Rotterdam Airport zegt niet in de race te zijn.
Ryanair zelf wil officieel geen commentaar geven, maar de woordvoerder van de maatschappij haast zich wel te zeggen dat de Ieren donderdag nieuwe bestemmingen bekendmaken. "We zijn met meer dan 40 luchthavens in gesprek", zegt de Ryanair-woordvoerder.
Als Ryanair op Nederland gaat vliegen zal dat zeer waarschijnlijk niet op Schiphol zijn. "Wij vliegen bij voorkeur op regionale luchthavens", aldus de woordvoerder van Ryanair. De prijsvechter laat grote luchthavens links liggen omdat daar teveel drukte is en deze niet rendabel kunnen zijn voor een dergelijke maatschappij. "Wij landen en keren in 25 minuten, daarom kunnen we goedkoop werken", verduidelijkt de woordvoerder.
Eindhoven Airport bevestigt dat er gesprekken zijn tussen de luchthaven en Ryanair. "Voor het zomerseizoen zijn we nu al haast te laat, maar voor het winterseizoen hebben we nog een paar maanden", zegt een woordvoerster daar. "Veel hangt af van wat Ryanair biedt en vraagt."
Op dit moment vliegt de Ierse goedkope maatschappij al op 64 routes in 12 verschillende Europese landen. "Maar nóg niet op Nederland", zegt de woordvoerder. De maatschappij verwacht dit jaar 10 miljoen passagiers te vervoeren. Vorige week nog maakte Ryanair bekend 100 nieuwe Boeing-toestellen te kopen.
dit stond op http://nu.nl/document?n=51333&
DUBLIN - Prijsvechter Ryanair wil op Nederland gaan vliegen. De Ierse luchtvaartmaatschappij heeft gesprekken gevoerd met Eindhoven Airport. De regionale luchthaven heeft dit maandag bevestigd. Rotterdam Airport zegt niet in de race te zijn.
Ryanair zelf wil officieel geen commentaar geven, maar de woordvoerder van de maatschappij haast zich wel te zeggen dat de Ieren donderdag nieuwe bestemmingen bekendmaken. "We zijn met meer dan 40 luchthavens in gesprek", zegt de Ryanair-woordvoerder.
Als Ryanair op Nederland gaat vliegen zal dat zeer waarschijnlijk niet op Schiphol zijn. "Wij vliegen bij voorkeur op regionale luchthavens", aldus de woordvoerder van Ryanair. De prijsvechter laat grote luchthavens links liggen omdat daar teveel drukte is en deze niet rendabel kunnen zijn voor een dergelijke maatschappij. "Wij landen en keren in 25 minuten, daarom kunnen we goedkoop werken", verduidelijkt de woordvoerder.
Eindhoven Airport bevestigt dat er gesprekken zijn tussen de luchthaven en Ryanair. "Voor het zomerseizoen zijn we nu al haast te laat, maar voor het winterseizoen hebben we nog een paar maanden", zegt een woordvoerster daar. "Veel hangt af van wat Ryanair biedt en vraagt."
Op dit moment vliegt de Ierse goedkope maatschappij al op 64 routes in 12 verschillende Europese landen. "Maar nóg niet op Nederland", zegt de woordvoerder. De maatschappij verwacht dit jaar 10 miljoen passagiers te vervoeren. Vorige week nog maakte Ryanair bekend 100 nieuwe Boeing-toestellen te kopen.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
w00000t 100 boeings.....ze doen goeie zaken daar. Wel leuk dat easyjet wat condurrentie krijgt.....Is weer goed voro de prijsOp zaterdag 02 februari 2002 14:38 schreef Blackhole het volgende:
Voor de mensen die het willen weten ...
tampert, kriminalpolizei
Mij landing op baan 25L op EBBR. Vandaag maar ff afgemaakt, nadat ie gisteren op final approach vast liep 
Hijs niet zo geweldig, maar toch

Hijs niet zo geweldig, maar toch

Landing op Eelde, na vertrek uit Hamburg...
Beetje wind maakte dat ik wat scheef voor de rnwy uitkwam, toch nog gered

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
nou, dan post ik ook nog maar ff wat screens, de ene set is van gister, richting iceland, en de andere op iceland, richting het westen, straks zet ik mijn boot op ap om hem de zee over te laten steken 

landt jij altijd zo aan het begin van de rwy??Op zaterdag 02 februari 2002 15:16 schreef weststar het volgende:
Landing op Eelde, na vertrek uit Hamburg...
[afbeelding]
Op 550 kilometer (ik vlieg vaak op 80.000 feetOp zaterdag 02 februari 2002 13:23 schreef ND het volgende:
Een vraagje : Op hoever staat jullie visibilety? (hoe je het ook schreift)
En wat een hypocriet gezeik over payware. Iedere "regular" in deze draadjes beschikt er over, heeft een aantal FTPs tot z'n beschikking, kan via-via wel aan de zooi komen, DUS WAT BOEIT HET verder wie/wat de bronnen zijn?! Absoluut GELUL dat er "vertrouwen is geschaad" - hoepel op met die scheinheilige onzin!
Tot zover deze sfeerverpestende post.
euhhmm, nee... maar moest nu geheel een visual approach maken, ben ik niet zo gewendOp zaterdag 02 februari 2002 15:18 schreef nealzie het volgende:
[..]
landt jij altijd zo aan het begin van de rwy??
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
owkeeOp zaterdag 02 februari 2002 15:59 schreef weststar het volgende:
[..]
euhhmm, nee... maar moest nu geheel een visual approach maken, ben ik niet zo gewend
wat vinden jullie trouwuns van mijn pics~?
heb ik ze helemaal zitten resizen enzo, en dan niet eens een reactie! of moet ik de weer door de soep halen?
Verwijderd
Je hebt visibility bij de weer-opties en bij de grafische opties. Over welke visibility hebben we het hier...?Op zaterdag 02 februari 2002 13:33 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Gewoon vol open
Volgens mij bedoelt de originele poster de visibility bij de grafische opties. Die heb ik op standaard staan. Geen idee hoeveel dat is, eigenlijk. Da's in ieder geval het enige wat ik niet veranderd heb: de rest heb ik allemaal voluit gezet.
mooi manOp zaterdag 02 februari 2002 16:15 schreef nealzie het volgende:
[..]
owkee
heb ik ze helemaal zitten resizen enzo, en dan niet eens een reactie! of moet ik de weer door de soep halen?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Ze zijn mooi!....maar als je ze ff door de soep zou willen halen....Op zaterdag 02 februari 2002 16:15 schreef nealzie het volgende:
[..]
owkee
kan ik doen, maar dan moet ik weer iets origineel lope verzinnen....
wil iemand nog keer enorm hoge resolutie pics maken met high detail enzo 
die pics zijn echt
die pics zijn echt
Hele mooie pics, vooral die nighttextures
Kan je er ook eentje bij dag maken? Want nu zie ik alleen maar dat ie van Qantas is.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Blijven toch mooie planes he die van Qantas
Nice shit Kimble...
ik bedoelde shot natuurlijk
ik bedoelde shot natuurlijk

Op zaterdag 02 februari 2002 20:11 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Kan je er ook eentje bij dag maken? Want nu zie ik alleen maar dat ie van Qantas is.
Prachtig.....opensky?
tampert, kriminalpolizei
pssOp zaterdag 02 februari 2002 20:17 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Prachtig.....opensky?
I new it!Op zaterdag 02 februari 2002 20:18 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
pss
(serieus toen Evilernie zei: "Opensky?" Toen dacht ik, "Neej das pss dat zie je aan de neus."
gastOp zaterdag 02 februari 2002 20:18 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
pss
tampert, kriminalpolizei
Op zaterdag 02 februari 2002 20:21 schreef McFlipp het volgende:
[..]
I new it!
(serieus toen Evilernie zei: "Opensky?" Toen dacht ik, "Neej das pss dat zie je aan de neus."
ahhhOp zaterdag 02 februari 2002 20:21 schreef Evilernie het volgende:
[..]
gast
ok...hoe zie je dat? en ik zat destijds ff op de pc van men pa en die draat op 800x600 met hele donkere kleuren ingesteldOp zaterdag 02 februari 2002 20:21 schreef McFlipp het volgende:
[..]
I new it!
tampert, kriminalpolizei
een speciale glans(zOp zaterdag 02 februari 2002 20:29 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ok...hoe zie je dat? en ik zat destijds ff op de pc van men pa en die draat op 800x600 met hele donkere kleuren ingesteld
Nou die neus van de PSS is veel minder hoog maar wel breder zeg maar, dus wat boller en zo kan je het zien, het is helemaal makkelijk om een Feelreal en een PSS uit elkaar te houden. Feelreal=langwerpig, PSS=BolOp zaterdag 02 februari 2002 20:29 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ok...hoe zie je dat? en ik zat destijds ff op de pc van men pa en die draat op 800x600 met hele donkere kleuren ingesteld
ah...thenksOp zaterdag 02 februari 2002 20:31 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Nou die neus van de PSS is veel minder hoog maar wel breder zeg maar, dus wat boller en zo kan je het zien, het is helemaal makkelijk om een Feelreal en een PSS uit elkaar te houden. Feelreal=langwerpig, PSS=Bol
tampert, kriminalpolizei
avondOp zaterdag 02 februari 2002 20:41 schreef FlightFisH het volgende:
goeiesavonds allemaal.
goeiesavonds deze avondOp zaterdag 02 februari 2002 20:41 schreef FlightFisH het volgende:
goeiesavonds allemaal.
tampert, kriminalpolizei
Hier effe wat pics geschoten van de AFG Transavia en EHAM2002 

Verwijderd
[..]
Goedeavond allemaal,
Vraagje heeft de Nederlandse regering of het koningshuis een eigen vliegtuig?
Heeft iemand die of is die ergens te vinden?
Alvast bedankt
Goedeavond allemaal,
Alvast bedankt
Ja, EHAM 2002 is wel toppie. Zeker met de AFG is het AF!
ik wist het ook, ik dacht, die kimble gaat echt niet in een posky ofzo vliegen, dus dat moet wel pss zijnOp zaterdag 02 februari 2002 20:21 schreef McFlipp het volgende:
[..]
I new it!
jij heb het doorOp zaterdag 02 februari 2002 21:07 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik wist het ook, ik dacht, die kimble gaat echt niet in een posky ofzo vliegen, dus dat moet wel pss zijn
Meer Transavia met FPS dit keer anders krijg ik weer op me kop
Zell am See-Rotterdam
ff op terras met mijn bol in de zon gezeten, lekkere appfelstrudel trouwens

Met vol buikje richting runway

Take off, climbing to flightlevel 190

Cruising at FL310 over Innsbruck

Stuttgart vanaf 31.000ft

R'dam Brienenoord op de achtergrond

Shell raffinaderij

approach runway 06

Stuttgart vanaf 31.000ft
Shell raffinaderij
approach runway 06
dies echtOp zaterdag 02 februari 2002 20:49 schreef Robin Shrine het volgende:
Hier effe wat pics geschoten van de AFG Transavia en EHAM2002
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry, was te snel met iets te zeggen 
Mooie pics trouwens rdluca!
Zell am See, oostenrijk toch? daar zit ik over 2 weken vlakbijOp zaterdag 02 februari 2002 21:12 schreef rdluca het volgende:
Meer Transavia met FPS dit keer anders krijg ik weer op me kopZell am See-Rotterdam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stuttgart vanaf 31.000ft
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Shell raffinaderij
[afbeelding]
approach runway 06
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
same 2 youOp zaterdag 02 februari 2002 21:14 schreef Robin Shrine het volgende:
Sorry, was te snel met iets te zeggen
Is helaas payware
<-- erg rood hoofd overigens, terwijl ik me helemaal niet zo kwaad maak op dit moment, want ik ga zo eens mijn vriendin approachen van de achterkant
Ja. Nederland heeft een Gulfstream 4 als regerings vliegtuig. Is er een jaar of 2 terug nog een dicussie over geweest omdat hij veel te duur was...Op zaterdag 02 februari 2002 20:51 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Goedeavond allemaal,
Alvast bedankt
dit is em

tampert, kriminalpolizei
Leuke Cessna
Zeker de stretched versie he
is trouwens die ene landingsbaan die zo bij het strandje is (ben de naam alweer kwijt) is die wel gratis? want ik vind het een beetje bagger zoals het in de standaarD scenery is.
oja en ik wou ook nog vragen, kan je niet bij nl2000 aan zetten, dat hij bijv. alleen rotterdam airport laat zien, of alleen vlie ofzo (ik weet eigenlijk niet of ze vlie mooi hebben gedaan maar dat lijkt me wel leuk)
LOLOp zaterdag 02 februari 2002 21:18 schreef Robin Shrine het volgende:
Is helaas payware<-- erg rood hoofd overigens, terwijl ik me helemaal niet zo kwaad maak op dit moment, want ik ga zo eens mijn vriendin approachen van de [u]achterkant[u]
erg bedankt om deze info met ons te delen, het zou leuk zijn als je een film maakt en aan mij geeft dan ga ik het doorverkopen
Betreffende payware: lees m'n eerdere post (dat zouden meer mensen in dit draadje moeten doen)...Op zaterdag 02 februari 2002 21:23 schreef nealzie het volgende:
ik word gek daar van, al die payware
is trouwens die ene landingsbaan die zo bij het strandje is (ben de naam alweer kwijt) is die wel gratis? want ik vind het een beetje bagger zoals het in de standaarD scenery is.
oja en ik wou ook nog vragen, kan je niet bij nl2000 aan zetten, dat hij bijv. alleen rotterdam airport laat zien, of alleen vlie ofzo (ik weet eigenlijk niet of ze vlie mooi hebben gedaan maar dat lijkt me wel leuk)
De scenery die je bedoelt is Sint Maarten (TNCM) airport, en die is freeware
NL2000 is of alles, of niets. Tenzij je bekend bent met het editen van .bgl files zit je aan het hele pakket vast.
zeg, weet iemand het adres van die site waarbij ze allemaal standaart pleens wat extra chroom hadden gegeven????
en weet kan iemand misschien pics posten van de pleens die wel bij de pro zitten, maar niet bij de standaard, want dan weet ik of ik nog verder moet zoeken op de freeware sites, of dat ik gewoon de pro had moeten kopen...
en weet kan iemand misschien pics posten van de pleens die wel bij de pro zitten, maar niet bij de standaard, want dan weet ik of ik nog verder moet zoeken op de freeware sites, of dat ik gewoon de pro had moeten kopen...
hmm misschien maar eens een meeltje sturen naar de nl2000 makers, misschien een idee voor de nieuwe update...Op zaterdag 02 februari 2002 21:26 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Betreffende payware: lees m'n eerdere post (dat zouden meer mensen in dit draadje moeten doen)...
De scenery die je bedoelt is Sint Maarten (TNCM) airport, en die is freeware
NL2000 is of alles, of niets. Tenzij je bekend bent met het editen van .bgl files zit je aan het hele pakket vast.
staat een post van mij in het forum van het nl-2000 forum. Ze zeiden dat zover zij wisten het zonder allemaal shit te editten heel moeilijk was....Op zaterdag 02 februari 2002 21:28 schreef nealzie het volgende:
[..]
hmm misschien maar eens een meeltje sturen naar de nl2000 makers, misschien een idee voor de nieuwe update...
tampert, kriminalpolizei
als jij dan ff snel scenery bouwen gaat leren dan kan je het zelf doenOp zaterdag 02 februari 2002 21:32 schreef nealzie het volgende:
ze zijn lui dus
Verwijderd
Hey dank jeOp zaterdag 02 februari 2002 21:21 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Ja. Nederland heeft een Gulfstream 4 als regerings vliegtuig. Is er een jaar of 2 terug nog een dicussie over geweest omdat hij veel te duur was...
dit is em
[afbeelding]
Nu kan ik tenminste wat beter zoeken om het te gaan downloaden voor fs.
Het progje van radio schiphol van blad 1, duurt onwijs lang met downloaden 2.9 kb/s (met ADSL)
das geen progje...je moet de url pasten in je winamp.Op zaterdag 02 februari 2002 21:36 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Hey dank je,
Nu kan ik tenminste wat beter zoeken om het te gaan downloaden voor fs.
Het progje van radio schiphol van blad 1, duurt onwijs lang met downloaden 2.9 kb/s (met ADSL)van welke site komt dit
Dus als je nu aan het downen bent. STOPPEN!
tampert, kriminalpolizei
zodat jij hem weer bij iemand gratis kan krijgen zeker?Op zaterdag 02 februari 2002 21:36 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
als jij dan ff snel scenery bouwen gaat leren dan kan je het zelf doen
Verwijderd
WAT???Op zaterdag 02 februari 2002 21:38 schreef Evilernie het volgende:
[..]
das geen progje...je moet de url pasten in je winamp.
Dus als je nu aan het downen bent. STOPPEN!
Oke gestopt, lekker handig
Kan het ook in de standaard media nogwat van XP?

hey bedankt
Kimble, iets voor jou.
http://www.avsim.com/pages/0202/visual744/visual744.html
http://www.avsim.com/pages/0202/visual744/visual744.html
da kende ik al ja
alleen ps1.3 is onwijs moeilijk
en ik heb geen 2e pc
alleen ps1.3 is onwijs moeilijk
neh...down ff winamp dan...Dat moet minstens iedere tweakers hebbenOp zaterdag 02 februari 2002 21:40 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
WAT???
Oke gestopt, lekker handig
Kan het ook in de standaard media nogwat van XP?
van me
hey bedankt
tampert, kriminalpolizei
Chrome repaint site:Op zaterdag 02 februari 2002 21:27 schreef nealzie het volgende:
zeg, weet iemand het adres van die site waarbij ze allemaal standaart pleens wat extra chroom hadden gegeven????
http://kaktusfeigenzuechter.de/fs2002-web/index.php?site=repaints (niet de originele - kan 'm ff niet vinden - maar heeft wel alle textures)
Professional Edition extra vliegtuigen: Mooney, Mooney IFR, Baron, KingAir IFR, 208P.
hhmz weet iemand waar ik de Cessna 208 Grand Caravan kan hale?
ik heb zoon spijt dat ik die pro niet gekocht heb....
ik heb zoon spijt dat ik die pro niet gekocht heb....
ah thnx.Op zaterdag 02 februari 2002 21:53 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Chrome repaint site:
http://kaktusfeigenzuechter.de/fs2002-web/index.php?site=repaints (niet de originele - kan 'm ff niet vinden - maar heeft wel alle textures)
Professional Edition extra vliegtuigen: Mooney, Mooney IFR, Baron, KingAir IFR, 208P.
hmm misschien moet ik toch maar eens proberen wakker te blijven bij de duitse les
ok, laten we afspreken, als we bij bladzijde 50 zijn, vink een mooi getalOp zaterdag 02 februari 2002 22:03 schreef ItSnows het volgende:
Duurt niet lang meer en dan komt deel 11
dan moete we nog 40pagina'sOp zaterdag 02 februari 2002 22:26 schreef nealzie het volgende:
[..]
ok, laten we afspreken, als we bij bladzijde 50 zijn, vink een mooi getal
ja, voor jou ja, ik zit al op de 28 hoor (nix veranderd aan de instellingen dus...)
Op zaterdag 02 februari 2002 22:39 schreef SuperSucker het volgende:
sorry
vraagje aan iedereen:
ik heb dus ook maar eens die transavia van AFG geprobeerd
alleen heb ik het probleem dat ik ongeveer elke keer 10 a 15 meter voor de runway neerkom... ook heeft ie dan de neus op 5 a 6 graden omhoog terwijl dat met de standaard 737 3 a 4 is ofzo
met de standaard 737 gaat alles zoals gewoonlijk perfect ? iemand die een oplossing weet ? ik land gewoon goed met 140 knots met bijna volle tank, want met de standaard 737 gaat dit zo ook goed.
alleen heb ik het probleem dat ik ongeveer elke keer 10 a 15 meter voor de runway neerkom... ook heeft ie dan de neus op 5 a 6 graden omhoog terwijl dat met de standaard 737 3 a 4 is ofzo
met de standaard 737 gaat alles zoals gewoonlijk perfect ? iemand die een oplossing weet ? ik land gewoon goed met 140 knots met bijna volle tank, want met de standaard 737 gaat dit zo ook goed.
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
als je niet weet waar het over gaat laat dan maar zitten... voor de rest die het wel weten: sorry
de afg is lichter ik denk dat dat het isOp zaterdag 02 februari 2002 22:39 schreef jos_zwa het volgende:
vraagje aan iedereen:
ach ja, had je ook kunnen zeggen voor dat je me blockte
heb je niet geblokt... werd een beetje schijtziek van iedereen die zat te schelden dus heb ik ff trillian uitgezet
Ik dacht alvast in spaanse sfeeren te geraken voor de mulitplay vlucht EHAm-LEBL

Ook FFG maakt mooi planes
How real can we make it
How real can we make it
ook goed, toch vink het nep van je.Op zaterdag 02 februari 2002 22:43 schreef SuperSucker het volgende:
heb je niet geblokt... werd een beetje schijtziek van iedereen die zat te schelden dus heb ik ff trillian uitgezet
maargoed, lama, het is nou weer goed, want hij weer open...
Op zaterdag 02 februari 2002 22:44 schreef rdluca het volgende:
Ik dacht alvast in spaanse sfeeren te geraken voor de mulitplay vlucht EHAm-LEBL
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
How real can they make it
duh!Op zaterdag 02 februari 2002 22:47 schreef nealzie het volgende:
[..]
ja duh, dat doe feel real ook, hun eigen pleens in een echt omgeving zetten, dat laat toch alleen maar zien hoe mooi ze zijn...
ze hadden wel wat schaduw ofzo mogen maken (bij die gesoepte pics)
Op zaterdag 02 februari 2002 22:50 schreef KIMBLE het volgende:
ik vind die knoplichtjes in de cockpit kewl
lichter ??? dan zou ik toch juist later moeten landen als ik met de zelfde snelheid land ?? hij lijkt eerder zwaarder ? iemand hier al eens een goede landing van de AFG transavia gemaakt ? zo ja met hoeveel knots ?Op zaterdag 02 februari 2002 22:40 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
de afg is lichter ik denk dat dat het is
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Landen met de AFG Transavia gaat perfect. De 737-700 en 800 zijn zwaarder (ZFW 737-700 118lbs). De FMC van de DF gaat maar tot 108 dus daar moet je rekening mee houden.Op zaterdag 02 februari 2002 22:58 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
lichter ??? dan zou ik toch juist later moeten landen als ik met de zelfde snelheid land ?? hij lijkt eerder zwaarder ? iemand hier al eens een goede landing van de AFG transavia gemaakt ? zo ja met hoeveel knots ?
Ik land met 135-142knots flap 30. Ik zorg wel dat ik niet meer dan 20-0-20 fuell heb bij landing.
Dit topic is gesloten.