Hier een paar pics van me tasje.

(clickable op 800x600 helaas niet groter ivm webspace

)
Voor de niet-kenners het is de Lowe Pro D-res 40AW.
Helaas zijn de pics op de lowepro site ietwat karig vandaar dat ik deze maar ff hier post.
Vanaf de voorzijde. (ja dat is de doos op de achtergrond

)
Je ziet de handgreep/band en achterlangs de schouderriem.
De binnenkant. (met vulling

camera uiteraard niet

)
Dat tussenschotje zit met klittenband aan de zijkanten vast zodat je je camera perfect kan laten omsluiten zodat deze niet verschuift.
Uiteraard heb ik daar nog een extra setje (wegwerp)batterijen in, maar dat zou ook heel goed het usbkabeltje kunnen zijn.
Voor zitten 2 opbergvakjes daar kan ik me SM/CF kaartjes in hun opbergdoosjes kwijt.

Achter zie nog 1 vakje welke iets bollend is maar daarover later iets meer.
Daar berg ik schoonmaakdoekjes voor me lens in op. (ik zou 123 niet weten wat ik er anders in wil opbergen)
De achterkant.
Hier zitten 2 klittenband strips zodat ik me tasje aan een fietsstuur of iets dergelijk kan hangen, nog niet getest helaas.
Het is wel stevig klittenband maar ze zijn niet helemaal 'mountainbike' proof ben ik bang.
Als je goed kijkt zie je aan de achterzijde (voornamelijk in de binnenkant) een iets bollend oppervlak (nee dat is geen barreldistortion

) daar zit nog een extra regenjasje in opgevouwen.
Het tasje wordt afgesloten met een rits, welke ik zeer prettig vind ten opzichte van tasjes met klittenbandsluiting.
ooh ja, voor de liefhebbers :
Macro!!!