Ik ga op voor postbode. Grrrr al dat geld....Op maandag 04 maart 2002 15:24 schreef Devil het volgende:
Nog geen postbode
Maar wel een stoere foto gallery op http://rictornet.endoria.net/led/ledjes.html
Alle envelopjes zijn nu klaar, dus zodra de ledjes komen hoef ik ze alleen nog maar in het bijbehorende envelopje te doen.
Nope, als ze bezorgd waren dan had ik dat meteen gemeld. Naja morgen is weer een dag. EN ik garandeer jullie dat als ik ze voor 3en binnen heb, iedereen de volgende dag zijn ledjes heeft.Op maandag 04 maart 2002 17:21 schreef dutchmystikalmaniac het volgende:
en???? zijn ze bezord / en of al binnen tis nu 17:20... ik hoop zo meer te horen, maar denk van niet
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Gna gnaOp maandag 04 maart 2002 13:43 schreef Devil het volgende:
[..]
dus sta je bovenaan de lijst dan heb je als eerste je ledjes.
Verwijderd
mooi! *postbode MOET ze voor 3en bezorgen vind ikOp maandag 04 maart 2002 17:47 schreef Devil het volgende:
[..]
Nope, als ze bezorgd waren dan had ik dat meteen gemeld. Naja morgen is weer een dag. EN ik garandeer jullie dat als ik ze voor 3en binnen heb, iedereen de volgende dag zijn ledjes heeft.
edit:
Ik hoop ze VOOR woensdag binnen te hebben
VOOR woensdag lukt zeker niet, aangezien nu alle postkantoren al dicht zijn, dus mocht i kze nu krijgen dan heb je ze op z'n vroegst woensdag zelf. Ik hoo pdat ze morgen (dinsdag) komen en dan heb je ze waarschijnlijk woensdag op de deurmat.Op maandag 04 maart 2002 17:54 schreef dutchmystikalmaniac het volgende:
[..]
mooi! *postbode MOET ze voor 3en bezorgen vind ik
edit:
Verwijderd
Ach, maakt ook niet zo heel veel uit, alleen wie heeft al die enveloppen dicht geliktOp maandag 04 maart 2002 20:19 schreef Devil het volgende:
[..]
VOOR woensdag lukt zeker niet, aangezien nu alle postkantoren al dicht zijn, dus mocht i kze nu krijgen dan heb je ze op z'n vroegst woensdag zelf. Ik hoo pdat ze morgen (dinsdag) komen en dan heb je ze waarschijnlijk woensdag op de deurmat.
ze zijn nog niet dicht, de leds moeten er nog in
Verwijderd
Jah, tuurlijk niet aan gedacht.Op maandag 04 maart 2002 22:48 schreef insan1ty het volgende:
ze zijn nog niet dicht, de leds moeten er nog in
Maar wie gaat dat doen dan
De basisregels van een doorsnee tweaker:Op maandag 04 maart 2002 22:59 schreef Gman het volgende:
Valt me op dat tweakers ongeduldig zijn
-Wat iemand nu wil gaan maken, had jij al af moeten zijn.
-Wat je nu leest als idee, had jij al uitgewerkt moeten hebben.
-Als iemand denk nog sneller te kunnen, zet jij rustig je "overdrive" aan.
-Als iemand een inkoopactie houdt, moet et vandaag nog binnen zijn.
-Als een computer de afwas kan doen, waarom zijn vrouwen dan nog nodig?
Sorry, was wat offtopic
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
ja precies, ben wel benieuwd hoor. Misschien als we met z'n allen hard gaan roepen komen ze sneller
Jah!!! het is bijna 1 uur!! zijn ze er al??Op maandag 04 maart 2002 11:48 schreef Devil het volgende:
'Tis nu kwart voor twaalf en meestal komt de postbode met pakjes rond een uur of 1.
[..]
[miereneukmodus]Op maandag 04 maart 2002 23:24 schreef Karreman het volgende:
[..]
De basisregels van een doorsnee tweaker:
had jij af moeten zijn? -> af moeten hebben hebben toch?
[/miereneukmodus]
Het is lastig om je specs up to date te houden
Zie ik mezelf daar nou in terug?Op maandag 04 maart 2002 23:24 schreef Karreman het volgende:
[..]
De basisregels van een doorsnee tweaker:
-Wat je nu leest als idee, had jij al uitgewerkt moeten hebben.
-Als iemand denk nog sneller te kunnen, zet jij rustig je "overdrive" aan.
-Als iemand een inkoopactie houdt, moet et vandaag nog binnen zijn.
-Als een computer de afwas kan doen, waarom zijn vrouwen dan nog nodig?
Sorry, was wat offtopic
Dat ben ik gewoon
Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...
Verwondert me vrij weinig dat die bestelling bij Devil nog niet binnen is:
Conrad heeft gewoon lang nodig
Heb een keer (mét machtiging) drie (3!) weken moeten wachten op mijn bestelling!
Of Devil bezeikt ons
(maar dat denk ik niet)
Conrad heeft gewoon lang nodig
Heb een keer (mét machtiging) drie (3!) weken moeten wachten op mijn bestelling!
Of Devil bezeikt ons
De postbode is net geweest, alleen hij was toevallig net over jou ledjes heengereden met z'n bestelbus. Kut voor je man, maarja nix aan te doen, volgende keer beter !Op dinsdag 05 maart 2002 13:03 schreef hellfire_ultd het volgende:
Of Devil bezeikt ons(maar dat denk ik niet)
dit meen je nietOp dinsdag 05 maart 2002 14:59 schreef Devil het volgende:
[..]
De postbode is net geweest, alleen hij was toevallig net over jou ledjes heengereden met z'n bestelbus. Kut voor je man, maarja nix aan te doen, volgende keer beter !
Maargoed, de postbode is dus geweest, maar antuurlijk net toen m'n ouders ff wandelen waren
(ik zat op school).
Maargoed, heb zo'n briefje dat ik het morgen op kan halen, maar ik ga zo eens bellen of ze dat pakje niet alweer op het postkantoor hebben liggen.
Maargoed, heb zo'n briefje dat ik het morgen op kan halen, maar ik ga zo eens bellen of ze dat pakje niet alweer op het postkantoor hebben liggen.
o gelukig
, ik d8 al
maar de postbode is langs geweest met het pakje
maar de postbode is langs geweest met het pakje
Nee tuurlijk niet. Kom op heejOp dinsdag 05 maart 2002 15:00 schreef thijz het volgende:
[..]
dit meen je niet![]()
![]()
![]()
gewoon langsgaan doe ik ook altijdOp dinsdag 05 maart 2002 15:26 schreef Devil het volgende:
Heb net het postkantoor gebeld, maar ze nemen niet op
Ja, ga ik wel even doen. Is alleen een rot eind fietsen, want mijn ouders zijn nu weg met de auto. Maarja kwil wel graag de ledjes, en jullie ook denkikOp dinsdag 05 maart 2002 15:36 schreef bAm het volgende:
[..]
gewoon langsgaan doe ik ook altijd
Ben dus net geweest. Alleen ze hadden het pakje nog niet kan het morgen pas vanaf 10 uur afhalenOp dinsdag 05 maart 2002 15:49 schreef bAm het volgende:
ach, je moet er wat voor over hebben he
In iedergeval weet ik nu dat Conrad het geheel verstuurd heeft en kan ik met zekerheid zeggen dat jullie overmorgen je ledjes hebben.
Verwijderd
jammer, maar k kan ook nog wel even wachten hoorOp dinsdag 05 maart 2002 16:10 schreef Devil het volgende:
[..]
Ben dus net geweest. Alleen ze hadden het pakje nog niet kan het morgen pas vanaf 10 uur afhalen
In iedergeval weet ik nu dat Conrad het geheel verstuurd heeft en kan ik met zekerheid zeggen dat jullie overmorgen je ledjes hebben.
Onthou nou maar...ALTIJD de volgende dag pas op kantoor.Op dinsdag 05 maart 2002 16:10 schreef Devil het volgende:
[..]
Ben dus net geweest. Alleen ze hadden het pakje nog niet kan het morgen pas vanaf 10 uur afhalen
Wees blij dat ze niet nog een poging wagen om het thuis te brengen.
Ow w8...ik ben ook blij dat ze dat niet doen
Verwijderd
In 1 woord: BESTGELOPEN!!!Op dinsdag 05 maart 2002 16:10 schreef Devil het volgende:
[..]
Dat ligt dus aan de bezorging bij jou in de buurt.....Op dinsdag 05 maart 2002 19:41 schreef dutchmystikalmaniac het volgende:
hoe laat zouden ze dan ongv op me deurmat vallen??? donderdag....
Bij mij is het altijd zo dat de mensen in Hoogezand (ik woon in Kropswolde, 2 km er vanaf) de post altijd een dag eerder krijgen dan wij
tja, ik heb er geen ervaringen meeOp dinsdag 05 maart 2002 20:36 schreef aP_ het volgende:
[..]
Dat ligt dus aan de bezorging bij jou in de buurt.....
Bij mij is het altijd zo dat de mensen in Hoogezand (ik woon in Kropswolde, 2 km er vanaf) de post altijd een dag eerder krijgen dan wij.
maar he, das kropswolde, dat is hier vlakbij
nou ja, als het maar voor het weekend is dan komt het goed (of op maandag >> op mijn verjaardag
Verwijderd
goed bezig devil, maar ach, bekijk het zo. Je hebt weer ff een lekker fietstochtje gehad 
Ik wacht met spanning op m'n leds
Toch niet teveel spanning heh? Als het meer dan 20mA wordt moet je er een weerstand met een grotere Ohmse waarde tussen plakken. (een voorschakelweerstand kan ook geen kwaad)Op dinsdag 05 maart 2002 21:13 schreef __Ted__ het volgende:
goed bezig devil, maar ach, bekijk het zo. Je hebt weer ff een lekker fietstochtje gehad
Was inderdaad heerlijk verfrissendOp dinsdag 05 maart 2002 21:13 schreef __Ted__ het volgende:
Ook ik wacht met spanning, ben echt benieuwd hoe dat er nou uitziet, meer dan 800 leds bij elkaar. Maak ik natuurlijk pics van.
uuuh ik heb 100 IR-LED's nodig (voor een (IR schijnwerper)
kan je dat ook ff mee bestellen? of gaat dat neit werken
...extra vergoeding?
verkeerde topic move to 2e
kan je dat ook ff mee bestellen? of gaat dat neit werken
...extra vergoeding?
verkeerde topic move to 2e
je hebt het over stroomsterkteOp dinsdag 05 maart 2002 21:15 schreef aP_ het volgende:
[..]
Toch niet teveel spanning heh? Als het meer dan 20mA wordt moet je er een weerstand met een grotere Ohmse waarde tussen plakken. (een voorschakelweerstand kan ook geen kwaad)
het is 1000 geweest, is er al nieuws?
damn... ik weer. Ik heb net vandaag een proefwerk gehad van natuurkunde over transformators enz. Ik heb zelfs nog iemand zitten verbeteren die die fout ook maakteOp woensdag 06 maart 2002 10:41 schreef insan1ty het volgende:
[..]
je hebt het over stroomsterkte![]()
haha geeft niet.
btw bedankt voor je ir-ontvanger schema, ik ga nu naar de elektroboer
Komop dude! hij heeft om 10 uur nog echt geen nieuws ofzo, tenzij ie toevallig vrij is.Op woensdag 06 maart 2002 10:41 schreef insan1ty het volgende:
[..]
je hebt het over stroomsterkte![]()
Op woensdag 06 maart 2002 10:50 schreef insan1ty het volgende:
haha geeft niet.
offtopic:
Graag gedaan
... 'K ben blij dat ik weer een medetweaker heb kunnen helpen 
Graag gedaan
En Devil is nu toevallig vrij. Had zoveel tussenuren dat ik niet echt zin meer had, dus ben maar naar huis gegaan. Ga meteen naar het postkantoor nu!! Pics volgen !
YEEAAAH!!!!!Op woensdag 06 maart 2002 11:34 schreef Devil het volgende:
En is nu toevallig vrij. Had zoveel tussenuren dat ik niet echt zin meer had, dus ben maar anar huis gegaan. Ga meteen naar het postkantoor nu!! Pics volgen !
niceOp woensdag 06 maart 2002 11:34 schreef Devil het volgende:
En is nu toevallig vrij. Had zoveel tussenuren dat ik niet echt zin meer had, dus ben maar anar huis gegaan. Ga meteen naar het postkantoor nu!! Pics volgen !
(jah ik sta niet op je lijstje van mensen die wat kopen maar ik koop samen met een andere tweaker, vandaar
Daar zijn ze dan.

Los ledje

Ze geven echt veel licht. Oowja en nog een tip, zet ze niet net als ik op een 9 volt batterij, want dan doen ze boem (deze batterij is bijna dood, dus dan blijven ze wel heel, maar voor de zekerheid maar niet doen.)
Ga ze nu in enveloppen stoppen !
Los ledje
Ze geven echt veel licht. Oowja en nog een tip, zet ze niet net als ik op een 9 volt batterij, want dan doen ze boem (deze batterij is bijna dood, dus dan blijven ze wel heel, maar voor de zekerheid maar niet doen.)
WREEEEEEEEEDOp woensdag 06 maart 2002 12:47 schreef Devil het volgende:
Daar zijn ze dan.
[afbeelding]
Los ledje
[afbeelding]
Verwijderd
yesssssss, goed bezig devil. m'n dag is nu weer goed (en ook mijn pauze is weer voorbij
)
Verwijderd
zozo, das dan goed nieuws!!
want ik heb net 3 200mcd rode ledjes opgeblazen
dat ledje dat je op die 9volt baterij heb geprobeerd?!?
bij wie komt deze in de brievenbus??
of doet hij het nog gewoon goed?
Die doet het nog gewoon hoor. De batterij staat nog maar 4,5 Volt op met maximaal 30 mA.Op woensdag 06 maart 2002 13:02 schreef uncleworm het volgende:
zozo, das dan goed nieuws!!
Das leuk 
Kan ik met een gerust hart aan cisco beginnen te leren
.
En dan vrijdag es mijn toetsen bordje modden
Kan ik met een gerust hart aan cisco beginnen te leren
En dan vrijdag es mijn toetsen bordje modden
Ik vraag me af wat eigenlijk beter gaat, met of zonder bolletjes plastic. Met plastic wordt het echt zo'n klompje in de brief en zonder natuurlijk niet.
Iemand enig idee wat beter is?
* Devil krijgt een plakkerige tong
Iemand enig idee wat beter is?
* Devil krijgt een plakkerige tong
Het maakt mij eigenlijk weinig uit. Doe maar wat jij denkt dat het beste is.
Die ledjes kunnen volgens mij wel tegen een stootje. Maar als je van dat schuim over hebt en de verzendkosten worden er niet duurder op, zal ik zeggen "Go jor gang".
mooi werk devil
Best een lekker pak ledjes zo
Best een lekker pak ledjes zo
Ik stop ze voor de zekerheid wel in bolletjesplastic.Op woensdag 06 maart 2002 13:50 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Het maakt mij eigenlijk weinig uit. Doe maar wat jij denkt dat het beste is.
mag ik vragen wat jij met zoveel ledjes wil gaan doen

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Nou, ik wil graag m'n hele kamer verlicht hebben, dus ik dacht dat ik er dan wel een stuk of 800 nodig zou hebben.Op woensdag 06 maart 2002 13:56 schreef ReseTTim het volgende:
mag ik vragen wat jij met zoveel ledjes wil gaan doen![]()
![]()
Liefst een beetje veilig inpakken. Die pootjes kunnen nl niet veel hebben. Ze kunnen tevens de envelop mollen.
Ik zie ze wel verschijnen
Ik zie ze wel verschijnen
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Weer eens wat anders dan cocaineOp woensdag 06 maart 2002 13:55 schreef Devil het volgende:
[..]
Ik stop ze voor de zekerheid wel in bolletjesplastic.
Likken jij
De planning is dat je ze morgen krijgtOp woensdag 06 maart 2002 14:23 schreef thargor het volgende:
Nou ik hoop dat ik ze komende week krijg
Maar tis wel meer werk dan ik dacht. Ben nu pas bij Id 23
Jah!! dan ben je bijna bij mij!Op woensdag 06 maart 2002 14:24 schreef Devil het volgende:
[..]
De planning is dat je ze morgen krijgt
Maar tis wel meer werk dan ik dacht. Ben nu pas bij Id 23
Ik ben nu bij jou!Op woensdag 06 maart 2002 14:25 schreef aP_ het volgende:
[..]
Jah!! dan ben je bijna bij mij!
Das een hoop leds voor jou.
Verwijderd
Waarom werken de plaatjes niet, heb nog nooit 800 ledjes bij elkaar gezienOp woensdag 06 maart 2002 12:47 schreef Devil het volgende:
Daar zijn ze dan.
[afbeelding]
Los ledje
[afbeelding]
edit:
Na de derde refresh krijg ik ze wel te zien
Wel gaaf, zo'n berg ledjes
Na de derde refresh krijg ik ze wel te zien
Wel gaaf, zo'n berg ledjes
Heb je ze voor de zekerheid nageteld? 
Kan niet wachten tot ik ze heb
veel plezier met likken

(tenzij je "je-hoeft-niet-te-likken-om-ze-te-laten-plakken-postzegels hebt a.k.a stickers"
veel plezier met likken
(tenzij je "je-hoeft-niet-te-likken-om-ze-te-laten-plakken-postzegels hebt a.k.a stickers"
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Ziet er gaaf uitman!
http://flickr.com/photos/itommy/
Meer dan 800 leds tellen, dacht het nietOp woensdag 06 maart 2002 15:01 schreef pilsjesman het volgende:
Heb je ze voor de zekerheid nageteld?
veel plezier met likken![]()
![]()
![]()
EN ik heb plak postzegels, alleen de enveloppen lik ik.
Verwijderd
Daar hebben ze tegenwoordig ook van die 'nattetongrollers'voorOp woensdag 06 maart 2002 15:13 schreef Devil het volgende:
[..]
Meer dan 800 leds tellen, dacht het niet
EN ik heb plak postzegels, alleen de enveloppen lik ik.
Zorg je er ook voor dat je tussendoor wat anders drinkt, tis zo lullig als je net voordat je bij mij bent doodgaat aan een likvergiftiging ofzow
Btw ben je al bij mij???
Ik hoop het iig keep up tha gooood work m8!!!! Suc6 met likken
nou mensjes laat devil maar ff aan de postzegels likken 
Echt thnx man, deze week krijg ik ze hoop ik nog :):)
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Wil je dat hij na het likken niet meer naar de brievenbus kan omdat hij niet meer door de deur past??? ZIE HIEROp woensdag 06 maart 2002 15:50 schreef PASware het volgende:
nou mensjes laat devil maar ff aan de postzegels likken
Eet ik toch liever een PizzaPostzegels likken maakt dik
Postzegels likken kan gevolgen hebben voor je gewicht. Uit een Engels onderzoek is gebleken dat in de lijm aan de plakzijde van de postzegels suiker zit. Om precies te zijn: 5,9 calorieën per postzegel. Wanneer u ongeveer 100 postzegels per week likt krijg je 590 calorieën binnen. Evenveel als in een pizza of twee chocoladerepen! Inmiddels zijn er in Engeland net als in Nederland zelfklevende postzegels verkrijgbaar.
Verwijderd
hahahah wist ik nietOp woensdag 06 maart 2002 15:57 schreef aP_ het volgende:
[..]
Wil je dat hij na het likken niet meer naar de brievenbus kan omdat hij niet meer door de deur past??? ZIE HIER
[..]
Eet ik toch liever een Pizza
Ff wegen... Neej ik ben niet dikker geworden. Maar krigj wel een plakkerige tongOp woensdag 06 maart 2002 15:57 schreef aP_ het volgende:
[..]
Wil je dat hij na het likken niet meer naar de brievenbus kan omdat hij niet meer door de deur past??? ZIE HIER
[..]
Eet ik toch liever een Pizza
Ben trouwens bij ID 65 nu, dus i kga het redden voor 5en !
W031!!!
FF kijken vanavond offie in m'n DVDrom drive kan
FF kijken vanavond offie in m'n DVDrom drive kan
Verwijderd
hoooorayyyy!!!Op woensdag 06 maart 2002 16:00 schreef Devil het volgende:
[..]
Ff wegen... Neej ik ben niet dikker geworden. Maar krigj wel een plakkerige tong
Ben trouwens bij ID 65 nu, dus i kga het redden voor 5en !
Klaar !! Ga ze zo naar het postkantoor brengen.
netjes optijd, heb ik ze morge met een beetje mazzel binne
Actie definitief gesloten 
Tis gelukt, kom zojuist terug van het postkantoor. De post was nog niet opgehaald, dus ik was op tijd. Als het goed is hebben jullie morgen je ledjes ! Veel plezier met de ledjes uitpakken, ik ben een beetje scheutig geweest met het plakband
Tis gelukt, kom zojuist terug van het postkantoor. De post was nog niet opgehaald, dus ik was op tijd. Als het goed is hebben jullie morgen je ledjes ! Veel plezier met de ledjes uitpakken, ik ben een beetje scheutig geweest met het plakband
BedanktOp woensdag 06 maart 2002 17:01 schreef Devil het volgende:
Actie definitief gesloten
Gezocht!
Router
Eerst door de gehaktmolen en als dat niet wil weet onze verticuteermachine daar wel raad meeOp woensdag 06 maart 2002 17:01 schreef Devil het volgende:
Veel plezier met de ledjes uitpakken, ik ben een beetje scheutig geweest met het plakband
Gelukkig heb ik een hond die dat voor mij openmaakt. Vooral blauwe enveloppen vind ie lekkerOp woensdag 06 maart 2002 17:24 schreef aP_ het volgende:
[..]
Eerst door de gehaktmolen en als dat niet wil weet onze verticuteermachine daar wel raad mee(de briefopener is nl zoek)
Gezocht!
Router
Verwijderd
en blauwe inhoud?Op woensdag 06 maart 2002 17:32 schreef thedolf het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een hond die dat voor mij openmaakt. Vooral blauwe enveloppen vind ie lekker
je denk het welOp woensdag 06 maart 2002 17:51 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Shit! Ben ik nou te laat met betalen??
Aaarghh
tot nu toe is het een mooie week morgen weet ik meer..
dit ivm ik gisteren me LCD display uit america aankwam die ik had gekocht met de inkoop actie van Nicap, vervolgens de ledjez en als klap op de vuurpijl mijn ATi R8500
er lag namelijk een brief in de bus dat er van barlage een pakketje op het postkantoor morgen klaar ligt
nu hopen dat ik een nieuwe heb gehad.. is dat zow dan ben ik echt BLIJ want ik heb hem zelf vernield.. morgen weet ik meer iniedergeval...
dit ivm ik gisteren me LCD display uit america aankwam die ik had gekocht met de inkoop actie van Nicap, vervolgens de ledjez en als klap op de vuurpijl mijn ATi R8500
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Volgens mij verwar je deze actie met inkoopactie nr2. Je staat in iedergeval niet op mijn lijst, dus waarschijnlijk ben je nog wel op tijd, maar moet je in het andere topic wezen.Op woensdag 06 maart 2002 17:51 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Shit! Ben ik nou te laat met betalen??
Aaarghh
Wie is tog dat meisje in je icon? Dacht eerst dat het wel je vriendin zou zijn (you lucky basterd) maar das dus nie zo. Maar wie is ze dan?Op woensdag 06 maart 2002 19:08 schreef ReseTTim het volgende:
wedden dat hij zegt dat je er naar moet gaan zoekenOp woensdag 06 maart 2002 19:33 schreef Devil het volgende:
[..]
Wie is tog dat meisje in je icon? Dacht eerst dat het wel je vriendin zou zijn (you lucky basterd) maar das dus nie zo. Maar wie is ze dan?
Dan moet ie ons maar niet lekker maken met zulke foto's!
Say it sl*t!!!
En bedankt voor de ledz!!
+20 Karma punten voor jouuwww
Say it sl*t!!!
En bedankt voor de ledz!!
+20 Karma punten voor jouuwww
tis gewoon iemand van fjortis..Op woensdag 06 maart 2002 19:35 schreef aP_ het volgende:
[..]
wedden dat hij zegt dat je er naar moet gaan zoeken... er is volgens mij al een keer een topic over geweest of zo... zei hij ook tegen de vorige die het vroeg... (ik wil het eigenlijk ook wel weten)
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Aah dankje. Sinds ik dat icoon voor het eerst heb gezien vraag ik me al af wie het isOp woensdag 06 maart 2002 22:27 schreef MRic3 het volgende:
The girl is..... naam van het plaatje is b_anna1.jpg en daarop zoeken bij google
google rulesz