Hey, Vienna at dawn.

bestemming is nog nie bekend dus wordt vervolgd...
bestemming is nog nie bekend dus wordt vervolgd...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Lol...het begint hier een beetje op de huiskamer te lijkenOp vrijdag 01 februari 2002 20:21 schreef DroogKloot het volgende:
Nog twee fotosoep kandidaten
[afbeelding]
[afbeelding]
(Ja kimble, hij is lelijk, de PSS 747 is veel mooier, etc)
Verwijderd
Op vrijdag 01 februari 2002 20:21 schreef DroogKloot het volgende:
Nog twee fotosoep kandidaten
[afbeelding]
[afbeelding]
(Ja kimble, hij is lelijk, de PSS 747 is veel mooier, etc)
Op vrijdag 01 februari 2002 20:38 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
[afbeelding]
KLM groente vervoer
Verwijderd
echt zo afschuwelijk flauwOp vrijdag 01 februari 2002 20:42 schreef rdluca het volgende:
[..]
![]()
deze is lachen
maar ik heb me rot gelachenOp vrijdag 01 februari 2002 20:43 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
echt zo afschuwelijk flauw
Verwijderd
ah kijk eens aan....gelukkigOp vrijdag 01 februari 2002 20:45 schreef rdluca het volgende:
[..]
maar ik heb me rot gelachen
Welke scenery is dit?Op vrijdag 01 februari 2002 20:21 schreef rdluca het volgende:
nou mensen, kom net pic van de start voor de final beta test tegen op avsim.com.
Laatste controle van alles en vliegen dan maar lijkt me..
[afbeelding]
Verwijderd
Cool! ziet er wel goed uit....maar hier kan je niet om lachenOp vrijdag 01 februari 2002 20:55 schreef nealzie het volgende:
nou ik moet gewoon ff zeggen dat dit eigenlijk niet meer fotosoepen is maar flauw painten en wat dingetjes plakken.
(no flame intended, en ik heb ook gelachen hoor)
om ff te laten zien wat ik onder fotosoepen versta heb ik ook ff wat gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
iets teveel motion blur
oja, die luchten zijn niet van echte fotos er in geplakt maar volledig gemaakt in fotosoep...
okee ik zal proberen iets grappiger te zijnOp vrijdag 01 februari 2002 20:57 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Cool! ziet er wel goed uit....maar hier kan je niet om lachenEnnuh...dat van mij is idd errug flauw wat plakken .....
dit is puur LAGO scenery enhancerOp vrijdag 01 februari 2002 20:51 schreef Duncan het volgende:
[..]
Welke scenery is dit?
Verwijderd
HAHAHAHA!!! VET!!!! hoe heb je dat gedaan!!!Op vrijdag 01 februari 2002 21:04 schreef nealzie het volgende:
[afbeelding]
KLM smelt onder de hete zon
Op vrijdag 01 februari 2002 21:04 schreef nealzie het volgende:
[afbeelding]
KLM smelt onder de hete zon
Verwijderd
Ziet er goed uit hoor!! maar hoe doe je dat nou?? met photoshop??Op vrijdag 01 februari 2002 21:12 schreef nealzie het volgende:
hmmm die klm pleen kan ookal niet tegen paarse lucht
[afbeelding]
Verwijderd
LolOp vrijdag 01 februari 2002 21:24 schreef nealzie het volgende:
krijg ik eindelijk eens reacties over mijn pics
Van AFG en gemaakt door Michiel Jagersma??Op vrijdag 01 februari 2002 21:31 schreef rdluca het volgende:
drie keer raden van wie ook deze is
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Euhhmmm waar kan je die halen, of beter gezegt wat is de filenameOp vrijdag 01 februari 2002 19:11 schreef nealzie het volgende:
owkee vorige vlucht was eham-egll, nu
egll-ergensinhetnoordenvanhetunitedkingdom een vliegveldje met veels te korte rwys voor mijn mooie 757, en er was veel te veel wind, ik heb maarliefst 4 missed apr. gehad, heel fijn, bij de 4e stonden mijn basis wiel al op de grond, alleen het voorwiel nog, maar de rwy was al gestopt, een heel klein beetje land, een stukje naar beneden, en zee, dus ik geef meteen vol gas, en door dat stukje dat omlaag liep kon ik weer opstijgen (phew!) de 5e keer eindelijk gelukt, maar nog steeds een bagger landing, kijk zelf maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk, ik ben tenminste ontopic
geil!!!!Op vrijdag 01 februari 2002 21:31 schreef rdluca het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmm kan je hem niet ff uploaden ergens??Op vrijdag 01 februari 2002 21:43 schreef nealzie het volgende:
http://home.wxs.nl/~jwgroen/
hier maar omdeeenoveranderereden doen ze het niet meer
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Zullen we dit dan het Photoshop topic gaan noemenOp vrijdag 01 februari 2002 23:33 schreef Martink het volgende:
Ehhhee hoe doen jullie dat allemaal in fotosoep, uitlaten lopen, branden, roken, bliksems. dat dan kan ik helemaal niet
Tis toch adope fotosoep?
leg eens uit hoe dat moet
Kijk kijk... meneer heeft Austrian AirportsOp vrijdag 01 februari 2002 22:55 schreef KIMBLE het volgende:
yes ik heb austria airports
paar leuke pics
[afbeelding]
jongens ff wat te drinken halen:![]()
[afbeelding]
Jahoor maakt mij niks uitOp vrijdag 01 februari 2002 23:34 schreef emkedouwe het volgende:
[..]
Zullen we dit dan het Photoshop topic gaan noemen
Verwijderd
Lol....en ook op zn FPSOp vrijdag 01 februari 2002 23:35 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Kijk kijk... meneer heeft Austrian Airports
De aanschaf zal zeker wel een aardig leechende werking op z'n bankrekening gehad hebben... (right kimble?)
Ziet er zeer strak uit... is de releasedate al bekend?Op vrijdag 01 februari 2002 21:31 schreef rdluca het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kan ik wel gaan zitte uitleggen, maar niet op een flightsim topic heh...Op vrijdag 01 februari 2002 23:33 schreef Martink het volgende:
Ehhhee hoe doen jullie dat allemaal in fotosoep, uitlaten lopen, branden, roken, bliksems. dat dan kan ik helemaal niet
Tis toch adope fotosoep?
leg eens uit hoe dat moet
ehm een site dan waar ik het kan vinden (lessen)Op vrijdag 01 februari 2002 23:41 schreef nealzie het volgende:
[..]
kan ik wel gaan zitte uitleggen, maar niet op een flightsim topic heh...
Verwijderd
Verwijderd
Welcome back.....! Ennuh...trusten maar meteenOp vrijdag 01 februari 2002 23:51 schreef terwee het volgende:
Mensen, ik ben er weer!! Vanmiddag om 1300 uur geland op EHAM. NA een uur vertraging, moest ik ook nog in het toestel wachten omdat er iemand werd aangehouden vanwege de bolletjes slikkerij. Ik ga nu naar bed om weer in het ritme te komen. Ik zie dat er mensen zijn die over Austrian beschikken.. Het kan niet anders dan dat iemand ze heeft doorgespeeld die ze van mij heeft, want ik heb ze gekregen van iemand die ik zeer goed ken bij de makers.. hoe dan ook, mijn server gaat niet meer open! Ik zie dat er vertrouwen geschaad wordt..
Hoe dan ook, ik ben er weer, Aruba was erg leuk voor een weekje! Wel behoorlijk vreemd voor een weekje, want de planning was toch een half jaar. Maar goed, soms kan je dat zelf niet beinvloeden. Ik kan nu wel weer tenminste FS2K2 op een normale bak spelen..
Op naar Zuid=Amerika, want daar zijn de MOOISTE sceneries voor beschikbaar!!!!! Beter dan GaP!!! En ook nog betere FPS.
Slaap lekker allemaal!
welcome backOp vrijdag 01 februari 2002 23:51 schreef terwee het volgende:
Mensen, ik ben er weer!! Vanmiddag om 1300 uur geland op EHAM. NA een uur vertraging, moest ik ook nog in het toestel wachten omdat er iemand werd aangehouden vanwege de bolletjes slikkerij. Ik ga nu naar bed om weer in het ritme te komen. Ik zie dat er mensen zijn die over Austrian beschikken.. Het kan niet anders dan <EDIT!!>..
Hoe dan ook, ik ben er weer, Aruba was erg leuk voor een weekje! Wel behoorlijk vreemd voor een weekje, want de planning was toch een half jaar. Maar goed, soms kan je dat zelf niet beinvloeden. Ik kan nu wel weer tenminste FS2K2 op een normale bak spelen..
Op naar Zuid=Amerika, want daar zijn de MOOISTE sceneries voor beschikbaar!!!!! Beter dan GaP!!! En ook nog betere FPS.
Slaap lekker allemaal!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
austria airports is heel licht voor je fpsOp vrijdag 01 februari 2002 23:37 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Lol....en ook op zn FPS
o dus jij heb als enigste op de hele wereld austrian airports, en niemand anders. dus iedereen zou het van je 'servertje' af zitte halenOp vrijdag 01 februari 2002 23:51 schreef terwee het volgende:
Mensen, ik ben er weer!! Vanmiddag om 1300 uur geland op EHAM. NA een uur vertraging, moest ik ook nog in het toestel wachten omdat er iemand werd aangehouden vanwege de bolletjes slikkerij. Ik ga nu naar bed om weer in het ritme te komen. Ik zie dat er mensen zijn die over Austrian beschikken.. Het kan niet anders dan <EDIT!!> [wat hier vroeger stond] dat iemand ze heeft doorgespeeld die ze van mij heeft, want ik heb ze gekregen van iemand die ik zeer goed ken bij de makers.. hoe dan ook, mijn server gaat niet meer open! Ik zie dat er vertrouwen geschaad wordt.. [/wat hier vroeger stond]
Verwijderd
Nee dat zeg ik niet.. maar ik weet hoe het is gegaan en dat staat me niet aan. Hoe dan ook, maakt verder niet uit!! Ik vind het cool als er een aantal gasten zijn die super genieten van FS2002!Op vrijdag 01 februari 2002 23:59 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
o dus jij heb als enigste op de hele wereld austrian airports, en niemand anders. dus iedereen zou het van je 'servertje' af zitte halen
yea right
Verwijderd
Eej contact mij ook ffOp zaterdag 02 februari 2002 00:12 schreef terwee het volgende:
Hey Kimble, weet je wat trouwens ook de moeite waard is.. dat is Budapest ME! Ook erg cool!!! ENORM gedetaileerd!! Je ziet zelfs de kabels aan de slurf hangen!! Echt een aanrader. Als je hem niet kan vinden, neem dan even contact op, zie MSN. Ik weet niet wanneer ik reageer, want bijslapen staat voorop!! (Is wel 137Mb.. en de update voor 2002 is 83Mb..)
Trouwens, opstijgen vanaf St. Maarten is minstens zo cool als landen!!!
Euhhmmm kan je een paar voorbeelden (+links) geven van die mooie scenery's dan?Op vrijdag 01 februari 2002 23:51 schreef terwee het volgende:
Mensen, ik ben er weer!! Vanmiddag om 1300 uur geland op EHAM. NA een uur vertraging, moest ik ook nog in het toestel wachten omdat er iemand werd aangehouden vanwege de bolletjes slikkerij. Ik ga nu naar bed om weer in het ritme te komen. Ik zie dat er mensen zijn die over Austrian beschikken.. Het kan niet anders dan <EDIT!!>..
Slaap lekker allemaal!
Maar is hij dan tekoop al in de winkel want ik wil hem ook hebben zit er al lang op tewachten ..Op vrijdag 01 februari 2002 23:59 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
o dus jij heb als enigste op de hele wereld austrian airports, en niemand anders. dus iedereen zou het van je 'servertje' af zitte halen
yea right
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Nee, hij is nog niet te koop. Ik weet dat hij naar verwachting rond april te koop is....Op zaterdag 02 februari 2002 00:28 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Maar is hij dan tekoop al in de winkel want ik wil hem ook hebben zit er al lang op tewachten ..
Verwijderd
Volgens mij ben JIJ geinteresseerd.. dus het lijkt mij dat JIJ ook het initiatief neemt..Op zaterdag 02 februari 2002 00:18 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Eej contact mij ook ff
das een endOp zaterdag 02 februari 2002 00:38 schreef terwee het volgende:
Ik ga nu echt slapen, want ik ben al meer dan 30 uur op.. Gauw de jetleg inhalen en dan stap ik weer in een kist, alleen dan wel in een FS2k2 kist.. Maar eens de vlucht navliegen, Aruba -> St. Maarten -> EHAM
TRUSTE!!!
Ja maar ik weet jouw icq/msn nummer/mail niet en jij krijgt hierbij die van mijOp zaterdag 02 februari 2002 00:37 schreef terwee het volgende:
[..]
Volgens mij ben JIJ geinteresseerd.. dus het lijkt mij dat JIJ ook het initiatief neemt..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De enige reden dat er dan nog niets op het vliegveld is, is dat de AI nog niet klaar is met het initialiseren van alle AI vluchten. FS maakt standaard alleen vliegtuigen aan voor vluchten die gepland staan vanaf het vliegveld waar je staat.Op vrijdag 01 februari 2002 14:48 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Jep, en dynamic scenery staat ook aangevinkt (en op max), dus daar ligt het iig niet aan.
w0000tOp zaterdag 02 februari 2002 01:31 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
De enige reden dat er dan nog niets op het vliegveld is, is dat de AI nog niet klaar is met het initialiseren van alle AI vluchten. FS maakt standaard alleen vliegtuigen aan voor vluchten die gepland staan vanaf het vliegveld waar je staat.
Het aantal AI vluchten dat vanaf een luchthaven gepland staat, wordt bepaald door een (in bepaalde omstandigheden bewerkbaar) bestand waarin zo'n 23.000 flight plans staan.
Binnenkort van mij te verwachten: tool waarmee je de crap van 23.000 vage vluchten (100 cessna's per dag op EHAM) kunt verwijderen en KLM + andere luchtvaartmaatschappijen kunt laten verschijnen.
Ik vermoedde al zoiets... was voor de gein eens gaan rondcirkelen boven een aantal grote vliegvelden, en er verschenen inderdaad meer kisten naarmate de tijd verstreek. Wel alleen standaard toestellen, helaas.Op zaterdag 02 februari 2002 01:31 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
De enige reden dat er dan nog niets op het vliegveld is, is dat de AI nog niet klaar is met het initialiseren van alle AI vluchten. FS maakt standaard alleen vliegtuigen aan voor vluchten die gepland staan vanaf het vliegveld waar je staat.
Het aantal AI vluchten dat vanaf een luchthaven gepland staat, wordt bepaald door een (in bepaalde omstandigheden bewerkbaar) bestand waarin zo'n 23.000 flight plans staan.
Binnenkort van mij te verwachten: tool waarmee je de crap van 23.000 vage vluchten (100 cessna's per dag op EHAM) kunt verwijderen en KLM + andere luchtvaartmaatschappijen kunt laten verschijnen.
Bestaat er niet al zoiets? Op avsim heb ik FSTraffic 1.0 zien staan waarmee je die dingen dus kan editen, en vandaag zag ik een update met flightplans (voor dat ding) met KLM vluchten naar azie enzoOp zaterdag 02 februari 2002 01:31 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Yeah right!Op vrijdag 01 februari 2002 23:51 schreef terwee het volgende:
Mensen, ik ben er weer!! Vanmiddag om 1300 uur geland op EHAM. NA een uur vertraging, moest ik ook nog in het toestel wachten omdat er iemand werd aangehouden vanwege de bolletjes slikkerij. Ik ga nu naar bed om weer in het ritme te komen. Ik zie dat er mensen zijn die over Austrian beschikken.. Het kan niet anders dan dat iemand ze heeft doorgespeeld die ze van mij heeft, want ik heb ze gekregen van iemand die ik zeer goed ken bij de makers.. hoe dan ook, mijn server gaat niet meer open! Ik zie dat er vertrouwen geschaad wordt..
Verwijderd
upgraden naar media player 7Op zaterdag 02 februari 2002 09:02 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Voor het luisteren van radio schiphol die in blad 1 staat vermeld moet je dan iets downloaden?
van zo'n 50 mb geloof ik?
Of is dat niet nodig?
C Y
Waar haal je die scenery vandaan?Op zaterdag 02 februari 2002 10:48 schreef Mycroft het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
gevondenOp zaterdag 02 februari 2002 10:57 schreef Mycroft het volgende:
Dit is boven Arnhem, op een plaatje zie je het Nationale Zweefvliegveld Terlet
Opdracht: zoek het gelredome
HEHE op de golfbaanOp zaterdag 02 februari 2002 11:05 schreef Robin Shrine het volgende:
Zie hier het Gelredome
[afbeelding]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ik heb hem totaal niet van jou 'servertje'Op zaterdag 02 februari 2002 00:08 schreef terwee het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.. maar ik weet hoe het is gegaan en dat staat me niet aan. Hoe dan ook, maakt verder niet uit!! Ik vind het cool als er een aantal gasten zijn die super genieten van FS2002!
ik kan eral zo'n 3maanden aankomenOp zaterdag 02 februari 2002 00:12 schreef terwee het volgende:
Hey Kimble, weet je wat trouwens ook de moeite waard is.. dat is Budapest ME! Ook erg cool!!! ENORM gedetaileerd!! Je ziet zelfs de kabels aan de slurf hangen!! Echt een aanrader. Als je hem niet kan vinden, neem dan even contact op, zie MSN. Ik weet niet wanneer ik reageer, want bijslapen staat voorop!! (Is wel 137Mb.. en de update voor 2002 is 83Mb..)
Trouwens, opstijgen vanaf St. Maarten is minstens zo cool als landen!!!
http://simmarket.com/online/budapest2001/Op zaterdag 02 februari 2002 11:38 schreef Blackhole het volgende:
Maar weet iemand al wannier hij echt tekoop is en hoe duur hij gaat kosten want ik wil hem echt hebben .
Verwijderd
Vraag Nealze maar.. die weet hoe het in elkaar steekt!!Op zaterdag 02 februari 2002 11:35 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik kan eral zo'n 3maanden aankomen
en ik hoef hem totaal nie van jou bsa vriend
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq