Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Inkoop actie blauwe leds voor ¤ 0,75/stuk

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.336 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
<font size=5, color=red>Helaas, deze actie is gesloten.
Je kunt niet meer bestellen.</font>

Afbeeldingslocatie: http://image.conrad.nl/pix/438/MX/438790M2.JPG

Wat is hier aan de hand?:
Ik organiseer een inkoopactie voor blauwe 3mm leds bij Conrad.nl. Zie http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0208009231012385566&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=28554&TK_PAR[MEDIUM]=89

Op dit moment kosten de leds 0,75 euro per stuk.
De totale verzendkosten bedragen 6 euro. Deze kosten delen we met z'n allen. Kijk in de update onderin deze post voor een up to date schatting van de totale kosten per persoon.
We betalen voor 5 blauwe leds per persoon maar 3,75 Euro + 6 gedeeld door aantal mede-kopers. Plus verzendkosten naar je huis, maar dat kan met de gewone post (als je er geen honderden wil), dus kost maar iets van 40 eurocent.

Nog 1 maal voor de duidelijkheid:
  • De ledjes zelf kosten 3,75 per 5
  • De verzend ed. kosten van Conrad zijn 6 Euro
    Deze kosten worden gedeeld door het aantal deelnemers, doen er 10 man mee dan betaald iedereen (inclusief ik) dus 0,60 euro aan Conrad-verzendkosten.
  • Vervolgens moet het geheel nog naar je huis verstuurd worden. Maar dit kan denk ik met een gewone brief, dus dat kost dan 0,39 euro + 0.05 euro voor een enveloppe en wat bolletjes plastic.
Als je mee wilt doen:
  • 1. Stuur een mail naar led@natriumhydroxide.com
  • 2. Vermeld daarin je naam, adres en hoeveelheid leds.
De actie sluit op woensdag 6 februarie om 19:00 uur.

Ik zal dan iedereen een mail sturen met mijn giro nummer + de hoeveelheid die je moet overmaken.

Vervolgens heb je tot 15 februarie de tijd om te zorgen dat het geld op mijn rekening staat

Daarna ga ik het geheel bestellen en hou ik jullie op de hoogte over de voortgang.

Update: (30-02 22:50 uur)
Op dit moment heb ik 10 mails binnen. Dat brengt de tussenstand op 11 man. Wat dus 0,55 eurocent Conrad verzendkosten inhoud. Daar komt dan nog 40 eurocent bij zodat ik het naar jou kan versturen + 5 eurocent voor een enveloppe en stukje bolletjes plastic. De prijs per 5 ligt nu dus op ongeveer 3,75 + 1 malig 1,00. Dus als je er 20 koopt betaal je 4 x 3,75 + 1,00 = 16,00 En dat neemt alleen nog maar af. Ik heb conrad gemailed om te vragen om extra korting, want de teller staat nu al op 90 leds !!

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

joww ik wil er wel wat hebben een stuk of 5 is wel genoeg I guess

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:13

Epsilon

Dit is niet duur iig :)

Doe mij er maar een stuk of 10 :)

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 19:57
let even op: ik heb ervaring met deze leds, ze geven echt veel licht (100mcd) maar ze zijn wel 3 mm.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 30 januari 2002 15:10 schreef Geronimoos het volgende:
let even op: ik heb ervaring met deze leds, ze geven echt veel licht (100mcd) maar ze zijn wel 3 mm.
staat erbij jah
3mm

maar, dat zijn nou net de dingen die ik nodig heb :)

Verwijderd

Das erg goedkoop ja ...

Verwijderd

doe maar 5 voor mij ;)
als de actie echt begint lees ik hier wel even wat ik moet doen ofzo ?

Verwijderd

En wat vergeten we nou in het grote verhaal ????

... Er komen nog verzend/verzekerings/handelings kosten bij!!! :(

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 15:01 schreef Devil het volgende:

Bij een minimum bestelling van 25 leds kosten ze nog maar 75 eurocent per stuk. Als we nu een inkopactie regelen en we stellen het minimum aantal mensen op 5 met een minimum bestelling van 5 leds, dan betalen we voor 5 blauwe leds per persoon maar 4,75 Euro. Plus verzendkosten naar je huis, maar dat kan met de gewone post (als je er geen honderden wil), dus kost maar iets van 40 eurocent.
5 x 0.75 = 3,75
Die ene euro verschil zijn dus de handelings + porto kosten kosten. (bedragen 5 euro). Hoe meer mensen hoe minder porto en handelingskosten per persoon.

Iemand trouwens enig idee hoeveel een enveloppe + 10 ledjes + een stukje bolletjes plastic bij elkaar wegen?
Dit om een goede schatting om de verzendkosten van het huis van degene die de actie regelt naar jou thuis te geven.

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 30 januari 2002 15:01 schreef Devil het volgende:
dan betalen we voor 5 blauwe leds per persoon maar 4,75 Euro.
5x 0,75= 3,75 trouwens
maar als we nou es 4,00 per 5 ledjes doen
Dan kunnen daar de verhandelings kosten van betaalt worden ofzo.

[edit]
te laat :D

4,25 per 5 ledjes (0,5 euro per 5 ledjes aan verhandelingskosten) + verzendkosten naar je huis lijkt me redelijk iig. ik vindt 1 euro per 5 ledjes wel veel eigenlijk, dan ga je uit van 25 ledjes, en ik denk dat je eerder aan een stuk of 100 moet denken.

Verwijderd

ik wil er wel een stuk of 5

• Geronimoos
Op woensdag 30 januari 2002 15:16 schreef mad_maxz het volgende:
En wat vergeten we nou in het grote verhaal ????

... Er komen nog verzend/verzekerings/handelings kosten bij!!! :(
is rekening mee gehouden.. reken dan even na: 25x0,75 is niet hetzelfde als 4,75x5. Ja precies daar zit nou net 6 euro handelingskosten,verzendkosten bij..... :)

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• Geronimoos
0,25 extra kosten per bestelling is erg weinig denk ik. Je hebt dus 6 euro kosten voor de conrad bestelling + 0,39 euro kosten voor het versturen naar iedereen apart. stel je kan het met 20 mensen inkopen --> zit je dus op 0,70 euro kosten p.p.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Heeft iemand van jullie ervaring met de levertijd van conrad?

• Geronimoos
Op woensdag 30 januari 2002 15:23 schreef Devil het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met de levertijd van conrad?
4 tot 7 werkdagen. dus dat is niet bijster snel.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Verwijderd

Daar heb je idd wel gelijk in, maar waar haal jij die 4.75 vandaan :?:? (iig niet bij conrad).

Wat betreft levertijden van conrad, reken op een +/- een week (=5 werkdagen) :)

• Geronimoos
Op woensdag 30 januari 2002 15:27 schreef mad_maxz het volgende:
Daar heb je idd wel gelijk in, maar waar haal jij die 4.75 vandaan :?:? (iig niet bij conrad).

Wat betreft levertijden van conrad, reken op een +/- een week (=5 werkdagen) :)
Kijk in de post van de topic-starter :)

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:34
Doe mij er ook maar vijf. Kan je Conrad niet mailen hoe goedkoop ze worden als je er nog meer besteld?

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Ok, in princiepe kan ik de actie wel verzorgen. Alleen dan kan ik op z'n vroegst op zaterdag 9 februari (iedereen moet tijd hebben om te bestellen en geld over te maken ed. en ik ga op vakantie) bestellen en hebben jullie het op z'n allevroegst maandag 18 februari in huis.

De berekening van 4,75 per 5 ledjes in inclusief verzendkosten van conrad, uitgaande van 5 man die meedoen aan de actie exclusief verzendkosten naar je huis (hooguit 1 euro).
De ledjes zelf kosten 3,75 per 5

• Geronimoos
Op woensdag 30 januari 2002 15:32 schreef Devil het volgende:
Ok, in princiepe kan ik de actie wel verzorgen. Alleen dan kan ik op z'n vroegst op zaterdag 9 februari (iedereen moet tijd hebben om te bestellen en geld over te maken ed. en ik ga op vakantie) bestellen en hebben jullie het op z'n allevroegst maandag 18 februari in huis.

De berekening van 4,75 per 5 ledjes in inclusief verzendkosten van conrad, uitgaande van 5 man die meedoen aan de actie exclusief verzendkosten naar je huis (hooguit 1 euro).
Erg duidelijk! Maar ok, als het meer dan 5 mensen worden is het weer anders.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 15:34 schreef Geronimoos het volgende:

[..]

Erg duidelijk! Maar ok, als het meer dan 5 mensen worden is het weer anders.
Inderdaad, als het er 10 zijn zijn de verzendkosten nog maar 0,50 euro.

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 30 januari 2002 15:32 schreef Devil het volgende:

Is 1 euro per 5 ledjes aan verhandelings kosten nou niet een beetje erg veel?? 0,50 euro vindt ik een stuk redelijker. 6 euro... Dan ben je met 30 ledjes alle kosten kwijt. Ik denk dat je eerder aan 100 ledjes in totaal moet denken dan 30 hoor. En dan haal je die kosten er nog erg dik uit.

Dus: 4,25 euro per 5 ledjes + 1 euro verzendkosten per bestelling.
code:
1
2
3
4
5
Voor  5 ledjes:     5,25 euro (inclusief verzending naar je huis)
voor 10 ledjes:     9,50 euro (inclusief verzending naar je huis)
voor 15 ledjes:    13,75 euro (inclusief verzending naar je huis)
voor 20 ledjes:    18,00 euro (inclusief verzending naar je huis)
voor 25 ledjes:    22,25 euro (inclusief verzending naar je huis)

Ik denk dat dit best redelijke prijzen zijn.

(inclusief verzending naar je huis)

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 15:39 schreef epsilon het volgende:

[..]

Is 1 euro per 5 ledjes aan verhandelings kosten nou niet een beetje erg veel?? 0,50 euro vindt ik een stuk redelijker. Ik denk dat dit best redelijke prijzen zijn.

(inclusief verzending naar je huis)
Om misverstanden te voorkomen: Ik verkoop die dingen niet aan jullie, ik koop samen met jullie een grote partij in en op die maniet delen we de verzendkosten. De verzendkosten zijn 6 euro per bestelling, dus als er 5 deelnemers zijn dan betalen we per persoon 1 euro verzendkosten (6/6=1)

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 15:45 schreef Devil het volgende:

[..]

Om misverstanden te voorkomen: Ik verkoop die dingen niet aan jullie, ik koop samen met jullie een grote partij in en op die maniet delen we de verzendkosten. De verzendkosten zijn 6 euro per bestelling, dus als er 5 deelnemers zijn dan betalen we per persoon 1 euro verzendkosten (6/6=1)
Vervolgens moet ik die dingen nog naar jullie huis sturen, dat ga ik niet uit mijn eigen zak betalen, dus bereken ik aan jullie door. Behalve als je ze komt ophalen natuurlijk. Maar ik denk dat 5 ledejs + ee nstukje bolletjesplastic ter bescherming makkelijk 1 een gewone enveloppe past met een postzegel van 39 eurocent.

oeps dit had een edit moeten zijn, niet een hele post, verkeerde knopje |:(

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 30 januari 2002 15:45 schreef Devil het volgende:

[..]

jah ok, dit had ik wel door
maar je wilt dus gewoon zeggen dat de verzendkosten eerlijk deelt? dus gewoon hoe meer mensen, hoe lager de kosten?? Kijk, dat is natuurlijk ook goed.

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op woensdag 30 januari 2002 15:48 schreef epsilon het volgende:

[..]

jah ok, dit had ik wel door
maar je wilt dus gewoon zeggen dat de verzendkosten eerlijk deelt? dus gewoon hoe meer mensen, hoe lager de kosten?? Kijk, dat is natuurlijk ook goed.
Precies we delen de verzendkosten eerlijk. Hoe meer mensen hoe minder verzendkosten per persoon. En ik betaal zelf ook verzendkosten mee.

• cpwins
  • Laatst online: 17-07 09:56

cpwins

ut Grunn...

Count me in for five. :)

Misschien ergens een intekenlijst beginnen?

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Zie starttopic voor inschrijf instructies

Verwijderd

Ik sluit me hierbij aan, ik wil 5 stuks

Ik ben nu op mŽn werk ik zal vanavond effe kijken hoe de stand van zaken is ;)

• Geronimoos
Kan je niet ff een hotmail adresje aanmaken? Iets van Blauweledinkoopactie@hotmail.com :) ik gok dat deze nog wel vrij is. Als iedereen hier dan BESTELLINGEN (dus geen andere dingen) naar toe mailt met in het onderwerp gelijk het AANTAL leds zodat het makkelijk bij te houden is. In de rest van het mailtje even je adresgegevens, volledige naam, rekeningnummer. Dan kan Devil precies bijhouden van wie het geld binnen is en hoeveel led besteld moeten worden.

/edit Te laat, goed plan!

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 10:25
damn, te laat, ik heb vorige week al een zooi van die dingen besteld, inclusief wat andere zooi

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

Ik wil er ook wel een paar. Zal nog ff na-tellen hoeveel maar iig meer dan 5...

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 16:50
Ik denk dat ik ook wel een stul of 10 a 15 wil hebben. Met een beetje geluk maakt een maat van me een hd vu led meter en dat met blauwe leds :9~

Maar ik stuur in ieder geval nog een mail.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ej Lol!!!! Die heb ik laatst ook besteld: HET ZIJN VAN 3MM HOOR!!! Dus GEEN 5MM!
Lichtintensiteit ca. 100 mcd · UDB ca. 3,3 V (bij 20 mA) · Golflengte ca. 470 nm · Kleur: blauw · Æ [b]3 mm[/b]
Tis maar dat je het wist :). Ik had toen van 5mm nodig, dus ik d8 van dit is goedkoop!! Maar toen bleek het 3mm te zijn :r

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Belangrijk Voor iedereen die wil bestellen !!:
Lees de startpost voor aanmeld instructies !!
Er hebben al minstens 9 mensen gepost dat ze iets willen bestellen, maar er hebben zich pas 3 mensen op de opgegeven manier aangemeld

Verwijderd

Hmm.. 3mm.
Ik heb eigenlijk 5mm leds nodig.
Misschien kun je dezen ook bij je actie doen?
En ze hebben ook handige kleine zwarte led houders. Kosten bijna niks. Misschien zou je deze ook in je actie kunnen doen.

Dan ben ik zeker geinterreseerd.

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 30 januari 2002 17:52 schreef Darkice het volgende:
Hmm.. 3mm.
Ik heb eigenlijk 5mm leds nodig.
Misschien kun je dezen ook bij je actie doen?
En ze hebben ook handige kleine zwarte led houders. Kosten bijna niks. Misschien zou je deze ook in je actie kunnen doen.

Dan ben ik zeker geinterreseerd.
Misschien die ledhoudertjes wel ja, maar dan kan je weer van alles erin gaat zetten. Ik denk dat het gewoon bij deze ledjes moeet blijven. Die 5mm is echter WEL een goed idee, maar ik denk niet dat die veel verkocht gaan worden.

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Ik wil het bij blauwe 3mm leds houden.
Dit om het geheel overzichtelijk te houden.
Die ledhouders zijn bij elke electronica boer te halen.
Blauwe leds ook, maar dan betaal je er meestal zo'n 2 a 3 euro per stuk voor.

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-08 11:14
haha ik doe mee... moet er denk ik wel een stuk of 15 hebben, hehe heb nog een switch te modden :+

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Op woensdag 30 januari 2002 18:30 schreef Deacon het volgende:
haha ik doe mee... moet er denk ik wel een stuk of 15 hebben, hehe heb nog een switch te modden :+
cewl :P :P

ik denk dat ik ook meedoe... ik gah nog ff het tegen een vriend van mij vertellen...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

heej die ledjes heb ik ook in mijn case...kzit alleen nog op mijn 5mm leds te w8en (case-flop-dvd-nic)

• midget
  • Laatst online: 12:25
Mail is binnen.
Ik wil er 5.
Alvast bedankt

• BaatZ
  • Laatst online: 04-11 11:24

BaatZ

Prullenbakker :?

volgens mij heeft de organisator onderhand al personeel nodig :D

als je in de buurt woont van mij wil ik je wel helpen mocht het nodig zijn.
Ik woon in omgeving Putten, Mail mij maar mocht het nodig zijn.

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Verwijderd

Verdorie net 4 blauwe ledjes 3mm gekocht voor 4,25 per stuk.
Alhoewel, het is een prachtige paarsblauwe kleur in m'n glowpad.

Doe er mij toch maar 5. Al was het alleen maar om het verschil tussen de ledjes te zien.

Verwijderd

erhm ff voor de duidelijkheid, die blauwe 3 MM leds zijn toch dezelfde als die in je HD led en PW led ed,..

i am confused :S,

sorry voor deze nooB post, maar ben we geinteresseer, en ik moet wel zekerheid hebben, want ik bestel dan gelijk een BERG zeg maar

• Geronimoos
ik zou zeggen meet de leds in je kast ff op.. dan weet je het zeker. Deze zijn 3,00 mm dat weet je ook zeker... Maar als die van jou achter je pwknop 5 zijn kan je er best een 3 mm achter zetten...

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
count me in for 5 leds

zie mail..

Afhankelijk van je kast, meestal zijn je HDD led en je Power led 3mm idd.

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Update: (30-02 22:24 uur)
Op dit moment heb ik 9 mails binnen. Dat brengt de tussenstand op 10 man. Wat dus 0,60 eurocent Conrad verzendkosten inhoud. Daar komt dan nog 40 eurocent bij zodat ik het naar jou kan versturen + 5 eurocent voor een enveloppe en stukje bolletjes plastic. De prijs per 5 ligt nu dus op ongeveer 3,75 + 1 malig 1,05. Dus als je er 20 koopt betaal je 4 x 3,75 + 1,05 = 16,05 En dat neemt alleen nog maar af. Ik heb conrad gemailed om te vragen om extra korting, want de teller staat nu al op 85 leds !!

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 09:26
Op woensdag 30 januari 2002 22:42 schreef Devil het volgende:
Update: (30-02 22:24 uur)
Op dit moment heb ik 9 mails binnen. Dat brengt de tussenstand op 10 man. Wat dus 0,60 eurocent Conrad verzendkosten inhoud. Daar komt dan nog 40 eurocent bij zodat ik het naar jou kan versturen + 5 eurocent voor een enveloppe en stukje bolletjes plastic. De prijs per 5 ligt nu dus op ongeveer 3,75 + 1 malig 1,05. Dus als je er 20 koopt betaal je 4 x 3,75 + 1,05 = 16,05 En dat neemt alleen nog maar af. Ik heb conrad gemailed om te vragen om extra korting, want de teller staat nu al op 85 leds !!
woohoo 85 ledz :) >:)

btw ik kreeg vandaag te horen dat een vriend van mij gaat werken bij Display dus misschien krijg ik korting... dus ik moet ff kijken wie dat het goedkoopst kan leveren >:)

Verwijderd

mij ook 5 mailtje komt eraan

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Ik heb conrad gemailed en ze zeggen dat ze ze bij meer dan 25 zo goedkoop verkopen omdat het een 1 malig artikel is dat niet meer in hun assortiment terugkomt.

De teller staat nu op 14 man!

• Super_Grover
  • Laatst online: 10-11 23:20

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Strakke actie!!

Heb net een mail gestuurd! Ik heb er 5 besteld! Cool

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11 06:38

hellfire_ultd

Effe checke!

Net mail gestuurd, 15 stuks aub

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:54

Blamm

Niet meer Smart

20 besteld ;)

• Epsilon

Epsilon

APEN!!
strax hebben ze er nie genoeg en kan ik als nog w88 :P

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 23:30 schreef M3ga_Man het volgende:

[..]

woohoo 85 ledz :) >:)

btw ik kreeg vandaag te horen dat een vriend van mij gaat werken bij Display dus misschien krijg ik korting... dus ik moet ff kijken wie dat het goedkoopst kan leveren >:)
Bestel maar gewoon hier, ik denk niet dat ik ze zó goedkoop kan krijgen ;) (geld ook voor ReseTTim) :)

ik ben dus die vriend :P

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 15:36

westergas

rikkie_pc

You've got mail...
10 blauwe led's zyn altyd handig 8-)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Gaat lekker. Nu al 20 man. Conrad verzendkosten zijn nu nog maar 0,30 euro pp :)

Verwijderd

gvd, ik wil wel, maar ik weet niet wanneer ik nou eindelijk eens mijn muis kan gaan modden (ikke snap niets van die spanning shit, dus kan het wel proberen, maar er zal niet veel branden denk ik :{ )

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Je hoeft niet zoveel van electronica te weten hoor.
Je moet weten dat als je hem op 12 volt aansluit er een 470 ohm weerstandje tussen moet zetten.
En als je gewoon je muis mod dan heb je kans dat er helemaal geen weerstand tussen hoeft omdat de weerstand al in de muis zit ingebouwd.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

ReseTTim hiero vanuit de badkamer (op de wc)

doet er mij maar 10 ik mail je strax nog wel ff als ik wat comfortabler zit. me draadloze inet vliegt er soms uit op de badkamer

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 18:54 schreef ReseTTim het volgende:
ReseTTim hiero vanuit de badkamer (op de wc)

doet er mij maar 10 ik mail je strax nog wel ff als ik wat comfortabler zit. me draadloze inet vliegt er soms uit op de badkamer
HAHA jij bent echt een nog grotere verslaafde dan ik. Internetten op de plee :) :) :)

• DustMan4u
  • Laatst online: 25-11 16:12
Ach als ik die dingen nodig heb ga ik wel gewoon naar conrad toe, altijd leuk, kom er vaak genoeg (woon lekker dichtbij >:) )

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op donderdag 31 januari 2002 19:18 schreef DustMan4u het volgende:
Ach als ik die dingen nodig heb ga ik wel gewoon naar conrad toe, altijd leuk, kom er vaak genoeg (woon lekker dichtbij >:) )
Maar dan betaal je 1,13 euro per stuk. Behalve als je er 25 koopt.

• DustMan4u
  • Laatst online: 25-11 16:12
Op donderdag 31 januari 2002 19:23 schreef Devil het volgende:

[..]

Maar dan betaal je 1,13 euro per stuk. Behalve als je er 25 koopt.
Weet je wat het is met conrad, in de winkel is alles goedkoper dan op internet/catalogus. Was laatst zelfs zo erg, wou een printplaatkniptangetje kopen. Kost in de katalogus ca 40,- (guldens ja) en ik betaalde 12,- (ook in guldens), dus erheen gaan loont nog wel eens

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

10 voor mij :)
Mail is onderweg.

• Geronimoos
even een tussenstand vanavond he Devil.. ben wel benieuwd... op naar de 200 :)

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Ok, de tussenstand:

26 deelnemers
270 leds

Het kan trouwens zijn dat Conrad er niet genoeg heeft. In dat geval geld wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Ik heb ze gemailed om te vragen hoeveel ze er nog hebben.

• Geronimoos
Op donderdag 31 januari 2002 20:51 schreef Devil het volgende:
Ok, de tussenstand:

26 deelnemers
270 leds

Het kan trouwens zijn dat Conrad er niet genoeg heeft. In dat geval geld wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Whaaaaa, veeeeel man!!! :) Here we come, Conrad. :P

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Ik heb een antwoord gehad en ik denk dat we ons geen zorgen hoeven maken >:)

Het exacte aantal is niet bekend, maar het zijn er nog meer dan 50.000

Moet genog zijn denk ik :P

• Geronimoos
Op vrijdag 01 februari 2002 13:00 schreef Devil het volgende:

[..]

Ik heb een antwoord gehad en ik denk dat we ons geen zorgen hoeven maken >:)

Het exacte aantal is niet bekend, maar het zijn er nog meer dan 50.000

Moet genog zijn denk ik :P
opzich logisch dat 'het exacte aantal' niet bekend is.. ik zou ze ook niet willen tellen :+

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Verwijderd

Mailtje zou inmiddels aangekomen moeten zijn :)

Verwijderd

doe mij er ook maar 5 ppl

• MGP
  • Laatst online: 02-09 22:30

MGP

Je hebt mijn mailtje ook nu wel binnen.
10 leds, kan ik ook weer eff modden.

Verwijderd

hey

leuk he ensow
maar hoe voor zie je die leds van voeding

gwoon op de 12 volt ? in seriej ?

• Epsilon

Epsilon

Ok, de tussenstand:

26 deelnemers
270 leds

ikke weer mazzel dat ik de eerste was *D

• Epsilon

Epsilon

Op vrijdag 01 februari 2002 15:18 schreef nasher het volgende:
hey

leuk he ensow

3v denk ik, is meestal met blauwe 3mm ledjes.

• Geronimoos
Op vrijdag 01 februari 2002 15:20 schreef epsilon het volgende:

[..]

ikke weer mazzel dat ik de eerste was *D
ik denk dat ik de eerste was. :o *no offense* maar laat devil hier maar uitslag over geven. :)

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Verwijderd

heb een mailtje gestuurd :P

edit: dit is mijn 1000ste post :z

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 15:18 schreef nasher het volgende:
hey

leuk he ensow

ghmmhz
dus k zou ze eventueel in serie op floppydrive spanning ... door me kast late hange ? :)

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 15:51 schreef nasher het volgende:

[..]

ghmmhz
dus k zou ze eventueel in serie op floppydrive spanning ... door me kast late hange ? :)
Je kunt ze met een 470 ohm weerstandje gewoon aan de 12V van je PSU hangen.

• Epsilon

Epsilon

[..]

ghmmhz
elecn00b?? tuurlijk kan dat. 4 in serie op de 12v lijn

• Geronimoos

[..]

ghmmhz
Als je zo'n blauwe led op 12 volt wilt laten branden kan je er het best een weerstand voor doen. Weerstandswaarde ergens tussen de 470 en 680 ohm. Of je de weerstand op de + of de - zet haalt niks uit.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 15:26 schreef Geronimoos het volgende:

[..]

ik denk dat ik de eerste was. :o *no offense* maar laat devil hier maar uitslag over geven. :)
Epsilon heeft met 2 minuten voorsprong van je gewonnen, je was tweede :P

• Geronimoos
Op vrijdag 01 februari 2002 15:54 schreef Devil het volgende:

[..]

Epsilon heeft met 2 minuten voorsprong van je gewonnen, je was tweede :P
Excepted. ;) Nu moet Epsilon de taart kopen om het te vieren :+

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• Epsilon

Epsilon

Op vrijdag 01 februari 2002 15:55 schreef Geronimoos het volgende:

[..]

Excepted. ;) Nu moet Epsilon de taart kopen om het te vieren :+
hehe, bak bier ook goed? :)

Verwijderd

Nou ik doe ook maar mee voor 15 stuks, ben er eindelijk uit, de LEDs in mn case zijn echter wel 5 mm, maar dat maakt toch niet uit?? Ik kan toch gewoon die 5 mm eruit halen en er 3 mm instoppen?? Of levert dat problemen op?, en in mn cdrom en fikker en flopvreter kan ik ze ook gewoon stoppen,...maareh nog iets: hoe zit ut met de ramplank? (toestenbord voor de wat mindere in de vaktaal onder ons ;))

Zo beter :P?

• Epsilon

Epsilon

Op vrijdag 01 februari 2002 17:44 schreef dutchmystikalmaniac het volgende:
Nou ik doe ook maar mee voor 10 stuks, ben er eindelijk uit, de LEDs in mn case zijn echter wel 5 mm, maar dat maakt toch niet uit?? Ik kan toch gewoon die 5 mm eruit halen en er 3 mm instoppen?? Of levert dat problemen op?, en in mn cdrom en fikker en flopvreter kan ik ze ook gewoon stoppen,...maareh nog iets: hoe zit ut met de ramplank? (toestenbord voor de wat mindere in de vaktaal onder ons ;))

Gr33tz Mystikal

PS: Devil, TOP! wat je hebt gedaan hoor!!!
ten eerste:
geen gr33tz ed onder je artikel zetten
ten tweede:
lekkere verneuk-de-layout naam
den derde:
Ja je kan die 3mm leds gewoon in de plaats van 5mm leds zetten op voorwaarde dat het geen 5v 5mm leds zijn. En of ze dat zijn: meten is weten.

Verwijderd

Ik wil wel een stuk of 10 van die ledjes hebben, maar dan moet ik ook weerstanden hebben |:(

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
ik wil ook wel meedoen met 15 ledjes
ziet er kick uit

nog ff een vraagje: moet je daar een batterijtje voor hebben of gewoon op je voeding :?

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op vrijdag 01 februari 2002 20:41 schreef thijz het volgende:
ik wil ook wel meedoen met 15 ledjes
ziet er kick uit

nog ff een vraagje: moet je daar een batterijtje voor hebben of gewoon op je voeding :?
Om ze op je voeding te zetten moet je er even een weerstandje tussen zetten. 470 ohm is goed om hem lekker fel te laten branden als je hem op de 12 volt aansluit (gele en zwarte draad)

• Wouter!
  • Laatst online: 28-11 11:23
Hmmz ... ik bestel ze niet, ik neem ze zelf wel mee :), ik werk per slot van rekening in de winkel >:)

Hmmz, je kunt eventueel naar de winkel bellen (dus niet via de site of de bestellijn) en dan vragen of het een "24 uurs-bestelling" kan worden. Als er genoeg LED's in de winkel op voorraad zijn dan heb je het met 2 dagen thuis :). Bovendien rekenen we dan boven de 17,- geen verzendkosten meer ... dan blijft er alleen nog maar 1,15 gulden (= ... ... reken maar uit) aan verzekeringskosten over.

edit: telefoonnummer voor de winkel: 053-4285470 :) ... als je vrijdag 's avonds of zaterdags belt krijg je mij misschien wel aan de lijn })

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-11 21:45

CasGas

.

Op zaterdag 02 februari 2002 00:47 schreef ThaWout het volgende:

Hmmz, je kunt eventueel naar de winkel bellen (dus niet via de site of de bestellijn) en dan vragen of het een "24 uurs-bestelling" kan worden. Als er genoeg LED's in de winkel op voorraad zijn dan heb je het met 2 dagen thuis :). Bovendien rekenen we dan boven de 17,- geen verzendkosten meer ... dan blijft er alleen nog maar 1,15 gulden (= ... ... reken maar uit) aan verzekeringskosten over.
een 24 uurs regeling en je krijgt het binnen 2 dagen in huis... jaaaaaaa jaa :)

Maar goed, put me up for 20 (mail is onderweg)

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Verwijderd

pse check mailbox :)
10 x voor mij
heb ik ook weer wat te doen ;)

• Wouter!
  • Laatst online: 28-11 11:23
Op zaterdag 02 februari 2002 01:01 schreef Settler het volgende:

[..]

een 24 uurs regeling en je krijgt het binnen 2 dagen in huis... jaaaaaaa jaa :)

Maar goed, put me up for 20 (mail is onderweg)
Ja, want 24-uurs gaan (mits op voorraad in de winkel) meteen de volgende dag (of dezelfde dag) nog met de post mee. Internet-bestellingen en bestellingen via de bestellijn (en ook "normale" bestellingen om af te halen in de winkel) worden eerst besteld in Duitsland ... dat duurt zo'n 4 a 5 dagen voor het binnen is, en dan wordt het bij het postorder bedrijf uitgezocht om naar de klant te verzenden. Vandaar dat het zo lang duurt.

Verwijderd

mailtje is weg. Zo, altijd handig 10 blauwe leds :)

Verwijderd

Even nog een vraag: ik sluit de led aan op 5 v (rood + zwarte draad), welke weerstand heb ik dan precies nodig om em goed te laten branden?

R = U/I
R = 5/0.020
R = 250 Ohm

Volgens klopt dit wel ongeveer of niet? :?

btw epsilon, ga ergens anders mieren neuken plz, ik heb ut al verbeterd, nu beter? Alleen mn naam niet :P

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Update:
Er zijn nu ruim 400 leds bestelt, dat betekend dat de Conrad verzendkosten komen te vervallen (vanaf 150 euro geen verzendkosten meer). De enige verzendkosten die er nog zijn zijn de kosten om het van mijn huis naar het jouwe te sturen. Deze kosten heb ik geschat op 0.45 euro.
Ik heb even een export van mijn excel sheet gemaakt en deze op internet gezet. http://rictornet.endoria.net/led/
Als de layout vern**kt is moet je even op refresh drukken (gebeurt bij namelijk steeds de eerste keer)
Controleer op deze sheet of je gegevens kloppen!!
Als er iets niet klopt stuur me dan een mail ovv je Id en wat er niet klopt.
Mocht je hier niet op staan, dan doe je ook niet mee. Heb je wel een mail gestuurd, dan is er dus iets mis gegaan, stuur me dan snel nog een mail!

Ik zal deze pagina minstens 1x per dag updaten. (tot vrijdag, dan ga ik er een weekje tussenuit en mijn geliefde ouders zijn niet zo handig op de pc ;) dus dan wordt er even niets meer geupdate.

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:54

Blamm

Niet meer Smart

Klopt als een bus! maar als je weggaat.. hoe ga je dan de bestelling/betalingen regelen?

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Topicstarter
Op zaterdag 02 februari 2002 13:37 schreef Razorfist het volgende:
Klopt als een bus! maar als je weggaat.. hoe ga je dan de bestelling/betalingen regelen?
Ik ben de 15e terug, dan moet het geld op mijn rekening staan en ga ik bestellen. Maar je krijgt nog een mail met de details en min giro nummer.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste