tuurlijk, tuurlijk, maar toch, ik HOOP zo snel mogelijkOp woensdag 20 februari 2002 22:17 schreef corecrusher het volgende:
[..]
wow geef devil ff de tijd om op adem te komen
oja devil niet teveel praten he ,je moet je tong sparen om de enveloppen te plakken
(typo)
Hopla alles geregeld. Normaal is de levertijd ongeveer een week, maar misschien dat dit snelelr gaat of juist een stuk langzamer.
EN het wordt inderdaad fiks enveloppen likken
EN het wordt inderdaad fiks enveloppen likken
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
hmmz je woont in soest he...
tja anders was ik wel komen helpen verpakken...
dit betekent toch dat jij 820 leds moet gaan tellen he...
aii
en ga je ze dan ook allemaal testen??
**OPROEP AAN TWEAKERS IN SOEST EN OMGEVING**
Help devil die ledjes verpakken... dan hoeft die arme jongen niet alles alleen te doen..
aii
Help devil die ledjes verpakken... dan hoeft die arme jongen niet alles alleen te doen..
Ach mijn vriendin heeft mij ook beloofd om te helpen. En jullie adressen print ik wel uit op stickers, dan is alleen het tellen een beetje boel werk. Maar ik red het denkik wel hoor! Ik ga trouwens ook een foto reportage van het geheel maken, lijkt me wel gaaf.Op woensdag 20 februari 2002 22:32 schreef insan1ty het volgende:
hmmz je woont in soest he...
aii
vet
zo'n bak van 5kg met 800+ leds erin
zo'n bak van 5kg met 800+ leds erin
Verwijderd
he, jammer te laat voor bestelling 
/me lacht heeeel hard als ze ipv blauwe LEDS, GROENE verstuuren
/me lacht heeeel hard als ze ipv blauwe LEDS, GROENE verstuuren
Verwijderd
/me hee geen geintjes over deze super inkoop actie ,en ik denk dat jij de enigste bent die lacht dan
of wij groen is ook wel mooi
of wij groen is ook wel mooi
keep me informedOp woensdag 20 februari 2002 22:57 schreef MinardiFan het volgende:
voor de laatkomers als ik ... ik ben al met iemand een nieuwe aan het starten
mooi ik zie net dat ik ook betaald heb, ik wil die foto's wel is zien van al die ledjes bij elkaar 
Good work!!
Good work!!
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Op fietsafstand van Amersfoort en Baarn. Vlakbij Hilversum.Op donderdag 21 februari 2002 16:47 schreef dutchmystikalmaniac het volgende:
soest, waar is dat in de buurt
ik heb ooit eens een zakje diverse leds gehaald bji de electronica boer. Daar zaten allerlei vormen en KLEUREN in.
Groen, rood, paars, oranje, BLAUW, wit, geel, bruin-achtig (poep
)
vind ik gewoon leuk.. Ook met verschillende lichtpuntjes in 1 ledje (de lange versies)
Zon zakje met diversen zie je sneller bij de boer dan losse specifieke leds.
Groen, rood, paars, oranje, BLAUW, wit, geel, bruin-achtig (poep
vind ik gewoon leuk.. Ook met verschillende lichtpuntjes in 1 ledje (de lange versies)
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
en al besteld...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Yep, heb net een bevestiging gekregen. Heb meteen een mail gestuurd met de vraag op hoeveel levertijd we moeten rekenen. I'll keep you informed.
Verwijderd
Je bedoelt een nieuwe inkoopactie? Keep me informed toooOp woensdag 20 februari 2002 22:57 schreef MinardiFan het volgende:
voor de laatkomers als ik ... ik ben al met iemand een nieuwe aan het starten
Paars? Die wil zeer zeker hebben. Ik dacht trouwens dat die krengen $5.00 kosten.Op donderdag 21 februari 2002 19:46 schreef Oxigun het volgende:
ik heb ooit eens een zakje diverse leds gehaald bji de electronica boer. Daar zaten allerlei vormen en KLEUREN in.
Groen, rood, paars, oranje, BLAUW, wit, geel, bruin-achtig (poep)
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Ja , je hebt veel meer kleuren dan je dnekt hoor! (denk aan violet, oranje, ed kleuren waar je normaal niet aan zou denkenOp vrijdag 22 februari 2002 20:50 schreef thedolf het volgende:
[..]
Paars? Die wil zeer zeker hebben. Ik dacht trouwens dat die krengen $5.00 kosten.
Idd. Sla het Conrad boek maar open en je ziet enorm veel verschillende leds.
Vooral de RGB leds lijken mij kewl, die [bijna] alle mogelijke kleuren kunnen maken
Vooral de RGB leds lijken mij kewl, die [bijna] alle mogelijke kleuren kunnen maken
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
nog maar 3 dagen
maakt devil het kenbaar als zijn bestelling binnen is?
Verwijderd
ja denk het wel ja ,of een kaartje uit hawai .de groeten
aan eeel tweakland en tot nooit meer ziens lol

nee ff gewoon .
dat komt echt wel goed ,hoor ,ik hoop wel dat i inmiddels een camera ,heeft bemachtigd en wat pics van al die leds neer zet als het binnen is
ps insan1ty
gave foto van wtcplek heb je staan
super gedetaileerd zeg
heb hem ff geleend van je
nee ff gewoon .
dat komt echt wel goed ,hoor ,ik hoop wel dat i inmiddels een camera ,heeft bemachtigd en wat pics van al die leds neer zet als het binnen is
ps insan1ty
super gedetaileerd zeg
Jahoor, hopenlijk inclusief picsOp zondag 24 februari 2002 15:43 schreef insan1ty het volgende:
nog maar 3 dagen
een pic van een bak met zakjes leds
ohh dus jij genereerde die 14mb aan dataverkeer??Op zondag 24 februari 2002 15:51 schreef corecrusher het volgende:
ja denk het wel ja ,of een kaartje uit hawai .de groeten
nee ff gewoon .
ps insan1ty
super gedetaileerd zeg
Levert conrad die dingen in strips, net zoals gewone diodes/weerstandjes of allemaal los? < chaos
Ik ga voor chaosOp zondag 24 februari 2002 22:38 schreef insan1ty het volgende:
[..]
ohh dus jij genereerde die 14mb aan dataverkeer??![]()
Levert conrad die dingen in strips, net zoals gewone diodes/weerstandjes of allemaal los? < chaos
Ik heb een tijdje geleden een zakje met 100 dezelfde weerstandjes gekocht (dan kwamen ze op 3 guldencent stuk ofzo ipv 20) en die zaten gewoon met zn allen in een zakje.
Geachte meneer,
Uw bestelling is ingeboekt en de levertijd is 5 tot 7 werkdagen, d.w.z. dat
het vanaf a.s. donderdag bij u bezorgd kan worden.
Op zaterdag worden er geen rembours pakketjes bezorgd, dus het kan ook zijn
dat het de maandag na het weekend kan worden bezorgd.
Ik dank u voor uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Uw bestelling is ingeboekt en de levertijd is 5 tot 7 werkdagen, d.w.z. dat
het vanaf a.s. donderdag bij u bezorgd kan worden.
Op zaterdag worden er geen rembours pakketjes bezorgd, dus het kan ook zijn
dat het de maandag na het weekend kan worden bezorgd.
Ik dank u voor uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
pret volgende week krijg ik dus mun bestelde LEDjes!!
bedankt voor die inkoopactie
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Als het goed is wel !!Op maandag 25 februari 2002 17:23 schreef PASware het volgende:
pret volgende week krijg ik dus mun bestelde LEDjes!!
graag gedaan.
Super_grover en ik kijken al uit naar onze ledjes
hebben we weer wat te modden. Ik ben er inmiddels achter dat in een logitech toetsenbord 3 mm groene ledjes zitten dus daar komen er al 3 blauwe in
Verwijderd
vanaf donderdag as?,..dat zou de 28e zijn,...of een week later, liever heb ik ze voor as zaterdag...dan heb ik nog een precisie soldeerbout beschikbaar
Ben nu alvast aan m'n glowpad begonnen 
Valt behoorlijk tegen een logo in plexiglas frezen
Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T
nog een paar nachtjes slapen
Verwijderd
* X-IoN fietst iedere dag iets harder naar huis om te kijken of de ledjes er al zijn 
Kan leuk aan mijn plexiglas kast beginnen
Kan leuk aan mijn plexiglas kast beginnen
Sorry maar ik heb geen zin om 14 pagina's aan nieuws door te lezen
maar als ik het goed begrijp heeft onze Devil (the) ze deze week binnen, en dus begint hij dan met versturen ???
moet je ook niet frezen.. moet je laten laserenOp maandag 25 februari 2002 23:19 schreef Almachtige het volgende:
Ben nu alvast aan m'n glowpad begonnen
Verwijderd
yes thats writeOp woensdag 27 februari 2002 09:56 schreef DaPoztMaster het volgende:
Sorry maar ik heb geen zin om 14 pagina's aan nieuws door te lezenmaar als ik het goed begrijp heeft onze Devil (the) ze deze week binnen, en dus begint hij dan met versturen ???
heb jij zo'n lazerapparaat?? Of ga je met een lazerpen het proberen, hahaOp woensdag 27 februari 2002 11:22 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
moet je ook niet frezen.. moet je laten laseren![]()
Dremel?
Ik weet eigenlijk nog niet eens waarvoor ik ze ga gebruiken, ik zie wel, haha
je kan met een soort van schuurstukje op je dremel het oppervlak ligt "dof" maken. Lijkt op een tandarts boort. En zo'n geluid maakt het trouwens ook als je op een materiaal komtOp woensdag 27 februari 2002 21:44 schreef PASware het volgende:
[..]
heb jij zo'n lazerapparaat?? Of ga je met een lazerpen het proberen, haha
Dremel?
Uhhhh, deze Cowboy is best wel erg geinteresseerd in die blauwe ledjes. Kun je me op de reserve lijst zetten?
Blaat
je kunt ook HIER niet kijkenOp woensdag 27 februari 2002 22:09 schreef Cowboy Henk het volgende:
Uhhhh, deze Cowboy is best wel erg geinteresseerd in die blauwe ledjes. Kun je me op de reserve lijst zetten?
(pas toen ik op de link drukte om te testen viel het me op)
Het is lastig om je specs up to date te houden
Verwijderd
/me ACTIE IS GESLOTEN !! JE KAN NIET MEER BESTELLEN! *
Ik denk ik doe't ook nog ff dan hoeft men ook niet meer te posten
das mijn tekst....Op woensdag 27 februari 2002 22:12 schreef Blue_Tweaker het volgende:
* Epsilon ACTIE IS GESLOTEN !! JE KAN NIET MEER BESTELLEN! *
Hoppla, heb net het geld van de bank gehaald, zodat het klaar ligt als de postbode morgen komt ! Eigenlijk ga ik er van uit dat hij maandag pas komt, maar ik ben positief en heb maar meteen het geld gehaald.
Ik heb trouwens ook een digicam gekocht, €99,- bij Lidl. Best wel goede kwaliteit. Kan ook video en audio opnemen. Passen op de laagste kwaliteit 2000 foto's op
* Devil zet maar een fotootje neer, dan weten jullie hoe ik eruitzie
Ik heb trouwens ook een digicam gekocht, €99,- bij Lidl. Best wel goede kwaliteit. Kan ook video en audio opnemen. Passen op de laagste kwaliteit 2000 foto's op
* Devil zet maar een fotootje neer, dan weten jullie hoe ik eruitzie
Okee, daar_had_ik ook gekeken! Daarom vroeg ik ook om me op de_reserve_lijst te zetten. Als die er niet is, jammer, is die er wel en er blijven er een paar over, denk dan ff aan me.:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 27 februari 2002 22:09 schreef Cowboy Henk het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
je kunt ook HIER niet kijken
Blaat
today is the day
Q6600, 6144MB, WD 160GB & Maxtor 400GB,NVidia 8600GT, Samsung SH-S202N, NEC ND-2510A, SB Audigy 2
heb je mijn glowpad dan nog niet gezien?Op woensdag 27 februari 2002 21:44 schreef PASware het volgende:
[..]
heb jij zo'n lazerapparaat?? Of ga je met een lazerpen het proberen, haha
Dremel?
wedje leggen?
komen de leds
A) vandaag binnen
b) morgen
c) overmorgen
d) nooit
komen de leds
A) vandaag binnen
b) morgen
c) overmorgen
d) nooit
iig niet nooit, want dat kan je nooit controlerenOp donderdag 28 februari 2002 12:02 schreef insan1ty het volgende:
wedje leggen?
komen de leds
A) vandaag binnen
b) morgen
c) overmorgen
d) nooit
of f: het komt na overmorgen pas binnen
ik gok op e: het is 1 van de antwoorden a,b,c en f
offtopic:
hey devil, wat voor een camera is dat? merk enz.
in het weekend zou leuk zijn :):)
multiplegok vragen zijn eitjeOp donderdag 28 februari 2002 12:19 schreef insan1ty het volgende:
de pww-spirit zit er goed in of niet?
'k heb net me lexan binnen, nu de leds nog....spannend hoor
Verwijderd
Vanavond 23:49 als ik mijn eigen niet vergisOp donderdag 28 februari 2002 15:30 schreef dutchmystikalmaniac het volgende:
ALS ze vandaag binnen zouden komen,..aan welke tijd denk je dan??
Verwijderd
stomme ik
heb ik maar 5 leds besteld, kijk ik hier een beetje rond wat iedereen ermee gaat doen, en nou heb ik er in een keer 25 nodig ipv die 5. Maarja, daarvoor is de 2e LED actie he
heb ik maar 5 leds besteld, kijk ik hier een beetje rond wat iedereen ermee gaat doen, en nou heb ik er in een keer 25 nodig ipv die 5. Maarja, daarvoor is de 2e LED actie he
dat moet je ook niet doen!Op donderdag 28 februari 2002 19:57 schreef X-IoN het volgende:
stomme ik![]()
Ik heb er 10
maar ik had er meer moeten nemen.
Toen ik ze bestelde wist ik niet wat ik ermee ging doen dus.
Achjah....
maar ik had er meer moeten nemen.
Toen ik ze bestelde wist ik niet wat ik ermee ging doen dus.
Achjah....
Tis een cameraatje van het merk Aiptek, hij is heel erg simpel, maar maakt als het licht goed is en je niet teveel beweegt best mooie scherpe foto'sOp donderdag 28 februari 2002 12:59 schreef PASware het volgende:
offtopic:
in het weekend zou leuk zijn :):)
Overmorgen kan niet, want op zaterdag bezorgen ze geen rembourse dingen. Ik denk persoonlijk dat ze maandag komen.Op donderdag 28 februari 2002 12:02 schreef insan1ty het volgende:
wedje leggen?
komen de leds
A) vandaag binnen
b) morgen
c) overmorgen
d) nooit
Maar mochten ze morgen komen, dan ga ik meteen aan de slag met envelopjes likken zodat jullie je spullen asap hebben !
Is goed devil..
Maak er maar een mooie foto repoortage van (ik wil foto van pakketje & postbode
)
Maak er maar een mooie foto repoortage van (ik wil foto van pakketje & postbode
Verwijderd
Zeker wel....Overmorgen kan niet, want op zaterdag bezorgen ze geen rembourse dingen. ...
Verwijderd
Zo hoort het eigenlijk wel ja... Maar gelukkig was er nog een 2e led actieOp donderdag 28 februari 2002 20:32 schreef thijz het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doen!neem er dan gelijk 15
(ik heb er ook 15 besteld, maar ik weet niet eens wat ik er mee ga doen
)
Verwijderd
Devil, kun je ons al verblijden met nieuws?...offuh zijn de LEDs nog niet binnen
? damn man ik MOET ze eigenlijk voor het weekend hebben, anders kan ik ze neit eens meer gebruiken
, misshien zelf maar zon precisiebout kopen 
edit:
Ik hoop dat ie geen tijd heeft om te posten omdat ie druk bezig is alle leds op de bus te doen
Ik hoop dat ie geen tijd heeft om te posten omdat ie druk bezig is alle leds op de bus te doen
mod je cam aan je deurbelOp vrijdag 01 maart 2002 03:12 schreef DaPoztMaster het volgende:
Is goed devil..
Maak er maar een mooie foto repoortage van (ik wil foto van pakketje & postbode)
op zaterdag wordt er m.i. ook geen rembours verzonden afaik...
Owjah ff een tip:
Koop zo'n postzegel sponsje...die maak je nat en hoef je je tong niet te gebruiken.
Dat wordt namelijk aardig zuur na 5 stuks
Koop zo'n postzegel sponsje...die maak je nat en hoef je je tong niet te gebruiken.
Dat wordt namelijk aardig zuur na 5 stuks
zaterdag niet nee (ptt dan), ups en die andere flippers wel. (ik kreeg mn wc kit nl. op zaterdag)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tip: er zijn nu postzegels in sticker(zelfklevende) vorm...Op vrijdag 01 maart 2002 22:42 schreef Gman het volgende:
Owjah ff een tip:
Dat wordt namelijk aardig zuur na 5 stuks![]()
OwjahOp zaterdag 02 maart 2002 02:32 schreef insan1ty het volgende:
[..]
Tip: er zijn nu postzegels in sticker(zelfklevende) vorm...
Geeft maar weer aan hoe vaak ik iets op de post doe
Gisteren geen postbode gezien. I kwas de heel dag weg, vandaar dat ik niet postte, maar mijn ouders waren de hele dag thuis. Volgens Conrad bezorgen ze vandaag (zaterdag) niet, dus ik heb sterike vermoedens dat het er op maandag is. En dan krijgen jullie een mooie fotoreportage van de vorderingen van het envelopjes likken
Verwijderd
Gaat je dat lukken, al die enveloppies in 1 dag? zo ja, naaaaajsOp zaterdag 02 maart 2002 14:10 schreef Devil het volgende:
Gisteren geen postbode gezien. I kwas de heel dag weg, vandaar dat ik niet postte, maar mijn ouders waren de hele dag thuis. Volgens Conrad bezorgen ze vandaag (zaterdag) niet, dus ik heb sterike vermoedens dat het er op maandag is. En dan krijgen jullie een mooie fotoreportage van de vorderingen van het envelopjes likken
Ik gok dat ze vandaag ook niet bezorgd zijn...
Maar ik hoop het wèl!Op zondag 03 maart 2002 11:46 schreef Razorfist het volgende:
Het is lastig om je specs up to date te houden
Nee. op zaterdag en zondag doet ptt geen rembourszendingen. Maar ik verwacht ze maandag!Op zondag 03 maart 2002 11:46 schreef Razorfist het volgende:
Verwijderd
neuh,...zou er maar niet vanuitgaan
Khoop dat ze morgen bezorgd worden. Maar dat Devil wel zo slim is geweest om alles alvast voor te bereiden (denk aan de envelopjes bestickeren en en de postzegeltjes erop te plakken, scheelt een hoop tijd in een klap) Misschien dat we ze dinsdag kenne verwachten...maarjah wie ervaring heeft met Conrad...weet wel beter
[PICS] please van wat jullie met je leddiez doen
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
GlowPad vind ik vet.Op zondag 03 maart 2002 11:54 schreef nigelator het volgende:
[PICS] please van wat jullie met je leddiez doen
Maar wat ik ook wil gaan maken voor mijn waterkoeling:
Een logo uitvrezen in Plexiglas en daar mijn water doorheen laten lopen ofzo, dan nog ff wat blauwe led's erachter.
Ik heb al wel de spullen in huis, maar nog geen enveloppen bestickert. Ik ga trouwens niet bestickeren, maar uitprinten knippen en vastplakbandenOp zondag 03 maart 2002 11:53 schreef dutchmystikalmaniac het volgende:
neuh,...zou er maar niet vanuitgaanKhoop dat ze morgen bezorgd worden. Maar dat Devil wel zo slim is geweest om alles alvast voor te bereiden (denk aan de envelopjes bestickeren en en de postzegeltjes erop te plakken, scheelt een hoop tijd in een klap) Misschien dat we ze dinsdag kenne verwachten...maarjah wie ervaring heeft met Conrad...weet wel beter
Ik heb nog geen tijd gehad om stickers te maken, over 2 weken is de uber deadline op school en daar moet ik nog het een en ander aan doen. Maar misschien dat ik vanavond vast wat envelopjes voorbereid.
koel, ik wacht af
And thèèèèèèèèèèèèèèèèèèn?
'Tis nu kwart voor twaalf en meestal komt de postbode met pakjes rond een uur of 1. Ben ondertussen ebzig met etiketjes maken en op envelopjes plakken, zodat ik zodra de elds erzijn alleen nog maar de juiste hoeveelheid leds in de enveloppe hoef te doen.
Heb alvast een pic gemaakt van (een deel van) de stapel met geld die hier op de postbode ligt te wachten.
Heb alvast een pic gemaakt van (een deel van) de stapel met geld die hier op de postbode ligt te wachten.
wat hebben we sinds 1 januari toch een speel goed geld gekregen 
Ik vind het iedere keer dat ik ze weer zie en ik zie er op een werkdag heel wat maar ja met een beetje geluk krijg je ze vandaag binnen en dan kunnen we es gaan klussen (Super_grover en ik krijgen blauwe leds in ons ramplankie
)
Ik vind het iedere keer dat ik ze weer zie en ik zie er op een werkdag heel wat maar ja met een beetje geluk krijg je ze vandaag binnen en dan kunnen we es gaan klussen (Super_grover en ik krijgen blauwe leds in ons ramplankie
Als ze vandaag voor driejen komen, dan lukt het me denkik wel om alles nog op de bus te krijgen. Postkantoor gaat om 5 uur dicht. In iedergeval zal ik (mocht ik ze vandaag krijgen) om kwart voor vijf alles wat ik dan klaar heb bij het postkantoor dumpen. Ik werk op volgorde van Id, dus sta je bovenaan de lijst dan heb je als eerste je ledjes.Op maandag 04 maart 2002 13:19 schreef jbcyber het volgende:
wat hebben we sinds 1 januari toch een speel goed geld gekregen
Ik vind het iedere keer dat ik ze weer zie en ik zie er op een werkdag heel wat maar ja met een beetje geluk krijg je ze vandaag binnen en dan kunnen we es gaan klussen (Super_grover en ik krijgen blauwe leds in ons ramplankie)
Tot nu toe nog geen postbode gezien, maar wie weet...
oehhh de spanning van het wachten!!
naja vandaag zijn toch de elektroboeren hier dicht... dus.
naja vandaag zijn toch de elektroboeren hier dicht... dus.
Nog geen postbode 
Maar wel een stoere foto gallery op http://rictornet.endoria.net/led/ledjes.html
Alle envelopjes zijn nu klaar, dus zodra de ledjes komen hoef ik ze alleen nog maar in het bijbehorende envelopje te doen.
Maar wel een stoere foto gallery op http://rictornet.endoria.net/led/ledjes.html
Alle envelopjes zijn nu klaar, dus zodra de ledjes komen hoef ik ze alleen nog maar in het bijbehorende envelopje te doen.
ow jammer, maybe morgen. Maar jah hoe kan het ook anders: meer dan 800 blauwe LEDjes verbestellen (das een Btje erg veel)
geduld is een schone gaven he
en dat hebben niet veel mensen maar ja jammer niets aan te doen volgende dag beter he.
Verwijderd
en???? zijn ze bezord / en of al binnen tis nu 17:20... ik hoop zo meer te horen, maar denk van niet