Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Minimaal €600,- zou ik zeggenOp vrijdag 28 juni 2002 20:34 schreef doemaarwat het volgende:
Ik ben benieuwd. Ik heb vorig jaar november (ofzo) de FinePix 6900 aangeschaft. Toen ik wist dat de s602 eraan zat te komen heb ik de zaak gebeld waar ik de 6900 heb gekocht en gevraagd om hem eventueel te ruilen (met bijbetaling) als het zover was. Ik heb hem vandaag gebeld met de mededeling dat ik extra accu's erbij verkoop. Ik hoop dat ik morgen zijn bod hoor....
Hmmmm ... ik weet nog niet eens welk bod ik moet accepteren
Assume there are no rules and it's one big free for all
Alleen camera (6900) of met (snel)lader en extra accu? Eigenlijk ben ik meer benieuwd naar wat ik bij moet betalen?Op vrijdag 28 juni 2002 21:03 schreef Yilkee het volgende:
[..]
Minimaal €600,- zou ik zeggen
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
waar ga je 'm eigenlijk verkopen? een gast die ik ken die wil een digicam halen maar heeft nog niet genoeg geld misschien hebben ze daar bij die winkel wel voordelige cams liggen. O ja, ik denk dat 600 voor de 6900 zonder xtra's wel mogelijk is. maar ja wie ben ik om dat te zeggenOp vrijdag 28 juni 2002 21:14 schreef doemaarwat het volgende:
[..]
Alleen camera (6900) of met (snel)lader en extra accu? Eigenlijk ben ik meer benieuwd naar wat ik bij moet betalen?
Wat kost de digicam nu bij de reguliere fotoboer? Hier omOp vrijdag 28 juni 2002 20:00 schreef Yilkee
Ik ben vandaag bij de kinorama langs geweest om te kijken hoeveel die daar kost. In de etalage hangen bij bijna alle digicams een bordje met "vraag naar onze scherpe prijs" of zoiets. Dus ik vragen hoeveel de s602 kost zegt de verkoopster 729!!!! toen vroeg ik of dat wel klopte en ze zei dat het klopt.
de hoek kost ie namelijk €900 en volgens mij is dat teveel
Es kijken wat het mannetje van astracom doet
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Mmmm, bij ons in Hoogeveen kost ie overal € 998, dus € 900 is voor "lokale aanschaf" echt niet al te duur!Op zaterdag 29 juni 2002 10:50 schreef MaDLiVe het volgende:
[..]
Wat kost de digicam nu bij de reguliere fotoboer? Hier om
de hoek kost ie namelijk €900 en volgens mij is dat teveel
Es kijken wat het mannetje van astracom doet
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music
Verwijderd
Ik zag bovendien op de Fujisite staan dat nu gratis een lader en batterijen wordt bijgeleverd. Is één zo'n set voldoende of is een tweede setje aan te raden voor vakantie?
Voor de vakantie altijd een extra setje meenemenOp maandag 01 juli 2002 09:42 schreef Macklion het volgende:
Wordt er bij deze camera ook een opbergtas/hoes bijgeleverd? Zoniet, wat is een mooie compact tasje /hoesje voor deze camera?
Ik zag bovendien op de Fujisite staan dat nu gratis een lader en batterijen wordt bijgeleverd. Is één zo'n set voldoende of is een tweede setje aan te raden voor vakantie?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Wat je zegt:nu gratis lader en batt.
Hoe weet je of dat nu dan bij de camera zit? er zijn toch al heel wat camera's uitgeleverd en naar de winkels?
Geld dit alleen voor Ned. aankopen???
Voor enkele anderen hiervoor ivm web-sites met interessante prijzen:
Deze is echt goedkoop!!! Geen ervaring hier. Zie wel NTSC & PAL video-out switchable,dus interessant!
http://www.digitalliquidators.com/detail.asp?pid=fjfps602&l=Dealtime -574,99 dollar.
www.marxenschuuring.nl -741 euro
www.compusoft2000.de -739 euro
Op maandag 01 juli 2002 09:42 schreef Macklion het volgende:
Wordt er bij deze camera ook een opbergtas/hoes bijgeleverd? Zoniet, wat is een mooie compact tasje /hoesje voor deze camera?
Ik ga het van sandisk of dane-elec halen ligt aan welke ze hebben.
moet alleen nog ff kijken waar het goedkoopst is.. iig ik gah niet in het buitenland bestellen..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ik zou SM nemen, omdat deze gewoon vaak sneller is...Op dinsdag 02 juli 2002 00:27 schreef Yilkee het volgende:
Ik ga binnenkort de S602 halen en ik wil er gelijk 128 MB flash geheugen bij halen maar welke zal ik halen? Smartmedia of compactflash?
Ik ga het van sandisk of dane-elec halen ligt aan welke ze hebben.
het is appels met peren vergelijken, maar even te voorbeeld:Op dinsdag 02 juli 2002 10:11 schreef itsgreen het volgende:
[..]
ik zou SM nemen, omdat deze gewoon vaak sneller is...
32mb sandisk smartmedia doet er 10 seconden over om de foto's op te slaan na 5fps burst mode.
128mb apache compact flash doet er 30seconden over.
ook bij het films maken komt de traagheid weer tot uitting:
32mb SM --> 27seconden en is dus vol.
128mb CF --> 17seconden, omdat hij te traag is met schrijven en moet dus stoppen.
flink irritant allemaal.
smartmedia is meestal een betere keus.
hmmm
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Die prijs bij Marx & Schuuring leek mij wel wat, maar voortaan s.v.p. eerst goed lezen; de prijs (€ 741) is EXCL. btw, dus incl. komt dat op € 881,79. En toen was dit helaas weer een doodgewoon prijsje...Op maandag 01 juli 2002 20:04 schreef ellen het volgende:
Voor enkele anderen hiervoor ivm web-sites met interessante prijzen:
Deze is echt goedkoop!!! Geen ervaring hier. Zie wel NTSC & PAL video-out switchable,dus interessant!
http://www.digitalliquidators.com/detail.asp?pid=fjfps602&l=Dealtime -574,99 dollar.
www.marxenschuuring.nl -741 euro
www.compusoft2000.de -739 euro
[..]
Hier een kleurvergelijking op de automatische stand (en dus met automatische witbalans) tussen de 6900 en de 602:
6900:

602:

De automatische stand levert bij de 6900 een iets geliger beeld op, als je dit handmatig zou doen, en de witbalans dus ook aanpassen, zouden ze er identiek uitzien
Ik ben nog steeds erg tevreden met m'n 6900 icm met Metz 32Z1 flitser, extra accu's en snellader. De 602 heeft als enige grote pluspunt voor mij de langere sluitertijd die mogelijk is, maar om daar nou voor te switchen..
Verwijderd
Bedankt dat jij goed oplet
Op dinsdag 02 juli 2002 19:17 schreef Vulcan750 het volgende:
[..]
Die prijs bij Marx & Schuuring leek mij wel wat, maar voortaan s.v.p. eerst goed lezen; de prijs (€ 741) is EXCL. btw, dus incl. komt dat op € 881,79. En toen was dit helaas weer een doodgewoon prijsje...
engOp dinsdag 02 juli 2002 22:11 schreef MaDLiVe het volgende:
Een microsoft winkel?

Dat is nou een amerikaanse pc shop..Op dinsdag 02 juli 2002 23:34 schreef Yilkee het volgende:
Wat is dat nou weer voor een winkel. Lijkt de intertoys wel. ???? wat zie ik daar nou weer????? winkelmandje???? Ja he tuurlijk............
Graag gedaan! Dat zou schrikken zijn als de postbode aan de deur staat....Op dinsdag 02 juli 2002 20:04 schreef ellen het volgende:
Wow, dat had ik even niet gezien en ik let meestal al goed opDa's dan jammer.
Bedankt dat jij goed oplet
[..]
Volgens mij is momenteel het goedkoopste adres in Nederland voor de Fuji S602 http://www.bestekeus.nl
Daar kost ie € 799 (+ verzendkosten), je krijgt dan de orginele NL uitvoering van Fuji (dus met snellader en 4 NiMh batterijen!)
Ik heb net een mailtje van hen ontvangen. Helaas hebben ze de camera niet op voorraad, de levertijd is 2 weken...
Er lopen daar zowaar chicks rondOp dinsdag 02 juli 2002 23:44 schreef Tele het volgende:
[..]
Dat is nou een amerikaanse pc shop..
Verwijderd
Terwijl je eigenlijk daling zou verwachten.
Topvision is wel gedaald in prijs.
Nou gaan naar die winkel en snel een beetjeOp dinsdag 09 juli 2002 14:49 schreef Yilkee het volgende:
blablabla... Ik wil 'm zo graag hebben..........
alleen maar omdat ik hem eerder had...anders had ik hem nu nog niet gehad... en heb hem nu al zo'n 3 weken ofzo eerder
vandaag foto's opgehaald van 20 bij 30 cm...
damn zeg wat een kwalie !!
Ging voordat ik naar de combi wou gaan eerst even langs de mediamarkt (ligt naast elkaar in rijswijk) om te kijken of zei 'm hebben en ja hoor daar ligt ie voor €850!!!!!!!!
gelijk gekocht natuurlijk. Alleen de xtra batterijen en lader zat er niet bij maar die krijg ik als fuji nederland ze weer binnenkrijg.
Ze hebben er nog 5 over.
Bij bovenstaande toko zie ik dat de camera slechts 530 dollar kost. Weet iemand hoe het zit met de garantie en levertijd enzo bij eventuele defecten die ik overigens niet zou mogen verwachten van zo'n gerenomeerde firma als FujiFilm...
Bedankt!
Groeten uit Twenthe,
Kreator & Messiah
Check de policy betreffende greetings onder je postOp zaterdag 13 juli 2002 17:33 schreef kreator het volgende:
http://www.digitalliquidators.com/detail.asp?pid=fjfps602&l=Dealtime
Bij bovenstaande toko zie ik dat de camera slechts 530 dollar kost. Weet iemand hoe het zit met de garantie en levertijd enzo bij eventuele defecten die ik overigens niet zou mogen verwachten van zo'n gerenomeerde firma als FujiFilm...
Bedankt!
Groeten uit Twenthe,
Kreator & Messiah
Als je iets uit amerika bestelt dan betaal je er sowieso diverse lasten overheen die de prijs lang niet zo aantrekkelijk maken zoals deze in eerste instantie leek.
Fuji levert wereldwijd garantie ongeacht uit welk land het procuct komt. Dit geld alleen als er een orginele fuji garantiecard bij zit.
Je kan hem het beste uit duitsland halen denk ik.
Had hem elders nog wel goedkoper kunnen krijgen denk ik maar hier was ie op voorraad. En de Mediamarkt zit om de hoek (Groningen).
Oh ja: het was de officiele met NL handleiding en lader + 4x1800 MaH NIMH's
Elders nog een leuk tasje gehaald (superpro) waar ie PRECIES inpast. En nog ruimte over voor de batterijen en extra geheugen.
ff wat plaatjes geschoten met mijn Kodak DC3800:

Eerste bevindingen: degelijk ,mooi apparaat. Veel mogelijkheden (nog niet uitgezocht). En ook belangrijk: Long batterylife. Ben al een paar keer intensief aan het spelen geweest en de (tevens bijgeleverde) normale panasonic batterijen zijn nog niet leeg.
Wow hoe heb jij het voor elkaar gekregen om die extra 128 mb mee te krijgen voor zo'n supergunstige prijs?Op zaterdag 20 juli 2002 01:36 schreef Klaaz het volgende:
Voor de geinteresseerden: Ik heb hem vandaag gehaald bij de Mediamarkt. Prijs was 899 euro. Beetje gepingeld en hem INCLUSIEF 128 mb Kingston CF meegekregen voor 875 euro.
Damn ik moet nog maar eens gaan bellen met fuji Nederland. Ik heb nog niks gehoord van hun over een nalevering van de lader + 4x1800 mAh NiMH'sOh ja: het was de officiele met NL handleiding en lader + 4x1800 MaH NIMH's
Hey ik heb ook een tasje erbij gekocht wat superveel op die van jou lijkt. Heb die van jou ook zien liggen.Elders nog een leuk tasje gehaald (superpro) waar ie PRECIES inpast. En nog ruimte over voor de batterijen en extra geheugen.
ff wat plaatjes geschoten met mijn Kodak DC3800:
[url="http://www.runia.net/gotfotos/cameratas1.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.runia.net/gotfotos/cameratas2.jpg"][afbeelding][/url]
Had liever een groter tasje van fuji gehad en dat voor 23 euro....
Toen ik wat zuur reageerde zakte de prijs al snel naar 829,= Toen ik ter plaatse liet zien wat de 602 kost bij bestekeus.nl (oid) liet ie weten niet meer te kunnen doen. Toen stelde ik voor om een mooie prijs te maken voor het setje + 128 CF van Kingston erbij. Toen kwam ie met 875,=Op zaterdag 20 juli 2002 01:47 schreef Alpha-sphere het volgende:
Wow hoe heb jij het voor elkaar gekregen om die extra 128 mb mee te krijgen voor zo'n supergunstige prijs?
Uiteindelijk zat er wel meer in maar ik heb er niet zo veel plezier meer in om te onderhandelen. Als ik er een tas + extra batterijen bij had genomen dan was er vast nog wel iets mogelijk geweest. Een tas echter wil ik liever even in alle rust uitzoeken met de cam in mijn hand.
Zou ik inderdaad doen. Mooi degelijk ladertje. Doet een setje 1800 in 2 uur.Damn ik moet nog maar eens gaan bellen met fuji Nederland. Ik heb nog niks gehoord van hun over een nalevering van de lader + 4x1800 mAh NiMH's

Anyway ik was er net uit om toch de 602z tekopen ipv de Cp4500.
Eerst wou ik hem in Duitsland/luxemburg kopen ivm de prijs.
Nou wou ik toch wat meer zekerheid cq garantie, dus wou ik hem bij de goedkopeste nederlandse webwinkel kopen.
+- 780 euro bij beste koop, ik geselecteerd net in mijn winkelmaandje. Denk, toch nog even verder zoeken, 2 uur later klik ik op verder winkelen (wou nog baterijen hebben), hebben ze niet. Ik dus dan maar gewoon bestellen. Zie ik dat die %&#*&%*%# de prijs verhoogt hebben naar 799.
Ik knijp mijn ogen nog eens dicht. Ik vond het echt heel vreemd, aangezien ik in een ander vensten nog gewoon de oude prijs heb staan. Dus ik druk nog een keer op F5 zie ik %*#&%& dat de prijs nog verder omhoog gegaan is naar 823, nog paar keer op F5 drukken heeft gelukig geen effect
Dit vind ik wel erg kut, want dat is toch weer 100 piek. Ik ga ze er even over mailen.
Update: ik heb een mailtje terug gehad van Mvr de Koning dat ze het gaat navragen aan de administratie.
Wat zijn dat eigenlijk voor baterijen die je erbij krijgt.... eentje met een goud randje ofzo? voor 195 piek aan baterijen tjez, daar heb je heel wat gp-last batijeren voor.
kreeg erg snel antwoord van fujifilm:
RE: Fujifilm Helpvraag
Beste *******
U zond ons als vraag:
Geachte Fujifilm Nederland B.V.
Ik sta op het punt om een nieuwe digitalcamere tekopen, het word een Nikon CP4500 of een Finepix 602z, deze ben ik van plan om in Duitsland aanteschraffen nou ga ik ervan uit dat bij technische gebreken ik hem naar fujifilm Nederland kan sturen. Klopt dit?
Mvg
Met de door u ingevulde gegevens zoals onderstaand vermeld
Aan de hand van uw vraag en de gegevens is ons antwoord als volgt;
Wanneer u technische gebreken heeft aan de camera kunt u deze altijd ter reparatie aanbieden in Nederland bij onze technische dienst. Ik wijs er wel op dat bij een camera, gekocht in Duitsland, er geen Nederlandse handleiding bij zit.
Is dat toevallig de SC-F602 die je hebt. aangezien ik die -mischien- ga bestellen bij bestekeus.nl.Op zaterdag 20 juli 2002 11:11 schreef MaDLiVe het volgende:
Ik heb het orginele fuji tasje, maar daar past alleen een extra SMcard bij!
Had liever een groter tasje van fuji gehad en dat voor 23 euro....
Alleen is er wel een gigantisch lange levertijd ([url="http://www.tweakers.net/shopsurvey/3075"]http://www.tweakers.net/shopsurvey/3075[/url] dat ben ik overigens niet) vertelde ze me in het mailtje, dus waarschijnlijk word ik pas in Augustes de trotse eigenaar van een FP 602z
Dat is ook de voornaamste reden (naast de locatie) dat ik hem toch maar bij Mediamarkt heb gekocht.Op maandag 22 juli 2002 16:40 schreef HermeS het volgende:
Alleen is er wel een gigantisch lange levertijd ([url="http://www.tweakers.net/shopsurvey/3075"]http://www.tweakers.net/shopsurvey/3075[/url] dat ben ik overigens niet) vertelde ze me in het mailtje, dus waarschijnlijk word ik pas in Augustes de trotse eigenaar van een FP 602z.
Ja dat klopt idd.Op maandag 22 juli 2002 14:24 schreef HermeS het volgende:
[..]
Is dat toevallig de SC-F602 die je hebt. aangezien ik die -mischien- ga bestellen bij bestekeus.nl.
Ga volgende maand even naar een universeel tasje kijken. Wil namelijk ook graag batts, kabeltjes etc. meenemen op vakantie.
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met een universele adapter? Ik heb zelf nog wel zo'n ding liggen maar ik ben bang dat er iets mee zou kunnen gebeuren (omgekeerde polariteit bv..)
Zou je er 2 foto's van kunnen schieten wanneer je tijd hebt?Ja dat klopt idd.
Ga volgende maand even naar een universeel tasje kijken. Wil namelijk ook graag batts, kabeltjes etc. meenemen op vakantie.
Aangezien ik slecht 1 -kleine- foto op internet heb kunnen vinden.
Dat je er niet eens 4x baterijen bij kunt stoppen + een CF kaartje vind ik wel minder, dat hoeft haast geen extra ruimte tekosten lijkt mij.
Verwijderd
heb je een scanner scan ze eens voor meOp dinsdag 09 juli 2002 15:13 schreef Firecow het volgende:
ik heb ook besloten iets meer te betalen dan ik had gedacht
alleen maar omdat ik hem eerder had...anders had ik hem nu nog niet gehad... en heb hem nu al zo'n 3 weken ofzo eerder![]()
vandaag foto's opgehaald van 20 bij 30 cm...
damn zeg wat een kwalie !!
als ik deze cam ga halen wil ik oook weten wat voor foto's ik er van kan verwachten
maar geloof me het is echt super mooi
Verwijderd
0ke thnx zoals je weet loop ik al een tijd mee op het forum om een digifotocam aanteschaffen eerst had in in gedachten de Canon G2 toen kwam in overweging fuij 6900Op vrijdag 26 juli 2002 02:41 schreef Firecow het volgende:
nee geen scanner helaas
maar geloof me het is echt super mooi
en nu weet ik het bijna zeker de 602z wow wat een foto's
maar ook bij de persoon die de fotomaakt
Verwijderd
laat ik maar zo zeggen ik hoor van veel mensen dat ik de feeling heb om mooie foto's temaken alleen geen ervaring met digitale fotografieOp zaterdag 27 juli 2002 02:11 schreef Firecow het volgende:
hoe mooi een foto is ligt niet alleen bij het toestel hoor
maar ook bij de persoon die de fotomaakt
Ik weet inmiddels wel dat hij overdag, met nevelig weer en in de macro/supermacro mode goed werkt
*empty*
Dat is mijn grootste bezwaar om hem niet tekopen, dat hij -soms- onderbelichte foto's maakt (in auto mode), dit vind ik nog al belangrijk voor een cam, maar dat kun je natuurlijk aanpassen.Op zondag 28 juli 2002 09:43 schreef MR_VIPER het volgende:
Ik ben van plan om een Fuji s602z te gaan kopen. Ik stap over van SLR naar digicam. Ik heb dit hele topic doorgelezen en veel gezien. Wat ik eigenlijk mis zijn wat plaatjes van huis tuin en keuken gebruik met interne flits. Je kent het wel 's avonds feestje het is wat donkerder in huis interne flits en knippen maar. Ik wil deze camera als allround camera gaan gebruiken. Dus zowel point & shoot, sport (autoracen), vliegtuigspotting etc etc. Dus hij moet ook eventueel op feestjes kunnen werken met interne flits. Heeft iemand voorbeelden hiervan. Slecht verlichte kamer (gedimd licht) en interne flits?
Ik weet inmiddels wel dat hij overdag, met nevelig weer en in de macro/supermacro mode goed werkt
Kan mischien iemand mij iets meer vertellen over de lens, kan ik hier (zoals de CP4500) een UV-filter opdraaien zodat de orginele lens beschermd blijft?
Wat de een acceptabel vind kan bij de ander niet door de beugel en andersom.
*empty*
Uiterraad, ik denk dat tegen woordig veel camera's op het zelfde kwaliteit niveau liggen (door de concurentie), en dat je een miskoop niet zo gauw doet als je zelf voldoende informatie inwind, het ligt tegenwoordig veel aan de persoonlijke voorkeur (mijn pa adviseerde mij toch kmaar om voor de Nikon tegaan omdat zijn vader (mijn opa) problemen heeft gehad met een fujifilm cameraOp zondag 28 juli 2002 14:27 schreef MR_VIPER het volgende:
Ik oordeel pas nadat ik voorbeelden heb gezien. Ze kunnen zoveel zeggen maar ik wil het zelf zien. Je zegt zelf namelijk ook dat hij met handmatige settings wel goed kan werken. Dus hij kan het wel. Is dus alleen de afstelling in de automatische modes die niet klopt. Maar ik wacht gewoon op mede tweakers die dat soort foto's kunnen laten zien. Als die er zijn die die foto's hebben gemaakt.
Wat de een acceptabel vind kan bij de ander niet door de beugel en andersom.
Verwijderd
Ik kom niet verder dan de beschrijving van Fuji : een softcase draagtas (duuuh).
Ik wil graag weten hoe en wat je er allemaal in kwijt kan of is het alleen de camera ? (wat mijn sterke vermoeden is)
Eventueel in de aanbieding : Webspace voor de pic.
Er staat een heel klein plaatje bij de review op DPReview, tis een tas met de vorm van een holster zeg maar.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 14:33:
Kan iemand nog ffies een plaatje posten van de SC-FX602
Ik kom niet verder dan de beschrijving van Fuji : een softcase draagtas (duuuh).
Ik wil graag weten hoe en wat je er allemaal in kwijt kan of is het alleen de camera ? (wat mijn sterke vermoeden is)
Eventueel in de aanbieding : Webspace voor de pic.
http://www.dpreview.com/reviews/fujis602z/
Onder 4, Body & Design onderaan.
Zit zelf dik te twijfelen of ik de 602z koop of de duurdere Minolta 7i
Verwijderd
Join the clubRedje schreef op 31 juli 2002 @ 18:02:
[...]

Precies... tis voor mij niet echt een geld kwestie, maar de 7i heeft geen accessoires zoals een extra teleconverter.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 18:38:
[...]
Join the clubZit ik zelf ook echt mn hoofd over te kraken gewoon. 7i kan ik nu eigenlijk (net) niet betalen, maar als ik een S602 koop, ben ik zo bang voor de "geringe" megapixels, m'n huidige camera heeft namelijk ook al 3.3Mpixels. Eigenlijk zijn alleen de S602 en de 7i voor mij een optie omdat ik er kwa zoom op vooruit wil gaan (nu 4x) lastig
Bij de 602 kan je een hele range van lenzen erop schroeven, Fuji heeft een paar leuke.
Je kan er ook andere merken op zetten. Een leuke teleconverter test kan je HIER vinden.
Dus bij de 7i zit je bijna vast aan de 200mm met de Fuji kan rond de 350mm halen zonder moeite.
Voordeel van de 7i is natuurlijk de 5MP en zal dus meer detail hebben.
Zelf fotografeer ik bijna alleen auto's tijdens races, dus een beetje zoom is geen overbodige luxe en ben bang dat 200mm van de 7i te weinig is.
Mijn Nikon 880 die ik nu heb is maar 95mm en dat is dus echt 3x niks.
388mm is wel
Wat kan de s602 halen dan zonder die telelens? kwa XXXmm (200mm ofzo?)
Heb je nog meer voorbeeld links? pleasssssssssssssssssssseeeeeee
210mm zonder teleconverter.Alpha-sphere schreef op 31 juli 2002 @ 21:54:
damn de Raynox DCR-1850Pro(x1.8)
388mm is wel![]()
Wat kan de s602 halen dan zonder die telelens? kwa XXXmm (200mm ofzo?)
Heb je nog meer voorbeeld links? pleasssssssssssssssssssseeeeeee
Die Raynox dingen zijn imho niet al tebest als je die pic met die duif bv. bekijkt, vette paarse randen.
Die Olympus B300 is echt mooi, echter wordt ie niet meer gemaakt, dus moeilijk te verkrijgen.
Meer links? Uhm moet je ff in de forums van DP Review neuzen, daar staan af en toe hele leuke dingen.
Deze shop verkoopt een 2x!!! teleconverter, haal je 420mm ,das wel lekker, maar het merk Hama zegt me niks. Hijs wel goedkoop
Verwijderd
Ja, dat had ik ook al gezien, staat ook in de 'handleiding' (pdf) op de fuji website.Redje schreef op 31 juli 2002 @ 18:02:
[...]
Er staat een heel klein plaatje bij de review op DPReview, tis een tas met de vorm van een holster zeg maar.
http://www.dpreview.com/reviews/fujis602z/
Onder 4, Body & Design onderaan.
Toch bedankt iig.
Maar er staat verders niet veel over beschreven
Iemand anders, die em ( de fuji tas SC-FX602 ) in huis heeft
heb er namelijk een hekel aan om iets voor €10 weer terug te sturen en eindeloos te moeten wachten voordat me geld terug is en kheb ook geen zin om €50 in de winkel te dokken. Vandaar dat ik een reactie van een mede-s602z-bezitter wil hebben.
Verwijderd
Uren gefotografeerd, en dit beestje doet werkelijk alles wat je wilt....
Verwijderd
Dus een CF-kaartje erin zal niet 123 erin gaan.Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 23:10:
Die tas SC-FX602 (18 euro) is eenvoudig, met riembevestiging en vakje voor smartmedia..
Heb zelf een extra setje accu's in een zakje met de camera er in zitten en dan is ie vol!
Wel bruikbaar maar niet top.....
Maar het is dus een tasje met een riembevestiging of met een schouderband.
Of beide opties ?
Voor €18 vind ik het niet echt te duur en verwacht daarom ook niet veel.
Verwijderd
Tas heeft alleen een riembevestiging en is ook gekocht bij Foto Konijnenberg: www.koopdigitaal.nl Kreeg hier totnutoe alles binnen 24 uur geleverd!
Verwijderd
Aan de andere kant is tie ook niet te duur.
Verwijderd
Hama zegt je niks? Mmm nooit een handycam gehad denk ik. Hama maakt ALLES op het gebied van videocamera filters/lensen/adapter ringen etc. Over de kwaliteit weet ik echt niet zo veel, volgens mij valt het ongeveer in deze catagorie (t is een duits merk dacht ik? hama.de ofzo)Redje schreef op 31 juli 2002 @ 22:27:
[...]
edit:
Deze shop verkoopt een 2x!!! teleconverter, haal je 420mm ,das wel lekker, maar het merk Hama zegt me niks. Hijs wel goedkoop
best goed voor het geld
mijn vader heeft een Hama groothoeklens + adapter ring voor zijn JVC miniDV cam, das best een mooi ding, ookal is er met de kwaliteit van (iig onze) tv niet echt te oordelen of het een super ding is
[edit]
echt duur is ie inderdaad niet, maar die adapter ring voor 54 euro (ofzo) vind ik wel een boel hoop geld voor een ringetje
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2002 01:17 . Reden: toevoeging ]
*empty*
Verwijderd
De camera is nergens in Nederland goedkoper EN leverbaar....
Verwijderd
Kweenie of je dat geduld hebt en of zij ze bij de Nederlandse importeur halen.....
Voor de rest alleen Duitsland goedkoop. Er komt dan bovenop de Duitse rembours ook nog eens Nederlandse rembours; samen 45 euro....(afzetters)
Ik ben blij met NU een camera en snellader voor 850.....
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2002 18:08 . Reden: typo ]
*empty*

Ben ik zo desperate genoeg
*empty*
Verwijderd
En welke week is het nu in vredes naam? Ik vind dat toch zo iets nutteloos he, die weeknummers... Hoelang moet ik dan nog wachten? Sjees...echt stom, ik wilde hem al bijna in Nederland gaan kopen ivm die lader etc. krijg je hem ineens nergens er bijVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 18:01:
www.opussuplies.nl verwacht week 33 weer te gaan leveren (760 euro).
Kweenie of je dat geduld hebt en of zij ze bij de Nederlandse importeur halen.....
Voor de rest alleen Duitsland goedkoop. Er komt dan bovenop de Duitse rembours ook nog eens Nederlandse rembours; samen 45 euro....(afzetters)
Ik ben blij met NU een camera en snellader voor 850.....
Zie net op de site staan laagste prijsgarantie objectief. Denk dat ze nog nooit van de pricewatch gehoord hebben. Zeker als ze al een prijs rekenen van meer als 1000 euro. Dat doe ik dus mooi niet he. Laagste prijsgarantie. Laagste prijsgarantie in deze winkelketen misschien maar in NL no way.
*empty*
*empty*
Verwijderd
Of zou de verzendtijd uit luxemburg zo lang zijn dat ik er niks mee opschiet?
Verwijderd
Ik doe mee...o mijn god wat een winkel zegMR_VIPER schreef op 01 augustus 2002 @ 19:50:
Ik kan blijven editten maar mijn god die site die is lachen. Wel internetsite maar toch erg plaatsgebonden. Kijk maar eens bij assortiment en dan bij laagste prijsgarantie. Ik ga me hier ff helemaal slap lachen.
Verwijderd
Maar dan heb je em ook zonder nld. gebruiksaanwijzing. But who caresVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 19:53:
In luxemburg is ie net zo duur incl. verzendkosten, en ook (stomme Nederlanders) _zonder_ lader, maaaar een week eerder leverbaar. Denk dat ik dat doe.
Of zou de verzendtijd uit luxemburg zo lang zijn dat ik er niks mee opschiet?
Doe maar, maar ik denk dat ik toch harder lach!MR_VIPER schreef op 01 augustus 2002 @ 19:50:
Ik kan blijven editten maar mijn god die site die is lachen. Wel internetsite maar toch erg plaatsgebonden. Kijk maar eens bij assortiment en dan bij laagste prijsgarantie. Ik ga me hier ff helemaal slap lachen.
*empty*
Verwijderd
Nee maar serieus, al ideeen wat je gaat proberen?
*empty*
*empty*
Het maakt niet uit waar je dezeMR_VIPER schreef op 01 augustus 2002 @ 20:01:
Als ik hem bij opus bestel heb ik hem standaard al voor 760 euro. Dus lach gerust harder. Als een winkel hem voor minder kan aanbieden normaal kun je daar best nog wel wat extra's uitslepen. Jij hebt op dit moment al de max uit de prijs geperst. Dat moet ik nog gaan doen. Maar goed ieder zo zijn keus. I will keep on smiling.
*empty*
Ik wil hem bekijken en eventueel kopen, maar de meeste shops in de pw zijn online shops of zitten een pokke uit de buurt.
Ik had Combi ff gemaild voor de prijs maar daar hebben ze mail nog niet uitgevonden geloof ik.
Mediamarkt kwam al voorbij, die zit redelijk in de buurt(A'dam), iemand nog meer?
Verwijderd
Combi heeft ze meestal wel met een slechte prijsrange: €937 - €999.Redje schreef op 02 augustus 2002 @ 09:25:
Welke niet-online winkels verkopen de 602?
Ik wil hem bekijken en eventueel kopen, maar de meeste shops in de pw zijn online shops of zitten een pokke uit de buurt.
Ik had Combi ff gemaild voor de prijs maar daar hebben ze mail nog niet uitgevonden geloof ik.
Mediamarkt kwam al voorbij, die zit redelijk in de buurt(A'dam), iemand nog meer?
En als je er 1 wil meenemen dan moeten ze het showmodel inpakken

*empty*
Gewoon langs de mediamarkt gaan. 849,-MR_VIPER schreef op 02 augustus 2002 @ 09:57:
Grrrrrrrrrr kijk ik net op de site van OPUS levering vanaf week 34.... grrrrrrrrr
*empty*