Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Ik ben benieuwd. Ik heb vorig jaar november (ofzo) de FinePix 6900 aangeschaft. Toen ik wist dat de s602 eraan zat te komen heb ik de zaak gebeld waar ik de 6900 heb gekocht en gevraagd om hem eventueel te ruilen (met bijbetaling) als het zover was. Ik heb hem vandaag gebeld met de mededeling dat ik extra accu's erbij verkoop. Ik hoop dat ik morgen zijn bod hoor....

Hmmmm ... ik weet nog niet eens welk bod ik moet accepteren ;)

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Op vrijdag 28 juni 2002 20:34 schreef doemaarwat het volgende:
Ik ben benieuwd. Ik heb vorig jaar november (ofzo) de FinePix 6900 aangeschaft. Toen ik wist dat de s602 eraan zat te komen heb ik de zaak gebeld waar ik de 6900 heb gekocht en gevraagd om hem eventueel te ruilen (met bijbetaling) als het zover was. Ik heb hem vandaag gebeld met de mededeling dat ik extra accu's erbij verkoop. Ik hoop dat ik morgen zijn bod hoor....

Hmmmm ... ik weet nog niet eens welk bod ik moet accepteren ;)
Minimaal €600,- zou ik zeggen

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Op vrijdag 28 juni 2002 21:03 schreef Yilkee het volgende:

[..]

Minimaal €600,- zou ik zeggen
Alleen camera (6900) of met (snel)lader en extra accu? Eigenlijk ben ik meer benieuwd naar wat ik bij moet betalen?

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Op vrijdag 28 juni 2002 21:14 schreef doemaarwat het volgende:

[..]

Alleen camera (6900) of met (snel)lader en extra accu? Eigenlijk ben ik meer benieuwd naar wat ik bij moet betalen?
waar ga je 'm eigenlijk verkopen? een gast die ik ken die wil een digicam halen maar heeft nog niet genoeg geld misschien hebben ze daar bij die winkel wel voordelige cams liggen. O ja, ik denk dat 600 voor de 6900 zonder xtra's wel mogelijk is. maar ja wie ben ik om dat te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Op vrijdag 28 juni 2002 20:00 schreef Yilkee

Ik ben vandaag bij de kinorama langs geweest om te kijken hoeveel die daar kost. In de etalage hangen bij bijna alle digicams een bordje met "vraag naar onze scherpe prijs" of zoiets. Dus ik vragen hoeveel de s602 kost zegt de verkoopster 729!!!! toen vroeg ik of dat wel klopte en ze zei dat het klopt.
Wat kost de digicam nu bij de reguliere fotoboer? Hier om
de hoek kost ie namelijk €900 en volgens mij is dat teveel :)

Es kijken wat het mannetje van astracom doet 8-)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:47
Op zaterdag 29 juni 2002 10:50 schreef MaDLiVe het volgende:

[..]

Wat kost de digicam nu bij de reguliere fotoboer? Hier om
de hoek kost ie namelijk €900 en volgens mij is dat teveel :)

Es kijken wat het mannetje van astracom doet 8-)
Mmmm, bij ons in Hoogeveen kost ie overal € 998, dus € 900 is voor "lokale aanschaf" echt niet al te duur!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzai
  • Laatst online: 24-06 20:32
Bij Mediamarkt (duitsland)kost ie €850 en dat is wel aardig aangezien ik toch maar 5km van de grens woon :)

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

bij zoveel zaken is ie 850 of lager, kijk gewoon in de pricewatch, hij is alleen wat slecht leverbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er bij deze camera ook een opbergtas/hoes bijgeleverd? Zoniet, wat is een mooie compact tasje /hoesje voor deze camera?

Ik zag bovendien op de Fujisite staan dat nu gratis een lader en batterijen wordt bijgeleverd. Is één zo'n set voldoende of is een tweede setje aan te raden voor vakantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op maandag 01 juli 2002 09:42 schreef Macklion het volgende:
Wordt er bij deze camera ook een opbergtas/hoes bijgeleverd? Zoniet, wat is een mooie compact tasje /hoesje voor deze camera?

Ik zag bovendien op de Fujisite staan dat nu gratis een lader en batterijen wordt bijgeleverd. Is één zo'n set voldoende of is een tweede setje aan te raden voor vakantie?
Voor de vakantie altijd een extra setje meenemen :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen tas. Keuze te over voor een tas. Er was zelfs bij de Aldi een mooie tas ca. 6 euro. Ziet er goed uit.Veel ruimte.

Wat je zegt:nu gratis lader en batt.
Hoe weet je of dat nu dan bij de camera zit? er zijn toch al heel wat camera's uitgeleverd en naar de winkels?
Geld dit alleen voor Ned. aankopen???

Voor enkele anderen hiervoor ivm web-sites met interessante prijzen:
Deze is echt goedkoop!!! Geen ervaring hier. Zie wel NTSC & PAL video-out switchable,dus interessant!
http://www.digitalliquidators.com/detail.asp?pid=fjfps602&l=Dealtime -574,99 dollar.
www.marxenschuuring.nl -741 euro
www.compusoft2000.de -739 euro
Op maandag 01 juli 2002 09:42 schreef Macklion het volgende:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik ga binnenkort de S602 halen en ik wil er gelijk 128 MB flash geheugen bij halen maar welke zal ik halen? Smartmedia of compactflash?
Ik ga het van sandisk of dane-elec halen ligt aan welke ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

ik gah er dus ook 1 halen :D . ik heb genoeg fotoz gezien van de 6900 en ook nog wel es wat fotoz meegemaakt ik vond dat ding al erg mooi dingetje dus ik kies zonder enige review te lezen voor de S602.

moet alleen nog ff kijken waar het goedkoopst is.. iig ik gah niet in het buitenland bestellen..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Op dinsdag 02 juli 2002 00:27 schreef Yilkee het volgende:
Ik ga binnenkort de S602 halen en ik wil er gelijk 128 MB flash geheugen bij halen maar welke zal ik halen? Smartmedia of compactflash?
Ik ga het van sandisk of dane-elec halen ligt aan welke ze hebben.
ik zou SM nemen, omdat deze gewoon vaak sneller is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep_k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09

joep_k

......

Op dinsdag 02 juli 2002 10:11 schreef itsgreen het volgende:

[..]

ik zou SM nemen, omdat deze gewoon vaak sneller is...
het is appels met peren vergelijken, maar even te voorbeeld:

32mb sandisk smartmedia doet er 10 seconden over om de foto's op te slaan na 5fps burst mode.
128mb apache compact flash doet er 30seconden over.

ook bij het films maken komt de traagheid weer tot uitting:
32mb SM --> 27seconden en is dus vol.
128mb CF --> 17seconden, omdat hij te traag is met schrijven en moet dus stoppen.

flink irritant allemaal.
smartmedia is meestal een betere keus.

hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
OK bedankt. Mijn keuze is gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

ik haal binnekort een 128 mb smart media kaartje van acsper ofzo daar heb ik nu een 64 mb kaartje van en ben er erg tervreden mee...

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Op maandag 01 juli 2002 20:04 schreef ellen het volgende:
Voor enkele anderen hiervoor ivm web-sites met interessante prijzen:
Deze is echt goedkoop!!! Geen ervaring hier. Zie wel NTSC & PAL video-out switchable,dus interessant!
http://www.digitalliquidators.com/detail.asp?pid=fjfps602&l=Dealtime -574,99 dollar.
www.marxenschuuring.nl -741 euro
www.compusoft2000.de -739 euro
[..]
Die prijs bij Marx & Schuuring leek mij wel wat, maar voortaan s.v.p. eerst goed lezen; de prijs (€ 741) is EXCL. btw, dus incl. komt dat op € 881,79. En toen was dit helaas weer een doodgewoon prijsje... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Toch leuk om te zien dat dit topic nog steeds loopt :)

Hier een kleurvergelijking op de automatische stand (en dus met automatische witbalans) tussen de 6900 en de 602:

6900:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jesc/foto/6900-kleur.jpg

602:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jesc/foto/602-kleur.jpg

De automatische stand levert bij de 6900 een iets geliger beeld op, als je dit handmatig zou doen, en de witbalans dus ook aanpassen, zouden ze er identiek uitzien :)

Ik ben nog steeds erg tevreden met m'n 6900 icm met Metz 32Z1 flitser, extra accu's en snellader. De 602 heeft als enige grote pluspunt voor mij de langere sluitertijd die mogelijk is, maar om daar nou voor te switchen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dat had ik even niet gezien en ik let meestal al goed op ;) Da's dan jammer.
Bedankt dat jij goed oplet :)
Op dinsdag 02 juli 2002 19:17 schreef Vulcan750 het volgende:

[..]

Die prijs bij Marx & Schuuring leek mij wel wat, maar voortaan s.v.p. eerst goed lezen; de prijs (€ 741) is EXCL. btw, dus incl. komt dat op € 881,79. En toen was dit helaas weer een doodgewoon prijsje... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Een microsoft winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Op dinsdag 02 juli 2002 22:11 schreef MaDLiVe het volgende:
Een microsoft winkel?
eng :X :X :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Wat is dat nou weer voor een winkel. Lijkt de intertoys wel. ???? wat zie ik daar nou weer????? winkelmandje???? Ja he tuurlijk............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 23:34 schreef Yilkee het volgende:
Wat is dat nou weer voor een winkel. Lijkt de intertoys wel. ???? wat zie ik daar nou weer????? winkelmandje???? Ja he tuurlijk............
Dat is nou een amerikaanse pc shop.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Op dinsdag 02 juli 2002 20:04 schreef ellen het volgende:
Wow, dat had ik even niet gezien en ik let meestal al goed op ;) Da's dan jammer.
Bedankt dat jij goed oplet :)
[..]
Graag gedaan! Dat zou schrikken zijn als de postbode aan de deur staat.... ;)
Volgens mij is momenteel het goedkoopste adres in Nederland voor de Fuji S602 http://www.bestekeus.nl
Daar kost ie € 799 (+ verzendkosten), je krijgt dan de orginele NL uitvoering van Fuji (dus met snellader en 4 NiMh batterijen!) :)
Ik heb net een mailtje van hen ontvangen. Helaas hebben ze de camera niet op voorraad, de levertijd is 2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Op dinsdag 02 juli 2002 23:44 schreef Tele het volgende:

[..]

Dat is nou een amerikaanse pc shop.. :P
Er lopen daar zowaar chicks rond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Nou ik heb liever Computerzaken zoals dynabyte, powerline, computerland en Dunnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gek dat sommige zaken ineens hun prijs hebben verhoogd vd s602.bv compusoft en nog bij anderen heb ik gezien.
Terwijl je eigenlijk daling zou verwachten.
Topvision is wel gedaald in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik heb op dit moment 950 euro dus genoeg om een S602 te halen. Nou hebben bijna alle zaken bij de pricewatch geen S602 meer op voorraad. :( ik wou het eigenlijk in amsterdam gaan halen bij mrcomputer. Ook daar hebben ze het niet meer op voorraad. Aan de andere hand hebben ze 'm wel bij combi fotozaak voor €899 das ongeveer €40 a €50 boven de gemiddelde prijs van pricewatch. Zal ik nu een paar weken wachten of zal ik 'm nu halen voor €899. Ik wil 'm zo graag hebben.......... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Op dinsdag 09 juli 2002 14:49 schreef Yilkee het volgende:
blablabla... Ik wil 'm zo graag hebben.......... :9~
Nou gaan naar die winkel en snel een beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

ik heb ook besloten iets meer te betalen dan ik had gedacht
alleen maar omdat ik hem eerder had...anders had ik hem nu nog niet gehad... en heb hem nu al zo'n 3 weken ofzo eerder >:)

vandaag foto's opgehaald van 20 bij 30 cm...
damn zeg wat een kwalie !! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
OK DAN!!! ik ga 'm nu halen bij combi voor 899,- dan maar even wachten op 128mb SM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
YES!!!!!!!!!! ik heb 'm.........

Ging voordat ik naar de combi wou gaan eerst even langs de mediamarkt (ligt naast elkaar in rijswijk) om te kijken of zei 'm hebben en ja hoor daar ligt ie voor €850!!!!!!!!
gelijk gekocht natuurlijk. Alleen de xtra batterijen en lader zat er niet bij maar die krijg ik als fuji nederland ze weer binnenkrijg.
Ze hebben er nog 5 over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

http://www.digitalliquidators.com/detail.asp?pid=fjfps602&l=Dealtime

Bij bovenstaande toko zie ik dat de camera slechts 530 dollar kost. Weet iemand hoe het zit met de garantie en levertijd enzo bij eventuele defecten die ik overigens niet zou mogen verwachten van zo'n gerenomeerde firma als FujiFilm... 8-)

Bedankt!

Groeten uit Twenthe,

Kreator & Messiah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zaterdag 13 juli 2002 17:33 schreef kreator het volgende:
http://www.digitalliquidators.com/detail.asp?pid=fjfps602&l=Dealtime

Bij bovenstaande toko zie ik dat de camera slechts 530 dollar kost. Weet iemand hoe het zit met de garantie en levertijd enzo bij eventuele defecten die ik overigens niet zou mogen verwachten van zo'n gerenomeerde firma als FujiFilm... 8-)

Bedankt!

Groeten uit Twenthe,

Kreator & Messiah
Check de policy betreffende greetings onder je post

Als je iets uit amerika bestelt dan betaal je er sowieso diverse lasten overheen die de prijs lang niet zo aantrekkelijk maken zoals deze in eerste instantie leek.

Fuji levert wereldwijd garantie ongeacht uit welk land het procuct komt. Dit geld alleen als er een orginele fuji garantiecard bij zit.

Je kan hem het beste uit duitsland halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:42

klaaz

it's me!

Voor de geinteresseerden: Ik heb hem vandaag gehaald bij de Mediamarkt. Prijs was 899 euro. Beetje gepingeld en hem INCLUSIEF 128 mb Kingston CF meegekregen voor 875 euro.

Had hem elders nog wel goedkoper kunnen krijgen denk ik maar hier was ie op voorraad. En de Mediamarkt zit om de hoek (Groningen).

Oh ja: het was de officiele met NL handleiding en lader + 4x1800 MaH NIMH's ;)

Elders nog een leuk tasje gehaald (superpro) waar ie PRECIES inpast. En nog ruimte over voor de batterijen en extra geheugen.

ff wat plaatjes geschoten met mijn Kodak DC3800:
Afbeeldingslocatie: http://www.runia.net/gotfotos/cameratas1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.runia.net/gotfotos/cameratas2.jpg

Eerste bevindingen: degelijk ,mooi apparaat. Veel mogelijkheden (nog niet uitgezocht). En ook belangrijk: Long batterylife. Ben al een paar keer intensief aan het spelen geweest en de (tevens bijgeleverde) normale panasonic batterijen zijn nog niet leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Op zaterdag 20 juli 2002 01:36 schreef Klaaz het volgende:
Voor de geinteresseerden: Ik heb hem vandaag gehaald bij de Mediamarkt. Prijs was 899 euro. Beetje gepingeld en hem INCLUSIEF 128 mb Kingston CF meegekregen voor 875 euro.
Wow hoe heb jij het voor elkaar gekregen om die extra 128 mb mee te krijgen voor zo'n supergunstige prijs?
Oh ja: het was de officiele met NL handleiding en lader + 4x1800 MaH NIMH's ;)
Damn ik moet nog maar eens gaan bellen met fuji Nederland. Ik heb nog niks gehoord van hun over een nalevering van de lader + 4x1800 mAh NiMH's
Elders nog een leuk tasje gehaald (superpro) waar ie PRECIES inpast. En nog ruimte over voor de batterijen en extra geheugen.

ff wat plaatjes geschoten met mijn Kodak DC3800:
[url="http://www.runia.net/gotfotos/cameratas1.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.runia.net/gotfotos/cameratas2.jpg"][afbeelding][/url]
Hey ik heb ook een tasje erbij gekocht wat superveel op die van jou lijkt. Heb die van jou ook zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb het orginele fuji tasje, maar daar past alleen een extra SMcard bij!

Had liever een groter tasje van fuji gehad en dat voor 23 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz

klaaz

it's me!

Op zaterdag 20 juli 2002 01:47 schreef Alpha-sphere het volgende:

Wow hoe heb jij het voor elkaar gekregen om die extra 128 mb mee te krijgen voor zo'n supergunstige prijs?
Toen ik wat zuur reageerde zakte de prijs al snel naar 829,= Toen ik ter plaatse liet zien wat de 602 kost bij bestekeus.nl (oid) liet ie weten niet meer te kunnen doen. Toen stelde ik voor om een mooie prijs te maken voor het setje + 128 CF van Kingston erbij. Toen kwam ie met 875,=

Uiteindelijk zat er wel meer in maar ik heb er niet zo veel plezier meer in om te onderhandelen. Als ik er een tas + extra batterijen bij had genomen dan was er vast nog wel iets mogelijk geweest. Een tas echter wil ik liever even in alle rust uitzoeken met de cam in mijn hand.
Damn ik moet nog maar eens gaan bellen met fuji Nederland. Ik heb nog niks gehoord van hun over een nalevering van de lader + 4x1800 mAh NiMH's
Zou ik inderdaad doen. Mooi degelijk ladertje. Doet een setje 1800 in 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 22:45
hehe, ik loop al een week info tezoeken/lezen over de 602z maar dit topic sloeg ik steeds over |:( .

Anyway ik was er net uit om toch de 602z tekopen ipv de Cp4500.

Eerst wou ik hem in Duitsland/luxemburg kopen ivm de prijs.
Nou wou ik toch wat meer zekerheid cq garantie, dus wou ik hem bij de goedkopeste nederlandse webwinkel kopen.

+- 780 euro bij beste koop, ik geselecteerd net in mijn winkelmaandje. Denk, toch nog even verder zoeken, 2 uur later klik ik op verder winkelen (wou nog baterijen hebben), hebben ze niet. Ik dus dan maar gewoon bestellen. Zie ik dat die %&#*&%*%# de prijs verhoogt hebben naar 799.

Ik knijp mijn ogen nog eens dicht. Ik vond het echt heel vreemd, aangezien ik in een ander vensten nog gewoon de oude prijs heb staan. Dus ik druk nog een keer op F5 zie ik %*#&%& dat de prijs nog verder omhoog gegaan is naar 823, nog paar keer op F5 drukken heeft gelukig geen effect >:) .

Dit vind ik wel erg kut, want dat is toch weer 100 piek. Ik ga ze er even over mailen.

Update: ik heb een mailtje terug gehad van Mvr de Koning dat ze het gaat navragen aan de administratie. >:)
Wat zijn dat eigenlijk voor baterijen die je erbij krijgt.... eentje met een goud randje ofzo? voor 195 piek aan baterijen tjez, daar heb je heel wat gp-last batijeren voor. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
hmm, als ze het niet doen, bestel ik hem gewoon 100 euro goedkoper bij topvision.lu want garantie (welke ik hoop niet nodig tehebben) heb je ook.

kreeg erg snel antwoord van fujifilm:
RE: Fujifilm Helpvraag
Beste *******

U zond ons als vraag:
Geachte Fujifilm Nederland B.V.

Ik sta op het punt om een nieuwe digitalcamere tekopen, het word een Nikon CP4500 of een Finepix 602z, deze ben ik van plan om in Duitsland aanteschraffen nou ga ik ervan uit dat bij technische gebreken ik hem naar fujifilm Nederland kan sturen. Klopt dit?

Mvg
Met de door u ingevulde gegevens zoals onderstaand vermeld

Aan de hand van uw vraag en de gegevens is ons antwoord als volgt;

Wanneer u technische gebreken heeft aan de camera kunt u deze altijd ter reparatie aanbieden in Nederland bij onze technische dienst. Ik wijs er wel op dat bij een camera, gekocht in Duitsland, er geen Nederlandse handleiding bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
Op zaterdag 20 juli 2002 11:11 schreef MaDLiVe het volgende:
Ik heb het orginele fuji tasje, maar daar past alleen een extra SMcard bij!

Had liever een groter tasje van fuji gehad en dat voor 23 euro....
Is dat toevallig de SC-F602 die je hebt. aangezien ik die -mischien- ga bestellen bij bestekeus.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
nou zoals het er nu uitziet hoef ik hem -toch- niet in het buitenland tebestellen. Aangezien bestekeus.nl het gelukig correct oplost door de juiste/oude prijs terekenen :) .

Alleen is er wel een gigantisch lange levertijd ([url="http://www.tweakers.net/shopsurvey/3075"]http://www.tweakers.net/shopsurvey/3075[/url] dat ben ik overigens niet) vertelde ze me in het mailtje, dus waarschijnlijk word ik pas in Augustes de trotse eigenaar van een FP 602z >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz

klaaz

it's me!

Op maandag 22 juli 2002 16:40 schreef HermeS het volgende:
Alleen is er wel een gigantisch lange levertijd ([url="http://www.tweakers.net/shopsurvey/3075"]http://www.tweakers.net/shopsurvey/3075[/url] dat ben ik overigens niet) vertelde ze me in het mailtje, dus waarschijnlijk word ik pas in Augustes de trotse eigenaar van een FP 602z >:) .
Dat is ook de voornaamste reden (naast de locatie) dat ik hem toch maar bij Mediamarkt heb gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op maandag 22 juli 2002 14:24 schreef HermeS het volgende:

[..]

Is dat toevallig de SC-F602 die je hebt. aangezien ik die -mischien- ga bestellen bij bestekeus.nl.
Ja dat klopt idd.

Ga volgende maand even naar een universeel tasje kijken. Wil namelijk ook graag batts, kabeltjes etc. meenemen op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar weken geleden ook de s602 gekocht. Super apparaat, ik zag dat je er ook een lichtnet adapter bij kunt kopen. Dit is wel handig als je foto's download naar de computer of als je wat wilt afspelen op een TV.
Heeft iemand ervaring met een universele adapter? Ik heb zelf nog wel zo'n ding liggen maar ik ben bang dat er iets mee zou kunnen gebeuren (omgekeerde polariteit bv..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
Ja dat klopt idd.

Ga volgende maand even naar een universeel tasje kijken. Wil namelijk ook graag batts, kabeltjes etc. meenemen op vakantie.
Zou je er 2 foto's van kunnen schieten wanneer je tijd hebt?
Aangezien ik slecht 1 -kleine- foto op internet heb kunnen vinden.

Dat je er niet eens 4x baterijen bij kunt stoppen + een CF kaartje vind ik wel minder, dat hoeft haast geen extra ruimte tekosten lijkt mij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 15:13 schreef Firecow het volgende:
ik heb ook besloten iets meer te betalen dan ik had gedacht
alleen maar omdat ik hem eerder had...anders had ik hem nu nog niet gehad... en heb hem nu al zo'n 3 weken ofzo eerder >:)

vandaag foto's opgehaald van 20 bij 30 cm...
damn zeg wat een kwalie !! :9~
heb je een scanner scan ze eens voor me

als ik deze cam ga halen wil ik oook weten wat voor foto's ik er van kan verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

nee geen scanner helaas :(
maar geloof me het is echt super mooi >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 02:41 schreef Firecow het volgende:
nee geen scanner helaas :(
maar geloof me het is echt super mooi >:)
0ke thnx zoals je weet loop ik al een tijd mee op het forum om een digifotocam aanteschaffen eerst had in in gedachten de Canon G2 toen kwam in overweging fuij 6900

en nu weet ik het bijna zeker de 602z wow wat een foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

hoe mooi een foto is ligt niet alleen bij het toestel hoor
maar ook bij de persoon die de fotomaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 02:11 schreef Firecow het volgende:
hoe mooi een foto is ligt niet alleen bij het toestel hoor
maar ook bij de persoon die de fotomaakt :)
laat ik maar zo zeggen ik hoor van veel mensen dat ik de feeling heb om mooie foto's temaken alleen geen ervaring met digitale fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Ik ben van plan om een Fuji s602z te gaan kopen. Ik stap over van SLR naar digicam. Ik heb dit hele topic doorgelezen en veel gezien. Wat ik eigenlijk mis zijn wat plaatjes van huis tuin en keuken gebruik met interne flits. Je kent het wel 's avonds feestje het is wat donkerder in huis interne flits en knippen maar. Ik wil deze camera als allround camera gaan gebruiken. Dus zowel point & shoot, sport (autoracen), vliegtuigspotting etc etc. Dus hij moet ook eventueel op feestjes kunnen werken met interne flits. Heeft iemand voorbeelden hiervan. Slecht verlichte kamer (gedimd licht) en interne flits?

Ik weet inmiddels wel dat hij overdag, met nevelig weer en in de macro/supermacro mode goed werkt :)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
Op zondag 28 juli 2002 09:43 schreef MR_VIPER het volgende:
Ik ben van plan om een Fuji s602z te gaan kopen. Ik stap over van SLR naar digicam. Ik heb dit hele topic doorgelezen en veel gezien. Wat ik eigenlijk mis zijn wat plaatjes van huis tuin en keuken gebruik met interne flits. Je kent het wel 's avonds feestje het is wat donkerder in huis interne flits en knippen maar. Ik wil deze camera als allround camera gaan gebruiken. Dus zowel point & shoot, sport (autoracen), vliegtuigspotting etc etc. Dus hij moet ook eventueel op feestjes kunnen werken met interne flits. Heeft iemand voorbeelden hiervan. Slecht verlichte kamer (gedimd licht) en interne flits?

Ik weet inmiddels wel dat hij overdag, met nevelig weer en in de macro/supermacro mode goed werkt :)
Dat is mijn grootste bezwaar om hem niet tekopen, dat hij -soms- onderbelichte foto's maakt (in auto mode), dit vind ik nog al belangrijk voor een cam, maar dat kun je natuurlijk aanpassen.

Kan mischien iemand mij iets meer vertellen over de lens, kan ik hier (zoals de CP4500) een UV-filter opdraaien zodat de orginele lens beschermd blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik oordeel pas nadat ik voorbeelden heb gezien. Ze kunnen zoveel zeggen maar ik wil het zelf zien. Je zegt zelf namelijk ook dat hij met handmatige settings wel goed kan werken. Dus hij kan het wel. Is dus alleen de afstelling in de automatische modes die niet klopt. Maar ik wacht gewoon op mede tweakers die dat soort foto's kunnen laten zien. Als die er zijn die die foto's hebben gemaakt.

Wat de een acceptabel vind kan bij de ander niet door de beugel en andersom.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
Op zondag 28 juli 2002 14:27 schreef MR_VIPER het volgende:
Ik oordeel pas nadat ik voorbeelden heb gezien. Ze kunnen zoveel zeggen maar ik wil het zelf zien. Je zegt zelf namelijk ook dat hij met handmatige settings wel goed kan werken. Dus hij kan het wel. Is dus alleen de afstelling in de automatische modes die niet klopt. Maar ik wacht gewoon op mede tweakers die dat soort foto's kunnen laten zien. Als die er zijn die die foto's hebben gemaakt.

Wat de een acceptabel vind kan bij de ander niet door de beugel en andersom.
Uiterraad, ik denk dat tegen woordig veel camera's op het zelfde kwaliteit niveau liggen (door de concurentie), en dat je een miskoop niet zo gauw doet als je zelf voldoende informatie inwind, het ligt tegenwoordig veel aan de persoonlijke voorkeur (mijn pa adviseerde mij toch kmaar om voor de Nikon tegaan omdat zijn vader (mijn opa) problemen heeft gehad met een fujifilm camera :D . Ik moest wel even lachen. Maar ik heb hem in principe al bestelt, ook al heb ik z'n vermoeden dat ik toch naar een andere winkel moet omdat bestekeus.nl niks meer van zich laat horen, dus ik denk dat ik hem dan bij topvision.lu ga bestellen (ook al vind ik dat een gok).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand nog ffies een plaatje posten van de SC-FX602 :?

Ik kom niet verder dan de beschrijving van Fuji : een softcase draagtas (duuuh).

Ik wil graag weten hoe en wat je er allemaal in kwijt kan of is het alleen de camera ? (wat mijn sterke vermoeden is)

Eventueel in de aanbieding : Webspace voor de pic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 14:33:
Kan iemand nog ffies een plaatje posten van de SC-FX602 :?

Ik kom niet verder dan de beschrijving van Fuji : een softcase draagtas (duuuh).

Ik wil graag weten hoe en wat je er allemaal in kwijt kan of is het alleen de camera ? (wat mijn sterke vermoeden is)

Eventueel in de aanbieding : Webspace voor de pic.
Er staat een heel klein plaatje bij de review op DPReview, tis een tas met de vorm van een holster zeg maar.

http://www.dpreview.com/reviews/fujis602z/
Onder 4, Body & Design onderaan.

Zit zelf dik te twijfelen of ik de 602z koop of de duurdere Minolta 7i :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op 31 juli 2002 @ 18:02:
[...]

Join the club :) Zit ik zelf ook echt mn hoofd over te kraken gewoon. 7i kan ik nu eigenlijk (net) niet betalen, maar als ik een S602 koop, ben ik zo bang voor de "geringe" megapixels, m'n huidige camera heeft namelijk ook al 3.3Mpixels. Eigenlijk zijn alleen de S602 en de 7i voor mij een optie omdat ik er kwa zoom op vooruit wil gaan (nu 4x) lastig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 18:38:
[...]

Join the club :) Zit ik zelf ook echt mn hoofd over te kraken gewoon. 7i kan ik nu eigenlijk (net) niet betalen, maar als ik een S602 koop, ben ik zo bang voor de "geringe" megapixels, m'n huidige camera heeft namelijk ook al 3.3Mpixels. Eigenlijk zijn alleen de S602 en de 7i voor mij een optie omdat ik er kwa zoom op vooruit wil gaan (nu 4x) lastig :X
Precies... tis voor mij niet echt een geld kwestie, maar de 7i heeft geen accessoires zoals een extra teleconverter.

Bij de 602 kan je een hele range van lenzen erop schroeven, Fuji heeft een paar leuke.
Je kan er ook andere merken op zetten. Een leuke teleconverter test kan je HIER vinden.

Dus bij de 7i zit je bijna vast aan de 200mm met de Fuji kan rond de 350mm halen zonder moeite.

Voordeel van de 7i is natuurlijk de 5MP en zal dus meer detail hebben.

Zelf fotografeer ik bijna alleen auto's tijdens races, dus een beetje zoom is geen overbodige luxe en ben bang dat 200mm van de 7i te weinig is.
Mijn Nikon 880 die ik nu heb is maar 95mm en dat is dus echt 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
damn de Raynox DCR-1850Pro(x1.8)
388mm is wel :9~

Wat kan de s602 halen dan zonder die telelens? kwa XXXmm (200mm ofzo?)

Heb je nog meer voorbeeld links? pleasssssssssssssssssssseeeeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Alpha-sphere schreef op 31 juli 2002 @ 21:54:
damn de Raynox DCR-1850Pro(x1.8)
388mm is wel :9~

Wat kan de s602 halen dan zonder die telelens? kwa XXXmm (200mm ofzo?)

Heb je nog meer voorbeeld links? pleasssssssssssssssssssseeeeeee
210mm zonder teleconverter.

Die Raynox dingen zijn imho niet al tebest als je die pic met die duif bv. bekijkt, vette paarse randen.

Die Olympus B300 is echt mooi, echter wordt ie niet meer gemaakt, dus moeilijk te verkrijgen.

Meer links? Uhm moet je ff in de forums van DP Review neuzen, daar staan af en toe hele leuke dingen.

edit:

Deze shop verkoopt een 2x!!! teleconverter, haal je 420mm ,das wel lekker, maar het merk Hama zegt me niks. Hijs wel goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op 31 juli 2002 @ 18:02:
[...]
Er staat een heel klein plaatje bij de review op DPReview, tis een tas met de vorm van een holster zeg maar.

http://www.dpreview.com/reviews/fujis602z/
Onder 4, Body & Design onderaan.

Ja, dat had ik ook al gezien, staat ook in de 'handleiding' (pdf) op de fuji website.
Toch bedankt iig.

Maar er staat verders niet veel over beschreven :(

Iemand anders, die em ( de fuji tas SC-FX602 ) in huis heeft :? :?

heb er namelijk een hekel aan om iets voor €10 weer terug te sturen en eindeloos te moeten wachten voordat me geld terug is en kheb ook geen zin om €50 in de winkel te dokken. Vandaar dat ik een reactie van een mede-s602z-bezitter wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Camera vandaag binnengekregen, de S602 is gewoon op voorraad bij foto Konijnenberg voor 797 eurootjes....www.koopdigitaal.nl
Uren gefotografeerd, en dit beestje doet werkelijk alles wat je wilt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die tas SC-FX602 (18 euro) is eenvoudig, met riembevestiging en vakje voor smartmedia..
Heb zelf een extra setje accu's in een zakje met de camera er in zitten en dan is ie vol!
Wel bruikbaar maar niet top.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 23:10:
Die tas SC-FX602 (18 euro) is eenvoudig, met riembevestiging en vakje voor smartmedia..
Heb zelf een extra setje accu's in een zakje met de camera er in zitten en dan is ie vol!
Wel bruikbaar maar niet top.....
Dus een CF-kaartje erin zal niet 123 erin gaan. :? :(

Maar het is dus een tasje met een riembevestiging of met een schouderband.

Of beide opties ?

Voor €18 vind ik het niet echt te duur en verwacht daarom ook niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cf kaartje zal niet in dat vakje passen, raadt voor de videostand smartmedia aan; alleen de snelste en duurste CF's lopen niet vast in videomode....
Tas heeft alleen een riembevestiging en is ook gekocht bij Foto Konijnenberg: www.koopdigitaal.nl Kreeg hier totnutoe alles binnen 24 uur geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die foto in de pdf klopt niet! tas is van nylon en rechthoekig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx, Pjotrrr tasje ziet er wel goed uit, jammer van die riembevestiging, vind ik toch niet echt praktisch. :(

Aan de andere kant is tie ook niet te duur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op 31 juli 2002 @ 22:27:
[...]

edit:

Deze shop verkoopt een 2x!!! teleconverter, haal je 420mm ,das wel lekker, maar het merk Hama zegt me niks. Hijs wel goedkoop :)
Hama zegt je niks? Mmm nooit een handycam gehad denk ik. Hama maakt ALLES op het gebied van videocamera filters/lensen/adapter ringen etc. Over de kwaliteit weet ik echt niet zo veel, volgens mij valt het ongeveer in deze catagorie (t is een duits merk dacht ik? hama.de ofzo)

best goed voor het geld

mijn vader heeft een Hama groothoeklens + adapter ring voor zijn JVC miniDV cam, das best een mooi ding, ookal is er met de kwaliteit van (iig onze) tv niet echt te oordelen of het een super ding is :)

[edit]

echt duur is ie inderdaad niet, maar die adapter ring voor 54 euro (ofzo) vind ik wel een boel hoop geld voor een ringetje :?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2002 01:17 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Zeg Pjotrrr wat zat er allemaal in de standaard levering bij Foto Konijnenberg? Zat daar ook die aktie van fuji bij met lader en Nimh of was dat een kaal pakket met alleen de basics? Wil namelijk ook deze camera bestellen. Maar wel zo gunstig mogelijk natuurlijk. Oh en de Combi fotowinkels zijn wel mega duur. 960 euro voor alleen de camera dus zonder aktie van fuji. Dat noem ik dus afzettende fotozaak.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto Konijnenberg levert zonder de lader (inkoop Duitsland) Ze hebben wel een 220V/12V snellader met 4 x 1800 penlight voor 45 euro, heb deze erbij genomen, makkelijk met een autovakantie...Voor de helft heb je hetzelfde pakket met een gewone lader.
De camera is nergens in Nederland goedkoper EN leverbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.opussuplies.nl verwacht week 33 weer te gaan leveren (760 euro).
Kweenie of je dat geduld hebt en of zij ze bij de Nederlandse importeur halen.....
Voor de rest alleen Duitsland goedkoop. Er komt dan bovenop de Duitse rembours ook nog eens Nederlandse rembours; samen 45 euro....(afzetters)
Ik ben blij met NU een camera en snellader voor 850.....

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2002 18:08 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik ga dan ook voor OPUS supplies. Die leveren idd vanaf week 33 weer ook zonder lader. Denk dat ik voor prijsverschil dan net zo goed een GP powerbank smart kan kopen met 4x nimh 1800 Scheelt toch genoeg. Ik ga dus gewoon nog even wachten.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
:P Ik heb net een Fuji S602zoom besteld bij Foto Objectief. Ze hebben daar een aktie 25% korting (van de adviesprijs) op alle artikelen... Alleen 1, 2 en 3 augustus!!! :9 Er kan echter wel een levertijd op zitten, maar dat zat erin! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg...hebben die lui een website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Idd wel ons lekker maken en geen kenmerken van de winkel zoals bijvoorbeeld een website. We need info. plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ben ik zo desperate genoeg >:)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper, jij overweegt er ook 1 toch? Ben je dr al uit? Ik wel geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 18:01:
www.opussuplies.nl verwacht week 33 weer te gaan leveren (760 euro).
Kweenie of je dat geduld hebt en of zij ze bij de Nederlandse importeur halen.....
Voor de rest alleen Duitsland goedkoop. Er komt dan bovenop de Duitse rembours ook nog eens Nederlandse rembours; samen 45 euro....(afzetters)
Ik ben blij met NU een camera en snellader voor 850.....
En welke week is het nu in vredes naam? Ik vind dat toch zo iets nutteloos he, die weeknummers... Hoelang moet ik dan nog wachten? Sjees...echt stom, ik wilde hem al bijna in Nederland gaan kopen ivm die lader etc. krijg je hem ineens nergens er bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
Foto Objectief heeft verschillende zaken in noord-nederland. Ikzelf woon in Hoogeveen, daar is de 25% aktie, trouwens ook in Assen. http://www.objectief.nl is het internetadres. Maar je moet denk ik naar de zaak. Ik ben er vanmorgen geweest. Eerst moest ik 901 euro betalen voor de camera (NL-versie), maar dat leek mij relatief teveel (met 25% korting dan). Toen heb ik thuis een uitdraai van de Fuji.nl prijslijst gemaakt en ben teruggegaan. Fuji geeft zelf 999 euro op, dus minus 25% = 750 euro! Eerst wilden ze dat niet doen, want ze moesten het doen met het prijzenboek van Foto Objectief waar een hogere adviesprijs voor de S602 stond. Gelukkig kon ik ze duidelijk maken dat het niet reeel is van fictieve of verouderde adviesprijzen uit te gaan. De winkelmanager gaf mij uiteindelijk gelijk, maar zei erbij dat hijzelf meer voor dezelfde camera moest neertellen..... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Na deze reaktie ben ik eruit. OPUS dus. Week 33 is over twee weken volgende week is week 32. Den dat ik hem maar ff reserveer. Alhoewel ze wel zeiden dat ze genoeg binnenkregen en dat er geen wachtlijst was. Denk dat die er nu wel komt.

edit:

Zie net op de site staan laagste prijsgarantie objectief. Denk dat ze nog nooit van de pricewatch gehoord hebben. Zeker als ze al een prijs rekenen van meer als 1000 euro. Dat doe ik dus mooi niet he. Laagste prijsgarantie. Laagste prijsgarantie in deze winkelketen misschien maar in NL no way.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik kan blijven editten maar mijn god die site die is lachen. Wel internetsite maar toch erg plaatsgebonden. Kijk maar eens bij assortiment en dan bij laagste prijsgarantie. Ik ga me hier ff helemaal slap lachen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In luxemburg is ie net zo duur incl. verzendkosten, en ook (stomme Nederlanders) _zonder_ lader, maaaar een week eerder leverbaar. Denk dat ik dat doe.

Of zou de verzendtijd uit luxemburg zo lang zijn dat ik er niks mee opschiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER schreef op 01 augustus 2002 @ 19:50:
Ik kan blijven editten maar mijn god die site die is lachen. Wel internetsite maar toch erg plaatsgebonden. Kijk maar eens bij assortiment en dan bij laagste prijsgarantie. Ik ga me hier ff helemaal slap lachen.
Ik doe mee...o mijn god wat een winkel zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 19:53:
In luxemburg is ie net zo duur incl. verzendkosten, en ook (stomme Nederlanders) _zonder_ lader, maaaar een week eerder leverbaar. Denk dat ik dat doe.

Of zou de verzendtijd uit luxemburg zo lang zijn dat ik er niks mee opschiet?
Maar dan heb je em ook zonder nld. gebruiksaanwijzing. But who cares :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
MR_VIPER schreef op 01 augustus 2002 @ 19:50:
Doe maar, maar ik denk dat ik toch harder lach! :+ Het is ook helemaal geen internetwinkel, maar gewone winkels in het noorden van het land die samenwerken (franchise ofzo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Als ik hem bij opus bestel heb ik hem standaard al voor 760 euro. Dus lach gerust harder. Als een winkel hem voor minder kan aanbieden normaal kun je daar best nog wel wat extra's uitslepen. Jij hebt op dit moment al de max uit de prijs geperst. Dat moet ik nog gaan doen. Maar goed ieder zo zijn keus. I will keep on smiling.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Vipert...nog tips voor persen bij Opus, want dan doe ik je gewoon na :+
Nee maar serieus, al ideeen wat je gaat proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ach jah... gewoon wat extra klein spul voor schappelijk prijsje CF enzo... Weet nog niet precies. Ik ga er langs als die camera's binnen zijn. Ze zitten vlak bij mijn werk dus daar ben ik zo ;) Ga dus voor het mooie combipakket Op die prijs kun je redelijk vaak een mooi prijs voor extra Cf etc etc krijgen. Let wel op OPUS is geen fotowinkel maar een computersupplies winkel. Dus eigenlijk alleen meer gericht op cd's cartridges voor printers etc etc.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm...waar ligt bodegraven ergens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Vlakbij gouda aan de A12 en die loopt van Utrecht naar Den Haag. kijk anders eens op www.lokatienet.nl

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
MR_VIPER schreef op 01 augustus 2002 @ 20:01:
Als ik hem bij opus bestel heb ik hem standaard al voor 760 euro. Dus lach gerust harder. Als een winkel hem voor minder kan aanbieden normaal kun je daar best nog wel wat extra's uitslepen. Jij hebt op dit moment al de max uit de prijs geperst. Dat moet ik nog gaan doen. Maar goed ieder zo zijn keus. I will keep on smiling.
Het maakt niet uit waar je deze :9~ camera koopt, als je 'm maar koopt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

That's the spirit :)
Ik wil niet meer wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik wacht nog wel ff. Heb al lang gewacht dus dat ff kan ook nog wel. Moet toch werken :( Gewoon nog ff geduld. Maar wel snel een beetje :P

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Welke niet-online winkels verkopen de 602?
Ik wil hem bekijken en eventueel kopen, maar de meeste shops in de pw zijn online shops of zitten een pokke uit de buurt.

Ik had Combi ff gemaild voor de prijs maar daar hebben ze mail nog niet uitgevonden geloof ik. :P

Mediamarkt kwam al voorbij, die zit redelijk in de buurt(A'dam), iemand nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op 02 augustus 2002 @ 09:25:
Welke niet-online winkels verkopen de 602?
Ik wil hem bekijken en eventueel kopen, maar de meeste shops in de pw zijn online shops of zitten een pokke uit de buurt.

Ik had Combi ff gemaild voor de prijs maar daar hebben ze mail nog niet uitgevonden geloof ik. :P

Mediamarkt kwam al voorbij, die zit redelijk in de buurt(A'dam), iemand nog meer?
Combi heeft ze meestal wel met een slechte prijsrange: €937 - €999. :(

En als je er 1 wil meenemen dan moeten ze het showmodel inpakken |:( vieze vette vingers, wellicht ook krasjes op de lens. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Grrrrrrrrrr kijk ik net op de site van OPUS levering vanaf week 34.... grrrrrrrrr

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
MR_VIPER schreef op 02 augustus 2002 @ 09:57:
Grrrrrrrrrr kijk ik net op de site van OPUS levering vanaf week 34.... grrrrrrrrr
Gewoon langs de mediamarkt gaan. 849,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

849 of 760 hmmmm das toch een CF van 128 mb of een lader met 4x 1800 nimh batt. zonder afdingen. Moet ik weer verrekte veel moeite doen om dat eraf te krijgen bij mediamarkt. Ik wil goed spul in NL gehaald tegen laagste prijs is toch OPUS. Dan daarbij zitten die dicht bij mijn werk dus kan ik makkelijk heen en weer.

*empty*

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste